- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
megema
őstag
Ne is mondd... Nekem is vannak hülyeségek a 406-tal. Pl. néha beragad motorleállítás után a computer (a gyári rádióval együtt), és nem lehet kilőni, csak biztosíték kivétellel / akkusaru levétellel. Főleg melegben csinálja. Most egy ideje odafigyelek, hogy ne tépjem ki a kulcsot, hanem elsőre csak a motort állítsam le, és csak pár másodperccel később fordítsam el teljesen a kulcsot és vegyem ki. Egyelőre nem jelentkezik a hiba, de nem lehet tudni, hogy a hideg idő, vagy az odafigyelés az oka...
Szintén főleg melegben leesett a km óra mutatóm az impulzus jeladó hibája miatt. Listaáron 17 ezer az utángyártott Unixnál, de alvázszám alapján nem lehet hozzá kapni se ott, se gyárit a Peugeot-nál. Most kapott egy bontottat 2 ezerért, ami ugyanilyen motoros, de más váltótípusú 406-ból van és úgy néz ki megoldódott. Csak nehéz volt összehozni a beszerelést, mert nem teljesen egyezik a formája a két típusnak... Szerencsére ügyes a szerelőm, és megoldotta faragás nélkül.
És mint nemrég írtam, lezabálja a gatyámat (+ 2-3 liter), mert 45 fokosnak látja az agya a vízhőmérsékletet, pedig a műszeregység 90-nek... De ez meg lesz oldva hamarosan.
-
Rick4
félisten
Barátocskám, ha Te elkezded magyarázni, hogy neked egy leírt kifejezés mit is jelent, már régen beteg vagy.
Vedd már észre, a "szarosbödön" kifejezést Te milyen dolgokkal azonosítod.
De ahogy a hasonló véleményen lévő elv- társaid, úgy látszik te se tudsz se leírni, se megérteni két egymás utáni mondatot.
Na, kíváncsi vagyok, tényleg befejezed-e, vagy kóros folyamat-e a kényszeres folytatás.
Csak azt nem értem, ha olvasol, miért nem érted? Vagy most olvasni se tudsz?
Belőletek simán lehet írni egy pszichológiai diplomamunkát. -
Rick4
félisten
Ha gondolod, akkor kanyarodjuk el a fórumtémától, és folytasd a személyeskedést, meg az alapelvek megsértését, okés? Akkor mondanám én azt amit én látok erről:
Szerintem gondolkodj el azon, hogy Te külső szemlélőként szemlélheted ezt a világot is, ezzel a mentalitással nyilván másik bolygóról jöttél. Külső szemlélőként szemlélheted a gázos kocsikat is, mivel innentől látszik, lövésed sincsen a dolgokról. Ha nagyon okos vagy most elkezded sorolni a tapasztalatok alapján kialakult érveidet, hogy a gázos kocsi miért is bírja kevesebb ideig. Ha tuskó vagy, osztod tovább az észt. Előtte azonban lehetőséged van leírni, én miért is voltam konkrétan tuskó?
Leírok valamit, erre egy észlény, nem érti meg? Nagyszerű megállapítás részedről. Senki se írta hogy 16 szelepes Punto, a nagyeszű mégis ezt hozta ki belőle. Innentől hol lesz fontos, hogy szerinte tuskó vagyok? Megmondom, sehol. Ha meg nem írod le az érveidet, sehol se lesz fontos hogy Te mit mondasz, vagy gondolsz. -
dízelracer
őstag
Igen de ott van a Laguna II, a 308, a C5 mk1. Ezeket is mind szidják mint a bokrot és a megbízhatósági statisztikák végén kullognak. Szervízben sűrűbben előforduló autók mint egy Grande Punto, Astra vagy SX4 holott azokból egy "picit" több rója az utakat. Citroen-t például kifejezetten utálják a szerelők (legalább is ahová én jártam) mert sokminden hozzáférhetetlen rajtuk, nagyon szar szerelni. VAG konszernes kocsik és a japánok ilyen szempontból sokkal átgondoltabbak.
-
-
lsc
nagyúr
A teherautók motorjait extrém futásteljesítményre tervezik, nem városi szaladgálósra. A személyautókét sem 100e-re tervezik. Mindkét corollámban 240e körül van, 10e-ként /ennyi a gyári előírás/ megkapja az előírt minőségű /kicsit jobb/ olajat és mennek.
szerintem így kifizeted a motorfelújítást olajcserére, de a Te dolgod, ennyi. -
lsc
nagyúr
Teherautó vonalon már nem ritka a 100e fölötti olajcsere periódus, akkor arra mit mondasz ? Természetesen abba sem jó a tecsógazdaságos motorolaj, de ha nem működne szerinted a nagy üzemeltetők vennének újra olyan márkát ? Személyautónál sem "sima" olajjal kell érteni a magas csereperiódust, igaz meg is kérik az árát. Ráadásul a nálunk 100e után széthulló motor valószínűleg máshol már futott 2-300 ezret.
-
Stafni
aktív tag
Germán barátom Octáviuszában 1.8T a motor. 30e a csereciklus. Long Life olajat kell használni. Olyan 340e van a kocsiban eddig és nem hullott szét. Szlovákiában szervizelteti, mert a német drága neki, a magyar miatt ki van bukva. Ott szokott állni a kocsi mellett.
Qru: Persze! Varázslat, gumibogyó szörp. Esetleg a kolega valami Lukoil szerű kúton tankolt előtte.
-
Tökmindegy
senior tag
Tulajdonképpen igazad van,de ez is pénztálca függő dolog. Már ,hogy azért van ,hogy kiszolgáljon. Ma nagyon kevesen engedhetik meg maguknak,hogy két ,ne adj isten három autót tartsanak fent. Nekem van munkás autóm,egy dobozos dobló,cserélek én abba is mindent amit megkíván ,de sok mindennek elmondhatom ,csak megkíméltnek nem
De a családi ,úgymond hétvégi autómba,soha bele nem ülnék koszos ruhában,sőt a szűkebb családtagjaimon kívül nem is szállítok vele senkit
Az tipp topp ha meghirdetném valószínű imába foglalná a nevem a vásárló. Szeretek beleülni,sokszor végignézem olyankor a belsejét ,és jó érzés fog el.
Na szóval azt akarom mondani,hogy sok embernél meg az autó mindenes,és ez sajna meg is hozza a gyümölcsét. Múltkor mentem az ikeába valami matracért a dobozzal,oszt látom,hogy egy család a a Fábiába bepakolt egy komplett konyhaszekrényt. Az autó újszerű volt. De mire mindent belepászíntottak ( hátul kilógott a fele ,de nem baj lekötötték a hátsó ajtót) volt karc a műanyagon rendesen. Könyörgöm ,ez nem erre való. De egy tehertaxit már nem akart rendelni,hiszen örült,hogy kifizette azt a retek pozdorját. -
kisza25
félisten
na ja csak azt se felejtsük el, hogy évente le kell cserélni az olajat, mert elöregszik attól függetlenül, hogy menyit megy az ember,
én nekem 20e km van megadva, de én évente cseréltetem, pedig évi 8-10e km-ert megyek csak, az előző autóm is meghálálta, remélem ez is megfogja -
Szplöttyy
senior tag
De ha meg beleírják, hogy 5ezrenként cserélj olajat, hogy 250e km-t bírjon a motor, akkor;
-Nem veszik meg, mert úristen, de szervízigényes szar
-Nem veszik meg, mert bezzeg a fócvágenbe csak 30ezrenként kell...
Így beleírják hogy 30ekén, első tulaj boldog, mert nem kell szervízelni a kocsiját, és ez a fontos. Második tulaj már "így járt" úgyse jut el hozzá a könyv, stb... Ő majd cserélni 5ezrenként, vagy ahogy akarja.
Új hozzászólás Aktív témák
- pr1mzejEE: Viszlát CoD2, CoD4, CS:GO!
- Háztartási gépek
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Need for Speed: Rivals
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen NAS-t vegyek?
- Windows 10
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- BMW E39 540i - V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- iScooter i9 2022 használt (olvass leírást!)
- CORSAIR TC100 RELAXED SZÜRKE/FEKETE SZÖVET GAMER SZÉK
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i5-G5 I 8GB I 128SSD I 12,5" Foltos FHD Touch I Cam I W10 I Gari!
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest