- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Motorola ThinkPhone - gondold végig kétszer!
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
- Milyen okostelefont vegyek?
- One mobilszolgáltatások
- Google Pixel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz
decibel #37986 üzenetére
Sztem ezzel az átlagsebesség szöveggel nem a DTM-re gondolt hanem a LeMans Series-re, és a prototípus kategóriára ahol nagy vetélytárs az Audi és a Pözsó, de amúgy kíváncsi lennék h egyforma pályákon mire képes egymással egy LMP1-es meg egy F1-es autó. Mer ők azért nem ugyanilyen pályákon mennek. A végsebességük meg úgy tudom magasabb az LMP1-eknek mint F1-ben, de kanyarban nem tudom hogy ők is elérnek-e 4-5G-t. A fogyasztás az meg tény. De egy F1 autónak sokkal nagyobb a légellenállása is.
-
Motion_Blur
félisten
-
#70869248
törölt tag
válasz
decibel #35935 üzenetére
Alapvetően szerintem jól látja, vagy kb. úgy látja ahogy nekem is lejön.
Hamilton nem az a statiszta alkat, sztem is frusztrált.... és Massa-t is annak látom.
MS Monzai dolga az véleményes volt ( volt kis cikázás), de engem nem zavart
(lévén kedvelem MS-t is és az autóversenyzést is )
De Hamilton sztem is szétesett kissé, és ennek az okát, ahogy írtam is, én is a frusztráltságban látom...a jobb technika nem nála van...és most már az összeszedettség sem..ami viszont a saját problémája. -
hoffman_
nagyúr
válasz
decibel #35280 üzenetére
Amúgy ezen én is őszintén csodálkozom, hogy Hami nem rongyolt bele. Egyébiránt a csatát nagyon élveztem, jó volt látni egy kis szenvedést. Az egyedüli bajom azzal volt, hogy Hami ezért nyivákolt a rádióba. Ha ez valakitől felbosszant, na az ő. És végre az is megvillant, hogy a mai autók (már bocsánat, akitől, de) szarok. Ez mondjuk ettől függetlenül. Azért a 340 mégsem 370. Nembaj, majd a soros 4 hengeres...
-
hoffman_
nagyúr
válasz
decibel #34502 üzenetére
Hogy hogy mi a betanult szöveg? Az egész cikk, amiről ezt fordították. Kérdés, hogy így történt-e, a pilóták ezután ezt elmondták, az újságírók meg leírták és leközölték. Vagy nem így történt, Rosberg valójában engedte az előzést a Mesternek, hogy 100%-ban eleget tegyen a csapatutasításnak, ezután bemenetek a pitbe, megbeszélték, hogy mit kell mondani, elmondták, innentől a sztori ugyanaz. Kismilló példát láttunk már erre, és ez most fontos számomra is, érdekelne hogy vajon tényleg igaz-e a cikk által leközölt nyilatkozat. Ennyire egyszerű
-
szatocs
őstag
válasz
decibel #18242 üzenetére
Akkor tapsold meg magad, és örülj. Nem hiába kapott büntit.
(#18245) dudika10 - De könyörgöm, ha már sikerült betennie, mondd már meg, hogy miért kell még ráhúzni, ha látod, hogy kb 10-el gyorsabban megy? Értelme semmi. Ahova betette, látta, hogy pontosan elfér, oda mindenki berakta volna. A kérdés az, hogy miért volt szükség ráhúzni még egyet, mikor látta, hogy ott van mellette.
"Schuminak derogált elengedni"
Nem egyezik a versenyről alkotott képünk ezek szerint. - Hát ha már látod, hogy irdatlan tempóban van melletted hozzád képest, nem gondolom, hogy vállalkozni kell még egy ilyen húzásra.Teljesen mindegy, engem arról nem győztök meg, hogy nem Schumi volt a hibás (de kb nem csak engem nem kell erről meggyőzni, ha már büntit is kapott...), viszont én sem mondok nektek olyat, amiből változna a véleményetek. Innentől kezdve flame az egész.
Nem hiába nem voltam ebben a topicban kb 3 hónapja, eddig is megvoltatok nélkülem, ezután is meglesztek, amik itt akkor is meg most is vannak. Engedem mostmár, hogy nyomjátok amit akartok, majd 3 hónap múlva megint benézek. Üdv!
-
#27441408
törölt tag
válasz
decibel #18240 üzenetére
Manapság ez a trendi látod mennyíen támogatják és mellette vannak.... szegénynek versenyezni kellett
(dolgozni a pénzéért ami nem holmi másfél órás vasárnapi körözgetésből állt) Nem véletlenül sokszor nyilatkozzák az öregebb pilóták is hogy régen jobb és izgalmasabb volt az F1.
Sokan írják hogy sim-en se... hát bakker látnátok engem jáccani (igaz csak F1C móddal nyomom) én is harcolok az utolsó pillanatig ha kell mindketten a füvön kötünk ki . Még jó hogy nem F1ligázom sztem az első futam után kitennének. a vád Autóversenyzés.
-
MPowerPH
félisten
-
Oliverda
titán
válasz
decibel #13934 üzenetére
Bizony hogy kár. Bár ahogy látom te annyira mégsem bánod ha még arra is veszed a fáradtságot hogy válaszolsz is az ilyenekre.
"Hagyjuk a fenébe a szabályokat, sok baj volt már ezzel a Schumacher gyerekkel, büntessük meg most miatta."
Hmm...érdekes, Hamilton-t persze majdnem mindenki megbüntetné mert ezen emberek szerint sok van a rovásán...
-
prmcsk
addikt
válasz
decibel #13886 üzenetére
Ezért mondtam már sok hsz.-al ezelőtt: Suméker legyen 7.ik, de ne büntessék.
Miért ?
Mert a 40.13 szabályzat miatt ilyen körülmények között nem lehet előzni, ez szerintem evidens, viszont emberi hiba miatt a pálya táblázása és kijelzése a szabályhoz képest nem volt egyértelmű...
.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
decibel #13796 üzenetére
A szabály akkor érvényes, ha SC alatt fejeződik be a verseny. De nem így történt, a SC-t behívták, és zöld zászlót lengettek a népnek.
Hunny-nak akkor lett volna igaza, ha a SC villogva hajt be a BOX-ba. A szabály erre vonaktozik. Zöld zászló után pedig az első SC vonal az előzés határa. Utána mindent szabad.
-szerintem-
-
hunnylander
őstag
válasz
decibel #13146 üzenetére
Középszerű?
Kínában száraz időmérőn egy hosszabb pályán 3 tiedre volt a pole-időtől. Barcelonában 1,3 másodpercre.
De a lényeg:
Ross Brawn (pénteki sajtótájékoztató): Like everyone there are modifications to the other key bits, wings, diffuser, brake ducts and we have changed the wheelbase in order to give us more range, more weight distribution, although this is a circuit where I don't think rearward weight distribution is so attractive but it will be something we will want to use in some of the future races.
Brawn: 'Megváltoztattuk a tengelytávot nagyobb állítási tartományért, habár ezen a pályán a hátrébb vitt súlyelosztás nem attraktív, de ez egy olyan dolog, amit akarunk majd használni egyes jövőbeni versenyeken.'
A Mercedes GP Monacoban újra az eredeti rövidebb tengelytávú autót fogja használni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
decibel #7499 üzenetére
..és sztem igazuk is van ezeknek a hangoknak.
Az idény közbeni tesztilalom, valamint a szélcsatorna korlátozások...szóval az évközi fejlesztések nehézkessége miatt, nagyon fontos hogy ki honnan indul a többiekhez képest.
Jelenleg még tú sok az idő...aki itt most a többiek előtt ellövi a puskaporát, az számíthat rá hogy Melbourne-re már többen kipróbálják az elgondolásait.Jelenleg nagyon okosan kell pályára vinni a fejlesztéseket, és a finom részleteket pedig egyáltalán nem.
A Red Bull itt sincs, szal sztem favágó eredmények vannak, nagyon durvázva persze lehet számolgatni..pl. a motorra vonatkozó dolgokat..fogyasztás ilyesmi, és pl. egy tengelytávváltozás milyenségét különösebb veszély nélkül lehet futtatni...Én egyedül a Renault gyengeségét gondolom frankónak, na és persze a belépő csapatok sem fognak 'altatni'.
-
DeckardCain
senior tag
válasz
decibel #5518 üzenetére
Számomra igen könnyű a döntés(96 óta vagyok MS drukker), mivel ez a Ferrari már nem az a Ferrari ami volt 2006-ban.
Nem kellett volna ennyi olaszt meghatározó pozíciókba engedni, elég ha csak Stefano Domenicali-ra gondolok, rossz volt nézni milyen döntéseket hoztak idén. Kíváncsi leszek, hogy fogják tudni kezelni Alonso-t. Nem kell félteni Alonso-t sem, emlékszem a 2007 idény előtt is ment a PR duma, hogy a McLaren a gyerekkori álmom, aztán meg lehet nézni mi történt 2007-ben
Egyébként nagyon remélem, hogy a Brawn-Sumi páros újra bizonyítani fog.
Aktív témák
Hirdetés
- Synology NAS
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- droidic: YouTube videók és playlistek letöltése GUI-alkalmazással
- Mini-ITX
- Hálózati / IP kamera
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Nem tetszik a Procon-SP-nek, hogy a Nintendo távolról kivégezheti a Switch 2-t
- Xbox Series X|S
- Így nézz tévét 2025-ben: új ajánlások, régi szabályok
- További aktív témák...
- EliteBook 640 G11 14" FHD+ IPS Ultra 5 125U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Thor II 1200W 80+ Platinum tápegység! Olvass!
- Prémium! Felsőkategória! Asus Rog Strix Maximus Z790 Hero Wi-fi Alaplap!
- iPhone 11 Product RED Független 64GB
- Ritkaság! Csere-Beszámítás! Intel I9 13900KS Processzor!
- Eladó szép állapotban levő Huawei P30 Pro kék 6/128GB 12 hónap jótállással!
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T480s - i7-8GEN I 16GB I 256GB I 14" WQHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Apple iPhone 12 Mini 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest