Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
Kornel #147998 üzenetére
Miért nem 1-2 éveset nézel garival? Ismi pont ebben a cipőben jár 4milláig akart venni, aztán inkább megveszi az ibiza kombit 2 évésen 1.6 CRtdi-vel 3 milláért. Pedig kikötés volt a szívó benzin.
Újonnan, 1-2 évesen nem paráznék a dízellel, ahogy írtad 5-6 évig balszerencse kell hozzá hogy belefuss vmi hibába azt legalább keveset eszik és dinamikus is.
Apropó az ufo-val mi a baj?
-
-
kisza25
félisten
válasz
Kornel #147998 üzenetére
kicsi mi? én is attól félek, főleg i30 cw után
mondjuk ezt egyáltalán nem használom ki, de ezzel együtt tudnék élni, de a dizli valahogy nem gyere be, benzinkől
mondjuk kia ceed 1.4 az neked sovány lenne, de még az 1.6 is szerintem
mondjuk a 4M az most elég sovány új autó vásárlására, rio, i20 clio, polo, jazz, fabia, ami felérhető ennyiből
fabia combi is kicsi?
zerge861: vagy i30 kombi +paraszt klíma, de 1.4 szívóval igen vérszegény lenne, meg az már 4,4M -
SG3rg0
őstag
válasz
Kornel #147998 üzenetére
Szia!
Nekem is az Opel J sedan volt az első választásom.
Ford Focus lett belőle, újabb technika picit drágább de sokkal jobb. Szívó benzin, kombiba 5 alatt maradt az ár, és nagyon jól felszerelt! Az árkülönbözetet megéri!Ha a csomagtartó nem számít akkor a legjobb választás a Vitara!
-
válasz
Kornel #147993 üzenetére
Pesten tényleg elég ritka a jó autószerelő szaki. Én 15 év+ alatt nem találtam. Nem mondom hogy nincs, csak olyan mint az aranytömb mélyen a földben... Én speciel 20 kilométerre kijárkálok pestről minden éves szervíznél...
Én még emlékszem arra hogy a civic sem ment elégé neked (swift sportból érkezve ugyebár).
A megy is meg csendes is az üres halmaz négy millióig.
De ahogy néztem a hozzászólásaidat neked is csak rászánás vagy kis idő kell ahhoz hogy 5 milla legyen az a keret
Jobb 5 milláért boldogan, mint 4-ért boldogtalanul (aztán azt is eladod és nagyobb a bukta).
-
kisza25
félisten
válasz
Kornel #147993 üzenetére
renaultot nem vennék, megane van/volt a környezetemben több embernek is, mondjuk azok dizlik voltak, ültem mindben, olyan az összes, mint valami újrahasznosított műanyag lenne az egész.
Feliratkoztam jó pár tesztvezetésre, nekem főleg helyben rohangálós, 30km körzetben, erre benzinest akarok turbó nélkül, ceed lenne az igazi, de abból ami nekem megfelelne 4,5M
nálam is a 4M lenne a plafon extrákkal , mindenképpen kia rio és i20-at megnézem élőben, a honda jazz nagyon nem gyere be. Skodám már volt, attól nem vagyok elragadtatva.
Kia 1.4 elég volt nekem, tehát rio-ba is elég lenne -110 kg-al -
rbalint88
addikt
-
kisza25
félisten
válasz
Kornel #147977 üzenetére
3.9M-ért kapsz egy kia rio 2017-et 1.4 szívóval, vagy i20-at 1.0 t-GDI-vel, vagy esetleg az i20 aktív azt hiszem az 3,95M
egy ideje nyálazom az új autó teszteket, de ezekről írnak a legjobbakat, főleg helykinálat terén,
meg ott van még ugye a honda jazz, ezek a legnagyobbak belülről és egész dinamikusak
vagy skoda fabia combi 9,6 a 0-100, csak 2 embernél több ne üljön bele
ha egy kategóriát feljebb akarsz lépni akkor minimum 4,5M kell és azok a full alapok
legolcsóbb a kia ceed 4,2M parasztklímával 1.4 szívóval, 4,5 M 1.6 szívó 135lóval
a kia rio több mint 100 kilóval kevesebb a ceed-nél és az i20 is 11.5s a 0-100 velük, az már élhető, az 1.0 t-gdi-vel meg 10.5s -
-
CsakEgySrác
csendes tag
válasz
Kornel #146136 üzenetére
A fenébe
Még csak biciklim van, de amint jobb lesz az idő, kinézek egy ilyen talira, mert a társaság hihetetlen
molnarpeter igazad van, bár felmerül bennem a kérdés, hogy nekem valami hátrányom származhat abból, hogy nem az én nevemen van a kocsi? Tudom így a bónusz nem nekem gyűlik, viszont a rendőrök piszkálódnak érte?
-
-
majnkopf
tag
válasz
Kornel #146059 üzenetére
Azért be lehet nyúlni a jóba is
van aki a többihez mérten olcsóbban árulja a kocsiját, patika állapot meg minden mert pl. el akarja adni és nem csak árulni. Persze ez a kevesek egyike. Inkább érdemesebb az átlagtól egy picit többet is kiadni érte. Ami megint nem jelent semmit, de jelenthet
-
-
-
BigBlackDog
veterán
válasz
Kornel #145910 üzenetére
Igen, nálam is kb. ez van. Én gondolkoztam, hogy tavasszal, ha melegebb már az idő, belülről a kerékdobokat átkenem valami kenhető szigeteléssel. De az a bajom, hogy a siker nem garantált. Valaki írta fórumból, hogy tavasszal ő meg fogja csinálni, egyelőre a tapasztalatokra várok.
-
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #145912 üzenetére
A tapasztalat eddig azt mutatta, hogy minden gyari zene megtaltosodik a fejcseretol. VW, Opel, Toyota, Alfa is sokkal szebben szolt aftermarket fejjel.
Bonusz, hogy egyszerubb es sokszor olcsobb is a csereje, mint a hangszoroke. Meg ugye legtobbszor ez is olyan, mint a hal: fejetol buzlik -
latyak17
tag
válasz
Kornel #145677 üzenetére
Sajnos, ezen kívül max az új auris került szóba, mivel nagyon más árban és márkában megfelelő benzines nemturbós, nem kis ccm-es autó nincs.. amúgy 95% autópálya lesz a sorsa, tehát a 8 liternél biztosan gazdagásosabb lesz, a mostani renault megane is úgy indult, hogy az annyit fog enni nem lehet tankolni apa megoldotta 5.9/100
1.6110Le
benczeb: még csak miis nézzük, de 2015ös modellt szeretnénk, 1.8-ast németországból
-
Acheron
őstag
válasz
Kornel #145663 üzenetére
Na pááf
Ha még sokat olvasgatom a fórumot, nem marad autó. amit érdemes megvenni, mindnek van valami nyűgje.
Ha TSI motoroknak nem lenne olyan rossz híre, néznék egy Past CC -t vagy egy ilyen A4 -et - de ugye rossz híre van.
A Ford Ecoboost nem lenne rossz, de nehéz jól felszereltet találni, ami nem powershift váltós.
Lexus IS250 patent, de a Toyotához kellene vinnem szervizelni (nem viszem...)
Az új Mazda 6 is böngyöl, de 5misinél kezdődik, így kereten felüli.
Már én szégyellem magam, hogy ennyi bajom van...
Lehet, egy hónapra el kellene felejteni a hahu nézegetését, és rögtön akadna valami csoda :-)
Vagy veszek egy robogót, úgyis mindjárt itt a tavasz(#145664) rbalint88: Komolyan elgondolkodtam, hogy ha nem találok egy normális benzinest sem az igényeim szerint, akkor visszamegyek mégis dízel frontra. De idáig még nem jutottam el, nagyon benzinesre hajtok.
(Na jó, azért a Volvo dízeleket már végignyálaztam párszor)
Az is igaz, hogy turbo benzines már nem feltétlenül jobb a turo dízelnél - egyik ebben, másik abban van beljebb.(#145668) Kornel: És ezt külön köszönöm, de őszintén. Suzukiból a Grand Vitara, ami tetszett. De nem tudom, ezzel együtt megvenném -e?
-
Acheron
őstag
válasz
Kornel #145657 üzenetére
Az utóbbi feltételnek megfelelne, de sok másnak nem. Érzelmi autó lesz ez most inkább, és csak kisebb részt racionális
(#145658) Tsebacsi: Egy 2.4i Accord talán, még nincs kiejtve.
(#145659) Land: Szép, nem csoda, hogy gyorsan elment.
(#145660) rbalint88: benzinesben még nem láttam fogamravalót.Mondhatni szűk a kínálat, ha nem dízelt keresel.
-
Tomi0703
addikt
válasz
Kornel #145608 üzenetére
Hitel semmiképp, akkor gyűjtök hozzá és 500k körül kijönne amit mondtál vagy egy Punto 2.
De most valamiért beakadt, hogy kocsi kell.
(#145606) richie900812: Rájuk nézek, köszi.
(#145607) vzsryl: Kár, a Rover még tettszene is. Amúgy jópár éve read only vagyok a topikban, emlékszem valaki vett ilyen Primerát, ha jól emlékszem 300-nál tuti nem volt több. Fullos vagy ahhoz közeli felszereltség és ajánlotta.
Még egyik vizsgáztató ismerősben bízok mert most vittek neki egy Lanos műszakiztatni, 200k-ért odaadná az ember. Klímás, villanyablakos. Ismerős átnézte azt mondta ennyit bőven megérne.
-
latyak17
tag
válasz
Kornel #145578 üzenetére
Ha látni akarsz és nem meghalni, meg fejfájással közlekedni, hagyd a gyárit vagy nagyon jó utángyártottat...
Apukám kifogott egy NordGlas szélvédőt, hát gyerekek mikor vezetem majdnem megcsavarodok annyira zavar, mivel szélvédőgyárban dolgozom Laborosként kifejezetten zavar és elviselhetetlen...
Csak jó tanács Guardian és Pilkington, és jól nézd át miután be lett építve, ha valahol kicsit is torzít vagy hullámos képet ad, azonnal reklamálj...
-
#94529552
törölt tag
válasz
Kornel #145512 üzenetére
Hagyjuk már ezt, jó? Olyan, hogy valami nem romolhat el ilyen nincs.
Most mi értelme ezen rugózni itt?
Ha jól emlékszem nálad is voltak/vannak gondok, meg másoknál is, és drága a javítás, te magad írtad. Akkor meg? Ennyi.
Hogy miért vette, az nem volt kérdés, az a magánügye mindenkinek.
-
wiselamp
újonc
válasz
Kornel #145404 üzenetére
Kornel: Igen, kinéztem már magamnak, de keményen megtanított az élet, hogy csak olyan autót vegyek, amit nem kell pénzügyi gondok miatt eladni 1-2 év múlva, mert túlvállaltam magamat. A következő viszont jó eséllyel ilyen lesz.
(#145423) Declare: Köszönöm, megnézem őket is!
Köszönöm szépen a tanácsokat!
-
runner 125
nagyúr
válasz
Kornel #145367 üzenetére
Hjah, az valóban erős.
rbalint88
Pedig gyönyörű, a bőr színt kivéve.
Nyilván, messziről virít róla, h japán, ráadásul ez F-Sport, ami formailag még sportosabb vonásokat takar,
de a külső, a technika, megbízhatóság, az összkerékhajtás, a szívómotor és a beltér együttese számomra abszolút favorittá teszi.
Noh meg mit veszel, ha német trióba nem szeretnél ülni, kizárva a franciákat, olaszokat?
Accord-ból még a legjobban felszerelt is elég fapados és ahhoz képest drága, 2.4-es szívóbenzin - kéziváltó kombó meg ritka, vagy ha találsz, tuti valami idiótáé volt, két olyan kályhacsövet más nem tesz fel ilyen autóra..
Max. még S80 és kifújt. -
pècsimunkás
addikt
válasz
Kornel #145361 üzenetére
!
Köszönöm a segítséget !
Majd megírom , mi lett a döntés !
Új autó mindkettő , mèg ha kifutottak is ! Azèrt a Honda felè húzok picit ...
Nem egyszerű ...
Bár , mint írtam előbb , ha sikerül hozzájutni olcsóbb feltètelekkel , akkor mindenképpen i30 lesz . Akkor már a Hondához kèpest lesz 5500 euró , a másik i30 hoz 3500 euró . -
pècsimunkás
addikt
válasz
Kornel #145326 üzenetére
Kb 20 euróval lenne havonta olcsóbb az I30 , 1,6 135 le -s autó , mint a Honda 1,8 140 le .Honda drágább , de jobb a finanszírozása . 4 év alatt kb 1000 euróval fizetnék ki többet a Hondáért .
Rendkívül nehéz döntés ! Mindkét autó nagyon tetszik !
Viszont nem nagyon akarnak engedni az árakból a szalonokban . Majd holnap után vissza megyek , akkora megmondják ,mennyit adnak az autómért .
Aztán döntök ... -
adalbert1
veterán
válasz
Kornel #145282 üzenetére
Matisz nagypapa?
Egy Vitara nekem is tetszene, de jelenleg hitel nélkül nem tudnék egyet venni, autóra hitelt pedig nem szeretnék felvenni, több okból sem (egyrészt kockázat, másrészt az ember szabadsága is csökken, ha ott van egy fix kiadás, amit évekig fizetni kell minden hónapban).
Arra mindenesetre kíváncsi leszek, hogy 5 év múlva milyen ára lesz vajon a használt piacon, elvégre tavaly ez volt a legnagyobb számban eladott autó itthon (tippre azt mondanám, hogy idén is ez lesz).szerk.: Szerintetek mennyi értelme van betartani azt az ökölszabályt, hogy max. fél évi nettó keresetéért vegyen az ember autót? Mert ha ezt nézem, akkor legalább nettó 700k-t kellene ahhoz is keresni, hogy egy új Vitarát megengedjen magának az ember, azért itthon elég szűk réteg visz ennyit haza, szerintem sokkal több ennél drágább autót látni az utakon, mint amennyi ember ilyen jól keresne.
-
válasz
Kornel #145286 üzenetére
Most kicsit rászámoltam, óvatos ikszelgetéssel és a 900ezres kedvezménnyel tartok 7,5 milliónál. Az még mindig legalább 3,5M hitel lenne :S Nem kevés... Az új civic is 7 misi az engedménnyel, és kisebb autó automata nélkül!
Ha már választanom kell, inkább octavia mint Astra, nemtudom miért. Meg az Octavia szerintem nagyobb is. Aztán persze simán tévedhetek.
A meglévő problem, amit ugye számoltunk: 3,5 misi hitel az 5 évre havi 80k körül alakul, és akkor tankolnom is kell, rezsi, egyéb nem várt kiadások. Cinkes... -
válasz
Kornel #145286 üzenetére
Az Astránál is vannak húzós árak. Pont ma nézegettem.
-
-
válasz
Kornel #145253 üzenetére
Dehogynem, csak éppen nem akarok egy jó autóból egy rosszabba ülni. Persze ez relatív, de mivel hosszú távra tervezek, és vágyaim is vannak (a fene a belemet
) ezért nálam alap a sok nyúlmókus, automata, elől-hátul parkradar, navi, blútúsz, lehetőleg kombi. Namost ezeket beleteszem egy új autóba, és rögtön 7,5 millión áll a mutató minimum. (LuckyL ne szédíts, voltam én is bent márkakerben, és leszek is, a konfig árából max 500at engednek...).
A mondeo távoli álom, igazából nem is tudnék választani, ha új Mondeo-i40-Passat-Mazda6-Insignia jönne szembe, mindet vezetni kéne és utána tudnék dönteni de rábökni egyre...
A 4-5 milliós alsó keretbe meg tudjuk mik férnek bele: Amit elmentettem 2 mondeot el is vitték másfél héten belül... -
rbalint88
addikt
válasz
Kornel #145261 üzenetére
aha.
egyrészt autóra hitelt nem veszek fel, elvből.
másrészt ami ennyiből kijönne, abba nem tudnék mosolyogva beszállni. két és fél évig csináltam ezt a racionálisan autózást, de nem tudtam hozzá jó pofát váni, nem nekem való.
inkább elbaszom a pénzt, de örömmel szállok be az autóba minden alkalommal. nekem ez a hobbim, nem sajnálom rá a pénzt.
btw csak érdekességképpen: mondjuk, hogy egy vitara 1.6 gl+ az összes racionális igényemet kielégíti, megbízható, kellőképp tágas és normálisan felszerelt. 4,2M Ft, és mivel egy utolsó kufár görény vagyok, még belealkudtam egy komplett télikereket (csak hogy egyszerűbb legyen számolni) 30% beülő = 1,2M, havi részlet 40eFt. nagyon optimista 6%-os kamat mellett 8 év alatt fizeted ki az autót. erre jön még casco, kötelező, éves szerviz, gumicsere. éves futás 15e km mondjuk. gumicsere 5 évente. éves szerviz 48eFt, garnitúra gumi 120eFt, biztosítás 50eFt/év.
szóval 8 év múlva ott állsz egy nagyjából 1,5milliót érő autóval, ami neked került átlag havi 50ezerbe, ha nem lopták el, nem törték össze és nem romlott el semmi benne. plusz természetesen üzemanyag, pályamatrica, mosás, garázsbérlet, adók.
gyakorlatilag ennek a beülőjéből van egy olyan autóm, ami az én elvárásaimnak sokkal jobban megfelel és kevesebbet aggódom miatta (lopás-törés), hasonló fenntartási költségek mellett.
szóval jó dolog az új autó, csak kérdés, hogy az igényszint és az anyagi lehetőségek találkoznak-eMauzes: én nem neked válaszoltam, amire te válaszoltál
amúgy értékvesztéssel és üzemanyaggal simán meglehet a havi 170k egy 6-7 millás autón az első 5 évben.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Kornel #145204 üzenetére
annyira nem, csak ha meloba vagy onnan jovok-megyek az 16km a tav egy iranyban
ez a max amit egy irányban megyek vele
amugy 2-5km-s utakat fut többnyire ezdoterem, kozert, neha egy hónapban 1-2 a belvaros, de ott meg lehet dugozni isa dizel be sem melegedne, mondjuk nagyon ez sem
ezert is ennyi
ha nyomnam is neki, akkor siman bekerne a 10-11-t is
amúgy 2500 korul elvaltogatom, ritkan porog 3000 fole, max amikor fel kell venni a sebesseget a palyara felhajtaskor, amúgy nempadlogazon gyorsítva 25-30literes fogyit is ir a BC
-
-
-
-
Vesztor87
senior tag
válasz
Kornel #145168 üzenetére
A jazz az nagyobb is utastér méretre, nem? Anno olvastam mindenhol róla hogy szinte belül már-már Golf méret. Ülni nem ültem egyikben sem.
Vitarában ültél már? Annak tényleg annyira gáz a belseje /anyagminőség szempontjából-mondjuk egy alap verziónak/?Motorról jutott eszembe, autószerelőm azt mondta hogy az almera 1,5 motorja megegyezik az ignis 1,5-ösével.... há nemtom honnan szedte.... szerintem semmi alapja nincs...
-
Vesztor87
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Bezámítás! Lenovo Legion 5 17ACH6H Gamer notebook - R7 5800H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN11
- Újra Akcióban!!! Ducky One 2 Mini és SF billentyűzetek a bolti ár töredékéért! Számla+Gari
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Amazfit Active okosóra / Számla / Garancia /
- Bomba ár! Microsoft Surface Laptop - i5-7G I 8GB I 256GB SSD I 13,5" Touch I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest