- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Mobil flották
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ennyibe kerülhet a Xiaomi Watch S4 európai változata
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S20 FE - tényleg nem lite
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Khaosz55 #151151 üzenetére
Városban nagyon sokat megy a venti (nyáron). Folyamatosan 100 fok fölött van a víz. Menni kell vele, tempósan, nem 40-50-el cammogva. Utálom hogy folyamatosan kapcsolgat a venti, bünteti a vasat. Ha tehetem nem tévedek vele be Pestre.
Pár napja kellett bemennem, odafelé katasztrófa volt, elegem lett, utána az minden volt, de nem kresz szerinti motorozás. -
válasz
dellfanboy #148368 üzenetére
Szegénység van. Nézem mennyit tankolok meg, hogy mennyit mannyi benzin van még benne.
45-nél többet nem megyek 5.-ben. Ott jól eszik.
Kell a pénz a fóliázásra. -
válasz
teleahocipöm #147727 üzenetére
Én nagyon sok helyen használom. Gyakran nem teljes felületen ragad, mégis ragaszkodik. Tégla -fa közé is tettem kíváncsiságból és gond nélkül fogta. 15m-t tettem már fel belőle. Kínából rendelem.
-
válasz
teleahocipöm #147611 üzenetére
Te a Nanotape-t keresed csak még nem tudod.
-
Üdv. (Szimplán nem tudok aludni)
A tervezők okkal álmodnak meg ülés pozíciókat, ezt az elmúlt 1495km távlatából szűrtem le. Előző tulajdonos feljebb és közelebb vette a kormányt. Ezzel én (felsőtest) az úthoz viszonyítba 90 fokos szöget zárok. Olyan peckesen ülök, mint a BMW-sek a GS-eken. Amivel nem lenne alapból baj, még az ember el nem kezd "menni". Előző tulajdonos 4.5l-el járt, én 6 meg egy kicsi. Szó szerint kapaszkodni kell a kormányba annyira hátra akar húzni a nyomaték. Ezt ellensúlyozni előre kell dőlni egy kicsit még tart a gyorsulás. Az ülés is okkal olyan kialakítású mint amilyen és okkal tapad. Mert itt hajlamos vagyok hátra csúszni rajta az előbb említett két ok miatt amiben eltér a gyáritól. Hát nem tudom így marad e ez. -
válasz
Topiccsendőr #147054 üzenetére
Ha neked ez puffogás "barátom". Leírtam, ha nem tetszik lehet máshová nézni. Mindenki másnak is egyébként. Komolyan mondom baszki belém köt.....
-
válasz
macilaci78 #147008 üzenetére
Máshol korrigáltam, mert nem azonnal tűnt fel, a ferde történet egy újabb esély volt, de mivel az sem nyert így akkor voltam ott utoljára szerelni. Milyen apróságok ezek amúgy és mégis mennyire meghatározzák a jövőbeli megítélést és számukra az anyagiakat is.
-
válasz
macilaci78 #147004 üzenetére
1* fordítva tették fel a gumit
1* meg ferdén tették fel a kereket
Azóta max veszek náluk. -
válasz
Topiccsendőr #146884 üzenetére
Pár ezer km-el vettem akkor, nem tekert. Annyi, h első percben kapott sport kipufogót, csak az első pár ezerben full nyitott volt rajta, bántóan hangos volt. Igazából már nem fontos.
-
válasz
Topiccsendőr #146882 üzenetére
Pedig nem üvegen jártam vele.
-
válasz
Topiccsendőr #146880 üzenetére
Úgy, hogy tizen ezernél már kicsi volt a hézag. Határon volt az ellenőrzési km negyedénél.
-
Már nem titok, a ER6-n Yoshimura dobja nem utcai volt, de csak én tudtam hová írta fel a gyártó. A végén kezdett zavarni a hangja, de nem olyan értemben mint gondolnátok. A környezetem nézem folyamatosan rám, kisgyerekek mutatták h hangos meg ilyenek, néha engem is zavart, de alapvetően egyébként bejött. A kipuf szelepeket gyepálta durván. Alapjáraton 106 decibel volt. Az új full gyári dob, mint a varrógép szoktam mondani, sima blokk hang. Még a kawa a küllemével és a hangjával, addig az új csak a küllemével "hódít". Ezt minap egy feszült helyzetben be is bizonyította.
-
válasz
norbert1998 #146812 üzenetére
Látványosan sokan voltak kint. De drótszamarasok is.
-
válasz
Topiccsendőr #146342 üzenetére
Szinkron, gyertya 8000km múlva. Nem baj, megkapják, de ott fogok lenni kíváncsi vagyok rá. Er6n-nél minden évben elmostam mindent és néha évente kapott folyadékot.
-
ABS-es motornál otthoni fékfolyadék csere mennyire gáz? Mert senki nem tudta még megmondani mi van a kockában lévő folyadékkal. A szervizes tag nem reagál. 25k 1 óra szervíz+6k a folyadék. Nem mind1.
Szinkron meg ilyenek miatt oda viszem, amúgy nem fogom. Gyári folyadékokat is be tudom szerezni. Potyán nem fogom szórni a pénzt ha otthon meg tudom oldani és még szórakoztató is nekem. -
válasz
bardi #145962 üzenetére
Találkoztunk fél úton, összeraktuk és be lett karikázva. Ennél gyorsabb nem volt, a posta lassú. 6 és fél órás dolog volt mire kész lett minden mivel 2* álltam sorba. A mobil fizetési is lehalt, csekkekkel szaladgáltam és kértem Kp-t mert annyit nem tartok. Ilyen siralmasan lassú átírásban még nem vettem részt. Őrült az eladó is h ülhet autóba.
-
3. Órája ülök itt és már másodjára próbálom átírni ezt a $ motorot. Mert egy $ rublika nem lett bekarikázva és az eladó innen 309km-re van. Mondtam ezeknek, még nem írjátok át én nem megyek haza.
-
Mennyire jellemző az 1m-nél nagyobb kormányszélesség tükrök nélkül? Az már chopper kategória?
-
3819-es gumit kaptam a motor mellé. Behoztam melegben milyen a puhasága. Bridgestone. Azon agyalok, h jövőre még felrakom, mert a mostani év végre lesz kuka. Az is ezzel egyidős.
-
Bp és környékén tudtok helyet ahol eredet vizsgát csinálnak 28-31 között? Közig szünet miatt lehet sehol sincs?
-
Most telesírtam a párnámat miattatok.
Ajiba plusz hátsó gumi, gyetya szett, 2 olajszűrő, légszűrő, táskák, táska tartó, egyedi fényezés a tankon, óra elé szélterelő, közép sztender, végig pecsételt sz.könyv, sárvédő toldás (nem veri a sarat a hűtőre), túrásított kormány (feljebb és közelebb került), bukógomba, blokk díszek (gyári), színre fújt hasidom, USB port, kiszerelés nélkül tölthető akku, egyedi zselés ülés (hátrább is került), módosított hátsó lábtartó. -
Hát úgy alakult, h el is hozzák, nem kell fuvar.
-
válasz
-Mosquito- #145875 üzenetére
Te még mindig egy "nagyon" iritatív személy vagy. Véletlenül sem mennél el szó nélkül a téma mellett.
-
válasz
bacus #145868 üzenetére
Össz 600km lenne. Bp telephely esetén na bumm legyen 700km. Akkor is sokallom. Ők erre vannak bejelentkezve, nem akkor kell venni matricát meg ilyenek. Nem baj, csak fejfájást okoz ha oda kerül a dolog. Erőset.
macilaci78! Crossyn nincs vonóhorog. Lábon csak az a baj h közel vagyunk a fagyponthoz, elég egy árnyékos hely és belrina módjáról fogok betáncolni egy árokba.
Vagy szólok hádalórinak azt berakjuk a barkasba.
Jó videó alap.
-
Üdv. Foglalkozik itt valaki motor szállítással? Kaptam egy 145.000ft-os ajánlatot 600km-re. Valami benzin költség + némi nyereség felállás érdekelne, HA úgy alakul. Indulási hely Dunakanyar lenne.
-
válasz
norbert1998 #145129 üzenetére
Még ki vagy mivan?
-
válasz
Topiccsendőr #144777 üzenetére
Majd figyelek rá köszi! Sztem a full projekt tavaszra valósul meg.
-
válasz
Topiccsendőr #144764 üzenetére
114-es kell rá. Ilyet kap. Thx
Kap gumikat, láncot, lánckereket, olajat, szűrőt, légszűrőt, fékfolyadékot. Tavaly kapott új vizet meg fékbetét.
Ez a pakk közel 200k lesz. -
Üdv. Er6n-re van valami épkézláb lánc+ lánckerék kombó ötlete valakinek? Legutóbb olcsót vettem és hangosan gördül, illetve sokat nem bírt.
-
-
Ami miatt ugrottak: Kipufogó, karok, bukócső.
A kipuft levenni nem jó, de ha nagyon kell oké, a karok 3 perc még az is oké, de a bukócső az nem lejovős. Nekem átmegy a blokkon több csavar ami egyedi hosszú és a gyári már 7 éve nincs meg, illetve ha meg is lenne, azok a csavarok nem csak úgy kiugranak innen pikk pakk. Be is alig mentek anno.
Utóbbi a legnagyobb baj. Papírjai sincsenek, nem is voltak soha. Erre csinálta egy német cég.
Viszont ez a 3 tétel együtt olyan szívás, h nem biztos h marad a motor. Úgy hajtottak el mondom, h kb takarodjak el ezzel. A többi helyen kedvesen. Egyébként átment egy másik településen, motoroztam egy jót és nagyon nagyon sokba került, ja és ez a bukócső miatt volt ennyi, minden más le lett véve róla a vizsga alatt.
Minden 2 évben én nem fogok ezen szkeccsölni. Súgták, hogy ez így ebben a formában nem viszgaképes sehol. Jövőben sem.
Mondom én, elbzl a világ és a nyúl viszi a puskát.Ahová mindig ment ott már nincs motor vizsga, mert egy autó apró hibája miatt bezárták őket egy időre + fél milla bünti + eltiltották a vizsgáztató embert a munkájától és azóta mindent csak ha gyári, autón is. Félnek.
-
Üdv! Valaki volt mostanában műszaki vizsgán?
Nem voltak "gondjai"? Mert nekem akadt. Volt ahol burkoltan elzavartak.
Ha efelé megyünk ami van, akkor nagyon komoly bajok vannak. -
Üdv. Mikor lehet legkorábban műszakira vinni a motort, hogy a könyvben lévő 2 évre rá kapja meg pontosan? Az adott hónap elején?
Elő kell vakarni a gyári dörrentőt, mert elhajtanak...
Thx. -
válasz
Topiccsendőr #96480 üzenetére
Egy kis real life semmi több.
Arroganciám és minden ezekre a dolgokra vezethető vissza.
Holnap du már jó időt mond.
-
válasz
V.Stryker #96462 üzenetére
Én jobban aggódok a hideg motor miatt, indult és padló. Szegény kicsi kocsi.
Soha nem jött meg csekk motorra sem pedig mérget vettem volna rá h kapok.
Osb lap vastag plexire vagy több cm vastag bútorlapra cserélődik a két kerék és az oldaltámasz alatt. Mohás a talaj de szárazon bele sem tudtam nyomni. Így is belém lett @#$&va az ideg ha eldől dunának is megyek. -
válasz
Bogyó bá' #96460 üzenetére
Ez alatt is volt úgymond OSB lap vagy 30*30-as, de ha alá tettem magas volt, így fogtam és kitámasztón lóg egy fül ami arra van h könnyen ki tudd nyitni a sztendert. Az alá ékeltem be h az a fül az osb lapra üljön fel, ketté törte a fül a lapot fel nyomta a ponyva alól azt látták meg. Hát igen az új parkoló átka. Én így még nem mentem autóval....
Esik napok óta baszki. Hétfőn jó időt mond elvileg.
Végre egy év ahol rendesen a motorral is tudok foglalkozni meg más fontosabb dolgokkal a többi moderált sok a szem itt is. -
Kaptam egy telefont h ha nem akarom h egy autóra dőljön a motorom nézzem meg. Hát a KRESZ szót nem ismertem mivel dolgozom. Majdnem átbillent a holt ponton és eldőlt. A talaj felázott. Kicsin múlott.
-
válasz
-Mosquito- #96443 üzenetére
Máshol parkolok, nem látja a riasztó távja. Nincs csekkolás és jelzés se ha akár csak egy légy rászáll.
Bogyó bá'! Jaja az a lánc nagyon bejött.
-
Xena tárcsa zárja van valakinek? A nyivákolós kivitelből akármelyik.
-
-
válasz
Topiccsendőr #96288 üzenetére
Hagyjuk nem történt semmi.
-
Újabb gyöngyszem, én csak lestem. Jön egy fiatal gyerek a szerelőhöz. Hogy ők mértek henger nyomást, van 3db 9-es meg egy 7 baros. Mi lehet a baja a blokknak? Blokk csere volt és csak 40.000 van benne mondták úgy vettük.
A korábbi egy nyél alkalmával megnyekkent, "valami az egyik hengerben olyan krátert csinált, hogy befért az ujjam."
-
Jó reggelt! O baszki. Bogyó hát sorry!
-
válasz
Topiccsendőr #96166 üzenetére
Na mongAd csak. Bogyó bocs. Sporton ki az az okos. Aszitte hetek után h írok fényezés ügyben majd írok. Ki van kiért. Majd más.haddrnr
Ahh ez mmmgyOffpkbi kéne
Ahh nemmegy
Feladom bort a népnek
-
És még mindig ott tartottunk h olyan nincs h kisebb egy alkatrész. Az biztos kamu km-es. Ejj ejj. Eperbort vki? Nagyon üt.
Te persu meg szunyi ha isztok javul a stílus v rosszabb? Nekem őszintébb. Írtam pár pü-t. Ejjejj.
-
válasz
V.Stryker #96111 üzenetére
Az mind1, önindító körül is voltak gondok, az mesélte aki a futót javította. Több ilyen szabadonfutót mutatott, hogy milyen ha nagyon rossz már, érdemes lett volna dokumentálni miket alkot egy kopott szabadonfutó és meddig elengedik. Voltam nála. Az új gen er6n kosarat is megmutatta milyen kialakítású. Csak mint érdekesség. Én közben visszakaptam a már nem kotyogó új kosaras simára kezelt felületes futómat. Olyan passzos mint állat, de amerre forognia kell arra suhan. Remélem már jó időszak jön, kaptam egy defektet is kocsival, de elmentem azért a szarért.
-
Motor: KTM 990
Hiba: csöpög hátul valahol az olaj.
Km óra állás: ~31.000kmSzerelő nézi nézi igen csöpög, bontja nézi mi van még vele. Lekerült a légszűrő is, a ház alján a legutóbbi olajcsere km óra állása. 92.000km - apró történetek apró szervizektöl. Real Life.
-
válasz
-Mosquito- #95934 üzenetére
TE is itt vagy? Mond már meg nekem mi a k francért kell neked mindig vauzni? Minek hiszed te itt magad? Te vagy a bszjba? 1x lennél normális.
Mindig kötöd ez ebet a karóhoz és belém kötsz, mintha mindig neked lenne igazad többek között. Azt hiszed ettől nem jövök ide vagy valami? Semmi sem változik szunyi, semmi. Ha neked ettől jobb igazán sajnállak.
-
válasz
Topiccsendőr #95927 üzenetére
Ez kiderült bontáskor, ahogy a szelepfedélnél is anno. Gyári a cucc nem mókolt, egyszerűen kisebb.
V.Stryker! Ja azzal kevesebb baj volt, de ott is volt szabadonfutó témám.
Bogyó bá'! Többször is, nekem más kell ahhoz ,hogy jól érezzem magam a motoron és az autóban, nem tötymörgök, ezzel nő az esély a bukfencre. Széthajtva meg már szét volt, olyan km volt benne.
Még valaki? Még találjátok ki én tettem tönkre.
Sokan, nagyon sokan nem is hallották a hangot csak én, mégis igazam lett.
-
válasz
Topiccsendőr #95923 üzenetére
De engem meg nem érdekel, nézzenek csúnyán.
Megél ebből a fazon, nem hiszem, hogy rossz lesz. Sőt ha lett volna még kesh akkor megcsinálja a 2009 utáni verzióra is csak irreálisan drága lett volna. Biztos vagyok benne, hogy örökre vasalva lesz és menni fog.
És igen fele áron mint az új.Nekem jó így is. Ettől is egyedibb lesz.
V.Stryker! Jól, sokkal durvább kopásra számított, itt semmi extra nem lesz a történetben.
-
Most tettem le a telefont. Nem tudom hol kezdjem, meglepő és egyben nem, rám jellemző. A szaki első kérdése ki nyúlt ehhez már hozzá. Mondom Uram ezt most bontottáki ki először. Jó akkor ez egy gyári hibás alkarészt. A 3-ból van gyári méretű alkatrész, sőt minden gyári küllemre, de mivel század mm-re ismerik mi mennyi kell ennek lenni, azt mondta az alap a 0.5mm-es difi, erre jött rá a csúszás miatti. Ez soha új korában sem volt jó, de eddig tűrte a 0.5mm-es difit. Fizikailag kisebbek az alkatrészek. Héten vissza is kapom. Ilyet ritkán látni.
-
Ha egy márkát a forgalmazó alapján kéne megítélni akkor soha többet kawát.
Egyelőre ők állnak az én rendelkezésemre és ha valami nem kell még a hangnemben sem megengedett az arra utaló magatartás, hogy "döntsd már el mi kell". Én tudom, hogy itt mindenki milliomos, de ami drága az drága. Előre látom, hogy baki lesz abba a két tételbe is amit rendeltem, de szokásomhoz híven akkor nem leszek kedves. -
válasz
V.Stryker #95829 üzenetére
Én nem tudom elhiggyem e, de láttam forrni (?). Állt a motor, a nyíláson meg mozgott mintha forrna, persze olyan volt mint a víz. Kemény melegben volt, a venti is folyton ment. Ott álltam a járdán döntögettem a motort ami nem járt és nem tudtam mit látok. Igazából azóta nem motul 5100 van benne.
(#95831) persuader ! Nálunk a motor is és az autó is jellemzően kis távokat megy, erre épül a gyakori olajcsere. Semmi másra.
-
válasz
tboldi #95811 üzenetére
Elkezdtem túrni a netet erről a vonalról. Na és mennyire harapós ahhoz a kék MT-09-es városi őrültség után? Vajon. Nekem még mindig nem a végsebebbég a lényeg, hanem, hogy toljon ha mehetnékem van. A hangja nem éppen tetszik. Csörög. Az MT is akrával volt vállalható szinten, bár élőben a simát sem hallottam.
Szemmel tartom a vonalat.
Nem egy gyakori modell az utakon és a motorikus adatai sem átlagosak.(#95809) persuader! Ne hidd, hogy mindenkinek evidens a 6000km. Sokan simán kapaszkodnak a manualba. Autó is ír 30.000-et aztán 11-12K-nál ledobom, mert kis távokat tolok, néha épp bemelegszik mire megérkezek valahova.
(#95807) vendingo! Jó neked h nem érzed a más kell, több kell, változzon érzést.
-
válasz
Topiccsendőr #95803 üzenetére
Ducati 821-est akarok!
15000km-es szerviz intervallumot ígér. vagy 1 év.
-
válasz
Topiccsendőr #95791 üzenetére
Nem új lesz, kimaradt egy alkatrész a rendelésből, úgy irreálisan drága, visszamondva. Felújítják. És a továbbiakban lszrm a dolgot.
-
válasz
zgospel #95761 üzenetére
Nekem Varta (hirtelen az volt a szomszéd boltban) van, kint parkol, de új korában sem vettem volna mérget arra, hogy simán beindul 2 hét után. Egyszerűen lecsökken az akku fesz, miközben a motor nem vesz fel áramot (riasztó nélkül), mértem. Közel 20 rongy a yuasa.
Köszi mindenki. Bannert is mondták, hogy jó valóban.
-
Yuasa akku annyival jobb mint az ára?
-
válasz
Topiccsendőr #95680 üzenetére
Nem, már most.
Dolgozom, el kell ütni az időt.
-
válasz
Topiccsendőr #95671 üzenetére
Ahh erre a zöld logos cégnél sem tudták az okát. "Az önindító része".
Én azt feltételezem, hogy mindig (jó akkut feltételezve nem lemerült nem gyenge, átlagos állapotú) egy adott erővel forgatja csak a főtengelyt.
Tudod ha a riasztóm aktív akkor indítás van ugyan de gyújtás nincs, csak tekeri. Az érdekes az, hogy a tekerés hosszan nyomva is ugyan olyan nem lassul le. (Erre is ránéztünk, nem e az önindító motor hagy ki) Pedig az akkunak merülnie kell tartós indítózás hatására. Lassulás és visszapofázás vétel után akkor volt amikor az akku már a végét járta, halvány kijelző éppen beindulás. Pár napra rá meg is halt.
Igazából ez azonnal kiderül amint EU raktárból vagy japánból befut a cucc pár csavar, olaj és start. Mivel már ott tartott a dolog, hogy hidegen csak recsegve indult be.
Mivel a legkisebb rezdülés változást is meghallom, kiderül ez volt e a baja. -
válasz
Topiccsendőr #95660 üzenetére
Közben utána néztem és valóban. Az indítás nyomatéka fix, ez határolja be. Ha gyorsabban forog hát forogjon a másik oldal egy adott erővel forgatja a főtengit, hogy beinduljon. És ha ezt tovább görgetem, feltételezem, hogy többet enged neki, vagy keveset máris lehet rossz a szabadonfutó a nem rendeltetés szerű működés miatt. Egyik oldalról nézve harapósabban indítja, ha meg kevésbé engedi nem határozott az indítás és el-el csúszik. Sebaj, jön a csere.
-
válasz
Topiccsendőr #95660 üzenetére
Miért kéne neki nyitni, ha a szabadonfutó ott van, egy adott erővel forog a rendszer~, beröffen ennyi, visszafelé már foroghat.
Igazából csak érdekel, de lesz új (azt súgták nem első lenne ami rossz).~: Úgy tudom elképzelni, hogy akku állapotától függően jobban vagy kevésbé fickósan (nyomatékosan?) tud forogni az önindító motor és ez az alkatrész behatárolja ha fickós is az akku maga az indító rendszer adott erővel forog, talán, hogy tartós legyen.
Talán az sem véletlen, hogy 9.8Nm-el kell lehúzni a dekli csavarokat.
-
válasz
Topiccsendőr #95657 üzenetére
Na de ennyire kis kopástól óóóh bakker.
Nyomatekhatarolo: Hát ahogy nézem van az önindító motor, alatta a határoló (legalábbis ez a neve), ez közlő fogaskerék és ez alatt már ez a nagy fogaskerék ami már a szabadonfutó része.
ez itt Senki sem tudta még megmondani miért kell, de a neve ez, ennyi biztos. A videón sem értem mi a hiba amúgy.
Ha a helyére kerül kész a vas.Közben megjött az árajánlat a felújításra, 48K + posta oda-vissza. Újan 70K Szóval ha valakit.. akkor keressen.
-
válasz
Topiccsendőr #95655 üzenetére
Hát úgy kezelem a dolgot, hogy a felújításra kapok hamarosan árat, mert szaki szerint ez nem jó. Ennek tudatában árazom be és mehet a levesbe. Ettől függetlenül úton az új gyári. Én csak azt nem vágom, hogy ennek ennyire kevés elég, hogy hibás legyen? Ennyire kis kopásra megcsúszik? Ha nem ez a rossz igen drága játék volt. Kap egy új nyomatékhatárolót is, mert mert, többet nem akarok ezzel foglalkozni. Látható érezhető kopás a futón van csak. Ennek nem tudom mi a neve, de van aminek lapja van ha felnagyítod, gondolom ez sem jó így: [link]
[link] - Így indult a téli álom után, aznap sokat mentem vele, mondhatom ritka volt ha rendesen beindult hang nélkül, de hidegen a legrosszabb, főleg ha pár fokban volt.
-
válasz
Topiccsendőr #95653 üzenetére
Hogyne. Úgy indult, hogy ha sokat állt hidegben akkor recsegve indult. Jobb szó nincs rá, sérti a fület, odakapod rá a fejed. Teltek a hónapok, úgy tettem el, hogy melegen is és simán bármikor olyan 40%-ban így ezzel a hanggal indult. Nekem ott tart ahol a videón másodjára indítja be: [link] - állítólag kezdeti fázis.
Ma le lett bontva. Ilyen.
Talán okkal lett ez az alkatrész fizikailag nagyobb, robosztusabb 2009-től felfelé. Itt elég "gizda." Talán tudtak valamit. Az olajzása is érdekes az egész generátornak. -
válasz
Topiccsendőr #95651 üzenetére
Ennyi kopás elég neki a hibás működéshez?
Tudod az én szakmámban kicsit nagyobb difikkel dolgozunk, ha nem fér be a motor a flex megoldja. -
válasz
Topiccsendőr #95624 üzenetére
Tegyük félre kicsit, ez így okozhatja h recsegve indul? Aki felújít azt mondta ha már látom, sőt érzem a felületi hibát régen rossz a sz.futó.
Ez egy igen drága dolog az ellentétes elemmel együtt. Mondhatni jó h ültem.
Nyomaték határoló miként működik? Az is a kör része. Nem tudták elmondani a nagy nagy szervízben. -
válasz
Topiccsendőr #95606 üzenetére
Ez rossz indulat. Többeken láttam már h a vasutat előszeretettel hozzák fel ha tudják, hogy az illető kapcsolódik hozzá. Igazából nem értem. Bár tudom mindenki úgy kezeli ez egyszerű mindenki számára dolgozható munkakör. Tévedtek. Halkan mondom.
Olyan vagy mint a Tibicsak több arroganciával ami alapból jön nem pedig valaminek a reakciójakénk.
-
válasz
runner 125 #95611 üzenetére
Régen jelen van, bizniszes fb felületet kellett csinálnia azért nem volt.
Élőben amúgy te már találkoztál vele? Figyu engem elzavart az MT-09 hallatán. Mert a 3 henger stb.
Lovagoljuk ezen inkább, és a korábbi olajcserés videójukon: [link]
Ehhez mérve tasi szakember. Én sok dolgot láttam sajnos márkaszervizben is.
Nem védem mert nem mindig értek vele egyet, de van olyan amit csak nála csináltatnék meg.
Meg van kihez viszem gumi, lánc stb miatt. Ő is egy elem. -
Ma én is kirepülök, képletesen.
-
Adok még pár nap haladékot az autósoknak. Mire feltűnt, hogy jó idő van dél lett, motorka meg vidéken pihen szétszedve.
Kínomban vettem EÜ dobozt.
-
Én nem értem. Valaki szerint kivettem a szerelő zsebéből a pénzt, más szerint nem kéne piszkálni nulla tapasztalattal, elvétve volt pozitív gondolat a fék karbantartása miatt. Nem esik be, nem levegős, holt tiszta, akkor? Jobb mint mióta megvettem. Hát ha tudom, h ennyit javul másnap vásárlás után neki esek.
-
válasz
Topiccsendőr #94445 üzenetére
Figyu, mire lejöttem pilis izéről a corsával füstöltek a fékek, ki tudja lehet a motor kibírja a jobb olaj miatt.
Tudom felesleges volt többet nem veszek.
-
válasz
Topiccsendőr #94408 üzenetére
Jó semmi, olyan olaj mellett amit újabban használok mind karbantartás olcsó.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- A konkurens hardvereken is működőképessé tette az XeSS 2-t az Intel
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Battlefield 6
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mobil flották
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB Zalman N4 EVGA 450W
- BESZÁMÍTÁS! MSI MAG 255XF FHD IPS 300Hz 0,5ms monitor garanciával hibátlan működéssel
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3003
- Samsung Galaxy Tab A8 32GB, Újszerű, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest