- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
matyi012345
őstag
válasz
Integrale #146741 üzenetére
Akkor megpróbálok így hozzáállni. Átcsoportosítok a vételárból még 50-et az utólagos javításra inkább. Csak így egy kicsit úgy érzem, hogy nem megbízhatót veszek, pedig lenne rá plusz pénzem és egyszerűbb lenne egy normálisat venni eleve. Mondjuk így a vásárlásnál nem kell annyira figyelnem, ha úgyis kicserélem a fél belét.
Vezérlés szett vízpumpával együtt kb. mennyi? Bosch-t találtam az unix oldalán 47k-ért, ugyanez Optimal-ból 25k. Vagy ezt a szerelőre kéne majd bízni úgyis? Úgy milyen összegre számíthatok mindennel együtt egy 1.4-es 206-nál?
-
diegho
nagyúr
válasz
Integrale #146741 üzenetére
2 hete vett barátom egy Zafira A 1.8 benzint kereskedésben. Ott azt mondták az előző tulaj 154 ezernél cserélte a vezérlést, most 176 van benne, tehát nem kell, egy lapra fel volt írva mi volt cserélve 154-nél. Mondtam neki inkább vigyük be a szervizbe, ahová én járok és nézzük meg, az a tuti. Természetesen cserélni kellett a komplett vezérlést, görgőket, vízpumpát, hosszbordásszíjat, mindene olajat szűrőt, tehát amit ilyenkor illik + szelepfedél tömítést. 150k volt a végösszeg. Ez persze sufniban olcsóbb lenne, de így van garancia.
-
LógaGéza
veterán
válasz
Integrale #146669 üzenetére
Igazából egy Xsara Picassot akar lecserélni, azt mondta, hogy egy faceliftes 147be is beleülne, mert eleg lenne neki, de nem akar lejebbadni a magasabb hasmagasságból. Nagyjából ennyi az igény, na meghogy 2millió a nagyon plafon, és tetszen neki.
Mit ajánljak neki, miket nézzen? -
Acheron
őstag
válasz
Integrale #146562 üzenetére
Köszi az infókat! Meglehet, ez már sok is lenne nekem
Bár nem tudom, lóerőből lehet -e elég?
(#146578) rbalint88: No igen,nem a fogyasztása miatt szeretikAzért kiugróan magasnak sem mondanám, ha az élményfaktort is nézzük. És szép
Tartok tőle, hogy mire Miskolcról feljutok egy talira, addigra már bőven meglesz az "új" verda. Pillanatnyilag az öthengeresekkel barátkozok újra. Az utóbbi időben többször jártam ezzel a kis T2 -es V40 -el, elkapott megint a Volvo feeling (pedig ez csak 4 hengeres). Patent kis autó ez, igazán megkedveltem, a 122 lovas motorja mindenre elég hétköznapi használatban, városban különösen - persze ha valaki duhajkodni is akar, akkor nem ezzel kell választani (a pályán nem ezzel lehet lenyomni a nagyvasakat). -
molnarpeter
nagyúr
válasz
Integrale #146562 üzenetére
&Kickass: Köszönöm!
Akkor nyilván érdemes amore adok-veszekből megpróbálni elintézni, semmint osztrák importosat venni hahuról. Magamnak egyértelműen 5 hengeres dízelt vennék, persze akkor már 159-ben
KAMELOT: halvány emlék, de mintha 5,4-et mondtak volna - hajtva, összkerékkel, városban is használva, 10 fok alatti hőmérskletben (de nem emlékszem pontosan, lehet 4,8-4,9 volt, csak a meglepően alacsony érték rémlik, elnézést
).
-
#16514048
törölt tag
válasz
Integrale #146510 üzenetére
Tudtam, hogy még a 2.2 sem igazán elég bele, mondjuk a 0-100 adat nem tűnik olyan vészesnek, de tisztában vagyok vele, hogy az nem árul el mindent. De ha valóban csak az 1.8-as jó, akkor inkább nézek mást, azzal már tényleg nagyon döglött lehet.
(#146511) MunezXBK:
A jtd motoroknál ott lennének a dízelekre jellemző kiadások, amikre csak akkor lennék hajlandó költeni, ha mennék is vele annyit, hogy megérje. Meg én nem szeretem a kerregést hallgatni.Semmilyen autóban sem, egy Alfában meg főleg, ebben igazat adok joamilestoné-nak. A 2.4-es 5 hengeres mondjuk egy fokkal jobbnak tűnik ilyen szempontból, de azt olvastam, hogy azokkal is van azért probléma.
Akkor marad a Bravo T-jet a fő kiszemelt... 159-re meg majd váltok akkor, ha elérhetőbb árú lesz a TBi.
-
#16514048
törölt tag
válasz
Integrale #146508 üzenetére
A TBi tényleg jó lenne, csak az 3 milla alsó hangon ahogy elnézem, annyit nem akarok rászánni.
Próbálom magam lebeszélni a 159-esről, de nem megy. Ha meglátok egyet az utcán, vagy egy képet róla a neten, akkor már kezdem is a hirdetéseket lesni, annyira szép. Kár, hogy csak a dízel motorokkal jó, de olyat meg nem akarok venni, nem megyek annyit, hogy megérje. Meg a hangja is zavarna, főleg a 4 hengeresnek.
-
tresh
veterán
válasz
Integrale #146487 üzenetére
A zsírzó lyuk nem ér semmit rajta nem jut oda a zsír ahova kéne csak a testbe tolod bele... A probléma oka a porvédő nem megfelelő anyaga és tömítése a lengőkarnál. Tapasztalat párat raktam össze 306-osom idejében. Amúgy szerintem az egyik legjobban sikerült hátsó felfüggesztés, megérte volna tovább csiszolni.
-
#16514048
törölt tag
válasz
Integrale #146411 üzenetére
Mondjuk nálam a 4-es BMW is ugyanúgy közelebb van a GT-hez, mint a sportautóhoz.
A gyártó meg tőlem hívhatja bárminek. A Suzuki is kompakt crossover-ként reklámozza az új Ignist, attól még nálam nem lesz az.
-
#16514048
törölt tag
válasz
Integrale #146409 üzenetére
És mikor vált izomautóból sportautóvá, akkor, amikor raktak alá végre egy normálisabb futóművet?
Mert egyébként ugyanúgy egy relatíve igénytelen, nagy, nehéz dög egy túlméretes motorral, mint régen. Lehet, hogy újabban már lehet vele kanyarodni is, de még mindig nem a hegyi utakon való csapatásra a legjobb, hanem a gumiégetős állatkodásra, nem hiába van benne burnout gomb. Sportautóhoz köze nincs szvsz.
De inkább hagyjuk, parttalan vita, és úgy látszik itt egyedül vagyok ezen a véleményen.
-
#16514048
törölt tag
válasz
Integrale #146402 üzenetére
S2000, Cayman, Alfa 4C, Toyota MR2, Corvette, Lotus, stb. De az MX-5-öt és a GT 86-ot is ide sorolom.
A Mustang és Camaro szerintem inkább közelebb van a GT-hez, persze igazából annak sem lehet nevezni őket. De a "sportautóhoz" az én szememben annyi közük van, mint a Mini-nek, függetlenül attól, hogy erősebbek meg hátul hajtanak.
A kérdés az, hogy a kérdező ismerősének sportautó kell-e, vagy sportosan vezethető, mert utóbbinak a Cooper S is bőven megfelel, illetve egy Mustang sem lenne annyival alkalmasabb rá pusztán a több lóerő és a hátsókerékhajtás miatt.
-
-
Sur1G
aktív tag
válasz
Integrale #145751 üzenetére
Nálunk van két Mazda 3. Az első 2006/11 havi első tulajai vagyunk, sehol 1 rozsdapötty nincs rajta, még felületi se. A másodikat most vettem 2007/12 havi Németországi, felemelte a szerelőm, megnézte, leszedte a kerékjárati íveknél található takaró elemeket is és szerinte nincs semmi rozsda rajta (bár ezen csodálkozott, lehet kapott valami védelmet, vagy télen nem használták). Gyári fényezés, látszanak a gyári ponthegesztések. Én úgy gondolom, hogy amennyiben vigyázol rá és nem hagyod fél évig rajta a sós lét stb... akkor semmi gond nincs velük. Én egy új autónál inkább ezt az aggódást választanám, mint a dízeleknél és a kis turbós benzineseknél lévő sok húzós hibát.
Nem neked akartam címezni, sry!
-
Tomi0703
addikt
válasz
Integrale #145618 üzenetére
Nem, de viszonylag közel van (~30 km).
(#145619) vzsryl: Persze, tiszta sor. Általában a klíma nem megy, vagyis ugyebár megy csak tőtteni kell...
(#145621) Kornel: Persze, az csak a duma. Azért van ott a szmájli, tudom, hogy általában zsebbenyúlósabb mint egy töltés.
-
lenko
aktív tag
-
lenko
aktív tag
válasz
Integrale #145450 üzenetére
Nyári gumi méret 205/55 R16 van van megadva...
Tahát 16-os alu-val van.
Ha ez nem igaz, attól sem vennék autót aki nem tudja mit hirdet."Mert láttál egy poros műszerfalat, meg egy mondatot, hogy az alufelni megbeszélés tárgya, és már felejtős is? Van baj"
Semmi baj nincsen, az alap, hogy kitakarítom az autót legalább az eladásra szánt fotókra.
Mivel ez sincs meg, így full igénytelen a csóka.(#145451) BigBlackDog
Messziről kiszagolom az igénytelenséget no para.
Ez egy adottság, sajna ez van... -
lenko
aktív tag
válasz
Integrale #145448 üzenetére
Hogyhogy milyen felni?
Ott van az autón rajta, egy gagyi gyári opel felni....(ami ér 40-45e-t)
A képek nem most télen készültek(látni az első keréken a nyári gumi mintát)... órában 89e van, hirdetés 97e-ről szól.Egy megkímélt autóért inkább reális, mint amibe beleszartak már bocs.
Most megmondom képről/szövegből, hogy ezzel nem foglalkoztak, csak hajtották...
SOSEM vennék ilyet.(#145450) Integrale
Akkor te ilyeneket veszel gondolom, egészség.
-
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz
Integrale #145330 üzenetére
Viszont most ezen akadt meg a szemem.
Javarészt autópálya, Ausztria - Magyarország oda - vissza. Azért nem hátrány ha a dombokat meg tudja mászni visszaváltogatás nélkül. 130-140-es tempóban közlekedek, ezt bármelyik tudja gondolom.
Itt a lényeg az, hogy nem mindegy miben kell havi 2x olajat cserélnem. A BMW-be 9 litert meg kell vennem, meg mellé 7-et eszik 100-on. (és itt akkor relaxációs gyakorlatokat végzek vezetés közben)
Amit keresek, az 4-5 literes fogyasztás, és 2 olajcsere a 9 liter olajból. Ha eltart a dolog 3-4 hónapig, akkor az 100+ ezer kilóméter. Itt egy autó árát ki lehet spórolni...
szerk: Már látom jönnek a BMW szidalmazó, álmukból felriadt, lehetőségre váró emberek, ezért hozzá teszem, hogy nem a motorolajból eszik 7-et százon, hanem gázolajból!
-
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #144828 üzenetére
Az a "Pratola Serra" motor (ott gyartjak), de JTD-kben minden mas. Azokkal sosincs ilyen jellegu baj, mint az 1.4 12v-vel, hogy szarra kopik vagy szethullik a teljes vezermuve, meg eldugul benne barmi.
Egyedul az 1.4 12v varians volt erre hajlamos, abban vmiert ezt nagyon elfillerbaszoskodtak
-
Primary92
senior tag
válasz
Integrale #144823 üzenetére
Én is valami 60 LE/tonna körülre gondoltam tapasztalatból. (1.9D Berlingo, megy, de azért ettől ne legyen lomhább).
Amikor magamnak kerestem autót, nagyon néztem az olasz felhozatalt, akkor sok rosszat olvastam a 1.4-es Punto/Bravo motorokról. De aztán többet tudtam autóra költeni, de nem eleget, így Octavia lett és nem olasz (159).
-
thEndeR
aktív tag
válasz
Integrale #144747 üzenetére
Koszonom a valaszokat. Azt elfelejtettem hozatenni, hogy en a 7. generaciot neztem. Belulrol nekem sem a kedvencem szivesebben ulnek egy BMW-be (akarcsak Vilike
), de az ev masodik feletol nagyjabol evi 100-120k kilometert fogok menni ezert kell az alacsony fogyasztas es az alacsonyabb szervizszamla.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Integrale #144715 üzenetére
Megerősítettem a hozzászólásod tartalmát, és nem belekötöttem, továbbá nem én szoroztam, az Jorus fórumtárs volt.
(#144716) kornelka: Szomorú dolog lehet Budapesten élni, de akkor sem muszáj odahordani az autót lakatoltatni, főleg ha százezreket buksz a mutatványon.
Apósomék is autóztak 250km-t az A6 alkatrészekért, mert elment kb. 10k az üzemanyagra, de spóroltak 400k-t....
-
válasz
Integrale #144703 üzenetére
Igaz, ezeket mind leállítják 200k felett kicsivel.
HaHu-ról szemezgetve kis benzinesek jellemző futásteljesítményeit, A Vectra, 25-27 év alatti futásteljesítmény 230-250k km, B Vectra, 16-18 év alatti futásteljesítmény 210-230k km, C Vectra, 9-10 év alatti futásteljesítmény 180-220k km. Ettől függetlenül természetesen ki lehet fogni valós futásteljesítményt, de az ugye másodlagos, mert az állapot a mérvadó.
-
domojko
senior tag
válasz
Integrale #144703 üzenetére
Van valami tipikus amire odafigyeljek? Gondolom nyúlványok, küszöbök, taposók, sárvédők rohadása. Esetleg van valami tipikus motor futómű hiba amire figyeljek?
Amire kellene:
Napi szinten kb 30 km Bp, 2x-i hideg indítással. Kéthetente kb 500-600 km autópálya.
Jelenleg egy 2006-os 1.3-swift teljesíti ezek az igényeket.
Swifthez viszonyítva mennyire élhető ez a motor ezzel a kasztnival? Azért nem nézek nagyobb motorral mert ott már sok lenne a diferencia fogyasztásban, bp-n megeszi a fejemet. Viszont kellene egy nagyobb autó amiben kényelmesen elfér a család és még pakolni is lehet. Erre a swift alkalmatlan, viszont szaladgálni vele tökéletes. -
vzsryl
nagyúr
válasz
Integrale #144529 üzenetére
A 2001-es 2-es Puntonk nekikoccant egy B Corsa-nak hátulról, és olyan dolog történt, amit nem hittem volna el, ha nem látom a két szememmel. B Corsa bal hátsó lámpbúra megrepedt, ennyi. A Punton: motorháztető, hűtő, lökhárító, jobb lámpa kuka. Haveri alapon 150k-ból megúsztuk. Biztonság terén kicsit tartok azóta a Puntoktól. Viszont egy pötty rozsdafolt nem volt rajta sose.
-
-
htomi85
tag
válasz
Integrale #144387 üzenetére
Linkelhetsz párat, igen nehéz elhinni hogy 3 éves autó rozsdásodik csak úgy.
Persze ha sérült és nem javíttatja, persze hogy meglátszik a telibesózott alpok miatt.
Nehogymár egy ötéves mazdáról lebeszéljétek ezért, ha most nincs rajta és vigyáz rá, amikor eladja tízévesen akkor se lesz baja. -
wody21
tag
válasz
Integrale #144356 üzenetére
Húh köszönöm az információt a felkiálltójelről! Igen a hátulján (is) észlelhető nyomai vannak az elmúlt X évnek.
btw pont azért nézegettem ezeket a talicskákat, mert itt kint lenne hasznos a következő időszakra valamilyen nagyjából használható kozlekedőedény
Elkepzelheto, hogy erre ránézek majd IRL is.
Thx még egyszer a gyors válaszokat!
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Integrale #144277 üzenetére
a Stiloban mar csak a hosszuloketu 1.6-s motor volt
a Bravo-ban meg volt mindketto, de csak a szeria vege fele szereltek az uj verzioval
a Stilo-ba meg csak az ujabbik kerult markivulrol ugyanugy nez ki a ketto a Bravo-ban, a fem helyett a muanyag szivosor az atmeneti idoszakban volt a rovidloketuvel is, de a regi motor az 86.4x67.4=1581ccm, a uj motor meg 80.5x78.4=1596ccm
egyebkent mindketto 103loeros
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Integrale #144282 üzenetére
A réginek a karaktere jobban bejön, és ezzel eis el lehet járni 7 literes átlaggal. Vezettem mindkettőt, engem a 76kw 1.6 megvett. Azon éreztem az olasz temperamentumot. az 1.4 már nem olyan fickós. Én is átraktam a faternak a motorvezérlőt, egy évig nem is volt vele gond, de most a -5 fokban le kellett venni, és visszatéve megint van loose connection. Hétvégén megforrasztom megint.
-
#16514048
törölt tag
válasz
Integrale #144260 üzenetére
Stilo-ból egyébként mennyire problémás az 1.6 és 1.8?
Valamint 1.4 T-Jet Bravo-ról mi a vélemény? Mennyire megbízható ez a motor, illetve mi más lehet benne problémás? Egész pofás kis autó, meglepődtem, hogy már ennyiért hozzá lehet jutni.
-
hobizoli
nagyúr
-
lenko
aktív tag
válasz
Integrale #144211 üzenetére
golf-ii-r32-dsg G2-be a G4 cockpit is bemegy.
-
8th
addikt
-
Ádám16
addikt
válasz
Integrale #144199 üzenetére
imádja az orális örömöket.
Ennyiért tehát ti milyen benzinest néznétek?
Nestor linkelte ezt az Avensist, tőlünk sem lenne ez annyira messze. Érdemes megnézni? Vagy Toledo vonalat nyomjam inkább? -
válasz
Integrale #144197 üzenetére
Pontosan ilyen gondok, aztán ott van még az EGR szelep, stb.
Egyébként aki sokat használja városban, az miért nem vesz Priust vagy Auris HSD-t? Ha kimegy pályára, ott sem zabálnak ezek 7 liternél többet és jóval kevesebb a hibalehetőség.
Így fél év használat után már lehet, hogy inkább én is a fent említett két kocsi közül választanék, mert oké, hogy havonta 1000 km pályát és 500 km várost megyek, de az automata váltó az marhára hiányzik. Csak ne lenne olyan hitvány a belterük/anyagminőségük. CT200h-t kell venni, aztán kész. -
-
válasz
Integrale #144193 üzenetére
Volt ezzel a motorral szerelt V50-es Volvónk, 2,5 éve adtuk el, mert volt annak minden más baja az általad említetten kívül (szerencsére az nem jött elő). Hiába volt végig márkaszervizbe hordva, itt Győrben akkor elfelejtették őket tájékoztatni, hogy ezt a szűrőt távolítsák el vagy csak csendben szedték ki szó nélkül!?
Meginog a bizalmad a technikában, amikor főúton, előzés közben kapcsol vészüzembe.
A munkahelyemen van két embernek is ezzel a motorral szerelt Focus II-ese, össze sem számolom, hogy az elmúlt párhónapban hány százezret kellett költeniük a kocsikra, ami problémák mind erre a motorra vezethetők vissza, de mint korábban írtam, megint beletenyereltem a tuti témába.Nem állítom, hogy ez a 2004-es konstrukció (S40/V50) akkora császárság lenne, főleg, mivel Focus alapokon nyugszik. Egy kényelmes, komfortos, biztonságos, kellemes küllemű autó és ennyi.
Azért ne a legolcsóbb, valószínűleg komolyabb hibás példány árából induljunk ki, mert tudok linkelni T5-ös verziót is tizensokezer euróért.Igen, nekem az én példányom számít, mivel mint olvashattad, szinte még bejáratós, nem lehet belekötni esztétikailag sem, benzines, szóval ezek egy ilyen világban, ahol a legtöbb embernek a kilométer számít, elég sokat jelent..
-
Declare
őstag
válasz
Integrale #144188 üzenetére
Mar kesö
C30 - 2900 €
Bar lehet csak magyarorszagi hirdetes szamit, akkor viszont még minden rendben van
-
válasz
Integrale #144188 üzenetére
Jó, de az enyém 2009-es, eléggé a kínálat tetejéről válogattam, most léptem át a 41.000 kilométert, szóval odébb van az az 1 milliós határ még.
Az 1.6D-vel tényleg meg lehet már csípni az első, 2007-es évjáratot 1,5M körül/alatt, a világ összes kilométerével, valószínűleg tele hibákkal, de normális ember azt a motort elkerüli. Viszont megint beletenyereltem, mert jön majd itt valaki, hogy neki nincsen semmi baja azzal a PSA eredetű betegággyal.
Nem véletlenül nem tartja a dízel az árát, az első tulaj után egy pénztemető.
Szerk.: Többször előkerült már talán itt is, hogy ez a Ford féle 1.8-as benzines motor is elég problémás..
Szerk2.: A magas lóról ugatott véleményem szerint valahol a Honda Jazz körül kezdődik az a szint, amit józan döntésnek gondolok autózás szempontjából, de ez tényleg csak a saját tapasztalatom, nem volt még dolgom régebbi járgányokkal.
Igen, én is abba a táborba tartozom, aki nézi erősen a kilométert is, nem hiszek teljesen az "állapotot veszünk, nem kilométert" mantrában. Átnézetheted az autót bármilyen alaposan is, a legfőbb elem, a motor kopottságát, széthajtottságát nem fogod látni ránézésre, ahogyan minden más is nagyobb igénybevételnek van kitéve az utakon, mint egy garázsban. (Tudom, adódhat kevés kilométer napi 15 városon belüli rövid szakaszból és sok kilométer napi 1000 km autópályázásból is, de most nem ez a lényeg.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Jól áll az ARM-os Windows helyzete, de a játékoknál nem jön az áttörés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Napelem
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- PlayStation 5
- PlayStation 1 / 2
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Telefon felvásárlás! Samsung Galaxy A15, Samsung Galaxy A25, Samsung Galaxy A35, Samsung Galaxy A55
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Super 6GB Rampage SHIVA Thermaltake 500W
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- MacBook Pro 16 2021 M1 Pro 16GB 512GB 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Apple Macbook Pro 13" 2020 M1 16GB 1TB SSD macbook garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest