Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rasotamas

    veterán

    válasz tboy93 #127606 üzenetére

    Semmilyen sunyulás nincs a Mazda6 dízellel. Először is meg kell különböztetnünk az évjáratot. 2002-2005 nyárig RF5C motor DPF nélkül. 2005 nyártól 2007ig RF7C motor DPF-fel. Utóbbi nem bírja a városozást, párszáz kilométerenként pályázni KELL vele, de ki lehet üttetni chippeseknél a DPF-et. A probléma hogy a Denso injektorokat nem lehet felújítani (bár sokan állítják, hogy ők csinálják) bontott 25-45ezer/db, új 140/db. RF7-hez állítólag van egy helyettesítő injektor fele ennyiért, de csak ha mind a 4-et cseréled. Ez drága, cserébe a magasnyomású szivattyú SOHA nem szokott megmakkanni, ami más autóknál 4-500 ezer is lehet. Van viszont egy SCV szelep a pumpán, az meg szokott halni (akár pl 4-ből 5-be váltáskor lefullad az autó) az 40 ezer Ft. Ez ilyen. Nyilván van benne kettőstömegű, 300 a csere kuplunggal, csak LUK-ot szabad venni. Nem érzem sokkal költségesebbnek mint más közösnyomócsöves turbódízelt.

    https://tinyurl.com/rasoapro

Új hozzászólás Aktív témák