Hirdetés
-
Három éve fontos döntést hozott az AI-ról az Apple
it A Bloomberg szerint saját chipekkel működtetné az AI-szervereket az Apple.
-
Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
gp Továbbra is érkeznek majd frissítések, a készítők nem engedik el a kezünket.
-
Nálunk is telepíthető a One UI 6.1 a Galaxy S22-re
ma Gyorsan rendbe szedte a frissítést a Samsung, Dél-Koreában újra elérhető, itthon pedig először.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
silver10
aktív tag
válasz szabonagyur #213471 üzenetére
Egy laikus kérdés. Már, hogy ne tévképzetem legyen az egészről. Én eddig azt hittem, hogy a száraz kuplungos DSG-knél ugyanúgy kell (ajánlatos)a váltóban olajat cserélni, nagyjából 60E kilométerenként, lévén, ha a teng.kapcsoló surlódótárcsái nem is fürdenek olajban, de fogaskerekek igen és a mechatronika mágnesszelepek nyitásával-zárásával végzi olajnyomásokkal, egy villás-tolórudas szerkezettel a páros és páratlan fokozatok mozgatását a kuplungtárcsák egyidejü nyitása-zárásával összhangban. És így a váltófogaskerekek meg a finom furatokkal elátott mechatronika miatt szükséges a váltóolajcsere, ami a kuplungrészt itt nem érinti. Nem zavar, ha ki leszek javítva, mert esetleg abszolut nem így van, mert legalább akkor tiszta és világos lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen