- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Íme az új Android Auto!
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
Szép bizonyítványt állítottál ki magadról.
Vettelt ki ütötte ki, ember?
A mclarensek azért tapsoltak, mert 'Vettel hibájával' Jenson került az élre.
Mit feltételezhettek akkor:
- Vettel hibázott. A saját hibájukból el nem szállók megérdemlik, hogy legyőzzék a hibázókat. Ez fair legyőzés. Megtapsolható.
- Ha műszaki hiba volt, akkor is örülhetnek az adott autó 'leelőzésének', merthogy ez egy technikai sport. Főleg a szerelők tapsolhatnak, mert ezzel azon csapat szerelőit győzték le, akik valamit rosszul csináltak. Dettó a gyári alkalmazottakra.
Az F1 technikai csapatsport. Az egyéni vagy műszaki vagy szerelési hibából eredő kiesések az adott autó/pilóta fair legyőzése. A megbízhatóság is versenyzési terület; a szerelők és gyári alkalmazottak munkája is versenyzési terület.
Az, hogy te berágsz arra, hogy az éjt nappallá tevő szerelők, csapattagok (akik szintén részesei a versenyzésnek és a sikernek) örülnek a rendesen elért sikerüknek, és te meg örülsz, ha valakit más hibájából ütnek ki, az nem kicsit képmutató és téged visszataszítóbbnak mutat. Tipikus bagoly mondja verébnek; pont te nehezményeznéd a dolgot?
-
#70869248
törölt tag
Sztem nem korrekt Rubinho hozzáállása MS-hez, az énekléses buzizás sem volt gyenge, de ezek a visszaszurkálások..
amennyire én tudom 2000-ben, 2001-ben, 2002-ben, 2004-ben lett volna alkalma másként dönteni, ezek voltak azok az alkalmak amikor a szerződéséről döntött és szerződést írt alá a Ferrari-val.
Ebből vegyük ki a legelsőt oké, de után még háromszor írt alá...a legutolsó alkalommal is 2 évre (2006-ig), csak 2005-ben a Ferrari elengedte.
Amennyire utánaolvastam 2002-ben 5.5 millát kapott dollárban, majd a Ferrari ezt az összeget csökkentette..mégis aláírt újra. -
stvnppp
senior tag
Azért lesz ott előzés, mert mindenki máshogy fogja megoldani az üres tankos időmérő/teli tankos verseny közötti választást, hogy hol akar gyors lenni, és ezért lehet, hogy lesz olyan, aki a verseny elején gyors lesz, a végére gyenge, a másik meg pont fordítva. Plusz még az ilyen idei Massa-s barcelonai szerencsétlenkedés is be fog játszani szerintem. Remélem jó idény lesz.
A Mercedes költségvetéséréről meg azt gondolom, hogy a Merci nem fogja hagyni, hogy a többiek agyonverjék, ha kell, pumpál a projektbe egy kis pénzt.
A másik meg, hogy Brawn év közben, meg az évad végén is elejtett olyan nyilatkozatokat, hogy azért nem tartják annyira fejlődés pl a Red Bullal meg a McLarennel, mert már a jövő évre készülnek. Nem csodálkoznék, ha a Mercedes már év közben adott volna nekik egy kis zsebpénzt, illetve azt nem tudjuk, hogy mikor egyeztek meg a csapat felvásárlásáról, és abban a szerződésben ki tudja mi volt. -
Oliverda
titán
Ja, mert biztos meg tudod állapítani egy youtube-os videóból hogy volt-e.
Ne csaholj mint egy eb szó sem volt arról hogy vegyék el.
Inkább olvasgass:
Az 1994-es szezon során a vetélytársak néhányan közül megvádolták a Benettont, hogy kijátssza az FIA elektronikus segédeszközökre (kipörgésgátló és rajtautomatika) vonatkozó tiltását. A megindított vizsgálat kimutatta, hogy a Benetton B194 autókban valóban volt a rajtolást segítő szoftver, ám rivális csapatoknál is számos szabálytalanságot találtak. Arra azonban az FIA nem talált egyértelmű bizonyítékot, hogy ezeket ténylegesen használták is, így az összes érintett megúszta minimális büntetéssel. Kipörgésgátló szoftvert egyáltalán nem találtak a Benetton autóiban. Flavio Briatore, aki ezidőtájt a csapat főnöke volt, 2001-ben így nyilatkozott: "Az egyetlen bűnünk az volt, hogy akkoriban még túl tapasztalatlanok voltunk, az emberek pedig túl gyanakvók." Mindezek ellenére nemrég, amikor Michael Schumacher egyik régi B194-es autóját eladásra kínálták, az ismertetőben az állt, hogy "eredeti állapotában, kipörgésgátlóval".
Ugyanebben az évben a Benetton eltávolította az autókból az üzemagyagtöltésnél használt szűrőt, hogy gyorsabb tankolást tegyen lehetővé. Nagy valószínűséggel ez eredményezte Jos Verstappen autójának kigyulladását a hockenheimi Német Nagydíjon.
"Benetton were fined $500,000 for ignoring the Stewards at the British race and $100,000 for not sending copies of their engine management system when requested."
Persze ha Alonso-Renault párosról van szó akkor Briattore egy utolsó csaló de ha a régi Benetton-ról akkor már egyből ő a tisztesség és fair play földi megtestesítője.
-
Oliverda
titán
Egy percig sem kételkedtem abban hogy neked az bőven megteszi.
A Formula-1-es csapatok szövetsége sajtóközleményben gratulált Todtnak a diadalhoz. "Szeretnék minden jót kívánni Jean Todtnak az új feladatához, mert mindig is nagyra értékeltem a tudását, a lelkességét és az elszántságát. Biztos vagyok abban, hogy a szövetség megfiatalodik, és bízom benne, hogy a sikeres együttműködés és a stabil szabályok érdekében nyílt dialógust tudunk folytatni." – jelentette ki a FOTA elnöke, Luca di Montezemolo.
-
Oliverda
titán
Azt hittem hogy valami hitelesebb forrásból másoltad ezt a pár mondatot.
"az évek során nemcsak a Ferrarinál és a Peugetot-nál dolgozott, hanem a BMW-nél, a Matránál, a Mercedesnél, a Renault-nál, a Toyotánál és a Nissannál is,"
Itt viszont valaki téved.
"Vatanen pályafutása során Todtnál jóval több autógyártóval állt napi kapcsolatban, így róla nehezebb elképzelni, hogy elfogult lenne. Todt a Renault-nak, a Citroënnek, a Peugeot-nak és Ferrarinak dolgozott, míg a lista Vatanennél sokkal hosszabb, ott van rajta a Ford, az Opel, a Peugeot, a Subaru, a BMW, a Mitsubishi, a Citroën, a Nissan, a Volkswagen."
-
Peat;)
veterán
Sajnos nem fog, pedig nem illik bele a mindenki veregeti egymás vállát csapatba. Egy személyre épülő csapat a jó neki, ahol a csapat is mögötte van, ebben mindenki egyetért az is aki utálja és az is aki kedveli. A ferrari átállt a mindenki egyenlő elvre, elfelejtettek autót tervezni és a csapat is rengeteget hibázik. Egyéni vb-t is buktak tavaly, amiatt mert a csapat képtelen volt elvégezni úgy a dolgát ahogy a forca indiánál a szerelőbrigád. Kimit kirakták többek között azért mert nem elég "családcentrikus". Jó helyre megy mit ne mondjak
Megint változnak a szabályok kellő mértékben, de nem nézem ki a jelenlegi Ferrariból hogy beletaláljon a jóba. Idén sem jött össze. Valaki(k) hiányoznak.
-
Motion_Blur
félisten
Mit művelt a Mester a Q2-ben, 1 sec-et kapott a mezőny...
-
#70869248
törölt tag
Mennyivel rendelkezett az F40?
..ha jól értem ez a McLaren 600LE, az F40 471-478LE. Hol a +159LE?Meg mondjuk az F40 egy teljesen más kategória, versenytechnika, ami megjelenésekor közel fél milla dollár volt..amikor még a dollár ütős volt, át kellene számolni mire jönne ki most.
Több feltételnek kellett megfelelnie annak aki fel akart kerülni a várólistára (már kell hogy legyen Ferrari-ja..stb)
Én sehogy nem értem hogy kerül ide, a két duplaturbó oké osz ennyi. -
hunnylander
őstag
F40 159+le/l-el rendelkezett több mint 20 éve szal ezt a meki motort nem nevezném erősnek, azt h ennek jobb az emissziója, hát legalább ebben legyen jobb hamár gyöngébb egy 20 éves technikánál
Na ez már fikázódás részedről. A Ferrari 458 Italia meg méggyengébb annál a 20 éves technikánál.Mint ha nem tudnád, hogy ez a motor miért ilyen és ennyit tud. Vagy lehet, hogy nem is tudod, akkor sajnálom. És nem csak emisszióban jó, hanem tömegében, nyomatékában és fogyasztásában is. Ha neked 600 lóerő kevés egy ilyen kategóriájú autótól, akkor sajnáld le a konkurenciáit is, amiben van egy említett Ferrari is. Ezt a motort nem úgy csinálta a McLaren, hogy na csináljunk olyan erős motort, amilyet csak tudunk..., hanem csináljunk egy modern motort egy könnyű 150 ezer fontért adható sportautóba. Ez nem 'Veyron'-projekt volt.
-
#70869248
törölt tag
de ez a köre, 1:12.3, amiben 24 körre való benzint cipelt olyan kör volt, hogy idézem:
"A 71 körből 31-ben Michael volt a leggyorsabb, 15 körben 1:13 alatti tempót diktált (ezt Felipe Massa kétszer, Fernando Alonso egyszer tette meg, a többiek egyszer sem), és ő futotta a verseny 12 leggyorsabb körét, a legjobb 16-ből pedig 15-öt."
Ez az említett két 1:13 alatti kör:
Alonso:1:12.9
Massa:1:12.8
az említett leggyorsabb köreik.
MS 24körre tankolva, tankolás után 1:12.3.. -
#70869248
törölt tag
Számomra MS Interlagos-i utolsó futamos 49. köre az F1 egyik legnagyobb futása..24 körre tankolták és abban a körében 2 tizeddel futott lassabbat mint a versenyben futott leggyorsabb kör (szintén ő futotta a 70. körben).
tankolás után:1:12.3
leggyorsabb kör: 1:12.1..brutális, lehet elmélkedni egy körre való üzanyag mennyi tizedet jelent körönként, meg meg lehet nézni ezt a teljesítményt.., nem tudom 24 körre való üzanyag mennyi +kg pontosan, most nem akarok ezzel szöszölni, ..70-80 lehet talán Interlagos-ban, brutális.
Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Eladó Lian Li O11D MINI-X gépház
- Lenovo ThinkPad P17 Tervező Vágó Laptop -50% 17,3" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- FSP DAGGER PRO ATX3.0(PCIe5.0) 850W Sfx tápegység
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- Felújított szerverek, storage-ok, hálózati eszközök Enterprise szinten, minden gyártótól
- BESZÁMÍTÁS! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook - Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB W11
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 3511 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gari
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Felsőkategóriás számítógép PC Játékra! I9 13900KF / RTX 4080 / 32GB RAM / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest