- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
fogkefe21 #226861 üzenetére
Az új azért csak új, én is azért gondolkodtam el újon, mert még nem volt új autóm, de ha őszinte vagyok, "Ezt miből számolta ki, matematikus Ön?" alapon az új azért jóval drágább, cserébe van garancia is.
Én kb. 6M-s használtak vs. 10-11-ért újat vonalon gondolkodok.
(vagy a legolcsóbb, ha marad a 12 éves és max. 5l gázolajat kérő "régi").Téli gumi helyett
: gyári nyári gumi elad, az árát kiegészítve 4évszakos az árából.
Nem kell külön felni szett, vagy nem kell szezononként átszereltetni, elég kb. másfél évente elmenni gumishoz egy centrírra.
Bár a legtöbb 4évszakossal közlekedő szerintem nem nézeti meg sose a gumkat felrakás után már.
Nyáron voltam a másfél éves szettel centríroztatni, kérdezték, hogy mennyire rá? Mondtam, hogy nem érzem, hogy rázna, de van vagy 25-30k a gumikban, pörgessék meg őket a gépen. -
válasz
fogkefe21 #226838 üzenetére
Captur-ból az 1.6 tölthető hibridet gondoltam, de az 1.3 TCe mellett lévő mild cucc se rossz.
a plugin szerkezet egyszerű, mint a faék (Csikós cikke még Totalcar-os időkből) és kétféle tablettel van, az a kis tablet egyáltalán nem gáz.szerk: vannak olyan tapasztalatok renaultforums-on, hogy emelkedőn nem hajlandó kivenni egyesből a villanymotort, és bőg emiatt, de én ezen Toyota hibrid tulajként csak röhögök, mert az síkon is ezt csinálja
szóval mint mondtam, az elmélet, hogy kuplung nélküli hibrid rendszer, szívó egyhatossal, az tökéletes. a szoftverezése, hogy mikor és hogy vált, az a trükkös. ha tudsz élni ezzel a parával (mert alföldi vagy) akkor összességében korrekt gép
-
H A M M E R
csendes tag
válasz
fogkefe21 #226827 üzenetére
Én is SUV-ot nézek most, az alábbiakban ültem szalonban nemrég:
- Mazda CX30
- Nissan Qashqai
- Skoda KAROQMindegyikből kb. közepes felszereltséget néztem , hasonló árkategóriában. A mazda tűnt anyagminőségben a legjobbnak, de az volt számomra a legkényelmetlenebb (rövid ülőlap), bár egy kistermetű nőnek, lehet pont az lesz kényelmes. Nekem ezek közül a Qashqai tűnt a legjobbnak, de utána beléptem face csoportokba, meg olvasgattam neten, és sok problémát láttam, ami miatt elbizonytalanodtam:
Pl: kormány gomb probléma, bosszantó apróságok -
ParmaBoy
tag
válasz
fogkefe21 #226850 üzenetére
Az 1.6 e-tech-ben teljesen más a váltó, egyszerű szerkezet, korai még ilyet kimondani, mert friss a termék, de nem hallani széthullásról, tartósnak tűnik.
Az 1.33-as mild hybridben is "az a" váltó van (nem ajánlott), EDC, de nem tudom, h azonos-e a kódja a simával, van-e különbség.
-
válasz
fogkefe21 #226827 üzenetére
ilyen felhasználás mellett a Skyactive nem fog 8 liter alatt enni, a Yaris Cross meg nem fog 6 liter felett enni
UX250h vagy Toyota CH-R nem játszik?
illetve be szokott nézni ebbe az ársávba néhány Captur E-Tech, eddigi tapasztalataim alapján a Renault elég nagy minőségi fejlődésen ment át az elmúlt 10-15 évben, és az E-tech hibrid rendszer alapjaiban (koncepcionálisan) jó. igaz vannak szoftveres anomáliák vele, váltás tekintetében, de a Renault erre már csinált két visszahívást is, amiről tudok, meg lehet többet is, amiről meg nem, szóval szerintem mostanra már kikupálták, egy kört megérne megnézni -
vzsryl
nagyúr
válasz
fogkefe21 #226827 üzenetére
Nissan Qashqai 1.3Dig-T.
12 találat van rá hahu-n 8-9M között. Alapvetően is egy jó ár/érték arányú autó, de ezzel a motorral ebben az ársávban best buy. 4 henger, jól megy, viszonylag keveset fogyaszt és belül jóval nagyobb is a felsoroltaknál. Szerintem a minőségérzet is rendben van, max a Mazda jobb nála ebben.btw. érdemes lesz eladni 150k km környékén, mert ezek a száraz duplakuplungos váltók általában 150-250k környékén kezdik feladni, és gtk. a javításuk.
-
BigBlackDog
veterán
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
fogkefe21 #222621 üzenetére
Nem rosszabb az ezekben az évjáratokban szerelt 1.6 TDI, mint a mk3 facelift Focus-ban lévő 1.5 TDCI. Váltó hibák (kézi, difi csapágy) előfordulnak viszont a VAG-nál. Ford esetén a szervó hiba ami drágább, illetve viszonylag fiatalon beázik a hátulja és újra kell tömíteni. 2.0 TDI váltó nem nyűgös tudtommal.
-
-
válasz
fogkefe21 #218123 üzenetére
a japán szívónak van egy olyan hátránya, hogy mivel sokat elbírnak, mindenki hajlamos ridegtartásban tartani (úgyis bírja alapon) és mire hozzád kerül, lehet, hogy már a belét is kitaposták
én használtam Rapid-ot azzal az 1.0 TSI-vel, meglepően fickós. voltam vele egyedül Ausztria oda-vissza és pályán sem ültem el magam benne, bár nem lehet vele a belsőben menni a nagyfiúkkal, de lehet tartani egy egészséges tempót is. és még csak sokat se eszik.
viszont legalább egy fél mérettel kisebb az Aurisnál - szűkebb elöl is (vállban) és hátul is, és a zajcsillapítása is kisautós
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó karcmentes Apple iPhone 11 128GB / 12 hó jótállással
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alphine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3024, 91% Akkumulátor
- Azonnali készpénzes Sony Playstation 4 Slim / PS4 Pro felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Microsoft Surface Pro 9 i5-1245U 16GB 512GB 1év garancia
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest