- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- One mobilszolgáltatások
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz
footy #173397 üzenetére
Hasonlitsuk az uj arat az uj arral akkor. Nem ismerem a Kiakat, de most megneztem:
A nem full alap Kia ceed, szivo benzinmotorral 18k euro. Ha ugyanugy 1.0 turboval nezem (ami a kianal erösebb, de az auto nehezebb es a wikipedia szerint lomhabb is es többet is fogyaszt, mint a polo) akkor 19 ezer euro. A vw comfortline szint az szerintem a kianal kb a vision felszereltseg, ami a turbos benyaval mar 21 ezer euro.
Szoval a kia ceed dragabb, nagyobb (ami egy varosi, baratnös futkosos autonal nem pozitiv) es designban is kia....ami persze izles kerdese, de nalam minusz a polohoz kepest. Szoval a "jobb a kia" meg "vicc a polo" kijelentesek maradjunk annyiban, hogy egyeni igenyek es izlesek kerdese. Ha vicc lenne a polo ara, nem lenne mar a piacon, mert nem vennek, de veszik es mondom nekem is abszolut szimpi kis futkosos auto. Ha hybrid vagy elektromos lenne, az lenne a full jo kategoria
vicces amugy, amikor publikus listaarakrol es egyertelmü felszereltseg leirasokrol vitatkozunk, hogy de mi van benne, meg mi nem, meg mi mennyibe kerül, meg mennyibe nem
-
válasz
footy #173397 üzenetére
No offense, de ezzel mindig problémám van ha valaki csak úgy ex katedra betolja, hogy "mert X az jobb autó", anélkül hogy legalább támpontot adna hogy szerinte miért jobb az X autó. Nagyon jól el tudom képzelni azt a szituációt, amikor valakinek pont a VW Polo felel meg, és számára az a jobb autó.
-
válasz
footy #173397 üzenetére
az én passatom majdnem 11 volt listaáron és 8.5 ért hoztam el
a linkelt poloban ugyanaz a motor és a felszereltésg amit írtál, egy dsg a különbség, a navi ott figyel benne
ki ne találd mrá hogy egy dsg 3 millió ftitt az autód
szerinted 18 ezer euró az alapár, de láthatod hogy 18 ezer euróért nagyon jól felszereltet hozol el dsg vel és navival
és gyanús nekem hogy ebben az árban még van tartalék -
Declare
őstag
válasz
footy #173389 üzenetére
Miert vicc? ugyan ez a felszereltseg egy passatban meg 15 millio, golfbol meg 10-11. Az ok?
16-20k euro között 1-2 evesen pont ez a felszereltseg megszerezhetö. Baratnönek tökeletes. Nem nagy, de nem is mini, biztonsagos, stabil auto, egy csomo vezetestamogato rendszerrel.
Ha igy nezzük, akkor az összes auto ara vicc....de az összes ujepitesü lakas ara Bp-n is egy vicc...
(#173394) LuckyL se navigacio, se dsg nincs benne. Azonnal nem ennyi lenne az ara
Amit linkeltel 4,6M es 4,3 ert elhozhatod....ennyit megkap az ember a listaarbol gond nelkül.
-
kisza25
félisten
válasz
footy #172892 üzenetére
+1 ugyanez a tapasztalatom, a gyárinál eggyel szélesebb gumit raktam rá még téliben is, mert autópályán minden kanyarban sodródott, meg leakart esni az útról. A derekam 20-30km után beállt benne... egyetlen dolog miatt volt meg 5 évig, mert lízingre vettem
amúgy elromlani nem romlott el benne semmi a ~70ekm alatt és 6-6,5 evett akárhogy tapostam, mert az 1,2 HTP-t azt taposni kellett, hogy menjen. 5700-ig lehetett forgatni, elég gyakran forgott 5000 fölé...
-
-
#94529552
törölt tag
válasz
footy #171937 üzenetére
Nem sárnehéz( a hahun 1490kg-nak írják tévesen), de jobban megy nála a valóban nehéz J Astra is, ha jók a hahus adatok. Nem beszélve a szintén 125 lovas GolfVII kombi, ami pedig már egy rakéta ahhoz a Focushoz képest, és a 105LE-s is, de hogy még egy 86 LE-s Golf 1,2 TSI is jobban gyorsul, az már érdekes.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
footy #171646 üzenetére
A többi Subaruhoz képest egész jó ez a belső, hidd el. Látnád az enyémben milyen a formaterv.. elhánynád magad.
Egyébként a Wards Auto World-től díjat nyert a B9 belső tere.
A fogyi az ott körül lehet, a 3.6-os motorral (itt egy FL-es) sokkal mozgékonyabb de alig eszik többet mint az erőtlen 3.0-val.
-
válasz
footy #170866 üzenetére
Pedig az accordról anno minden teszt pozitívat írt, nemzetközileg is. Év autója lett japánban, kategóriájában szerintem elég jó autó. Én fél éve nézegettem a középkategóriát 10-12 éves vonalon és mindig az accordhoz tértem vissza. T25 ave, mazda6, e46, mk4 mondeo, 159 alfa, subi legacy mind kiesett valamiért, pedig én nyitott voltam, élőben megnéztem mindet és rendesen utána is jártam a típusoknak.
Azzal nem vitatkozom, hogy accord vagy más honda árából kapsz fiatalabb és jobban felszerelt autót. Na ez az ami engem egyáltalán nem hat meg, hiába a sok extra ha nincs egy normális benzinmotor vagy porrá rohad a kasztni
-
w333
félisten
válasz
footy #170866 üzenetére
Sötétség a fejekben !
Bizony az van
Barátom vásárolt egy fincsi 96 évjáratú 6 Gen 3 ajtós Civic -t 550 ezerért (porrá ültetve, 75 lovas verseny 1.4 swap meg minden) ez a tipikus Honda nagy hang kis erő (de legalább érződik benne a sebbésség mert 60km/h -nál is félsz benne) durván fél év után elpukkant a motor mert elvileg rosszul programozták 50 ezerért (érted az egy négyet) most kb. 2 hónapig teljes motorfelújításon volt ócsó 450 ezerért (van egy olyan érzésem hogy nagyon lehúzták), mióta készen lett tegnap vitt vele és nyomta is neki rendesen de mondja hogy nem megy mert fel kell programozni (már fogtam a fejemet), majd átváltott erre a tipikus Hondásra és mindenhová próbált bebújni vele, sávokat váltott stb. mindenki lámpázott és dudált, ő meg káromkodott ... azt hittem a pofám leszakad szégyenemben !
Mondtam neki hogy miért nem veszel valami németet 1.8T és társai A3, Leon, Golf 4 stb. erre csak annyi volt a válasz "csak a japán" szóval igen, vannak bajok
-
Declare
őstag
válasz
footy #170665 üzenetére
A mazda 3 hoz nekem sem. Mazda 6, cx5, mazda 2 es mx 5. Igazabol mindegyik ugyan olyan
(jo az mx5 ben azert van egy egesz komoly fun faktor
faja kis verda)
A golf 7 csalodas??
Szerintem nagyon jo kis auto...tenyleg egy mini passat. Viszont ezek az arak....
En amugy most tovabbra is a hasznalt golf gte-t vennem magamnak szivem szerint. 20-25 ezer euro között mennek, zöld rendszam, ingyen parkolsz, nincs sulyado, atlag fogyinak 4-5 lier között lehet szamolni es ha akarod zöldkent, villannyal suhansz a bp-i dugoban. Ha akarod 200 le s dinamikus auto. Egy atlag bp-i embert nezve szerintem 70 % ban villanyautokent lehetne vele közlekedni.
-
Gaben92
őstag
válasz
footy #170599 üzenetére
Összegezve a dolgot akkor még mindig az A3 vagy a Mazda 3 játszik csak ahogy nézem...
A Mazda 3-ról ellenvéleményként csak azt hallottam, hogy rohad, de elvileg ezek igazából már nem, na meg ott a 10-15 év szavatosság korrózióra. Valaki esetleg tud nyilatkozni a fénszóróiról és az automata váltójáról?
Az Audi fényszórója kérdőjel, a váltója meg állítólag nem a jobb fajtákból van, de a szíjas 1.4TFSI vehető.
Még az Auris hybridre ránézek ha lesz időm.
-
Gaben92
őstag
válasz
footy #170582 üzenetére
A K Astra legnagyobb baja, hogy 84 elado peldany van az orszagban (1.4T automata), ebbol 70 kombi, a legolcsobb full fapad kiszereles pedig 21k€. Gondolhatod mennyi az Insignia.
S60 alja 18-20k€ körul megy (motortol fuggetlenul) szoval az beleferne eppen viszont PowerShift mindegyik. GearTronic csak a 3L-es motorhoz van, abbol 25k a legalja. Pedig tetszene az S60, bar vezetni nem tudom milyen. Ismerösöm S80 T6-jat vezettem egyszer, de az iszonyatosan furcsa volt, olyan szinten tul volt szervozva az az auto, es olyan szinten "nem volt kontakt az uttal". Rendesen olyan erzesem volt mint mikor a 2000-es evekben force feedback nelkuli kormannyal jatszottuk a Colin 2-t.i-sti: A "legleharcoltabb" 1.5T Civicben amit talältam 24k km van, es 26.400€ szoval az kiesik...
-
rbalint88
addikt
válasz
footy #170582 üzenetére
Az ecoboost a kisebb problema, a raakasztott powershift valto a baj. Volvobol csak geartronic matricas automatat erdemes venni, de az 1.6 es 2.0 benzineseken powershift van az utobbi ~8 evben.
Civic vs ceed temakorhoz: megvarnam a proceed gt-t, az 204 lo es van ahhoz is automata. Aztan meg kuplungcsere elott eladnam...
-
HKorn
veterán
válasz
footy #170492 üzenetére
Ha már Suzukiról van szó, nekem egy 1.6 szívó Vitara van, teljesen rendben van, a 120LE elég az 1075Kg-os kasztnihoz, de ha szívemre teszem a kezem, az 1.4T kellene.
Ugyanakkor ezt csak a Suzukiról tudom elmondani, más gyártó turbósa nem biztos, hogy ennyire kellene (pl TSI)
-
kisza25
félisten
válasz
footy #170492 üzenetére
én egy skoda fabia kombi 1,2 12v HTP 64 lóerős, 1100kg-os autóval jártam ki dolgozni Ausztriába, 2 felnőtt és agyig pakolva, na ott az Alpokban voltak problémák az előzéssel, de ugyanígy agyig pakolt 1,4 105 lovas kia ceed-el már nem.
Igen belátható útszakaszon lehet vele előzni és igen, itt vidéken minden igaz amit írtál.
Egyébként az autópályán se zavaró, hogy vissza kell váltogatni, meg ott ugye több sáv van az előzéshez, a kanyargós rosszul belátható országúton jönne jól a tartalék. -
whited
addikt
válasz
footy #170492 üzenetére
A garancia kizárólag a Suzuki-nál van ( egyenlőre )
A legtöbb új turbóval szerelt autó kap részecskeszűrőt, plusz ott van maga a turbó is többek közt
Igaz nem Ceed, de hasznos lehet ha valaki nem tud dönteni, persze ez sem szentírás, de szakmailag Pista egy eléggé felkészült ember a magyar mezőnyben, szerintem.
Szivó vagy turbó kérdéshez -
marec1122
senior tag
-
Neck
veterán
válasz
footy #169320 üzenetére
Én megszoktam, az Accentnek is akkora elefántfül visszapillantója van, hogy nem igazán zavar már
Eddig sem voltam nagy dízelbarát, de rendben, meggyőztetek, kivettem a szűrésből a dízelt
Jó lenne tudni, hogy a 2.0 GDI is ugyanolyan "rövid" áttételezésű váltóval van-e szerelve, mint az 1.6 (Hyundai i40-eket nézek még mindig, illetve betettem B tervnek a Kia Ceed kombit és az i30 kombit is, bár az i40 tetszik a legjobban)
-
Neck
veterán
-
Ukeve
tag
válasz
footy #169129 üzenetére
Igen, azt tudjuk, hogy ezekkel a motorokkal ezek az autók nem lesznek versenygépek, de ez jelen pillanatban nem fontos szempont. A szívó benzinhez azért próbálunk ragaszkodni, mert cél a minél egyszerűbb és olcsóbb fenntarthatóság. A használat se lesz túl ideális: hétköznap csak munkába járás 5-6 km oda-vissza városban, de nagyjából egyenletes tempó mellett és hétvégente, de max. 2 hetente egy nagyobb túra.
A Jazz azért nem jó, mert családi autóra lesz szükség. Sajnos az átlagmagasság náluk 185 felett van, így aztán, végképp kombi vagy egyterű autóra van szükség.
Tudom, hogy így ezen feltételek mellett szinte még mindig lehetetlen ilyen autót találni, de szívesen meghallgatok csak tippeket is, hogy egyáltalán Ti mit javasolnátok, úgy is, hogy akár idősebb (ha maga a konstrukció, az nem olyan vészes pl. H Astra), árban meg feljebb van az adott autó.Köszi!
-
Emu
őstag
válasz
footy #167990 üzenetére
Egy a konszernnél dolgozó ismerősöm szerint is a 6-os Golf sokkal magasabb elvárások alapján készült mint a 7-es. És valóban, a beltérben A3, vagy még jobb minőségű elemekből építkeztek.
Mikor év elején autót kerestünk, egyből a 6-os Golfot ajánlotta, mert szerinte ár-érték arányban jobbat nem találok. -
-
426os
őstag
válasz
footy #165416 üzenetére
Sírok ettől a gumi témától. Ma voltam otthon, vidéken, nézegettem szomszéd srác b3 passatját. Gumik: dot 1403, napi használatban, országúton.
Mondom azért ez elég bátor.
- áhh, nem éri már meg erre költeni
- embert, ezt nem az autóra költöd hanem az életedre!
- áhh, jóvanaz -
válasz
footy #163080 üzenetére
Érdekes módon arról az 1.33-asról azóta olvastam egy két egyéb rossz tapasztalatot ezen kívül is. De nem megfelelő olajcserével bármi kinyírható (legfeljebb szívót kicsit tovább tart). És persze van rossz szívó benzines motor is (nekem a vw sima 3 hengeres 1,2-es ugrik be amelyik főleg hideg időben hajlamos volt meghalni, de lehet hogy már keverem).
-
von toth
tag
válasz
footy #163080 üzenetére
Igen, ilyen az, amikor nem a megfelelő olajat töltik bele. Országosm cimbimnek van ilyenje, 150E+ km és semmi baja. Mondjuk idejében meg is kapja a mobil 5w30-at ami belevaló, nem a szakszervizben a; - 10W30 jó lesz abba kopott az mán, biztos csipegetei az olajat- by pistabá.
-
Bpisti84
tag
válasz
footy #163053 üzenetére
Jajj én nem akartam a corollához hasonlítani egyiket se. Csak megemítettem, hogy olyan autót szeretnék, ami mind térben nagyobb, mind ülés pozícióban számomra megfelelőbb, mint a mostani, de azért kisebb, mint egy Q7-es
Kiróbálok majd egy kombit azokból a márkákból ami számomra szóba jöhet, de nem várok drasztikus különbséget a Corollához képest, a csomagtartót leszámítva. Meglátjuk mennyire tágasabbak most az ""újabb" kombik, de ezért gondoltam inkább SUV-ra vagy egyterűre.
Szélességre egyébként valóban nem sokkal szélesebbek ezek, 2-3 centivel kb, de nem is ez a szempont. Az anyag minőség meg gondolom felszereltség és ízlés dolga, de majd kiderül, ha beülök egybe.
-
-
-
Bpisti84
tag
válasz
footy #163047 üzenetére
A magas ülés pozíció és a biztonság miatt kezdtem el SUV-ot nézni vagy esetleg egyterűt, de abból ahogy láttam csak a Verso jöhet szóba nekem ( japán/koreai
). A jelenlegi egy légzsákos, 140 centinél alacsonyabb Corollától keresnék valami jóval masszívabbat. Egyébként hiba nélkül teszi a dolgát, ezért szeretnék megint egy távol-keletit.
A gumiszett árát már néztem. Ezek 17-essel már nem néznek ki rosszul, bár tény, hogy ez se annyiba kerül, mint egy 15-ös. Ráadásul cserélgetem a téli-nyárit, úgyhogy két szett kell.
Mindkettőt megpróbálom majd kivinni pályára, de szerintem nem igazán fogok észrevenni különbséget a zajszintben.
Elsődlegesen az érdekelne, hogy ebből a két típusból ki melyiket ajánlja. Van e esetleg típushiba bármelyiknél.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
footy #162114 üzenetére
Hát, J Astra... Sok szempontból szimpatikus, de vannak hátrányai is (számomra).
Mondjuk, ha már így előjött, milyen az az Alfa, mennyire nyűgős a fenntartása összességében? Őszintén bevallom, hogy bármennyire is ódzkodok az olasz-francia vonaltól, valamiért szimpatikus a Giulietta. Kívül-belül tetszetős, felszereltség is jó, motorokból a leggyengébb is elegendő már akár.
(#162112) molnarpeter:
Az elmúlt napokban már nézegettem Priusokat. Egyelőre még nem vitt rá a lélek, hogy komolyabban foglalkozzak velük, bár ténynek tartom, hogy eléggé racionális választásnak minősülnek manapság. Egyedül a hosszabb autópályázás során nyújtott "képességeire" lennék kíváncsi (fogyasztás, teljesítmény, zaj, kényelem).
-
rbalint88
addikt
válasz
footy #162102 üzenetére
fl előttinek a középkonzolja azzal a rádióval/navival eléggé kaksi, amúgy más szempontból bejönne. szerencsére a faceliftes már jól néz ki. ülésfűtés van a tiétekben? mennyire hatékony? nagyon kevésben látok, de ha amúgy is lájtos, akkor felesleges ráfeszülni, lehet bele rakatni faszagányost utólag is...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
footy #162099 üzenetére
mondjuk nekem a Giulietta nem igazan bejovos, azzal a bamba elejevel, meg a Mito se
a FL elotti 147 is elegge...khm olyan
kar hogy 3.2 GTA csak azzal az elejevel keszult, a vadmacskasabb nezesu elejuvel mar nemmeg igazabol a fasz se erti, hogy az 1.8TBI miert nem kerult bele a 3.2 V6 GTA helyett, ha mar az a emisszios norma miatt muszáj volt kiganyeznyi
-
Dißnäëß
nagyúr
válasz
footy #161521 üzenetére
Igen, ezt írtam én is lényegében.
@ többiek, köszi az infókat. Helyreállíttatom akkor az Opel kicsit megtört elejét, használom még 1-2 évig inkább. Normál méretű autónál úgy látom, ilyen 50-60 körül kezd majd "hosszabb" távra is vállalhatóbbá válni a villany. Amúgy Ausztria és Németország milyen e téren ? Lehet egy Leaf-el egy kis osztrák-olasz dél tiroli mókát csapni egy nagy németországi körút végén ? Persze sűrűn kávézgatva.
(Úgy tudom, itt inkább Olaszország a kérdés töltőállomások kérdésben, nem a germánok).
-
BigBlackDog
veterán
válasz
footy #161260 üzenetére
Na igen, pont ilyen szempontból félek kicsit.
Bár nekem az "igénytelen", zörgős UFO Civic belterével sem volt gond minőség terén, elviseltem, megszoktam. Szóval, legyen csendes, kényelmes és azért tudjon menni és mindezt hozza pályán is. Meg ne kelljen szervizbe rohangálni vele havonta. Úgy tűnik, hogy jelenleg tudja ezt az S60 is maradéktalanul, szóval a fantáziámat mozgatja a téma. Fogyasztás meg van, ha benzines, akkor több, ezzel tisztában vagyok.
outsiders: Köszi a tippet, dobtam egy pü-t neki.
És, ha már így említetted, jó lenne az automata.
(#161262) Qru: Meg kéne nézned párat... > Na igen, az lenne a biztos, de még nem akarok annyira "előreszaladni".
-
XP NINJA
őstag
-
-
i-sti
senior tag
-
-
tl-x
addikt
válasz
footy #159938 üzenetére
Újat szeretnék mert van mellette egy használt Skoda ami most tíz éves. Csak hitelre tudok venni, mire kifut a 6 éves hitel addigra a Skoda is lassan csereérett lesz. Nincsenek nagy elvásásaim 2 gyerek és a csomagok férjenek el benne egy kiránduláshoz, legyen benne klíma és 3 millió alatt legyen. Ha tudtok jobbat ebben a kategórában akkor az nagy segítség lenne.
-
HKorn
veterán
válasz
footy #159666 üzenetére
Ami meglehetősen vicces, annak fényében, hogy már elég hamar mentek a viszajelzések a megnyúló láncokról.
Pár mérges/csalódott vevőt azért csak sikerült kiharcolniuk.
Ezres Ecoboost-ot próbáltam egy kombi Fókában, nehéz volt neki a kasztni, pályán lendületben már ok volt. Szerintem egy Fiestában lehet optimális.
-
Dare2Live
félisten
válasz
footy #159649 üzenetére
"Szívó". Ez ilyen. Akit nem zavar a szivó karakterisztikája annak príma választás lehet.
Aki a turbost szereti és a 1500- fix 200+nmet annak nincs más megoldás mint a turbos. Szó se róla meg tudom érteni aki a turbos karakterisztikát szereti.
Legjobb lenne egy ilyen MPI+DIs motor turbóval. Új 1.8-2.0 TSIk ha jól tudomm már ilyenek. De azért a VW elmúlt 8év miatjja miatt azért fél tőlök.
Bár legjobb egy tesla lenne. Legkissebb, legolcsobb 3as is végig tol 0tól, 5.5sec wow alatt 100on van és otthon konektorba dugható. Turbo sincs. Meg koksz sem.
Csak épüljön ki a töltőhálózat rendesen.
-
-
theuprising
tag
válasz
footy #159595 üzenetére
Igy van, csak hogy a kozelmult tanulsagat megosszam veletek: van egy 2001-es benzines Avensisem felujitott motorral jo sok km-rel, elvileg a szokasos "benzines Toyota, sosem megy tonkre" szlogennel. Lokukit
17 eves letere meglatszanak nala az oregedes jelei, mint pl a fekek csovei elszaradtak, a tarcsafekek fekhatasa csokkent (csak a fektarcsanak szorulo 2 betet egyike feszult a tarcsanak fekezeskor), hiaba volt cserelve 2 evente a fekolaj + a fek atvizsgalva. Egyre jobban hallani a rezonalo muanyagokat/femeket mindenhonnan.
+1: jobb hatso lengescsillapito eltort. Az eg vilagon semmi elojele nem volt, feluleti rozsda volt max rajta. De csere kozben megneztuk, szanaszet volt mar gyalazva beulrol maga az alkatresz, konkretan kettetort a fem.
Meg a feltengely gumiharangok is elfaradtak az idok soran.Az oreg auto az oreg, hiaba jo hiru motorja van; rozsdasodhat mar, szaradt ott ahol nem latod, rezeg-rezonal, hangos.
Most nem lebeszelni akarom a kollegat a passatrol, de en inkabb megneznem azt ami legjobban tetszik es elvinnem szakszervizbe (nem markaszervizve), kernek bevizsgalast/ajanlatot arra hogy mennyiert hozzak abba az allapotba ami nekem kell, es az alapjan alkudozni a tulajjal a vetelarrol.
A "kinalat alja - kinalat teteje" ne legyen mervado, nem jelenti a vetelar automatikusan azt, hogy az olcso mindig szar, a draga meg koltsegmentes/fasza.
Bele kell ugrani a surujebe, alkudozni, bevizsgalni, raszanni az idot energiat. -
lacos001
senior tag
válasz
footy #159585 üzenetére
Igen, ezeket már mind átnéztem.
problémám az volt, hogy sok hülyeséget olvastam a netenKülönböző ajánlatokat fogunk kapni, mikor már látják mikorra várható az autó érkezése. ha akarunk ilyet,
nem kötelező...Händlerrel ezt emailbe ledumáltam tegnap. Jön majd a személyre szabott angebot.
A szalonba 4-5 hónapot mondtak. A papiron, hogy mit is rendeltem, azon pedig kötelező szállitásként április van megjelölve..
-
Integrale
veterán
válasz
footy #159449 üzenetére
Hat nem tudom, vannak olyan piacok ahol ez megallja a helyet, igen. Viszont tobb helyen nem, itt Irorszagban pl nem tudsz elozni, eddig 3x eloztem, mast meg nem is lattam, hogy hasonloan cselekedne, az utak kialakitasa es a moral sem teszi lehetove, ezert minden auto alapmotoros, S80 1.6d, BMW-kbol 16i stb stb, itt megveszik a tesztelt Opelt is azzal a vakarcs motorral, mert dugoban ulni, es az orszaguti 60-ra (ennyivel mennek -_-) boven eleg.
Osszel atmentem Angliaba, bereltem egy autot, hat Wales es kornyeke sem mas, de legalabb ott haladtak annyival, amennyivel engedett, az utak kialakitasa viszont ott sem teszi lehetove az elozest.
-
válasz
footy #159445 üzenetére
mert külföldön nem?
pl passatból nálunk 150le a legkisebb, de németországban még 1.6 os dízel is van
felesleges ez a lesajnáló magyarországos duma és unalmas is
mindenütt az alapmotorosból van a legtöbb
nem is értem miért venne nagyobbat valaki, akinek csak közlekedni kell az autó -
Új hozzászólás Aktív témák
- Magisk
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Otthoni IPTV megvalósítási lehetőségek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Könyvajánló
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- EZVIZ CS-EB8-4G-2K-PS(kit)
- EZVIZ 4K biztonsági kamera, 10400mAh akkumulátor, vezeték nélküli, napelemes 1,4W, Wi-Fi 6
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Eladó karcmentes Apple iPhone 11 128GB / 12 hó jótállással
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 256GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3023, 90% Akkumulátor
- Samsung Galaxy S21 FE 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP ZBook 15 G6 i7-9850H 16GB RAM 512GB SSD NVIDIA Quadro T2000 15.6 FHD 1 év garancia
- Apple iPhone 14 Plus 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest