- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
szabonagyur #211536 üzenetére
Ha az Astra belefér akkor A16XER vagy B16XER, esetleg Focus mk3/mk3.5, szintén 1.6 Ti-Vct. De ha főleg város, esetleg évi egy-két nyaralás, akkor inkább Corsa/Fiesta, könnyebb vele parkolni, jobban ugrik, elég elterjedtek. Én ilyen felhasználásra utolsó darabok közül egy Corsa D-t vennék, A14XER/B14XER.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #211536 üzenetére
Corsa darabszám miatt jó lehet, bontott színazonos sárvédő is könnyebben akadhat
-
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #211536 üzenetére
Ez a city helyett lesz? Nem kell automata legyen?
-
válasz
szabonagyur #211517 üzenetére
Az Astra J nem kicsi, és 2.5m-ért nem lesz ajánlható. Corsa D viszont tuti cucc, főleg az 1.4-es, korrekt szerelő is akad hozzá.
-
kisza25
félisten
válasz
szabonagyur #211532 üzenetére
Az 1,6 láncos, az 1,4 szíjas, mindkettő mpi, még nem fsi motorok. Az 1,2 htp kerülendő, vezérlés átugrik, szelep átég...
Elég jól felszerelt példányokat is találni belőle, például négy elektromos ablak (komfort modullal, fel le automata mind a 4 ablak és kulcsról is nyitható zárható), esőérzékelő, automata fényszóró, xenon, (2012- től led nappali menetfény) ülésfűtés, tetőablak, ülésmagasság állítás mindkét oldalon, tempomat digitklíma és hasonlók
Copa felszereltséggel érdemes keresni, bár sokszor rosszul van megadva. A kombinak meg 440 liter a csomija -
kisza25
félisten
válasz
szabonagyur #211529 üzenetére
Annyi, hogy városba nem a sport-ot, mert keményített a futómű, a sima teljesen élhető és az 1,4 86 ló/1,6 105 ló, mindkettő nyomatékra hangolt 2500- tól már húznak, 3800 a nyomaték csúcs és 5000- nél a max ló
Szóval ideálisak városba, a fogyijuknem annyira jó, de 5000km/év akkor nem olyan nagy a különbség -
kisza25
félisten
válasz
szabonagyur #211517 üzenetére
Seat ibiza 1,4
-
válasz
szabonagyur #211524 üzenetére
korábban volt egy kecskeméti illetőségű fószi aki kb csak coltokkal kereskedett, de szvsz lépj be valami típus-specc FB csoportba, ott a legjobb tájékozódni a hazai lehetőségekről
#211526 vzsryl De miért problémás annyira hogy a potenciális anyagi csődöt vízionáljuk? Miért így hangolja a gyártó egyébként? Van stat róla, hogy a kettőstömegűt mennyi idő után cserélik MT-s vagy DSG-s autóknál?
-
válasz
szabonagyur #211522 üzenetére
grandepunto & puntoevo v c3, 207, clio?
sőt, még a mitsu Colt sem lehet elvetendő ötlet, csini-olcsó.
#211521 vzsrylbuta kérdés, de, mit csináljon akinek DSG van gyári programmal? De "D" módban simán elkrúzolgat az ember 80-85-tel is 6-osban, kis fordulaton. Ilyenkor teendő?
Városban amúgy szeretem az S-módot, ott ~3ezernél vált.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #211517 üzenetére
Tuti, hogy a 2011-től gyártott stiftet venném erre a célra. Nincs ismert szériahibája, mint az elődjének, és a fogyasztása is jobb átlagosan 1-2 literrel.
Yiggdrasil: 2.0CRTDI-t tilos 1500-as fordulat alatt használni. 1-2-es fokozatban elkerülhetetlen, de felette nagyon egyszerű kivitelezni.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #211517 üzenetére
Ford Fiesta?
-
tibbike01
őstag
válasz
szabonagyur #211477 üzenetére
Jégverésre az alap casco nem fizet, meg ugye 10%-20% az önrész, ha pár évig fizeted a cascot ugyanott vagy kb, illetve nyilván ha cascora kell csinálni valamit vastagon fog majd a ceruza. De persze vannak esetek, amikor megéri, csillaggarázs, kezdő sorfőr, tényleg nagyon drága autó...stb.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #211192 üzenetére
Nálunk márkától és típustól független ez a fajta viselkedési forma, sokkal inkább helyhez kötött. Pl. itt majdhogynem én szoktam lenni az egyetlen, aki indexel a tanulókon kívül (bár azok között is akad kivétel). Oké, innen már csak balra lehet menni, viszont ez a főútvonal megszűnik, rákanyaradunk egy másikra, vagyis irányváltoztatás történik, vizsgán instant bukás a jelzés elmulasztása.
szerk.: Vagy kicsit arrébb, itt ha nem indexel valaki, akkor a Csaba utcára, a mentőállomás felé kellene haladnia, ehelyett mégis rengetegen kanyarodnak balra jelzés nélkül.
-
válasz
szabonagyur #211069 üzenetére
a city formajat en vhogy sose tudtam megemeszteni
-
válasz
szabonagyur #211056 üzenetére
Fiat ALBEA kérem! Mert a Linea már ki is néz ám, 1.4 T-jettel biztos mókás. De a flüansz sem lett túl randa, és van benne valami "SUV" beütés is.
viszont ha ronda kisszedánt akarnék, akkor city-albea-thalia lenne a sorrend nálam
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #211059 üzenetére
Igen, az mk5-re gondoltam. Az mk4 elottieket itthon nem forgalmazgak, igy a fejembem az mk4 az 1-es es az mk5 a 2. Mintahogy a Jazz-bol is a GD az mk1 a fejemben pedig az mar mk2...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #211056 üzenetére
Thaliat is ide vehetjuk nyugodtan. Citiy-bol az mk2 viszont mar nem ronda legalabb.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #211056 üzenetére
Si-t kell venni belőle, az kinéz valahogy.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #210922 üzenetére
Én a Jazzét utoljára december elején nyitottam fel, mikor olajat cseréltem. És akkor egy füst alatt beletöltöttem a 3-4 éve őrizgetett fél liter Castrol Biofix ablakmosót is, majdnem kicsordult.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #210926 üzenetére
Általában olyan 3/4-nél már rátöltöttem némi csapvizet. Nem kell elkényeztetni...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #210922 üzenetére
Jo hogy nem Skodat vettel, ott azert gyakran kellett utantolteni a hutovizet.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #210611 üzenetére
A régebbi Ypsilonnál, mint amink van/volt, meg fordítva volt, csak 3 ajtósként létezett, az alapját képező 2-es Punto meg volt 3 és 5 ajtósban is.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #210609 üzenetére
Ahogy a hátsó ajtók is. Az 500-as Fiat az alapja, abból nem is volt 5 ajtós.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #210363 üzenetére
Már nem nagyúr a rangod.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #210358 üzenetére
Illene felhasználónevet váltanod.
-
válasz
szabonagyur #210252 üzenetére
Fú, de utálom ha elálíltja asszony az ülésem
Inkább engedem hogy ő igyon és vezetek én
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #210249 üzenetére
Paleszes uvegnek neztem elsore en is.
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #210171 üzenetére
Most még a Twizzy-ről van szó? Az oké, hogy annak vannak hiányosságai, de meglehet ezt gondolom úgy is csinálni, hogy bírjon gyorsulni. Ugyanakkor azt gondolom, hogy városi rohangálósnál a legkevésbé az fontos, hogy hogyan gyorsul, a lényeg, hogy a rövid célodba eljutsz vele, de amúgy sem értem ezt a problémát, mert tapasztalatom szerint a főváros amúgy is mindig úgy be van állva, hogy nem azon kell gondolkozzak, hogy mennyire tudok gyorsulni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #209777 üzenetére
Muszakin/muszakibol kiderul, mert ott vizsgaljak a 4wd hajtas.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #209773 üzenetére
Ha szerencseje van csak az utobbi.
-
csubuka
addikt
válasz
szabonagyur #209665 üzenetére
Köszi, nézegettem azokat is amúgy, de annyira nem győzött meg. Alapvetően az új lízingeket 3 éves szerződésekre adják, igen magas a belépési díj és ha megszakítod korábban a szerződést annak is van költsége.
Illetve nekem előállhat olyan helyzet, hogy 1 év múlva már nem kell kocsi. Akkor meg általában nem adnak 1 évre új kocsit, csak kicsit használtat. Olyankor meg mindegy, hogy kicsit használt lízinges vagy jobban használt saját, olyan nagy minőségbeli különbséget nem érzek. 2.4M HUF egy kicsit használt Kia Rio egy évre gyakorlatilag, ami kicsit elszabadult
Persze valóban elég worry-free megoldás, de ennyiből azért kijön pár kuplungcsere
(értsd egyéb nagyobb beavatkozás is talán) Dániában is (a neccesebb helyeken levő, dánok által kevésbé frekventált szervizeknél), meg egy pár éves Rio-nak azért nem olyan nagy már az éves amortizációja, az is megállhat mondjuk 0.5M-ból.
-
t72killer
titán
válasz
szabonagyur #209665 üzenetére
Az adók fogjuk rá, de az autók nettó ára inkább a gazdasági/iparági válságot tükrözi. Arra számítok, hogy amit látunk egy kiugró csúcs, és a +50%-ról visszaereszkedünk +20% köré itt nyugatisztánban. A pannon puma földjén ezt az eurhuf-al kell korrigálni.
Lízing: soha életemben nem lízingeltem még semmit, ez azt jelenti, hogy 10.7k£-ért van a végén egy saját corsám? Hol az átverés?
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #209665 üzenetére
Igen, erre mondtam, hogy ez a véleményed. Nincs is ezzel baj, amíg ezt az életfelfogást nem kényszerítik másra. Én nem akarok szívni az autózással majd egyszer azért, mert valakik így gondolják.
De az a jó, hogy találtál olyanokat, akik hasonlóképpen látják ezt a dolgot, mint te. Én is ezt teszem, és akkor mindenkinek jó lesz.
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #209659 üzenetére
Hát én inkább fenntartok fillérekért egy boltba járós autót, minthogy kínszenvedés legyen még egy munkába járóst is összehozni.
De ezek már csak a véleményeink, nem ez volt a kérdés.
-
Vismajor01
addikt
válasz
szabonagyur #209623 üzenetére
Haverom vezetői állásban van, örökölt egy 2004es Pólót 1.2benzin azzal jár minden második hétvégén Nyíregyházára
Szóval...bármivel:D
-
tibbike01
őstag
válasz
szabonagyur #209623 üzenetére
Kombi megpakolva, családdal, babakocsival, ~150 tempomat úgy, hogy ne 4ezret forogjon szerintem kell a 150-200ló + nyomaték.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
szabonagyur #209437 üzenetére
Felvehet személyi kölcsönt is, az biztosan olcsóbb.
Ha nem tudja összehozni, akkor bukja a nyereséget, de a befizetett előleget biztosan. Gondolom, 10% volt a beugró, legyen 800k, meg az a 1,5 mFt, amit keresni akar rajta. A közjegyző kérjen akár 5%-ot, az is csak 500k egy 10 mFt-os autón.Másrészt az a vevő, aki kötélnek áll, szívességet tesz neki.
-
tonermagus
aktív tag
válasz
szabonagyur #209430 üzenetére
követem
-
macilaci78
nagyúr
válasz
szabonagyur #209430 üzenetére
Ott visszamondták a rendelést. Itt nem erről lenne szó, egyszerűen csak a megrendelő és a tulajdonos lenne két külön személy.
Teszem azt, rendelünk egy autót a gyereknek, ő még a rendelés pillanatában nincs 18, jogsija sincs, de mire megjön a kocsi, addigra betölti a 18-at és megszerzi a jogsit, így az ő nevére megy.
Vagy a másik eset, hogy rendelünk egy autót az asszony nevére, elválunk, felezzük a vagyont (a meg nem érkezett, ki nem fizetett autóról megfeledkezünk, el sem számolunk az előleggel, nem merül fel a fennmaradó összeg, mint házasságban közösen vállalt kötelezettség), megjön és a saját nevemre átveszem kifizetve a teljes vételárat, ezzel kvzi kivásárolva az asszonyt a közös tulajdonból. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #209424 üzenetére
Opp, jogos. Ha nincs meg vetelara akkor az nem jarhato ut, mert nem tudja kifizetni a kereskedesnek a kocsit. Es akkor a kereskedes keres rajta helyette...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #209424 üzenetére
Igen es akkor az atirasi es eredetvizsgalat ara is megmaradna.
Vagy letetbe helyezi az ugyvednel az egyik fel az autot a masik a penzt. Ha megjon a torzskonyv akkor meg mind a ket fel megkapja amit akar.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #209421 üzenetére
1 het alatt megjon a torzskonyv. Annyit csak kibir...
Eladni eladhatja a torzskonyv csak az atirashoz kell.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #209420 üzenetére
Ugyvedi letetbe kell helyezni a penzt es akkor nem tud lelepni a loveval.
-
válasz
szabonagyur #209352 üzenetére
feleségem Clio-ja körben sehol nem éri el a 100 mikront gyárilag
-
válasz
szabonagyur #209352 üzenetére
Jaja.
-
válasz
szabonagyur #209348 üzenetére
Vagy hosszú a körme a használónak és szeret lendületből rámarkolni. Sajnos kb. minden autót meg lehet így "gyalázni". Viszont igen, Suzikat vékonyan fújják általában, Skodánál meg a lakk szerek könnyen pattogni.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
szabonagyur #209256 üzenetére
Egy használt autón a gumi kora, előélete mit zavar? Ha nem balesetes az autó, akár tükörre kopott gumival jó lehet, csak az első út a gumishoz vigyen.
Gombinyó: nálunk a Bora "ünneplős autó" volt: helyben csak húsvétkor, esküvőn, temetésen volt használva, persze hideg motorral, de 15-18°C-ra fűtött garázsból indulva. És nem volt tiporva ekkor sem, a gépészmérnök apánk belénk nevelte.
Sózott autópályát kb 12-15 éves koráig nem is látott, akkor lett az alján némi vakrozsda.
Minden más felhasználás legalább 16 km (legközelebbi település), de inkább 60 km (megyeszékhely), vagy 90 km (szomszédos megyeszékhely) országúton.Nálunk a Passat családlátogatásra használatos első sorban, illetve nagybevásárlásra. De ezek átlagosan mondjuk 3 hetente esedékesek. Ezen felül azért veszem elő hetente egyszer, hogy ne talpán rohadjon el. Munkába elmegyek vele egy héten egyszer, kb 10 km egy irányba, vagy ahova kell, mert tömegközlekedéssel/robogóval messze van, vagy vinni kell valamit.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szabonagyur #209260 üzenetére
miert a sokat futott az feltetlenul az?
megis sokkal tobb elhanyagolt sokat futo auto van, mint keveset futo....miert? -
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #209254 üzenetére
Errol haver jut eszembe aki megvette a keves km-es bacsi Suzukit. Aztan a sok allastol tonkrement csapagyakra annyit koltott… 4 kerekcsapagy (alltaban tonkremegy), klima kompi mert kb soha nem volt megjaratva. Jah aztan a kipu is szetrohadt mert a sok rovidtav miatt a kondenzviz nem szaradt ki es szetrohadt a kipu. A fekolaj bele volt poshadva, szervo folyadek es valotfolyadek is.
Az ev uzlete volt. Csak nem neki. -
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #209241 üzenetére
2004. áprilisa és 2012. decembere között a mi WagonR-ünkben is csak 16-18k km gyűlt össze, az utóbbi ~10 évben viszont már beleszaladt ezen felül még 200k.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szabonagyur #209254 üzenetére
ennyi erovel akkor nezd meg azt, amikor megy 30k km-t egy olajjal
abban ritkabban van olajcserelve igazabol
en Ignis-t elviszem szerelohoz a muszaki miatt 2 evente, az = olajcsere is
kozben megy 5-8k km-t
egysegsugaru Ubulka, meg megy 30k-km-t a kocsival olajcsere nelkul egy ev alatt, es nyig, hogy aaaa olajat kell cserelni
4 uj gumi meg nem a vilagvege, azert ezen ne haljunk mar meg
vmi popularisabb gyakori meretbol 80k-ert veszel nem kinai gagyit
Ingis-re tavaj vettem 4 uj 175/65 R14 Toyo S944 XL teligumit felszerelve regit leadva szumma 82k-ert
a 4 gumi maga volt 72k, 10k a szereles centir meg a hulladekkezeles egyutt
lehet mashol olcsobb lett volna kicsit par ezerrel ugyanez, de itt a kozeli gumisnal nem eleve 4-5 hetekre adtak idopontot, hanem a gumi itt van holnaputanra es akkor johetsz is
meg tuti vannak olcsobb meretek is ennel is, meg ennel is olcsobb gyartok is -
Gombinyó
őstag
válasz
szabonagyur #209256 üzenetére
Gondolom a 22 év alatt nem sokszor volt üzemmeleg a motor, de hát ezek a jó vételek, mert kevés a km.
-
Gombinyó
őstag
válasz
szabonagyur #209254 üzenetére
3-4 évente olajcsere? Nincs azzal gond, csak védi a környezetet
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szabonagyur #209241 üzenetére
tesom Ignis-eben -ami evek ota nalam van- 17 evesen van 141k km
66k-val vette 4,5eves koraban, a tobbi azota ment bele, azaz 13ev alatt 75k km
abbol is 60-t szerintem en raktam bele
van mellette masik auto is nyilvan
a dizel 147-l sem jarok napi 200km-t, azert mert dizel
ha nincs dolgom napokig be sincs inditva
azt 2017-ban vettem 195k km-l 12 evesen, most van benne 242k km
szoval evente 8-9k km megy bele
szomszednak volt egy 1.4-s Fabia-ja, 110k km-l adtak 14 evesen es vadi ujan vettek ok
neha nekem kellett bebikazni vagy az akksit tolteni a pinceben, mert vmikor hetekig be sem volt inditva
ez a naponta eljarok vilagvegeutanrol a halalfaszara, meg vissza, havi tobb ezer km-t ez max annak megy, akinek fizetik az uzemanyagat
szamold ki az havonta mennyi penz lenne 3-4 telitank 6 literes fogyinal is ezert meg a 480-s akciosbol is
plusz minden szerviz, olajcsere, gumikopas is idoben sokkal surubbe valik
akinek ez havi 100k+ -ba kerul sajat zsebre, az igazabol rossz helyen lakik
cegesautonal meg nem neki koltseg -
macilaci78
nagyúr
válasz
szabonagyur #209241 üzenetére
Szüleimnek 2001-es VW Bora van, 50k körüli valós km-rel. Volt olyan év, hogy szűk 500 km-t ment az autó, ebből 90 km-t csak az éves olajcsere miatt, vidéken.
Persze aláírom, ilyen a mesében van...Mostani szomszédomnak - idős házaspár - régi Swift szedán van, patika a gép, 50-70k km (nem emlékszem). Az elmúlt 1,5 évben kétszer mentek vele, ebből az egyik a műszaki vizsga volt.
-
válasz
szabonagyur #209241 üzenetére
Felhívtam, egy idős bácsié volt a kocsi, mostanában halt meg, de full fapad, se szervó, se semmi. 4x volt olajcsere, szervízkönyves. Nem volt törve, körben gyári fényezés van.
4 évig nem nagyon használták, mert beteg volt az öreg bácsi, azért ment bele új akksi is decemberben.Most találtam egy ilyet is: [link]
Erről mit gondoltok? -
válasz
szabonagyur #209241 üzenetére
Egy telefont majd megejtek délután, hogy miújság, hátha mond valami használhatót.
-
válasz
szabonagyur #209241 üzenetére
a feleségem Clio-jában 26 ezer km van és 2015 decemberi.... évente járunk vele márkaszervizbe. nem lehetetlen, csak ritka.
-
válasz
szabonagyur #209105 üzenetére
A kuplung száraz, de a váltóban van olaj. A wet DCT attól wet, hogy a kuplung tárcsák olajban futnak.
-
válasz
szabonagyur #208686 üzenetére
Azért megvárnám ezzel a kijelentéssel az új iphone árát szeptember elején... de eszméletlen az áremelkedés egyetértek...
-
szabonagyur
félisten
válasz
szabonagyur #208680 üzenetére
Foleg dragul ujabb 600-al.
Azert most mar nehez azt mondani, hogy uj iPhone arbol autot is lehet venni. A telefon nem dragul olyan utemben mint az autok.
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #208618 üzenetére
Hosszú !
Priviben leírom.
-
batai15
félisten
válasz
szabonagyur #208392 üzenetére
Nem ezt írtam.
-
dj79
senior tag
válasz
szabonagyur #208392 üzenetére
azért HansJürgen nagyvárosi átlagpolgár nem drámázik annyira a 400eur lízingdíj miatt a 2500eur nettó átlagbéréből, ráadásul sejtésem szerint ott azért kicsit kisebb az infla, meg talán az alapkamat is, mert ugye a határokon a kerítés megállította a háborús gazdasági veszélyhelyzetet
-
batai15
félisten
válasz
szabonagyur #208386 üzenetére
Én sem ezt mondom csak azt hogy egy normális országban ez átlag fizetéssel sokkal egyszerűbb ezzel szemben nálunk sokkal sokkal nehezebb.
-
TrollBalint
addikt
válasz
szabonagyur #208384 üzenetére
jogos, látszik, hogy még nem volt új autóm
-
batai15
félisten
válasz
szabonagyur #208380 üzenetére
“Azért egy megfelelő képzettséggel itthon sem elérhetetlen egy új autó.” És ez itt a gond. Megfelelő végzettség ami jellemzően saját vállalkozás , esetleg nyugati cégnél történő munkavégzés vagy egyszerűbb helyen felsőbb vezetési bér.
Én most is azt mondom hogy ez ne csak ezeknek az embereknek adhasson meg nem lehet mindenki egyemet végzett jó poziba lévő személy. Én egykori tűzoltóként szerintem tettem kellően eleget a társadalomért ráadásul maga a szakma sem egyszerű. Mégsem lennék sosem a közelébe annak hogy ebből a bérből bármit is vegyek. De ugyan igy mindenki munkája hasznos bármennyire is le nézett mondjuk egy kukás autón levő ember.Ezzel szemben a rokonom buszsofőr kint osztrákba jó pár új autója volt de mondhatnék sok sok kinti ismerőst akinek nem kell különösebben erőlködni persze ha normális és nem egy ingyen elő lecsúszott valaki , meg tudja venni ezeket sokkal hamarabb. Persze van aki házra gyűjt és emiatt nem teszi vagy simán nincs rá igénye.
ezzel csak azt akarom mondani hogy nem az emberekkel van baj amiért sokan nem tudjak meg engedni hanem a hellyel. -
TrollBalint
addikt
válasz
szabonagyur #208380 üzenetére
Lízinggel az a "bajom", hogy az egy fajta hitel és felelősséget vállalok, hogy fizetem X évig. Akkor is, ha az autóval történik valami. Ráadásul, az lízing mellé kell Cascot is kötni, ami növeli az árat, de ettől függetlenül már gondolkodtam ezen is, csak ezek mindig elbátortalanítottak. (a teljesség kedvéért azt is megjegyzem, hogy ennek rendesen nem néztem utána, de már úgyis munkaidő vége közeleg, úgy hogy lesz mivel lefoglalni magam
)
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #208167 üzenetére
Később jön majd az S-Cross-ba is az a rendkívül leszedált, de igazi 1.5 hibrid, ami Vitarában már rendelhető.
-
fabri07
aktív tag
válasz
szabonagyur #208112 üzenetére
Most egy 2015-16os körüli 1.6-os vitarája van attól jobbat várna.. Bár lehet sokkal nem lenne jobb egy hibrid se..
-
ZolkoW
őstag
válasz
szabonagyur #208064 üzenetére
jó, csak azt mondom, hogy ezeket is ugyanúgy meg kell nézni.
kedvencem az egyik átvizsgálós sztoriból (most nem keresem elő), amikor a Golfos nőci szövege volt, hogy mindig utántöltött olajat, tehát gyakorlatilag le lett cserélve
(jó, ez nem a helyből elpusztíthatatlan kategória, asszem TSI Golf volt)
-
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #207950 üzenetére
Dízelből akkor milyet ? [link] Egy ilyesmi ?
Seat Leon ~2003-2004 1.9 PD TDI nagyon bajos lehet ?
-
Vismajor01
addikt
válasz
szabonagyur #207839 üzenetére
Én se, de ha egyszer ennyibe kerül? 4millióért van ami 380 ezret futott, akkor ez kiadja hogy 5.5 ráadásul tényleg mekafull
-
sagesz93
addikt
válasz
szabonagyur #207790 üzenetére
Hát igen 7.3ért a te kocsid már a múlté, pedig nem volt rég. Szinte havonta mennek feljebb az árak, árgarancia nincs, nem tudom így egyáltalán ki mer rendelni autót.. de keszleten meg tényleg alig van.
(#207792) szabonagyur : a gond akkor van, mint pl a swacenél, hogy nem engedik készletre rendelni a kereskedésnek, tesztautót se vehetnek jelenleg belőle, de ha most rendelsz árgarancia nincs, konkrét időpont sincs, lutri az egész. Kb úgy lehet kereskedésben 1-1 kósza darab, hogy valaki esetleg a kocsi megérkezésekor mondja vissza a rendelést.
-
sagesz93
addikt
válasz
szabonagyur #207787 üzenetére
Hát de itt azt írjak azonnal átvehető
De mondok jobbat, én swacet keresek, hirdetés 0, és mégis találtam az országban készleten 1-2 helyen, akkor s-crossból csak egyszerűbb, jóval nagyobb a mennyiség -
imyourfriend
őstag
válasz
szabonagyur #207714 üzenetére
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szabonagyur #207500 üzenetére
Egy hasonló élményem volt. Polo javításánál kaptam csereautónak egy 10gen Civicet. Bevásárlásnál megálltam, parkolóban rátolattam a padkára, felengedtem a csomagtartót a füves részre. Bevásárlást követően, bepakolás után ülök be a kocsiba és valami fémesen csörgött. Kellett egy fél perc, mire rájöttem, hogy a 4 zsugor víztől már annyira megült a segge, hogy a kipuff hozzáért a nem túl magas szegélykőhöz. Óvatosan kiállva sikerült a kipuffot is fenthagyni, bár volt egy hangja.
-
válasz
szabonagyur #207500 üzenetére
En az ultetett civiccel jartam ugy, hogy felakadtam a padkara es tolatasnal leteptem a lokost. Ejjel. Esoben. Zseblampaval szerencsetlenkedtem, hogy vissza tudjam rakni
-
gyenesmartin
őstag
válasz
szabonagyur #207383 üzenetére
Egyszerűen nem akarnak 700-tól többet költeni egy autóra. Pláne, hogy kutyás és viszi magával mindig.
Úgyhogy akkor úgy tűnik marad a 206. -
válasz
szabonagyur #207376 üzenetére
Igen, de emberből vagyok, hajlamos tulzasokra.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #207365 üzenetére
Tegnap megelőztem amúgy egy Dacia Springet az M1-esen a Jazz-zel. Biztosan kezdő EV-s volt, mert 90-100-nál többel ment, és nem is szélárnyékban.
-
icemad
nagyúr
válasz
szabonagyur #207310 üzenetére
Ha nekem kellene kocsi 1 millió alatt, akkor swift vagy corsa jönne szóba. Ha a vezetési élmény is számít, akkor pl egy 91es honda crx. Az volt az első saját autóm, de ahogy látom, az már nagyon nem fér bele a keretbe. Legalábbis a használható példányok.
-
chopin42
őstag
válasz
szabonagyur #207236 üzenetére
kb +- XD
vzsryl Rájuk lesek -
Dazsar
aktív tag
válasz
szabonagyur #207229 üzenetére
Hát, igazából nem tudom. Egyszer 8ekm után ránéztem a nívóra és ott majdnem száraz volt, a nivó végén volt már csak, (nem a min nél). Ott már sejtettem hogy uhum, itt gond lehet/ lesz. És ez szépen lassan nőt, amíg nem értünk el egy 2000km/1l -re
-Az a baj hogy a gyártó ezt ahogy írtad is, így védekezik.
-350ekm nél halt meg, így most van megint 350ekm-em :DD
-
batai15
félisten
válasz
szabonagyur #207210 üzenetére
Hát az a baj hogy kiszámíthatatlan egyébként is a világ. Ráadásul mindenki a saját szintjén nyomorog. Valószínűleg egy képességeimmel hamarabb találok kevésbé jól fizető munkát v hasonló bérezést mint az aki sokkal többet keres. Hiába paraszt élet. Sajnos egybekent sem lehet ki védeni minden lehetőséget
-
válasz
szabonagyur #207201 üzenetére
januárban eladó lesz a Kodiaq-unk, eladói oldalon örülök a trendnek. lassan többet fog érni 4 évesen, mint amikor megvettük újonnan
-
válasz
szabonagyur #207201 üzenetére
ez olyan téren "váratlan" kiadás, hogy 2-3 év múlva terveztem a vételt, aztán látva az elmúlt hónapok trendjeit, egybőlsürgi lett, eladtam az előzőbódét, s mindenki arra bíztat a környezetemben, hogy, ha szeretnék, most tegyem, mert, csak rosszabb várható.
Én győzködtem magam, hogy aurist soha, semmiképp' sem, csak, listázva a kritériumokat, egyre több érv szólt mellette, kevesebb ellene : )
-
válasz
szabonagyur #206990 üzenetére
jah, egyre több 8-as golfot látok én is az utakon, ma pont kanyarodott el is egy előttem majdnem azonos rendszámmal: 649 vs 662
-
válasz
szabonagyur #206944 üzenetére
Legfiatalabb autóm 12 éves volt amikor vettem, soha semmire nem vettem használt gumit én sem
-
válasz
szabonagyur #206937 üzenetére
a 15 éves középkategórián 195/65 R15 van, a kisebbeken (Corsa, Ibiza, Polo) meg 185/60 R14
ezekben a méretekben 3-4 éves használt guminak gyakorlatilag nincs ára, prémiumokat lehet venni 10e/db körül, ilyen autóra ritkán vesz az ember egy szett újat (vagy max. Riken-t a Tescoban...)#206939 Marky18
szerinted minden 15-20 éves autó friss gumikon meg zsír új féktárcsákkal jár? ne csináljunk már úgy, mintha a közepes használt cucc értéktelen lenne, nem mindenkinek futja X6M-re
100 ezer egy szett gumi? miért kéne? egy 600 ezres autóra?
van, amit meg kell venni, olajat, szűrőt, lengéscsillapítót, fékbetétet, ezekből nem lesz jó a használt (bár a lengéscsillapítókat fel tudják újítani) de gumiból pl pont igen. -
Gombinyó
őstag
válasz
szabonagyur #206926 üzenetére
Gondolom attól is függ kivel beszéltél ez ügyben. Akit nekem ajánlottak ő ezeket a számokat mondta mikor felhívtam.
Nálad volt ugye, hogy nem gyárit rakott bele a kedves márkaszerviz és megkotlott a váltó? -
JackFeryll
őstag
válasz
szabonagyur #206734 üzenetére
SUV-sport utility vehicle
Outdoor közeg sokszor jár sok cuccal, 4 emberre főleg.
Elhiszem hogy sokaknak nem kell a hely. -
pinnacle
nagyúr
válasz
szabonagyur #206730 üzenetére
Meglepődtem, hogy a SUV-ok, hogy a fenébe lehetnek ilyen jó áron. Én a Focus 9M-ból kiindulva, drágábbnak gondoltam őket. Nem is gondoltam volna, hogy pont a SUV-ok a legnépszerűbbek. Vitara is 6-7M. Nekem mondjuk nem tetszik a SUV-ok formája, de ha olcsóbb, mint egy alsó-középkategóriás autó ráadásul biztonságosabb, akkor lehet tényleg jó választás. Dusterről is jót írnak, külseje sem olyan vészes. Igazából mi a hátránya a SUV-nak a fogyasztás? Mondjuk ezt lehet ellensúlyozza a biztonságosság, nagyobb utastér.
-
Nestor16
senior tag
válasz
szabonagyur #206716 üzenetére
Köszi, valóban csak én nem találtam rákeresve, a linkek meg a főoldalra dobtak. Erre változott vagy legalábbis nálam itt érhető el: [link]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #206590 üzenetére
Havernak a difibe tettek nem megfelelo olajat. Nem lesz olcso a mutatvany, mert egy gyari sperr k. draga, amit sikerul hazavagni…
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #206584 üzenetére
Es meg ha csereltek akkor is kerdes mi ment bele. Itt az egyik helyi markaker siman toltotte az 5W40-et a 0W20 helyett a Hondakba.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #206480 üzenetére
Széria eleje nincs galvanizálva, de a motorok általában tartósabbak voltak. A lengyel gyártmányok már nem rohadnak, de több műszaki hiba ütheti fel a fejét. Persze az autó kora is hozza magával a nyűgöket.
-
válasz
szabonagyur #206477 üzenetére
Classic II - hivatalosan 2004-től 2009-ig, de 2010-ben is adtak még el belőle a szalonból. A Classic III a H Astra, az 2013-ig ment, szintén 14-ben még adtak el belőle.
-
válasz
szabonagyur #206477 üzenetére
Na jó, de az honda, annak meg van bocsátva, az mehet bármenyibe
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #206287 üzenetére
Hb nekem kiadja ahol a hatso uveg kb ott a vege a kocsinak. De en proszto modon hatrafordukok ha tolatok.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telefon szerviz helyben - Gyors javítás, akár 30 perc alatt!
- DELL Precision 7540 i7-9850H Quadro T2000 32GB 1000GB 1 év garancia
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Eladó karcmentes Apple iPhone 12 128GB / 12 hó jótállással
- Telefon felvásárlás!! Honor Magic6 Lite, Honor Magic6 Pro, Honor Magic7 Lite, Honor Magic7 Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest