Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
lenox
veterán
Arrol a tesztrol beszelunk, ahol minden auton masfajta gumi volt? Es errol akarod eladni, hogy komolyan lehet venni?
Majd olvasd el esetleg, hogy hanyat lehet kezzel zarni, nem veletlenul, ami csak csuszaskor kezd zarni, az altalaban sok mindenre nem jo. Ezen is lehet porogni, de ez is teny.
Hat elegge elkepzelhetetlen, hogy valahol, ahol autok jarnak tukorjeg es szaraz aszfalt valtsa egymast, az se tul gyakori, hogy ahol a bkv busz jar, ott felmeteres ho es sar van, jol latod.
Ezen kivul mar csak az erdekes, hogy te magad is rajottel, hogy lejton felfele tolataskor az amugy is orrnehez autok sulya leginkabb elore terhelodik, tehat leginkabb nem a negykerekhajtasnak, hanem a gumiknak van szerepe az indulasnal, csak nem sikerult belole a megfelelo kovetkeztetest levonni.Nekem meg az tetszett, hogy szerinted azert szar a cr-v hajtasa, mert felult az alja a bukkanon.
De amugy magyarazd meg, miert korrekt 2013 ev eleji autorol beadni, hogy 2014-es.
Ezen kivul mar csak az a vicces, hogy kevered a suv es a terepjaro fogalmat. 2wd suv, ne ez hogy illeszkedik a kepbe? Merthogy letezo fogalom, csak nehez lesz ebbe a terepezos gondolkodasba berakni.
-
lenox
veterán
Arnyekra vetodtel, az asszonye a cr-v, o valasztotta, en land cruiserrel nyomom, nyilvan negykerekhajtas kerdeseben az osszes ilyen gepet bealazza, mert azzal nem art tisztaban lenni, hogy a valosagban az ilyen jellegu hajtasok, amik megcsuszas eseten adnak hatra nyomatekot nem sokat ernek. Pont ezert vicces, hogy azok cikiznek, akik nem ertenek hozza. Mint mar mondtam, ilyen a vilagon nincs, hogy megallsz a problemas helyen, aki ilyet csinal, az nyilvanvaloan nem ert hozza.
A tobbi hibat nem tereleskent mondom, hanem arrol van szo, hogy nem tudod besulyozni a hiba sulyossagat. Amitol meghal a user, az komoly hiba. Egy ilyen jellegu hiba, egy kocsin, amin se felezo, se difizar nincs, a futomuve is olyan, hogy kisebb gorongy eseten mar ugyis csak 3 kerek er le, tehat kb. semmit nem tud, igen keveset szamit. Aki nem ert hozza nyilvan poroghet rajta, en meg elmondom, hogy marhasag. -
lenox
veterán
Ettol ez meg akkor is egy azota kijavitott hiba marad, hiaba porogsz rajta. Ennel soha semmilyen gyartonal nem volt komolyabb hiba, ugye? Beakado fekpedal, elromlo fek, nem mukodo legzsak, elromlo szervokormany, amiktol meghalsz, ezek mind nem erdekesek, nem ciki, az a ciki, hogy a cr-v 2013-as szoftvere olyankor is bevedte a hatso hajtast, amikor nem kellett volna. Evszazad problemaja.
#99614: Csak azon, hogy latszolag egyesek nem tudjak felfogni, hogy nem azt jelenti, hogy sosem mukodik egyaltalan. Nyilvan nincs kotelezo visszahivas, nem biztonsagi problema. Felteszem barkinek updatelik, aki akarja.
-
Qru
MODERÁTOR
Na ez a gáz, hogy ok legyenek sóherek elég valóban a vevőik 90%-nak ez a rendszer, de akkor legalább egy rendes programot írjanak rá. Amit utólag bizonyítottak hogy képesek rá (prapárlt autó). Még csak az sincs, hogy van egy komoly(abb) terepjárójuk és nem akarnak házon belüli konkurenciát. De ugye nincs...
-
!Overdose!
őstag
A Hondának is van fejlett összkerékmeghajtása SH-AWD néven, de Honda emblémás autók közül csak a Legend-be építették be. Jellemzően Acura-kba szerelik. Ezt csak kiegészítésként szántam, mert továbbra is egyetértek veled, hogy a CRV-s ügy nagyon gáz. [link]
Qru: A CRV-t az USA-ban is árulják, ahol házon belüli konkurencia az Acura SUV-oknak. Ettől függetlenül nem hinném, hogy ez lenne az oka.
-
lenox
veterán
Jo, de most azert par dolgot szepen osszekombinaltatok valami altalanos igazsagga. Szoval van egy teszt, ahol a valosagban nem letezo korulmenyek kozott nem jol teljesitett egy 2013-as gep. Szoftver upgrade megoldotta, meg amugy nem vilagos, hogy attol, hogy ez a 2013-as modelleken problema volt, attol vajon az elozo modelleken is van-e. Van egy masik tapasztalat, hogy ki tudja milyen helyen, milyen gumival, stb. nem tudott egy tok mas kocsi felmenni. Aztan ebbol szepen osszeraktatok, hogy mindegyik szar. Az enyem siman felmegy a hegyen, hoban, jegben, mar sokszor probaltam, mukodott az awd. Egyszer volt, hogy nem ment fel, de akkor a Land Cruiser sem ment fel, mert 70 cm ho volt, es abban azert elakadt, el kellett lapatolni egy reszet, es akkor mar felment. De fogadjunk, hogy ott se az mkii golf, se semmilyen subaru nem ment volna fel.
-
!Overdose!
őstag
Teljes mértékben igazad van. Hibáztak, amit illene kijavítani és elnézést kérni érte. A japánokra nem jellemző az ilyesmi sunnyogás, vissza kell hívni az érintett modelleket, mint számos más esetben megtették.
tboy93: Látom nagyon elkapott a Honda láz, de azért szerintem mindennek van határa. Kezd egy kicsit már Mégane-os lenni a szitu, ha érted mire gondolok. Nem rosszak ezek a 7gen-ek, de azért ne ajánljuk már úton-útfélen mindenkinek. Ott egy első tulajos, kevesebb, mint 100k km-t futott, végig márkaszervizben szervizelt Yaris, ráadásul ismerőstől. Sokkal jobb vételnek látom, mint ez a nem túl jó ízléssel pimpelt kétes előéletű, facelift előtti Civic-et.
-
-
-
-
Mert a fauvének sosem jó egy meglévő szabvány, majd ők kitalálnak valami újat/jobbat, az autós meg sz**jon...
Tök jó ez az elektromos közlekedés, környezetkímélőbb is, mint a benzines, de majd csak akkor lesz csúcson, amikor az akkuk a mai kapacitás 10-100-1000x-ét tudják majd, és lesz mindenkinek otthon/zsebben fúziós erőműve ami olcsón, gyorsan és környezetbarát módon ad áramot.
Addig ez csak hype lesz és úri muri -
-
-
-
mycso
veterán
Jajj, ugyan hogy törné már le, hiszen pont arról szól a totyik, hogy a bicósok szentek és az autósok a bunkó szemétládák.
Mondjuk a linkelt videókon 1-2 buszos megérdemelné, hogy többet ne legyen munkahelye, de ettől függetlenül van baj bőven a biciklisekkel is. Természetesen ez oda-vissza igaz, így itt senki nem fogja eldönteni, hogy kinek is van igaza.
Ezért is felesleges ilyen vitába belemenni, nekem is van mindkét oldalról pozitív és negatív élményem is. -
már megint kezdődik - ismerni kell az autó korlátait, képességeit. Ha rosszul mértél fel előzés előtt, akkor (nekem tanították) lehet a fék pedállal is próbálkozni, és visszasorolni. Kiérek, nyomom, látom, hogy elszabtam, fék, index jobbra, vissza. Ha tudom, hogy hiába taposom, akkor a fék megmenthet. Persze kellemesebb egy elb.szott előzésből padlóval kijönni, meg "biztonságosabb".
-
Mágus2
Közösségépítő
Sokan nem tudnak előzni ez tény, pedig minden kis motoros autóval hamar meg lehet lépni az előzést, ha jü ütemben váltasz vissza és nem tartod azt az elvet, hogy előzés közben nem váltunk. Sajnos ültem ilyen ember mellett... vissza 3.-ba és tiltásig, de nem tette át a 4.-et mert előzés közben nem váltunk.
Sokan nem ismerik a saját autójuk teljesítmény görbéjét, ezért nem is tudnak váltani.
Automatát mindenkinek!
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
Erre a hsz-re most hívták fel a figyelmemet, muszáj reagálnom:
Ezidáig a kettős mérce és a pofára moderálás nem volt jellemző a lapcsaládra. Mondom, eddig ...
Igazad van, ne legyen kettős mérce: téged anno fekeandras néven öles szabályszegési lajstromod jutalmaként kitiltottak véglegesen, még épp a visszasírt Racecam idő alatt...
Aztán ebben a mostani szörnyű időszakban személyesen én engedtelek vissza téged dízelracer néven, (nem mellesleg folytattad ugyanazt), de ha gondolod, akkor tényleg legyen vége a kettős mércének, most kitiltalak, és akkor helyreáll a rend, hiszen régen minden jobb volt, aki ki van tiltva, az legyen kitiltva.
Válassz, hogy mi legyen.
-
Kalandor
HÁZIGAZDA
Hogy meglegyen az öröm: mától senki sem írhat sem ómagyarul, sem újmagyarul, egy prohardverikum sem.
12 évig nem volt ezzel gond, pedig 3000 felhasználónál éppen, hogy zavaróbb, hisz nem veszik el a félmillió közt a nem tetsző szöveg. Kevesebb manapság valami: a türelem, a tolerancia, a lelki béke, vagy még folytathatnám, de minek, a lényeg, hogy a felhasználók legkisebb közös többszöröse határozza meg a dolgokat.Újabban más szelek fújnak errefelé, Racecam gyere vissza tegyél rendet ...
Racecam "alatt" végig pont így írt neduddki, és semmit se tett ellenePuff, egy öngól, de oda se neki, a lényeg, a forradalmi hevület, a sörszagú odamondogatás, meg hogy régön mindön jobb volt.
E témát pedig itt és most, örökre lezárjuk.
PS., mert ezt írta valaki:
(...)eltunt par hozzaszolas?
Oke, hogy off volt, de akkor a topic 80%-a mehetne a levesbe.
Ehhez tartsuk magunkat, tilos az OFF, ne kelljen moderálni ezért is. Ami nem az autóvétel, az OFF: törlés, szankcionálás lesz. -
Zewa
senior tag
-
Pont ezért csinálom. És ezért fizetek érte ennyit vagy többet, mert ha olyan hibáról van szó ami sokba fáj, és jellegéből eredően rendelkezik diagnosztizálható előélettel, akkor nekik a pecsétes papírral igazolhatóan ezt észre kell venni. Ha nem tették, lehet menni verni az asztalt. Vagy ha fel van írva, akkor lehet az eladóval kötendő üzlet alapja. Nem ok nélkül márkaszerviz, mert hol máshol érthetnek hozzá jobban mint ott?
(#95209) hdman: A passatnál, az allroadnál is (a C5 -C6 is). És tényleg mindent elmondtak. A Gazsinál, az ablaktörlők elöregedését is felírták, és utána a telefonban az ember elmondta nekem, hogy -hangsúlyozta - privát véleménye szerint a következőket kell megnézetni és megcsináltatni rajta: és itt felsorolta hogy gyanús egy ilyen korú autónál a teljesen üres hibatároló, hogy amikor az emelőre felrakták kiakadt a szintező, hogy a klíma ugyan hiba nélküli de egyik oldalon langyosabb, hogy a lámpák fényereje papíron megfelelő de kékes és szerintük halvány, hogy a felszerelés része gyárilag a kompresszor ami itt hiányzik stb-stb. Ezzel felvértezve visszamentem a kereskedőhöz ezeket megbeszéltük és megegyeztünk a következőben: enged a motorkocsi árából 350k-t, én fizetem az anyagköltséget de ő kicserélteti saját szerelőjével az egyik gyanús légrugót, a klímakompresszort. Kaptam róla papírt, meg elérhetőséget h ha gond van hova mehetek. És lőn üzlet. Uh nekem ez megérte. Hála az égnek Domival nem volt semmi ilyen baj.
-
Buster17
addikt
Akad olyan típus amibe csak a paci meg a köbcenti, hátha egyik rosszabb mint a másik
Alfa Romeo 147 JTD
Erstzulassung 2005
Km 163.451
€ - Preis 4.890,
--------------Alfa Romeo 147 1,9 JTD Distinctive
Erstzulassung 2004
Km 138.800
€ - Preis 3.490,-
85 kW (116 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
------------------Fiat Punto 1,2 mit Neuem Pickerl bis 06/2015
Erstzulassung 2006
Km 92.000
€ - Preis 3.400,-
66 kW (90 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
-----------------BMW 3er-Reihe 316
Erstzulassung 2003
Km 137.200
€ - Preis 4.490,-
85 kW (116 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
---------------Alfa Romeo 147 1.9 JTD Distinctive
Erstzulassung 2005
Km 98.000
€ - Preis 4.400,-
85 kW (116 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
-----------------Alfa Romeo 147 1.6 TwinSpark
Erstzulassung 2002
Km 166.120
€ - Preis 3.350,-
77 kW (105 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
---------------Fiat Grande Punto Fiat Grande Punto 199
Erstzulassung 2006
Km 149.000
€ - Preis 3.900,-
55 kW (75 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
---------------Seat Ibiza Sport 1,4 16V
Erstzulassung 2006
Km 99.756
€ - Preis 4.950,-
74 kW (101 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
------------------Chevrolet Aveo
Erstzulassung 2009
Km 33.000
€ - Preis 3.400,-
55 kW (75 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
------------------Chevrolet Aveo 1.2 5tg M/T
Erstzulassung 2009
Km 68.800
€ - Preis 3.500,-
55 kW (75 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
--------------Citroën C4 Coupe 110 VTR FAP
Erstzulassung 2005
Km 126.000
€ - Preis 4.990,-
80 kW (109 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
---------------Citroën C2 1,4i SX PLUS
Erstzulassung 2005
Km 113.000
€ - Preis 3.400,-
55 kW (75 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
----------------Citroën C4 hdi
Erstzulassung 2007
Km 161.200
€ - Preis 4.600,-
80 kW (109 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
---------------Citroën C4 Citroën C4 1,6 HDi 110 Exclusive
Erstzulassung 2005
Km 126.000
€ - Preis 4.600,-
80 kW (109 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
--------------Fiat Grande Punto Fiat Grande Punto 199
Erstzulassung 2006
Km 149.000
€ - Preis 3.900,-
55 kW (75 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
-----------------Fiat Grande Punto Dynamic 5-Türig
Erstzulassung 2006
Km 55.000
€ - Preis 4.300,-
57 kW (77 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
------------Ford Focus Ambiente 1,4
Erstzulassung 2005
Km 116.000
€ - Preis 3.000,-
59 kW (80 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
-------------Mazda Mazda3
Erstzulassung 2006
Km 167.000
€ - Preis 4.900,-
80 kW (109 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
----------------------Mazda Mazda3 /SP/1.6i/TX
Erstzulassung 2003
Km 76.000
€ - Preis 3.800,-
77 kW (105 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
-------------------------Opel Corsa 1,2
Erstzulassung 2007
Km 33.500
€ - Preis 4.990,-
59 kW (80 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
-----------------------Opel Corsa S-D 80Ps
Erstzulassung 2008
Km 90.105
€ - Preis 5.000,-
59 kW (80 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
----------------------Peugeot 206 Sport Line 1,4 HDI 70
Erstzulassung 2006
Km 90.800
€ - Preis 4.690,-
50 kW (68 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
--------------------------Peugeot 206 gti
Erstzulassung 2006
Km 75.000
€ - Preis 4.500,-
100 kW (136 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
------------------Peugeot 307 1,6 HDi, Black and Silver Edition
Erstzulassung 2004
Km 155.000
€ - Preis 3.990,-
80 kW (109 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
--------------------Seat Leon 1.9 TDI Signo
Erstzulassung 2001
Km 164.100
€ - Preis 4.900,-
81 kW (110 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
---------------------Seat Ibiza Sport 1,4 16V
Erstzulassung 2007
Km 76.000
€ - Preis 4.990,-
74 kW (101 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
--------------------VW Golf V 1,6FSI Sportline
Erstzulassung 2004
Km 132.000
€ - Preis 5.000,-
85 kW (116 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
-------------------VW Beetle 2.0 GTI
Erstzulassung 1999
Km 151.000
€ - Preis 4.500,-
85 kW (116 PS) | Kompakt- / Kleinwagen
--------------------BMW 3er-Reihe 316i
Erstzulassung 2003
Km 151.400
€ - Preis 4.800,-
85 kW (116 PS) | Limousine
----------------------BMW 3er-Reihe 316ti compact
Erstzulassung 2003
Km 158.000
€ - Preis 4.200,-
85 kW (116 PS) | Limousine
-----------------------Citroën C4 1,4 Family
Erstzulassung 2007
Km 58.900
€ - Preis 4.999,-
65 kW (88 PS) | Limousine
-----------------------Citroën C4 VTR Pack FAP
Erstzulassung 2005
Km 150.000
€ - Preis 4.500,-
80 kW (109 PS) | Limousine
---------------------Fiat Grande Punto 1,9 JTD Multijet 120 Emotion
Erstzulassung 2007
Km 103.500
€ - Preis 4.990,-
88 kW (120 PS) | Limousine
-----------------Fiat Grande Punto 1,4 Dynamic
Erstzulassung 2008
Km 68.560
€ - Preis 4.990,-
55 kW (75 PS) | Limousine
----------------------Fiat Bravo 1,4 16V Dynamic
Erstzulassung 2008
Km 62.300
€ - Preis 4.890,-
66 kW (90 PS) | Limousine
---------------------Ford Focus Coupé Trend+ 1,4 16V
Erstzulassung 2006
Km 80.000
€ - Preis 4.990,
---------------Ford Focus Trend 1,4
Erstzulassung 2006
Km 105.594
€ - Preis 4.900,-
59 kW (80 PS) | Limousine
---------------KIA Rio 1,5 CRDi Sport Pro
Erstzulassung 2006
Km 143.500
€ - Preis 4.499,-
81 kW (110 PS) | Limousine
-----------------KIA cee'd 1,4 CVVT Cool
Erstzulassung 2007
Km 103.000
€ - Preis 4.500,-
77 kW (105 PS) | Limousine
-----------------Mazda Mazda6 2,3iGT
Erstzulassung 2003
Km 95.000
€ - Preis 5.000,-
122 kW (166 PS) | Limousine
---------------Mazda Mazda3 Mazda 3 Sport 1,6i TE
Erstzulassung 2005
Km 125.000
€ - Preis 4.999,-
77 kW (105 PS) | Limousine
------------------Mazda Mazda3 Mazda 3 Sport CD110 Active
Erstzulassung 2005
Km 128.000
€ - Preis 4.990,-
80 kW (109 PS) | Limousine
-----------------Mazda Mazda3 Mazda 3 SP/ 1.4i/CE
Erstzulassung 2005
Km 139.000
€ - Preis 4.500,-
62 kW (84 PS) | Limousine
-----------------Mazda Mazda3 Sport 1,6i TE
Erstzulassung 2004
Km 50.600
€ - Preis 4.500,-
77 kW (105 PS) | Limousine
------------------Mazda Mazda6 1,8i TE
Erstzulassung 2004
Km 90.000
€ - Preis 4.300,-
120 kW (163 PS) | Limousine
-------------Opel Corsa 1,3 CDTI ecoFLEX DPF
Erstzulassung 2009
Km 112.000
€ - Preis 4.999,-
55 kW (75 PS) | Limousine
-------------Opel Astra 1,9 Cosmo CDTI
Erstzulassung 2006
Km 137.000
€ - Preis 4.990,-
88 kW (120 PS) | Limousine
-----------------Opel Astra 1.6 101 ps
Erstzulassung 2008
Km 97.000
€ - Preis 4.800,-
74 kW (101 PS) | Limousine
---------------Peugeot 207 Active 1,4 16V
Erstzulassung 2007
Km 156.830
€ - Preis 4.000,-
65 kW (88 PS) | Limousine
--------------VW Beetle 1,8 T
Erstzulassung 2000
Km 127.000
€ - Preis 4.000,-
110 kW (149 PS) | Limousine
---------------VW Golf Trendline 1,4
Erstzulassung 2003
Km 128.000
€ - Preis 4.500,-
55 kW (75 PS) | Limousine
------------------VW Golf IV Comfortline 1,9 TDI
Erstzulassung 2001
Km 139.500
€ - Preis 4.900,-
85 kW (116 PS) | Limousine
--------------Peugeot 307 cc
Erstzulassung 2004
Km 131.000
€ - Preis 5.000,-
80 kW (109 PS) | Cabrio / Roadster
-------------------Peugeot 307 CC 1,6 16V
Erstzulassung 2004
Km 114.577
€ - Preis 4.990,-
80 kW (109 PS) | Cabrio / Roadster
-----------------Mazda MX-5
Erstzulassung 2003
Km 75.000
€ - Preis 4.900,-
81 kW (110 PS) | Cabrio / Roadster
----------------------Peugeot 206 CC Platinum Edition 1,6 HDI 110 FAP
Erstzulassung 2005
Km 107.500
€ - Preis 4.900,-
80 kW (109 PS) | Cabrio / Roadster
--------------------------Mazda MX-5 1,6 i Emotion
Erstzulassung 2003
Km 77.300
€ - Preis 4.300,-
81 kW (110 PS) | Cabrio / Roadster
-----------------Opel Astra GTC
Erstzulassung 2005
Km 144.000
€ - Preis 3.200,-
74 kW (101 PS) | Sportwagen / Coupé
---------------------Honda Civic 1,4i LS Sport
Erstzulassung 2004
Km 134.000
€ - Preis 4.300,-
66 kW (90 PS) | Sportwagen / Coupé
-----------------Mazda RX-8 231PS
Erstzulassung 2004
Km 132.084
€ - Preis 3.300,-
170 kW (231 PS) | Sportwagen / Coupé
-----------------Opel Astra Coupé 2,2 DTI 16V
Erstzulassung 2003
Km 152.719
€ - Preis 2.990,-
92 kW (125 PS) | Sportwagen / Coupé
----------------------Volvo S60 2,4 / RS65P2
Erstzulassung 2002
Km 137.000
€ - Preis 5.200,-
103 kW (140 PS) | Limousine
--------------Volvo C70 2,0 T Cabrio PREISREDUKTION Cabrio / Roadster
2000, 165.000 km, € 4.490,-
---------------- -
Rick4
félisten
Létezik, hogy ez az ember tényleg ennyi ésszel rendelkezik?
Az autószerelő haveromhoz vittek egy Fabiát, az emelőn derült ki, hogy más baj is van, anélkül nem mehet. Meg kellett csinálni, majd mikor a fizetésre került volna a sor, kiderült, nincs annyi pénz. Egy nap múlva megvolt a megoldás, menjen, válasszon egy disznót. Jobb híján ment, választott, fagyasztóba tették, de hogy jól jártak-e?
Az electric power jó akksi, mikor előző télen a Multiplám nem akart hidegben valami gebasz miatt indulni, volt, hogy -10°c-ban pici szünetekkel, de nettó 1.5 percig tekertettem. Semmi probléma nem volt vele, tette a dolgát, úgy vitték el ezzel az akksival. Jász- Plasztik gyártmány, semmivel se rosszabb, mint a 2x drágábbak, ráadásul ugyanúgy 2 év gari van erre is.
-
caprine
senior tag
Azért jó lenne tudni, hogy melyik avensis-ről van szó, mivel már a 3. generációnál tart. Nem néztem meg a katalógus adatokat de a C vectra picit mindegyik Avensisnál nagyobb. Az egyik ismerősnek van 2,2 TD, vezethetőség tekintetében még utasként is érezni hogy erősen alulkormányzott, maga a C vectra lett túlsulyos minimum 50-100 kilóval. A fedélzeti rádiója elszállt, illetve csak a soft, a helyi opel szalonban senki se tudott hozzászagolni. Az avensis japán tervezés, bár a 2. generáció formatervét franciák csinálták, de nem japánban gyártják. Ha japán kell akkor az elődje a carina-e. Az avensis nagyon csendes autó, még a dizel motorral is, de az is elromlik, csak évekkel meg kilométerekkel később. Öcsém 10 éves yarisán most lyukadt ki a kipufogó dob, a fater kollégájának a G astrán fél év után cserélni kellett a gyárit. És ami a lényeg, bár nem tudom a vectrát hány helyen, de az astra 7 országban is készül, és nagyon nagy minőségi különbség van egy németben meg egy lengyelben gyártott astra között. Én azonos feltételek esetén tuti a toyotát venném.
-
-
Declare
őstag
Ez legalabb csak szimplan poen
ranezel es röhögsz es a tulaj sem gondolja komolyan (legalabbis ha nincs nagyobb baja
). Akkor mar sztem a sok boyracer aki rahegeszti a tuningkipufogot a 100 loerö (vagy kevesebb) akarmire az 1000x roszabb...mert ök meg komolyan is gondoljak, h sport kocsijuk lett
-
-
akos727
senior tag
Szerintem egy nagy kerekű robogóval jobban járnál. 4 ütemű manuális váltós motorok nagyon halványan mennek, variátor váltó a robogókban jobban teljesít ilyen blokk mellett szerintem. A másik, hogy chopper 1000 ccm felett indul, addig nagyon nevetséges hatást kelt és nem mellesleg egy ilyen 125-ös is nagyon kicsi fizikailag. Ha mindenképpen váltós, akkor inkább enduro stílus, esetleg sport, bár itt nem olyan kényelmes az üléspóz hosszútávon. Persze a legjobb egy 125 2T lenne váltósból, bár itt már 4-5 literes a fogyasztás, erő viszont a duplája a 4T-hez képest.
-
runner 125
nagyúr
Városba egy 125-ös robogó a legideálisabb, 30.000ft-ért lehet csinálni B125-öt, ha esetleg nincs korlátlan motor jogsid. Évi 3-4k a biztosítása, egyszer 30 az átírás és annyi. A 4t 125-ösök bőven 3 alatt esznek, és van benne annyi tartalék, h városba lenyomd az autókat, noh és bármikor mehettek vele akár ketten is.
Az 50-es smkp-ok Pestre ezért neccesek, vidéken csak csak használható A-B-be, de pesti forgalomba tényleg veszélyes. -
#16514048
törölt tag
Itt főleg csak read only-ban vagyok jelen, de már engem is rohadtul idegesít. Most biztosan röhög a markába, hogy sikerült kiakasztani pár embert, de szerintem ha nem foglalkozunk vele, nem válaszolunk a hozzászólásaira akkor előbb utóbb abba fogja hagyni. Amennyiben nem így tesz, akkor jelenteni fogom a moderátoroknál, ha más nem teszi meg.
Elég nagy bunkóság ilyen hozzászólásokkal telehányni a fórumot egy embertől is, nem kéne átvenni ezt a stílust másoknak is. (Egyébként én szívem szerint neduddkit is bannolnám egy időre, nem hiszem el, hogy nem lehet azt a plusz pár másodpercet rászánni egy olvasható komment megírására) -
Declare
őstag
Sportosan pörgös, jol menö, takarekos, nem füstölö dizel na ne mar
En megvedem a dizeleket a sok elvakult sarkitott anti dizelessel szemben, de azert ez nekem is sok
Valaki linkelet nemreg egy felturbozott uj audi A5 vagy valami ilyesmit dizelböl....hat az szerintem eleg gaz volt....a hangja is, a fekete öklendezö füst is. Ha valaki pörgeti szereti a kocsit annak benzines kell (szvsz sportos vezetes feeling csak benzinnel jön meg), aki meg sporolosan, alacsony fordulaton nagy nyomatekkal annak meg dizel....
-
giigz
veterán
HI!
nya ajjek meg a mente, ez kerme ovashatto magyra nyev, es tiszeltetem a szerzo feleje ezert irko ezene csodaltatos modott, amolyan tisztelegess a zirodalom elott es rejjo elotte
udv
duddukki
ps.: rajjadasul ijjen tisztellettudo vagyolom hog yminden hozzaszolsaban kosznok
mint egy hulye
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Pro 16" M3 Pro 36GB 512GB Gar. SPACE BLACK
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 4790K / 16GB DDR3 / RX 5700XT 8GB / 512GB SSD
- BESZÁMÍTÁS! ASUS C246M i5 9400F 16GB DDR4 250GB SSD 1TB HDD GTX 1660 Super 6GB Zalman N4 Zalman 600W
- BESZÁMÍTÁS! MSI A320M R3 4100 16GB DDR4 120GB SSD 500GB HDD GTX 1050Ti 4GB Zalman T7 NBASE 600W
- Samsung Galaxy S23 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest