Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Anulu79 #104585 üzenetére
kamu. Volt hogy pár autó rossz környezeti besorolást kapott de ott nem a rendszámot cserélték csak a környezetvédelmi plaketett (matrica). Tudom, haver is belecsúszott ebbe.
Újat akkor kap a kocsi ha:
- külföldről hozzák be
- lelopják a rendszámot róla
- új frsz-t vesz rá a tulaj -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Anulu79 #104434 üzenetére
Igazi altatógép, 2.0-ra 1,6-os gyári felirat... Trükkös.
mod:
hobizoli: Ott fognak inkább a gyártási költségen, hogy ugyanazt a méretű teknőt teszik fel egy kisebb ccm-es meg egy nagyobb ccm-es kocsira is.
Mazzag 6-nál ugyan ez a 2,3-as alaul méretezett olajteknőjének az oka.Nem az a cél régen, hogy 20 évig jó legyen, hanem hogy 10 évet éppen kibírjon.
-
sasa134
addikt
válasz
Anulu79 #89939 üzenetére
Megkéred, hogy mutassanak szervízkönyvet (számlákkal), hogy volt-e, és ha igen , mikor: EGR szelep csere, generátor csere, kettőstömegű csere, részecskeszűrő , vezérléscsere. Ezek problámája egyszer eljön, csak nem mindegy mikor, kinél.
Aztán olajcserék pontosan voltak-e végezve, kormol-e a motor stb.
Ha ezekről nincs megbízható dokumentum, akkor marad a #89940-as hsz-ban bemutatott varázsgömb -
válasz
Anulu79 #89942 üzenetére
Szerintem azt, hogy hamarosan lesz nyűgje, azt nem nagyon tudod megmondani, max megpróbálod felmérni, kikérdezni a tulajt, hogy hogyan használta, milyen olajat öntött bele, de ebben is azt hazudik amit akar. Megnézed az olajat, ha habos akkor szar
azt könnyebb felmérni (gondolom) ha már szar a motor, de hogy mikor lesz baja, azt kb lehetetlen...
-
whitezo88
nagyúr
válasz
Anulu79 #87627 üzenetére
bármilyen kereskedésbe ha veszel kocsit át kell nézni mert sose tudni milyen rejtett dolgok vannak. főleg régebbi autóknál. Ha én kereskedő lennék én is ilyen trükköket csinálnék, hogy kisuvickolás, újrabőrözés, kopott karcos műanyagok kicserélése, stb. anno apám vett 2 éves keveset futott Octaviát, jó állapotban is volt, nem volt rejtett hibája, azt kivéve, hogy a gumi rajta öregebb volt mint az autó... (nem tudni az eladó cserélte le eladás előtt vagy a nepper...). mégha a kereskedő nem is simlis, ki tudja mi volt az előélete... Igaz a Skodán a kormány is eléggé kopott volt pár helyen. De 2 év alatt 37k km talán hihető egy benzinesnél.
-
8th
addikt
-
8th
addikt
válasz
Anulu79 #87051 üzenetére
Ford Fiesta 1.6D? Jó barátom évekig ütött vágott egyet. A "kíméletes" bánásmódnak köszönhetően volt annak már minden baja de a motorhoz sosem kellett komolyabban hozzányúlni. Amikor teljesen kirohadt alóla a kocsi szétvágta és a motorját odaadta a faterjának az meg felhasználta a házi építésű kistraktorhoz. Motor pöcc röff azóta is egy forint nem lett ráköltve. Nyaranta szoktam látni az öreget ide oda pöfögni vele fincsi sültkrumpli illat felhőt húzva maga után.
-
nesa
veterán
válasz
Anulu79 #87040 üzenetére
Fiat 1,9D, f@r@tolajozni akarsz?
(#87042) Nkboy
Az opel 1,7D talan a letezo legfosabb dizel amit valaha autogyarto kiadott, 0 fokon problemas,azt messze kerulni kell.Olyan az igenytelen dizel aminek annyi elektromos resze van hogy lebird alitani ezek atomhaburu utan is indithatoak,persze ha van aki meg el
-
nesa
veterán
válasz
Anulu79 #86638 üzenetére
Ez 3 kulonbozo kategoria sharan 7 szemelyes, zafira 5+2 , az ignis meg nagyon kilog a sorbol a 4 fovel (papiron 5)
En ilyen sharan kaliberu szeltolobol nem vennek benzinest, gazolajbol is legurit vegyesbe 7-8L havernak varosba 10 et guritott gazolajbol a galaxy.
Meg nemis raktam kepet az en vasamrol, majd lehet jobb kepet is, ha nemlesz ekkora polarizacio.
-
Kornel
veterán
válasz
Anulu79 #86477 üzenetére
sűrített földgáz.
zafira gyári cng-s verzióban is létezik, semmi utólagos tákolás, sima benzines motor, annak minden előnyével.
kút van bp-en kettő, győrben és szegeden, tehát eléggé helyhez vagy kötve.
viszont az ilyen kocsikban is van kiegészítő benzintank, mivel benzinnel is tud üzemelni.
tőlünk nyugatra és délre (olasz o.) is sokkal jobban kiépített kúthálózat van.
spritmonitor szerint eszik 5,8 kg földgázt, 345 Ft/kg-ért adják 2011 óta bp-en. -
-
-v-
addikt
válasz
Anulu79 #85838 üzenetére
A cél a nagyobb teljesítmény.
Ezért nézelődök ekkora motorral szerelt kocsit. De minél takarékosabb annál jobb.
Azt azért vágod, hogy nincs ingyen ebéd
Meg hogy a lovak zabbal mennek etc.
Ha többet akarsz, azt valahol ki is fizeted, vagy így vagy úgy.(#85858) focvis: focus 1-ről van szó, abból az 1.6-os jobban is fogyaszt a 2-es 1.6-osnál, és a beltere is igényesebb. 1.4 g astra meg 1.6 focus 1 szerintem fogyasztásra is meg beltér igényességére is egál.
Amúgy nem megy úgy, focus kicsit jobban, és a váltóáttételei is jobbak. -
-
diegho
nagyúr
válasz
Anulu79 #64610 üzenetére
Miért pont dízelt? Mert kevesebbet eszik? Viszont sokkal drágább hozzá minden! Ha nem hajtasz bele legalább évi 20 ezret, akkor felejtsd el. Az erősebb, nagyobb motorok nem feltétlen fogyasztanak sokkal többet, mint a jelenlegid. Én 2.0 150le-vel 6.7-es átlaggal jártam nyáron klímával.
hobizoli no igen 1.4 80le 1300 kilóhoz elég kevés.
-
diegho
nagyúr
-
fenergie84
addikt
válasz
Anulu79 #64367 üzenetére
Az 1.6 TDCI és 2.0 TDCI peugeot motor, ezek ajánlottak, az 1.6-osból a 90 lovas, a 109 lovas részecskeszűrő probléma lehet. Az 1.8 TDCI ford fejlesztésű, nem nagyon ajánlott. Én is nézegettem Mondeókat 2.0 TDCI-vel, 160e van teljes vezérléscsere, ha jól tudom, nem kevés pénzért. 200e km-nél előfordul h kuplungot kell cserélni, plusz, még lehet kettőstömegűt is...
Én ennyit tudok elmondani róluk, egyébként a peugeot dieseleket szeretik a fordosok, azok ajánlottak, ahogy nekem sikerült tájékozódnom -
Bati0501
őstag
válasz
Anulu79 #62909 üzenetére
Unokatesóméknak ilyenje van csak Seatba,másik unokatesóméknak meg VW-be.
Mindkettőbe rengeteg km van már,a VW ha jól tudom van már vagy 700e,a Seatba is gondolom min. 3-400.
VW alapból automata volt,de jó pár éve tönkre ment és hagyományosra cserélték ki,annyit tudok,h nem kis meló volt és persze mani...A Seatban van egy kis chip,de semmi durva,sztem csak a legalapabb-már úgy vették-valszeg nem sok vizet zavar,na azzal egyszer lementünk Olaszországba és hát mint mondjak volt egy kis különbség a mi 1.4-es G Astra-nk után...Még ennyi km után is lehetett érezni,h 5 felnőtt ember súlyával és egy hétre való motyóval sem akadály,h tartósan menjen ~140-et.Ment volna többel is,csak a trafik miatt...de azért sztem néha volt az több is.Én előtte még nem ültem huzamosabban diesel autóban-főleg nem ~1000km-t,szóval valszeg ezért maradt meg bennem ennyire pozitív élményként,olyan jó volt,érezni az autón,h nem erőlködik,szépen megy.(Ezt szerethetik a diesel tulajok
)
Seattal szoktak árut hozni+futót is szokott húzni,a VW-el pedig egy pár éve Németországba és haza járnak...Az is hozzátartozik,h a VW-nek azért már vannak bajai,kell rá költeni,h pontosan mi baja van/volt és h mennyit kellett rákölteni azt nem tudom,sajna a Seat fenntartási költségeit sem.
Apa vezette a Seatot egy éve vagy kettő összesen olyan 80km-en keresztül,de ő azt mondta utána,h tényleg jó kis autó,de azért már lehetett érezni,h a futóműve már nem a legpatentabb....Remélem vmit tudtam segíteni.
-
-
-
-
lajafix
addikt
válasz
Anulu79 #33063 üzenetére
városban 10et(pest 11-12), autópálya kb 9, országút 7. (a 125 LE-s, 1.8 kombival 8 év tapasztalata, nem versenyzős tempóval, de nem is überspáren tötymörgés)
ez a példány kicsit gyanús GHIA logó ott van a hátsó ajtókon, közben ambient alapverziót hirdetnek. A belsö térrél sincs kép.
mivel nagytestű szivóbenzines, 900e-nél többet ne adj érte, nem vagy te teréz anya. Soha nem fogod tudni annyiért eladni, amennyit gondolsz érte. szerintem ennél a szedánformánál az 5 ajtós meg a kombi jóval praktikusabb s az 5 ajtós szebb is. egy darab itt is van: [link]
a 2000es motor jobb. nem eszik többet az 1.8 nál
-
-
neduddki
nagyúr
válasz
Anulu79 #32879 üzenetére
HI!
esmerosnek 2 literes benzines otomataban volt a magas kiviteli szint /mi volt akkor a neve?/ imadta, az azota kivonult oystre lizing teruleti izeje volt, mindenhol ezt az oto kerestek neki 1db volt az orszagban az lett az:- )
erdekesseg: mikor oto kerestem felhivtam, hogy monygon egy tisztesseges kereskedot, aszonta O nrekem nem mond semmit mert ojjat O meg nem latott pedig igne sokkal allt kapcsolatban, es nem karja hogy utanna anyazzamudv
neduddki
-
giigz
veterán
válasz
Anulu79 #24479 üzenetére
A családban van két H Astra is, az egyik 1.7-es dízel kombi, a másik meg 1.4-es benzines 5 ajtós.
Mindkettővel meg vagyunk elégedve, vegyesben 7 liter körül fogyaszt az 1.7-es dízel, de megy is szépen, meg ebben van dugó, minden. Nyilván spórolással kevesebbre ki lehet hozni. A benzinesek is itt körül fogyasztanak, általában nincsen túl nagy különbség. A múltkorában én is vezettem a dízelt, nekem mint kezdő vezető nagyon tetszett, jó a váltó, kuplung, kormány, szóval jó kis autó.
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
Anulu79 #24582 üzenetére
De minek erőlteted ezt a dízel dolgot? Ha nem is mész rettenetet,semmit sem spórolsz azon ,hogy dízeled van,és azért a benzinesek mondjuk astrából elég jók.De mondom a dízel H astráról sem mondanak rosszat totalcar on nézd meg a népitéletben miket írnak fogyasztásra. Mondjuk egy 1.6 os benyás is ,teljesen rendben van vagy nem?Vectra az egy nagy dög
kérdés kell e akkora vas neked.
-
Tökmindegy
senior tag
válasz
Anulu79 #24479 üzenetére
Van egy itt a szomszédba,belül olyan mint egy kopórsó
de ez persze nem szempont csak megjegyeztem. Aszongya a srác,hogy jó kis vas ,viszont a fogyija 7-8 liter. Mondjuk ezt nem értettem ,de biztos így van ha ő mondja. Ergo ha valóban ilyen fogyasztást produkálnak (utána kéne nézni) akkor én biztos nem vennék,hiszen benyások sem esznek többet.Amúgy jó kocsi aszongyák.
-
-
Ck.
addikt
válasz
Anulu79 #21574 üzenetére
Nekem benzinesem volt, de nem is szabad a 3-as Mondeoból dízelt venni, mert egy kalap sz@r...de ha mindneképp Mondeoból akarsz dízelt, akkor meg csakis TDDI-t vegyél... A TDCI egy óriási szopás. Nézz utána nyugodtan a mondeo.hu-n is.
Qru:
Azt én inkább a kettőstömegűre és a dizliségre fognám, nem a 607-re...ugyanígy járna a 407 is.
-
adorjant
őstag
válasz
Anulu79 #21574 üzenetére
Nemrég vezettem ilyen Mondeot,valós 500e km volt benne,de a motor hangja alapján nem mondtad volna meg,hogy 200e vagy 500e kilométert futott,nem is kormolt,stb.Jól is ment,nem csörgött,nem zörgött semmi.Persze végig szervizelve,a turbó és a befecskendezők egyszer voltak cserélve,a kuplung+lendkerék 250e kilométert bír(t).
Gondolom nem árulok el nagy titkot,ha azt mondom,a legtöbb Mondeo simán túlvan a 300e kilométeren,szóval nem árt ha van zsebben plusz 200-300e,ha esetleg olyat fogsz ki,amin a fenti dolgok nincsenek cserélve,esetleg pont azért eladó,mert nincs pénzük leszervizelni. -
-
neduddki
nagyúr
-
neduddki
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltők
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 12GB I 500GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Azonnali készpénzes GAMER / üzleti notebook felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest