- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
kelly416
veterán
válasz
tboy93 #142416 üzenetére
Van egy marék 15-ös felnim, más sincs, úgyhogy maradok a 195/65 nyárinál és télire lehet, kipróbálom a 185/65-öt.
215/45R17
Asszem kinőttem már az ilyenből, főleg kissé leharcolt családi kombira.
szerk.:
a link -
kelly416
veterán
-
-
-
-
válasz
tboy93 #142185 üzenetére
Nem mind szar ám. Meg kell nézni, látszik az, ha rozsdás. Ha nem, és ráraksz egy alvázvédelmet nem is lesz. Az enyém sem úgy néz ki mint amit belinkeltél. Van egy herpesz rajta, 2 éve ugyanúgy néz ki, a lakatos azt mondta még legalább 3 évig nem nyúl hozzá az biztos.
A Mazda6 egy jóval jobb autó mint amennyire rossz az értéktartása. Sajnos korróziós gondok vannak, főleg a behozott, pl osztrák autókkal, és a dízelek javítása is lehet költséges, de emiatt megvenni egy más szempontból ugyanilyen minőségű autót másfél-kétszeres áron szerintem nem éri meg. -
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #142187 üzenetére
Nem ismerem, de szerintem nem. Az elődnél a küszöbrész nem volt beugrasztva és műanyag elemmel burkolva, mint ahogy a jobb féle (jellemzően prémium) autóknál megoldják, ennél a szériánál viszont végig burkolt a küszöb. Persze ez nem jelenti azt, h alatta nem rohadhat, de mégis kevésbé van kitéve a kerék által felvert kavicsoknak a fém rész, s talán az első dobrész is jobb szigetelt.
-
válasz
tboy93 #142159 üzenetére
Octavia 2 tényleg magasabb árfekvésű, Mondeo TDCI nem ajánlott, de szerintem Mazda6-ból azért 1 millióért már lehet kapni normálisat. Töménytelen mennyiségben hozzák be, ezért a szépen karbantartott itthoni darabokat sem lehet nagyon eladni 1-nél többért, nagyon max 1.2. Persze a facelift előtti 2002-2005 közöttiekről beszélek.
Persze fényképről nehéz megmondani milyen az alja, rozsda szempontjából. Ha a Bose hifi, bőrülés, Xenon nem olyan fontos akkor főleg meg lehet kapni ennyiért. -
szőröscica
addikt
válasz
tboy93 #142054 üzenetére
Szerintem ez az első lépés, teljesen megéri azt a 625 forintot (ráadásul, ha egyszerre többet kér le, akkor csak minimális plusz költséggel jár), én számtalan rendszámot kértem le az elmúlt pár hétben, értek meglepetések (pl. 270-el hirdetett autóban 400+ idén év elején).
Alvázszámnak is érdemes utánamenni, én a BMW-hez találtam olyan weboldalt, ahol 3 euróért a szerviztörténetet elküldik pdf-ben azonnal, biztosan van hasonló más márkákhoz is.
A végén már a jobbnak tűnő hirdetések esetén telefonálás előtt ezekkel kezdtem.
-
Sur1G
aktív tag
válasz
tboy93 #141971 üzenetére
Ez az ajtó csukódás érdekes kérdés. A Suzuki Vitara fórumban volt erről szó és állítólag az újabban gyártott modelleknél az ajtó tömítéssel csináltak valamit és így már könnyebben csukódnak az ajtók. A legnagyobb meglepetés akkor ért, amikor az új S-Cross-t próbáltam ki. Ugyan úgy szarul csukódnak az ajtajai. Ültem már pár autóba, de olyan még nem volt, hogy harmadszorra sikerült csak becsukni egy ajtót.
Ami viszont meglepett, hogy az 1.0 turbó motor fényévekkel kulturáltabbnak tűnt az S-Crossban, mint az 1.6 Vitara. 130 km/h-nál konkrétan tök csendben lehet vele utazni, amire a Vitara alkalmatlan. Olyannyira csendesebbnek tűnt, hogy utána megkértem a kereskedőt, hogy menjünk megint a Vitarával is egy kört. Nem értem azóta se. Az 1.4 turbós S-Cross GL+ felszereltséggel névre írva minden költséggel 4,8 misi, annyi hogy itt van még ráadásul pár plussz a felszereltségben: esőszenzor, kulcsnélküli indítás meg pár ilyesmi. Aki le tudja nyelni a kocsi kinézetét sokkal boldogabb lesz az új S-Crossal. Az 1,4-es motor pedig már tényleg ég és föld. Ha a kinézetét le tudnám nyelni én vennék egy S-Crosst, de sajnos nekem nem megy. Helyette inkább jön egy 10 éves 325i 40% pénzért
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #141170 üzenetére
Nem szorongtam, nem feszengtem, kényelmes volt, nem ért össze a lábunk, de még a váltóhoz sem ért, nem estem ki az ülésből,nem csúsztam le az üléslapról és nem nyomta semmi semmimet.. Így már kielégítő?
Amúgy nekem is volt 1.0 stiftem ugye te is tudod ,mikor megvettem akkor voltam kiló 55,198cm el egyik fórumtárs tanusítani is tudja ha azt hiszik h kamuzok mert valóban annyi voltam(hál istennek most már jó pár tizessel kevesebb) s arra se volt nagy panaszom.
Oké néha felkellett ülnöm ott mert lecsúsztam majdnem ülőlapról meg kicsit keskeny volt a támla de lábtér az elég nagy a maga kategóriájában.
Viszont ezt nem mondhatom el egy matizrol.
Nem régiben Mátrából vezettem haza egyik ismerősnek daewoo matiz autóját(0.8as) isten verése az az autó szerintem..
Ülés koppon hátul volt, a támlát megdöntöttem kicsit beültem abba az egérkamionba, szó szerint kormány így is hasamnál volt pedig már nem nagy, a térdkalácsomat este kb úgy kellett masszírozni mert mire hazaértem széttrancsírozta az az ormótlan középkonzol, másik térdemet az ajtó kárpi 1/3a támasztotta, menni nem ment, 80fölé nem is próbálkoztam. Literes suzkával ezt az utat megcsináltam 1óra 20-30p alatt, na itt jóval több mint 2óra volt.. Borzalom volt.. Én még élvezettel szálltam be mert ugye szeretek vezetni a csávó meg átadta volánt. Na hát ahogy kiszálltam(inkább ne szálltam volna be vezetni.. ) Tényleg az ilyen kis 160centis 50kilós nőciknek tökéletes mert kilátsz belőle viszonylag magas, nem megy így nincs is esélye felgyorsítani /összetörni magát mert mire 100on lenne kell olyan 10km, ezen kívül nincs pozitívuma. Ja de....a fogyasztás.. Evett 5litert max 4 személlyel úgy,hogy nem nyomtam mert hiába nyomom nem megy de én azt mondom egyen tizet viszont ne okozzon nekem a reumatológiára beutalót..
-
Ace Ventura
addikt
válasz
tboy93 #140431 üzenetére
Jobban örülnék 1.6 benzinnek, de ritka mint a fehér holló....
Jaja, szerintem a hirdetés is korrekt, mindjárt rendszám alapján le is kérdezem. Előtte kíváncsi voltam a véleményekre, hogy van-e valami kifogás elleneA rugókat néztem én is. Erre is rákérdezek majd.
Köszi. -
#16514048
törölt tag
válasz
tboy93 #139896 üzenetére
"Ilyen baszom nagy suv-okat szerintem nem érdemes benzinmotorral venni, nagyon sokat fog enni."
Ezt sosem értettem, hogy miért a fogyasztás a szempont azoknak, akik ilyen kocsit vesznek. Spritmonitoron gyorsan megnéztem, hogy a Q5 benzines és dízel változatai között mekkora a fogyásztásbeli különbség, 2-3 liter jött ki. Akinek van 15 millája kocsira, azt szerintem nem vágná földhöz, én legalábbis biztos benzinest vennék már csak a kulturáltabb járás, meg a normális hang miatt is.
Bár ilyen SUV-oknál még elmegy, de ránéztem mostanában az E92-es BMW-kre (kíváncsiságból, nem tervezek venni), én azt egy sportosabb karakterű autónak tartom, evidens, hogy minimum egy jó kis hathengeres 325i-t vennék, de alig van fent ilyen. Mindenki a húszdét vette még ebból is, mert a katalógusban az fogyaszt a legkevesebbett, röhej, hogy egy újkorában több tízmilliós autónál is ezt nézik emberek.
-
kisza25
félisten
válasz
tboy93 #138916 üzenetére
mert nincs benzines 3,7M alatt? 4,1M-ért meg újat veszek, amúgy leírtam, nem olvastad végig azt az 1 mondatot?
3M-ért szeretnék, de 3,2M a plafon és valami olyan lesz 100e km futás alatt, mert az még 4 év garos, amit én nagyjából ki is tudok használni.
(mostaninál klímahűtőt cserélték 0Ft-ért garban 5 éves kocsiban) -
Declare
őstag
válasz
tboy93 #138456 üzenetére
a 0-100 az mindig csak 1 adat a sok közül, ez meg nem jellemzi a motor nyomatekossagat, rugalmassagat stb....azert viszonylag kevesszer futod a 0-100 at Te is gondolom
ellenben 30-50, 50-100, 100-120, 130-150...jo pelda erre az en 1,7 cdti astram. Haveromnak ugyan ez van csak 1,6 szivo. Multkor kicsit hajtosban tettünk meg autopalyan/föuton egy 150-200 km es tavot, ö ment elöl, en követtem, ö ismerte az utat, en nem annyira es mindig nekem kellett elemelnem a labam a gazrol, hiaba azonos kb a kettö kocsi teljesitmenye, hatarozottan jobban ment a dizelem. Aztan nap vegen vezette az enyemet egy rövidet es az volt a reakcioja, hogy
baszki ez raketa
pedig nem, söt az öve a 0-100 at picit jobban futja, de a mindennapi hasznalatban, varosban, rugalmassagban ezerszer jobb. (ez csak olyan kis tapasztalati szösszenet)
es akkor ezek utan irom, hogy az 1.8 as v40 volo az nem csak a 0-100 at futja sz@rul, de elözni is kinszenvedes vele....hat akkor egy 1,6
en minden ismeröst lebeszelnek rola, akar szaguldozos, akar nem.
(#138450) w333 200lo abszolut nem sok. Ha palyazol nagytempoval böven kellenek a lovak/Nm ek. Plane egy kombiba....ettöl függetlenül egy R designos kombi nekem is inkabb vicces....a vezetesi elmeny, sportossag nem attol van, hogy egyenesben presel az ülesbe....hanem kanyargos uton, csuszos uton
egy kombi ott pedig csuszik maszik sodrodik...egy limohoz vagy roadsterhez kepest. Egy kombi legyen az ami...pakolos, utazos, komfortos auto....egy nagy dizelt bele, ami tol mint a mozdony es csok
nekem ez a kombi
-
adatfalo
senior tag
válasz
tboy93 #138239 üzenetére
Most néztem, és 750k ért csak az alja van, igaz 950k ért már volt 1-2 szebb darab, de az akkor se jön ki 1milkára mindennel együtt. Igaz, csak a Te és mások tapasztalataiból pedig úgy gondolnám, hogy 1.4 gyenge lenne bele, inkább az 1.6, akkor meg már megint szűkült a kör.
Én is dilemmában vagyok, van 1.8m -m és nem tudom, hogy mit vegyek, mivel továbbra se létszükségletem a kocsi, így lehet gyűjtök még egy 8gen civic-re, csak, hogy csatlakozzam a klubbhoz.
-
hobizoli
nagyúr
-
-
trassher
addikt
válasz
tboy93 #138044 üzenetére
Én ali-ról rendeltem ami a képen is van. Elemet kicseréltem magamnak, nagyon maximum 2000 forint volt az akció. Ez inkább műanyagos mint gumi de nem is fog beszakadni az biztos. Ignis kulcs ugyanez, ott is cseréltem már faternak házat + gombokat.
sagesz93: Ezt mi hoztuk ki 0 kilométerrel 2006-ban. Kb. a tökéletes autó az öregnek mert a műszaki dolgok abszolút nem érdeklik és neki az autó is csak egy eszköz amivel eljut A-ból B-be. Szerintem elég csak annyit mondanom hogy autókozmetikás ismerősöm tavaly szeptemberben csak azért vállalta el mert jó barátok vagyok. Baráti alapon kért 17K-t úgy, hogy 3 napig nála volt a kocsi.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #138028 üzenetére
jajma OMG
ha annyira akarnak sporolni, akkor gyari navi helyett szurjanak bele egy ablakra tapasztos TMC-s kivehetot, az nem kerul 300k-ba csak 50-be
ugyanoda elvisz az is, es valszeg frissebb rajta az utvonal adatbazis isamugy VW-nal egy idoben qrva sokan beleszaladtak abba, hogy alapbol meg kazettas radio volt benne, es ha magadtol nem kertel bele CD-s fejegyseget, akkor kijott a jarmu a kazettaval is siman e.tetoablakkal meg legykondival meg a 4e.ablakkal is, mert ugy olcsobb volt a kiindulasi ar
foleg amikor online meg lehetett mar rendelni autot, es a uzletkoto nem szolt, mivel nem volt ott, az emberke meg veletlenul atsiklott feletteIgnis-be is amugy letezett kazettas fejegyseg, de itthon a kereskedoknek volt annyi agya, hogy 2003-ban amikor elkezdetek arulni, mar altalaban nem ugy azzal rendeltek be a gyarbol, hanem a CD-sel
1-2 eve neztem a jofogason volt elado Ignis gyari kazettas fejegyseg elado
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #138018 üzenetére
ez akkoris mindenhogyan proli, egy 5-6M-s autonal az semmi, ajiba megkapod kb
amin eccer rohogtem egy olasz cegnel ugy rendeletek be a Berlingo-t, hogy klima van, de elol is tekeros ablakkal
az mi ruppotlan mar?
vhol le kell huzni a parkolokarytaat vagy akarmit, akkor ott benazol, mint vmi Wartburg-ban 30 evehaladjunk mar a korral ennyit, hogy 2010 utan par evvel egy autonak ahany ajtaja van, akkor alapbol e.ablakos mind melle
amin sirok meg, az a riaszto nelkuli autok tomkelege
pl 15 eves G Astra es kulccsal nyitogatjak
ennyi ido alatt nem volt ra 25k, hogy centralra nyissa egy radios baszas? -
lenko
aktív tag
válasz
tboy93 #138028 üzenetére
Engem zavar benne a hiánya, nem lehet úgy kiszellőztetni az autót menetközben normálisan.
x óra pályázás után, egy kis torlódásnál nem árt(ana) lehúzni mind a 4et 1-2 percre.
Vagy álló felforrósodott autónál se lehet első 2 vel szellőztetni normálisan.
Vagy menet közben résnyire lehúzva a jobb oldali első+hátsó ablakot,(Így ér a legjobban a levegő huzatmentesen) -
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #138018 üzenetére
De akkor is, maga a párosítás, tényleg a vicc kategória.
Meg egy gyári színes naviért elkérnek újonnan még a legkommerszebb márkáknál is minimum 3-400k-t, prémiumnál 7-800-at, addig egy villanyos hátsóablakpár jó ha 60-80k felárat jelent, de van ahol lazán bealkudható.
H nem fér már bele? Tényleg érthetetlen számomra is. -
footy
addikt
válasz
tboy93 #137467 üzenetére
Persze, en ezert nem is ajanlottam a G6-ot.
(Ha szivo vs turbo(mondjuk egy nem problemas T-jet) oldalrol nezzuk, akkor is kis odafigyelessel(hidegen nem rugva, kisebb olajcsere periodus) hasonloan tartos/"koltsegmentes" lehet mint a szivo) -
-
Speeedfire
félisten
válasz
tboy93 #136983 üzenetére
Nézegettem kint is őket (itthon elég gyér a felhozatal belőle), nem lehetetlen találni.
Ezt a toyota-t is néztem, de túl sok jót nem olvasni róla. Beletették az év motorját, 1.8 benzin 192le. Viszont a futómű nem lett valami nagy durranás alatta. Elvileg a celica váltóját kapta meg, de nem annyira pontos, gyors. Illetve is a facelift utánit érdemes venni. Elég vegyesen írnak róla. A ~200le-höz képest pedig "lomha". -
footy
addikt
válasz
tboy93 #136938 üzenetére
Rohad az mar 2 evesen is, az autobild dauertest-jet sem huzta ki.
-
haddent
addikt
válasz
tboy93 #136921 üzenetére
Én érzem/éreztem, hogy kicsit olcsó, dehát egye fene egy szemlét kap ma a skodri. Odamegyek, hidegen kitaposom a belét, meglátjuk mekkora motoralkatrészeket köp ki hátul
BigBlackDog neked is: Suzukit nem kér köszöni szépen, és még az én ráhatásomra se volt szükség
Omega az igazából az én agymenésem volt, csak találtam egy szép példányt. Én Opelt raknék alá, de ő nagyon VAG -os, és főleg a régiek esetében, annyira nem is tudom hibáztatni. A tuti tippem egy 8 szelepes F Astra vagy Golf 3 lenne, de egy pillantást megér ez a skoda. Elég leharcolt a hátulja, esztétikailag rotty. Illetve "húnagymotorosbazdmegsokatfogyasztnemvesszükmeg", szóval hátha ez a keresztmetszet az, amiben lehet értelmeset kapni, mert nincs rá kereslet. De köszönöm a véleményt, nem tudok vele vitatkozni
F Astrából a 16V (opelesként, topic lakóként költői kérdés) az necces, ugye? 8V van a családban, meg későbbi genes 16V is, de az első gen 16 szelep az kicsit hibrid, csak nem úgy, hanem fele motorolaj, fele benzin
-
Jackal2
senior tag
válasz
tboy93 #136886 üzenetére
Egyet értek, nekem is erre járt az agyam. A menekülés vékony ösvényét egy dolog jelenti: faternak a 307SW 1.6 dizeljét is meg lehet venni, ismert az előélete, normálisan karban tartott stb.
Igazából tudom hogy Jazzt kéne vennem, csak még harcolok egy kicsit a sorsom ellen
Egyébként nagyon durva, mennyire tartja az árát, egyszerűen nem hittem el. Két nap alatt kb. 650 autót néztem meg a neten, de magasan a Jazz tartja legjobban az árát és kb. "senki" nem akarja eladni (ahogy a Mazda 2-t sem), pl Ibizából 3x annyi van, meg a franciákból is van egy rakat...Azért ez is jelent valamit.
BBD: még nem, de rápillantok.
-
Jackal2
senior tag
válasz
tboy93 #136883 üzenetére
Nagyjából a Népítélet is ezt mondja, hogy mint ha nagyon szét akarnának hullani ezek az autók, pedig még nem is nagyon van belőlük régi, ami azért elég durva. 1.2-eseket meg sem néztem, mert az igazi kinzópad lehet, ráadásul mennyit foroghat az autópályán ha nem 90-el akarok menni, miközben aláznak a kamionok?
Egyébként elgondolkodtam egy alsó-közép dízelen is, mert ennyi pénzért már az is van...Csak ugye a dízeles horror storyk, kettős tömegű, közös nyomócső, részecskeszűrő stb stb.
-
ADAM1337
nagyúr
-
BigBlackDog
veterán
válasz
tboy93 #136205 üzenetére
Ha külföldön lett felokosítva a km óra, akkor szerintem nem sokat ér. Meg persze, eddig mindegyik magyar eladótól azt hallottam, hogy "ez tényleg csak ennyit futott külföldön", meg "km garancia", meg "lekövethető futásteljesítmény". Ez szép és jó, de mindig az volt az érzésem, hogy vagy a kedves eladót is nagyon átejtették a palánkon már a külföldi vételnél és ennyire jóhiszemű, vagy csak ő próbálkozik engem átejteni, de nagyon csúnyán. Persze, vannak kivételek, csak valaki segítsen már találni néhányat.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
tboy93 #136169 üzenetére
az elso szeriasok valoban nem voltak hibatlanok, kezdve pl a futomuvel, meg ilyen elektromos nyugokkel, de a facelift utaniaknal ez meg lett oldva jobb cuccokkal
meg a facelift elottiekben is mostanra mar tuti ki lett cserelve a futomu egyszer, 12-15 eves auto ritkan jar meg a gyari lengokarral hungarisztanban1.2 az fosgyenge
1.4-1.6 az "alapmotor"
1.8 sportosabb menetteljesitmenyeket ad marnyilvan a lovak zabbal mennek, ne varjon senki 6 literes fogyit egy 115loeros motortol 1300kg-s kaszniban, foleg ha rovidtavokon jar vele
-
-
runner 125
nagyúr
válasz
tboy93 #135682 üzenetére
De azt tedd hozzá, h ebbe hifi, horpadásjavítás, korróziójavítás, lámpacsere (és még ki tudja mi
) is benne van...
Váratlan hiba ebből mennyi volt?Ha így nézem, nekem kb. 20.000ft-ot vitt el a HR-V 2 év alatt, abból is 10k a 4 új gyertyakábel volt, amit a nyest elárgott, műszaki hibát tekintve a bontott lambdaszonda volt egy 10-es.
-
mdani01
aktív tag
válasz
tboy93 #134854 üzenetére
Hetkoznapinak nekem is CTR lenne, hetvegere valamelyik a ketto kozul
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #134850 üzenetére
En sem ---
Ezert kezdtem el tegnap lottózni..
Ha megnyerem az ötöst vagy legalább pár millát utana első utunk a suzuki világ budaörs és rögtön hozunk ki egy új vitara S -t
Rendszam meg ROB 211 lenne
tepenzed: Dehogynem Mindennapinak mindenkeppen egy vitara s-t Hetveginek vagy alkalmi autonak valami lexus vagy infiniti..
-
Vesztor87
senior tag
válasz
tboy93 #134753 üzenetére
Mikor nem volt benne kraft a gázpedál lenyomására az emelkedőn akkor vissza raktam 4-be. Lassult úgy is, de nem is padlóztam, felesleges. Nem lassultunk akkorát. Persze lehettem vna tökös gyerek hogy 3-ba vissza aztán 4-5000-ig elforgatom és juhé, még lehet gyorsul is. De minek? Alig evett többet 4-nél, szerintem jó volt így neki
Egyátalán nem szivattam, tehát nem az volt hogy jön az emelkedő és padlógáz 1500-nál. Olvastam valahol hogy 3000-et forog 100-nál, ha mentünk 80-al akkor kb. 2500-at foroghatott, 70-nél mondjuk 2300. Itt vissza 4-be, akkor megint mondjuk 2600-2800-at forgott, nem padlóztam, lassult picit, de nem olyan sokat.
-
roberto211
őstag
válasz
tboy93 #134753 üzenetére
Ezres swiftet en is szerettem vezetni. Gazreakcioja brutal jó volt pláne úgy h direktbe szívta a levegőt nálam plusz kati se volt benne. Kb 1mm-t rapoccintettem mar 3 ezernel járt. Swifttel mindig úgy mentem ugye dugóba h kuplung fogási pont es poccintgettem a gázpedált h ne fulladjon le.
Lagunanal is ezt akartam ott nem sikerült.... Egyből lefulladt amekkora sz@r gazreakcioja volt
Hiába poccintgettem semmit nem csinalt.
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Xbox Series X|S
- Milyen TV-t vegyek?
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U758 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I HDMI I 15,6" FHD I W11 I Garancia!
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- LG 45GS95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i7-4GEN I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- HP EliteBook 820 G2 i5-8300U 8GB 256GB SSD 12.5" 1 év garancia
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest