- iPhone topik
- Azonnali mobilos kérdések órája
- One mobilszolgáltatások
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Honor Magic7 Pro - kifinomult, költséges képalkotás
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- 200 megapixeles zoomkamerát sem kap az S26 Ultra?
Aktív témák
-
Nowhereman
őstag
Szerintem már a Koreai megperdülésben is benne volt egyfajta lelki törés. Valahogy sokévi szolgálat után nem ezt az elbánást várta, és érdemelte. A isztambuli sumák és a britt szárnylopás balhék és a BR górék nyilatkozatai számára így lehetne fordítani: "Mi qrvára nem akarunk téged világbajnoknak, hanem csak Vettel mögött látni, és hogy ezt elérjük, készek vagyunk mocskos dolgokra is!" Ilyen tudattal elég nehéz küzdeni. Remélem mégis Webbo lesz a VB, mert többek közt rohadtul látni akarom a labancok képét, amikor kell vigyorogni, miközben dühöngenének! Valamiért nem lepődnék meg azon, hogy a mostani "forma" mögött egy olyan innét elvettük oda hozzátoldtuk lenne...
-
ronaldo
őstag
Az ő szemszögéből érthető a frusztráltsága, mert míg Alonsonak Vettellel gyakorlatilag nem is kell foglalkoznia, addig neki mindenképp nyernie kellene, Vettelt megelőzve, aki láthatóan agyonveri ezen a pályán. Ha a lelki dolgokat nézzük, Hamilton lehet a legnyugodtabb, rajta semmi teher nincs. Más kérdés, hogy mivel rajta kívül 3 embernek kellene kiesenie, így esélye sincs. De legalább nem ideges
Alonso meg Vettel pedig közömbösek, mivel Alonso pont leszarja, hogy Vettel nyer, ha ő mögötte vagy a harmadik helyen beevickél, Vettelnek meg aztán az égvilágon semmi félnivalója nincs, egyszerűen gyorsabb mindenkinél. A holnapi versenykörülmények közötti "hidegben Redbull lassulás" persze még hozhat meglepetést, de szvsz addigra már olyan előnnyel fog vezetni, hogy még az is belefér majd.
-
#27441408
törölt tag
Említettem én bárhol most a NASCAR-t. ?
Egyébként igen a NASCAR-ba nincs ilyen hogy te előre mész mert az a csapat érdeke...
Legalábbis legjobb tudomásom szerint.
A csapat utasítások ellen meg nem csak én háborgok olvass cikkeket , .... sok szakértő is,.
(#17692)
Arra céloztam hogyha nyíltan kimondják hogy igen az F1 -be támogatott a csapatjáték és utasítás az éppeni csapat érdekek szerint, akkor az emberek eldönthetik hogy szeretnének e egy megrendezett autóversenyt nézni vagy sem. És nem úgy mint most is hogy végig izgulod majdnem az egészet erre a ferrári gondol eggyet és átrendezi a dolgokat. 1 olyan sportba ahol verseny van...
-
#27441408
törölt tag
Igen, van előzés. Rengeteg előzés. Olyan emlékezetes előzések (valójában helycserék) és olyan sok, hogy a verseny végére már megcsömörlesz tőle. Nem is emlékszel a 95%-ra. Egyszóval ettől még ugyanolyan egyhangúvá válik, mint egy unalmas F1.
F1-be amúgy a helyszínen csak azt látod hogy zsupsz 2 tized másodperc alatt elmegy az autó az orrod előtt, aztán ha épp előz az orrod előtt hurrá... viszont oválon tudomásom szerint a legtöbbnél belátni az egész pályát és mident látsz.
-
#27441408
törölt tag
Nem én kezdtem a fikázást
Másrészről meg én is kedvelem az F1-et de véleményemet mégha az F1 vérfanatikusoknak nem is tetszik úgy gondolom leírhatom. Még 1 F1-esfórumba is sőt még magának Paliknak is. (akinek aztán télleg sokat jelent )
Nem reagáltál rá érdemben vaíjon miért... inkább hagyjuk.
Egyébként nem tudom mi bajod a véleményemmel, sehol nem fikáztam imádott sportodat, csak azt írtam hogy mimóza pilóták vannak, de ezt sok helyen olvashatod ahol izgalomra vágynak az F1-be.
-
#27441408
törölt tag
Sok fórumon szerinted miért olvasni hogy azt írják emberek szeretik az F1-et ennek ellenére 10-4 ember vagy lehet 5 is elalszik a verseny alatt (ide tartozok én is jó pár versenyen kimarad vagy 20 kör mert bealszok, pedig érdekel )
Azért lehet ezt átkéne kicsit gondolni az illetékeseknek.
Nekem meg attól forog a gyomrom hogy az F1 dominál EU-ba és ez főleg azért van és ez a gyomor forgató mert Bernie szabályosan kicsinál a környéken minden szériát mert jön a Forma1.
Mellesleg a NASCAR-osok tudják jól hogy a baleset tetszik a népnek tudják hogy ez 1 show.
-
#27441408
törölt tag
Ott még előzés is van, baleset is meg izgalom is.... nem évi 18 van és persze nem 90 perces versenyek vannak
(indycarba meg kb fele nem ovál az évadba)
Majd akkor kritizáld a másik autósportokat ha leülsz és végig nézel legalább 1 versenyt a Forma 1-en kívül.
Utánna mondhatod hogy nem volt izgalmas a sok előzés stb.
b-type
Még életébe láthatólag 1 NASCAR futamot se nézett meg, ebből kifolyólag honnan tudhatná hogy van a Sprintbe 2 nem ovál pálya, meg a Nationwide-be 4 . (azt hiszem)
-
mrlujoak
veterán
-
Nowhereman
őstag
-
mrlujoak
veterán
"Mindössze arra gondoltam rávilágítani, hogy a falas megközelítése a dolgoknak egyáltalán nem annyira egyértelmű mint Wéber gondolja. Van egy másik olvasata is és úgy viszont homlokegyenest ellenkező a történet. Tehát a "mi lett volna ha ott fal van" egyáltalán nem célravezető."
Ha jól emlékszem - javítsatok ki ha mégsem - ezt a falas hasonlatot nem Wéber találta ki.
Ezt a futam után mesélte, hogy egyszer, amikor hasonló esetben behívták őt a versenybírók, akkor ők kérdezték tőle, hogy "és mi lett volna, ha a pálya széle egy fal"?mrlujoak
-
Nowhereman
őstag
Itt az a baj, hogy Lonzi a sikán vége felé már nem követte az ívet, hanem szépen levágta. Ha tavaly Webbert megbüntizték, mikor megelőzte őt a bukotérben, ahova őkelme tolta ki - és ott bizony nem rövidített a pályán egy centit se, akkor miért gondolta, hogy a mostani szabályos volt. A bünti jogos volt, de hogy miért kellett a SC utánra tenniük - no az a szívás!
Lonzi pedig fejben kezd szétcsúszni. Le fog szakadni, a VB. esélyesek közül. Így Hamar Lajoska vs. Webbo lesz a végén. -
Misi 007
őstag
Nekem ez alapján a videó alapján úgy tűnik hogy Kubica volt kedvezőbb pozícióban a kanyarnál mert védekezett.
És ha ott fal lett volna akkor bizony a spanyolnak kellett volna fékeznie hogy ne kenődjön fel rá.
De mivel nincs fal így egyértelműen levágta a pályát és ezzel jogtalanul előzte meg Kubicát... -
PazsitZ
addikt
Ha már belemegyünk a tv nézésbe:
Azért érdekes, hogy pl. az autóversenyzős műsor vagy max. éjfél 2kor fér bele a műsor rendbe negyed órában vagy egyáltalán nincs.
Míg a Győzőke, a b*lfasz benkő műsora, meg a megszűnt, de mégis futómónika pörög főműsoridőben.
De végül is a sok hülye magyar nézi is, tehát ilyen szinten jogosan vetítik. Sajnos túl sok szánalmas, csökkent képességű egyed között élünk. Ez néha picit el is szomorít, de mit tehetünk...
btw.: Az engem egyébként meg, hogy ha valaki nem hiszi el, hogy vannak olyanok (pl. én), akik a hasonló szemetet nem nézik, nem túlzottan zaklat fel.Na most egy ilyen "nagyközösség"től sajnos hiába várod a bevételt, legyen szó autó vagy más sportról.
A forma1-et még épp el tudod adni a sztárolt nagy nevek miatt, mást se nagyon.
Egyébként pl. a említett csapatruházati termékeket is feltételezem kb. csak Pesten 1 boltban árulják méregdrágán.
Szóval így nehéz. -
#70869248
törölt tag
Igen..igazad van, de azért egy kicsit mégis vitatnám.
A pénz minden ez tény a technikai sportban, és ebben az esetben Webber-rel és Vettel-l minden amellett szól hogy Vettel-t nyomják, hogy a fene enné még logikus is.
Gyors, fiatal azaz van benne távlat, szerethető a drukkereknek..stb.De szerződés szerint egyenlő feltételeket kell adniuk mindkét versenyzőnek, és bár ez technikai sport azaz a minimális különbség is futamokat dönthet el, nyilvánvalóan nem lehet hátrányba hozni egyik versenyzőt a másik javára.
Én egy gyönyörű példát láttam a MotoGp-ben, amikor egy feltörekvő, nagy tehetségnek kikiáltott, igazi reménységként leigazolt versenyzőt, megvert a csapattársa....annak ellenére hogy azért sztem elég látványos volt a csapat hozzáállása...hogy az idény felétől már új alkatrészeket teszteltettek vele élesben..ami a másik versenyzőre volt fejlesztve....sssz szép volt emlékszem, Donington-ban kezdődött.
De a fiatal tehetség nullázott párszor, míg a másik versenyző stabilan ment és kimotorozott a bőréből,..kellett is mert mint ahogy írtam az idény felétől már a másik alkatrészeit tesztelte élesben (van 20 centi a két motoros közt).
A történet végéhez még hozzátartozik amikor a fiatal feltörekvő tehetség egy az egybe kilökte a csapattársat, de a vége igazi amerikai happy end lettSzal mindenben igazad van, de mindig bele kell adni mindent, és kűzdeni kell, akkor még is összejöhet.....nem férnek bele saját hibák és nullázások, ..azaz Webber még megverheti Vettel-t, de nagyon kemény lesz.
-
Male
nagyúr
Annyiban az, hogy mégiscsak a képünkbe mondja, hogy egyenlőek, stb. pedig nem. Sokkal korrektebb lenne azt mondani, hogy idén Vettel az első számú, és kész.
( nagy baromság ez az erőltetett egyenlősdi, és nem csak egy F1-es csapaton belül, hanem rengeteg helyen )Ha már ezt felhoztad, régóta nem értem, hogy egyáltalán miért éri meg őket szponzorálni bizonyos cégeknek? Mivel szinte senki nem látja, így gyak. kidobott pénznek tűnik.
-
kennystyle
aktív tag
mondjuk azt nem tudom hogy idén mennyire lehet állítgatni a hátsó szárnyat, de az azért eléggé befolyásolja az alul/túlkormányzottságot, és minél nagyobb a leszorító erő hátul annál kényelmesebb a féktáv
de értem miről beszélsz, te az autó tervezéséből eredő "alaptulajdonságáról" beszélsz, én meg arról, amit futam előtt lehet csavargatni -
hunnylander
őstag
Nem vagyok tévedhetetlen. Ezt csak te vetíted be az én közönséges véleményeimbe. Az én véleményem nem különb a másénál. Ezt csak te gondolod magadban.
Most különben mi is a bajod velem 'ON témában'? Stefanovic-ot már vagy fél éve fegyverkereskedőzik meg pénzmosózzák az olyan jól informáltak, mint te. Én már régóta ennek tudatában diskuráltam a témáról. Mi ebben a tévedésem? Az egyikünknek x bizonytalan, bizonyítatlan dolog a véleménye, másikunknak meg y bizonytalan, bizonyítatlan dolog. Mi ezzel neked a problémát? Én sose gondolom a magam véleményét felsőbbrendűnek vagy tévedhetetlennek. Egyszerűen csak az én szubjektív véleményemnek. Te képzeled bele, hogy én mennyire fenn hordhatom az orromat, és te vetíted bele, hogy én a véleményemet megkérdőjelezhetetlen tutinak gondolom. Ez nincs így.
-
Nowhereman
őstag
De azért remélem, még nőnek tartod magad.
Különben a FIA-ra, mint hiteles "inteligence"-re hivatkozni nem kellene. Valahogy az eredetileg kiválasztott hármasból egy sem jutott el a rajtrácsig(Manor, Campos, USF1). Ez alapból elég égő. Az meg még égőbb lenne, ha egy jött-ment balkáni fickó két hónap alatt egy olyan csapatot tenne a rajtrácsra, ami lemossa a többi - időközben teljesen átalakult - újoncot. Mert hát több mint valószínű a Toyota 0km-rel is gyorsabb lenne, mint a fékernyős Virgin, vagy a traktor módjára forduló Lotus. Nem, a FIA elég boldog, hogy 3-ból 2 jogutód valahogy eljutott a rajtrácsig, nem kell hogy még jobban égjenek. Nehogy valaki feltegyen nekik egy kérdést, hogy hogy is van ez?...
-
hunnylander
őstag
Nem értek veled egyet. Látszik, hogy valami olyasmit kritizálsz, amit nem is ismersz. A véleményalkotás nem törvénybe ütköző, ne zavarjon már ilyen látványosan.
A hírinterpretációs elveim pedig elég szigorúak. Ami bizonytalan és a forrása szerint sem biztos, azt én se szoktam biztosként tálalni. Ráadásul totál nem ilyen dolgokkal foglalkozom a blogomban. Nem hírportál.
-
Oliverda
titán
Valójában a stílusoddal elég messze állsz az értékrendem szerinti "nő" fogalmától, tehát maradjunk annyiban, hogy csak viccnek szántam, ha ez elsőre nem ment volna át.
"Egyszerűen azt jegyeztem meg a magam szókimondó módján, hogy összecsipegetett sajtóhírekből kreálsz magadnak feltételezéseket..."
Melyik sajtónak csúfolt hazai médium nem csinálja ugyanezt?
"majd ezeket szinte tényként hangoztatva próbálsz szembeszállni pl az FIA döntésének hátterével,"
Esetleg ha tudsz bővebb és pontosabb/hitelesebb infót az FIA döntésének hátteréről akkor én kíváncsi lennék rá.
-
hunnylander
őstag
Nem olyan témában vitatkozol velem, amiben bármelyikünk is kimondhatja az abszolút igazat. Az meg ne zavarjon már, hogy eltérő a véleményünk.
A többi amit írsz, na az a gyomorforgató. Már azt se tudom, mikor linkeltem be ide utoljára blogbejegyzést, olyan régen volt. A blog amúgy se hírportálként funkciónal.
Mikor te belinkelsz ide egy A5.hu hírt vagy F1Hírek hírt, akkor te miért nem az eredetit linkeled? Merthogy ők is máshonnan veszik át a híreiket, az nem zavar? Ráadásul tele vannak üzleti reklámmal, meg flash advertekkel, mégse szólsz rá az illetőkre meg magadra, hogy gyomorforgató, hogy tolod az A5.hu meg egyéb portálok üzleti szekerét.
-
Oliverda
titán
Szerinted mi haszna van abból hogy ezt a blogot csinálja? Mert szerintem semmi. Még csak egy google hirdetés sincs rajta. Süt belőled a rosszindulat és az irigység. Szvsz sokkal gyomorforgatóbb ez a stílusod annál, mintsem hogy valaki a szabadidejében másoknak készít érdekes olvasnivalót. Sőt lehet hogy ezzel a véleményemmel nem is leszek egyedül. Amúgy boldog nőnapot!
-
Oliverda
titán
Inkább az én kérdésemre mondj valamit.
Tegyük fel hogy van egy cégem ami tojásokat exportál Kínába. Emellett szeretnék a Forma1-be csapatot indítani egy másik céggel. A kettőnek mi köze egymáshoz? Mert szerintem semmi. Az más kérdés hogy a média majd kitalálja, hogy valójában az összes tojás záp és a cég amúgy is csak papíron létezik.
Amúgy nem hiszem hogy Eccleston bármilyen formában is támogatta volna őket ha ez igaz volna.
"OFFICIAL DEMANTI
On behalf of the AMCO Corporation we would like to make the following statement:
The German newspapers Express published an article that is not founded on facts but on speculation and bad translation.
The AMCO Corporation never stated anywhere that “it cooperated with the German Federal Defense Forces (Bundeswehr) on a production of an unmanned aircraft”. The correct information is that one of our engineers was involved in a construction of an engine for a German company, the buyer, which turned out to be for an unmanned aircraft. We never stated nor did we ever imply that we worked with Bundeswehr in any form or way. Furthermore we have no idea how we were brought in context with the other German companies with whom we had no contacts at all. Illustration about capabilities of our personnel in Serbia was misunderstood and maliciously used for sensationalist journalism. Such construction of facts can only be aimed to discredit us and all the others mentioned.
On the other hand, our people should be recognized for producing parts for the ARIANE V rocket, seven years ago by our company in Serbia. We are very proud of this fact.
The demanti have been published in the German media.
AMCO Corporation
PR department" -
hunnylander
őstag
Ezen átsiklottál.
Márpedig igaz, hogy én ennek tudatában diskuráltam a Stefan GP-ről már vagy egy hete. Ami a ma belinkelt A5.hu cikkben áll, már egy hete tudom, merthogy akkor volt friss dolog. Miben is tévedtem? Az könnyen lehet, hogy nem lett volna elég pénz, de az esélyeket megkaphatták volna, ha már a US F1 és a Campos is megkapta.* Az autók léteznek és a szerb összefogás nagyobb lett volna, mint az amerikai, ebben biztos vagyok.
*Mindkét csapat azt állította, hogy 2-3 évre előre megvan a költségvetés. Miben is különbek ők Stefanovicnál? Miben is jobbak? SEMMIBEN! Sokkal nagyobbakat kamuztak, mint Stefanovis, akiről mindig is tudtuk, hogy a Balkánról hozza a pénzét. Arrafelé meg nincs minden jövedelem 'elkönyvelve és bevallva', de még hazánkban sem, holott nem vagyunk a Balkánon.
-
Nowhereman
őstag
Ilyen marketingkulturás vezertésbe beletemetett szitura még egész országot is lehetne mondani: Izland. Különben a jenkik álszent képmutatásáról meg annyit, hogy miközben terrorizmus elleni háborúról szövegelnek, háborítatlanul henyélnek a floridai villáikban a repülőgéprobbatgató gonosztevők - hja, ha kubai gépet robbant fel valaki 80 utassal, akkor az szabadságharcos.
-
Peat;)
veterán
"Ez olyan igazi mai amerikai történet, légvérat építenek, összehazudják a világot, majd amikor összeomlik akkor gerinctelenül lelépnek."
Ha az utolsó "lelépnek" szót "mutogatnak" szóra cseréljük akkor meg a válságra is áll a dolog. Obama bácsi meg megmondta tavaly, hogy vigyázni kell az ilyen labilis országokkal mint a miénk.
-
Nowhereman
őstag
Csak az arányok mások. Itt a szocializmus védőburka megvédte a népet a populáris agymosástól. Persze, ma jön ezerrel az áldás, de ahogy 40 év alatt nem nagyon vált mintakommunistává a nép, ugyanúgy 20 év kapipop-kultúra habár már szőrnyű károkat okozott, azért még nem tudott kibontakozni olyan teljesen, mint Európa szabadabb részében - kitermelve a lehetetlennek megfelelni akaró, és a rezignált populációt. Magyarországon azért még arányaiban több nőt találni az aranyközépen...
-
Nowhereman
őstag
Jó akkor rövidebb leszek: az angol nők nagytöbbsége úgy gondolja, hogy 18-ig tart(ott) az élet, és ezek után két új vastag szalonnát növeszt, amelyik nem, annak nagy része pedig simán játszatná az éhezőt. Már ebből is adódna, hogy arrafelé viszonylag kevés szemrevaló menyecske szaladgál az utcákon.
-
Nowhereman
őstag
A magyar férfi elfogultsága. Ezt tegyük el későbbre.
Az más nemzetek udvariassága. Nos félrekesz sör után már nem szokott az ember udvariasság jellegű témákkal bonyolítani a helyzetet - de a kacsacsőrt nem vonják vissza, csak a magyar nők mellé soxor odatesznek egy másik kevésbé hízelgő jelzőt...
Különben az angol nők bájairól még az angolok is humorizálnak. És nem csak Ali G. teszi, aki szerint Angliában a legnagyobb hiány bombanőkből van. Magyar humoristák közül ki viccelődött a magyar nők bájain?
És hidd el, én is ingáztam hosszan idegen és széphazánk közt, és hidd el, amikor hazajöttem, már a határőrlánynak is elkértem volna a telefonszámát, miközben kint 2 nyomkövetésre állás/év volt az átlag - igen, bevallom, szörnyen életképtelen a libidóm - de idehaza minden második korban lévő nő gyönyörűnek tűnt egy hétig.
A mi tragédiánk, hogy képtelenek vagyunk felfogni, mily gazdag nemzet lehetnénk, ha elfogadnánk önmagunk. De ehelyett a valagunkban tartjuk a fejünket. Gyönyörű a nyelvünk, és mégis meggyalázzuk ahelyett, hogy művelnénk - és ez más velünk nem kontaktáló nemzetek fiai mondták - szívfacsaró a muzsikánk - mert hány mely nemzet neve szerepelhetne többször egy-egy rapszódia nevében - mégis kicsinyeljük magunkat. Bocsájtsd meg nekem, de ez nagyon fáj, főleg üvegnyi magyar bor után. Magyar vagyok - sírva vigadok, és ezt nem törli ki belőle senki, míg e földön vagyok.ha megbántott - akkor bocsánatodért esdekelve,
Nowhereman - kinek neve egy brit beatles szám ihletése, de nem tud nem magyar lenni... -
#70869248
törölt tag
Igen...azaz igazság hogy egyenlőre nem tudni mi is lesz. sok múlik azon hogy milyen formát fognak végül is bemutatni.
Mert igen, az amerikai piacon kell visszaerősödni elsősorban. Szokták mondani hogy amíg az Indianapolis pályája áll, addig mindig lesz IndyCar versenyautó, de az elmúlt 10 évben történtek rendesen megrezgették az amerikai formula versenyzést, és most hogy leesett a nézőszám, nem hiszem hogy megengedhető hogy minden maradjon a régiben.
Meglepő hogy ők a megoldást egy (majd meglátjuk mennyire) futurisztikus,...vagy legalábbis a szemnek szokatlan, autók versenyeztetésével keresik.
...amivel oválon ráadásul nem is buknának nagyot...sőt valószínűleg elérnék hogy semmit.
Ez jól is elsülhet.
Amikor felmerült hogy világsorozat lehetne, akkor nekem is kapásból az F1-l való ütközés ugrik be...kinek nem?
De ez nagyon távoli...persze lennének előnyei az amerikai sorozatnak, mert az F1-t már nagyon gúzsba kötötte a saját maga állította biztonsági korlátai.
Mivel az amics ow kiszorulna az ismertebb pályákról...valszeg Bernie nem engedné be, így ők nem is támaszthatnak magas biztonsági elvárásokat a pályák felé....ami nekünk qva jó lenne sztem, csak ísmételni tudom Bode Miller véleményét a Wengen-i brutál lejtővel kapcsolatban, hogy évről évre rosszabb kicsit ahogy próbálják biztonságosabbá tenni, és hamarosan elveszti a 'lényeget'.
szal vannak pályák a világban amik nagyon jók, de még nem 'szuperbiztonságosak'. délamerika-auszik-ázsia..stb.
De nem tudom mennyire erős az elképzelés, a fokozatosságot szem előtt tartva, nekik elsősorban az amerikai ow néző kell. -
macikos
addikt
Nyugi már
Ennyire komolyan vetted?
A buszsofőröket csak hülyeségből írta.
Arra akartam célozni, hogy ezek az istennek tekintett Forma-1-es versenyzők messze nem a legjobbak, nagy részük pénz alapján kerül be. Egy Valentino Rossi, Tiff Needell, Sebastien Loeb porrá alázná az F1 mezőny nagy részét!
-
JJános
addikt
-
Oliverda
titán
Hivatalos nyilatkozat természetesen nincs. Ez az én véleményem az eddig olvasott infók alapján. Majd megkérek egy moderátort hogy írja oda a "hogy" után a "szerintem" szót.
Anno Montezemolo mindenáron a csapathoz akarta hozni Raikkonen-t, Todt viszont inkább MS - Rossi párost szeretett volna. Montezemolo akarata érvényesült inkább, és MS pedig nem akarta kitúrni Massa-t így végül inkább lelépett. Úgy is mondhatnám hogy közvetett módon befolyásolták
-
Nowhereman
őstag
Kova 1x
Ekström 3x - ezt 4 indulásból...
Különben meg mi a mérvadó? Jönnek utánpótlásbajnokok, és még a boxukat se találják, másikat meg az utánpótlásformulák üldözőbolyából húznak elő, és még azok is megtapsolják, akik már csak mazóból nézik a futamokat...
/sőt volt olyan többszörös világbajnoka az F1-nek, aki korábban alsóbb kategóriában nem sokat mutatott... -
#70869248
törölt tag
Grosjean-nak korai volt egy kicsit az F1...most meg pláne hogy kicsúszik a lába alól a talaj.De most már hogy itt van, én azt mondom, hogy a Renault-nak felelösége van vele szemben (!).
Felelőtlenül bánik a fiatal versenyzőkkel szvsz a Renault, Piquet is...bár most leszerepelt és senki nem kedveli. DE
Egyáltalán nem volt ügyetlen az alacsonyabb sorozatokban, volt hogy megverte Hamilton-t...aztán a Renault-nál besüppedt egy rossz szereplésre.
Aztán Grosjean...odadobta a sanszát a bajnoki címre GP2-ben, mert lehetőséget kapott az F1-ben. Mert a GP2-ben a 2. helyen állt mikor átjött, és még most is 4. hogy 8 futamot kihagyott....Sztem valamit nagyon nem csinálnak jól, talán nem foglalkoznak a fiatalokkal eleget.
Jött Piquet..megcsinálták vele amit megcsináltak..majd kukázták, jön Grosjean és Alonso közeli időket autózott, utána a Reanult botrány, kirúgják Briatore-t meg Symonds..és Grosjean is mehet a kukába, jöjjön Di Grassi.
...és? Amennyiben ő is kukázva lesz akkor mi lesz ezekkel a srácokkal?..egy elvileg megbukott F1-s szerepléssel?
Glock miután kikerült az F1-ből elment Amcsiba cartozni, aztán visszajött a GP2-be félszezonra, majd utána lehúzott még egy szezont, és utána került vissza az F1-be.
...ezzel ki foglalkozik?..Piquet története sem fekete meg fehér szvsz. -
Oliverda
titán
Rám (még) nem tett olyan nagy benyomást. Mondjuk én nem is haverkodtam vele össze (na meg nem is vagyok nő
). Amúgy 2007-ben jobban örültem volna ha ő nyeri a GP2-es címet de az utolsó futamon betlizett.
Nem túl szerencsés mostanság szezonközben beugró újoncnak lenni. Előzetes tesztelés nélkül nem egyszerű a feladat.
-
Oliverda
titán
Nem tudok teljesen átérezni egy ilyen helyzetet de mondjuk úgy mint 96'-ban a Hill - Villeneuve páros esetében. Ott sem volt sorrend pedig Hill akkor már évek óta a csapatnál volt, ráadásul ő is brit volt akárcsak a csapat Villeneuve pedig teljesen újoncként érkezett oda.
-
Ijk
nagyúr
Az ugye remélem feltűnt, hogy a "Raikkonen bemákolta a VB-címet" részt nem neked írtam.
Azt nehezményeztem, hogy sokan azt hiszik ha Alonso beül Kimi helyére valami csoda fog történni.
Az pedig hogy nem mindenki rajong Kimiért nem nagyon izgat, csak amit itt összehordtak néhányan az átigazoltatásokkal és motivációval kapcsolatban finoman szólva is nevetséges.
De igazából már nem is érdekel az egész, ha jövőre átalakulnak az erőviszonyok úgyis elölről lehet kezdeni ezt az egész vitát. -
raczger
őstag
Ha már ott mindenki nagy Raikonnen rajongó, azt is tudhatták volna, hogy ő magánakvaló ember, nem szereti az ilyen média akciókat, ezért is ilyen.
Amúgy pedig McLarenes időszakban tényleg a technika ördöge avatkozott csak bele a vb címébe, persze ez is benne van a pakliban, a vb része a megbízható autó.
-
#70869248
törölt tag
Nehéz ügy Kimi-t elemezgetni, meg hát általában leírod a kritikád/véleményed ha ő a téma, és utána általában már nem Kimi dolgairől kell vitázni.
Teszem azt ha felhozod hogy Kimi az év első felében miért nem volt eredményes, akkor nem olyan válaszokat kapsz, hogy időbe telt míg meg tudta változtatni a stílusát a gumik miatt, vagy a fejlesztések nem jöttek be neki mert ezért, azért, amazért.
..hanem mert MS kedveli Massa-t, meg mert Nicolas Todt Massa menedzsere és hát persze hogy..és máris olyan vitákba keveredsz (én tapasztalatom szerint) aminek már vajmi kevés köze van Kimi-hez a valóságban. -
#70869248
törölt tag
Liuzzi érdekes felvetés..el is gondolkodtam rajta, és van is min elgondolkodni. A legnagyobb baj az hogy nem illik bele a McLaren képbe szvsz. Nehezen tudnám körvonalazni mi is az a 'McLaren kép', de érzem hogy Liuzzi-nak sokat kellene változnia, vagy piszok meggyőzően kellene teljesítenie hogy odajusson.
-
Ijk
nagyúr
Kétszer világbajnok lett a Renaulttal, kiváló pilóta, és szemérmetlenül küzd a pályán, ezek tények ezzel nem is vitatkozom. Viszont Alonsoval valahogy mindig ott kötünk ki, hogy mennyire segít a fejlesztésekben (annak ellenére, hogy nem tesztelhetnek), és mennyire összehozza a csapatot, vagyis milyen sokat számít a versenyen kívüli munkája. Szóval mi lesz ha átmegy a Ferrarihoz? Ha ő lesz ott, akkor majd nem cseszik el a boxkiállásokat? Nem szúrják el a taktikát? Az ő jelenlétével fognak tudni összerakni egy vb győztes kocsit? Majd ő rúgatja ki Dominecalit, amit pár hónapja a fórumozók többsége meglépett volna?
Persze én sem tudok semmit a belső dolgokról mint ahogy ti sem, nyilván van jelentősége mit munkálkodik egy pilóta versenyen kívül. De nem mérnökök, az autó legvégső beállításában tudnak segíteni, ha szar egy konstrukció nem tudnak mit tenni. Jelenleg a Ferrari teljesítménye középmezőny, ezen ő sem tudna változtatni. 2007-ben a mezőny legjobb autója volt alatta mégis csak harmadik helyre futotta, csapaton belül egy újonc verte meg. Két éve szenved a Renaultnál és nemhogy előrébb jutottak volna, idén még rosszabbul szerepelnek. Van ilyen, ezek a dolgok nem csorbítanak a 2 vb címén. Csak azt ne várjátok már tőle, hogy pont az ő jelenlétével fog megtörténni a Ferrarinál a csoda.Aki meg még mindig azon lovagol, hogy Kimi bemákolta a 2007-es vb-t annak üzenem, hogy nagyon sok vb címet ki lehetne elemezni, ki hogyan nyerte meg kizárólag "szerencsével".
-
stvnppp
senior tag
Azért megvédeném a Ferrarit...
Az előző évben a Mclarennel harcolt végsőkig, és nem azért, mert elmentek a NAGY nevek. A mostaniak mellettük nőttek fel, tőlük tanultak, vannak hibáik, de majd ha több tapasztalatuk lesz, akkor nem lesz.
Nézd meg a Mclarent, hol voltak év elején, kb ugyanott, ahol a Ferrari, és Szingapúr előtt kb ugyanott tartottak, 1-1 győzelem, a Mclaren mondjuk gyorsabb volt, csak nem hozta úgy az eredményt, mint a Ferrari. Tudom, hogy Hamilton 2t nyert a Szingapúrival, de ennél az összehasonlításnál ez most nem lényeg, mert ők még oda vittek egy csomagot, és az volt az utolsó nekik is idénre.
Majd jövőre, mikor már tényleg "egyenlőek" lesznek a feltételek, akkor majd megmutatkozik, hogy azért még ők a topcsapatok. -
Ijk
nagyúr
"de egy igazán karizmatikus pilóta össze tudná rántani a csapatot, és Alonso ilyen"
Jól összerántotta a McLarent és most a Renaultot is. Ha olyan jó pilóta és annyira kiváló a fejlesztésekben is, hogy lehet, hogy sehol nincs a rönyóval? Félre ne értsd, én elismerem Alonso tehetségét, de az ő személyes jelenlététől nem fog még egy csapat tökéletesen működni. -
Oliverda
titán
Szerinted 2007-2008-2009 években kire épített inkább a Ferrari?
Amúgy szvsz ha valahol akkor a McLaren-nél pontosan ismerik a vezetési stílusát. Talán sikerülhet egy olyan középutat eltalálni a jövő évi autóval amit majd később jól be lehet állítani mindkét pilótára. Másrészt valamennyire ez fordítva is működhet tehát a pilóta is tud alkalmazkodni, sőt kell is. Talán tavaly nyilatkozott Kubica hogy nagyban változtatni kellett a vezetési stílusán hogy mindent ki tudjon hozni az autóból.
Peat: A Toyota-nál még a költségvetés sem tiszta tehát én azt kihúznám. Arról nem is beszélve hogyha Raikkonen még nyerni szeretne akkor talán inkább a McLaren felé kellene közelítsen. Már valamiféle szándéknyilatkozatról is lehetett hallani ami akkor lép életbe ha már felbontotta Ferrari-s szerződését.
Aktív témák
Hirdetés
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD Magyar
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 32/512 Iris Xe FHD Magyar
- Ryzen 5 5700X + RTX 3070 + 32GB RAM + NZXT hűtés/ház + Windows 11 Pro
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 32/512 Iris Xe FHD Magyar
- Honor 400 Lite+ Honor Choice Earbuds fülhallgató, fekete, bontatlan, eladó
- Samsung Galaxy A41 64GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
- DELL, HP gyári töltők, sok db. 7,4x5mm - 4,5x3mm + USB-C/Type-C 65W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65QNED87T / 65" - 164 cm QNED / 4K UHD / 120Hz & 3ms / HDR 10 Pro / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- Olcsó Laptop! Új akkumulátor! Dell Latitude E6540 : I7 4600M / AMD HD8790M / 8GB DDR3 / 128GB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest