- iPhone topik
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Friss koncepciót hoz a Nothing Phone (3)
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Íme az új Android Auto!
Aktív témák
-
Nagymelák
senior tag
Scumacher a 4.helyről indul,az első 3 körben nem lehet DRS-t használni,ha abban a 3 körben ,megtudja erőből előzni az előtte levő pilótákat akkor már is nincs lehetősége használni ezt az állítólagos DRS előnyt,így már csak az a kérdés hogy a Mercedes van-e olyan erős hogy maga mögött tudja tartani a mögötte haladókat,és hogy azok tudnak-e egy másodpercen belülre kerülni mögötte hogy a DRS-t használhassák.
Ha nem tudnak közel kerülni hozzá,akkor nincs miről beszélni,mert a Merci motor önerőből is megoldja a dolgot.
A találmányuk előnyösségét (ha van)talán Rosbergen lehet majd lemérni mert Ő a mezőny közepéből rajtol.
Egy biztos ha Schumacer előre kerül és fekszik már neki az autó,ami most nagyon úgy tűnik és nem eszi meg a gumikat akkor a rutinja, átsegíti a nehéz pillanatokon.
Afelől nincs kétségem hogy ezt az autót,már inkább Scumacher-re tervezték,nem azért jött vissza hogy a mezőny közepén bohóckodjon,a harciassága felől pedig nincs kétség. -
Pompi
nagyúr
Azért ezt fejtsük ki rendesebben, hátha ebből a pápából valaki nem értené:
-
Xirtam
veterán
Scuderia Ferrari @InsideFerrari
Today's work will be the same as yesterday. We need to collect as many data as possible to understand better the behaviour of the car.
Mondd ez valamit? Vagy esetleg ez?
Felipe said that there is a lot of work to do on the car but also a lot of potential to pull out from it.
Massa: “A lot of work ahead of us, but the F2012 shows plenty of potential”
Nem f1-live.hu-ról kell értesülni. Meg minden hülyeséget benyelni.
-
MPowerPH
félisten
Ezt mi alapján jelented ki így az első tesztek alkalmával?
Megsúgom, tavaly a Ferrari teljesítette a tesztidőszakot a legeredményesebben, gyorsnak is tűntek. Erre mi történt? Egy nagy rakás k@ki lett, ami már az első futam után kiderült.
Kifejezetten örülök neki, hogy nem villog itt a teszten. Majd az idénynyitón kell gyorsnak lenni. -
MPowerPH
félisten
Bezony. RBR, McLaren, Ferrari, Renault abszolút gyorsabbak. A Williams is gyorsabb, csak oda is egy rendes pilóta kellene a tapasztalatlan mellé. Barit ideje lenne nyugdíjazni...
rocket: Hamilton arcáról már tegnap is mindent le lehetett olvasni.
Szvsz, nem érti, és elképzelni sem tudja, mit tudna az Vettel ellen csinálni. Ha ne adj isten köv. futamon Webbo is feltámad, akkor már az első két hely foglalt lesz. Annyi biztos, IM-en nem lehet megfogni őket, de a mai futamból ítélve, és Hamilton-t nézve még futamon sem.
-
D.Orion
veterán
Ha jól rémlik, akkor DRS-t nem lehet használni rajtnál és az első körben sem még. Asszem harmadik körtől engedélyezett csak és akkor is 1mp-en belül kell lenni... Ha harmadik körtől lehet csak használni, akkor addig ott is kéne maradni 1mp-en belül.
(#24897) sekli Régen ez nem valami 500N-os nyomóerő volt? 100kg édes kevésnek tűnik ahhoz képest.
-
Krozoo
csendes tag
A kiskapukkal nincs baj, aki tudja az használja ki...
De az FIA szemhunyása az RB vagy bármely más csapat dolgai felett az undoritó...
A szabályok betartatása az ő hatáskörük, de mostanság nem viszik túlzásba, vagy ha igen akkor is elég gyakran hoznak rossz döntéseket (pl. futam alatti büntetések)... -
Krozoo
csendes tag
Én még mindig azt gondolom, hogy nincs benne mert ha lenne akkor miért nem használják.
Nem tudom, valami itt nem stimmel...Egy érdekes kérdés az általam linkelt forumról:
"Lehet, hogy a Redbull-ba olyan 'KERS' van ami csak a rajtnál működik, mert hiányzik belőle az energia vissza nyerő rész és aksiját pedig a garázsban töltik fel, vagy lehet, hogy egy sokkal lassabban (több kör alatt) feltöltődő egyszerűbb/könnyebb rendszert használnak?"
És a válasz:
"Lehetséges, ennek több előnye és hátránya is lehet. Előnye, hogy az aksiknak gyakorlatilag nem kell hűtés egyik esetben sem, ergo. oda teszik, ahová a legidálisabb a súlyelosztás szempontjából és valamivel könnyebb maga a berendezés, ha nincs töltés. Ha lassabb a töltés meg az aksik akkor is kisebbek, szal mindenképpen előny ilyen szempontból. Viszont ugyanakkor védekezésnél meg hátrány, ha üldözik őket, mert a másik csapatnak, ha gyorsan töltő KERS-e van az egy kigyorsításánál megviccelheti, főleg, ha mögötte aktiválja a drs-t."
Ez vajon mennyire állhatja meg a helyét?
-
MPowerPH
félisten
Persze, hogy megy. Mert az idei évre is egy kalap szar autót raktak össze. 0.2s-el kapott ki Rosbergtől. Ehhez képest:
Alonsonak semmi oka a magyarázkodásra, Massat agyonverte 0.35s-el. Ennyit tud most a Ferrari.
Hamilton Button -t verte 0.45s-el.
Vettel meg Webber -t a földbe gyalúlta, 0.5s-el.Tehát ha ezeket nézem, Schumi és Rosberg közötti különbség nem tűnik annyira soknak, ha a Q2-őt nézem. Egyébként sok az is. De ha baj volt az autóval, akkor érthető.
Én azt sajnálom, hogy idén a Ferrari sehol sem lesz.
Hamiltonban bízok. Aki elvileg szintén KERS nélkül fejezte be az IM-et. Mondjuk ez jó hír, talán még sem akkora a különbség.
-
Motion_Blur
félisten
Na már csak az ilyen önjelölt szakértők hiányoznak a topikból...
Hirtelen mindenki milyen okos lett..
(#24780) BMW001: Vettel a második Q3-as gyorskörén elrontotta a 2. mérési pont utáni bal-jobb sikánt, ott elég nagy tempót veszített az egyenesre. 1:23.3 benne volt szerintem
-
MPowerPH
félisten
Szerencse? LOL, akkor csak Schuminak volt akkoriban szerencséje. Gondolj már bele a Benettonos időkbe ember. Messze nem a legjobb autója volt, és a Ferrari is elég sokáig óriási hátrányban volt. Egyszerű a képlet, kiöregedett.
Vagy nézd meg a csapattársait. Mindig megverte őket, és itt nem kell rosszmájuskodni, mert ált. így volt. -
Pá
addikt
Ez a cikk nevetséges. Azzal kezdi, hogy Schuminak 10 kg benzin kellett a 3 köréhez, majd ebből levezeti, hogy a Red Bullnak meg minimum 50kg kell 7 körhöz.
Tehát összesen hét kört töltött a pályán, ami azt jelenti, hogy legalább 50 kilogramm benzin volt az autójában. Tehát összesen hét kört töltött a pályán, ami azt jelenti, hogy legalább 50 kilogramm benzin volt az autójában. Tehát összesen hét kört töltött a pályán, ami azt jelenti, hogy legalább 50 kilogramm benzin volt az autójában. Tehát összesen hét kört töltött a pályán, ami azt jelenti, hogy legalább 50 kilogramm benzin volt az autójában.
-
-
D.Orion
veterán
-
-
D@ni88
addikt
érdekes itt minden, az oldalsó légbeömlők, meg az első szárny is, hogy az orra alatt is van egy lemez, ami azért sztem nem kis leszorítóerőt termel
Ez vagy nagyon befog jönni, vagy nagy bukás lesz
Esetleg még egy lehetőségCsak megetetik a többieket, hogy megíjedjenek, és elkezdjenek ilyen elemekkel tesztelni, közben a Mclaren tudja hogy halott ötlet
-
brownus
veterán
ha nincs eső, akkor nem gombos nyeri a futamot... de alonsonak ugyanígy előre kellett volna jönnie, hamiltonnak szintén. vettelnek esőtől függetlenül elbasszák a kerékcseréjét, stb...
kb. az ötödik körtől már nem is esett! az ütközések sem az "esős" futam miatt voltak, miről beszélsz?
ha esős futamot akarsz, akkor következő hétvégén megkapod
vihart és sok esőt jósolnak
-
Pá
addikt
Honnan tudod?
Nyilván segített a dolgon az eső, de nehéz megmondani mennyit. A tényeknél maradva ez a futam jó volt és nem tudjuk "milyen lett volna ha"...
Ennyi erővel mondhatnám, hogy Bahrein azért lett túl unalmas mert az volt az első futam az évben és túlóvatoskodták a dolgot, ha nem az első akkor sokkal izgalmasabb lett volna, blablabla, ennek semmi értelme.Egyébként én már az elejétől elleneztem az új szabályokat, és most sem tartom szerencsésnek őket különböző okok miatt (nem feltétlenül az előzés), viszont ha már így alakult illene várni legalább 4-5 futamot, mielőtt ítélkezünk.
-
#70869248
törölt tag
??
Azért volt itt előzés. legalábbis egy versenyzőtől láttam külső íven előzést-belső íven előzést-célegyenesben előzést-féktávos előzést, ...nagyon nem is csodálkozom hogy nem tudott vigyázni a gumijaira, Aztán Webber kilökte Hamilton-t...igazából örülök hogy csak a végén lökte ki, így azért volt mit nézni.Webber-nek nem biztos hogy jót tesz a jó autó...kis százalékban hasznosítja eredményként.
-
venember83
nagyúr
Aktív témák
Hirdetés
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook Laptop 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD IPS MATT
- Eladó Lian Li O11D MINI-X gépház
- Lenovo ThinkPad P17 Tervező Vágó Laptop -50% 17,3" i7-10750H 32/512 QUADRO T1000 4GB
- FSP DAGGER PRO ATX3.0(PCIe5.0) 850W Sfx tápegység
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- HP ProoBook 430 G5 laptop (Kijelző törött)
- 122 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Felújított laptopok Számlával, garanciával! Ingyen Foxpost!
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Telefon felváráslás!! Samsung Galaxy S22/Samsung Galaxy S22+/Samsung Galaxy S22 Ultra
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest