- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz
aphra2 #13836 üzenetére
Hagyd. Felesleges. Itt mindenki ért mindenhez. Benzinhez dízelhez gázhoz, mindenkinek volt mindene ha nem neki akkor az apukájának, mindenkinek van egy szerelő haverja, mindenki ismer valakit aki ...
és holnap estig sorolhatnám.Mondjuk a 110nél 6.1-et fogyasztó 1200-es ladától ledobta az agyam az ékszíjat. Elég volt már a a hülyeségből, inkább elmegyek aludni.
-
-
hobizoli
nagyúr
válasz
aphra2 #12664 üzenetére
Kb fel eve az egyik motorkodba valo PD elemeket free cserelik gar idon tul is, azet, amibe a Siemens valo (asszem ez a 170lojjos 2.0TDI-é)
Bar ez sovany vigasz annak, aki mar 2-3 eve belelapatolt 5-600k-t erre...
Egyebkent ez a fajta nem a gazolajtol fosott be, hanem elektronikailag zarlatos lett. Az uj verzios PD elemben az a kritikus szigeteles mar 3-4x vastagabb.
Fillerbaszas rulez.
Gondolom a Siemens-nel ezert vki erosen megfaszult finoman kifejezve, mert hogy a kiscsillio autoban ezt ingye kicserelni azt nem a VW allja most, az qrvaisten.
-
-
milomi
tag
válasz
aphra2 #12326 üzenetére
Nem nem a gyárija sajnos 3.0 Bar os igy kapott egy Warblo 255 benzin pumpát Fiat Coupe turbó 330 ccm es injectorokat a gyári 250 ccm helyett ! De az előgyújtással mindennel kinlódnom kellet mire jólett ! szar Bosch Motronic Ecu.... kuka..
+ hengerfej bővitve + átpolirozva, erősitett szelep rúgók, könyitett lendkerék, 60 as cső végén sport dob, ennyi ! ami benne van, de lehet jobb lenne nekem a DIZEL
-
-
mobilefan
aktív tag
válasz
aphra2 #11922 üzenetére
igen azt tudom,hogy a felicia sajnos korrodál de ha kifogok egy olyat amin nem találok rozsdát sehol akkor ráérek félre rakni,ha megjelennek a rozsda foltok.bár utána néztem valahol azt írják,hogy ha le van kezelve normálisan akkor nem kell évente figyelni....
Tipoból csak a 3 ajtós tetszik.
Ha meg megtörnek,akkor valszeg még jól is szállok ki belőleHát a skodáról olvastam eddig a legtöbb jót megbízhatóság terén.
Ha tudsz más milyet ami 400-ból kijön átiratással és egyszerű autó akkor meg hallgatom.
Szervó legyen benne,meg centrálzár,esetleg elektromos ablak.
-
!Overdose!
őstag
válasz
aphra2 #11837 üzenetére
Az is csak félsiker lenne, mert nagyban befolyásolja a váltóáttétel.
Például nálam ahhoz képest, hogy 122 le és 1100 kg az autó, tehát 9 kg/le elég rossz a
10 mp-es 0-100. Ennek az egyik oka, hogy nem futja meg másodikban a 100-at. Ha mondjuk 130-ra nézzük a gyorsulást, ott már előnyben lehetek egy olyan autóhoz képest, ami 100-ra hamarabb gyorsul, mint az enyém, ha itt már neki is kell tolni egy harmadikat. -
MPowerPH
félisten
válasz
aphra2 #11240 üzenetére
Annyi különbséggel, hogy egy diesel fele annyit eszik kb.
Szép és jók ezek a turbo -s motorok, de a tartósságra kíváncsi leszek. Mert találkoztam már utólag turbosított gépsárkánnyal, és bizony egy idő után igen megviseli a kicsikét. Ezek a mini motorok ekkora teljesítménnyel nem tudom megélik e a 300k km-et pl. Na meg a turbo beiktatásával egy nagyméretű hibaforrás maszlag is bejött a képbe. Ezekben már mindben divat a kéttömegű lendkerék(diesel-es kollégák tudják miről beszélek), és a turbo, és az ahhoz kapcsolódó egyéb dolgok. Itt már nem csak a motor eszi az olajat, hanem a turbo is szipákolja rendesen egy idő után, csúnya dolgokat hagyva ott maga után.(diesel-re is vonatkozik)
Míg egy szívó normális esetben maximum csak elkopik, nincs benne olyan alkatrész, ami közvetetten megadja magát. Olajcserére, és a hűtővízre kell figyelni, és kész. -
ThodEE
őstag
Akkor lehet hogy azért mondta akitől hallottam mert naponta kb 2-3x indítottuk a kocsit, és egész nap autóztunk, és mikor megálltunk rajta hagyta a világítást és kérdésemre az előzőt válaszolta, az is lehet hogy ne mis ért hozzá, úgy ahogy énsem, de legalább most megtudom mi az igazság
,
Köszönöm -
hobizoli
nagyúr
Ha oktanszamban nezed, mert az a lenyege amugy, ami E85-nek 105, siman megeri most is. Oktanszam a kopogasi hajlamot mutatja, minnel magasabb, annak nagyobb elgyujtast elbir becsörgés nelkul is. A nagyobb elogyujtasi szog tobb nyomatekot jelent, a tobb nyomatek meg tobb lojjot azonos rpm-n. De ehhez az kell, hogy az ECU gyujtassal "utanamenjen" ennek az elonynek, kulonben semmit nem ersz vele.
Nezd csak meg mennyi a szinten 105-s oktanszamu (verseny)benzin... vagy csak sima a 100-s is
Amikor meg 280-300Ft korul volt a sima 95-s, akkor(!!!) volt a MOL 105-s versenybenzinje 570Ft per liter, van nekik prosztobb 102-s is amugy, (akkor!!!) 500-ert, nyilvan mar mar nem nagyon ennyi ez sem, es azt "akarhol" nem is lehet am venni. Ezekeben mindenfele csiri-biri adalekok is vannak persze, pl oldott oxigen is.
Ez meg E85 korszak elott volt, mert mas alternativa nem volt magasabb oktanszamra, gyorsulasi versenyre kijarok foruman mentek rola az inputok, meg az adatlapok pdf-einek linkjei a MOL oldalarol, meg ott olvastam azt is, hogy az Elf-nek is van vmi 116-s oktanszamuja szerenytelen 1600Ft per liter aron (akkor!!!), asszem ezt hijjak C16-nak, na annak meg a kipugazszaga se egy semmi buké.A benzin:E85 AFR arany szorzo 1:1.4x, tehat a ugyanannyi energiat a rendszerbe 1.4x annyi E85 hordoz, mint benzin
Ha ezzel atszamolod a jelenlegi aru E85-t benzinre, meg mindig nincs 500 sem.De az uber az az E100 (=tiszta Etanol) amugy, csak azt kiskerben megvenni nem nagyon lehet.
Na az igy tisztan van 128-130oktan, ezt az E85-nel gyakorlatilag a 15% 95-s benzin "rontja le" 105-re. -
zoo8800
veterán
Mert az olajkarter nem benzintank, aminek tele kell lennie
Komolyra fordítva a szót, nem tudom. A két vonás közt elvileg nem lehet baj a kenéssel. Az se baj, ha maxig van, nekem valamiért szimpatikusabb, ha nincs "csurig".
Neked nem jobb oldalt van a pumpa? Balra kanyarodás közben a moci jobb oldalába folyik az olaj. -
-
Mr.Grincs
veterán
Üzemmelegnél mértem az olajszintet. De szerintem annyira nem melegedett át az egész hogy az összes elpárologjon mindenhonnan. Reggel fél hatkor indolok melóba 2 perc és ott vagyok, addig fel sem melegszik a motor vissza ugyanígy, és csak a tescoig meg vissza mentem el azután mértem meg. Üzemmeleget mutatott a mutató de az olaj hőmérséklet mutató csak sok kilóméter után áll olyan üzemmeleg helyzetbe. Rövid távon hideget mutat. Meg is nézem a vizet lámpával.
-
coleen
aktív tag
Jól fogtad meg, valóban elég nagy a rés a két kocsi között.
Ilyen apróságok tuti hiányoznának, mint a kilépőfény, központi computer színes lcd kijelző (2000-ben már volt a Lybrában!), könyöktámasz.Gondolkoztam még egy pár éves Astra GTC-ben is, de ott a beltér egész egyszerűen halálkomor, ill. egy Volvo S40-en is, de ott viszont valszeg hasonlóan járnék, mint a Lybrával, vagyis ha besír valami, akkor mélyen és sűrűn zsebbe kell nyúlni.
Igaz nem vagyok kimondottan olasz autó párti (inkább német, esetleg japán), de az új Bravo-k bejönnek. Nemrég ültem egy full felszereltségű 120 LE 1.6d-ben, és meglepően közelhozta a Lybra-feelinget (nemhiába, közös őseik vannak...). Igaz, eltelt több mint 10 év a Lanciám gyártása óta, de még mindig van bennem félelem az olasz autók megbízhatóságával kapcsolatban.
-
neduddki
nagyúr
HI!
sejtheted, hogy nem lesz titok belole:- )
udv
neduddki
p.s. nagyon varom en is, tegyuk hozza kicsit lelomboztak tobben is, akik szeritn ez megelozesre es nem rekultivaciora van
mod: Alvin: alacsony es kozeesfordulatszamon a 3 hengeres motornak a legnagyobb a nyomateka, ezert is igyekeznke ezt mevalositani szivas oldarol, ijjen volt pl az opel dual-ram-ja
-
-
npp
csendes tag
-
Blen86
csendes tag
-
Manitou
veterán
Lehet bizonyos méretekben valóban hiány van , de itt most megnézve egy 185/60R14-et gumisnál, ahova szoktam menni kb 54 autóra való garnitúra van készleten jelenleg. Azt nem nevezném kevésnek.
205/65R15 -ből jóval kevesebbet találtam készleten, nem lehet valami gyakori méret.
-
zolikaDB
veterán
De még mennyire!
Lényeg, h okosan kéne dönteni. De van még 3-4 hónapom maximum. Magamban eldöntöttem az igényeimnek, pénztárcámnak megfelelően, hogy mi az, ami nekem kéne. Ennyi.
Itt vagyok/leszek a topikban, figyelek, kérdezek, és menni fog ez. Időnként az Opel topicban is lábatlankodok, láma kérdésekkel
De megint kezdek hülye lenni... Beck's Gold... 2.2HDI 607-nél milyen sz@rosbödön-faktorok vannak? Ugye Astra dízelnél átnézegettük, de 100k alatt van mélyen a javítási költség, ha vmi olyan baj van. Nem porlasztócsúcsok cseréjéről beszélek persze. (meg nem is vagyok szerelő) -
nyogo83
senior tag
Az enyémnél 120 a gyári intervallum, az már más tészta hogy 80k-nál kicseréltem, nem akartam megvárni hogy egy 20ezres kiadás "elhalasztása" miatt kócolódjanak össze a szelepek
Amúgy nézegettem Alfákat mikor autót kerestem, gyönyörűek számomra, de nem megvenni nehéz sajnos, hanem fenttartani
Valamint a többi hasonló 1.6-os 2.0-es motorokhoz képest szeretnek többet enni.(Csak saját tapasztalat+haverom 156-osa -> 1.6 fiat város: 8-9l, 1.6 alfa 12-13l)
-
hobizoli
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Gamer PC- Számítógép! Csere-Beszámítás! R9 3900X / RX 6700XT 12GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3029, 90% Akkumulátor
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! Asus TUF B360-Pro i7 9700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 4060 8GB ZALMAN S3 TG Zalman 500W
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest