Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
Nekem a 1.5 TSI van, az nagyon patentül fogyaszt, és azért megy is, de nyilván nem egy erőgép. 6.5 körül van pályán, közúton kicsit kevesebb, de városban télen rövid távon simán bever 10-et. Mondjuk ezek ilyen 2-3 km-es dugózós távok hideg motorral. Pályán viszont simán kényelmes utazó a 160.
-
Tényleg nem koptatom tovább a kérdést, elhiszem, hogy neked 350 ezerért cserélték.
Sőt egy kedves itteni fórumtárs 400-420-at fizetett érte az istencsászár novothtibinek.
De ez a szett 350 euróért tartalmazza azaranykereketokoskereket is, kiemeltem: [kép]. Olajcsere 25 ezer. Vízpumpa árát nem tudom, tippre 20 rugó (a szíjas 1.4 TSI-hez 40-50 a márkaszervizes ára, és az egy lényegesen bonyolultabb szerkezet).
Most járunk 160 ezernél, és minden cucc gyári. Ehhez jön a munkadíj + amivel megkarcolnak. -
adise
őstag
köszi igen a kötelező lemaradt. Sajnos kormányablakokban 2-3 hétre van időpont szóval két trélerezés mindenképp kell. 15 napos bejelentést most elnézik így, hogy nem is lehet nagyon hamarabb időpontot kapni?
Viszont arrol nem találtam még sehol infót, hogy az ideiglenes kivonásról valami papirt kell adnia az eladónak vagy elég az adásvételi az én kezemben, majd a kormányablakban. -
Drughi
addikt
A megane 1 megvolt ( a renault topic összefoglalóba még ott a vas), nem is volt vele különösebb bajom, de valahogy eddig nem került képbe, talán a kicsit elavult technika, meg felszereltség miatt.
Ugyanezért a pénzét sokkal több estrát is lehet kapni a konkurenciánál (ami persze nem biztos, hogy jó) -
rbalint88
addikt
jaj, ez rossz hír. mondjuk nem szokták égbe dicsérni a Toyoták JBL hifijeit, ráadásul a P2-ben nem is lehet cserélni a fejegységet sem :/ EQ-val játszottál? nem segít?
ja meg igen, Yatour/Dension BT kihangosító és streamer nem opció? nekünk több autóban is jó tapasztalat van vele.
CD-t nem hogy írni, lejátszani se tudnék
-
trassher
addikt
6-os kézi volt a pözsó, 112 lóerős.
Qru: Tavaly december óta használom új kora óta. Az én fülemnek hangos és rettentően forog ha gyorsítani akar az ember. Ettől eltekintve tényleg nem rossz autó, mondjuk az is poén, hogy nem széria az android auto/apple carplay de kezdem ezen is túltenni magam
-
nike_
addikt
Köszi a választ dj79 és nektek is kisza25 és MunezXBK! Így az FSI tuti kilőve.
Amiket dj79 ajánlott, azok közül a Focus a legszimpatikusabb. Ennél a típusnál tudtok olyan tényezőről, amire vásárláskor kiemelt figyelmet kell fordítani vagy csak a szokásos?
Azért még ha valamilyen típus eszetekbe jut, ne tartsátok magatokban. 😊
-
Már csak az a kérdés merült fel bennem, hogy ha valóban a HSD-t választom, annak az elektromos teljesítménye jóval kisebb, mint mondjuk egy plug-in megoldásé, tehát vajon valóban megkíméli-e a benzines motort attól, hogy indulás után 2 perccel az autópályán megyek hideg motorral.
Most nekem 2007-es Polo IV van, pont egy olyan típus, ami a kis benzines motorja miatt relatíve hamar eléri az üzemi hőfokot. De még meg sem mozdul a mutató mikor felérek a pályára (50 foktól mutat az ideális 90 fokig), ott viszont már nyomom neki a gázt úgyhogy a pályán 1 perc alatt eléri a mutató a 90 fokot. Azaz hamarabb felmelegszik, mint ha nem pályán megyek. Az az 1 perc hidegen tényleg annyira kritikus?
Mondjuk esélyes hogy elköltözöm egy másik albérletbe, ahonnan már 5 percre lenne az autópálya. Kérdés, 2 helyett 5 perc alatt felmelegszik-e elegendően a motor mielőtt felérek a pályára. Hát télen vannak efelől kétségeim. -
1500 EUR? Ennyit alkudott belőle vagy hogy?
450 EUR a szállítás, 100 EUR az átnézés, + az alku fele, de minimum 400 EUR + forgalomból kivonás, exportra 50 EUR + a papíralapú igazolás 15 EUR = 1015 EUR.
Mondjuk 8000 EUR körül már lehet tud alkudni egy szépet, akkor ez nőhet, de akkor a vételár is kevesebb. Kopasznál nekem drágábbra jött volna ki a végén, mint az Auris Hollandiából.
-
-
Ez igaz. De úgy gondolom, hogy ahol nagyobb a kínálat, talán a merítés is, így nem csak szerencse kell ahhoz, hogy találj egy tisztességes, nem átverős eladót. Az itthoni tapasztalataim nem jók, saját és mások kárán tanultam meg, hogy semmi sem az aminek látszik. Ráadásul olyan autót keresek aminek az itthoni célközönsége kifejezetten véleményes. Inkább ne is menjünk mélyebben bele
Köszönöm a javaslatokat. -
sb95
csendes tag
Megnéztem, tényleg nem egy csúnya autó és 2010+-os modellek mennek ~1.5M körül.
Még a volvo v50-et találtam, ami hasonló formavilág és 2008/2009-es modellek kerülnek kb. ennyibe. Vagy ebben az árszegmensben a prémium kategóriás autókat (p. volvo) felejtsem el?
A mazda 6-osok is nagyon szépek, ha nem rohadnának szét alattad.
-
w333
félisten
-
w333
félisten
Igen ebben már benne van minden, regadó, friss műszaki, rendszám, stb.
Ha motorikusan is szépen jár és jól megy akkor elhozom, képekről a fényezését én egységesnek látom illetve nincsenek sehol illesztési hézagok stb.
Nem tudom ez a km. akár lehet reális is ... váltószoknya rendben van, kormányom még ott egy minimális rücsi és nincs fényesre kopva, kuplung, fék pedálon is van minta
-
Qru
MODERÁTOR
Hátul csak gyerek utazik, bár gyerekbekötéskor ha megfejeli az ívet az ember az nem kellemes.
grizlisandor: Olajra rákérdezünk akkor. Köszi!
Mauzes: Hidegen vagy melegen? Eltekintve a felesleges benzinégetéstől (bár én is inkább hagyom járni egyhelyben mint sem megfagyjak pl). Melegen nincs gond. Hidegen felvizesedik/savasodik az olaj ami nem tesz jót a gépnek és ugye terhelés nélkül sokat eszik a gép + mivel nem meleg a katalizátor nem is szűr hatékonyan.
-
emvy
félisten
Most az jut eszembe, h a párom halál komolyan erőltette, hogy vegyünk kabriót, amikor jöttek a babák
merthogy: nagyobb csomagtér -> több pakolás. Mondjuk mi tavalyelőtt másfél hónapos nyaralásra három kishátizsákkal mentünk, és ebben már benne voltak a gyerekek játékai..
-
emvy
félisten
Miert?
Persze tudom, a dizel varosban tuti tonkremegy, franciak mind szarok, osszes BMW-k leeg, turbot gyartani 20 ev utan se tud senki ugy, hogy ne szarjon be ket bevasarlas utan, Teslakban megdoglik az akku 100k utan... es kizarolag szivo Jazz, Lancer meg Avensis johet szoba
Qru: koszi, szoval az is leeg
-
tboldi
nagyúr
Egyetértek.
194 centivel és 130 kilóval is simán elférek magam mögött, úgyhogy ezzel sem lenne gond.
Oké, nem azt mondom, hogy szívesen utaznék így hosszútávon hátul, de ha kisebb termetű emberekről van szó, akkor egyáltalán nem lenne rossz.Illetve ami még eszembe jutott, hogy majdnem 90 fokban nyílnak az ajtajai, szerintem a lábadnak ez is nagy előny. Legalábbis nekem az volt, amikor nem tudtam behajlítani rendesen, miután a térdemen keresztül vették ki a velőűrszeget.
-
k.t.a.
senior tag
Azt nem írtam, de az első autónk egy S-MAX 7 személyes. Így alapvetően nincs szükség nagy kocsira, mert már van. De ha az éri meg, akkor az lesz.
Szerk.: Azért újban is megválogatnám mit vennék. A garancia érvényesítése nem mindig egyszerű, és az újjal sem akarok szervizbe járkálni. Itt is a megbízhatóbbakat keresem. Ne kelljen a gyerkek mellett még a kocsira is szórni a szabikat. Meg keresni a megbízható szerelőt. Illetve a garancia sem jó mindenre. A kopó alkatrészek meghibásodására elég körülményes érvényesíteni. Mindig lepattansz róluk. Meg a szoftveres dolgokkal sem tudnak mit kezdeni egy márkaszervizben, ha nincs hozzá gyári frissítés.
-
apu az elejétől kezdve Zafirát akar, nekem valamiért nem volt szimpatikus.. Viszont ár-érték-motor-méret-kor és a felhasználási igények alapján tényleg jónak tűnik.
A 7 személyesben a hátsó sor az inkább gyerek méret, ugye? Nem láttam még 7 személyest élőben, kicsi a kínálat, lehet hogy 7 személyesből találunk jobb állapotút.. -
cucumber87
tag
Már most rengeteget segítettetek! Köszönöm!
Mivel még egyenlőre a jogosítvány megszerzését fogom most elkezdeni az átalakítás költségeinek még nem jártam utána és azt se találtam meg arra mennyi támogatás jár pontosan, mert gondoltam legalább kb egy év mire megszerzem a jogsit
-
Pali23
csendes tag
Először is köszönöm mindenkinek az eddigi segítséget. A párom ízlése és az ajánlatok miatt Jazz mellett döntöttünk. Most keresgélünk jót. Erről véleménye https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/honda/jazz/honda_jazz_1.4_elegance_1.4_comfort_style_friss_muszaki._gyari_leveheto_horog-14910663
-
kisza25
félisten
Az i20 1,25 motorja nagyon hasonló karakterű, mint a Suzuki.
A 2015-ös i20 is 980kg, 1,25 75, vagy 85 ló és az én felhasználásom mellett fogyasztott 6,3-at átlagban, pedig én sportosan vezetek, sokat megyek rövid távokat és mindig megy a klíma.
Ugyanezzel a felhasználással a Tipo 1190Kg 1,4 7,9 liter a teljes átlagon
Többségnél 6liter alatt maradt a fogyasztás -
rbalint88
addikt
Nekem a ceges egy hyundai elantra 1.6gdi 135 loval, barmikor elcserelnem priusra. Menni csak 5000 felett hajlando erdemben, ugyhogy amennyire ezzel lehet sietni, annyira egy prius-szal is, csak ott legalabb valtogatni nem kell, amit a dugoban allva nagyra tudnek ertekelni. Ja es 7-9 kozott fogyaszt. Sztem helykinalatra is kb ugyanazt adja, mint egy prius 3.
-
Tin
veterán
Az 1.4 16V Megane nem mondhato modern autonak. Keresgelj csak autokat a 2010-es evekbol, hasonlo generaciot, mint a Prius3, es lehetoleg abbol is a modern motort. Hidd el, egy modern 1.2 vagy 1.4 szivo siman pariban van a Prius3-al, de itt ugysem a gyorsulas fog szamitani. Fogyasztasban meg ezek a modern motorok mar nincsenek 10 liter felett.
TSI 7,5 literes fogyasztasa szerintem teljesen jo. Teszek hozza egy 1.2-es Suzukit, full rovid tavon az is 7 korul eszik. Amugy bemelegedve, varosban 6 korul. Es nagyjabol egy szemelynek ugyanugy autozhato, mint egy Prius.
-
Tin
veterán
Igazad van, a nagyon dugos, rovidtavos hasznalatot alappul veve lehet 4 literes kulonbseg egy regebbi, nagyobb koncentis, rossz fogyasztasu kocsi es a P3 kozott. De csak emiatt ne vegyel Priust. Tekintsd a 2 literes atlagkulonbseget egy hasonlo koru turbos benzineshez vagy dizelhez kepest, es szamolj azzal. Ugy is kijon a matek, 20e km-es eves futassal mar siman.
-
Tin
veterán
Hat nem tudom. Ha az a varos nagyon varos, es az ido 90%-aban dugoban ulsz konkretan, akkor talan. De azert a modernebb benzinesek mar nem fogyasztanak annyira rosszul. Ha tenyleg arra kell, hogy asszony reggel-este 4-5 km-t menjen, osszeszedje a gyerekeket es hazavigye, akkor vegyel plugint, mert azzal meg telen is megjarja a koret kizarolag arammal. De ahhoz, hogy kijojjon a 4 literes kulonbseg, eppen keveset kellene menned, mindig hideg autoval, ott meg nem igazan jon ki a matek, hogy megeri a hibrid. Meg azert evi 20e km-hez varoson kivul is kell haladni, ott meg nincs 4 literes fogyasztaskulonbseg. Ertesz, ugye? Szerintem ezert atlagban 4 literrel szamolni tulzas es onamitas.
Jobb fogodzkodot ad a Spritmonitor, mert bar nagyatlag, de jobban mutatja, mekkora az atlagos fogyasztaskulonbseg ket auto kozott. Ha az kiad neked 4 litert, akkor en tevedtem.
(#183572) Doki16: mennyivel jobb lenne egy 100 km hatotavu hibrid akku, nem? Akkor aztan ott a ket autod, varosban elektromos, es meg folyamatosan toltogetni sem kellene.
-
Tin
veterán
Aurisbol a kombira gondoltam. A Priusnak azert nincs valami hatalmas csomagtere.
Ujautonal en most 10 evre nem mernek tervezni. Most kezd beindulni az elektromos autozas igazan, ez az evtized errol fog szolni, es erosen kerdeses, hogy 10 ev mulva a piacon mennyit fog erni egy hibrid (bar valoszinuleg azok ara fog a legkevesbe esni).
-
Tin
veterán
Jo de te gondolom Auris hibridet veszel, ami nagyobb auto, es siman jo opcio. En is a nagyobbik Corolla TS hibridet akartam, pont azert, mert varosban nem nyirod ki a sok rovidtavval, autopalyan meg annyit eszik, mint egy turbos benzines. Csak aztan megnezve a felarat (kb 2.5 millio forint), maris nem jott ki annyira a matek, foleg, hogy uj (garancialis) autorol beszelunk, es 5 ev tavlatban gondolkozom. Ezert mondom, hogy vannak olyan elethelyzetek, amiben a hibrid egyszeruen nem eri meg. (keves km, vagy nehany ev)
(#183564) Doki16: Lehet, bar a (tagabb) csaladban 2 db 3-as Prius van egymas mellett evek ota, amibol az egyik plugin, es felvaltva hasznaljak, sokezer km-t ota. Gyarorlati tapasztalatuk ez.
-
Tin
veterán
Bocsi, igazabol 15-ot akartam irni (hasznalt kocsinal annyit meg tudhat idealis korulmenyek kozott), de lemaradt az 1-es.
A plugin akkuja Li-ion, pont az kotlik meg inkabb a sok toltestol, de mashogy is tolti. Erosebb a degradalodas ott, de ahogy irod, legalabb cserelheto reszletekben.
-
Doki16
addikt
A technológia lényegtelen. Én kapacitást írtam. A plugin akkor is gyenge a 4,4 kWh-val. A Golfom 8,9kWh, de alig tudok elmenni vele 18km-t jelenleg. Most ebben a -5 fokban, fűtéssel meg minden világítással reggel, triplán fogynak a kilométerek
Amúgy a P3 is javítható cellánként. Van is rá ember aki simán megcsinálja és balanszírozza. -
-
-
Soulfly842
addikt
Nézegettem őt is, korrektnek tűnt - bár még kisebb a 'brand' mögötte (az árak korrektnek tűntek).
Juhász Jenőn érezni a tapasztalata és a keze által kiadott színvonalból fakadó extra árrést.
Ez valahol az elismertségéből és a nívójából is fakad ott szerintem. Sok kocsi fej van ott és mégiscsak elismerik...
Kocsikhoz hülye vagyok, bár prius ügyben most próbálok ez alatt a rendelkezésemre álló két hónap alatt 'olvasott' és 'okos' lenni, de ezt nem értem, hogy mit jelent: "az avb már fuzionált valamilyen szinten"
Ezt olyan laikusba is megköszönöm
Ha mo-i autót veszek, akkor van olyan szerencsém, hogy olyat vihetek magammal, aki Toyota márkában dolgozott szervizesként - csak nem lövök így mellé
Új hozzászólás Aktív témák
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- Merryfair Wau 2 hálós irodaszék / jó állapot / harmadáron
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X250 - i7-5GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I Cam I W10 I Garancia!
- PS Plus előfizetések
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B550M R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 TI 16GB Zalman N5 Chieftec 700W
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest