Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szab.tam

    nagyúr

    válasz bokrosolajos #720 üzenetére

    ok, de nem találtam. majd újból menézem. :R
    angolul hogy van írva eza menüpont?

    más:

    "Igen, de ezt a témát is már kiveséztük egy hete... Be kell setupolni a kocsit és utána OK"
    elég aprólékosan visszaolvastam, de sehol nem láttam konkrét beállítási tippeket, amiket követve javítani lehetne az autók instabilitásán.
    mert általánosan könnyű odadobni, hogy be kell setupolni...
    pontosan milyen autónál, mit és hol, konkrétan milyen értékekre? :U

    és a játékban lévő autók olyan dolgokat művelnek a vezethetőség területén, amit normális autók nem. és ez nem 160-nal nordschleifei menés kérdése, hanem a játék rossz megírása.
    mindig ezzel a kanyarbevétellel jönnek.
    a simbin játékokban sem lehet 300-al bevenni a kanyart, de van tapadás, érezni a tapdásvesztést, van fékút. és kipörög, ha nagy gázzal indulsz, és nincs kipörgátló bekapcsolva.
    ettől a játéktól ennyit nem is várok el. de elvártam volna, hgoy azok az idegesítő, teljesen nem realsztikus dolgok ne legyenek benne.... (pl az említett imbolygás).
    szerintem ilyet 1 versenyautó nem csinál. 200-nál az egyenesben nemhogy inog, hanem úgy odapréseli az útra, hogy nagyobb meló eltéríteni az egyenestől...

    de hát ez egy végeláthatatlan vita, hogy van, aki szerint ilyen a versenyautók stabilitása az életben. mi meg azt veséztük ki, hogy nem attól szimulátor valami, hogy nem lehet a pályán maradni.

    nem akarok a gtr2, evo és társaival példálózni, megtették már mások. de azokban ezek az idegesítő autó viselkedés minták miért nincsenek? (nem a tdu-hoz hasonlítom.)
    és erre írjuk azt, (szerintem joggal), hogy a játék írói nem vezettek autót?

    sosem voltam versenyző, csak utcai autókat vezettem. de a versenyautóknak talán még nagyobb stabilitásuk van, mint az utcaiaknak.

    na, mindegy.

Új hozzászólás Aktív témák