- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Mobil flották
- iPhone topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216935 üzenetére
Az a baj, ha megnyitom az "új autót is lehet" könyvet, az túl sok új kérdést vetve fel.
De ha nem muszáj, és talán azért még egyelőre nem muszáj, akkor azért mégsem az új autók árkategóriájában nézelődöm. Most ne kezdjük újra a pénzt témát, csak egyszerűen évi 6e km-re, hidegmotoros járatra, a gyereknek ütni-vágni bőven jó az olcsóbb is.
Vagy érted, az árkülönbségből megveszem a hahu legrusnyább szarát, feltupírozom kívül-belül, mint az új, és az üzemanyagköltség többletet is fizetem, és még mindig olcsóbbra kijöttem, mint az újjal."de az nem olyan lesz, mint az új" - írja mindjárt valaki. Lehet, de még mindig olcsóbban kaptam egy jól működő és szép autót. Na, ezért nem gondolom, hogy az új kellene nekem. De ha valaki nem is értené, csak annyit kérek, hogy ezt a kört inkább tegyük most félre. Köszönöm.
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216932 üzenetére
Írták már, hogy semminek nem tetszik a folyamatos hidegüzem, sok indítással. De egyszerűen ilyen felhasználásra kell, szóval ezzel nem tudok mit kezdeni. A villanyautó meg méregdrága, és évi 6e km-re big big overkill.
Azt már rég elengedtem, hogy eredetileg gázos autót keressek. Persze olyat szeretném, de régóta nem erre szűrök. Ezt amolyan bónusznak tartanám meg. Most, hogy ez az FR-V már gázos, ez csak ilyen véletlen egybeesés. Persze örülnék, ha jó lenne.
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216923 üzenetére
Van az FR-V-nek olasz szervizkönyve, ott van vezetve az 160e km-ig, 20 ezrenként van benne bejegyzés. De pipák vannak, meg aláírás, pecsét, meg olaszul se tudok, nem rémlik, hogy viszkozitást írtak-e volna benne. Igazából nyilván fogalmam sincs se ennél, se másnál, hogy mi a múltja, meg láttam már több hamisított szervizkönyvet is. Ezé éppen eredetinek tűnt.
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216916 üzenetére
Ha nagyon le akarnám egyszerűsíteni, akkor azt mondanám, hogy pusztán azon a kritériumon, hogy férjen el hátul 3 gyerekülés, már az új/használt autók skálájának 95% elbukik.
Utána a maradékra rátesszük azt a szűrőt, hogy bírja-e a rövidtávokat, és hogy ajánlható motor-e, és a maradék 5%-nak a 70%-a, vagy akárhány része szintén kiesik. És akkor marad kb. 1%, amit nézegetek élőben, de azoknál meg belefutok azokba a hibákba, amiket itt sokszor leírtam.
Tehát ez az alap probléma. Az más kérdés, hogy ha mindenben tökéletes, de tényleg mindenben tökéletes autót találnék 10 milláért, akkor vajon évi 5e km-re tényleg kell az, vagy ott jön el a pillanat, hogy azt mondja az ember, hogy ennek töredékéért veszek kompromisszumosat és kész. Na tehát ez az ördögi kör, de itt igazából az ilyen "tökéletes" megoldás se jött igen elő. Még a Prius+ volt hozzá legközelebb, de ott se három egyforma ülés van.
Amúgy a legkompromisszumosabb megoldás, ahogy írtam is már sokszor egy Xsara Picasso lenne.Ne tévesszen meg senkit az ára, mindent egybevetve ez a legjobb. Mégha messze nem is tökéletes. Csak ebből meg nem találtam jó állapotú példányt.
De mivel örökké sem várhatom, ezért nem várhatok örökké egy jó Picasso-ra se, ezért nézelődök mást is.Ördögi kör, kapizs?
Amúgy, ha a Xsara Picassot gyártanák még mind a mai napig valami, úgy, ahogy anno abbahagyták, akkor egyszerűen csak néznék egy 10 évest belőle és kézcsók. -
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216895 üzenetére
Franciák ebben a kategóriában THP/VTi motorokkal szereltek, ami nagyon nem ajánlott. Dáciát, ha nem muszáj nem nézegetem.
Különben van a családban egy 1.9 PDTI Sharan 2002-es évjárat. Ugyanez a rokon mindig mondogatja, hogy vegyek én is ilyet, de gondolom megölném hamar a városozással, feltéve, ha találnék belőle vállalható, nem fél milliót futott, nem rozsdás példányt.
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216886 üzenetére
Őszintén nem értem, hogy ez miért oldaná meg a helyzetet.
Sőt, ez teljesen új lapokat nyit. Mármint teljesen új típusokat kell nézzek, az összesnek utánaolvasni, kérdezni, megnézni. Alapból nem tudom, hogy 7-9 személyesben lenne most olyan bestbuy, ami tökéletesen illik az általam leírtakra?
És akkor még mindig ott leszek, hogy valószínűleg egy még nagyobb kocsi még többet zabálna, ráadásul annak ugyanúgy nem tenne jót ez, annak ugyanúgy nem tudod az előéletét. Persze ötletet, tippet, ajánlást, ha van konkrét, azt meghallgatok.
Néztem újabb Touranokat is, mert elviekben abban van 3 gyerekülés, de azok kb. 7-8 millák, és TSI vagy FSI motorral vannak szerelve, ha jól rémlik, ami szintén nem városba való. -
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216879 üzenetére
Nem, nem. Először típusokat nézek ki, és ha ajánlott, akkor elkezdem nézni hahut és a legjobbakat kinézem, elmegyek megnézem, és ha nem jó (nem voltak jók) akkor megyek tovább, engedek a követelményeimből, megyek lejjebb árban, évjáratban, és azok is különben ugyanolyan állapotban vannak kb, de nyilván azok se jobbak.
Mondom, nem találtam még se jó Xsara Picassot, se FR-V-t, se semmit igazából. Jó, Prius+-ból egyedül nem nézegettem a csúcsot, de az árban is 8x annyi, mint ezek. -
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216874 üzenetére
Az a vicc, hogy én alapból 2008-től nézelődnék, mert az ez alattiakból kb. az összes alapvetően felejtős még hirdetés alapján is.
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216857 üzenetére
Igen, értelek. Hát akkor nem tudom mi legyen.
- nem tudom, hogy ezzel most mennyire károsodott a motor
- azt sem tudom, hogy előtte volt-e már baja
- azt se tudom, hogy a többi hirdetett autóba mit pakolásztak eddig
- kérdés az is, ha eszik is ezek az olajat, attól még vállalhatók maradnak-e, vagy alapból felejtőssé válnak.Ezek alapján kb. lehetetlen jó használtautót lőni, ha csak nem tudom pontosan az előéletét, de kb. csak 1000-ből 1-ről tudod, de még olyat se találtam azok között, amiket keresek. Vagy, ha találtam, azok a tulajok is rosszul csinálták, és el volt hanyagolva a kocsi.
-
szabonagyur
félisten
válasz
szabonagyur #216857 üzenetére
Ja meg azért ha tényleg 0W volt benne azért ennyi km-nél nem igazán kéne még enni az olajat annak a motornak.
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216854 üzenetére
Hát igen, ezt vásárlásnál nem tudom kiszűrni, hogy milyen olaj volt/van benne, mert a legtöbb hirdetett példányra nincs ráírva semmi. Ez pont véletlen, hogy erre meg ráírták. Nem örülök neki igazából. De itt legalább tudom. Lehet más autó meg az elejétől ezt kapta. És próbaúton úgy se látom, hogy "eszi-e". Jó gáz szitu.
Gondolom még mindig az a legjobb megoldás, ha egy ilyen motor később visszakapja a gyári olajat, aztán, ha eszi, akkor inkább után tölt az ember. Nem? Vagy akkor már mindegy neki, mehet a vastag?
-
user2
csendes tag
válasz
szabonagyur #216839 üzenetére
Gondolom ez nem nekem volt szánva. Egyébként valid, ahogyan molnárpeter is írta, valszeg jobban jár, ha használja tovább a jelenlegit. Viszont ha mégis cserélne (mert az nem derült ki, van-e gond a mostanival) akkor ennyi pénzből (ha amúgy nem unja) egy frissebb H-ba átülni megoldás lehet. Abban a kb 5 évben pár dolgot javítottak, az a16xer jobban is megy valamivel. ...és ennyi pénzből lehet szépeket találni, míg a J... Nos, abból azért nehezebb. Plusz A16XER-rel az azért elég lomha, sajnos.
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216736 üzenetére
Ne hátrálj ki!
Utolsó kérdésemre tényleg választ keresek, mert akkor egyből olyat veszek. -
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216722 üzenetére
Bocs, nem akartam belekötni semmibe, nem is volt célom.
Lehet én értettelek félre. Az állításom annyi, hogy eladható egy 20, de még egy 25 éves autó is, ha normális, működőképes állapotban van, mert van ilyen.
Egyébként rendkívüli módon értékelem a párbeszédet, és hogy foglalkozol az ügyemmel!
Hasonlóan a többiek felé is ugyanez áll.
És hidd el, teljesen nyitott vagyok az újra, és kíváncsi vagyok mások szempontjára is, és meggyőzhető vagyok. De ha nem veszem át egy az egyben a másik álláspontját, az azért van, mert úgy gondolom, hogy nem az a jó álláspont, vagy hogy nem lett az én nézetem felülbírálva. Ez nem makacsság, hanem, mert így látom jónak. De én is elfogadom, ha valaki más rendszer szerint vesz autót, hiszen mindenkinek mások a szempontjai, és lehetőségei. Én azért tartom magam ahhoz, amit leírtam.
"A 15 éves autón lehet nem buksz annyit, de majd az 5M-s pár évesen meg tutira 1,5-et és ott nincs opció, hogy alig vagy hasonlót mint a 15 évesen."
Ha tudsz nekem olyan autót mutatni, ami az 5-10 éves korosztályba tartozik, és 5M-ért vagy akár többért is árulják, és 5 év múlva majd közel ugyanannyiért tudom majd eladni, mint amennyiért vettem (vagy csak olyan bukással, mint egy 15 évest 5 év múlva 20 éves korában), akkor azt ne tartsd magadban! Persze reálértéken mérve. Mert, ha az infláció, vagy akármi miatt simán számolva ugyanannyiért tudom majd, az nem érdem az autó számára, hiszen akkor a 1.5M-t érő autót is vételárban fogom eladni, mégis reálértéken bukással.
A félreértések elkerülése végett: ezt valódi érdeklődésből írom. -
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216720 üzenetére
Igazad van, kevesebb feltétellel, több pénzráfordítással sokkal könnyebb dolgom lenne. Vagyis hát... nem érzem, hogy sokkal, de egy fokkal.
Olyan autó kell, amiben elfér 3 gyerekülés hátul. Mindegy, hogy megvan-e már a 3. Kettő van, de középre egy felnőtt csak úgy fér be normálisan, ha oda egy gyerekülés is beférne.
Kisbusz nem jó, mert túl nagy, sokat eszik, meg feleslegesen drágítaná a helyzetemet és kihasználatlan lenne. Ki van ez találva. -
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216719 üzenetére
Tudom mit szeretnék.
Ehhez legközelebb egy patika Xsara Picasso lenne. Ilyet még nem találtam, ezért szoktam alternatívákban gondolkodni, vagy tovább keresgélni. Mert hiába tudom, hogy mit akarok, ha nincs olyan, próbálom reálisan megközelíteni. Mivel az időm is fogy, ezért megpróbálok új területeket is feltérképezni. Ennyi történik. -
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216712 üzenetére
Miért ne adnám el?
Sosem rohasztottunk magunkon örökké egy autót sem a családban. 20 év az pont az a kategória, hogy az autó árához képest nem éri már meg szervizelni a legtöbb esetben. Na jó, a 15 év is már efelé tendál
de ezt most hagyjuk, mert egyelőre itt tartok.
Hogy elégedett leszek-e? 5 év alatt buktam 800 ezret, évi 160 ezret. Nem a legjobb, de a másik példához képest sokkal jobb.
Az, hogy mennyi lesz 5 év múlva az autók vételára és reálértéke egy teljesen más kérdés, most direkt nem számoltam vele, de valószínűleg az arányszámok hasonlóak lesznek. Az is lehet, hogy akkor ugyanúgy 1.5M-ért adom majd el, de nyilván tudom, hogy az akkor nem annyit ér majd. Ezért mondom, hogy a jelenlegi helyzetet veszem alapul.20 éves korában, ha még vállalható állapotú, működőképes az autó, akkor eladható. Sajnos ilyen az emberek anyagi helyzete, hogy még vannak többen, akik ilyen korú, ársávú autókat néznek.
De miből gondolod, hogy én túlárazom majd 5 év múlva? Nyilván piaci áron lesz meghirdetve, csak abból indulok ki, hogy most is vannak Picassok 20 év körül a 7-800 ezres ársávban. Elviszik azokat is, meg a 25 éveseket is, meg a 300 ezret futottakat is, meg a 300ezerért meghirdetetteket is. Kinek-kinek mire van pénze, mi van hozzá közel, stb.Az, hogy az új autókat perpill még drágábban is lehet eladni, mint amennyiért az ember vette egy speciális helyzet, ez nincs mindig így, meg nem is lesz. De amiről én beszélek az világos, hogy teljesen más szituáció.
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216707 üzenetére
Nem a nagy üzletről van szó, csak egyszerűen próbálom minimalizálni az értékvesztést - ha erre céloztál. Mondom, szerintem az egész autóvásárlásban kb. ez a legnagyobb pénzügyi szempont. Az üzemanyag, az alkatrészárak mellékesek emellett, persze nagyon fontosak. De általában úgy is az értékvesztéssel bukja mindenki a legtöbb pénzt. Az autózás igazi pénztemető, ezért próbálom minimalizálni a veszteséget. Azt nem mondom, hogy ez az első számú szempont, mert először is azt kell kitalálni, hogy milyen autót akar az ember, mi a célja, de ezek után rögvest jön az, amit említettem.
Teoretikusan. Gondolj csak bele, ha tudnám, hogy az 1.5M-t érő Picassom 5 év múlva nullázza a vételárát, akkor az azt jelentené, hogy hiába agyalok itt a fogyasztáson, meg hogy mennyire jó a motornak a városi használat, úgy is kidobott pénz lenne a 1.5M az 5 év alatt. Ennyi erővel viszont, ha vennék egy 5M-s autót, ami 5 év elteltével eladható 3.5M-ért, akkor ugyanúgy 1.5M-t buknék, viszont egy klasszisokkal jobb autót vezetnék 5 éven keresztül. Ebben az esetben egyértelmű, hogy az 5M-s kocsit választanám. De a helyzet azonban nem ez! Hanem az, hogy az 5M-s kocsi valóban bukni fogja az 1.5M-t, sőt, valószínűleg még akár 2-2.5M-t is, viszont a Picasso szerintem kb. 0.8M-t fog bukni. Ez 1.2-1.7M veszteségkülönbség. Ennyi pénzből bőven tankolgatok, szervizelek, de még veszek egy új (használt) olcsó autót is.
Amúgy, ha találnék Xsara Picassoból tip-top, minden tekintetben patika állapotban lévőt, simán megvenném akkor is, ha az lenne a hahu legdrágább kocsija, vagy még ha attól is drágábban adnák. De nincs ilyen.
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216677 üzenetére
Persze, igazat adok. Ha könnyű dolgom lenne, akkor már nem itt írogatnék, hanem vettem volna egyet, dehát ez a kategória, amit én nézek erről szól, hogy "ki kell fogni". Rossz autót nem akarok venni, mert ahogy jó apám mondaná: "mégy egy bontószökevény minek az udvarra?". De nagyon drága se lenne jó, ahogy mondtam.
Az biztos, hogy nem örök életre veszem magamhoz ezt a járgányt. Max 5 évre tervezek. 15 évesen megveszem, max 20-nál eladom, mert utána mind az értéke, mind az állapota már menthetetlenné válik rohamosan. De ez tényleg az az árkategória, ha mellényúlsz, akkor "örök darab" és a bontóig kísérgetheted, ha meg jót veszel, akkor még hasonló áron eltudod adni később is, mert ezeknek az ára így is annyira lent van, hogy sokkal lejjebb nem mehet. Vagy max bukok rajta egy 500 ezret. Újabb kocsin egy év alatt buksz ennyit. Véleményem szerint az autóvásárlásnak anyagi szempontból megközelítve ez a legnagyobb fegyvere, amit sokan nem vesznek figyelembe, hogy milyen az autó értékvesztése. Ezen lehet a legnagyobbat bukni.
A km futásban igazad van. Köszönöm, hogy tudsz a fejemmel gondolkodni. Azt látom főleg 200e km körül mennek el az autók, afelett kevesen veszik meg. Ezért mondom én is, ha megveszem 150-200e km közt az autót, akkor még épp 200e körül el tudom adni, az még az olyan kategória, hogy rámozdulnak a vevők. De ha megveszem 300 ezerrel, ki fogja megvenni 350 ezerrel 20 évesen. Tudom elsősorban drága kocsiknál nézik ezeket, de higgyétek el mindenki a maga "ligájában" éppúgy, ugyanazokkal a szabályokkal játszik.
-
szebe
addikt
válasz
szabonagyur #216672 üzenetére
Szerintem a millióhoz "öreg". Annyiért (és felette) a Twinportos Classic megy
(2002-es Z14XE Caravant adnék el, szintén kevés km ~130k, csoportba 750-ért raktam fel, nem nagyon kapkodnak érte. Tudom, hahu, de azokra a hívásokra fel kell készülnöm lelkileg
)
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216675 üzenetére
15 éves jah...úgyhogy nyilván jogos, amit írsz. Ezért sem vagyok meglepve, hogy lelakott az összes és sokat futott, de hát ez van, ebből a keretből kell keresni valami vállalhatót.
A sok kilométerrel az a baj, hogy egyrészt ezek a motorok nem az örökkévalóságra lettek tervezve, másrészt egy későbbi eladásnál jobb, ha nincs benne a világ összes km-e.
Rozsda ugyanígy. Volt rozsdásodó autóm. Egy szinte leküzdhetetlen ellenség, és nagyon drága a karosszériás. Ráadásul ha suttyomban javítva volt már korábban, vagy olyan szinten jár, akkor 1-2 év alatt durván elharapódzik. Ezt nem akarom. Eladni így meg lehetetlen lesz később.
Különben találtam már igazolhatóan keveset futott példányt, rozsdamenteset, szépet, csak olyat nem, amiben ezek mind egyesülnek. Mert ami rozsdamentes volt, az törött, széthajtott. Amiben kevés km, az rozsdás, és így tovább. -
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216669 üzenetére
Frankón letisztázódott bennem minden az elmúlt 1 évben. A legjobb választás egy utolsó évjáratos Citroen Xsara Picasso lenne 1.6 benzinmotorral, viszonylag kevés futott kilométerrel, nem elrohadva, lehetőleg gázosban, de ha jó állapotban van, lehet én tenném bele a gázt. Ez nem hibátlan választás, mivel a városban benyalna nekem 10-12 litert, évi 4e km futás alatt, az azért nem kevés plusz költség, de valószínű még mindig ez a legjobb választás számomra. Ez árban megállna 1.5M-nál.
