- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
nrg.960
tag
válasz
runner 125 #148820 üzenetére
27 vagyok, de én GS-re vágyom. Seggrakéták nem vonzanak.
Egy GS-t viszont felcuccolni, asszonypajtást felültetni és a vilagból kimenni. Nem papás dolog ez! -
#48584626
törölt tag
válasz
runner 125 #141219 üzenetére
-
bacus
őstag
válasz
runner 125 #141197 üzenetére
A gyári varió dobozok felmennek oldalra a motorod mostani állapotában, de csak ha teljes gyári mániád van vedd azt. Rohadt nehezek azok a dobozok! Műanyag az egész, sérülékeny nagyon, a mechanika (ugye ezért vario, mert kitolható) miatt egy csomó helyet vesztesz.
Nekem az előző motorról megvoltak az sw-motech alu dobozaim, ezért vettem rá ilyen konzolt külön, ami egyébként merev, mint a gyári konzol, véd mindentől is. A dobozokat évente 1x, esetleg 2x használom, asszimetrikus a kipu miatt, de pont ugyanannyira lóg így ki a két oldalon a doboz, ami a kormány szélesség, szóval éppen rajta lehetne emiatt többször is, de engem zavar a fel és leszállásnál, csak kempingezéshez használom.
Az sw-motech konzoljára viszont lehet kapni rá való platnit, meg hozzá puha táskát, de pl én megvettem az emagról egy pár 30l puha táskát, aminek a hátára felszereltem a gyári csavarokkal a táskákát. (a táska beleséjbe ment egy 3mm alu lap, így bármennyire megterhelem, nem szakad ki) Ha érdekel bp-en megmutatom, nagyon elégedett vagyok vele. Topcase egy givi doboz lett, így nem egykulcsos, hanem 2, azaz van a givinek, meg az oldaldobozoknak.
-
#48584626
törölt tag
válasz
runner 125 #141197 üzenetére
RS vagy R. Jövő tavasszal én is benevezek az egyikre. Nekem az RS kifejezetten tetszik, az endúró vonal meg nem jön be. Nade pont ez a jó, nem vagyunk egyformák
Mondjuk addig ki kéne találni hogy rakom be biztonsággal a duplex garázsba, de már van ötletem. Utcán nem parkolnék vele.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #141197 üzenetére
Az egyik topiktars nevezett el. Tulkepp eredetileg "te kis topikcsendőr" -re de ez nem fer ki, pedig kis topikcsendor akartam lenni. Mivel elegge passzol hozzam, ezert megszerettem. Meg jobban fel fog ismerni igy.
De jovore ispan szeretnek lenni, mert a geresics szerint nem valtozik igy sem semmi, ugyanolyan moslek maradok, de ra akarok cafolni
meg nagyobb g*ci leszek.
Ohhho, hat a bmw vel ha bator voltal, akkor a ducatihoz is mar eleg bator vagy
-
#48584626
törölt tag
válasz
runner 125 #141184 üzenetére
Jó ez a blokk, csak rossz a kaszni
-
bacus
őstag
válasz
runner 125 #141184 üzenetére
Ez a HP szín az nagyon bejön nekem is. Gratula hozzá, nem lehet nem szeretni. Nekem még hiányos kicsit a felszerelés, egy bukócső, doboz, doboztartó konzol, a különböző pakoló helyek
, kieg lámpa.
-
válasz
runner 125 #141184 üzenetére
Patent. Gratula
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #141184 üzenetére
Gratula! Kecseg Bmw-s.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #141184 üzenetére
Szep, de valld be, a szived melyen ducatis vagy meg mindig
-
Somatom
veterán
válasz
runner 125 #141184 üzenetére
Ez az! Így kell tárolni egy mocit.
-
zgospel
őstag
válasz
runner 125 #135138 üzenetére
"Undorító hányinger ami Mo.-n megy ilyen téren.."
Ilyen téren is.Bölcsödei térítéshez vettünk igénybe támogatást, és ehhez a Magyar Államkincstárnál kellet leadni egy igénylést. Az igénylési folyamat része, hogy csatolni kell egy igazolást arról, hogy GYED-re jogosult vagy. A GYED-et eleve az Államkincstár folyósítja, és az erről szóló határozatot is ők állították ki.
Szóval írtunk egy levelet az Államkincstárnak, hogy erről küldjenek egy igazolást, majd ezt az Államkincstár által kiállított igazolást csatoltuk az Államkincstárnak benyújtott igényléshez
-
tboldi
nagyúr
válasz
runner 125 #135138 üzenetére
Tegnap az autós topikban erről te jutottál eszembe.
-
Digital
addikt
válasz
runner 125 #135070 üzenetére
Próbáld meg egy vékonyabb csőrös fogóval megfogni az anyagát majd tengelyirányba húzni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #135070 üzenetére
Nem kell specko szerszam, ala tudsz nyulni nagyon vekony csavarhuzoval, csak ugy, hogy ne kurd ossze a kornyeket eleg nehez es idoigenyes.
-
bigdady
nagyúr
válasz
runner 125 #134513 üzenetére
Persze. Az egész fazer volt a satuban
-
bigdady
nagyúr
válasz
runner 125 #134269 üzenetére
Ezzel vajon kivétel nélkül lehetne ràmetszeni új menetet? Ekkora helyen is?
[kép] -
Teasüti
nagyúr
válasz
runner 125 #134269 üzenetére
Nagyon rövid az a váll. A metszőnek kell azért 3-4 mm hossz - ha jól emlékszem - mire abból lesz egy menet. Ezért vetettem el a metszőt. Gépen ugye nem gond bemenni érintőre falig a késsel.
Csak kíváncsiságból kérdezem, hogy a tengely kivétele nélkül hogyan oldja meg a legtöbb esztergályos a helyén?
A motort vagy a motorblokkot fogjuk be az esztergába? -
Somatom
veterán
válasz
runner 125 #134269 üzenetére
Ezt esetleg meg lehet próbálni. Biztos, hogy ott nem szabvány 1,5 -ös menet volt. De a Google szerint lehet kapni M16x1 -es menetmetszőt. Még Beta -t is láttam. Előtte viszont méretre kell csiszolni a csonkot.
-
KrAt
veterán
válasz
runner 125 #134194 üzenetére
Ugyanez jutott az en eszembe is :D
-
bajnokpityu
félisten
válasz
runner 125 #132157 üzenetére
Tudom autó... De az összes flottás akkor cserél olajat kocsiban, ha elő van írva. És ezek a magyar top állapotú autók.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #132157 üzenetére
Elozo hszben a valaszom.
Ha te varosban maszkalsz vele, elobb fogod az eves szervizt elerni. -
palfitom
félisten
válasz
runner 125 #132072 üzenetére
-
Xero
nagyúr
válasz
runner 125 #132072 üzenetére
-
norbert1998
nagyúr
válasz
runner 125 #131845 üzenetére
Azé' én elmentem országkörútra utassal a 125-össel
Viszont az egyenes ülés vs. kakasülő:
Az egyenes ülésen instant a nyakadban lesz az utasod egy fékezésnél, nem? Gondolok itt pl. a régi szupertehén ülésekre, ellenben pl. a 650-es translp ülésével, ami lépcsős, de egyben van még a kettő. Csak utóbbi stílust próbáltam, szerintem az jobb lehet, de mondja meg olyan, akinek volt más is.
-
SPeti1984
senior tag
válasz
runner 125 #131845 üzenetére
Nekem mondjuk csak autóból van jogsim, max robogóztam mindig, ami nem ugyan az, illetve apumnak volt régen ETZ 125 amivel mindig vitt suliba, kimentünk horgászni stb.
Ha úgymond messzi túrázni nem akar menni hanem csak így lakóhely + 50km-es kör, akkor azért ezek a 390-500-asok is elegek lehetnek?
-
bajnokpityu
félisten
válasz
runner 125 #131767 üzenetére
minden nsormális szerződésben benne van egy olyan mondat, hogy ha a megbizo veszélyes, szakszerűtlen utasítást ad, akkor azt nem hajthatja végre a vállalkozó. logikus, és a társadalom számára fontos dolog ez.
ismerek olyan szerelőte, aki ugyan saját hasznára, de hasonló dolgokat csinált. LEÜLTETTÉK. szvsz nagyon helyesen...
ezt a motort el fogják adni, talán neked,vagy cimborádnak, és vagy észreveszi, vagy még inkább nem. innentől kérdéses, hogy mennyire fogják tájékoztatni.
jó eséllyel valahogy úgy: hogy sérült volt, de javitották. -
Somatom
veterán
válasz
runner 125 #131670 üzenetére
Egy odapattanó kavicstól lesz csak igazán pornó. Deepthroat.
-
Methionyl
senior tag
válasz
runner 125 #131617 üzenetére
-
-Mosquito-
őstag
válasz
runner 125 #131634 üzenetére
Engem is letiltott.
Csarnok nem az övé. [link] -
csongi
veterán
válasz
runner 125 #131634 üzenetére
Egyszer kérdeztem, de teljesen jó indulattal a kíváncsiság vezérelt
Azóta én is tiltva vagyok
Meghallgatom az aktuális ideológia nézeteket, nehogy elmaradott legyek
Néha mond olyat amin érdemes elgondolkozni vagy utána nézni, mire gondolt a költő.
Nagyon leforrt az agya, mióta vissza jött szabiról volt egy pár hét, mikor konszolidált volt, de már elmúlt
Ott simán lehet, hogy a működésképtelen járműveket tárolja -
Xero
nagyúr
válasz
runner 125 #131634 üzenetére
Nem akarok igazat adni neki meg veletlenul sem, de pl EU5-os CB-nel pont issue az Akra rendszer. Meg nem is hoztak hozza utcait, de a palya verzio is necces, mivel a vezerles jobban le van zarva, kevesebb a mozgaster, a gyari beallitas pedig nem tud elegge utanamenni a nyitottabb rendszernek, igy tuti szegenyen fog jarni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #131617 üzenetére
Na ez, baratom, ez torokorszag. Welcome.
-
csongi
veterán
válasz
runner 125 #131623 üzenetére
A Hajabusába a moskvich csapágy az normális, semmi taknyolás nincs benne
Ő csinálta.
De a rengeted behozott külföldi szemét, nah az a veszélyes.Azt nem értem, ha már szátszedte az elejét, ezen a motoron már sokat nem kell szerelni, hogy vázra bontsa. Akkor mé nem, és küldték volna egy normális pados helyreállításra.
Plusz 100ezer, de nyugalom és rendben van.Így egy egy újabb, hibás motorral több van az utakon.
Mert ezután garantált az eladás.Szerintem érzi, hogy ezzel a videóval mellé nyúlt, de hát a net már csak ilyen. Itt már késő.
zgospel:
Még olyan videót nem láttam, ahol ne lett volna bármi is megmagyarázva.V.Stryker:
Persze. El kell menni oda, meg vissza -
zgospel
őstag
válasz
runner 125 #131623 üzenetére
Megmagyarázta. "A piac diktál"
-
JDMKid
tag
válasz
runner 125 #131623 üzenetére
Így van. Mindig olyan büszke rá, hogy neki milyen jól megy, válogathat a munkák között. Ha van benne egy kis jó érzés, azt mondja, hogy nem ő lesz az, aki ezt visszabarkácsolja. (Vagy legalább videót nem tesz fel róla.)
Helyette lecserél még két olajat, és anyagilag ugyanott van. -
JoinR
őstag
válasz
runner 125 #131623 üzenetére
Számomra ez annak fényében különösen érthetetlen, hogy elvileg minden szerelő tele van munkával, miért vállalnak el ilyet.
-
JDMKid
tag
válasz
runner 125 #131617 üzenetére
Tegnap még ott tartott, hogy nem vállalja el. Ezek szerint meggyőzték.
És ezt a motort hamarosan el fogják adni újszerű, hibátlan, keveset használtként, jó drágán valami kezdőnek. Akinél remélhetőleg nem fog majd kettétörni a váz.
-
csongi
veterán
válasz
runner 125 #131617 üzenetére
Ezt tudtam,hogy így lesz
Csak azt nem,mikor történik meg a lakatos munka.
Bezzeg a sok kókányolós szarparaszt, aki képes betenni egy utángyártott fúvókát.. :D
Lefőtt a kávém. -
válasz
runner 125 #131096 üzenetére
Bőr mellett nekem is van egy cordura. Bőrt túrázni veszem fel, meg messzibe menni, szövetet meg napi bohóckodáshoz.
Ha mást nem legalább kesztyűt, csizmát, úgyis a kezed-lábad ér le előbb, de lehet kapni hálós protektoros "kabátot" is, bár nem tudom mennyit véd, de jobb mint a kórház...
Egyéni vélemény persze.
Én is a saját káromon tanultamberepült egy darázs a rövidnaciba, és megcirógatta a pömpölőmet... sose volt akkora...
Azóta sehova ruha nélkül, és még olcsón megúsztam. -
csongi
veterán
válasz
runner 125 #131022 üzenetére
Akkor az jó
Új szűrő, és Xado-t neki. Majd az meggyóggyíssa ha baj van.GTVili: Szép darab Gartula.
De hát Olasz!! Hol van az egy Viffertől?
Egyre többet agyalok egy szemét Angol sor3-as valamin. -
zgospel
őstag
válasz
runner 125 #131013 üzenetére
Az jó, én meg aggódom itt 1 deci hűtőfolyadékon...
-
GTVili
tag
válasz
runner 125 #131022 üzenetére
Igen-igen!
Két helyen folyik csak... az orrán, meg a száján...
Egyébként a korát és futásteljesítményét figyelembe véve, meglepően egyben van a járgány... -
csongi
veterán
válasz
runner 125 #131013 üzenetére
Gondolom tobbre nem volt kepes?
Ha meg ero is volt benne, akkor falsot is szivott
Nah a tobbi mar penzes jatek.
Bar egy 500 as blokk par szaz ezerbol megvan, ha a fotengely megmarad. -
eszgé100
őstag
válasz
runner 125 #130942 üzenetére
Sisakról haverom Cupráját pl nehezen vettem volna fel.
Bocs a hulladék minőségért, ez a legelső próbálkozásom volt, iszonyat vibrált a kamerám és a beállítások is csak automatán voltak.Ugyanitt megkérdezném, hogy motorhangot milyen mikrofonnal érdemes rögzíteni, hogy az a későbbiekben valamennyire vállalható legyen?
-
válasz
runner 125 #130879 üzenetére
1.3-1.5 kozott mondtam ra havernak. Szerinte 2M, mert 2009-esbol 2-3M ami hahun van. Hiaba mondom neki, hogy allapot a lenyeg, meg ne egy adott evet nezzen, hanem a generaciot
-
Micsurin
nagyúr
válasz
runner 125 #130816 üzenetére
Tulajnak kellhetett nagy fegyelem, hogy ne csússzon el a kolléga a fogdába menet és fejeljen le egy esetleg két csövet miközben mindenki próbált utána kapni, hogy el ne essen...
-
Micsurin
nagyúr
válasz
runner 125 #130795 üzenetére
Volt példa rá haveri körben, hogy trip2 lett rögzítve...
Majd jött a duma, hogy nem lehet ezeket módosítani.Kiguberálom majd a kis CBR125R rendszámát és lekérdezem, mókás volt 10k, 25k, 32k, 41k, 47k, 401...
-
csongi
veterán
válasz
runner 125 #130787 üzenetére
Siman beirjak a napi szamlalo allast is :).
Igy lesz a pl 40 ezerbol 3560km.
:D.Bejegyzesi kotelezettsege van, de mas vizsgalati joga nincs az ora allassal kapcsolatban.
-
GTVili
tag
válasz
runner 125 #130757 üzenetére
A motorra vagy az asszonyra....?
-
fattyu
veterán
válasz
runner 125 #130678 üzenetére
én kértem hogy szeretnék magasabban ülni. térd és csípő pozíció nem adta. sokkal jobb lett főleg ha figyelek hogy ne vegyem pöcsre a tankot hanem hátrébb üljek.
szóval igen kicsit más mint a gyári fazon de ezt akartam és amiért kértem azt be is váltotta. amugy megvan a gyárija is. nem volt szívem azt szétcseszni, így egy bontásból vettem ülést és az lett megcsinálva.
-
vlevi
nagyúr
válasz
runner 125 #130585 üzenetére
-
HoaryFox
őstag
válasz
runner 125 #130585 üzenetére
-
d@vee
őstag
válasz
runner 125 #130585 üzenetére
Mekkora duma. Mint a nyugdíjastól vett, 100e km alatti kocsi vétel
-
#31733248
törölt tag
válasz
runner 125 #130585 üzenetére
Egy barátom így járt az új Moto Guzzijával.
Az asszony nevén volt, bukóval visszavették.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #130532 üzenetére
A tipushibakkal kepben kell lenni, mert van a gyari visszahivasos valtozat, illetve van a felhasznalok kozotti informacioaramlas, mittomen mondok valami peldat: hogy bizonyos motornal a titanszelepek szakadnak, mert ez tipushiba. Igen, amennyiben nem oraszam utan csereled, hanem magsaccolod, hogy meg mennyi lehet benne, mert te nem ugy hasznalod, mint egy versenyzo, akkor valoban szakadnak. En fenntartassal fogadok minden ilyen informaciot, es ilyen minosegu informacioval van tele minden sajnos.
A fekete fust az benzin. Irridiumos gyertya csak gyertyaelettartamra van hatassal, semmi masra. Nem fog jobban egni tole semmi, vagy nem lesz biztosabb a gyujtas.
Nem lerakodas. Ha lerakodas, akkor mogotte ott lesz a korompor a padlon.
Nyelgazon pedig plane tud feketen fustolni. Ez teljesen termeszetes.
Amennyiben normalisan kiforog, es nem tul sok neki, akkor ez ilyen. -
válasz
runner 125 #130479 üzenetére
En jol elvagyok a CBR-el. Ocsemnek nezunk A2-es jogsihoz gépet es a burkolt vonal tetszik neki.
-
Biqci
aktív tag
válasz
runner 125 #130276 üzenetére
Nekem sajna nincs FB így nem tudom megnézni. Nincs valami alternativa?
Mert a fenti kommentek alapján komoly lehet -
csongi
veterán
válasz
runner 125 #130276 üzenetére
Itt teljesen kész van-
Szar a CV de megy mint a k.rva annya ge.i
Megmagyarázza a nem tudja mit. Behozod a szart Németből aztán meg. ..
Végignéztem a sorozatot erről a banditrol.
Nem tudja mi a baja. Tippel valamire, de azt nem ellenőrizte, hogy az valóban rossz?
Ennek is vibrált az eleje, de a gumi simogatással nem sikerült megnézni mi a baja?
Olyan érzésem van, ha olyan hibát talál amit már tud, akkor nagy mellénnyel minden tud.
Ha olyan akad bele, amit nem tud megoldani, akkor az mattot ad.
És az igazán neheze a hiba diagnosztizálása feladja a leckét.
Előre eldönt mindent is. Mi lesz drága mi nem.
Itt látszik a felszereltség és a felszerelt műhelyhez tartozó tudás hiánya.
Amit Persu is mond. -
palfitom
félisten
válasz
runner 125 #130206 üzenetére
Nagyon király
-
zgospel
őstag
válasz
runner 125 #130199 üzenetére
Jó, de te nem vagy mérvadó, a te garázsodban szerintem műteni is lehet téged ismerve
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #130199 üzenetére
Ducatit biztosan oda kell hordanod, 5-6 ÷vesen. ezt tudom.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #130188 üzenetére
Ez a nodern motoroknal mar nem igy mukodik.
Ktm es szoftverednek kell lennie, online kapcsolattal, es online szervizkonyvvel, hogy lasd, milyen visszahivasok lettek elvegezve, vagy mik nem.
Milyen hibakodok vannak. Termeszetesen lehet vinni ktm en kivul is valahova, mechanikusan meg fogjak csinalni, de ezek mar nem olyan motorok, hogy csak ezekkel kelljen foglalkozni.
Persze lehet ezt enelkul is. Csak elnezest ha azt mondom, hogy az nem idealis. -
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #130188 üzenetére
Pont innen indultunk, hogy mennyire kérdéses a pormentes környezet, mert mivel (majdnem) minden mást megcsináltam, nem ragaszkodnék a Full Gas-hoz. Ebből eszkalálódott az, hogy én spur vagyok, aki vett egy majmot, de sajnálja banánra...
-
válasz
runner 125 #130100 üzenetére
Higitotol picit felek, a civic ajtajanak belső felerol lehozta a festeket. Az uj sulyokat nem akarom leszedni, a regiek helyen maradt ragasztot akarom eltuntetni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #129980 üzenetére
Nalam is be van allitva figyeloben, dobbenet mik bukkannak fel. Hrc kit-es valamikori versenymotor, moriwaki zero vx7 is volt tavaly viszonylag olcson.
-
válasz
runner 125 #129980 üzenetére
Szappanos viz eleg jól lehozta. Elrottyant elottem egy e90 320d, nemet turistakkal, szetlocsolta az osszes hutovizét az uton. En persze atmentem rajta, megalltam es a csizmam is olyan lett. Gyorsan segitettem nekik letolni az autot, ha mar a tobbi kozlekedoben csak annyi volt, hogy dudaljanak rajuk
Komolyan, nem is Magyarország lenne ...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #129974 üzenetére
En azt nem ertem, hogy arulja, de nem adja el.
Egyertelmuen felegy ezeknek az aruk. -
bajnokpityu
félisten
válasz
runner 125 #129958 üzenetére
Kemény kis féreg volt. Egész telet hóban jegben attoltam vele. Tavasszal még minden piros stoppy, fekvorendor egykerek...
-
válasz
runner 125 #129932 üzenetére
írtam , hogy r1 után nem ilyet vennék
tök más kategória még a megnevezés is az egyik sport motor másik meg sport túra vagy mi... inkább fzs1000 meg ilyenek ellen ment . Bár fzs1000 is sokkal jobb motor mint az sv1000s.
(sv650 sokkal! szarabb volt mint az 1000 érzetre mind futómű mind fék )
3000km esként vettem egy Erstes bankos család apától 1,2 misiért anno
akkor még neki volt rajta 1,5 milla hitel.
Nem is értem minek vette meg.
-
válasz
runner 125 #129894 üzenetére
vfr-re racsorgatnam a nyalam az fix
felvetem neki.
-
csongi
veterán
válasz
runner 125 #129788 üzenetére
Illetve tovább folytatódik az elavult szoftverekkel való szenvedés, vagy a 10 éves motor árának aránytalanul magas díjárét lesz friss. Ha egyáltalán lesz rá frissítés.
Jó ez a gyári rendszer, de pont ott fog tartani az érdemi használhatósága mint a jelenlegi 10 éves járműveknél. -
vlevi
nagyúr
válasz
runner 125 #129771 üzenetére
-
pakfong
tag
válasz
runner 125 #129771 üzenetére
Akkor kell motorozni, amikor jól esik.
-
Somatom
veterán
válasz
runner 125 #129446 üzenetére
Ezzel azt mondom, hogy az adott szituban a 150 -nél biztonságosabb a 90 és az út közepénél az autók jobbos kerékvonala. A 40 tonnával pedig nem tanítok én senkit, semmire. Ha egy motoros nem látja be magától, hogy 40 tonnával szemben ő húzza a rövidebbet, akkor fölösleges energiapocsékolás lenne bármire is tanítani.
Xero:
Egy normál szélességű országúton nem férsz el biztonságos oldaltávolsággal. Ahogy itt sem. -
Tamás9x
őstag
válasz
runner 125 #129436 üzenetére
Azért várjuk ki a végét, mert még nincs állásfoglalás, hogy indult-e eljárás a motoros ellen szabálysértés ügyben.
Beri büntetőfékezése....? Abszurd mégis majdnem a buszos lett akasztva.
Simán kinézem, hogy még az audis fog kártárítésért fellebbezni, mert a köcsög motoros. nem első eset lenne..."
Érdeklődtünk arról is, hogy a videó feltöltőjével szemben indul-e eljárás, mivel az általa feltöltött goprós felvételeken felmerülhet több közúti szabálytalanság is. Erre az ORFK válaszul annyit írt, hogy türelmet kérnek."
Ennek a lábjegyzetnek a végkifejlettjére kíváncsi vagyok. -
Somatom
veterán
válasz
runner 125 #129436 üzenetére
Fasság? A defenzív vezetésről hallottál már?
-
Tamás9x
őstag
válasz
runner 125 #129427 üzenetére
-
etnies
senior tag
válasz
runner 125 #129419 üzenetére
Nagyon jól írod, én meg azt mondom, hogy sávközepe-tartás legyen a fejedben és sose húzódj le a szélére, mert sok autós akkor is előzni fog, ha sem oka(!!!!!!!!), sem lehetősége nincs. Ezt fogod tapasztalni,
Másrészt az út széle gyakrabban kátyús, szennyezett vagy akár egy közlekedéstábla is kitakarhat a többi közlekedő elől és már fordulnak is eléd, ahogy illik, stb. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #129374 üzenetére
Szuper, akkor most a katonasztorik jonnek, koszi!
:D -
Tamás9x
őstag
válasz
runner 125 #129374 üzenetére
Azóta is idegel a dolog, és szívod sorra a szivarokat?
-
Somatom
veterán
válasz
runner 125 #129374 üzenetére
Nakeden, nyitott bukóban? Háááát.... Egyáltalán van E cimke abban a sisakban?
-
baboss
őstag
válasz
runner 125 #129374 üzenetére
Szerinem az apád, vagy a nagyapád volt.
-
válasz
runner 125 #129349 üzenetére
-
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #129265 üzenetére
Közepes pályára szerintem már a 1190 Adventure-öm is alkalmas ;)
-
#56573440
törölt tag
válasz
runner 125 #129268 üzenetére
Vagy xtx 660, esetleg dorsoduro
-
#14787072
törölt tag
válasz
runner 125 #129268 üzenetére
Köszi a tippet. Akkor beleásom magam a részletekbe.
-
Burt1793
veterán
válasz
runner 125 #129169 üzenetére
Új mosókban van kefe, meleg habot tol magából.
Tegnap Budakeszin mostam le egy a motort, aztán otthon leöblítem ciszternás esővízzel és áttörlöm, így nem lesz foltos a száradás (jó lágy az esővíz). -
válasz
runner 125 #129169 üzenetére
Bogaroldo spray-t vettem, azt el tudom vinni.
-
#31733248
törölt tag
válasz
runner 125 #129034 üzenetére
A budapesti közlekedés problémáját a nyilvánvaló érdekellentétek teszik nehezen megoldhatóvá: egyéni érdek vs. közösségi érdek, belvárosban élők vs. külvárosiak.
Nagyon sok Budapest belső kerületeiben élő például úgy gondolja, hogy korlátozzák a forgalmat, ne is hajthasson be más az adott utcába, csak az, aki ott él. Érthető: csendet akar és jobb levegőt. Meg azt, hogy a külvárosban élő ne is közlekedjen autóval a belvárosban. Ezt is megértem.
Ugyanez az ember viszont alanyi jogon elvárja, hogy a város legértékesebb területein ingyenesen, vagy jelképes összegért foglalhassa a közterületet a kocsijával. Vagy éppen a család második kocsival is, mert neki ez jár. És ha elmegy a külvárosi ismerőseihez, vagy éppen ott van a munkahelye, természetesen mehessen kocsival, mert messze van és az átszállás is macerás. Jelzem, éppen olyan messze van neki, mint fordítva, a külvárosban élőnek, aki miatt viszont már fel van háborodva.
Ha egyszer tényleg bevezetik a dugódíjat és keményen megsarcolják az autós közterület használatot úgy, ahogy a zöldek szeretnék, lesz itt sírás. De nem csak a külvárosban, a belvárosban is. Az európai modell szabad szemmel is jól látható: ha a belvárosban laksz, ne is legyen kocsid, vagy oldd meg a tárolását. Ha a külvárosban laksz, fizess keményen, vagy tömegközlekedj. Az autósok óriási többségének lesz ez jelentős érdeksérelem.
Más: Magyarország tényleg nem csak Budapestből áll, de bizonyos dolgok csak itt állnak rendelkezésre megfelelő mennyiségben, minőségben, ezért is válik egyre fejnehezebbé az ország. A kvalifikált munkaerő sokszor nem tud mit kezdeni magával vidéken, a jobb cégek jelentős részének pedig a vidék egyszerűen kispálya.
Oktatás? A legtöbb embernek halvány fogalma sincs arról, mekkorák a különbségek. Buda jobb kerületeiben például semmi meglepő nincs abban, hogy a gyerek végig kéttannyelvűben nyomja, egészen az óvodától kezdve. Meg abban sem, hogy a gimnázium végén már két-három idegen nyelven nyomja felsőfokon. Vagy hogy Budapest elit gimnáziumaiban a tanároknak egyre többször az okoz fejtörést, hogy miközben ő megpróbálja a srácokat felkészíteni a nagybetűs életre, az osztályban többen már a saját vállalkozásaikat irányítják az órák közti szünetben. Akkora a versenyelőny, hogy azt a legtöbben el sem tudják képzelni.
-
fattyu
veterán
válasz
runner 125 #129034 üzenetére
én vidékre és faluba költöztem.
agglomeráción amennyiben az internettel egyetértve azt üllőig számítjuk a 4es vonalon.
nekem amugy spec a őszintén ránézésre érzésre monor még bőven de talán még pilisre is rámondanám hogy része az agglomerációnak. na én még azon is túl vagyok. innen tolom a p+rt.
alapvető ingázásra autó az állomásig (bocsássa meg mindenki csúcsidőben jár óránként a sárga busz 8 km pedig nem séta, és büdösen vonatra ülni nincs kedvem bicigli jeligére, valamint az itteni utakat a husky viseli jól más nem nagyon ) onnét pedig vonat. nyáron motorozok. heti egy két napot amikor kedvem van hozzá. de az meg rekreációs tevékenység
elfogadom mások mások.
NEKEM iszonyuan bevált. bevásárolni napi szarokat falun belül is tudok ha nem 14 órás napot melózok. de igazából itt is ésszel élünk. beálltunk a heti 1 nagybevásárlásra. azon kívül szinte nem megyünk boltba. szórakozási igényem kimerül a motoron a műhelyben és a kutyákkal erdőn mezőn eltöltött időben. gyerek nincs. nem is lesz.
egyetlen igazi hátránya van nekem a nem pestnek. ha hirtelen kell állatorvos. na az itt nincs. ahhoz meg pest messze van ha tényleg baj van.
-
Somatom
veterán
válasz
runner 125 #129034 üzenetére
Van igazság abban, amit írsz, de azért .... Mutass légyszi egy nyugateurópai fővárost, aminek nincs autópálya körgyűrűje!
-
#31733248
törölt tag
válasz
runner 125 #128982 üzenetére
Miféle krumpli?
Egymás után szüntették meg a menekülőutakat Budapesten, egészen a rendszerváltás óta, mondván, hogy ha eleget szívnak az autósok, akkor majd BKV-val jár a jónép. Ezt egyébként oktatják is az egyetemen a közlekedésmérnököknek.
Csak hát az marad ki, hogy ha BKV-val egy órába telik egy külvárosi lakásból a belvárosi munkahelyig elmenni és előtte, vagy utána (esetleg mindkét esetben) van egyéb teendő is, akkor ez sokaknak nem lesz alternatíva.
-
Somatom
veterán
válasz
runner 125 #128982 üzenetére
Krumliért biztosan nem megyek hétköznap napközben autóval a városba.
-
válasz
runner 125 #128635 üzenetére
Sokat nem akartam vele veszodni. Raadasul a garazsunkban nem fért el, aposeba raktam jobb hijan, de ott se maradhatott sokaig, mert most mas miatt nem tudott beallni, de az rovidesen megoldodott volna. Kertbe meg a fuvon elegge rohamosan leepul egy gep szerintem, tenyleg nem akartam honapokig tarolgatni. Eddig a szerelonel volt, csak ugye mar ott is utban volt
Ja, elképzelhető hogy ha arulgatom par hónapig, akkor 400 korul kijott volna belole. Ezen en mar nem rugozom, elment, ennyi.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
runner 125 #128605 üzenetére
:D
"hozzaertoknek valoszinuleg kb 1 oras munka, en nem akarok vele mar foglalkozni, ido es helyhiany miatt elado" -
válasz
runner 125 #128605 üzenetére
Így viszont végre egészen keveset fogyaszt
-
baboss
őstag
válasz
runner 125 #128580 üzenetére
Gyári pálya felszerelés.
Tök jó videókat lehet készíteni vele. [link] -
GTVili
tag
válasz
runner 125 #128386 üzenetére
-
Biqci
aktív tag
válasz
runner 125 #128386 üzenetére
Jó lesz ez
Megvan hozzá minden, vagy még csak a váz?
Amúgy ez tényleg király festési mód, a cégünk is ilyen módszerrel festi az emelőket, amit gyártunk. Nagyon érdekes, hogy a szórás után még mintha színes hintőpor lenne, de amikor kijön a kemencéből durván átalakul
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 5000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HIBÁTLAN iPhone 11 64GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3027
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest