- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
bacus
őstag
válasz
vlevi #154622 üzenetére
Ez a max 179kg ez elég kevés, nem tudom hogy fér bele 2 ember... dobozszett 15kg konzollal, cuccok bele meg 20 kg ( nálam ez is lightos, mert viszek szerszámot, illetve több napnál már vizet, kávét, stb), marad 140 kg amit egyedül túl lépek.. , de két sovány könnyű leptű sem igen fér ebbe bele ruhastol.
Azért a gs 250kg al király
-
Csandi
őstag
válasz
vlevi #154469 üzenetére
Ha van B-s jogsija akkor van az a kiegészítő B125, az szerintem gyorsabb meg egyszerűbb mint egy A1.
Ha már A-t csinál az ember akkor tegyen korlátlant szerintem és le van tudva, 125-ös robogóval meg akkor is lehet járni.
Vagy megvárja mi lesz hátha tényleg engedik csak simán, hogy B-vel 125-össel lehessen menni. -
bacus
őstag
válasz
vlevi #153723 üzenetére
A chigee -ben van GPS, meg van olyan amiben még sim kártya is. Tracket mindenképpen rögzít, meg pl a kamerákat csatlakoztatva minden adatot is ráment a képre, sebesség, irány, magasság, stb.
Navi szoftver szerintem nem lehet rátenni, az valóban a telefonon fut. Ha megjön a túrámig, akkor ezt (is) viszem. A dobozba pedig befér a bevált bmw navi6 (garmin).
-
VFR800
csendes újonc
válasz
vlevi #153530 üzenetére
Ez a GSX650F nem a GSXR lefojtott változata, hanem egy az egyben egy Bandit 650, csak sportos idomokkal. 2007-ben debütált az a blokk a Banditban, és direkt oda fejlesztette a Suzuki. Amit a CBF600/1000 motorokról írtál az persze ettől még úgy van, ott a nyomatékgörbe laposabb, de a max nyomaték kisebb fordulatszámon elérhető, így hétköznapi (nem sport) használatra alkalmasabbnak gondolta a Honda. De ezt más gyártók is többször alkalmazták (pl.: SV650-DL650, TL1000-DL1000 stb)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
vlevi #153450 üzenetére
Ezt hivjak azt hiszem albitrázsnak a kozgazdasagban, amikor a a sosem letezo idealis piacon a verseny a profitot minimalizalta, de valahonnan megis kell jonnie a profitnak, ami vagy monopolium, vagy ez. A valo eletben, mivel nem tudod megvizsgalni a bukosisakokat, vagy a kozottuk fennalo kulonbseget, ezert ugy, mint az olajnal, az erzelmekre kell hagyatkoznunk. Hogy a marka milyen tortenetet mesel el neked, miert azt kell valasztanod. A manapsag fennallo monopolhelyzetek miatt sztm azzal ervelni, hogy vmi ami draga, az nem hiaba draga- téves.
Mint mindenhol, szegmensek vannak. Es a minoseggel az ar exponencialisan fog novekedni, ami azt jelenti, hogy a felsobb kategoriaban egy nagyonpicit jobb minosegert is irracionalisan tobb penzt kell kiadnod. -
kelly416
veterán
válasz
vlevi #153388 üzenetére
Volt Caberg Konda sisakom (azaz most is van, de max. alkalmi utasnak, mert már nem fiatal), az ugyanolyan volt nyitva mint csukva.
Most Sena Outrush bukót használok, az lazább nyitva, kissé trezor lecsukva. Mármint oldalról összébb fogja a fejem lecsukáskor. Hörcsögpofa rulez, de nem bántó a dolog. -
Biqci
aktív tag
válasz
vlevi #153388 üzenetére
Direkt csak ezt a márkát kerested, hogy ezeket próbáltad fel? Amúgy érdekes. Az ősszel próbáltam több sisakot, több márkából és alig volt olyan, amire azt mondtam volna, hogy na fasza, ez az enyém. Bár lehet csak hozzászoktam a régihez és az mint etalon szolgált. Pedig nem kellene, mert sajnos eléggé kitágult már, bár nem is nyom...
-
bigrob
őstag
válasz
vlevi #153388 üzenetére
Stunterstoreban nem volt rám való kabát, darázsgarázsban egy LS2 Pioneer 2 3XL volt jó a kugli fejemre, mindegyik nyomta az állam...
Illetve itt találtam kabátot, de még benézek 1-2 boltba.
Nem tudom, hogy a csak nyári, szellős 60 rugósat vagy a szél és esővédő membrános 80 rugósat vegyem-e, utóbbi jövőtállóbb lenne... -
fattyu
veterán
válasz
vlevi #153234 üzenetére
csak a régen 120 - 150 ló az ott volt egyesben kettesben is.
nem kapott fakezűvédő gyújtástérképet, meg kipörgésgátlót meg ilyeneket.Ma meg szerintem nincs motor aminél ne lenne lebutítva a teljesítmény 1-2 ben.
az meg hogy mennyire az elektronikai védelem vezet a népek helyett....most nem keresem meg de a kedvenc videóm evör: ember valami modern ezresnek tépi a pályán kanyarból kifele. felvillan egy hibajelzés és fél másodperccel később már hanyatt is feküdt az aszfalton...
-
vendingo
veterán
válasz
vlevi #153195 üzenetére
Jelenleg a gyári roadwinner gumi van rajta, gondolom valami kínai, de nekem megfelelt. Ha lehetne kapni itthon, ezt venném rá megint. De, amúgy tényleg puha. Előző 2 tulaj 5 év alatt 5000-et ment vele, végig garázsban tartották. Jelenleg roadtec 01 a kiszemelt, nagyon nincs választék az én méretemben, hogy párban is legyen. A másik meg a pirelli sport demon, de annál a roadtec jobb.
25 ló 25NM nem koptatja annyira a gumit, azért jó még rajta a minta. -
mattheus
őstag
válasz
vlevi #153139 üzenetére
Ez a kormányvéges megoldás új nekem. Egyszer sem hallottam, láttam vagy olvastam róla.
Kipróbálom akkor majd a jövő héten a vizsga előtti utolsó gyakorlóórán . Addig meg még ha nem is A-s motorral, de A1-el megy gyakorlom ezt az egy gázon történő két körös megfordulást gyakorolni, hátha számít valamit
UI: A gyakorlást azt is nehezíti, hogy eddig minden alkalommal másik A kategóriás motorral voltam. mármint két egymástól teljesen különböző karakterisztikájú motorral (fék erőssége, adagolhatósága vagy a kuplung fogáspontja), de gondolom ezzel más is így van. -
norbert1998
nagyúr
-
GTVili
tag
válasz
vlevi #152320 üzenetére
Azért ez a súlykérdés tényleg agyrém...
Mint pár éve az autóknál, amikor egy kompakt ötajtós is túlment az 1500kg-on.Persze értem én, hogy vasváz meg olcsó anyagok...de azért mégis...
Én a Guzzi V7 Speciale-ra ültem rá a kiállításon, mert marhára tetszik. Kicsit szokatlan az üléspozíciója (nekem) ...de a gyári adatok alapján is 203kg a száraz tömege.
Szo-szo.... de ha saját 1200-es csupaszomhoz nézem, ami szárazon 198kg..... akkor azért na.
És ahogy nézem, most kb ez a sztenderd súly.... inkább felfelé lógnak ki belőle.
KTM Duke 390 2015 140kg..... 2025 162kg....
-
-
bacus
őstag
válasz
vlevi #151850 üzenetére
Igen, én is nézegettem. Persze a bmw -khez van jobb, illetve nem ez a jó szó, hanem hozzá illőbb, hiszen még szerelni sem kell, chigee aio5 néven. Ez most 200e forint
, nekem azért ennyit nem ért meg, pedig nagyon kipróbálnám. Fele ennyi lenne, már megvettem volna.., volt egy akció 2 hónapja, akkor 164e volt, de még azt is soknak tartottam. Főleg, hogy van bmw navim, most cseréltem ki a képernyőjét, talán még pár évig jó!
Van aki azt mondta remek a carpuride, de ott is az 5" kicsi, a 7" nagy, illetve ami nekem pl fontos, az a motor adatai, ami most ott van a navin, napi km, guminyomások, fogyasztás, sebesség, motor ill. külső hömérséklet. A chigee tudja ezt, sőt talán nálam is lenne már dőlés szög is, ami csak egy tájékoztatás.
-
crocy
tag
válasz
vlevi #151619 üzenetére
nem tudom mekkora szopo lehet bevallalni par eves triump tridentet.
csomo helyen ajanlak mint kezdömotor. kezes, könnyü, es egyenletesen adja le a nyomatekot.
bar amilyen arak vannak a hasznaltpiacon is, lehet jobb kiköhögni egy uj arat.
az uj gen kap gyorsvaltot es allithato villakat. -
bacus
őstag
válasz
vlevi #151435 üzenetére
Szombaton voltam Győrben, reggel 9 kor még csak 11 fok, nekem ilyenkor még minden szellőző nyitva a kabátban, bélés nélkül, de már van rajtam aláöltöző, póló és rajta egy pulóver. Hazafele már 16 fok körül volt, már kezdett melegem lenni, de még elbírtam a pulóvert menet közben. Megállásoknál viszont azonnal vettem le a kabátot, mert úgy már nagyon meleg volt. A kesztyű még a nyári, néha alaphangon bekapcsoltam a markolat fűtést. (egyébként van alákesztyűm, meg van nálam vízálló kesztyű is, amivel így kesztyűileg mindent is le tudok fedni.)
Nekem ez a 15 fok ez tökéletes, de kb 10-25 fokig az. E felett már nem tudok mit levenni, ez alatt meg már a nadrágba is kell aláöltöző, amit nem kedvelek.
Rövid utakra, azaz itt a fővárosban, meg szerintem 1-30 fokig minden elviselhető.
-
csongi
veterán
válasz
vlevi #151294 üzenetére
Megertem.
Ultra lassu vagyok, de 4ezernel a rotakapat sem valtom el mindig.
De ez van.
Az lesz erdekes info, melyik varziobol adnak el tobbet. De a tobbesegnek sztem a 4ezer is elegendo lesz. A kerdes ehhez a valtohoz hogyan hangoljak a motort. Sanszos, hogy nem ugyan az lesz, mint a valtos verzional.bacus: Pont erre gondoltam. Ezek a plusz kenyelmi dolgok adjak el a GS-t-is. Ha ezeket lehamozzuk, egy nyers motor lesz es maris nem 104 el mennel bele ugyan abba a kanyarba, es maris csokkene az erdeklodes a motor irant. A teknika sokat kompenzal, de nem mindent. Az elektronika teszi kezelhetove. Bovdenes gazkarral utalat lenne a terheles valtasok miatt. Lenne plexi bologatas.
Nem csak ezt, kb minden mai motornal az elektronikaval lesz olyan, amilyen.
Nem megszolas volt a motor, hanem hasonlat.
Mindegy a motor tipusa. A goldwing sem kellene ha nem lenne egy utazo hajo. Ott is van futomu meg hatra menet, meg minden josag. Ha nem lenne benne a sok extra a fene nem kuzdene vele..
Igeny van az extrakra, a dct-re is. A gyartok nem a vermotorosra vadasznak, hanem akinek penze van.
A konkurencia igyekszik felvenni a fonalat, amit csak tudnak, beleadnak.
Az olcso kinai motoroknal a mai minimal extrak 10 evvel ezelotti felszereltseg felso reszet adjak.
A covid ota ugrott egy fazist.
A BMW ezzel a futomuvel ebbe a katagoriba nagyot huzott. Eleg stabil alap a fejlesztesre, es onmagaban is jo.Ha dct ellen nem tetszes van, akkor a gyorsvalto ellen is lehetne. Milyen dolog mar ha nem kuplungozik az ember?
Ez mar csak verszivas, de nem rosszindulatbol irtam. -
xmad
őstag
válasz
vlevi #151179 üzenetére
Hát az meg a másik nagy hulyeségnek tartom ezeket èn is.. minden a spóroláson megy, sokkal olcsóbb egy kijelző mint a gomb. Többi nem számít. De visszatérnék amerikára, megnèzed az F150 es fordot pl egy 2024 es műszerfala, nincsenek benne az érintős megoldások amiket említesz, hanem rendes fizikai gombok mindenre.
Kiveve az egérmozin maradtak érintős elemek, amik nagyrészére van gomb is. -
bardi
senior tag
válasz
vlevi #151157 üzenetére
Autós élmény, hibrid fos robotizált váltóval. Sport módban volt, padlógázzal megyek egyenesben, szépen magasan tartja a fordulatot, viszonylag intenzív féktáv közben FELVÁLT, miközben lassul az autó, majd amikor kanyarból kifelé gyorsítanék, elkezdi visszapakolni. Agyonütném azt, aki ezt programozta. Persze, lehet manuál, módba kapcsolni, azt is csináltam utána, de tragikus mennyire fos.
-
-
-
norbert1998
nagyúr
-
bacus
őstag
válasz
vlevi #150959 üzenetére
zavaró, ha látod a pinlock szélét, szóval ezt inkább ne. A régi givi sisakomban a pinlock 2 évet bírt, kidobtam, de nem vettem másikat, nem hiányzott.
A mostani schubert-ben 3 évet bírt, de már ebből is kidobtam. Nem tudom, hogy hiányzik e, nem nagyon.., pedig nyáron mentem k. nagy esőben, de a plexi párásodása zavart a legkevésbé -
KrAt
veterán
válasz
vlevi #150916 üzenetére
Én is így vagyok ezzel, bár már van gyorsváltó, de felfele előszeretettel váltottam (normálisabb elindulásoknál
) kuplung nélkül, de míg autóval gázfröccsel váltok vissza, itt valahogy nem állt rá a kezem-lábam, hogy tudnék kuplung nélkül visszaváltani.
Egyszer sikerült, még az SV-vel, emelkedőn felfele nagyobb gáznál, amikor véletlen rárúgtam a váltóra, miközben álltam a gázon, és csak azt vettem észre, hogy szinte észrevétlenül visszaváltott egyet, és hangosabb lett
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
vlevi #150908 üzenetére
A hondanak az e-clutch kuplungol, de igen, a klasszikus gyorsvalto a gyujtast szakitja, de... akkor, abban a pillanatban szakitja meg, amikor elkezded nyomni a valtokart. Mig gyorsvalto nelkul te kezded el nyomni labbal a valtokart, elveszed a gazt, majd felvaltasz, es megint gazt adsz. Sokkal hosszabb ideig terheled a valtovillat, es ha nagyobb fordulaton nem tudod normalisan betenni, akkor leutod a kapcsolokerék fogait es ablakait.
-
válasz
vlevi #150816 üzenetére
Igen, valami ilyesmi miatt matekozok/matekozunk még. Vimpire (Vitpilen 401) is Road 5-öt akartam venni, viszont amikor kerestem csak Road 6 volt mindenhol raktáron, így kénytelen voltam benyelni a különbözetet, de azt azonnal kellett cserélnem. Most is valahogy így lesz, ha eljön az a perc hogy kell, akkor azt vesszük meg rá ami raktáron lesz, mindegy hogy 5 vagy 6.
GT csak azért jutott eszembe, mert hátha jobban a túramotorokra van "szabva", elvégre ez is van 200 kiló, meg hátha kicsit többet elmegy. Ha azt mondjátok nem kell, akkor nem lesz GT -
válasz
vlevi #150807 üzenetére
Jogos és logikus lenne, viszont 2 dolog miatt nem jöhetett szóba: keretünkön felül volt, nekem túl magas.
Onnan indult a dolog, hogy szerettünk volna venni 2db túra-túraenduro motort, fejenként 3MFt környékén. Szeretek kicsit lekanyarodni a földútra, ezért én túraendurót kerestem, párom pedig csak egy megbízható motort akart, amivel tud túrázni kényelmesen.
Nekem szempont volt a minél nagyobb kerék, a minél kisebb súly, illetve nekem előny a minnél több erő. Így a DL650 is kisesett (nekem nem adott elég bugit), a tracer is (kicsi kerék, szar futómű), a trk702 is (itt a nagy súllyal volt a bajom). Ami versenyben maradt a Tuareg 660 (ültetni kell, plusz csak külföldről) és az F850/F750 (nagy a súly, cserébe nagyon-nagyon le lehet alacsonyítani).
Kicsit speciális a helyzetem, mert vagyok vagy 50 kiló és 165cm, ezért sokmindenről nem érek le, és egyszerűen nem akarok letenni a túramotorokról csak azért mert pici vagyok. Nem is kell feltétlen, csak nagyon beszűkítem ezzel a piacomat. Motort ültetni nem akarok (tudom hogy a tenerét lehet), egyrészt sz@pó utána eladni, másrészt veszítek a hasmagasságból, ami terepen szívás.
A tracerből a 9-est egyszer kipróbálnám, az valószinűleg tetszene nekem is, viszont az is bőven kereten felül volt. A 7-est nem szeretem, a futóműve szerintem borzadály, a féktől sem estem hanyatt, a ktm-hez képest elektonikailag szinte 0 (2022-es, ezen gyorsváltó sincs), a térdszög szerpentinezni jó de túrázni nekem nem, a kicsi kormány városba sorok közt jó, de nekem nem kényelmes és nem túramotoros. Aztán ott vannak a kicsi kezelőszervek..... A hulladék gyári Road 4, aminek az egyetlen előnye hogy 20e-nél még van benne minta, de olyan napot és utat nem találtunk még, ahol tapadna rendesen. Mindent összevetve nem szeretem vezetni a tracert, de a szükség nagy úr, ma is ezzel mászkálok Pesten, csak úgy mint egy német nyugdíjas házaspár -
yodamastah
őstag
válasz
vlevi #149858 üzenetére
Kanyarban olajon elesel akármennyire is óvatos vagy. Nem kell határokat feszegetni, ha elég nagy az olajfolt, gyökkettővel is pofára esel. A három kerekűvel is.
Utcára beállított kipörgésgátló elég komoly megcsúszásokat meg tud fogni. Pl egy iylet mint a dodor highside simán. A BMW esetében nem csak TC-ről van szó. Mentem S1000RR-el utcai sport módban pályán. 2ben lapról nem lehetett normálisat kigyorsítani, annyira visszafogta magát a motor. Nem a TC, hanem egyszerűen dőlésszög függő volt mennyi erőt hajlandó leadni. Kigyorsításon kb olyan volt a motor 2ben, mint a 750-em 3ban. Slick módban persze elszabadul a pokol
Dodor nem csak egy TC-t kapcsolt ki, hanem egy komplett elektroniaki csomagot, ami bárki által vezethetővé tesz egy rettenet erős motort. (egyébként nem tudjuk mit kapcsolt ki a motoron, és pontosan milyen módban ment, így ez csak találgatás.)
-
yodamastah
őstag
-
Khaosz55
addikt
válasz
vlevi #149799 üzenetére
60 000Km van a Gen2 MT09 SP. Szinte csak túra, Olaszország, Ausztria, Horvátok, néha Szlovénia. Sw motech cargobag pro-r rakom fel mögém, és azzal 10-14 napig simán elvagyok. Egy túra nekünk 2500-3500Km. Semmi plexi, semmi szélvédelem, 2 részes bőrruhában, de a párom Mt07-én sincs pelxi és nő létére rendre végig csinálja a túrákat. Az ő motorjában közel 50 000Km van. Én annyit komfortot csináltam, hogy áthúzhattam az ülést kényelmesre és zselét rakattam bele. Egyáltalán nem gondolkodunk túra motoron, nem is jönnek be kinézetre, mi élvezzük így a motorozást. Szóval bőven lehet naked bike-kal túrázni és túrák során is sok naked bike-ot látunk, szóval nem vagyunk egyedül. 140-ig tartósan lehet haladni pályán. Legutoljára Genovából jöttünk haza 1 nap alatt 1100Km, na jó akkor tényleg elfáradtunk...
Ez a videóból kivágott kép: [kép] [kép] [kép]
Most Korzikán 4-5 napot voltunk egy szálláson, ott lepakoltunk természetesen. -
válasz
vlevi #149629 üzenetére
Szerintem csak baszták elvinni beállítani, én gyári konzolt kicseréltem amazonosra mivel , nem lehet felszerelni másként ,ha van crash bar a motoron szvl. mentem a vizsgáztatóhoz akinél van műszer ,hogy ne felfele világítson vagy jobbra vagy balra.
Szerintem ez amit álltalában senki nem csinál meg...tisztelet a kivételnek.
-
Khaosz55
addikt
válasz
vlevi #149197 üzenetére
Nálam úgy vettem észre, hogy 1.5 db hátsó fogy el egy elsőhöz. Szóval 20-at nem megy el az első, persze ez attól is függ mennyire huligánban megy az ember és milyen agresszíven használja az első féket. Illetve hol használja, Horvátok 8-as ut teljesen más mint egy Dolomit. Ha pl egy túra nap megyünk 150-200km-t dolomitokban kizárólag a hágókon akkor a több száz kanyartól olyan szinten elfárad az ember, hogy nem akarsz a limiten menni mert egy hiba és game over. Ezt 4-5 napon keresztük teljesen lefáraszt, és nem kell ehhez erős motor sem, egy könnyebb motort sokkal jobb egész nap jobbra-ballra dobálni és tempósan lehet menni. Egyszer haver GSX-R-el jött, nem tudta a tempót tartani, nem oda való, hiába sokkal több lóerő, 100-120-ra is ritkán lehet felgyorsítani mert jön a következő nagy kanyar...
-
nrg.960
tag
válasz
vlevi #148128 üzenetére
Igen, a szebb DL-ek olyan 1,5m. Transalp XL650v is olyan 1,2-1,5. XL700V meg már inkább 2m.
Első tanuló motornak nem akarnék 1m-től többet (meg most nagyon bele sem fér), + első szervíz és a sallangok ha hozzá kell még picit nyúlni.
Kérdés mennyire kell hozzányúlni a f650gs-hez
-
válasz
vlevi #147751 üzenetére
Tracer 7 (nem 700, mert az a régebbi évjáratok neve volt).
Üresbe rakva csinálja, sőt, párom most mondta, hogy üresben behúzott (!) kuplung karral is forog. Szóval most úgy fújjuk, hogy nincs beindítva és forgatjuk a kereket. Csak szerinte ez továbbra se normális, én meg nem tudom, inkább kérdezek itt.Kötelező szervíz lesz, akkor át lesz nézetve mindkettő, de ebbe a hónapba már nem fér bele, meg kb 1000km-el ezelőtt volt kötelezőn mindkettő.
-
etnies
senior tag
válasz
vlevi #147469 üzenetére
Nem tudom, nekem S22+ van. Vízálló, elég a fenyereje. Van mögé rakva egy wireless-rezgéscsillapítós töltő, a kesztyűim pedig touch screen-re optimalizáltak, ezért tudom kesztyűben is böködni gond nélkül.
Szerintem a hardver egyáltalán nem számít már, csak a szoftver. Az pedig futhat dedikált navin vagy telefonon is. Én utóbbira szavazok, mert a motoros navik szemetül drágák voltak, telefont kezdtem el használni, megszoktam. Olcsóbb a motort telefonosra alakítani, mint venni egy motoros navit, bár már csökkentek az árak. -
rottenbull
őstag
válasz
vlevi #147246 üzenetére
Gyakorlok sokat, igazabol szezonban heti 2-3 orat.
Tolom a drilleket a templom parklojaban.
Nem arrol van itt szo, hogy nullarol akarok egy savban megfordulas mestere lenni.
Ez fejben dol el, hogy meddig merem donteni a gepet, ido kell hozza. Sajat geppel csinalom es persze van rajta bukocso, meg nem para neha eldobni, de probalom kimelni nyilvan.
Meg ra is erek, nem lesz holnap vizsgam ebbol. -
Apophis
őstag
válasz
vlevi #147246 üzenetére
Azért ez olyan távol van a rendőrmotorostól... Ennek a nőnek fele ekkora motor kellene, attól nem rettegne, leérne a lába, talán fel tudná állítani, ha elkerülhetetlenül borul. A day0 szintje szerintem az életveszélyes kategória, de ilyennel van tele pl. Amerika is. Ugyanakkor ő legalább veszi a fáradtságot és gyakorol, fejlődik.
-
válasz
vlevi #146427 üzenetére
Oldaldoboz helyett valami maszek tailbag pl?
En azon gondolkodok, hogy feltehetnek egy ilyet, mert tavaly ez volt + a doboz az ausztria+szlovenia karikamhoz, de a taska fele kb ures volt.
Viszont a dobozt nyugisabban hagyom a motoron, ha megallok valahol. -
rottenbull
őstag
válasz
vlevi #146249 üzenetére
Ok, de motoron ilyen nincs. Nem is kell, mert veszelyes. Az uton nagyreszt a felezo valamelyik oldalan megyunk. En eleg progressziven megyek a savok kozott. El sem tudom képzelni hogy jonne ez motorra. Az viszont, hogy jelez a radar ha Andika a telefont figyelve jon az x5-el hatulrol mint az allat, az nem gond. Ha a sztradan 120-al csorgok otakig, akkor nem erdekel hogy 50 vagy 100 meterrel reagal az elottem halado kocsira. Minel messzebb annal jobb. De amugy allithato tobb lepcsoben a tavolsag is. Nem az a funkcioja, hogy ugy menjen mint en, janem hogy lazitsak a kezemen egy kicsit biztonsagosan. Nagyon fasza tesztek vannak az uj gs tempomatjarol. Nezd meg, ez mar nem az amirol evekkel ezelott beszelt mindenki.
-
Viktor8.
tag
válasz
vlevi #146119 üzenetére
Enduróztam elég sokat (2személlyel is)jogsi nélkül, cr250el meg egy 30 éves Dr600-al. Mióta meg van a jogsim (2éve) sajnos nem nagyon sikerült motoroznom. Öreg motorba meg nem akarok megint beleugrani Dr600al is megjártam sajnos.. hát akkor idén megcsinálom az A-t aztán majd jövőre felteszem magamnak a kérdést megint, hogy mit lenne érdemes vennem. Köszi mindenkinek a segítséget!
-
dellfanboy
őstag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz
vlevi #144863 üzenetére
Dornaval nem lesz baj.
Dorna likes this -
bacus
őstag
válasz
vlevi #144822 üzenetére
Hogy kell ész nélkül kuplungolni?
A kuplung lényege pont az, hogy folyamatosan tudj hajtást adni, míg a motort lehet magasabb fordulaton tartani. Ettől még persze lehet finoman hátsó fékezni is.
A hajtás és a hátsó fék is a hátsó kerékre hat, már egy 20 LE motorkát (1es fokozatban) visszafogni hátsó fékkel is rendesen eszi a tárcsát és betétet, egy 100+ LE fékjét, meg még jobban kínzol ilyenkor. (igen tudom, hogy nem ebben a fordulatszám tartományban100 LE pl egy 1050 DL, de egy 130-160 LE motor már simán leadhat itt is 100 LE-t)
Szerintem kuplunggal belegépészkedni nem ördögtől való. Amiért nem javasolják, az inkább az, hogy a letolt motornál ellenoldalra súlypontozva eléggé kicsivart testhelyzetben nem könnyű elérni és megfelelően csúsztatni a kuplungot.Még jó, hogy autóknál nem így tanítják a fordulókat
, bal lábbal finoman fékezve kéne visszatartani az autót, míg jobb lábbal stabil gázt nyomva fordulni.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- World of Tanks - MMO
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Viccrovat
- Milyen NAS-t vegyek?
- Call of Duty: Vanguard
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- EZVIZ CS-C3TN okosotthoni kamera 1080P 2.8MM
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T460 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Samsung Galaxy S25 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest