- Bemutatkozott a Poco F2 Pro (már megint)
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Motorola Edge 70 - többért kevesebbet
- One mobilszolgáltatások
- Drága Bluetooth tagek olcsóbb alternatívái (MiLi MiTag, LiTag, OTAG, stb.)
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
válasz
Tomeee80
#799
üzenetére
Konkluzio eleg erdekes

Meggyozo latvany, es barati gepigeny mint pozitivum
(lehet valamelyik konzol verziot teszteltek, es akkor baratinak nevezheto a gepigeny
)
Az egyetlen amiben szebb a jatek mint az elso resz a feny hatasok, de cserebe reces az egesz, valasztanom kene a kuka sotetben autozas es a mukodo vonalsimitas kozott az utobbit valasztanam.Jatszhatatlan Drift Mod az igaz mint negativum, nalam Input Lag nem volt meg egyszer se Saitek P2500 gamepaddal, pedig a Riviera este eleg FPS gyilkos palya joval 50FPS alatt.
-
Tomeee80
csendes tag
http://overdrive.web4.hu/cikk/teszt-shift-2-unleashed
A megjelenés óta folyamatosan özönlenek a tesztek a játékról, itt egy elég kiemelkedő és részletes

-
Reaper
őstag
Hali,
nekem DFPm van, és kíváncsi lennék, hogy melyik beállítások a jobbak, ami egy régebbi logoutos cikkben van, esetleg más?
Ja és azt most nem értem, hogy ha a Logitech Profilerben belövök mindent szépen, és nem engedem a játéknak, hogy hozzányúljon, akkor is érdemes beállítani a játékon belül is?
Egyébként, még nagyon az elején vagyok, de már vettem egy '69-es Chargert (a kedvencem
) a tesztelés alatt sikerült szépeket buknom vele, de hát kell nekem állatkodni egy 2 tonnás vassal 
naszóval, milyen verseny típusban fogom tudni használni majd? Van lehetőség Driftelni vele?
Köszi!
-
NeoExDeath
aktív tag
Kontrolleres irányításhoz valakinek van valamilyen bevált beállítása? Steering deadzone, sensivity, stb.
-
TannerHUN
aktív tag
válasz
bokrosolajos
#770
üzenetére
Nem az RPM és a sebességmutatókra gondolok, hanem a többi kütyüre ami az autóban van.Az óra is csak egy kép ami oda van betéve, mert látszik rajta, olyan pixeles.Érdekes az én gépemnek semmi baja, olyan játék meg nem létezik, hogy más és más gépen mást produkálna a kijelző.Maximum videokártya probléma lehet, ha esetleg villódzik vagy hasonló jelenségek.Ha két gépen ugyan olyan, akkor a harmadikon miért lenne más??

-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#792
üzenetére
Nem az a ludas, hanem az, hogy nem lineáris a kilométer óra az RS4-ben. Kb a feléig van a 100 és a maradék fél mutató út meg plusz 200 km/h-t jelent. Ezt nem sikerült megoldaniuk a műszerfal nézetben. Egyébként 100-ig jól működik, ezért sem lehet a mph váltás az oka.
-
bokrosolajos
őstag
válasz
heihachi
#790
üzenetére
Most már értem!
Nyilván a z Mp/h / Km/h váltó a ludas a dologban, mert 188 mérföld az pont oda esik az analog órán. Nekem is feltűnt párszor, hogy bizonyos autókkal 180-190 között haladtam és leszabályzott, mikor annak a típusnak jjóval többet kellene mennie
Ezek szerint egy újabb bug: csak mérföldben mutat a digitális kijelző
-
hfrankee
senior tag
Beszarás ez a játék, ellentmond a fizika még a szíriuszi törvényeknek is ütközésnél, az autó viselkedését tekintve.A földön nincs ilyen hely ahol az autó igy reagáljon,és ha kicsúszok mindig a forgalommal szemben állok meg.

A tököm kivan...
A szalagkoraltba épített mágnes meg egy eszement újítás!Ha nekicsúszok akkor addig ott is maradok míg vége nincs
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#789
üzenetére
Mégegyszer, kiírva 188 van, a mutató meg 280 felett áll. A mutató. Az nem 1 km/h akárhogy osztok szorzok

Az, hogy onscreen mit ír nem érdekel, most a műszerfalról van szó.
-
bokrosolajos
őstag
válasz
heihachi
#787
üzenetére
Ilyen simán előfordulhat és ezzel nincs különösebb baj +1 Km/ó
Nekem az egyik kocsim az életben ha napi km számlálót nézetem, akkor 50-60 km távval téved, pedig ugyanaz a fedélzeti computer, ugyanarra a kijelzőre ír
Aztán mégsem jön össze neki. Akik ugyanilyen autót birtokolnak, azoknál ugyanez a hiba jelentkezett -
bokrosolajos
őstag
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#770
üzenetére
-
nemeth989
senior tag
válasz
enginev3.0
#784
üzenetére
Ezek a beállítások mihez vannak?
Billentyűzet, vagy kormány? Mert én az albérletben billentyűzettel, otthon meg kormánnyal tolom és lehet kipróbálom.Engem is vegyetek fel én: nemeth989 néven vagyok fent alapvetően kormánnyal megyek

-
zilazil
őstag
válasz
NeoExDeath
#783
üzenetére
nazz22 névvel vagyok.
-
enginev3.0
félisten
Na rákerestem a kormányzás beállítására
És ezt találtam:
KépEzek alapján beállítottam a játékot és azt mondom hogy KÁR VOLT!! egész héten tanulhatok az érettségi miatt, mivel suliban az utolsó hét, és olyan durva lett így a játék, hogy végre az autó nekem engedelmeskedik, hogy hardverapro-n olcsó érettségit keresek

Eszméletlenül jó lett ezekkel a beállításokkal, bár a steering lockot nem értem hogy vették 540-re meg az alatta lévőt is 320-ra de még eddig nem drifteltem, csak most kezdek belejöni a játékba.
Szóval nagyon nagyon nagyon jó lett így, hihetetlen, hogy ennyi állítással egy rakás sz... valami Isten játék lett

-
szab.tam
nagyúr
válasz
heihachi
#780
üzenetére
hm. megnézem majd.

nem szeretem a karrier módokat. az autós játékokban mindig szabad vezetést, wersenyhétvégét, időmérőt nyomok. inkább betöltök egy mástól származó savegame-t. nemrég megvettem ezeré' a dirt2-t. na, azt végigtolom.

de 2-ért megkaptam a gtrevo-t a galaxisban. abban már nálam csak versenyhétvége játszik. de abból jó sok.
-
heihachi
addikt
válasz
szab.tam
#779
üzenetére
Ha csak autózgatni akarsz, akkor szerintem dobd fel a "polished tyre mod"-ot. Konkrétan egy másik játék lesz belőle, és sokkal jobb, mint az eredeti, pedig csak a gumik merevségével meg tapadásával játszottak a srácok. Szerintem ezzel a moddal már autókat kell a játékban vezetni

-
Csabee.
nagyúr
Előbb elfelejtettem kérdezni hogy, melyik menüpont alatt lehet eladni a kocsikat?
-
Csabee.
nagyúr
Nagyon király a game

Érdeklődnék hogy drift-hez melyik autót ajánljátok ,ert a challangerrel nem tudok 2 pályát megcsinálni.. a többi simán ment. De van2 pálya ami kifogott rajtam. -
szab.tam
nagyúr
megint csak azt tudom mondani, hogy próbáljátok ki az audi sr4-et egy quick-ben legalább.
nagyon jól kezelhető autó.nem értem dolgok:
nordschleife, este, egyedül, quick.
reflektor bevilágításik látoma pályát. utána rész toál sötét.
végigmegyek. utána kis replay, majd a pálya restart. és az újboli indításnál kicsit kivilágosodik, és túllátok a reflektor által megvilágított távon...a másik. a car setup-os részt nagyon nem értem. főként a mentést és a beolvasást.
ha jól értem, az alapbeállítást nem tudom sosem eltolni. csak ha mentem, akkor a mentésnél kijelölt pályákon auto módon azokkal a bellításokkal fogja behívni?
ez idáig ok lenne.
de hogyan tudom kiolvasni azokat az értékeket, amiket régebben beállítottam. illetve továbbszerkeszteni, és újra meneni.
ezt nem találom. (load, szerkeszt, majd újra save).
nem lehet valahogy car setup profilt menteni úgy, hogy elnevezem?
és akkor egy listából kiválasztom, milyen beállítású autót szeretnék éppen...
mert ha van ilyen, ezt sem találom.(lenne már legalább egy magyarítás...)

-
rocket
nagyúr
Erdekes, hogy ha a rajtnal padlo gazzal indulok siman ott hagyok mindenkit egy hosszabb cel egyenes vegere, ha ugy indulok, hogy a perfect launch osszejon, akkor meg a kozelukbe nem erek.
-
Kicsit enyhült a dolog megint neki kezdtem és most jobb élmények voltak R8 fullra tuningolva valami bődületesen megy már a startnál legyorsulok mindenkit, viszont nem könnyű az irányítás billel lehetetlen mert kell hozzá a gáz "pedál" szabályzás, szal örülök hogy befektettem a kontrollerbe többi játékok is jobbak.

-
bokrosolajos
őstag
válasz
Unbaised-Ben
#757
üzenetére
Igen, ez az! Köszönöm

TannerHUNnak valami baj lehet a gépével. Nincs semmi baj ezekkel az órákkal, mindegyik mutatója működik rajta.
A kvarcórát meg inkább szégyelljék a japánok, hogy valaha is autóba tették SZVSZGumpert Apolló meg nagyon jól vezethető autó.
cikkből: "Sok utolsó helyezés, számtalan rommá tört autó, a tuningképernyő birizgálásával töltött hosszú órák vezetnek az első dobogós helyezéshez, utána azonban tényleg nincs megállás."
Érdekes, rögtön az első versenyt megnyertem,és azóta az összes időfutamot is.

-
JohnR
aktív tag
Megoszlanak a vélemények az Origo cikkében is.
Azért ne felejtsük el: ez csak egy játék
Ha vki igazi élményt akar, az üljön be egy ilyen autóba. Ha nem teheti meg, akkor örüljön, hogy itt megteheti
-
havasa
aktív tag
Ma szimulátorozás után indítottam el és rosszabb lett a köridő 1-2 másodperccel, akkor esett le, hogy itt a féknek gyakorlatilag egy állása van és satuzni kell minden féktávot.

Jó lenne már egy szimulátor ilyen grafikával és gépparkkal. -
TannerHUN
aktív tag
Hogy mennyit tudtok írni
.AthlonXP: Nekem Full Damage-on van és még se volt eddig gumielfüstölés és motorleégés
.zuchy: Engem még nem fizettek le
.Mondom én hogy sumákság megy mindenhol...A konzol verzió is ugyan ilyen trágya.A műszerfalas "realitásról" csak annyit, nézd meg a Nissan 240SX vagy a Toyota Corolla (hirtelen nem tudom melyik) drift autó műszerfalait.Az óra 12:43-at mutat nappal és este, a műszerfal kijelzői olyan pixelesek még 1440x900-ban is...Szinte csak a mutató mozog és kész, ennyi.A monitorhoz közel hajolva se lehet kivenni semmit.De ha megfigyeled akkor minden autó műszerfalán más és más hiányosságokat lehet felfedezni.Nálam uninstall lett tegnap.Komolyan mondom még nem volt olyan játék amit ennyi idő alatt töröltem volna
. -
Paul119
addikt
valaki esetleg a régi nurburgringről tudna mutatni egy jó időt amit egy gt3 as járgánnyal tolt végig rajta?

-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
bokrosolajos
#741
üzenetére
-
enginev3.0
félisten
Helló
Belátom bűnösségem, biztos volt már róla szó, de nem olvastam el 700hsz-t. Ezért megkérdezem, hogy lehet valami értelmes beállítást alkalmazni a játékban, hogyha elhúzom a kormányt akkor ne 2-3másodperc múlva cselekedjen az autó hanem akkor amikor én?! és ha már véletlen elkezdett kanyarodni akkor kanyarodjon, ne elfordult kerékkel menjen tovább majd nem egyenesen?!
nincs egy profi kormányom de nem is sza... és egy UAZ 4×4-en is tökéletesen el lehet vele szórakozni, mert ott nem késik annyit az irányítás, plusz azt csinálja az autó amit én.
szóval van erre valami orvosság? mert a játék hihetetlen jónak néz ki, de ezek a hibák 0-ra viszik az élvezhetőséget

-
s1ru2
aktív tag
Hát, amit a "hot lap gauntlet" alatt művel az botrányos volt. Majd adok neki még 1 esélyt valahol máshol. De pl h abból, miért nem a 800 lovas került be azt nem értem. Vagy miért nem csinálták tuningolhatóra, csak ebből a szempontból. És azt sem értem, hogyha az előző NFS-be (HP2) több Köeniget tudtak tenni, akkor ebbe miért csak egy került megint. Mert nem akarok kukacoskodni, de az Agera R menettulajdonságai is napvilágot láttak már. És igen Köenig párti vagyok
De CC, CCX, CC8S, CCR, CCXF, CCXR, CCXR Trevita, Agera, Agera R van egy pár vari. És nagyon nem mind1. Kicsit olyan logikátlan az autólista is. Nem csak Köenig részről. -
s1ru2
aktív tag
válasz
Unbaised-Ben
#752
üzenetére
Na igen. Ilyen is volt
Vicces volt látni. Bár ez csak 1x fordult elő. Főleg akkor szenvednek ezzel, ha nem mennek ki a gép által javasolt körben, gumit cserélni. -
Unbaised-Ben
senior tag
"Mert pl. haverjaim is F1 2010-ben, állandóan defektekkel küzdenek, nekem meg semmi. Vagy ennyire számítana a finomabb stílus
" Ebből a szempontból hasolnó az F1, a defektek meg full véletlenszerűek, hiszen azt kétlem, hogy a stílus miatt durran ki a gumi, miután elhagytam a boxot, és mentem 50 métert 
-
s1ru2
aktív tag
Az egy a játékban 1531-es öreg Corolla. 997-es jól beállított R32-vel fogtam, de féktávon fenékbe kellet bökön, hozzá az utsó versenyen. És igen a beállítások sokat számítanak.
Igazából elég sokat játszottam most, már a játékkal 8óra + . Mindenképpen érdemes rászánni azt az időt amíg beállítasz magadnak mindent. Kormány, %-ok egyéb beállítások. Én Elite irányítással játszom HARD-on és nem olyan vészesen bonyolult maga a játék. Nordschleifén sikerült megdönteni a Zonda R ? hivatalos ? rekordot. (ennek nagyon örültem)
Rengeteget beszéltek itt motor és egyéb hibákról. Ezeket hogyan lehet előhozni, hogy jönnek elő? ( Törés, sérülés fullra van állítva) Mert pl. haverjaim is F1 2010-ben, állandóan defektekkel küzdenek, nekem meg semmi. Vagy ennyire számítana a finomabb stílus

Összességében a játék, nagyon érdekes képet nyújt. Ott vannak pl a bitang kocsik, 800-1000le. nagyon nehezen vezethetőek ami szerintem jó és kevés játékban van így. De ugyanakkor olyan kocsik kezelhetetlenek amik pl a világ élvonalába tartoznak ilyen téren. (pl Gumpert Apollo) A TDU2 vel fölösleges összehasonlítani. Más világ. (halkan megjegyzem itt sztem a sebesség élmény 1000x jobb) A kocsik ingadozás egyenesekben, sztem szintén hülyeség, max ha pokoli szarul gyorsít ki valaki, akkor lehetséges. De akkor sem végig. DB9, Vantage V8, R8, érdekes módon egyik sem imbolygott alattam, halálosan precíz volt mind és ezek messze nem pályaautók. Anyum 50 lovas 106osát meg sem említeném, hogy mennyire precíz
Így összegezve nem tudom, hogyan merték azt állítani, hogy ez új szintre emeli a szimulátorokat... minden esetre, élvezhető a játék és kellő kihívást tud nyújtani. A drift részéről nem nyilatkozom, mert azzal nem játszom. Talán majd 1x -
Erdei88
veterán
válasz
Unbaised-Ben
#747
üzenetére
Azt nem tudtam, hogy ennyire fel lehet tuningolni. Most már értem miért nem tudtam megverni a D480as Nissannal

Köszi a segítséget -
zilazil
őstag
válasz
NeoExDeath
#742
üzenetére
Kerestelek, de nem tudlak felvenni, azt mondja nincs ilyen ID.
Mondjuk gyanúsan kevés név közül tudok keresni. Ha valaki tud, segítsen, hogy ilyenkor mi a teendő.(#743) Erdei88
Én azt a Corollát egy tuningolt RX-7-tel vertem meg nagy nehezen. -
NeoExDeath
aktív tag
Én az AI-tól nem tapasztaltam eddig olyan agresszivitást, ami kiverte volna a biztosítékot. Pl. sosem csinál olyan dolgot ami "gec*ség"-nek minősül. Pl egy egyenes szakaszban nem koccol neked hátulról csak mert megteheti. Online ezzel szemben kb bármi lehet. Tegnap este egyik pályán full egyenes széles szakaszon mentünk ketten. Simán elmehetett volna mellettem, de inkább full sebességgel nekem jön hátulról. Sajnos erre a fizikai motor még rátesz. (amúgy nem éri meg ütközni mert te is megpördülsz). Ha online vagyok majd igyekszem én nyitni a szobát, és akkor tudok moderálni

-
zilazil
őstag
Igen, az agresszív AI-t úgy kell felfogni, hogy felkészít az online gladiátorviadalokra. Kevés kivételtől eltekintve bunkó módon versenyeznek az emberek. Hozzájuk képest az AI csapat elsőbálozó szűzkislányok
Nekem nem fájdalom a jobbtól kikapni, de az ha megyünk fej fej mellett és 10-ből 9 rámhúzza a kormányt, az elég gáz. -
NeoExDeath
aktív tag
Ami még kicsit gáz, az online rész kidolgozatlansága.
1. A lobby-ban nincs chat! Az első részben volt (nem szoktam ilyet mondani, de: konzolport). A lobbyban gyakorlatilag csak nézegethetjük egymás nevét, se köszönni nem lehet, se rászólni egy agresszív versenyzőre hogy ne lökdösődjön. Ja de lehet beszélni mikrofonnal, kösz.
2. Nincsenek szavazási funkciók. Az első részben sem volt, de sztem nem lett volna bonyolult rakni bele. Pl Vote Kick player. Ha nem én nyitom a szobát, semmi lehetőségem valakit kidobatni a szobából, mert mondjuk 3 szor lökött ki előző körben szándékosan (tegnap este ez volt). Mivel nincs chat még a szobagazdának sem tudok szólni, akinek amúgy lenne joga.
3. Ez egy plusz pont lesz
a szobagazdának végre van joga kidobni a lökdösődőket a szobából (első részben nem volt).
4. Ja és: online mintha más lenne a fizika, legalábbis single-ben nem szoktam ennyiszer megpördülni. -
Erdei88
veterán
Valaki versenyzett már Darren McNamara ellen(Retro/Old SchoolMaster)?
Csak nekem nem sikerült megvernem?
Konkrétan 20mp-vel vert meg, úgy hogy szerintem azért nem vezettem rosszul. Milyen kocsival érdemes ellene menni? -
NeoExDeath
aktív tag
NeoExDeath néven vagyok a játékban is, akinek megvan origban vegyen fel pls.
-
bokrosolajos
őstag
Az a helyzet, hogy a beltér nagyon jól meg lett csinálva a Shift2-ben. Minden eddigi játéknál részletesebb, aprólékosan kidolgozott! Mondok egy példát, amit az életben is volt időm sokat nézegetni, és még rF modot is készítettem, igyekeztem a lehető legtöbbet kihozni belőle...
Lancia Integrale Evo II: hogy azt mondjam, a kartámasz az ajtónyitóval együtt, plasztikusan meg van formálva és nem csak rajz, mint a többi játékban (azt hiszem NFS Most Wanted óta kering különböző konverziókban). De ami a legütősebb, mitől hanyatt vágtam magam, az a night vision effect. Az Integrale esetében még a kilencvenes évekre jellemző óra előlapi világítás is létezett, ami itt szépen ki is van dolgozva, nem csak hátulról világítanak a műszerfal lapok, hanem ha megnézitek éjjeli futamon, látszik a két felső izzó is!
Akartam róla videót rögzíteni, csak mindig elfelejtettem
Fura lett azzal együtt a Shift2, hogy sok mindenben fejlődött (irányíthatóság, beltér, light glow), sok minden pedig leegyszerűsödött (pálya elemek, AI)
Nekem olyan, mintha egy másik fejlesztői társaság készítette volna, felhasználva az előd stíluselemeit... -
AthlonXP
őstag
Hát érdekes az a műszerfal dolog is. Valóban nagyon jól ki van dolgozva és sok minden lenne ott, főleg tuning után, amikor egy csomó plusz műszer is fel kerül rá. Viszont annyira rossz a megvilágítása, hogy sok autóban nappal sem látszik vagy csak nagyon nehezen, a műszerfal és a kijelzők... Ez így nagyon sokat ront az élményen, pedig jó lenne. Az autók kidolgozásával nekem sincs bajom, sztm is jó az úgy.
-
Sziasztok!EA azonosító alapján fel lehet venni valakit barátnak?Ha igen,légyszi vegyen már fel aki tud.Jó lenne máshoz mérni a köreimet és nem a kamus világrekordra hajtani,ami pár pályán pár másodperc. Xenon01 néven nyomom a gázt.Ja és ne tartson senki a rekordjaimtól,billentyűzettel tolom.
Köszi 
-
zuchy
őstag
válasz
AthlonXP
#731
üzenetére
Igen, érdekes az a 97%. Az olyan játék, amit 10 év után sem felejtenek el. Most vagy nagyon elfogult volt a tesztelő, vagy jófej akart lenni, vagy jött a csekk az EA-től, de ez meg már durva lenne, ha minden piti teszter is le lenne fizetve. Érthetetlen az egész.
Visszatérve a játékra, szerintem nem lett rossz, el lehet lenni vele. Jó benne a fizika, persze nem GTR, de nem is vártam annak. Minden autós játéknak vannak gyengeségei.
Értem itt a billegést. Bár én annyira nem tapasztaltam, vagy csak nem tűnik fel. Nálam sokkal idegesítőbb a lagg, sajnos a minimod nem oldotta meg a problémát, nem vettem észre semmi különbséget. Itt optimalizációs gondok vannak, be be akad, ilyen grafikához túl kevés fps, meg persze a lagg.. Nagyon fontos lenne egy autós játéknál a minél kisebb lagg, 300 fölött már igen sok méter lemegy reakció nélkül.
Nem tudom, a konzol verzió jobb-e ebből a szempontból. A PC-sek manapság igen igen le vannak tojva.
Szóval a kocsi kidolgozása jó, tettszik. A lényeg a kocsi itt. A pálya se rossz, én legalábbis az utat figyelem. Az a zöld ideális nyomvonalat jelző csík elég sok helyen nem ideális, nem tudom ki rakta ezt össze..
Jó pont nálam a széles tuning lehetőség és beállítás, bár én hiányolom a motor karakterisztikájának egyénire szabását.
Az NFS U2-ben ilyet is lehetett.
Van turbólyuk, az a kis turbó-nyomás jelző nem sokat ér én úgy vettem észre.
És van sebességérzet, ami a TDU2-ben kevésbé. Jók a műszerfalak, működik kb minden.
Pl ilyen dolgokat vártam a TDU2-ben, hogy a műszerfal nem csak két órából álljon.
Külön jó pont a Corvette Z06 szélvédőre világító kis műszerfala. Sajnos csak kb egy tucat kocsit próbáltam még ki benne időhiány miatt. A tárcsafék vörösizzása érdekes, na az jobb a TDU2-ben.
Persze nem lehet a kettőt összehasonlítani, én csak a kocsikra és fizikájukra tértem ki. Valódi légelleállással számol, nem úgy mint az TDU2-ben, hogy pörög a számláló, meg se állna 500-ig és 307 km/h-nál fal.
A motorhangok elmennek, nem tudom melyik játék lenne jobb benne. Mint mondtam, csak kevés kocsival mentem. Ja meg az air brake is működik, nagyon jópofa, amikor beletaposok a fékbe 100 fölött és éles szögbe kicsapódik a hátsó spoiler.
Ilyen az SLS és az MP4-12c. Elvileg a Bugattin is van ilyen.
Na hát egyenlőre ennyi, remélem azért valaki el is olvassa.
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
AthlonXP
#731
üzenetére
Azért vannak részletes dolgok a játékban, ami javítja a feelinget, a lángcsóvák, féklámpa világítás fényereje látszik az aszfalton, lökhárítón a sötétben, akkor még a műszerfal tükröződése. De valóban, az elfékezésnél való gumifüstölés számomra hiányzik (vagy csak nagyon pici?), keréknyomok valóban nem maradnak meg. Ez baj...
Az AI-val kapcsolatban: Szerintem amúgy nagyon jó lenne, ha az AI kerülné az erősebb ütközéseket, én azt nem tapasztaltam, h fékezés nélkül belém ront, de sokszor nem veszi figyelembe, h mellette vagyok. És én jóval előrébb, jobb "helyen".
Ami viszont nagyon tetszik benne, hogy kegyetlenül védi a kanyar belső ívét, elém húzza a kormányt, nem egyszer van az a helyzet, hogy nem merek külső ívről elmenni, beszúrni, stb, ami iszonyúan nagy feeling-et ad, és ez az, ami nagyon tetszik benne, hiszen más játékokban az AI, csak megy az íven, néha lecsúszik, szűkebben veszi, de konkrétan ennyi... Ebben a játékban szerintem életszerűbb, mint a többiben... -
hfrankee
senior tag
Hali!
Azt be lehet állítani,hogy a menüben a léptetést a vezérlővel megoldjam és ne kelljen a bill.el szarakodnom?!
Kösz -
AthlonXP
őstag
Hm.. ez érdekes. Most olvasgatom a PC Guru tesztjét a játékrol, ahol 92%-ot kapott....
-
AthlonXP
őstag
Bocsi, hogy beszólok már megint, de egyre több hsz-ben olvasni a felháborodásokat az elszálló motor és a defektek miatt. Miért nem állítjátok át a törést "visual only"-ra. Törni ugyan úgy fog, de legalább nem kell a verseny vége előtt 100m-el kiszállni az első helyről ilyen hülyeségek miatt.
Annyi minden van ami, felidegesíti az első 5 percben az embert emiatt a .... miatt, miért jó az, ha még egyet hozzá tesztek? Lehet, hogy így élethűbb a játék, de sztm nem éri meg az idegeskedést amit okoz pluszba.
Én csak vizuális töréssel játszottam de a legnagyobb bukások után is simán folytattam a versenyt. Próbáltam elfüstölni a gumikat is, de miután már 5 perce csináltam a Mad Max karikát az aszfaltra és még mindig nem volt baj a kerekekkel, meguntam
Bár ez is elég gagyin van meg oldva grafikailag, mert még a keréknyomok sem látszanak az aszfalton pörgés közben, pedig az még a Porsche 2000-ben is meg volt, csak hogy házon belül maradjak... 
Ennyit a nagyszerű grafikai megoldásokról, amit egy fentebb linkelt tesztben írtak a játékról. Még hogy szimulátoros szemmel a játék 97%-ot kap... Na ne röhögtessenek már! 50%-ot se adnék neki! -
válasz
bokrosolajos
#722
üzenetére
Na igen, de pl most kieséses versenyeket nyomtam, ahol nem saját kocsival, hanem kapottal mentem, ami tök alap volt. Na azzal mit csináljak? Meg mellesleg egy Evo X, vagy egy Viper alapon se kéne, hogy így billegjen.
Tudom, hogy már leírtam, csak most nagyon felb@szott délután, így muszáj volt kiadnom magamból
(#723) megint én: Hát igen, lehetne még sorolni..
(#725) BR4D:

(#728) havasa:
Igen, valóban rá lehet érezni, és setup után lehet jókat menni, de mikor már 200x kezdem újra, mert vagy előttem teszetoszáskodik az AI, és azért pördülök meg, vagy hátulról tol meg és azért, vagy épp csak a játék ugy gondolja, hogy már rég pörögtem, ezért egy 2mm-es kavics megdob 20m-re, akkor már azért 400 a vérnyomásom.. -
havasa
aktív tag
+1
Race On-t próbáld ki, nem fogsz csalódni.
A Shift 2 csak hotlapolni jó, mert az AI=0. -
szab.tam
nagyúr
válasz
bokrosolajos
#720
üzenetére
ok, de nem találtam. majd újból menézem.

angolul hogy van írva eza menüpont?más:
"Igen, de ezt a témát is már kiveséztük egy hete... Be kell setupolni a kocsit és utána OK"
elég aprólékosan visszaolvastam, de sehol nem láttam konkrét beállítási tippeket, amiket követve javítani lehetne az autók instabilitásán.
mert általánosan könnyű odadobni, hogy be kell setupolni...
pontosan milyen autónál, mit és hol, konkrétan milyen értékekre?
és a játékban lévő autók olyan dolgokat művelnek a vezethetőség területén, amit normális autók nem. és ez nem 160-nal nordschleifei menés kérdése, hanem a játék rossz megírása.
mindig ezzel a kanyarbevétellel jönnek.
a simbin játékokban sem lehet 300-al bevenni a kanyart, de van tapadás, érezni a tapdásvesztést, van fékút. és kipörög, ha nagy gázzal indulsz, és nincs kipörgátló bekapcsolva.
ettől a játéktól ennyit nem is várok el. de elvártam volna, hgoy azok az idegesítő, teljesen nem realsztikus dolgok ne legyenek benne.... (pl az említett imbolygás).
szerintem ilyet 1 versenyautó nem csinál. 200-nál az egyenesben nemhogy inog, hanem úgy odapréseli az útra, hogy nagyobb meló eltéríteni az egyenestől...de hát ez egy végeláthatatlan vita, hogy van, aki szerint ilyen a versenyautók stabilitása az életben. mi meg azt veséztük ki, hogy nem attól szimulátor valami, hogy nem lehet a pályán maradni.
nem akarok a gtr2, evo és társaival példálózni, megtették már mások. de azokban ezek az idegesítő autó viselkedés minták miért nincsenek? (nem a tdu-hoz hasonlítom.)
és erre írjuk azt, (szerintem joggal), hogy a játék írói nem vezettek autót?sosem voltam versenyző, csak utcai autókat vezettem. de a versenyautóknak talán még nagyobb stabilitásuk van, mint az utcaiaknak.
na, mindegy.
-
válasz
bokrosolajos
#720
üzenetére
az életben sem könnyű 160 felett autózni a Nordschleifén, akármilyen jó sportkocsival sem
Az világos, de itt akkor is össze-vissza billeg az összes kocsi, mintha "szuperextralágy" felfüggesztés lenne benne..
-
bokrosolajos
őstag
válasz
szab.tam
#624
üzenetére
szab.tam: Setupban rányomsz alul,hogy Quicksetup, és amikor ott átvált, ahogy a Shift 1
együgyűségévelegyszerűségével állíthatod (Nagy leszorítóerő vs nagy végsebesség stb.)Barthezz2: az életben sem könnyű 160 felett autózni a Nordschleifén, akármilyen jó sportkocsival sem
Kivétel az NFS, TDU, Worldracing stb.típusú játékokban
NFS =/= Shift
Az AI részével teljes mértékben egyet tudok érteni, élvezhetetlen. rF alatt érdekes módon lehet korrekt versenyző AI ellen menni,ott le tudták programozni... -
Hát én most mondom azt, hogy ez egy kalap szar..

Az AI szarik rá magasról, hogy én hol vagyok, ha épp elé/mellé kerülök, és elfoglalom a "neki programozott" útvonalat, úgy jön belém, mint a szar. Na és persze én már egy kis kocctól is pörgök, repülök, forgok, palánknak vágódok, és persze mindig úgy, hogy még tolatnom is keljen, had adjanak még egy kört is nekem, mire elindulok

Ha egy hajszálnyit hozzáérek a fűhöz, már ránt a kavicságyba, de az AI gyorsabban megy ott, mint én aszfalton, arról meg ne is beszéljünk, hogy utcai pályán ha felhajtok a járdára akár egy kicsit is, úgy vág a palánkhoz, hogy öröm nézni
Az már csak hab a tortán, hogy egy sportautó jobban imbolyog mint egy emeletes iskolabusz.
Komolyan mondom, mintha akik csinálták volna, még életükben nem láttak volna igazi autót. Kedves EA, nem attól szimulátor, egy szimulátor, hogy mindenféle szarságot építenek a játékba, ami nehezebbé teszi a körbehaladást, hanem attól, hogy az autó úgy viselkedik, mint a valóságban. Hát itt qvára nem..

Elnézést a kirohanásért, de ma 2x ültem le mellé, hogy játsszak egy jót, de inkább csak felidegesített, úgyhogy szerintem kap egy uninstallt a fenébe..

-
Unbaised-Ben
senior tag
-
60%-nál már kezd az idegrendszerem rovására menni a gém.
Vagy leteszem easy-re vagy uninstall. -
cyberkind
félisten
válasz
Unbaised-Ben
#710
üzenetére
Csabikával, és lenyomtad, grat hozzá !
-
Nincs valahol valami lista, hogy mit milyen versenyen kapok meg? Idegesít, hogy nincs meg pár alap autó meg a works kitet se tudom feltenni.
-
megint én
őstag
Ez a game amúgy nagyon sok helyen fos.
A nagy hibákat összegyűjtöttem.
- Grafika, és optimalizálás nulla. épphogy az elégséges szintet hozza.
- Mesterséges intelligencia szar!
- Eddig azt hittem, hogy ha tuningolsz, akkor az adott kaszton belüli ellenfeleket dobaja, és azért még megéri tuningolni. NEM! éppenhogy 1500 fölötti pontosan 1505 pontos verdával mentem, akkor az ellenek is BMW-k- corvettek, ilyesmik voltak, de még ford focus is volt asszem, vagy golf, de valami kis fostalicska. Ugyan azt a versenyt meg akartam csinálni a Pagani Huayra-val, és arra is feltettem még azt a work kittet. vagy mit. azóval 2175 pontos verdával indultam. Hát az összes ellennél is fenn volt ez a work kit, és nem akármikkel jöttek, bugattik, paganik, és gumpertek, és a legszarabb köztük a carrera volt, persze az is work kittel.
Na ezek után kedvem sincsen végigvinni a játékot!(#705) sagesz93
Thx! -
szepsy
senior tag
Kössz mindenkinek

-
megint én
őstag
Na, pörög a topic....


(#699) szepsy
Az 1. képen az a baj, hogy túl van tuningolva a verda000 - 499 = D
500 - 999 = C
1000-1499= B
1500- tól = AAz a verseny D katedóriás, Te meg már Cs kocsival mentél rá.
A tuning leszedhető, ugyan ott ahol felraktad enter, és leszedi a pénzed 100%át visszafizetve!
(#701) tjb007
Amíg gépeltem, már meg is válaszoltad
-
tjb007
nagyúr
Az első képen az a probléma, hogy az adott versenyhez nem alkalmas az autód.
Az autók teljesítménye pontokban van megadva, a te autód jelenleg 708 teljesítményponttal rendelkezik de azon a versenyen amin indulni szeretnél max. 499 pontos autók szerepelhetnek. Ilyenkor azt tudod tenni, hogy a korábbi fejlesztéseket visszaállítod olyan szintre, hogy az autód max. 499 ponttal rendelkezzen.
Új hozzászólás Aktív témák

- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Ingatlanos topic!
- World of Tanks - MMO
- Bemutatkozott a Poco F2 Pro (már megint)
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- EAFC 26
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- GIGA AKCIÓ! Lenovo ThinkPad P15 Gen 2 Intel i7-11850H 32GB 512GB Nvidia RTX A4000 1 év garancia
- HP 150W töltők (19.5V 7.7A) kis kék, kerek, 4.5x3.0mm
- HIBÁTLAN iPhone 14 512GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3922
- Akció! Csere-Beszámítás! Sony PS VR 2 Headset. Gari-2027-05-05
- LG 55G4 - 55" OLED evo - 4K 144Hz & 0.1ms - MLA Plus - 3000 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

(lehet valamelyik konzol verziot teszteltek, es akkor baratinak nevezheto a gepigeny
)
) a tesztelés alatt sikerült szépeket buknom vele, de hát kell nekem állatkodni egy 2 tonnás vassal 





.



Kivétel az NFS, TDU, Worldracing stb.típusú játékokban