A gond csak az, hogy ilyenből nem találtam eddig jót. Mert a megnézett járgány vagy sérült, vagy rozsdás, vagy folyik az olaj belőle, vagy sok km-es (vagy behozott, előzmény nélküli, visszatekert), vagy egyszerűen lelakott volt.
És mivel ez húzódik már jó régóta, innen jön a gondolat mindig, hogy nézek valami alternatívát. Ezért szoktam ide jönni kérdezősködni, ihletet meríteni. Mindig alaposan utána járok az ajánlásoknak különben.
A benzines dolog egyáltalán nincs elvetve, sőt, eddig csak ezt néztem. A dízel csak onnan jött, hogy ha nagyon nincs más, és kifutok az időből, akkor talán bevállalok egy olyat, ha abból találok szép állapotút. De ez csak ma jött elő elsőként elméleti szinten, hogy vajon érdemes-e ebben gondolkodni, vagy most azonnal felejtsem el. Tudom, hogy jobb lenne a benzin, de ha nincs más, és bevállalható, akkor esetleg, ha nem maradt más tippem, akkor jönne a dízel.Amúgy magasabb árkategóriában biztos lenne jobb megoldás. Néztem Prius+-okat, vannak keveset futott példányok is, esetleg még megbízható forrásból is, de a 7-10 milliós kategóriában. Nekem ez pazarlás lenne. Hiába ideális választás, többet veszítene az értékéből a nálam töltött idő alatt, mint amennyit beletudnék tankolni a legbenzinzabálóbb V8-ba, vagy amennyit ráköltenék egy betegágy dízelbe. Szóval egyszerűen a felhasználásom és futott km-em miatt sokkal jobb számomra egy olcsó járgány. Feltéve, ha akad!
-
hdanesz
őstag
válasz
szabonagyur #216612 üzenetére
Csatlakozom.
Illetve, ha csak ennyi...miért nem csapott már le rá valaki?
Félre ne érts AssAssynn, nem kötekedni szeretnék és nem is ellened drukkolok, hanem attól tartok, hogy nem lesz ennek jó vége.
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216601 üzenetére
Szépen halad az ügy különben. Jártam kormányablakban, meg beszéltem az eladóval az ügymenetről. Leírom, hogy más is tanuljon belőle.
Az van, hogy amíg taxis rendszámmal rendelkezik az autó, addig én magánemberként, nem taxisként át sem írathatom a nevemre. Azt kell csinálni, hogy még az eredeti tulaj bemegy a kormányablakba, akinek a nevéhez kötődik az a taxirendszám, leadja a taxis rendszámot, mellé egy olyan papírral, amit a taxitársaság állít ki a számára, és ki kell szedni az autót a taxizás alól (ez utóbbi jelen esetben már megtörtént, csak nem lettek leadva a papírok), és akkor a kormányablakban "átrendszámozzák" az autót fehér rendszámosra, és így már ugyanúgy tudom megvenni, mint bármelyik másik autót. Viszont, ami nagyon fontos, hogy én, ha nem vagyok taxis, nem tudom azt megtenni, hogy egy korábbi taxit, a maga sárga rendszámával bemegyek átrendszámoztatni fehérre és a nevemre írni, hanem csakis az eredeti taxis tulaj tudja ezt megtenni. Legalábbis ezt mondta ma nekem két kormányablakos ügyintéző. Szóval, ha én ezt most minden nélkül megvettem volna adásvételivel, és a tulaj eltűnt volna, akkor a kormányablakban hoppon maradtam volna.
Az még kérdéses, hogy a műszakinak az átrendszámozás előtt, vagy után kell-e megtörténnie. De igazából ez a kulcsmomentum egy extaxi vásárlásánál, hogy az autót ki kell vonni a taxizás alól és még annak az illetőnek kell átrendszámoztatnia. Ezek után a többivel már nem kell, hogy gond legyen. Most az eladó rá lett állítva, hogy intézze ezeket, és pár nap múlva egyeztetünk megint. -
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216458 üzenetére
Ennél a típusnál azért ilyen rossz a helyzet, mert csak néhány évig gyártották, és kevés van belőle.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #216458 üzenetére
Golf 4 - ez úgy néz ki, hogy van 20 utángyártott, nyilván gyári is, aliexpress kínálat szintén adott (itthon újonnan kb 40 ezres cuccot megvettem valami 20 dollárért), bontó kifejezetten típusra vagy márkára specializálódott plusz háztáji minden megyében, és ott van a Darkside és hasonló lehetőségek OEM+ és tuning dolgokra.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #216429 üzenetére
Vágyni szingliként is lehet.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #216401 üzenetére
Árulni árulhatja bármennyiért, a kérdés, hogy mennyiért akad rá tényleges vevő. DSG-nél is beindult a rossz hírverés (nem teljesen alaptalanul). Meglátjuk hova fut ki, azért még nem olyan régi konstrukció ez.
De fordítva is működik, ott a Laguna 3 pl tök jó autó. Mégis sokkal olcsóbb mint a hasonló német autók. Mert a Francia kocsik szarok az a tévhit. KIA meg megbízható. Pedig abból is van szr, pl az általad említett GDI.
-
tibbike01
őstag
válasz
szabonagyur #216401 üzenetére
Pontosan!
Illetve lövésünk sincs arról, hogy milyen fejlesztéseket eszközöltek az elmúlt 10évben. A mai száraz DSG nem teljesen ugyanaz, mint a 10éves, ezt onnan tudom, hogy a szervizes mondta, hogy pl az e-ersihez elég rendesen átvariálták, átprogramozták a váltót gyárilag. -
diegho
nagyúr
válasz
szabonagyur #216401 üzenetére
Olajossal az a helyzet, hogy a jelenlegi árakon, ha garanciát is adó helyen akarsz cseréltetni benne olajat átmosással, az alulról nyaldossa a 200k-t per alkalom.
Ha új autót vennék (lehet fogok is) én magasról tennék rá, hogy olajos, vagy száraz. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #216375 üzenetére
Akkor még midig csak a fele árnál jársz mint a száraz DSG-vel.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #216372 üzenetére
Nem tragikus, sőt.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #216368 üzenetére
Igen, megsem 1M.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #216364 üzenetére
Simán. Persze egy jó Honda cvt nyomába sem ér.
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216237 üzenetére
Lehet akkor te jobban pörgő típusokat nézel.
Különben nem tudom miért hozom ezt a témát elő, elsősorban nem az irreálisan magas árak miatt nem vettem eddig autót, hanem, mert nem találok olyat, amit keresek és jó is.
Mondjuk van egy-két típus, amit a túlárazás miatt dobtam. -
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #216235 üzenetére
Igazából nem én hasonlítom az újat a használthoz, hanem a kereskedők és autósújságok mondják, hogy ha drágul az új autó, az felhúzza a használtak árát is. Szerintem ez nem túlzottan helyes így, de mindegy.
A két szálat nyugodtan elválaszthatjuk egymástól.
Ha a szalonokban megszaporodtak az új autó készletek, akkor talán itt az idő, hogy akciózzanak, mint korábban tették.
Ugyanígy, ha a használtautó udvarok megteltek, akkor ott is érdemes lenne engedni az árból, kicsit megpörgetni a piacot. Nyilván, amit drágán vett, azt nem fogja olcsón adni, de a jövőre nézve neki se jó, ha csak túlárazott kocsik foglalják az udvarát.Amúgy, ha 1,7 helyett 2M-ért árulnék az autókat, az annyira nem érdekelne, de 1M helyett adják 2-ért, meg 500e helyett 1M-ért és így tovább, ez már jobban érdekel.
De igazából onnan indultam ki, hogy valaki 1 éve hirdet egy autót, még mindig ugyanannyiért, és még mindig nem hajlandó csökkenteni az árát, pedig ha más nem, ez az eltelt 1 év nagyon azt kellene, hogy üzenje a számára, hogy sokért adja. A gond ráadásul, hogy mivel ő kitartja, ezért mások is az övéhez árazzák majd be a sajátjukat, és így továbbra is drágán tartják a piacot, nem pörög az üzlet, nem szabadulnak fel helyek és az egész autó gazdaság beáll.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #216181 üzenetére
Ahogy Qru is, guglival.
Amúgy az automobile-catalog.com szokott a segítségemre lenni legtöbbször, legyen szó bármilyen adatról. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #216181 üzenetére
Van vmi adatbázis biztos de én most csak 1-1 modellre kerestem rá specifikusan csak gúglival.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #216178 üzenetére
A SUV-oké nem szokott jó lenni. Dusteré pl 0,44 azt tudom (Forester 0,33-al viszont bajnok). A Citiy az nem rosszabb mint a Jazz-é sztem. Imprezánál is a sedán érétke jobb mint az 5 ajtósé (0,33 vs 0,34).
-
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #215882 üzenetére
Ki-be ugrálok egész nap az autóból, ezért is használok "szaladgálós autót". Ez nem az a kategória, hogy a vadiúj hajóméretű kombiddal beállsz a parkolóba, hagyod kicsit hűlni, szépen leállítod, még ülsz benne egy percet és kiszállsz. Beugrok, indít, még a fordulat vissza sem esett, de már padló, indulás. Leállításnál ugyanez, kuplung, egyes, leállít-kulcs ki, kuplung le, kézifék beránt, ugrok ki, lendületből zárom az ajtót, már a kulcson nyomódik is a zár, és ez megy oda-vissza egész nap. Na mindegy, nem én vagyok a lényeg, hanem az autó. Csak Corsánál nem volt ez, nekem azért fura. De lehet tényleg ez erősebb, vagy nagyobb a nyomaték, és ezért érzem meg a rándítást, Corsa meg lehet csak befulladt magába észrevétlenül.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #215870 üzenetére
Ezt most dicséretnek veszem.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #215868 üzenetére
Igaz, hogy jó ideje nem követem a Jazzek piacát, de arra gondoltam, hogy esetleg befuthat egy-egy olyan, mint az enyém, hogy karban van tartva, de sérült volt. Az enyém hiába lett faszán helyre hozva, meg csak külső elemeket kellett cserélni, a nyúlványok és egyéb szerkezeti részek teljesen épek, de a sérülés ténye (ami JSZP-n is látszik) mindenképp árcsökkentő tényező. 🤔
Ha el akarnám adni (persze nem), akkor nem lenne pofám 2 milliót kérni érte. Még úgy sem, hogy rozsdamentes, műszakilag top, és van benne/rajta pár viszonylag ritka OEM kiegészítő.
-
kisza25
félisten
válasz
szabonagyur #215592 üzenetére
Mondjuk mostanában gyakrabban vonják ki, mert nem pörög úgy a piac, de ha reggel mész, akkor azt is el tudod hozni délután, vettem már úgy autót Vácon az ermobilnál, nagy cég, nem a kifogásokat keresték, hanem a megoldást. És ha jól tudom ma már ügyfélkapun keresztül is vissza lehet helyeztetni forgalomba, akkor még be kellett menni az ocsmányirodába. A forgalmiban volt a nevem mikor hoztam haza Vácról az aznap vett autót, ami ki volt vonva forgalomból
-
kisza25
félisten
válasz
szabonagyur #215579 üzenetére
Miért nem? Ha nincs kivonva akkor simán, én több autót is azonnal elhoztam, 2016- ban az i30 kombit, 2017- ben az i20- at, 2020- ban a seat ibiza sportot, tavaly az i30- at, a seat st-t.
Csináltok egy adásvételit, kifizeted, csinálsz rá egy biztit és már hozod is
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #215343 üzenetére
Évi 5000 km-re V8 kell, rotyogjon, menjen mert ekkora távon a fogyi nem tétel kb.
-
válasz
szabonagyur #215341 üzenetére
egocentrikusan, de:
tudom. Azonban én pl nagyon nem szeretek szívóbenzint használni (inkább: zsigeri ellenszenvem van ezekkel), manualgang&szívóbenzin meg diónyi gyomrot-extrém averziót okoz. Ezt a tádé szépen meghekkeli -
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #215049 üzenetére
Nem tuti, csak amit én próbáltam azokon mind egyben állította a nyelvet (VAG autók).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #214559 üzenetére
Kint is kevés az eladó mert kevés az új autószállítás. Ponot nézem a Becsnepper vieóit és ő is panaszkodik, hogy nagy a pangás.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #214525 üzenetére
Inkább csak levezetni akartam, hogy 500k jelenleg sajnos “aprópénz”.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #214523 üzenetére
Ha kicsit elkezdünk számolni, árakat figyelni és nem tekintjük relevánsnak a KSH általi inflációs adatokat, akkor egyértelművé válik, hogy az utóbbi 2-3 évben az 500k lett az új 200k. Ezt nem csak az autók értékére értem, hanem a pénzünk értékére.
Tehát az 500k most az alja az autóknak, és talán még lehet 2 év műszakival verdát venni így. 1.5M-ért azok vannak, amik előtte 500k-1M között voltak. Persze vannak kivételek, de ahhoz már gyakorlott piaci érdeklődő kell, hogy kiszúrja. -
Bdanyy
addikt
válasz
szabonagyur #214513 üzenetére
Szerintem is. Pl Ateca sokkal sokkal tágasabbnak érződött nekem az A3-hoz képest.
-
válasz
szabonagyur #214017 üzenetére
Nyilván rövid időtávokon van hogy ennél is kevesebb volt, ez egy 5 éves intervallum.
-
dj79
senior tag
válasz
szabonagyur #213985 üzenetére
Szerintem csak a kicsi turbóshoz van automata, az meg gyengécske lenne a leon után.
-
kisza25
félisten
válasz
szabonagyur #213693 üzenetére
Jaj, nem tudtam, hogy régész
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #213489 üzenetére
Van, ahol vállalják… de ha kuplung kopadék nem megy bele, a mechatronika meg úgyis elromlik, akkor nem biztos, hogy megéri (mármint ráér majd ha elromlik)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #213491 üzenetére
Jaa, mint nekunk az olajos dsg-ben.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #213489 üzenetére
Hivatosan nem kell, markaker soha nem fog cserleni neked... Honda ugyanez, ott is elettartam olajozas van a cvt-ben nem? Subaru cvt-ben cserelik serenyen (ne ott se a markaker), ahogy olvasom a forumukat.
-
silver10
aktív tag
válasz
szabonagyur #213471 üzenetére
Egy laikus kérdés. Már, hogy ne tévképzetem legyen az egészről. Én eddig azt hittem, hogy a száraz kuplungos DSG-knél ugyanúgy kell (ajánlatos)a váltóban olajat cserélni, nagyjából 60E kilométerenként, lévén, ha a teng.kapcsoló surlódótárcsái nem is fürdenek olajban, de fogaskerekek igen és a mechatronika mágnesszelepek nyitásával-zárásával végzi olajnyomásokkal, egy villás-tolórudas szerkezettel a páros és páratlan fokozatok mozgatását a kuplungtárcsák egyidejü nyitása-zárásával összhangban. És így a váltófogaskerekek meg a finom furatokkal elátott mechatronika miatt szükséges a váltóolajcsere, ami a kuplungrészt itt nem érinti. Nem zavar, ha ki leszek javítva, mert esetleg abszolut nem így van, mert legalább akkor tiszta és világos lesz.
-
válasz
szabonagyur #213471 üzenetére
jóvanaz, szomszéd bérel egy taxxit, 386 ezer km-es touran, aszondja, még sosemvót olejcsere a dézsgébe, oszt megy az, bár már nem finom
Nekem 57ezer km-nél lett cserélve, és, így 81ezer km körül már gondolkodom, hogy 90-100k-nál újra érdekes lehet a sztori - de már saját szerelőnél.
-
TrollBalint
addikt
válasz
szabonagyur #213390 üzenetére
Igen, csak én úgy értelmeztem, hogy az első mondatot fixnek vettem, tehát, hogy az az igaz, hogy az fizet, akinek a nevén van január 1-jén. És a többit meg úgy értettem, hogy arra vonatkozik, hogy ha január 1-jén nem volt éppen kivonva a forgalomból az autó, de utána ki- majd visszavonták a forgalomba, akkor ki fizet, meg kinek mi jár vissza.
De mint már többször bebizonyosodott, valahogy én mindig azt értelmezem a hivatalos szövegekből, amit pont nem kellene, illetve ami nekem éppen tetszikMindenesetre szerintem a későbbiekre nézve ezt nem rossz, hogy tisztáztuk, már csak azért sem, mert amit kinéztünk autót megvételre, azt is tavaly vonták ki ideiglenesen
-
tibbike01
őstag
válasz
szabonagyur #213221 üzenetére
Köszi! Minden tapasztalat jól jön.
-
tibbike01
őstag
válasz
szabonagyur #213217 üzenetére
Nem az a lényeg, hogy 10 ember beírja, hogy nála jó volt a száraz DSG, hanem hogy kiderüljön, hogy mik a tapasztalatok. Már eltelt jópár év és lement jópár ezer km ezzel a konfiggal. Jó lenne tudni, hogy meddig bírja, milyen a javítás...stb.
bandus: köszi!
-
válasz
szabonagyur #213140 üzenetére
I3, eGolf, Leaf.
-
kisza25
félisten
válasz
szabonagyur #213140 üzenetére
Hyundai ioniq
-
Xero
nagyúr
válasz
szabonagyur #213140 üzenetére
Az i3 tul kicsi? En ilyen arban egeszen biztosan azt vennem.
Van a csaladban egy, meg a teljes arrobbanas elotti vasarlas. Hibatlan kis varosi/agglomeracios kozlekedo eszkoz. -
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #213144 üzenetére
Igazabol ezt meg egy jobb akuji trio vagy 1.gen leaf is tudhatja sokkal kevesebb penzert. Ha a komfort is szamit, akkor fl eGolf
Amugy az i3 is jo fun, erdemes kiprobalni. -
rbalint88
addikt
válasz
szabonagyur #213140 üzenetére
eGolfbol csak faceliftes 2017 utanit erdemes. Fele annyit tud a fl elotti, de arban nincs akkora diffi. Lattam fent a napokban egyet 8 alatt, 8,5-ig van meg par. Igazabol ha a szervize rendben volt es benne van az akkugaranciaban, akkor hajra. Nyilvan az alap nem volt gombocca torve stb parameterek mellett. Mi nagyon szeretjuk. Egy toltessel 150-250km kozott tud (palya vegsebessegen nagyon futve vs klimazast nem igenylo homerseklet max 100-zal), autokent hasznalva (futve, klimazva, zenelve, vilagitva), fillerszexes hypermilerben 300km se lehetetlen. De sztem annyit nem er a komfortbol aldozni
Leaf2 sokkal kevesbe autoszeru auto, a belseje kicsit tagasabb, de olcsobb erzetu az egesz auto. Hyundai Ioniq jobb villanyauto, de a kicsit jobb fogyasztasa miatt felvertek az arat. A hatekonyabb hajtaslanc mellett meg az Infinity hifi es a nagyobb csomi szol mellette, a kopogos-szomoru belso ellene. Ha sokat kellene messzebbre menni, akkor az Ioniq jobb valasztas a majdnem dupla toltesi sebesseg miatt (70kw vs eGolf 40kw).
Ami meg eszembe jut hasonlo kategoria: Kia eNiro, Soul, Hyundai Kona, Pug e208, Opel eCorsa, Vw eUp, Skoda Citigo iV. Aztan lehet arban ezek nem fernek bele, csak a Golfokat szoktam nezni -
dj79
senior tag
válasz
szabonagyur #213140 üzenetére
Ioniq.
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #213140 üzenetére
Van pár mk2-es Leaf 8M alatt. Más verdáról nem tudok, ami megfelelne a kritériumoknak.
Van még pár virágosláda ennyiért, de azok nem autók, csak elektromos közlekedőedények. -
slett27
addikt
válasz
szabonagyur #213083 üzenetére
-
WasabiTrsr
csendes tag
válasz
szabonagyur #213045 üzenetére
2 szemelyre netto 600-ra 12M autot venni szerintem nem realis. Csak a hitel elvinne a felet. 600-bol felrerakni eleget pedig tobb ev, szoval onero sem lehet nagy.
Vagy fejenkent 600-ra gondolsz? Szerintem meg ugy is necces, bar en nagyon kockazatkerulo vagyok.
Ha havi 600 megtakaritasra mondod, akkor igen, az realisabb, bar en ugyanugy nem aldoznam be a fele megtakitasom autora, bar sajnos 600-at nem tudok felretenni.Egyetertek amugy, hogy megtakaritasbol jobb szamolni, mert fugg sok mindentol. Alberlet / sajat lakas, gyerekek, egyeb kiadasok.
-
kisza25
félisten
válasz
szabonagyur #212756 üzenetére
Itthon normál használatra elég a 100 ló is, ha nem túl nehéz az autó A-B- be jutásra, kisebb autónal meg a 75-85 ló. Ahogy Göbi szokta mondani, személyenként 250 kg/25 lóerő mindenre elég a hétköznapokban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #212756 üzenetére
A-bol B-be menni eleg a 60 is. Van, hogy a Jazz-el megyek a telekre, autopalyas elozesen kivul az is eleg mindenre.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #212756 üzenetére
Persze, reálisan nézve nem számít, van +10 sec-em várni. De akkor hol marad az adrenalin?
szerk.: Még ha csak 50-60-ig gyorsítok, akkor is szeretem a turbós karaktert. A kis dízel Ypsilont is emiatt élveztem vezetni, pedig az még gyorsabb sem volt a szopóbenzin Jazz-nél.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #212749 üzenetére
Az S-Cross Euro 6-os, ez meg még csak Euro 4, nincs annyira leszedálva.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #212749 üzenetére
Akkor rossz varosban elsz.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #212747 üzenetére
Ugyanarra, amerre a Hondával is, főként Móvár belterület. Sokkal-sokkal könnyebb kislisszolni a kereszteződésekből, majd felvenni a tempót csúcsforgalom idején is. A Jazz-zel többször is meggondoltam egy-egy ilyen manővert.
Ja, és újra előjött az az érzés, mint amikor még aktívan motoroztam: potensebb járművel még zavaróbb, ha szüttyögnek előttem.
-
bigrob
őstag
válasz
szabonagyur #212674 üzenetére
Annyi a bajom, hogy valamelyik klímacső ereszt, 2 klímás nem tudta eddig megoldani, de a kompresszort már felújíttattam velük..
Annyira nem élhető, hogy 2-3 havonta meg töltetem és szivárog a gáz, úgyhogy 2 éve klíma nélkül vergődök vele nyáron.#212673 Vismajor01
Ettől félek, hogy letolnak az útról..
Illetve azért elég hülyén néznék ki ahogy kipattanok egy ilyen miniautóból a medve testemmel..
Nem tartanék még egy autót, hogy ha nyaralni megyünk vagy bevásárolni.
Auris hibrid is ugyanaz a technológia mint a Prius? Lehet venni a 2016 vagy utáni 1.8 HSD-t?#212675 Tothgera30
Nekem is afelé húz a szívem, szerencsére egyikre sincs még pénz, október-november felé kerülne rá sor ha minden jól alakul. -
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #212619 üzenetére
Fél óra alatt mit nem lehet megnézni? Egy óra alatt meg már az utolsó csavart is át lehet nézni, de arra nyilván nincs szükség, csak a legfontosabbakra. És, ha nem a világ végére megy az illető, akkor az a 10-10 perc autót benne van.
-
válasz
szabonagyur #212386 üzenetére
Megnéztem ma a Golf Plus-t. Olyan C-Max érzésem támadt tőle, viszont kicsit robusztusabb külsővel.
Amit néztem, az 1.2 csí motorral szerelt. (2011, 2.6M)
Egész jópofa, de nem ment át anyóka vizuális vizsgáján (design oldalról kell érteni, teccikérteni'?)
Pedig tényleg rendben van külsőre, belsőre egyaránt, igaz, a motort nem volt időm meghallgatni, mert zárás előtt estem be, de rendezett 4 hengeres 1.2-es. Olajfolyásnak nyoma nincs, felismerhető elemek takaró-műanyag-burkolat nélkül; olyan átlátható motortér.
Fapad nem-multi kormány, cserébe viszont a két első ülés deréktámaszos.Szóval most a kosárban maradt 3 verda:
- Civic
- Giuiletta
- i30 (esetleg Cee'd)vagy inkább
?
Illetve most a fáradtságunk azt mondatja, hogy itt Tbánya környéke, oszt' jóvan'. Giuiletta és Civic még a győri kör, oszt' befejeztem...
Hiába akarunk Egerbe menni egy jó kis Tipo-ért, ami már 3 helyett 2.8, ha egy állapotfelmérés után pofáraeső eredménnyel végez. Meg még nem is ültünk Tipo-ban. Na meg mikor....
Eddig 4 kör alatt 2 autó volt, ami tényleg érdekelt volna, egyet az orrunk elől vittek el, egy meg túlóg a kereten.Ja, 2012-es Focus is játszana, ha nem lenne 3.2M... Az külső, belső designra is bejön.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
szabonagyur #212401 üzenetére
"Mivel G+, nem ez a lancos meg ami nem annyira ajanlott?"
Kávé előtt azért sok mindenen elgondolkozik az ember. Például azon, hogy az UFO Civic esetén mit jelölnek G+-al. Mivel nem találtam rá megoldást, így a részletet figyelmen kívül hagyva írtam meg a választ.
-
válasz
szabonagyur #212386 üzenetére
Én is úgy tudom, ahogy BBD.
Rendes olaj, és nincs vele gond; R18A2 van benne (az eddig megnézettekben).akvarium tud lenni.
Há' remek. Jó tervezés (vagy anyagválasztás...) -
BigBlackDog
veterán
válasz
szabonagyur #212386 üzenetére
Én úgy tudtam/tudom, hogy a 8genben lévő 1.8-al nincs sok gond. Olajból kapja meg a tisztességes minőséget és a gyakorlatban elég finom szerkezet.
-
válasz
szabonagyur #212368 üzenetére
Ez nem lenne rossz alapvetően, mert hallottam már ilyen távellenőrzést, és nem ördögtől való.
De most pont ellentétes irányba megyünk, és nem tudom, mikor lenne rá lehetőség/kapacitás még másfél hónap után is foglalkozni tovább ezzel. -
válasz
szabonagyur #212364 üzenetére
Huh... láttam Miskolcon is egyet, 1.4, 2.5M, és hát piros...
Már elegünk van, időnk az utazgatáshoz kevés, igaz, hogy nem sürgős, de vannak más fontos teendőink is.
Ha lenne normális, nem riaszt a kelet. De mint említettem, az időtényező...
@#212365 bandus
Hát sajna ez van. Ha 3 éve létünk volna... de hát a lett volna, akkor sose lett volna...
Most ez a helyzet, ehhez kellene alkalmazkodni.
Ismerős 1.1M-ért adta el a 17 éves Suzukiját. Megvette egy 'epper, és most 1.5-ért árulja. -
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #212324 üzenetére
"akit a fogyasztás érdekel az tesz is érte"
Hogy? Mire gondolsz?
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szabonagyur #212324 üzenetére
foleg a mostani benzinarak melklett eri meg LPG-siteni
par tizezer km alatt megterul teljesen
vagy eleve olyat kell venni, amiben mar benne van -
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #212322 üzenetére
Bocs, de ebből nem sokat értettem.
-
footy
addikt
válasz
szabonagyur #212208 üzenetére
Kis alapteruleten nagy csomagtartot csak minivan ad. Nekunk ezert lett Picasso. (meg mert ez van hidros automataval) Viszont most mindenki SUVot akar ami semmire nem jo, de lehet mutatni a szomszednak hogy vettem egy autot ami olyan mintha mindent tudna.
A legyen valami markan, eloszor el is siklottamha a szomszed elott kell menozni akkor bimmer vagy merci kell
. A 2es active tourer vagy a B klasse sem rosszak, de ott azert johetnek draga meglepetesek. (ha valaki tolni akarja a propellert vagy a csillagot az ne sirjon
)
#212209tboy93
PSA/Stellantis modellek hidros automataval vannak. (1.2Puretech pl)
A fordnal is az 1.0EB 8as hagyomanyos automataval van. -
válasz
szabonagyur #212208 üzenetére
Kisautoban nem is tudom van e mas most mint cvt meg dct. Fiat, kia, hunyadi, ford, merci, vw konszern mint dct/dsg, toyota fele technika (suzi, lexus) meg cvt. Hagyomanyos hidros automatat ezekbe nem raknak.
-
válasz
szabonagyur #211978 üzenetére
Pont ezaz, 90 lovas Z14XEP Astra-val szerintem városon belül nem volt még olyan helyzet hogy 3000rpm felett forgassam. Átlag "zöldhullámvadászként" pici gázadással és motorfékkel operálok, ha tehetem. Sor elején óvatosan indulva is simán megvan a zöld sor, gyorsabban pedig felesleges indulni, mert megint állnak a pirosnál. Mire elindul az a pár autó, a sor vége már nem ér át.
-
Vismajor01
addikt
válasz
szabonagyur #211966 üzenetére
ÉS akkor mi számit, szerinted? Hogy milyen gyorsan tolat?
Nyilván nem fogom 0-100ig kihuzatni, de hogy mennyire ugrik meg a lámpától vagy 30-ről 60-ra az szintén annak a része.
Max akkor nem lenne releváns, ha 50 cm3 robogóról beszélnénk ami megugrik 50-re aztán 100at sose éri el...
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szabonagyur #211638 üzenetére
nekem is sportfutómű van a 147 alatt, de absz nem vészes
meg mondjuk abból is van több félenémelyik gyártó olyan, hogy az árnyékokon is döccen
meg a jürgenvageneseknél egyébkent is szokás vmiért a porba lerakni az autót, ha allitható, különben nem vagy eléggé arc
"nur die Titanic liegt tiefer" - ahogy mondjákhááát az úgy tud szar is lenni...
sportkidörrenőből is vannak egész kultúráltak is, meg a lehullik tőle a lazább vakolat fajták is
főleg szívó motornál tud ordenáré mód hangos lenni, ahol nem fogja meg a hangot a turbó
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szabonagyur #211635 üzenetére
erre vennek egy 1.3JTD Punto-t kb... 4.5 liter alatt elpotyog atlagban
-
hobizoli
nagyúr
válasz
szabonagyur #211631 üzenetére
ilyen rovidtavon pont nem szamit a fogyi
9km 21x az 400km egy honapban
havi 15k vagy 25k-ert tankolsz az qrva mind1 igazabol
mert ha ez seggre vag vkit egy BMW szervizei mellett, akkor eleve nem 28i-t kell venni, hanem vmi putribbat -
AssAssynn
addikt
válasz
szabonagyur #211631 üzenetére
Nekem 323i-nél még 350 volt a benya.
Régi szép idők.
Habár 9km-re annyira nem gáz a fogyasztása, meg azzal is lehet szépen 10 alatt járni. -
válasz
szabonagyur #211551 üzenetére
Akkor Corsa/Fiesta/i20 méretosztály. Amiből sok van, és lehetőleg 4 hengeres benzinmotorral.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #211551 üzenetére
Jo valami csapatos mehet.
-
tboldi
nagyúr
válasz
szabonagyur #211519 üzenetére
A Martin Carnál lévőt mi is nézegettük, nekem nem tűnik rossznak.
Aztán inkább a szív győzött, mintsem az ész.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
szabonagyur #211536 üzenetére
Maradjon a City amig kap muszakit.
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra / 12RAM 1024GB / Gyárifüggetlen / 12hó Garanciával
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes nVidia RTX 2000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen / csomagküldéssel
- AKCIÓ! FEHÉR ipad pro 13" M4 billentyűzet, VADIÚJ! EU-MAGYAR átvilágítós (lézeresen)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest