Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tboy93 #127819 üzenetére
Van annak több baja is.
Kenési problémák a berakódott csövek miatt(turbó halál). Teljes üzemanyag rendszer halála valamelyik pumpa hibája miatt. Elég ha egy ü.a szivattyú megszorul a tankban és leforgácsolja magát, ezt a reszeléket beküldi a rendszerbe és minden cserés lesz.
Aki ilyen autót vesz, az átnézésnél nyittassa ki az üzemanyag szűrőt, ha ott reszelék van, akkor azt nem szabad megvenni. Nem mindenki negedi ennyire megbontani a verdát, de vétel után azonnal ellenőrizni kell.
Ez a hiba elviszi az összes pumpát, midegyik befecskendezőt, közös nyomó csövet, extrém esetben tankot is cserélni kell, ha nem tudják kimosni belőle a reszeléket. Olvass utána a fórumokon. Metal shavings kulcsszó alatt keresd.
Nem csak a ford és PSA konszern motorjai érintettek, az összes CR dízellel előfordulhat. Szóval érdemes ezt is ellenőrizni.
VAG autókban a magas nyomású pumpa okozza a leggyakrabban, HDI-ben meg a tankban lévő.
-
válasz
tboy93 #127606 üzenetére
Semmilyen sunyulás nincs a Mazda6 dízellel. Először is meg kell különböztetnünk az évjáratot. 2002-2005 nyárig RF5C motor DPF nélkül. 2005 nyártól 2007ig RF7C motor DPF-fel. Utóbbi nem bírja a városozást, párszáz kilométerenként pályázni KELL vele, de ki lehet üttetni chippeseknél a DPF-et. A probléma hogy a Denso injektorokat nem lehet felújítani (bár sokan állítják, hogy ők csinálják) bontott 25-45ezer/db, új 140/db. RF7-hez állítólag van egy helyettesítő injektor fele ennyiért, de csak ha mind a 4-et cseréled. Ez drága, cserébe a magasnyomású szivattyú SOHA nem szokott megmakkanni, ami más autóknál 4-500 ezer is lehet. Van viszont egy SCV szelep a pumpán, az meg szokott halni (akár pl 4-ből 5-be váltáskor lefullad az autó) az 40 ezer Ft. Ez ilyen. Nyilván van benne kettőstömegű, 300 a csere kuplunggal, csak LUK-ot szabad venni. Nem érzem sokkal költségesebbnek mint más közösnyomócsöves turbódízelt.
-
válasz
tboy93 #127596 üzenetére
A Mazda 6 valóban jó lenne, csak pont nem kombi, mivel írta hogy azt nem szeretne, meg nem szedán mert az baromira nem jól pakolható, hanem 5ajtós, ami olyan mint az Octavia, nekem is ilyen van. Szerintem ha csak és kizárólag pályán használja semmilyen hátránya nem származna abból hogy dízel, ha egy karbantartott példány. Ezekben a DPF szokott megmakkanni a városozástól, de a pályát zokszó nélkül bírja. Facelift előtt nem volt DPF de hatgangos váltó sem.
-
-
válasz
tboy93 #127503 üzenetére
roberto211 nagyon el van tévedve, ha azt hiszi havi 250 a kánaán. 5fős nem hagyományos család (nem úgy áll össze, hogy apa anya 3 gyerek, de ez nem is tartozik ide) 2 kereső összesen 500 nettó meg még 150 kb. gyes, családi, adókedvezmény, cafeteria, rokkantsági stb. 6 millió adósság. Ez utóbbi elvisz havonta kb 160-at havonta, mert nem szándékozom még 15 évig fizetni.
Elhiheted, hogy nem élünk nagy lábon, de nem könnyen tartom fenn a Mazdát, mindig van valami sz*r, bedöglik a mosógép, vezérműtengelyt kell cserélni a Mazdán, penészedik a fal, stb.
Kissé már bánom, hogy hitelre beleugrottam az első autóba amit kínált ismerős, de ott volt az újszülött, és napi 3 órát ingáztam busszal, 45 perc autó helyett átszállásokkal.
Lehet jobb lett volna egy fél milliós 15-20 éves 1.9 TDI
Szeretnék egy alvázvédelmet, meg az ajtók alját megcsináltatni (erre ajánlhatnátok valami szakit Budapest-KeletPest-NyugatHeves vonzáskörzetében) de legkorábban nyáron fog menni. -
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #127503 üzenetére
"ha lakashitelt/albit, rezsit fizetsz '
De pont ezaz h jó darabig nem kell fizetnem semmit,közös megállapodás miatt.
Ezért marad az autóra való költés, a maradékot meg
a nőkre, eltenniMegmondom őszintén amióta komoly kapcsba vagyok tavaly október óta az idő alatt kb egy b6 passat árát elköltöttem már a zasszonyra, vagy egy 7g type-r árát... Mikor belegondolok ebbe elgondolkozok de mindennek megvan a jó oldala.
bandus: Most nekem se.. De ha tudnám fedezni az esetleges felmerülő magas szervizköltségeket akkor beleugranék..
-
-
gaborbol
őstag
válasz
tboy93 #127400 üzenetére
2016-os model rmar igy nez ki . Eloszor lattam a reklamot azt hittem ez az uj accord
-
-
peterr85
tag
válasz
tboy93 #126899 üzenetére
+ Gergőke88, roberto211: igen, a tulaj mondta hogy tölteni kell. mivel ezen kívül tényleg úgy néz ki hogy rendben van az autó, elhoztam. remélem nem lesz vele túl sok gond..
a klímás dolog meg majd kiderül. ha töltés után ereszti a gázt, akkor kb. milyen költséggel számolhatok?
-
ziku
csendes tag
válasz
tboy93 #126907 üzenetére
Köszönöm a választ, én is nézegetem a swifteket. Látom van 1.0-ás illetve 1.3-as motorral. Melyiket preferáljam inkább?
Swiften kívül valami más? Látom mostanában elég sok használt autó kerül be külföldről, opel corsától egészen a honda civic-ig. Esetleg nem lenne érdemes ezek között is szétnéznem?
-
trassher
addikt
válasz
tboy93 #126823 üzenetére
Nőből van, neki elég ha tetszik az autó. Ilyen felhasználásra én tutira egy swiftet vennék neki. 500-ért már olyanok vannak hogy ír,olvas,számol. 100K-nyi alkatrészből meg szalon autót csinálnék belőle neki. C corsa sem lenne rossz vagy egy polo 6n2. Yarisokat és nézegettem de azokból még a 800K-s sem túl bizalomgerjesztő általában. Még van idő mert jelenleg vezetni jár, addig meg úgyis gyűlik a pénz.
-
válasz
tboy93 #124779 üzenetére
1. Corsa D-hez nem volt gyári xenon.
2. Ha egy autóban folyton kiég az izzó, akkor általában a feszültségszabályozó szar, nem a lámpatestet kell cserélni.
3. Apámnak most volt 7 éves a dízel Corsa D-je, hogy ő nem tankolt bele prémiumot, arra ide a bökőt. A legpuruttyább Lukoil gázolajat tankolja, főleg városban, 1-2 kilométeres távokon használja, időnként lemegy a Balatonra (2x50 km), meg nyaralni. Csak olajat (évente/10 ezrenként) és szűrőket cserél, márkaszervizben.[ Módosította: Qru ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #124572 üzenetére
a dCi-vel az volt regen abbol volt a baj, hogy 30k-s olajcsere periodust irt ra a gyar, amit igykeztek betartani a juzerek, hogy jo lesz az 35-40k-nak is
amiota 10-12k az ajanlas, megszuntek a hibak vele, nem kell a fotengelycsapagysort cserelgetni rajtuk 100-120k km utan -
Integrale
veterán
válasz
tboy93 #123842 üzenetére
Jó, de az egy Honda.
Mágus2: Egy utcával feljebb van 5 Civic 5/6 gen.Ebből egy már ki van lakatolva, de nem volt alja, van egy hatchback azon csak kicsi pörsenés van, egy szedán aminek szó szerint semmi küszöb egyik oldalon sem és két szép kupé, ebből csak egyet kellett pár ezresből rendbe rakni sárvédő tájékán.
-
hülyegyerek
addikt
válasz
tboy93 #123483 üzenetére
Köszi mindenkinek a választ.
A dízelekről megintcsak lebeszélt mindenki, valamint én is lebeszéltem magam róla, mikor megláttam az alkatrészárakat hozzá (turbó, kettős tömegű, injektor, stb.) Az 1.4-est meg azért nézegettem, mert havi szinten kb. 40 ezerrel kevesebb lenne az üzemanyagköltségem, mint egy 1.8-assal.
Az nem baj, ha lomha az autó, mivel szinte végig pályán használom, szóval nem előzgetnék vele.Hsz-ek alapján az 1.4-es kb. 6-6.5-et fogyaszt átlagban, az nekem pont jó lenne. Vagy rosszul gondolom ?(#123485) archee303: Köszi, meggondolom, de nem igazán tetszik egyik sem. A Hyundai hátulról még jól néz ki, de a Kia szerintem sehonnan se.
Egy a lényeg : sürgős a dolog, mivel kb. 2 héten belül meg kell lennie az autónak.
-
szabonagyur
félisten
válasz
tboy93 #123103 üzenetére
Nem szép tudom, formátlan, sőt a holtterek néha elég durvák benne, de összességében ennyi pénzből amik vannak hát, hogy is mondjam...
Alsó kategóriás, tekerő ablakos H Astra, és hasonló SX4-ek kb (mármint ilyen korral, stb).
Automata váltója mennyire kényes ezeknek?
ui: mit mondanátok autótolvaj kedvencnek így ebben az ársávban?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
tboy93 #123059 üzenetére
Próbáltam promotálni neki az új Mazda 6-ot pl de úgy tűnik hiába.
Elvitte egy tesztkörre a 2,5i-t jó-jó de kb ennyiben is maradt a dolog nála.
mod:
Tsebacsi: Szó mi szó tényleg elég puritán a bmw bele... Mondtam is neki, hogy egy japántól ok de egy prémium némettől nem ezt várnám egy rakat pénzért.
-
-
footy
addikt
válasz
tboy93 #122659 üzenetére
Az tiszta sor, csak az arnyalja a kepet, hogy mostanaban szinte allandoan megy a futes es elegge hegyes videken lakunk es a palyan sem volt mindig limit en meg az asszony sem ugy vezet mint egy nyugdijjas
Szoval ha ezt is beleveszi az ember akkor kivalo a fogyasztas.ui.: Ugyanezzel a hasznalattal a diesel golfom most 4.97-et evett. Aztan ezzel megint elerkeztunk a topic legnagyobb kerdesehez: Diesel VS Benzin
-
parandroid
félisten
válasz
tboy93 #122060 üzenetére
Ti milyen Kalost vezettetek?
Jó, az enyém nem volt meg sokáig, vagy 30-40k-t tekertem bele, de semmi különösebb gondom nem volt vele. Anyóséknak szedán volt, annak a futóműve tényleg katasztrófa, viszont erősebb volt (1,4-es). Utána már Aveo-ra cseréltek, az már csak 1,2-es, de a váltója és a futőműve sokkal kifinomultabb, mint a szedáné. Ha nyomod neki, persze, fogyaszt, én nem kíméltem, úgy 7 körül jártam vele, mondjuk akkoriban viszonylag hosszabb távokra (napi 2x30-35km), anyósnál a fogyasztás nem mérhető, mert mostanában évente tesz meg 2k km-t a kocsi, így aztán alig van tankolva, és akkor is csak párezerért.
A technika levetett Opel, kb C Corsa szint, sem jobb, sem rosszabb, vezettem elég Corsát a cégnél, van összehasonlítási alapom. Nem mintha a 2000-es évek eleji Cliok, Puntok, vagy akár Fiesták bármiben minőségibbek, vagy komfortosabbak, esetleg jobban extrázottak lennének (tipikus magyar piacos olcsó kisautók). Esetleg jobban mennének... Régi Swiftet végképp ne keverjük ide, az új meg már eleve jóval modernebb konstrukció.
Fabia meg külön öngól, autókeresésnél most nyáron próbáltam egy 1,2-es TSI-t, menni ugyan megy rendesen, de olyan borzasztóan lehangoló a beltere, hogy hiába vagyok még a Kalos-hoz szokva, ezt nem bírtam volna nap, mint nap bámulni. Meg a váltója is elég szarnak tűnt (utálom, amikor minden terhelésváltásnál ránt, és a motor járásának ütemére folyamatosan vibrál a bot), pedig éppenhogy pár km-t futott bemutatóautó volt, nem valószínű, hogy máris szétverték volna.
Mindez tök szubjektív persze, én ha most keresnék olcsó kisautót, biztos kipróbálnék egyet, ha még nem ültem volna ilyenben, aztán legfeljebb kiderül, hogy na ilyet, tényleg nem. A tapasztalat ingyen avn ugyan, de megfizethetetlen.
p
-
-
válasz
tboy93 #121388 üzenetére
Ez 5 ajtós kérem
Panaszom csak a csomagtartóra van, én a szedán stílusút jobban szeretem, aminek mélysége van, és nem magasra lehet pakolni. Oké, az 5 ajtós/kombi octavia meg ennek az ötvözete
Mind1, az octavia veri méretben a civic-et minden téren, kivéve az ülésvariálás, az k**vajó, és nagyon fog hiányozni.
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #121373 üzenetére
De azt kéne már megérteni ,hogy aki bmw-t vagy bármi mást vesz a 3 német prémium közül az nagy eséllyel nem azért veszi mert "racionálisabb" döntés..
Én se azért vettem volna meg munezét mert racionálisabb mint pld egy 1.6 szívó civic, vagy 1.6 sport szívó stift hanem azért mert csupán tetszik, jó volt beleülni, jó volt vele menni.,és nagyon jól éreztem magad benne.. És sokszor ezt nem tudja félredobni az ember..
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium PC házak akár 20-40% kedvezménnyel eladók garanciával, számlával!
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A20e/Samsung Galaxy A40/Samsung Galaxy A04s/Samsung Galaxy A03s
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
- LG 32GR93U-B - 32" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Lenovo ThinkPad X13 Yoga i5-10310U 16GB RAM 512GB SSD 13.3 FHD Touch 2in1
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest