- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
tboldi #199054 üzenetére
Az első 5 alkalommal még OK. Legalább annyiszor végig is néztem, tökéletesen egyedi produkció. Ahhoz képest, hogy amatőr, tök jó.
Na de 20-onikszedjére?
De akkor tessék, hasonló produkció. Személyesen is ismerem az alkotó előadót.
Meg az anyukáját is.
-
IMIIKE1998
őstag
-
válasz
tboldi #198296 üzenetére
Az 1.33-as toyota benzines is szenved ha jól emlékszem az ilyen olajat csak néha tegyél bele kitételtől melynek magyar szervízes fordítása: jól lesz az mindig... Kár mert állítólag jó olajjal nincs vele gond.
Itt is kis rövid utak a felhasználás nyíregyen és környékén (20 km max, de gyakran 1-3).De azt meghagyom a használt autó piacnak ha rohadt drága is hogy szelektál. Az 1,2-es szívó benzines cliok is drágák
-
-
-
válasz
tboldi #197915 üzenetére
Az is sokat számít, hogy az ember mihez van szokva. Anno a régi swiftemben mindenkinek halálfélelme volt amikor autópályán mentem vele 140-et. Nekem meg se kottyant, nem értettem miért van ki tőle mindenki. Aztán lett civic, accord. Egy szervizelés után amikor még megvolt muter swiftje kölcsönadta pár napra. Visszaültem és rögtön megértettem miről beszélt anno mindenki
Se nem ment, se fék nem volt rajta, hangos is volt, rázkódott is. Ezek közül addig semmi nem zavart, amíg az volt az én hétköznapi autóm.
-
válasz
tboldi #197913 üzenetére
De, ennyire vészes.
80-90-el mikor sietnem kell nem túl jó úton, szabályosan félek, izzad folyamatosan a kezem és a záróizmaim dolgoznak rendesen. Ugyanott, ahol Picassoval 100al könyöklőn van még a kezem, hetvenes pulzussal... Sima úton elmegy.
Nem vagyok félős, gokartozok, évente veztech tréningezek, szeretek vezetni... Pörög a kis doboz, lelkes, de ennyi, nem a mi útjainkra való, plusz biztonságban sem mérhető akár egy Cliohoz. -
-
-
-
-
-
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
tboldi #197441 üzenetére
Szerencsére ilyen durva még nem történt velem, csak egy Interspar parkolós, alacsony fém oszlopnak húztam neki, mert elfelejtettem, hogy az van mellettem, és kis ívben akartam kikanyarodni: [kép]
Több ismerősömmel is arra a következtetésre jutottunk, hogy ezt ki tudjuk polírozni, mert ez konkrétan a oszlopocska színe felkenődve az ívre.#197442 cigam: Azt neked kell tudni, hogy milyen értékű és fenntartási költségű autó fér bele a keretedbe. Ez a 3-6 hónap csak egy iránymutatás azoknak, akik abszolút nem értenek a pénzügyeikhez.
Egyébként 1M környékén már lehet kapni olcsón fenntartható, megbízható, kis benzines autókat. Ha nagyobbra van szükséged, akkor inkább 1,5-2M az alsó határ ahhoz, hogy kellőképpen modern, biztonságos és kényelmes verdád legyen.
Először azt kell mérlegelned, hogy mi fér bele, aztán azt, hogy mik az elvárásaid a kocsival kapcsolatban. -
t1
veterán
-
válasz
tboldi #197365 üzenetére
Van valami, bármi irányvonal? 🙂
A Panda nem rossz, de hacsak nem kell picit magasabban ülni, nem ezt venném (inkább Clio, C3 ennyiért).
Lassannelértek a Jazzedigslett27:
1, gumitopik
2, 225/45R17, ne akarj egyedi méretet. De ha hallgatsz másokra, ne menj 16 fölé vele, inkább minőségi abroncsot vegyél rá. -
-
-
válasz
tboldi #197183 üzenetére
Köszönöm/köszönjük a választ de annyi baja van az Agilának, hogy többet ilyet nem veszünk, az hótziher.
Mi Opelt vettünk(úgy látom annál is ilyen), mert az volt normális állapotban, sőt, kicsit élénkebbnek(vagy alul nyomatékosabbnak?) is éreztem a motort, normálisabbnak a rádiót és kijelzőt, praktikus a tetősín, nagyobb átmérőjű a kipufogó -
runner 125
nagyúr
válasz
tboldi #197172 üzenetére
Újabb remek példa, amikor a tizenéves nídforszípeden és homasitan nevelkedett tinédzser azt hiszi, h a 22 éves tömegmodell gyári autóra költött ft-okat viszontlátja valaha is és más szemében is "érték" egy ilyen autó.. szép álmok. Aztán majd ha valaki felhívja, h építsd vissza gyárira és adok érte 500-at, ő lesz a legjobban kiakadva.
-
-
Integrale
veterán
válasz
tboldi #197037 üzenetére
1.8 TBi, V6-ok, 8 szelepes TS motorok (ezek teljesen más motorok, mint a későbbi 16 szelepesek, alu blokk, láncos vezérlés, tartós)
Ha ismert az előélet, akkor a 16 szelepestől sem kell tartani, 145-öt fogok most beülni, amíg a Croma megy szervizbe, most lesz benne 380e km.
De inkább kerülném ma már, nem való mindenkinek, a szar értéktartás miatt megveszi az is, aki fenntartani nem tudja, és megindul a lejtőn az autó.
Vezérléscsere, vezérlésmódosítóval és munkadíjjal kb 150e Ft + olaj, + szűrők + egy kis futómű és fék ha kell. TS 147, 156 már van annyiért, amennyibe ez a művelet kerül.
Pedig a 16v TS motorok ugyanaz a motorcsalád, mint a JTD-k, moduláris motorok, blokk és különböző elemek megyegyeznek, hengerek számával, löketekkel és furatokkal variáltak. 1.4-es 12v motortól (nem F.I.R.E és nem 128SOHC, három különböző 1.4 volt egy időben), 2.4 20v 5 hengeres benzines és dízelig, 1.6 TS pl. az 5 hengeres 2 literes blokk, 1 egy henger.1.4 T-Jetnél a motor maga jó, leömlő repedésre lehet számítani bizonyos évjáratig, illetve az Opel/Gm származék M32-es váltóra figyelj, hogy ne legyen benne olyan.
Panda fasza, de Jazz után szerintem nem fog tetszeni, és kicsi.
MiTo és GP 1.4 T-Jet bátran, ne MultiAir legyen, és sok gondod nem lesz vele.
16 szelepes JTD is jó, csak az örvénycsappantyúkkal van igazán gond, mint a többi korabeli dízeleknél. 20 szelepesek is jók, 175-185 lovasok tartósak, 200-210 lőerősek (inkább előbbi) hajlamos hengerfejesedni, 175-185 lőerősek hengerfejével örök élet, csak nincs olyan fej, ha van, akkor 2 kiló.
De miért is akarsz pályát téveszteni? -
KoVee84
senior tag
válasz
tboldi #197051 üzenetére
Anyudnak menjen a jazz, te meg vegyél magadnak egy vasaló swift sportot. 1.5 körül már egész szép darabok vannak. Ha jól tudom ABS kockán kívül nincs más nyűgje, abból meg 30-40k egy felújított, da az is megúszható, ha időben van cserélve a fékolaj. Próbálj ki egyet és megtérsz
-
válasz
tboldi #197062 üzenetére
Pedig az már kiforrott darab (fl után, javított M32, stb.). Bár a tulajdonunkban lévő példány, egy utolsó kombi A16XER, F17-es váltóval (ezután B16XER volt, az Euro6 miatt gyári olajjal alacsony fordulaton időnként becsörög). Lomha, de nem is romlik el. Valójában nálunk olaj és szűrő cseréken kívűl nem nagyon kért semmi extrát. Ilyen hibát nem nagyon láttam még, de általában csak az akksi van lemerülve.
-
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz
tboldi #197049 üzenetére
Apumnak ez a Swift is tetszik, én mondjuk nem tudok annyira rajongani érte.
-
-
-
-
-
ngaba
aktív tag
válasz
tboldi #196850 üzenetére
Amúgy mennyiért menne el a Jazzed, ha úgy adódik? Mert nem biztos, hogy megéri eladni ahelyett, hogy anyukádnak adnád, még ha luxusnak is tűnik. A másik opció, hogy anyukádnak veszel egy 5-600 ezres kétes eredetű valamit, még ráköltesz valamennyit garantáltan azért, hogy legyen egy őskövület, pár év múlva bontóérett vas a háztartásban.
A Jazzt szereted, használhatnád még, ha a háztartásban marad.
Minden másra ott az Alfa 159. :D (Én még mindig megnézem az összeset, amit látok az utcán. Nem lehet megunni.)
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AliExpress tapasztalatok
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- sziku69: Szólánc.
- Milyen routert?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Linux Mint
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- HIBÁTLAN iPhone 13 mini 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3044
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest