- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Három Pixel 9 jött Magyarországra
Aktív témák
-
Pompi
nagyúr
-
IreN!CuS
addikt
Viszont ez nem jó hír (cikkből idézve) : Ami a Francia Nagydíjat illeti, az sem kizárt, hogy a német és most már a spanyol minta alapján a franciák a belgákkal fognak felváltva szerepelni.
Az egyik,ha nem a legjobb pálya a Spai,ritka rajta az unalmas verseny.....hülyeség lenne kiszedni.
-
MPowerPH
félisten
De akár fordulhatna a kocka egyet. Kimi is első számú pilóta volt, főleg a VB címe után. Aztán következő évben Massa elég szépen helyben hagyta. Tehát csak annyi kell, hogy valaki gyorsabb legyen Alonso -nál, és azt ne csak egy-egy versenyen tegye, hanem konstans, ahogy azt Massa tette Kimi -vel szemben.
Egyébként ez a versenye jól sikerült, még ha most is kikapott. De közel nem úgy, ahogy eddig.
-
Csepy
őstag
Közben viszont volt idő korrigálni olyan hibákat, amk Kínában a Mercinél, tegnap meg a Mekinél voltak, mármint, hogy szorul egy a kerékanya. Hamilton 9.9-es stoppot csinált (illetve, neki a pitcrew), ami anno egy normális eredmény volt, most meg a 3 stop alatt több, mint 20 másodpercet vesztett versenyidőben és kitudja mennyi helyezésben.
Regards: Csepy
-
McCartman
őstag
Nem túlzok , ezt olvastam a cikkben. Ha gondolod fusd át még egyszer, nekem ez jött le belőle.
Zárjuk rövidre a témát , (szerencsénkre) fogalmunk sincs milyen állapotok uralkodnak az országban.Amúgy se kerültek nagy hátrányba ezzel a cserével , az első kör végére vagy már a rajtnál úgyis átugorja a töltelékcsapatokat , Vergne jelentheti az első akadályt.
-
Xirtam
veterán
Igen csak gyakorlás volt, amikor a srácok betolják az autót. Élesben 2,5-2,6 az átlag. Azért más amikor a pilóták megérkeznek 99/100 km/h sebességgel, és nem mindig pontosan ugyan oda állnak.
Mindenesetre annyiból jó az egész, hogy tavalyhoz képest legalább a csapat a boxban újra jól működik. A stratégiák is kezdenek a helyére stabilizálódni csak úgy ahogy a kerékcserék is. Ezen részét Domenicalli jól átcsoportosította. Most Pat Fry-on múlik az autó jövője. . . .
-
-
Pompi
nagyúr
2012-es hivatalos összefoglalók (1080p, ~6000 Kbps, mkv):
01 Australia Race Edit
02 Malaysia Race Edit
03 China Race Edit | alternatív link
04 Bahrain Race Edit | alternatív link
05 Spain Race Edit | alternatív link -
quby
őstag
Lehet volt már (sőt biztos) de anyira pörög a topik hogy nincs időm követni.
Szal Miért is nem megy a live timing? Allandóan Key server error (vagy valami ilyesmi) hibát kapok. Fizetős lett??? De akkor hol van a "purchase" gomb (vagy csak balf@sz vagyok). A droidos verziót használom, nekem néha nagyon sok volt a késés. Az idők voltak hogy körökre megálltak. Tavaly a MotoGp-ben ugyanez a verzió ment, és az elég jó volt. Még szöveges komment is ment rajta, de ez most nem az igazi... -
proof88
addikt
ok de fals dolgokon agyfaszt kapni, miközben gondolhatná hogy teljesen véletlen volt ... ez olyan mint amikor 2009-ben Trulli és Sutil a brazil rajt után összeakadtak és kiestek és Trulli idegbeteg lett ... neki is lett volna kedve bemosni Sutilnak, nekem meg mondjuk Trullinak lett volna kedvem bemosni mert Sutilnak köze nem volt az egészhez, de azért ott pattogott vele .. szegény Alonso meg emiatt esett ki, shit happens.
-
Qorthral
őstag
Időmérő:
1. McLaren
2. Merci
3. Lotus
4. RBR
5. AlonsoVerseny:
1.-2. McLaren, RBR
3.-4. Lotus, Alonso
5. Merci?Legalábbis egy futam alapján. Mindebben az lesz nagyon érdekes, ha ez a sorrend az év első felében nagyjából így fennmarad. Ekkor ugyanis még akkor is gondban lesz a Red Bull, ha versenytempóban akár át is ugorják Hamiltonékat...
Ha a McLaren stabilan TOP3-ból tud mindkét pilótával startolni, miközben legalább 2 Mercis/Lotusos srác is befurakszik Vettelék elé, az sorozatos McLaren győzelmeket vetít előre és Vettel hamar komoly hátrányban találhatja magát, kiváltképp akkor, ha Webbo megtanul rajtolni és így Ő is elcsíp néha pár pontot a címvédő orra elől...
Ugyanakkor, ha a Red Bull javít a kvalin és stabil 1.-2. sort hoznak, az egy teljesen másik történet. Szerintetek reális az Ausztrál időmérő eredménye (leszámítva Alonsot és Raikkönent) ? Hasonlóra számíthatunk továbbra is?
-
Toekie
tag
-
D.Orion
veterán
-
#56474624
törölt tag
-
-Mike-
addikt
Jelenleg az látható, amit írtál is de szerintem egyszerűbb okai vannak. Red Bull a kipufogó/motorvezérlés köré épített autója ennyit tud ha betiltják a kulcselemeket, ezzel ők hátra, illetve a többiek léptek egyet előre (meki, merdzsó) A Ferrari is léphetett volna egy mostani bikák szintre előre, de nekik most új autót kellett varázsolni gondolom felsőbb nyomásra.
Futamon nagy kérdés lesz a gumikezelés amiben taktikákat láthatunk, a legnagyobbat Rosséknál. Szerintem ők jók lesznek. Ha Hamilton még mindig eszi a hátsó gummákat akkor egy Button - Schumi - Rosberg lesz a top 3. -
Fúúú ezt nagyon utálom. Még csak egy időmérő ment le de már gyártják a RB mentőöveket..... Micsoda marhaság az, hogy "a tavalyi modellel ellentétben ezt nem kvalira optimalizálták" Szerintem tavaly sem volt kvalira optimalizálva. Ugyanolyan jó volt versenyben is mint időmérőn.
Arról a két dologról nem is beszélve, hogy:
1. Miért kellet volna bármit is direkt változtatni a tavalyi koncepción? nem hiszem, hogy tökéletesebb lehetne.....
2. Akkora különbség kizárt, időmérő és verseny között ha csak nem szántszándékkal cseszik el (ennyire) a kvalifikációt de szerintem ilyen hülye nincs -
Oliverda
titán
Talán pont a McLaren valamelyik fő technikai guruja mondta a bemutatón(?), hogy nem nagyon tudják az autót kifejezetten az időmérőre kihegyezni. Nincsenek spéci időmérős fejlesztések. Persze azt nyilván meg tudnák tenni, hogy a cucc baromi agresszívan bánik a gumikkal, és fél kör alatt már üzemi hőmérsékleten vannak, de akkor meg hamar elkopnak. Annyira nyilván nem hülyék, hogy ezt bevállalják. A kvalira talán egyedül a DRS az amin lehet még csiszolni.
Holnap fény derül erre is, de szvsz a McLaren a kipufogójának köszönheti ezt az első sort. Figyeltem Hamilton Q3-as felvezetőkörét, és elég szokatlanul gyorsítgatott ki. Arra tudok gondolni, hogy van egy kikísérletezett gumimelegítő program az időmérőre, ami a megfelelő kigyorsítások ill. sebesség mellett pont a gumira tolja a kiáramló gázt. Ez már volt is itt linkelve párszor.
Szvsz a Red Bull is valami hasonlót csinált tavaly, csak most a kipufogócsonk variálásának köszönhetően más utat kell találniuk ehhez.
-
Kíváncsi vagyok mi lesz ebből, de nekem eddig úgy tűnik, hogy tényleg nem éreztek még rá az autóra a RB-nál, időmérőn is csúszkált rendesen, nem hiszem, hogy az tervszerű volt. Visszanéztem a tavalyi onboardokat, úgy mentek át a fújt difis RB-al a kanyarokon, mint kés a vajon, de most szó szerint küzdöttek velük, míg Mekivel hasonlóan nyugodt kört tudtak produkálni, mint a tavalyi.
Aktív témák
Hirdetés
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- Azonnali készpénzes INTEL CPU AMD VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Telenor 5G Indoor WiFi Router (FA7550) + töltő (bolti áruk 100.000Ft)
- Amazon Kindle 10th Generation ébresztős tok
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B250 i5 6600 16GB DDR4 256 SSD 500GB HDD GTX 1050 2GB Zalman Z1 Njoy 550W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest