- One mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Yettel topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz
FuckeR19 #7691 üzenetére
Ross Brawn, egy 2009 review-ben, (sample .pdf):
Whether a car is kind to its tyres or not is down to its
culture and philosophy, and mine is born of Ferrari, which
also struggled to generate temperature. The teams that can
find a way to deal with all scenarios will gain an advantage
and that’s what we’ve got to try to do.Az, hogy egy autó kíméletes az abroncsaihoz vagy sem, a kultúrájától és [tervezési] filozófiájától függ, és az enyém a Ferrarinál [-ból] született, amelyik szintén küszködött [üzemi] hőmérsékletet létrehozni. A csapatok, amelyek megoldást tudnak találni megbirkózni minden helyzettel, azok fognak előnyt elérni és ez volt az, amit próbáltunk megtenni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
FuckeR19 #7691 üzenetére
Nem tudom, mivel ezt nagymértékben befolyásolja a versenyző.
Általánosságban egy normál pályán a rövidebb tengelytávú/agilisabb autó jobban eszi a gumit...vagy jobban melegíti, ami szintén lehet 'halálos'.
A szűk pályákon viszont ez nem igaz, mivel a hosszabb tengelytávú autó is be van erőltetve ugyanazon kanyarba...de eltérő a fordulóköre. ezen lehet segíteni egy kontrollált erőcsúsztatással, de az azt eredményezi, hogy eltérően melegszik/kopik/működik a gumi. -
hunnylander
őstag
válasz
FuckeR19 #7607 üzenetére
Én csak a témaláncolat miatt fűztem hozzá a hsz-edhez.
Személy szerint én nem látok egy fikarcnyi gyakorlati hasznot se a lámpás rendszerben, az idei évben. Tavaly is csak elméletben volt, de volt hátránya is; pl. a pilóta rá van izgulva a lámpára, ami kevésbé egyértelműbb jelzőrendszer, mint a nyalókás emberke. Mert utóbbi jóval nagyobb felület. Feszültség alatt még a legjobb látású emberek is képesek olyan blődségekre, mint a színtévesztés. És nem jó ha a pilóta egy kis felsőbb felületre fókuszál. Ha a nyalókést kell figyelnie, azt egy sokkal nagyobb látási spektrumban teheti, ami hasznos ahhoz is, hogy ne gázolja el a szerelőit.
-
hunnylander
őstag
válasz
FuckeR19 #7605 üzenetére
Egyébként a rendszer nem is lehet(ett volna) full elektronikus vezérlésű, ugyanis a boxutcában közlekedés is zajlik.
Különben is nincs már verseny alatti tankolás, tehát azt a lámpát emberke fogja vezérelni, nem a tankolás befejezése, amit ezidáig is embernek kellet felülbírálnia a közlekedés és egyebek miatt (pl. mi van ha egy szerelő esik az autó elé, de a lámpavezérlő-elektronika már szabad utat adott, ezt csak ember vehette észre).
Továbbá az elektronika-mániások, akik azt gondolják, hogy egy full elektronikus rendszer 100%-ban ki tudja zárni a hibákat, azok megfeledkeznek Murphy törvényéről.
-
Oliverda
titán
válasz
FuckeR19 #7380 üzenetére
Valamennyit biztos fizetniük kell a gumikért csak az szerintem baromira nem fedezi a Bridgestone kiadásait.
Xirtam: 1000 liter benya nem sok pénz F1-es mércével számolva. Cserébe kapnak reklámot.
A Michelin hivatalosan azért ment el mert egy beszállítót akart az FIA és ők ebből nem kértek. Konkurencia nélkül nincs harc a gumiszállítók között és így nem akkora reklám.
-
hunnylander
őstag
válasz
FuckeR19 #7185 üzenetére
A Brawn diffúzora nem volt fapados. Csakhogy minden csapatnak gyorsítani kell az autón és újabb verziójú diffúzorokkal kell előrukkolnia, ha labdába akar rúgni idén.
A Renaultról pl. azt rebesgetik, hogy időmérős teljesítményben közel 2 mp-cel gyorsabb a tavalyinál, de nem úgy néz ki, hogy ennyi elég lesz nekik az élen villogni.
-
#70869248
törölt tag
válasz
FuckeR19 #7087 üzenetére
Régen is fontos volt, de 2009-re módosította az FIA a diffúzorra vonatkozó szabályokat, a belépési méretét és a magasságát is.
Ez mind azért mert a hátsó szárnyakat csökkentették....mindenféle rissz-rossz vizsgálatokkal kiderítették, hogy a hátsó szárny keltette légáramlatok sokkal jobban gátolják a hátsó vezetőt az előzési pozícióba kerülésben, mint a diffúzor alól kilépő levegő.A mindeféle 'rissz-rossz' meg azért mert a superleague-ban (és sok más Formula sorozatban) pl. ahol asszem a 2005-s F1-s autó kasztnija fut, nem probléma az előzés.
Aktív témák
Hirdetés
- A GravaStar analóg klaviatúráira nem mondható, hogy konformisták volnának
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- LEGO klub
- Motoros topic
- One mobilszolgáltatások
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Napelem
- Milyen légkondit a lakásba?
- Zelda Játékok
- További aktív témák...
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
- ÁLTALÁNOS IGAZGATÓHELYETTES tábla
- BenQ PD-3200-U Monitor - Designer 4K 32"
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest