- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Kikristályosodik a Razr 60
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
válasz
barnam_ #155705 üzenetére
Korbe nullas nem opcio a mercivel?
Amugy a smart aranyos joszag. Azt vennek en is, mert arra legalabb van szakembor, emberhez melton lehet benne ulni (en pl c corsaba nem birok beszallni). Az easytronic biztosan szar, mukodesileg es szetesesileg is. Sztem a quickshift se jobb... ugyanaz a robotizalt kezivalto elv -
-
válasz
barnam_ #154359 üzenetére
Ha jól olvastam, az úriember informatikus
-
-
#16514048
törölt tag
válasz
barnam_ #144365 üzenetére
Az mennyire lehet baj, hogy már nem él a márka? Úgy tudom, hogy ennek a Vectra C az alapja, gondolom sok közös alkatrészük van, így azzal nem lehet nagy probléma.
Nekem tetszenek, nézegetem őket én is, bár engem a benzinesek érdekelnének inkább. A becsnepper mindenkit le szokott beszélni róluk, de konkrétumot nem nagyon ír, nem tudom mi lehet velük a baj.
(#144367) kornelka:
-
w333
félisten
válasz
barnam_ #144272 üzenetére
Jó a napfénytető ... nekem is van a Vectrában csak ugye a legnagyobb hátránya hogy beázik egy idő után (vagy akár nagyobb esőnél) szóval nem baj ha nincs
Nekem is szimpatikusabb az 1.6 ... ha még fent lesz akkor megnézem élőben !
Mondjuk az a 630k -s is szép kívül belül !
-
w333
félisten
válasz
barnam_ #144264 üzenetére
Csonti ... szomszédban van hát nem is tudom (inkább nem)
Én ezt a kettőt néztem 1.6 frissen szervizelve vagy 1.4 ami fullos
Az 1.8 jó lenne de nem ebben a színben, illetve kintről behozott (szemét)
(#144265) rbalint88
-
rbalint88
addikt
válasz
barnam_ #143814 üzenetére
Pont most voltam a splash-sel mosoban, mert a kedd reggeli benzinkutas fellangolas nem hozta le a mocskot.
Was'hn'go huszti uti egysegben ot autonyi sor kivarasa utan 1400-bol mostam le a gumiszonyegekkel egyutt, hozzateszem tiszta is lett. A vegen fel perc mar ment a levesbe, de tobb is veszett mohacsnal... -
válasz
barnam_ #143792 üzenetére
Kóbor eb veszély, akik futkároznak összevissza. Amúgy ez a hátizsákos fiatal nyikhajokra is igaz, tegnap este az örsön indultunk lámpától, én második soros voltam, külsőben, és az árkád magasságában vészfék, mert egy hibbantidióta átszalad előttünk a buszhoz. Ezeket úgy vágnám tarkón, hogy 2 hétig csuklana utána. Szegény Fabiás úgy megijedt, hogy 2 percig utána nem mert 50-nél többel menni a 60-as táblánál se...
-
Atomgeszi
nagyúr
válasz
barnam_ #141921 üzenetére
Értem, köszi..
Kezd letörni a lelkesedésem egyébként.
TDI-t szerettem volna(haveri körben is van vagy 3-4 és csak városban használják és tankoláson kívül, meg a kopó alkatrészeken kívül semmi más egyebet nem kért még), de 10-ből 9 külföldi okmányos 200-280k km közötti(szinte kivétel nélkül mindegyik ennyire van pörgetve), amivel nem is lenne baj, de ezt főleg egy német vagy ausztriai autóról ami már 15-20 év közötti, ezt ki hiszi el? (tudom nem km állásra veszünk autót, de lerí róluk a dupla vagy 3x annyi)
Ha még ez sem lenne elég, akkor meg hozhatnám példának, hogy tuti valami bevándorló árulja ilyen helyesírással, és természetesen annak is lehet hinni, hogy "fris müszaki, olalyszürö, féknyerreg, ujj szillentek, ujj akumultáro,csak komoj erdeklödök hijjanak"...
Szóval ötletet szeretnék.
Városban 5-10km szaladgálós, illetve, ha leakarunk ugrani a Balatonra(200km), azt is teljesítse. Jelenleg a garázs nem megoldott, tényleg csak A- B -be eljutni a cél, ezért kihúztam a listáról a 96-99 közötti majd 1 millió körüli passatokat.
Amit azért szeretnék mindenképp, ABS, klíma, villanyablak..
300-400 körül(átírás előtt). Tudom, mire papírok rendezve meg stb. lesz az egész 600k.
Mi marad? Valami kisköbcentis fa ék egyszerű motor? Szívó dezső?
Benzingázas kínálat is konvergál a 0-ra(már ami az értelmeset jelenti és nem Niva vagy 5 literes RAM)
Köszi! -
-
RocknRoller
aktív tag
válasz
barnam_ #141370 üzenetére
minnél fiatalabbat szeretnék, nyilván
de mindenképp 2001-2002 utániban
Erősen gondolkodom azon egyébként, hogy érdemes-e a dízel. Úgy számoltam, hogy ha a benzin évente 2-3 literrel többet kér, az évi +240.000Ft. Ha most használt dieselt veszek, akkor ott a drága alkatrészek javítása (turbo, adagoló, befecskendező, kettőstömegű, DPF) darabonként kerül ennyibe, ha nem taknyolni szeretnék hanem tényleg megjavítani. Vagy olyat venni, ahol ezeket már cserélték, de hát ilyet találni.... :"DDDD
tempomatot meg úgy tudom, hogy VW konszern gépeibe és opel G astrába lehet utólag beszerelni kb 20 pénzért mert ki van építve előre neki a kábelezés. Ha meg nem lehet csak egy kar cserével megoldani a tempomatot, az meg 100pénz felett van, annyit nem szánnék csak tempomatra.
-
Declare
őstag
válasz
barnam_ #141299 üzenetére
Annyira birom az ilyeneket....akik jol megbüntetnek egy forumot/forumozokat, azzal, hogy "na ide sem irok többet...nem is olvasom", de azert ezt még beirja
. En most full depresszioba estem es a Ph!-nak sem tudom, hogy van e igy ertelme tovabb üzemeltetni a szerveret
(#141303) tresh az egesz onnan kamu, hogy honda es dizel....dizel fünyiro?
-
Declare
őstag
válasz
barnam_ #141250 üzenetére
Északon a motorfűtést talán az indíthatóság könnyítése miatt is használnak
Nem igazan. Egyreszt a karosanyag kibocsatas miatt, masreszt a motor kopasanak csökkentese miatt (ugye hidegen jobban kopik a vas), harmadreszt a komfort miatt. Finneknel pl nagyon durvan jol kiepitett rendszerek vannak, tarsashaz parkolokban is legtöbben bedugjak a kocsit estere. Van benne egy kapcsolo es mondjuk ha valaki 7 kor indul, elötte mondjuk 20 perccel elkezdi felfüteni a hütövizet, igy mondjuk 60 fokos hütövizzel indul a delikvens, gyorsan eleri a motor az üzemmeleg hömersekletet + kellemes meleg lesz a kocsiban.
(#141252) hobizoli passzolom, a kerdest, motorkopassal gondolnam összhangban. Ha nem elegseges a motorolaj nyomas, nem lesz megfelelö a kenes....ilyesmir egondolok passz
(#141254) Integrale igen, reszben
. A masik, meg ha jol emlekszem, amit irtam, hogy alapjaraton többet kell hidegen forognia a motornak, jobban kopik (szoval alapjaraton mondjuk 10 perc alatt felmelegszik X fokra, de ha szep egyenletes tempoban haladsz, akkor gyorsabban melegszik, ergo kevesebbet "forog" a motor hidegen) valami ilyesmi remlik.
(#141259) spiky03 miert ne lehetne realis?
fel ev alatt szerintem kb a par 1000 km töl 30 ezerig barmi lehet realis
nekem pl nagyjabol ilyen 26-30k megy a kocsiba evente, igy atlagban nagyjabol ez jön ki nekem is
-
gaborbol
őstag
-
-
Kornel
veterán
-
kelly416
veterán
válasz
barnam_ #139820 üzenetére
Ezek szerint én a 626-osommal még nem is fogok sok olajat venni, épp most indulok érte, aztán cserélem is.
-
CsakEgySrác
csendes tag
válasz
barnam_ #139594 üzenetére
Most kalkuláltam egyet az Allianz oldalán egy 2002-es g astrára és a light kijött 60 ezerre/év. Ha 1-2 évig így biztosítva lesz az még szerintem megéri és a 2002-es évjárat azért nem is annyira vészes ehhez az árhoz.
A másik tervem az, hogy veszek egy swiftet 300-400ért és akkor nem aggódom, mert ha elviszik (kinek kéne, minden sarkon van 2), akkor sem maradok autó és pénz nélkül. Még alszom rá párat
tboy93: a ford valahogy kimaradt a keresésből, de köszi a tippet. Mennyiért vette a corsát a leányzó? Milyen évjárat és motorral?
Baba még egy ideig nem lesz, szóval jöhetnek a kisautók is.
-
Mr.Csizmás
titán
-
Integrale
veterán
válasz
barnam_ #138736 üzenetére
Elsiklassz afelett, hogy milyen modelleket irtam, tovabba azon is, hogy 600 a keret, sot azon is, hogy te irtal 2.5-os Mondeot, mert az mar megy, de fogyaszt, tok egyertelmuen erre irtam, hogy nem csak az a gaz az o eseteben, hanem az A0 biztositas is.
Most latom, hogy nem Te irtad a 2.5-ot. Sorry!
-
Integrale
veterán
válasz
barnam_ #138733 üzenetére
Lattad azokat amiket irtam? B szegmens autoi, oda elegendo egy 1.2-es motor, 6 korul eljarnak, tekintve, hogy varos a fo vadaszterulet, ott nem kell annyira porgetni a haladashoz egyebkent sem.
Nem irtam, sehol 1 litert vagy az alattit, megint csak hozzakoltes.
A biztositasos resz pedig a Mondeos reszre reakcio, miszerint 2.0 alatt halott, 2.5 mar jo, de az fogyaszt is. Igen, nagyobb a fogyasztas, es a biztositas is legalabb duplaja egy kis varosi autoenak.
-
haddent
addikt
válasz
barnam_ #137550 üzenetére
Azért álljon meg a hegyi menet! Hogy kerültünk 3 liter fölé
Azért szerintem ez már éhes fajta, főleg automata. Ja de megyünk tovább, hogy kerül ide a 5 literes V8 szívó benzin? Azért a kettő közel sem egy kategória, nem is lesz, hiába van annyi / több / 10x annyi nyomatéka
-
#94529552
törölt tag
válasz
barnam_ #137284 üzenetére
A tiéd szerintem nem állatkodásra való, meg azért az olyasmit karbantartás és javítás címén jól meg is kellene fizetni. Lassan de biztosan eljutsz vele bárhová, és ez a lényeg.
BigBlackDog Hátulra kamera beépítés? Rájöttem milyen hasznos dolog,, amikor használtam pár napig egy CLA-t.
-
#94529552
törölt tag
válasz
barnam_ #137277 üzenetére
Hát ezt gyorsan meg is magyaráztad, hogy miért nem értetted.
Jó hogy nem egy nyújtott amcsi limuzint javasolunk első kocsinak.De itt inkább a 140 LE és a kiautó párosítás volt a lényeg, csak ezt figyelmen kívül hagytad. Egy hajóba még kevés is lenne, mint a tiédbe pölö.
BigBlackDogOk, látom a saját jelenlegi álmaidat tükrözted a Mondeoval. Ellenben első kocsinak valamilyen indokból kifolyólag nem akkorát vettél, te sem. Meg sokan mások, mondjuk majdnem mindenki. Mert így szokás, és helyes is, szerintem. Golf kategória max.
-
huliganboy
addikt
válasz
barnam_ #136574 üzenetére
Köszönöm!
Az ekkor már cserés alkatrészek közül (pl. kettőstömegű lendkerék stb.) valóságos cseréjét egy bevizsgálás során a szervíz tudja ellenőrizni?
Ez az ügyfélkapus lekérdezés mennyire tükrözheti a valós kilométert? Vagy ha trükközni akarnak ezt is simán kikerülik?
És itt merül fel bennem egy kérdés (az előző autómnál ez kimaradt, és jó tanuló pénz volt):
Hová, és hogyan érdemes elvinni bevizsgáltatni? Szakszerviz vagy Márkaszerviz? Ha egy távolabbi városba megyek, spontán beállítva egy szervizbe be tudják vizsgálni az autót? -
huliganboy
addikt
válasz
barnam_ #136572 üzenetére
Köszi keresem!
Amiket találok, jó bőrben vannak, viszont 250.000km átlag amit futottak. soha nem volt dízel autóm, nem tudom mennyit jelent ez ennek az autónak, motornak. Ha nem votl cserélve a kötelező "főelemek" akkor mikre kell számolni, illetve mennyire sok ez ennek a motornak? Azért 5-7 évre venném minimum az autót?
Köszi srácok!!
-
g4bb3r
tag
válasz
barnam_ #136139 üzenetére
Autóúton, pályán 7-8 körül eszik, városban 9-10 körül (Bp-vidék viszonylatban járnék). Számolgattam a fogyit így kicsivel több mint a felébe lenne LPG-vel. Nem tudom mennyi most egy gáz szett 150-200 között kb 1,5 - 2 év alatt jönne vissza. Valószínűleg hamarabb is mert nem csak munkába járnék vele (a heti 700 csak az ingázás).
Viszont szerintem 2-3 éven belül cserélném a kocsit akkor már 15-16 éves lesz ha megéri... hm hm
Qru: csomi 500L alapból szóval talán nem lenne ez para. Igen én is +2L fogyasztassal szamoltam a gázt..
-
footy
addikt
válasz
barnam_ #135784 üzenetére
Ez dinamikus intervallum es 30ezer a maximum. Az auto jelez, ha korabban kell cserelni.
(#135788) kornelka
Nem csak BXE es nem csak az az egy evjarat:
2007-2008-as évjárat, BXE és BLS szintén. Német zöld kollégák kispórolták az ólmot a hajtókarcsapágyakból, ugye mert az milyen káros. Ez lett az eredménye. Az összes csavarlegenda csak mellébeszélés. -
lsc
nagyúr
válasz
barnam_ #135784 üzenetére
Amennyiben olaj gondja van egy normális motornak akkor az csapágyas lesz, nem kikönyököl. Utoljára 1999-ben láttam kikönyökölt rába motort, de ott kiderült hogy azt olaj nélkül hajtották.
#135785) 8th: Ha jól emlékszem írták páran hogy a pd tdi a zajossága ellenére jó motor, akkor ez sem jött be.
Mod: Értem, igaz annyiban nem hogy egy normális gyártó ilyenkor azért csinál egy visszahívást.
-
GabN73
addikt
válasz
barnam_ #135680 üzenetére
Nem szeretnél róla blogot vezetni?
3ezres TD és a sima D is érdekelne, főleg napi használatra, kíváncsi vagyok mit érdemes cserélni rajtuk / milyen rendszerességgel.Nagy a szerelem, első (saját) kocsinak tuti 124-est veszek idővel (sajnos 1-2 év még benne van). Az se baj ha öregebb, úgy is OT-ra menne idővel
-
válasz
barnam_ #135674 üzenetére
A baráti társaságban van 2 db "nagydízel" W124, 300 ezer körüli valós futással. 3-4 évvel ezelőtti vásárlások, apróságokat kellett igazítani rajtuk - mindkettő autó 2 millió Ft feletti összegben van a gazdájának, a pontos összeget maguknak sem vallják be.
Patika gépek.
-
MurdR
veterán
válasz
barnam_ #135674 üzenetére
Neheheeeeee
Már előre érzem hogy nem megfontolásból fogok autót venni, hanem felszállok az első szopórollerre amit meglátok
Jajjistenem annyira gyönyörű...
Mekkora király lennék....
Átnézem őket, köszi!
-
válasz
barnam_ #135525 üzenetére
a leírt felhasználás csak az év egyik felére igaz, a másik felében a heti 2*40 km és némi városozás van, 15k km-nél több nem megy bele. Plusz a dízelekre aránytalanul sok az éves biztosítás, hasonló benzines teljesítményhez képest. A Vectrába lassan egy év alatt olyan 9 ezer km ment bele, átlag 6,03-as fogyasztással. Ha ennél kicsit több lesz a kis benzines, az nem gond.
#135526 gzbotii
igen, ezek a legáltalánosabb elképzeléseim nekem is, de nagyon ki kellene fogni belőlük egy jó példányt.. Corsából 1.2-t nem vennék, ilyet vezettem, inkább 1.4.. Focus annyira nem tetszik belülről, de ha van egy jó darab, akkor elfogadnám
#135528 MunezXBK
G Astrából 1.4-es kombit vezettem, az autó alapvetően tetszik, pörgetni kell rendesen, hogy haladjon. A tulaj szerint 6,5-7 liter között jár vele. Ebből is egy ismert példányt simán elfogadnék, akár 1.4-gyel is. Gondolom az 1.6 kb ugyanannyit fogyaszt..
#135535 roberto211
igen, én is egyre inkább erre tartok.. viszont pont ezért, mert sok van belőle, nagyon "széles" az ársáv, a 200k-s hulladéktól a megkímélt, garázsban tartott, mindennap portalanított szememfényéig..
továbbá
a linkelt Fiat? Olcsóbban hozzá lehet jutni normális példányokhoz, Barvo vagy Brava, mint G Astra és a felsoroltak.. Opel-es a család (16 éve), de én nyitott vagyok bármire..
Új hozzászólás Aktív témák
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- One mobilszolgáltatások
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Jelszókezelők 2025-ben: biztonság vagy illúzió?
- Formula-1 humoros
- További aktív témák...
- LG 65" C1 OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready!
- HIBÁTLAN iPhone SE 2022 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2984
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Több mint 70.000 eladott szoftverlicenc
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest