- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
molnarpeter #222764 üzenetére
De az is idő - anyósom telefonál h a 92 éves apósom elesett akkor mondjam neki h majd ha lesz kocsi?
-
Yany
addikt
válasz
molnarpeter #222707 üzenetére
Van bizony, garázs, 3 fázis, vidéki környezet, nem Bp. A zöld rendszám nem szempont. @Tom: Igen, elsősorban ilyenekre lennék én is kíváncsi, hogy mennyire szeretik az emberek a Konát, mik a gondjaik vele, stb. Sokszáz km egyáltalán nem, vagy nagyon, nagyon ritkán lesz. Viszont a Toyoták híresen megbízhatóak, bár a Yaris Cross tudomásom szerint totál új modell, nem tudom mennyire relevánsak a korábbi tapasztalatok és a fent linkelt hír sem túl bizalomgerjesztő.
-
Gergőke88
addikt
válasz
molnarpeter #222686 üzenetére
Nekem nem volt AdBlue mk4-ben. A korai példányok még mentesek tőle. Hátsó lábtérben óriási az eltérés, az mk3 gyakorlatilag hátul szűk, kisautós lábtér.
-
tKb.
tag
válasz
molnarpeter #222686 üzenetére
Köszönöm szépen a válaszokat, a hirdetés nem említi a tempomatot, a képen látom viszont a kezelőt, de majd holnap kiderül biztosra.
Köszönöm Péter a részletes válaszodat, ez alapján utána olvasva ezt több helyen is látom. Elmegyünk holnap azért megnézni a járgányt, mert nagyon csinos és kellene egy kis tapasztalatot gyűjteni nézelődés szempontjából is fiatalként, de sajnos elfogadom, hogy ez a járgány nem a legjobb döntés lenne. Mi újság a C-Maxokkal és Mondeokkal, amik 2015 utániak? Azokkal is van hasonló probléma vagy ez csak az ecobluenál jelent meg?Van bármi, ami hasonló árkategóriában megfontolandó?
Köszönöm mégegyszer!
-
tKb.
tag
válasz
molnarpeter #222682 üzenetére
Az lenne, igen. Megkérdezhetem, hogy miért?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #222661 üzenetére
+1, flottás visszavett autónál szempont szokott lenni a gyári(hoz közeli) állapot visszaállítása, ami adott esetben kőfelverődéses elem fényezését is jelentheti.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #222663 üzenetére
Adidas Ignis
-
fogkefe21
csendes tag
válasz
molnarpeter #222643 üzenetére
Oh, akkor igazából bármelyik jó vétel lehet? Melyik az ajánlottabb vétel amúgy, ha a fenntartasi költségeket nézzük vagy ez teljesen egyéni?
-
fogkefe21
csendes tag
válasz
molnarpeter #222635 üzenetére
Köszi, viszont itt a fórumon mindenki óva int az 1.6-tól, mert a porlasztó gyenge pontja és drága javítani. Nem tudom melyik jobb autó, a piac az Oktit árazza jobbnak. De a Fordot sem ismerem jobban, hogy az mennyire problémás, csak online próbálok tájékozódni és nálam ezek akadtak fennt a rostán, hogy tetszenek is, árban is ott vannak, illetve jó a velemeny róluk.
-
fogkefe21
csendes tag
válasz
molnarpeter #222618 üzenetére
Alapból mindig mindenkitől ezt hallom, hogy dízel azért nem jó, mert az ember gatyája rámegy. Eddig csak benzines autóim voltak, családban, ismerősi körben is mindig az volt. Amúgy vagy Rapid/(Octavia) 1.0 TSI-t 2017-19 közöttit nézek vagy alternatívaként Ford Focus 1.5 tdci-t 2015-2018 között, mert ezek adblue nélküliek. Focus gondolom jobb autó Rapidnál, olcsóbb is 5-600 ezerrel csak szinte mindegyikben van 200-250 ezer km aztán gondolom pont onnan jönnének a dízeles gondok. Néztem Octaviat, Rapidot is dízellel, de 1.6 cr tdi-t annyira nem dicsérte itt senki a topicba, 2.0 cr tdi pedig már jóval drágább és nem is vonz.
-
szebe
addikt
válasz
molnarpeter #222607 üzenetére
Műszerfal (bc) léptető jobb kapcsoló végén, tempomat bal kapcsoló végén.
-
gg72
veterán
válasz
molnarpeter #222551 üzenetére
Köszi.
De továbbra is elsődleges marad akkor a Colt + ForFour 1.3 és az Almera 1.5 vonal. -
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #222522 üzenetére
... érdekes nekem minden opel guru azt mondta eddig ha jó állapotban vannak még már csak korrekció és résolaj alapján a Denso porlasztóim toljam inkább a MaxMotiont.
De ott alapjáraton finoman de észre is veszem a difit.edit.: Ellenben se az 1.6 K Astra se az i30 a CRDi-vel nem tűnt finnyásnak soha az alap MOL-os naftára... ugyan akkor a 2.0CDTi Insignia szintén furmányos volt és picit sétált a sima MOL dízellel.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #222518 üzenetére
Ne is mondd ! Ilyen "szőke nősen" megyek a kútra. Dízel, dízel, dízel.
24 évig csak benzines kocsijaim voltak. Akkor ezt itt le is lehet zárni, thx.
-
gg72
veterán
válasz
molnarpeter #222503 üzenetére
Köszi, megnézem.
Daihatsu Sirion 1.3 milyen lenne? Árulnak itt helyben egyet nagyon jó áron és állapotban, de vmi néha jelentkező EPS hibával...
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #222338 üzenetére
Az lesz valószínű mert 5 sebességes + manuális klíma (tekerős
).
tboldi, molnarpeter :
Azt nem mondom hogy soha többet szívó, de nah....érezni hogy ott a csiga.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #222338 üzenetére
Szupi!
Valamennyire öncélú is volt a kérdés, apumban újra fellángolt a dízelmotor iránti vágy a mai kirándulásunk után. Tudom, járjon ő az Ypsilonnal.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #222320 üzenetére
A kora alapján CFGB-re tippelek a 170-es esetében. De kíváncsi vagyok én is mi kódja.
-
Lisztok
kezdő
válasz
molnarpeter #222320 üzenetére
A 140 lovas CFF, a masikat nem tudom.
hobizoli, köszönöm
valamint kiderült számomra, hogy a 140 lovas 9, míg a 170es 3 tulajos.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #222273 üzenetére
Az előzményeimtől a tanácstalanságomtól és kisebb dilettantizmustól eltekintve 1M-1.5M környékén vállalható autó ami pályázni is alkalmas (nem tudom napi 60km-re kellene-e egyáltalán dízel
) mit javasolnál ha az üzemeltetést is belevesszük ?
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #222261 üzenetére
Akarod írni, forgalmi akadály?
-
BigBlackDog
veterán
válasz
molnarpeter #222261 üzenetére
Azt valakinek végre meg kéne vennie, most már csak feljebb fog menni az ára.
-
válasz
molnarpeter #222254 üzenetére
a C-Max autószerűbb, 13 centivel szélesebb is meg vagy 30 centivel hosszabb, az egy egész méret különbség az autóiparban
a Meriva Corsa alapokra épül, a C-Max meg kettes Fóka
mondjuk Merivából is létezik 8 szelepes egyhatos (a 86 lóerős Z16SE) ami a világból kimegy*
*ha nem rohad szét -
macilaci78
nagyúr
válasz
molnarpeter #222225 üzenetére
Egyelőre nincs. Aztán persze jönnek a kifogások, nyafogások, hogy nem tetszik, túl öreg, túl drága, stb.
A hibrid pályán, 130-nál nem fogyaszt ugyanúgy, mint bármi más? Illetve nem holt súly a nagyobb akku és a hibrid rendszer?
Spritmonitor 6 liter könyékére tlagolja a Camry hibridet, nem akkora előrelépés a jelenlegi 7-8 literes benzines fogyasztáshoz.
-
válasz
molnarpeter #222168 üzenetére
Nem lottózom, nem szeretem a szerencsejátékot
-
Bdanyy
addikt
válasz
molnarpeter #222139 üzenetére
Ha a koreai vonalat nézzük, akkor a phev optima és niro mennyire sikerült jól?
-
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #222097 üzenetére
Ha 1.7CDTI van benne akkor ha már lent a váltó érdemes ránézni a csapágyakra és ha kell csere + hézag... másképp később jön a cuminami. Szakik szórakoztattak vele nem rég ha már üt a váltó a logó tengely miatt és kap egy új lendkereket hamar rövidül a várható élettartam.
Kollégának még véletlen se említsd az 1.7-est mert a végén még bevásárol Ő is egy Densost mint én... és ha meglátja, hogy a csúcsok nagyon kevés helyen de leginkább nem felújíthatóak harakirit követ el.
edit.: ha megnyugtat digitklíma helyett az Opelen ott lesz a zsalu törés, CIM modul hiba, izzítógyertya beletörés, akkusaruk oxidálása (nem rég fixáltam ha érdekel, autósban keress vissza) szóval vetekszenek azért...
slett27 attól, hogy valamit nem támad a rozsda nem így indulunk neki a keresésnek. Kitelt a Civic becsülete?
Okoskerék csere az említett riasztó összeg fele ~ 2/3-ból is megvan szintén maszek típus guru szakinál. Onnan tudom, hogy egyik nap mikor mentem az SCV szelepért pont 1.6-on cserélt okoskerekeket.
De H-t ne akarj 1m-ből venni, ~1,2-1,3-TÓL van értelme őket megnézni. H Astra Magyarországba meg lépj be és olvasgass. Nagyon szerethető jószág de azért tud meglepetést okozni az 1,6-1.8 és az 1.7 is. Ha mindenképp safe bet akkor 1.7 101le, az még nem változó geós, DPF nélküli volt és nem került rá 6 sebességes tehát M32 mentes... apumat is arra kapacitálom épp.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #222104 üzenetére
Jaaa értelek. Igen, a digit klímára már megvan az ember, ha kell. Fiat topicban meg lett tárgyalva.
dj79 : Bravo-t úgy láttam a küszöbökön kívül nem támadja a rozsda.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #222097 üzenetére
Jaaa én azt hittem a Fiat-ra mondod.
-
slett27
addikt
válasz
molnarpeter #222092 üzenetére
[link] Megmondom őszintén ezzel szemezek. Ezért kérdeztem.
tboldi : akkor a munkadíj már nem lehet olyan "vészes".
-
válasz
molnarpeter #222065 üzenetére
sokszor a hibáson MINDENT javítani kell, gyak. vehetsz egy új autót, mert sokkal ritkább az, aki mindent megcsinál egy verdán de egy nagy hibával eladja, mint aki mindent elhanyagol és az első nagyobb hibánál ami már a mozgásban gátolja inkább eladja...
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #222044 üzenetére
nem hittem volna, hogy van a prius kettőnél túlárazottabb autó hirdetve jelenleg
-
válasz
molnarpeter #222044 üzenetére
90 lovas TDI lenne már elvitték volna.
-
válasz
molnarpeter #221894 üzenetére
közben mivel újra felmelegítetted bennem a témát, elkezdtem kutakodni
az a baj, hogy összesen három dolog szabályozza, hogy valami teherautó-e, vagy sem. vigyázat, hosszú jogi szöveg következik:Egyrészt az 1991 évi LXXXII. a gépjárműadóról szóló törvény 18 § 3. szerint a személygépkocsi a személyszállítás céljára készült olyan gépkocsi, amelyben - a vezető ülését is beleértve - legfeljebb kilenc állandó ülőhely van, ide nem értve az e törvény szerinti autóbuszt, valamint motorkerékpárt.
Másrészt, a 1995. évi CXVII. Személyi jövedelemadóról szóló törvény. 3. § 45.) pontja értelmében
“Személygépkocsi: négy, illetve három gumiabroncskerékkel felszerelt olyan gépjármű, amely a vezetővel együtt legfeljebb nyolc felnőtt személy szállítására alkalmas, azzal, hogy ide tartozik a benzinüzemű, a dízelüzemű, az elektromos üzemű, a gázüzemű személygépkocsi, a versenyautó, az önjáró lakóautó. Személygépkocsinak minősül továbbá az a vegyes használatú, 2500 kg-ot meg nem haladó megengedett együttes tömegű, olyan gépjármű (nagy rakodóterű személygépkocsi), amelynek rakodótere gyárilag kialakítva kettőnél több utas szállítására alkalmas, de kézzel egyszerűen oldható ülésrögzítése révén a felhasználás szerinti terhek szállítására bármikor átalakítható a válaszfal mögötti rakodótér, ideértve azt az esetet is, ha az ülés eltávolítására visszafordíthatatlan műszaki átalakítással került sor.Harmadrészt a 2007. évi CXXVII .Általános forgalmi adóról szóló törvény: 124. § (1) A 120. és 121. §-tól függetlenül nem vonható le:
a) a motorbenzint (vtsz. 2710 11 41, 2710 11 45, 2710 11 49, 2710 11 59) terhelő előzetesen felszámított adó;
b) az a) pontban nem említett egyéb üzemanyagot terhelő előzetesen felszámított adó, feltéve, hogy az személygépkocsi (vtsz. 8703) üzemeltetéséhez szükséges;
c) az a) és b) pontban nem említett egyéb terméket terhelő előzetesen felszámított adó, feltéve, hogy az személygépkocsi üzemeltetéséhez, fenntartásához szükséges;
d) a személygépkocsit terhelő előzetesen felszámított adó;
VTSZ 8703: Gépkocsi és más gépjármű, elsősorban személyszállításra tervezett (a 8702 vtsz. alá tartozó kivételével), beleértve a kombi típusú gépkocsit és a versenyautót is.
tehát külön kell értelmezni az szja törvényben és az áfa törvényben a személygépkocsi fogalmát. és amíg az áfa törvény a vámtarifaszám alapján sorolja be a gépjárműveket a személygépkocsi fogalmába, addig az szja törvény egy saját fogalmat alkot: az úgynevezett vegyes használatú (személyszállításra és teherszállításra is alkalmas) gépjárművek esetében tovább kell vizsgálni, hogy együttes össztömege a 2500 kg-ot meghaladja-e és a rakodótér átalakítás után alkalmas lehet-e személyszállításra. attól tartok a Focus mégsem menne át ezen a teszten (tehát az SZJA törvény szerint nem teherautó)
úgy tűnik egyébként, hogy ha a megengedett együttes tömege meghaladná a 2,5 tonnát, akkor a kialakítás ellenére sem lenne személyautó. -
válasz
molnarpeter #221894 üzenetére
igen, nem is ennek a konkrét autónak szólt, csak kiegészítésként írtam, hogy attól, hogy hahun +áfa feltüntetéssel van, meg N1 besorolással, még nem biztos, hogy a végén visszaigényelhető lesz az áfája, nehogy a kérdező bele fusson ha én egyszer már bele futottam
illetve sokszor a NAV hajlandó ellenőrizni is, hogy a vállalkozás által vett 4-5 személyes autó valóban teherautó-e (fix a raktér elválasztás) - sem az Opel importőre, sem a Ford importőre nem hajlandó már mozgatható elválasztással ("crew-cab") rendelkező autót 8704 vtsz-el forgalomba helyezni újként, mert sokszor a NAV pont ellenkezőjét gondolta... -
válasz
molnarpeter #221890 üzenetére
attól, hogy N1 még nem biztos, hogy visszaigényelhető az áfa
az áfa visszaigényelhetőség a kiállított számlán lévő vámtarifa számtól függ, nem az N1 besorolástól.
én mozgatható üléssoros, körablakos Transit Connect-t akartam, hogy ha kell akkor 5 személyes csapatszállító, ha meg nem kell, akkor teherautó, de annak például 8703 a VTSZ-e ("elsősorban személyszállításra") így a könyvelő lebeszélt róla -
creed33
aktív tag
válasz
molnarpeter #221862 üzenetére
Köszönöm,fiat nem érdekel.Esetleg golf plus.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #221819 üzenetére
Illetve kérdés, melyikhez milyen váltót párosítottak, az is az 1.6 felé mozdíthatja a mérleget.
Fejből nem tudom, csak a MiTókét. -
ANDROID???
addikt
válasz
molnarpeter #221819 üzenetére
Persze, jó, de nem 2.4 után átülve. 😖
Mi a baja a 2.0-nak az 1.6-hoz képest?
2.0 hatos kézi váltó, szerintem rendben van.
5.0-5.2-vel el lehet vele gurulgatni, persze ha jobbban nyomod fel lehet azt tolni 5.8-ra is. 😁 -
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #221803 üzenetére
Igen, amúgy elsőre azt hittem az lesz a kérdés
-
petya900223
csendes tag
válasz
molnarpeter #221790 üzenetére
Köszi a választ, egy 1.4-es benzines turbo motor, 6 sebességes váltóval. Mindenképp megnézetem egy szaki ismerősömmel. Nekem első látásra hibátlannak tűnik, de nem bízom a szememben, laikus vagyok.
-
vendingo
veterán
válasz
molnarpeter #221780 üzenetére
Oks. Mostani kocsim 10 éve 130-cal vettem, most van benne 210k
Esetleg van köztetek váci, aki megtudná nézni nekem, hogy esetleges problémás autó esetén ne kelljen 500km-et kocsikázni, meg elcseszni egy egész napot? -
bigdady
nagyúr
válasz
molnarpeter #221475 üzenetére
Toyota corolla-t nem írtad és kb scala árkategória (alap verzió esetén). Nem ajánlott, vagy mik a vélemények róla? Úgy látom ez nem a kis motor turbó vonal
-
bigdady
nagyúr
válasz
molnarpeter #221475 üzenetére
Toyota corolla-t nem írtad és kb scala árkategória (alap verzió esetén). Nem ajánlott, vagy mik a vélemények róla? Úgy látom ez nem a kis motor turbó vonal
-
válasz
molnarpeter #221661 üzenetére
esetleg Peugeot 106 1.5D vagy ennek a Citroen verziója
-
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #221647 üzenetére
Nem lesz. Asszony autója lett.
-
bigrob
őstag
válasz
molnarpeter #221638 üzenetére
Ahaaaaaaa.
Így is 1 lityóval kevesebbet mond, mint amit tapasztalok. -
bigrob
őstag
válasz
molnarpeter #221634 üzenetére
Focusomra rákeresve egyesek 6-7 liter vagy azalatt is elmennek, a valóság nálam pedig 9-10 liter az 1.6 85kw-al, igaz 99%-ban városon belül.
-
rhunseeker
tag
válasz
molnarpeter #221609 üzenetére
Köszi, ránézek
-
rhunseeker
tag
válasz
molnarpeter #221604 üzenetére
Van persze csak rátaláltam erre, gondoltam megkérdezem, hogy nagyon szopó-e
Egyébként Bravo/Mito/Giulietta/Delta a terv 1.4 t-jettel.
Esetleg Laguna 3-ban gondolkodom még opcióként a szívó 2 literes benzinnel.
-
nandow
aktív tag
válasz
molnarpeter #221594 üzenetére
Igen, és lehet hallani problémákat ott is.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #221578 üzenetére
akkor szunt meg ezeknel a csapagyapodas, amikor levitte a gyar is az eloirt olajcsere periodust 15k km-re
-
kisza25
félisten
válasz
molnarpeter #221563 üzenetére
Azért nem mindegy a köbcenti sem, egy 1,4-1,6 jó motor elmegy 300-400ekm+, egy 1,8-2.0 500+ km-t, egy 1.0 általában jó, ha elmegy 250ekm-t
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #221538 üzenetére
Thx, ha a kezem ügyébe kerül csekkolom majd.
-
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #221486 üzenetére
Sajna elvitték előlünk, a hirdetés két órán keresztül élt kb...
tboldi: ez egy kb szalonállapotú kevéskm fullmagyar linea 120le változat volt, mire el tudtunk volna indulni érte, már mondta a hölgy, hogy ennyi volt.1.6hdi esetében emlékeim szerint a régebbi 90 lovas az ideális választás, jól tévedek?
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #221486 üzenetére
5 gangos 120 lóerővel amit érdemes nézni
Ami ennél erősebb, azt már Abarth-nak hívják, és nem kevéssel drágább is. -
Gombinyó
őstag
válasz
molnarpeter #221475 üzenetére
Scala 1.0TSI a 6-os váltóval részemről is ajánlott.
60e km-nél tartok vele, hasonló felhasználás mellett. Sokkal inkább autózhatóbb városon kívül, mint egy Vitara. -
válasz
molnarpeter #221475 üzenetére
Autópályára ne ilyen emeletes szélkakasokat nézz.
A szélkakasnál hangosan felnevettem....
Vagy legyen áramvonalas szélkakas. -
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #221466 üzenetére
Persze insten mentsen a powershiftől.
2016 kiadású asszem technologi. Szervot azt tudom , elvileg ezt már nem érinti .
Néztem a múltkor nem rossz kocsi , a km miatt meg sokáig jó lesz nekem . Főleg hogy 3.5 körül beszéltük az árát .
Mondjuk a mostani 407be is csak 225 ezer van (2.0 HDI ) gondolkoztam hogy rendbe vágom totálisan, és megtartom mert millióért egyre inkább megalázó árulni annak fényében hogy mennyivel öregebb rosszabb autók találnak gazdára ennyiért , de fiatalítani akarok és dobpergés , jön a baba(8 hetes ) most már kell tényleg a kombi mert a szedán valóban szűkös sokszor amikor sógor gyerkőce jön velünk bevásárlásra.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #221452 üzenetére
mindig ugy kell szamolni, hogy egy atiras + elso szerviz az 300k alatt nem jon ki
-
Lisztok
kezdő
válasz
molnarpeter #221418 üzenetére
Csak tudnám miért tartják akkor ennyire magasan az árakat, ha ekkora kereslet csökkenés van…
-
TeeJay
félisten
válasz
molnarpeter #221418 üzenetére
Bocsi de mi az a kódos forgalmi? Ezt a mondatot nem értem
-
vendingo
veterán
válasz
molnarpeter #221413 üzenetére
Köszönöm. Cactust elengedtem, régebbi 1.2-re futná csak.
1.0 sce motornak még alaposan utánanézek, mert ezzel szerelve jó mcv felhozatal van.
Az 1.2 clio egyre jobban tetszik, bár méretileg a logan jobb lenne. -
Ace Ventura
addikt
válasz
molnarpeter #221391 üzenetére
Nézegetem pont ezt a tipust, de megakadt a szemem a Micu Lanceren is. 1.6 benzines nekem faék egyszerűnek tűnik, és elég fapad a járgány minden téren.
-
grizlisandor
veterán
válasz
molnarpeter #221325 üzenetére
Remélem nem a fórumtárs volt autója került hozzá a tesóktól.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #221310 üzenetére
Vegyesben ~500-550, csak pályán 710 volt az utolsó kettő. Nem igazán aggódok miatt, ordít a kocsiról, hogy hétvégi kirándulós autó volt és nem városi csata ló.
Azzal együtt, hogy a jó olaszos kocc nyomok javításai itt ott azért fellelhetőek.
tboldi karnyújtáson múlt, hogy nem 1.3-as Mito lett. Elindultunk megnézni az 1.4-est amit anno meséltem és volt visszafelére leszervezve egy 1.3-as csak az a nyomorult eladta egy szó nélkül mondván "előbb jöttek" és ez visszafelé a pályán derült ki.
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #221309 üzenetére
-
rhunseeker
tag
válasz
molnarpeter #221294 üzenetére
Hát, sajnos 4db van hahun, abból mind automata, gondolom nem lehet túl gyakori manuális váltóval.
-
rhunseeker
tag
válasz
molnarpeter #221285 üzenetére
Nem szeretnék automatát
-
creed33
aktív tag
válasz
molnarpeter #221277 üzenetére
Köszönöm dellfanboy és molnarpeter a választ!
-
tboldi
nagyúr
válasz
molnarpeter #221252 üzenetére
A Honda ha ki van lakatolva és kap egy új garnitúra gumit, akkor túlzás nélkül költségmentes. Na jó, még egy új szélvédő kellhet, ha műszakin nem fogadnák el a javított, de viszonylag nagy kiterjedésű sérülést.
Inkább a Suzuki van abban az állapotban, hogy mindig van valami. És az is kezd rozsdásodni már itt-ott, küszöbök, hátsó lökhárító merevítője, vonóhorog…Egyébként nem igazán tudom gyárira visszaalakítani, rugó pl. nincs más. Max. a hátsó lámpákat meg a könyöklőt lehetne.
A dízel Ypsilon tabu, azt anyum nem engedné. Ahogy én sem a MiTót.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #221216 üzenetére
Víz evést, hogy szűröd ki? Szerintem az max olyan sikerességgel lehet mint nekünk sikerült az olajevést.
tboldi
-
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #221118 üzenetére
Az a baj apum szeretne dízelt, de én marhára nem preferálnám neki. 40-60%-os pálya város aránynak nagyon meh plusz szeret csak elszaladni ide oda. Arról nem beszélve az Astran összeírtam mi és mennyiért vár rám az évek során* és rendesen láttam a szörnyülködést. Nekik valami 1.6-os valamivel nagyobb és fürgébb benzines kéne, nem dízel. Ezért bíztam benne van H-ból nem M32 származék és DMF mentes 1.3-as. De ha nincs nincs... sajnos a 90 lovas Punyeszre nem tudom meggyőzni mondván kicsi az...
Ha nem Golf nem Focus és nem az említett pár darab közép alsó kat 5 ajtós mi van még ~100 le körül benyából ennyiért? Bravo 1.4 16V-t nyomom még neki nagyon, de az Albea 1.2 16V után nagyon húzza a fogát...
Úgy érzem komolyabb feladat lesz ez mint nekem volt az autó keresés.*Turbó, DMF, Denso porlasztók, M32
-
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #221116 üzenetére
Ha tudnám nem kérdezném.
Próbálom apum az 1.4-es Ibiza (2009<) fele terelni de az nem igazán begyere neki, Focust anyám zárja ki kategorikusan míg a Grande Punyeszt apum, mondván Jazz méret és nagyobbat akar beltérre.GK Jazzt nem akarunk mert kegyetlen hamar elrohadnak a tankbetöltő környékén + amúgy is... Jazz és Civic után még egyszer 10+-os japán ide nem jön.
Szóval maradna a H Astra ~1,5-2 közt. Ha az 1.3-asból is csak MXX van akkor viszont erőltetem feléjük az 1.6 benzint...
Per pill:
Ceed 1.4, i30 1.4, H Astra 1.6, talán talán az ibiza van képben. Őszintén nem tudom már mit merjek nekik felhozni. Ja igen Golfot kilőttük mert apum szerint nagyon lopják.60-hoz közeledve egyre nehezebb nekik tanácsot adni.
-
Micsurin
nagyúr
válasz
molnarpeter #221113 üzenetére
Az 5 gangosak is M20? Az nem a 6-os lenn?
tboldi de whaat? Mentem Punto 1.3-assal és ég és föld volt az 1.2-es Jazz után. Volt nyomatéka ha ráléptél.
Most elvesztem.Lehet marad az az 1.6 akkor...
-
válasz
molnarpeter #221089 üzenetére
Van ahol adnak olyan kamatot, ami kézpénzre vátható?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #220533 üzenetére
Kötötten ez vagy a Kia Stonic választható. Ha láncos akkor oké. Ránézünk köszi.
-
válasz
molnarpeter #220526 üzenetére
Jelenleg greengos autokkal jarkalok, de az belfoldon mukodik, ott is limitaltan, mentalisan nem olyan megnyugtato, hogy porog a szamlalo, hiaba tudom, hogy olcsobb a sajatnal.
Segit, hogy az ember ne hasznalja feleslegesen sokat, de a kirandulasoknal az arcodba tolt 15-20 ezres autoberlesi koltseg a lezaras utan azert fajdalmas valosag a sajat autok rejtett koltsegeihez kepest
-
dokee78
félisten
válasz
molnarpeter #220516 üzenetére
Kisebb ingazas munka között évente 1-2 hosszú táv lenne.
-
dokee78
félisten
válasz
molnarpeter #220511 üzenetére
Melyik évjárat melyik motor?
SKODA Octavia 1.6 FSI jó választás?
-
válasz
molnarpeter #220477 üzenetére
1. bekezdés: Kb. ugyanazt írtuk.
2. bekezdés: Érzésem szerint nem temperál előre, csak indulás után átforgatja egy pillanatra a dízelmotort. Nagy gázra késlekedés nélkül ráengedi a dízelt, akár 3000 rpm-mel hidegen.
-
beronzapp
csendes tag
válasz
molnarpeter #220281 üzenetére
Barmi. Befecskendezés, motorelektronika nem, automata váltó sem (legalábbis még nem csináltam.)
Passat navigáció frissítés, extrák bekapcsolása az megy. Hengerfejet nem sikolnék, mert nincs mivel, de össze tudom rakni. -
beronzapp
csendes tag
válasz
molnarpeter #220269 üzenetére
Igen. Futó megvan. Csak húzni kéne.
Cégessel még próbálkozom.
MK1, MK2, jó lenne, de papíron nem húzhat 750 kg-ot.
Azért írtam, hogy kinézet mindegy, Trabantal is elhúzom. Max 350 kg lesz mindenestől. Csak ha megálítanak akkor hátrafektetnek. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #220271 üzenetére
De akkor is kell autó mert a Paszulyon nincs horog. Persze igen, akkor elég lenne egy ezeröcsi Swift is, nem kéne egy másik Passatot vennie.
Bár ha futót húz akkor tuti nem kispolgári japán autót vennék, azokon elég alulméretezett a fék (Bubié is siralom).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #220269 üzenetére
De a futója már megvan, gondolom azt nem akar cserélni...
-
válasz
molnarpeter #220244 üzenetére
ez nekünk is szóba jött, amikor a Niro alacsonynak találtatott
de őszintén nem tudom hogyan befolyásolja a negatív rugóút eltűnése a futóműhangolást -
válasz
molnarpeter #220244 üzenetére
Skoda szimpi is volt mindig hogy lehet kicsit emelt/erősített futóművel rendelni autóik. Csak ott meg a száraz DSG... Meg az a 1.5 centi nem tudom mennyire elég az octávián pl (biztos nem egy rav4 szintű hasmagasság azért, ezzel majd mindent ki tudok röhögni amit pest nyújthat, mondjuk sajna csak majdnem). De skodánál különben adtam volna ennek egy esélyt, octávia szimpatikus különben.
-
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #220226 üzenetére
Abból csak kombi. Mondeo nem tetszik
-
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #220220 üzenetére
Jajj értem,köszi .
mondjuk szerintem az 508 manuálba is értelmes választás,aztán az mégiscsak jobban illik hozzám,főleg hogy szedan parti vagyok. Mondjuk még ősz messze van , úgyhogy bármi is változhat addig
-
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #220218 üzenetére
köszi! ennek mik a tünetei? nem olvastam még utána konkrétan
-
batai15
félisten
válasz
molnarpeter #220216 üzenetére
Elvileg a korai évjáratok voltak, és megoszlanak a vélemények is ez ügyben hogy meddig. Van akik szerint 2017ig biztosan, mások szerint 2019 ig , mert elvileg az 508nál is volt már motor csere , szóval inkább az utóbbi a reális.
Ami biztos hogy alvazszám alapján meg lehet mondani hogy érintett e az autó.
Maga az átalakítás 1 millió alsó hangon,(ezért sem proritás) és szerelő szerint fordokat nem érinti, szerinte a más títusú olaj miatt.
Egyébként jó kis motor lenne, más számottevő hiba nélkül.
Jó magam mivel fiatal autót (18 körüli) nézek eddig mk3 focus, és 508 2.0 bluehdi van fókuszban. Teljesen nem tudok gond mentes autót venni, mert a fókusznak 500 egy villanyszervó, de ha 508automata lesz ott is lehet az elektromos kézifkékkel gond. Hozzáteszem egyik hiba sem általános, de fáj ha mégis jelentkezik
Magától az aisin váltótól nem félek, enyémbe is még nem hulott szét(bár volt olaj csere) és nem rossz hírben álló váltó,bár a hő cserélőre rászorul egy upgrade .
Néha fel fel szokott bukanni egy egy sw /limo active kivitelben manuálba , elektromos kézifék nélkül ,na egy olyan kéne nekem is azzal lenne a legkevesebb gondom.
Úgyis kap majd egy droidos fejest,automata fényszóró tolató radar stb úgy is tud, nagyon többnem is kell . -
hobizoli
nagyúr
válasz
molnarpeter #220182 üzenetére
mondjuk ezekbol a klimas tipikusan elegge ritka.... meg ellensegemnek se ajanlanek szivodizelt klimaval
eleve nyomatekgyenge, amit meg a klima is csak butit -
eWro
csendes tag
válasz
molnarpeter #220182 üzenetére
Golf4 nem lehet rossz, sdi az tul van arazva szerintem, az Octavia meg a futomuve miatt nem, meg talan az oregesebb forma is mar.
-
laszak
tag
válasz
molnarpeter #220163 üzenetére
Köszönöm Mindenki válaszát, hasznosak voltak!
Elszaladtunk a közeli VAG szalonokba, a Superb nekünk feleslegesen nagy, kiesett.@molnarpeter :
dízelből a 200LE-s verziónak van értelmezhető előnye a 150 lovas verzióhoz képest? -
tototos
addikt
válasz
molnarpeter #220152 üzenetére
Nekem a Camry beltere kifejezetten tetszik.
-
laszak
tag
válasz
molnarpeter #220150 üzenetére
A városban relatíve keveset megyünk, kb 2 hetente 1x, akkor mondjuk 10-20km.
A többi inkább hétvégente, ahogy írod, 2x150, vagy 200km, kb 2/3 pálya, többi országút, de ez később biztosan változik, ahogy egyre több programot szervezünk majd a kicsinek. -
tototos
addikt
válasz
molnarpeter #220115 üzenetére
Hát én 1 ideje figyelem a holland Prius árakat és azok nem igazán mozdulnak semerre. Most ott járunk, hogy drágább kint egy plugin Prius mint itthon(kell hozzá a 380-as euró is)
A v60 is inkább 10 ezer euró környékéről indul.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
molnarpeter #220079 üzenetére
A tarcsinak ara van kerem.
-
Bikkrom
senior tag
válasz
molnarpeter #220022 üzenetére
+tototos:
Maradt a Volvo V60 egyenlőre a befutó, beleültünk. Alszunk rá még párat. Kibírható a hátsó lábtér az asszony szerint. Gyerekeknek meg mindegy. A csomagtartóval együtt tudunk élni. 1 hétre 2 közepes bőrönddel, 2 hátizsákkal 2 gyerekkel simán elutaztunk. Arra bőven sok amire nekünk kell.Szembejött még egy hibrid Merci C350. Ahogy látom nagyobb csomagtér, nagyobb lábtér. Ezek mennyit bírnak tisztán elektromosan? Mi a tapasztalat ezekkel? Nem sokat találtam róluk itt. Árban 5,5 milliós tehát kicsit több, mint a Volvo, de 2 évvel fiatalabb is. Igaz km-re meg pont annyi. Ti mit tudtok róla?
-
rbalint88
addikt
válasz
molnarpeter #220047 üzenetére
Mint i30 felhasznalo mondom, hogy nem hiszem, hogy kisebb a Scala az i30/ceednel, sot
Altalaban pont a helykinalatat emelik ki a Scalanak
En barmikor bevallanek belole egy 1.5tsi-t
Új hozzászólás Aktív témák
- Revolut
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Battlefield 6
- OLED TV topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Apple MacBook
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Xiaomi Pad 7 Pro - fél kiló, maradhat!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Philips NA351/00 Dupla kosaras Airfryer eladó
- Samsung Galaxy A32 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- Új! Targus - USB-C Dual HDMI 4K HUB - 2 HDMI-vel. Saját töltő nélkül 2 monitorral (120Hz)
- Bomba ár! HP ProBook 440 G6 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest