- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
Aktív témák
-
P00By
nagyúr
válasz Iron Funeral #2230 üzenetére
Aki a képen van!
-
hunnylander
őstag
-
Csabee.
nagyúr
válasz Iron Funeral #2425 üzenetére
Ezt csak én szeretném De nincs semmi alapja , csak csupán nagy a képzelőerőm
Üdv: Csabee.
-
andy83
aktív tag
válasz Iron Funeral #2686 üzenetére
Jaja, a RedBull szárnyakat adna Raikonnennek!
facebook.com/SzeretekMozizni
-
gV
őstag
válasz Iron Funeral #3511 üzenetére
de Ő nem is évközben ugrott be valaki helyére
-
P00By
nagyúr
válasz Iron Funeral #3541 üzenetére
Válság (is) van!
-
Ijk
nagyúr
válasz Iron Funeral #3541 üzenetére
Csodálkoznék, ha náluk kötne ki, közel sem versenyképesek. Már megmondta, hogy a leggyorsabb kocsit akarja, szerintem egyetlen esélye a McLaren.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
gV
őstag
válasz Iron Funeral #3541 üzenetére
hol vannak már azok az idők amikor Schuminak azt mondták h adnak egy papirt és arra fizetésnek akkora számot ir amekorát akar
-
tuskooo
addikt
válasz Iron Funeral #3549 üzenetére
Glockban sztem van potenciál, de hát Trulli...1 körön tud gyors lenni, de ennyi.
-
P00By
nagyúr
válasz Iron Funeral #3719 üzenetére
Na, de Nakajima nem kap semmit!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Iron Funeral #3719 üzenetére
A fizetésnek semmi köze ahhoz, hogy a pályán ki mennyit ér (el). Számold bele azt is, hogy a világon hány Kimi-s és hány Rubinnyós sapkát adnak el
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Nowhereman
őstag
válasz Iron Funeral #3722 üzenetére
Azért Rosberg 8,5M-je se semmi, ahhoz képest, hogy Frank tata nem szeret sokat fizetni - ehhez képest elég szépen fizet a nyeretlen négyévesért. A veterán Birka mennyit kap majd?
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
barnam_
nagyúr
válasz Iron Funeral #3770 üzenetére
És Lada volt az első autója
-
Csabee.
nagyúr
válasz Iron Funeral #3892 üzenetére
Igen, és jó uncsi kezd lenni ezen a szép pályán!
Raikonnen +20másodperc 5kör alatt! Ennyi volt neki az 1 kiállás!szerk: Ez nem semmi visszajátszás volt!
[ Szerkesztve ]
Üdv: Csabee.
-
bajuszati
tag
válasz Iron Funeral #3916 üzenetére
nem Lajost szidom....nem vagyok ellene...csak a kommentálást
-
hunnylander
őstag
válasz Iron Funeral #4080 üzenetére
Button-Rosberg
Button az 1-es miatt, Rosberg a Mercedes miatt lesz ott. Kiminek ott nincs hely, és még annyit se tudnának fizetni neki, mint a McLaren.
Nézz utána Button mennyiért fog maradni és vesd össze Hamilton és Kimi fizetésével.
www.HunnyF1.com
-
tibi666
senior tag
válasz Iron Funeral #4223 üzenetére
de úgy ő sem tud megállni, hogy ne bólintsanak bent az utasok. pedig nem olyan nehéz.
-
JJános
addikt
válasz Iron Funeral #4236 üzenetére
Az én szememben nem ronda. Lehet más szemmel nézem?
2007-05-06 óta itt!
-
addikt
válasz Iron Funeral #4267 üzenetére
Ha semmi jó nincs a tévében,akkor inkább ezt nézem meg esti szórakozásnak,mint más baromságokat a tévében.
Nem tudom,hogy hányan gondoltak bele,de MS 1 kör hátránnyal 4-nek ért be.
Defekt után Massa elé jött vissza
Imola sem volt,semmi,hogy "nem megy és nem megy" by Palik.Pedig mennyire akart+ami a legjobban tetszett az utolsó pillanatban is volt önkontrollja.
Azt sajnálom,hogy nem jött vissza,de talán így a legjobb egy ilyen búcsú futam után. -
Oliverda
félisten
válasz Iron Funeral #4267 üzenetére
Mózli?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Xirtam
veterán
válasz Iron Funeral #4318 üzenetére
Legalább van motívációja nem agyonhájpolt *iceman* mint a kimi fiú...meg túlfizetett finn majom!
(#4319) D@ni88 Dehogynem, az első dobogót is Massa hozta volna ha hülye Ferrari mérnökök nem számolják el magukat és nem szólnak Massa fülére h kevés a lötyi mögötte!
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Iron Funeral #4321 üzenetére
Nyugi, számon kérem rajta ezt a majmozás témát
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
#31757056
törölt tag
válasz Iron Funeral #4318 üzenetére
Tavaly, ha jól emlékszem Kimi 4x esett ki az első helyről, 2x a másodikról (?) javítsatok ki ha tévedek lehet fordítva volt, és ez mind műszaki hiba volt, meg ugye mikor az őstehetség Hamilton a boxutcában nekiment Ha mind úgy fejezte volna be, ahonnét kiesett, tavaly is VB lett volna, magasan...
-
SzalaiG
addikt
válasz Iron Funeral #4381 üzenetére
Én azért örülnék, ha Heidfeld kapna egy esélyt egy jó kocsival.
-
Oliverda
félisten
válasz Iron Funeral #4484 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
BITBOYS
addikt
válasz Iron Funeral #4564 üzenetére
Az a gond, hogy Kimiről nem igazán lehet tudni mit is szeretne valójában. Maradna vagy menne? A Nascarba biztos nem fog menni, pedig ott is szívesen megnézném.
Az ellenség? Ő is kötelességtudó volt, akár te. Vajon mi volt a neve? Honnét jött? Valóban gonoszság ült a szívében? Miféle hazugságok sodorták ily távol az otthonától? Maradt volna inkább odahaza...,békében. A háború mindnyájunkkal végez.
-
Oliverda
félisten
válasz Iron Funeral #4715 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
stvnppp
senior tag
válasz Iron Funeral #4717 üzenetére
Nekem is detto. A Sith nagyúr visszatér!!!
-
SzalaiG
addikt
válasz Iron Funeral #4941 üzenetére
Ferrari family forever.
-
Xirtam
veterán
válasz Iron Funeral #5036 üzenetére
tuti, h ezüst!
-
attisx
addikt
válasz Iron Funeral #5036 üzenetére
Ezüst kaszni fekete szárnyakkal, a'la DTM... Szerintem...
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
stvnppp
senior tag
válasz Iron Funeral #5046 üzenetére
Én se csak a festésre gondoltam.
Az mp4-19 valami bűn ronda volt ugyanazzal a festéssel... -
Thrawn
félisten
válasz Iron Funeral #5454 üzenetére
Legyél olyan szíves ne digózzál, mert kívül találod magad a fórumon...
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
tibi666
senior tag
válasz Iron Funeral #5460 üzenetére
nekem is törölték innen a hozzászólásom, pedig csak megkérdeztem, hogy mi a gond a digó szóval. továbbra sem értem, de egyszerűbb törölni, mint válaszolni.
-
hunnylander
őstag
válasz Iron Funeral #5498 üzenetére
A Mobil 1 marad a McLarennél, és ők nem is költenének annyit az F1-re. A Petronas névadó szponzorként jóval többet hajlandó fizetni, egyértelmű, hogy a Mercedes dobja az Exxon Mobil-t és hagyja a McLarennek, ahol az nem főszponzor.
www.HunnyF1.com
-
zbence
aktív tag
válasz Iron Funeral #5646 üzenetére
Palik a legnagyobb!
-
JJános
addikt
-
hunnylander
őstag
válasz Iron Funeral #5770 üzenetére
A Mercedes maradt a Brawnnal kialakított alacsony költségvetési modellnél. Mindenki azt hiszi, csak mert jött a Merci, pénzben fürdik a csapat. A Ferrari és a McLaren talán még igen, de a Mercedes egy kisebb költségvetéssel és takarékosan akar sikeres lenni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Iron Funeral #6066 üzenetére
Azért mert kisebb az aerodinamikai függőség. Egy GP2-esen kevesebb leszorítóerő generálódik tehát kevésbé is érzékeny az elébe kerülő autóra.
A másik jelentős dolog, hogy sokkal nagyobb a szórás a versenyzői képességekben és a pilóták többet is hibáznak; könnyebb előzni, mert nagyobb a gyorsasági különbség.
A harmadik, hogy semmivel se szebbek. Az F1 prototípus-fejlesztési verseny, a GP2 egyen-széria. Oda esztétikailag olyat tervezhetnek, amilyet akarnak, mindenki azt kapja. Az F1-ben az aktuálisan előírt formula és az ebből kihozható legjobb teljesítmény üldözése szabja meg a formát.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Iron Funeral #6068 üzenetére
Gyakorlatilag a 2003-as aerodinamikai formulát vitték olyan szintre a csapatok, hogy a végén már nagyon érzékenyek voltak az autók. A kérésed teljesíthetetlen, mert nem várhatnád el, hogy a csapatok a 2003-as fejlettségükkel aknázzák ki azt a formulát.
2003-ban nem volt ennyire egyben a mezőny, ergo könnyebb volt 'forró kés a vajban' feljönni akár a mezőny végéről is egy top autóval. A pilóták és a szakemberek egybehangzó véleménye, hogy a jelenlegi autók jobban képesek követni egymást, de az aeró megnyirbálása miatt az egész mezőny egyberázódott plusz a csapatok elkezdték visszatornászni magukat leszorítőerőben, tehát továbbra is nehéz előzni. Az OWG nem is akarta túl könnyűre, a jó pályákon lehet előzni. Szerintem is az a megoldás, hogy a béna pályákon módosítsanak 1-2 ponton előzési lehetőségeket kialakítani. Interlagosban trudtak előzni? Igen. Monzában? Igen. Spában? Igen. Melbourneben? Igen. Szahírben? Igen. Isztambulban? Igen. Ésatöbbi. Még a Hungaroringen és Monacoban is lehetett előzni. Én Newey véleményét osztom, ez a dolog fel van fújva, az előzésnek nem kell könnyűnek lenni.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
válasz Iron Funeral #6125 üzenetére
'Kicsi a bors, de erős', ezzel le is lehet írni.
Az előirányzási alapelveket már ismertette az FIA. Egy olyan motor kell, aminek a fejlesztése közvetetten a közúti autógyártásban is hasznosulhat technológiailag. Üzemanyagtakarékosság, hatékonyság, környezetkímélés.
Pl. lehet majd megszabott energiamennyiség; vagyis hogy mennyi üzemanyagot használhatnak egy versenyen, KERS-rendszerek biztos lesznek, a motor jó eséllyel turbó is lehet, de az is lehet, hogy nagyon szabad lesz a specifikáció. Elméletben pl. működhet, hogy pusztán csak a felhasználható energiamennyiséget szabják meg, semmi mást. Teljesítményileg nem lesznek sokkal visszavágva, meg hamar vissza is tornázzák magukat 700 lóeró fölé, plusz az autók tömege is csökkenhet a kisebb motor és kisebb üzemanyagtank miatt, a könnyebb autónak meg gyengébb motor is elég, hogy hasonlóak maradjanak a körödők. A Forma-1 biztosan a leggyorsabb széria marad az új motorokkal is, mert olvastam róla hivatalos doksiban, hogy ennek megőrzése szempont. Én nem aggódok. Tekintve egy elméleti KERS-es turbó jellegét és erejét, nem sokkal lehetne több egy literesnél. (De ez csak tipp, a specifikáció szabályba rögzítése még nem történt meg.)
A VW pont az új specifikáció miatt kacsingat és szerintem jönne más gyártó is, továbbá az új specifikációra már a McLaren is saját motorral készül, mert csak azzal van rangja a sportautóinak. 2013-ban már lesz 1-2 új McLaren sportkocsi a piacon, a Forma-1 a legfőbb reklámozási felületük. Egy McLaren motoros McLaren sportautót nem lehet reklámozni egy Cosworth vagy VW de még az immár konkurens Mercedes motoros F1-es autóval.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz Iron Funeral #6142 üzenetére
hát sejthetően a boxer-t azt nem igen választaná senki ...a bolygódugattyús motor az brutál lenne, de ugye az is fogyaszt szépen.
-
hunnylander
őstag
válasz Iron Funeral #6172 üzenetére
A V8-asnak magasabb a hangja mert jobban pörög, de az 'öreg' McLarent kíméletesen is vezették. Fénykorában ennél vadabb hangokat is kiadott, de ennél az újabb F1 turbók jobban lennének pörgetve.
De ez annyira relatív, hogy a magas vagy a mélyebb hang a jobb egy F1-eshez. A jelenlegi autók magas hangon vinnyognak, valaki meg emiatt kritizálja a hangjukat.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz Iron Funeral #6202 üzenetére
Meg akkor már azzal is hogy Ich bin naiv.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
válasz Iron Funeral #6395 üzenetére
Már alig várom minden futam után az 1000+ hsz-es vitákat Schumiról, mint a régi szép időkben. Újra pörögni fog a topic.
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
stvnppp
senior tag
válasz Iron Funeral #6563 üzenetére
Kis pontosítás. A BMW nem Kubicát tolta, nem tett különbséget a két pilóta között, a BMW konkrétan a fejlesztéseket nem tolta, ami meglátszott az eredményeken, pedig kipipálhatták volna a vbt, Kubica még így is végig lőtávolban volt a csetlő-botló Mclaren, Ferrari mellett.
Ott ment el a BMW forma1-es karrierje.(Kanadában meg Kubicát kellett tutujgatni, mert már ott félig volt a pohár, jogosan...)
(#6560) JJános:
Jól tolja[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Iron Funeral #6590 üzenetére
Nekem nem jön be.A gumi csillog az autó túl egyszerű(bár nem tudom tényleg ez az igazi kocsi,vagy direkt egy hasonló),festés semmi extra.Nem szép,de nem ronda.
Viszont az elején a papa,elég profin nyomta a rizsát.Nem akad meg,nem dadogott és nem is felolvasást tartott.Bár ez csak Mo-on nem elvárás
-
Markgx10
őstag
válasz Iron Funeral #6608 üzenetére
Szerintem is nagyon jól néz ki.
-
RikitiH
csendes tag
válasz Iron Funeral #6638 üzenetére
üdv! Kíváncsi leszek Raikkönen-re most néztem meg a videót amit a tesztről felraktak index-re. Jó lesz jövőre a Foma-1 nélküle is, de legalább van okom rallit nézni
-
#70869248
törölt tag
válasz Iron Funeral #6649 üzenetére
Ez csak egy kép.
Viszont tényleg eléggé áll a bál az IndyCar-ban a csapatok és a vezetés között. a jövőbeni autók kinézete és tartalma miatt.
A csapatok tolják a Delta Wing LLC-t, ami egy szélsőségesen újszerű versenyautó pályára küldését eredményezné:
vagy akár az alant linkelt kép.
A lényeg hogy a régi autók egyszerű de mégis jövőbemutató formáit szeretnék beújjítani,..mint pl. az Arrows A2:Azaz vagy maga az autó, vagy jobban az autó része legyen az aeroelem, ...persze ez csak a külső, a tartalom is megér egy misét...de ez az ami alapvetően megfogja a nézőt.
De persze egyenlőre ezek még vad tervek[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!