- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Google Pixel topik
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Ne legyetek bátorak, ha ezt a rollert választjátok - OOTD T10
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
tibi666 #13843 üzenetére
Karun: Real shame-pace was really strong. Generally quicker than most other new cars so very frustrating. Waiting outside charlie whitings office !
Gyalázat, a tempó olyan erős volt. Alapvetően gyorsabb, mint az új autók legtöbbjének, szóval nagy frusztráló [hogy kiestem]. Charlie Whiting hivatala előtt várakozok.
-
Pá
addikt
válasz
tibi666 #13816 üzenetére
na jó leírom, mert látom sokan Gyula szemüvegével nézik a futamokat, nem ártana néha rápislantani a live timingre, hogy lássuk mi folyik a pályán
Amikor Schumiék kijöttek a boxba Rosberg előtt lett egy nagy szabad pálya rész és a lágy gumin simán szórhatta a jó időket. Ez egyértelműen Rosbergnek kedvezett, hamar át is ugrotta Barikát és Scumit és esélye lett befogni Alonsot. Schumi egyébként ebben az időben szintén nagyon jól ment a kemény gumikkal, kb 4 tizeddel ment lassab köröket Rosbergnél, mindketten gyorsabbak voltak Alonsonál.
Pár kör alatt Schumi ledolgozta a kb 4 mp hátrányát Alonsoval szemben, ekkor Rosberg mindkettejük elég visszajöhetett volna a kerékcserével, de annyira jól ment, hogy esélye lett elkapni Hamiltont és Massát is így kint hagyták.
Ekkor jött be elé Webber és szerintetek itt kellett volna behozni Rosberget. Mivel az addigi 1.17-es körei helyett Webber mögött csak 1.18-asokat tudott futni. Csak amiről nem beszélt senki, ebben a pillanatban a Massa-Hamilton-Alonso-Schumi vonat utolérte Kobayashit, aki szintén nem volt még kint kerékcserén és feltartotta őket így a vonat 1.19-es köröket ment. 4-5 kör alatt Rosberg megelőzhette volna az egész társaságot. Ezért nem hívták ki. A gond az volt, hogy Kobayashi pont ekkor esett ki műszaki hibával(amiről szintén lemaradt a TV közvetítés) ráadásul Rosberg pont a pálya végén járt ekkor, így leghamarabb csak a következő körben tudták kihívni, amit meg is tettek. Ezalatt viszont az üres pályán a Massa vezette vonat 1.17-es köröket tudott menni, ami elég volt ahhoz, hogy Rosberg megszívja, de kb kivédhetetlen volt és ha Kobayashi nem romlik el, akkor simán bejön Massa elé.Amúgy, ezalatt a kb 10 kör alatt Schumi 22mp-re húzott el Barikától, annak ellenére, hogy a végén beszorult Alonso mögé szóval ez mutatja, hogy a Mester is kitett magáért, hogy megtartsa a helyét.
Ennyi a történet.
-
MPowerPH
félisten
válasz
tibi666 #13816 üzenetére
Mert neki kedveztek, ha őt hozzák ki előbb, akkor kedveztek volna Schuminak. Ennyi, ezen nincs mit beszélni. Az hogy mikor hozzák ki, a pilóta és a mérnöke dönti el. Schuminak csak mázlija volt Barichelloval, értsétek már meg. Pont vele akartak kitolni. Aztán meg Rosbergel. Tulajdonképpen mindkét pilótájukkal kitoltak, csak Schumi jobban jött ki belőle.
-
decibel
aktív tag
válasz
tibi666 #13801 üzenetére
Az nem érdekes, hogy Rosberg sikeresen lenullázta a jobb pozícióját a rajtnál? Már ott eldobott egy helyezést, éééérdekes..... Arra meg kíváncsi vagyok, hogy a versenymérnöke miért is dolgozna a pilótája ellen, biztos a csapat tudatosan dobálja a kukába a saját pontjait.
-
kisza25
félisten
válasz
tibi666 #13502 üzenetére
katasztrófa...
kidőlt egy csomó fa
az út olyan mintha ősz lenne és az erdőben járnánk tiszta durva
itt az udvarban keresztbe lóg egy vezeték fejmagasságban
kidőlt a kerítés
a kerti székeket a kerítés fogta meg mert elvitte a szél
minden második fáról lóg valami letört ág
a net is elment, de az már visszajött
de a legszörnyűbb az egészben, hogy nem tudom nézni a futamot -
MPowerPH
félisten
válasz
tibi666 #12809 üzenetére
Anno ha nézted a futamokat, akkor a két Renaultot Rothmans versenygépeknek becézték.
A csapat pontos neve F1 Williams Rothmans Renault. Úgy ahogy a Ferrari Marlboro volt. És a külföldi riporterek gyakran használták a "the two Rothmans car..." kifejezést. És bennem is ez maradt meg, a Rothmans F1 versenygépek.
-
válasz
tibi666 #12316 üzenetére
Na azért a nem egy ligában versenyeznek egy kicsit erős. Schumira mért nem mondod?
Ennyire ne utáld már Massát..
Peat
: Attól itt a vizes körülmények között úgy beszállhattak volna mindketten a boxutca falába, hogy öröm nézni. Így meg remélem te is belátod, hogy a pályán csak tiszta körülmények közt mer előzni eléggé hülyeség..
Én elismerem, hogy Alonso volt eddig jobb,de ha nem mert elmenni mellette, az ő baja. Volt helyzet, mikor másodpercekkel jobb volt nála, mégsem előzte meg, vessen magára. Már többször leírtam, nem csak gyorsnak kell lenni, előzni is tudni kell egy jó pilótának. -
válasz
tibi666 #11560 üzenetére
Én is így vagyok vele.Tetszett,hogy hátulról megint előre jött,de azt nem akarom,hogy ilyen manőverekkel legyen tele az összes futam.Szabályossága megkérdőjelezhető,de az már kevésbé,hogy veszélyesebb+kevesebb esély az előzésre ha nem engedi kihasználni a szélárnyékot.
Inkább nyomja tövig a gázt vagy hagyja hogy leelőzzék,majd előzzön vissza.Az sokkal jobb mint ez -
MPowerPH
félisten
válasz
tibi666 #11440 üzenetére
Igen, a mai teljesítménye alaposan felértékelődik ezzel. Azt hogy kit indítsanak a VB címér, kérdéses. Mivel Massa van elől most, és általában e szerint döntenek.
De a Ferrarit ismerve megint nem lesz sorrend, mint Kimi-Massa esetében.
Oliverda: Nem kell idézni, cikázás az egyértelmű. Cikázásnak minősül az a manőver, mikor egyenesben az 'ideális ívet' egynél többször megváltoztatja a pilóta. Az megint más, ha valaki féktávon változtat irányt, az szintén tilos. Ki mondta, hogy én az RTL -t néztem?
-
aesir
veterán
válasz
tibi666 #9788 üzenetére
Túlmelegedés miatti túlfogyasztáskor bizony előfordulhat.
Mellesleg Alonso egy másik verdát vezetett, nem ugyanazt.
Remélem nem azt gondolod, hogy Webber kipufogójának is tönkre kell menni, mert Vettelé tönkrement..., ők sem ugyanazt a kocsit vezettékAlonso egyelőre megköszönheti Massanak, hogy az első kanyarban kivédekezte hamiltont, így hagyott helyett Alonsonak aki ezzel kedvezőbb pozíciót fogott a 2. kanyarra. Ennyi.
-
aesir
veterán
válasz
tibi666 #8197 üzenetére
Valamennyire mindenképpen nő tőle a nézettség, mert a Raikkonen-szurkoló autóversenyszeretők tábora akik eddig is néztek ralit is és más sorozatokat is, az nagyon nem egyezik meg a Raikkonen-szurkoló tinédzserekkel akik a Raikkonen szurkolótáborának a zömét adják. Ezek most egy ideig nézni fogják a ralit is, de amikor rájönnek arra, hogy a raliközvetítésekben leginkább az élvonalt mutatják majd a képen, akkor már nem nézik olyan intenzitással a közvetítéseket. Ezzel együtt nyilván valamekkora számban nőni fog a nézettség.
-
hunnylander
őstag
válasz
tibi666 #6692 üzenetére
Az én stílusom csakis az előszóban jöhet át, Brundleről én írtam, az nem fordítás, de a többi egy az egyben idézet, és nekem fontos, hogy Brundle kifejezésmódja érvényesüljön. Nem baj, ha magyartalannak hat, mert Brundle angol.
Annyi vitát láttam már fordítás miatt; mikor a fordítás, magyarítás provokál és eltér a forrás lényegi mondanivalójától. Én úgy akarom csinálni, hogy egy nyilatkozót csak az eredeti gondolataiért lehessen kritizálni. A fordítással könnyű visszaélni, nekem az a legfontosabb, hogy a fordítást ne adjon hozzá és ne vegyen el az eredeti tartalomból.
-
glutamin
őstag
-
hunnylander
őstag
válasz
tibi666 #6684 üzenetére
Durván magyartalan? Csak az apexet hagytam bennt, mert megvan a magyar zsargonban. A zárójelezés az én szakmai gyakorlatom volt és lesz, a viták elkerülése végett és információadalékként*. Azt nem kell figyelembe venni, egy-két szó miatt nem lesz magyartalan, főleg, hogy zárójelben vannak de nem úgy, hogy ne lenne előttük a magyar kifejezés.
*Van olyan szituáció, amikor az eredeti jelentését, csak a nyilatkozó tudja, mindenki más csak találgathat, ezért jó odabiggyeszteni az eredeti angol szót zárójelbe, hogy a fordításban ne vesszen el az információtartalom és választási lehetőség. Van olyan szó amelyiknek vagy 20 magyar megfelelője van és ebből több is megfelelő lehet a szövegkörnyezet alapján, de ha megszakadsz is kivégezheted az eredeti jelentést, csak azzal, hogy a végletekig akarsz magyarítani. Én nem akarom így csinálni, számomra az eredeti jelentés átvitele az abszolút legfontosabb, még ha ehhez az is kell, hogy az olvasó megtanulja a szakmai zsargont. Aki F1-ről akar szakmai cikkeket olvasni, az szokja meg a zsargont.
-
JJános
addikt
-
kennystyle
aktív tag
-
Sanya595
senior tag
válasz
tibi666 #5716 üzenetére
Értem Én,csak mindig azt irogatják ebben a topikban,hogy az egyik pilota ezt meg azt csinál ua kocsival.Szal ez van.De nagyitóval kell keresni olyan pilotátt (20-ból 3-4 talán) aki minden versenyen elöz 1-2-öt.Szerintem alapból baj van az egész elözéssel.
Pl Button,néha szárnyalt,máskor autozott más mögött.Vagy Vettel,akitt mindenki "Sumi"-nak képzelt,mégis autozik mások mögött.A 20 pilotából nagyon kevés az aki mindig mindenhol tud elözni.A kocsiról meg ne is beszéljünk.A ferka is egy rakás szar volt.
Nézd meg a Mc-t,ök fejlödtek és nem is kevesett.A ferka jövöre is szar lesz. -
JJános
addikt
válasz
tibi666 #5150 üzenetére
Te a másik oldalát látod. Én azt, hogy jól ment, jól qualifikált, és előzéseket hajrorr végre, ami ugye elég kevés van. Az előzés adja az autósport sava-borsát.
Aki ilyet tud, az nagyon hamar befut. Mert ugye mi kell az előzéshez?
Kell gyorsaság, bátorság, biztos kéz........és sok minden. -
#70869248
törölt tag
válasz
tibi666 #5150 üzenetére
Az előzés témája jóval összetettebb (szvsz) annál, hogy az autó külsejét változtatva megoldódjon.
Segít valamit valszeg...és sok változtatás jó irányba mozdította el ezt a problémát.
De sztem most egy ideig jó irányba fog változni ez a versenyág....bár nyugodtan visszatérhetnének a 'klasszikusabb' kinézethez.
slick, nincs tankolás->qual, alacsonyabb költségvetés..sok elektronika kihajítása.
Már csak a televíziós pénzek osztásának kellene megváltoznia..de ezt sajnos jó alaposan elqrták.
..na meg persze a pontozást is át kellene gyúrni..meg van pár dolog, de semmi nincs annyira végletesen elcseszve mint a tvpénzek. -
#70869248
törölt tag
válasz
tibi666 #4808 üzenetére
??
Ez valami szörnyen rossz útra tereli a sportot,..mármint ez a "tolják, csaljon" felfogás.Briatore olyan szinten ellehetetlenítette Piquet a szerződésével hogy csak néztem. ...és nem csak ezt az egy esetet vizsgálták...felmerült MS utolsó braziliai futama is, ahol ugye Fisichella szárnya bökött defektet MS kerekébe. Csak piszok gyorsan ki lett rúgva mindkét arc, így nem kellett a vallomásuk. Fisichella sem a Reanult-nak dolgozott már.
Ez kell??! Ez a show, amikor x idő múlva kiderül(het) hogy te néző, ja azt hitted?..ahah-ahah na azt az SC-t szándékosan pl. csináltuk csak nem jöttek rá..
..és te meg csak nézel és arra gondolsz mit is dumáltatok futam után...vajon mennyire csináltál magadból hülyét.Piquet mint versenyző megérdemel még egy esélyt, mint ember nem.
Briatore meg beszennyeződött, és talán azt hiszi hogy ez része a száguldó cirkusznak, pedig csak becstelen,...csak szégyenkezik miatta egy gyártó, elmegy egy főszponzor,megbélyegez embereket, és olyan gyárak mint a Bmw csak néz ki a fejéből. -
#51736960
törölt tag
válasz
tibi666 #4808 üzenetére
"nelzinnyónak is meg volt a lehetősége bizonyítani. túl sok esélyt is kapott"
ebben abszolút egyetértek veled, bár alonso mellett nem lehetett könnyű labdába rúgni. (kábé három klasszissal jobb volt a kölyöknél)amúgy sokan írták, hogy mekkora csaló briós, én ezt valahogy nem értem.
szerintem sokkal gyomorforgatóbb volt a mclarenes kémbotrány...
vagy Henri kezezése, de ez már nem ide tartozik -
stvnppp
senior tag
válasz
tibi666 #4808 üzenetére
Amikor majd Téged kevesbítenek meg, akár mivel, akkor az lesz a show... Remélem sosem fog Veled előfordulni.
Egyébként ezt sportnak hívják, ha só kell, akkor nézd Mónikát meg a többit.
DopeBob: és talán Briatore volt a managere, de ebben nem vagyok biztos.
(Félreértés ne essék, ezzel nem Alonsot támadjuk, a mai mezőny talán legjobb pilótája, csak voltak körülötte furcsa dolgok.)
Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 825GB SSD lemezes konzol extra kontrollerrel garanciával hibátlan
- Szinte új, minőségi, állítható ritkítóolló
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- AKCIÓ! HP Victus 16-R1002NF Gamer notebook - i7 14700HX 16GB RAM 1TB SSD RTX 4070 8GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest