- Google Pixel topik
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nem növel telepméretet a Galaxy S26 Ultra
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
- Milyen GPS-t vegyek?
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Fotók, videók mobillal
Aktív témák
-
JJános
addikt
válasz
raczger #49217 üzenetére
Grosjean abban volt hibás, hogy nem ment még jobbra. Hogy Alonzóak semmi tere ne maradjon. Csak hagyott helyet mindkét oldalon. Védte a pozíciót, csak nem jól. A baleset Alonzo műve. Betolta, de mégsem volt elég hely.
Más kérdés, hogy ki tudta volna kivédni ezt a szitut, de Alonzo volt a hunyó.
Grosjean ha még jobbra megy, nem követ el hibát, mert joga volt hozzá. Más kérdés, hogy Sumit is védni akarta, és így a pad alá esett. sztem. -
Motion_Blur
félisten
válasz
raczger #47415 üzenetére
Én meg se próbáltam. Tisztában vagyok vele hogy komolyabb bridge vagy belépő szintű DSLR alatt felesleges ilyesmivel próbálkozni. Csak röhögtem a sok idiótán akik ahelyett hogy átélték volna a pillanatot azon görcsöltek hogy tökéletes legyen az amúgy sz*r videó 320x240-ben...
-
#65755648
törölt tag
válasz
raczger #44188 üzenetére
És most hogy megkapta azt a karosszériát, amivel Alonso is futott Ausztráliában, már Massa sincs annyira lemaradva. 3 tized. Ennél nagyobb különbségek is vannak a pilóták közt más csapatoknál, pedig nem minden csapatnak van egy Alonsoja. Kérdés a futamon mennyire fog(nak) küszködni a gumikkal.
De a Ferrarinak sztem már ez az éve is kuka. Még ha össze is szedik magukat az európai futamokra, akkora hátrányt gyűjtenek be addig, amit már nem fognak tudni ledolgozni. -
-Mike-
addikt
válasz
raczger #43870 üzenetére
Button szurkolói szemmel nem szerethető. Akik igazán szeretik azok szerintem az angolok de csak azért mert a nemzetiségük vele azonos. Hiányzik belőle a rossz fiú meg valahogy a jó is. Teljesen semleges, teljesen szürke, csinálja a dolgát és kész. Ha nem szurkolói szemmel nézzük akkor valóban az egyik legjobb. Versenyben erős, qualyban gyenge (Hamiltonhoz képest aki nagy hotlap mágus). Egy körös tempóját 2010 óta fejleszti saját elmondása szerint is, hozott sokat és így van nagyjából egálban Lewissal.
-
hoffman_
nagyúr
válasz
raczger #43857 üzenetére
Bármennyire is szeretem Hamiltont, el kell ismerjem, hogy igazad van. Nagyon-nagyon jó pilótának tartom, de mégis ott vannak azok a dolgok, amiket felsoroltál. Épp ezért várom el tőle, hogy az idén már összeszedje magát, ha nem sikerül, akkor nagyon csalódott leszek. De a 4 vb cím azért túlzás. 2007 óta 4 szezont futott, ebből 1 vébét ért, egy pedig majdnem meghozta a vébét. Azért ez nem szar. Az utolsó éve tényleg kritikán aluli. És míg Senna egy alsó kategóriás kocsival is majdnem megfogta Prostot az esőben Monacoban, Hamiltontól ilyen brilliánast azóta se láttam - de azért még nem írnám le. Én is kíváncsi vagyok egyébként nagyon, hogy egy élmezőnytől távol álló autóban mit tudna tenni. Nála amúgy fejben vannak gondok a mai napig, mert a tehetsége tényleg meg van.
mod:
De azért Oliverda #43862-jét ajánlom figyelmedbe, ha már számolunk
mod2:
Szerintem nem lenne túlzás, a legjobb pilóta egyértelműen Alonso. Utána jön Hamilton - Button és Vettel lassan-lassan már becsúszik ide. Az utolsó hármas nem feltétlen erősorrend, kinek hogy tetszik.
Oliverda:
Senna annyira volt szent, amennyive Villeneuve elment. Sehogy. De ettől még ugyanúgy zseniális marad.
-
Oliverda
titán
válasz
raczger #43857 üzenetére
"Hamilton közel sem a legjobb pilóta (a mezőnyben). Ha az lenne, akkor már legalább a 4. vb címéért harcolhatna."
Szerinted ki a legjobb?
Schumacher is már elbukott legalább 2-3 címet, amiben a szezon során vezetői hiba is benne volt. Alonso kettőt. Akár Vettel is behúzhatta volna már akár a 2009-es címet, ha nincs az a néhány hiba.
"Hamiltont ha beültetnék egy pontszerzésre alkalmatlan autóba (pl Caterham), dobogóra tudna érni vele idén? Vagy egyáltalán pontot szerezni? Nehezen hiszem."
Nem, mint ahogy senki más sem. Beleértve az egykori Sennat, Schumachert vagy bárki mást. A jelenkori F1-ben sokkal jobban limitál az autó mint 20-25 éve, illetve sokkal több az igazán profi versenyző, aki már úgy érkezett az F1-be, hogy előtte megnyert 1-2-3 kisebb sorozatot.
Btw Senna az első címét az 5. szezonjában, 28 évesen nyerte. Hamilton most 27, és most kezdte a 6. évét.
Na meg azért Senna is elég messze állt a szent fogalmától, bármennyire is szeretik ezt így utólag elfelejteni egyesek.
-
válasz
raczger #43351 üzenetére
Megvan benne a potenciál.Nem egy izgalmas figura ,de nagyon higgadt,és ez érték egy versenyző jellemében,hisz nem fog annyit hibázni.Ez Például Vettelből hiányzik,mert amikor kell,biztosan nem tud jót mutatni.(Lásd 2011 Kanadai nagydíj....utolsó kör felénél Button megelőzte Vettelt,mert Vettel hibázott,és így csak 2. lett.
Veze:
-
MPowerPH
félisten
válasz
raczger #43351 üzenetére
Én már meg is tettem rá a tippem.
Statisztika széles vállal mellette van. Ez a stúdióban elég fura dolog, hogy még nem esett le. Pedig mindig a statisztikákról beszélnek.
venember83: Nem, mert előző évben is állandóan elkapcsoltam azt a részt.
Most ezt szerencsére megspóroltam.
-
TESCO-Zsömle
titán
-
JColee
őstag
válasz
raczger #42469 üzenetére
Michelisz mit vezetett?
Egyébként szerintem nehezebb lehet kormányozni egy F1-est mint egy sima utcai (szervós) kocsit. Mintha olvastam volna Kiss Pál Tamás valamilyen nyilatkozatát, hogy meg kellett szoknia az új szériát, és nagyobb a kormányerő (nem esküszöm meg, de 15 kilóra emlékszem).TheChos3nOne Ha jól sejtem, itt ő adja neki.
-
-
-
-
proof88
addikt
válasz
raczger #32102 üzenetére
Csak hogy védjem magam: az egyik említett esetnél kiszámoltam a fogyasztást, 2.1 liter / kör, ezt felszoroztam a körök száma+1-gyel a felvezető kör miatt (pedig ott ugye eleve kisebb a fogyasztás), kijött egy érték, és hozzáadtam még pár litert hogy kerek legyen. Aztán valahogy mégsem volt jó, pedig a 2.1 liter / kör az felkerekítés volt és nem 1 kör hanem sok kör átlagfogyasztása lett felkerekítve. Ez működni szokott, de akkor azon a versenyen nem működött.
Egy másik esetnél meg utólag rájöttem hogy szimplán félreszámoltam.
Amúgy néha már csak azért is érdemes többet tankolni, mert stabilabb lehet az autó, jobbá válhat a súlyeloszlás.
-
JJános
addikt
válasz
raczger #32097 üzenetére
Így van. Hát én igazából nem nagyon vezettem autót, mert jogsim sincs, csak nagymotorra.
Nekem rfactor-ból ismerős ez a dolog. Sajnos előbb megfogyatkozott a benya, mint kellett volna.
Mindig csak annyit lassultam, hogy a mögöttem levő ne fogjon be.
Célegyenesbe fordulva már szaggatott, és alig gurult be a célba. -
proof88
addikt
válasz
raczger #32097 üzenetére
én meg tudtam hogy nem lesz elég a benzin, még sok kör volt hátra, és a mögöttem lévőhöz annyi előnyöm volt hogy egy boxkiállás is belefért volna, de inkább spórolva mentem, egyrészt azért hogy megmutassam milyen kemény vagyok, másrészt mert nem tudtam elhinni hogy ki fogy fogyni alólam a benzin, aztán a vége az lett hogy meg is lettem előzve, és még a célba sem értem be (Spában volt és a 3. szektorban állt le a motorom, az utolsó körben, az utolsó jobb-bal sikántól nem messze álltam meg sajnos). Ez nagy hülyeség volt.
volt olyan amikor szintén nem volt elég a benzin, de ott simán elég volt annyi hogy 2-3 kört mentem magamnál 10 mp-cel lassabban, spórolósan, aztán nyomhattam neki újra (úgy voltam az 1. helyen h sok előnyöm volt).
Aztán amikor a verseny vége felé nagy az előnyöm, tudatosan lassú köröket szoktam menni, hogy a mögöttem jövő azt higgye hogy megint valami problémám van. Pedig csak annyi van hogy unalmas és így egy kis színt viszek a verseny végébe.
szerk.: ezek mind rfactor volt, nem igazi
-
HERR Z
veterán
válasz
raczger #19557 üzenetére
nemtom ha én kerülnék most f1-be az lenne az első dolgom hogy felbasznám a falra az első lehetőségkor....ez lenne a respekt?
amúgy meg fék van azon az autón, csak webber elfelejti használni néha eléggé
amúgy meg no bünti szal evvan, ő lesz vb ÉS visszavonul év végén, még örülnék is nekimost visszajátszották 2x: hami mellett 1 autó még elfért volna a rázókövön
-
HERR Z
veterán
válasz
raczger #19513 üzenetére
ha megnézed a visszajátszást hami végig külső íven volt és nem is húzta rá még akkor se amikor tehette volna
amúgy ebben az évben "véletlenül" csak webber nem hagy helyet senkinek.....őszintén remélem nem ő lesz a wb mert már az is vicces hogy ő a versenyzők érdekvédelmének elnöke, amikor az élmezőnyből ő maga a legnagyobb veszély -
Oliverda
titán
válasz
raczger #19057 üzenetére
Attól még hogy valaki jól versenyzik még egyáltalán nem biztos hogy, kommentátornak is ideális. Szerintem már a hangja sem az igazi ehhez. Kicsit dörmögő dömötör Dávid Sándor jutott róla eszembe még a 90es évek végéről, amikor lazán álomba ringatott bárkit a medve hangjával. Személy szerint remélem, hogy ez csak valami beugró szerep volt részéről.
-
Nowhereman
őstag
válasz
raczger #12597 üzenetére
Sőt, lehetne olyat is, hogy a szerelők hány kerékcseréből hányat csesznek el, és mondjuk átllagboxidő. Idén a Red Bull Webbernek 3x rontott./tavaly csak kétszer eresztették ki a foglalt boxutcába/. A kinai fiaskónál ráfogják, hogy nekiment az emelőnek, de mikor Ferrarinánál a szerelő is repült, akkor is gyorsabban végeztek, a jobb első keréknél lévő szöszmötölésnek meg aztán kevés köze van az emelőhöz...
Szóval lehetne egy ilyen statisztika is, elvégre össze lehet ezzel is hozni annyi hátrányt, mint egy rosz gyertyával... -
hunnylander
őstag
válasz
raczger #12594 üzenetére
Auto Motor und Sport-tól vettem a statisztika struktúrát.
Mivel a két pilóta által teljesíthető versenytávok összege a 100%, így muszáj benne lennie a 'baleset' miatti kiesésnek is, mert az is lecsökkenti a távot, de ki van táblázva, tehát megnézhető, hogy milyen eredetű a verseny feladása.
Továbbá a versenyzőnek is lehet megbízhatósága.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
raczger #11542 üzenetére
Wéber 4 Persident!
Amúgy (én) a Maláj nagydíjból csak azt szűrtem le, hogy bizony Petrovval is számolni kell majd, ha belerázódik. Persze lehet, hogy Ő is az átlagos sofőr erős autóval példaszerű esete...
(#11556) Tomics
A pályán kacsázni = SZABÁLYTALAN. Mindegy miylen célzattal. Petrov megfoghatta volna Hamit, ha szélárnyékban marad a Renault, mert a mcLaren a kanyargós szakaszokra volt belőve.
-
venember83
nagyúr
válasz
raczger #11547 üzenetére
Mostanra csak a furcsa szokapcsolatok maradtak, szakertelem es tajekozottsag a nullahoz kozelit. Weber Gabi meg ugy-ahogy ert hozza, de o meg nem szorakoztato. Nem tudom elhinni, hogy nem kapnak egy kommentator-parost, akik ertenek is hozza, jo szemuk van, es mondjuk szorakoztatok is.
Kulonben meg: [link]
-
#40731136
törölt tag
válasz
raczger #11547 üzenetére
És még mellé akkora arca is van, hogy csak oldalazva fér be a ratyi klub székházába.
Pl. elekzdődik a közvetítés, Czollner köszönti a nézőket, Palik meg néha-néha böffent valamit, de zömmel nem is köszön. Tudom, hogy apróságnak tűnik, de nekem nagyon tudja b@szni a csőröm.Amúgy az rtl-en az egész F1-es bagázsból egyedül Szabó Róbertet tartom a leginkább szakértőnek, bár inkább úgy fejezném ki magam, hogy ő a legkisebb rossz a többi közül. Wéber Gábor meg Gyulai Balázs néha olyanokat mond, hogy Czollner is megirigyelné.
-
Csabee.
nagyúr
Aktív témák
Hirdetés
- GIGABYTE Z490M Alaplap
- Playstation 4 500GB Destiny The Taken King Limited Edition
- P16 Gen1 16" FHD+ IPS i7-12850HX RTX A3000 32GB 1TB NVMe ujjlolv gar
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 7280 - i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
- Samsung Galaxy A12 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 14 Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- BESZÁMÍTÁS! Asrock H310CM i5 9400F 16GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RTX 2060 Super 8GB Zalman Z1 700W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest