- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Drága bluetooth tagek olcsóbb alternatívái (MiLi MiTag, LiTag, OTAG, stb.)
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Új hozzászólás Aktív témák
-
#08754432
törölt tag
Sziasztok! a kérdésem a következő lenne most gondolkozom rajta, hogy megvenném a shift 2 , és az lenne a kérdésem érdemes-e megvenni. Mégpedig azért, mert megvan a Dirt 3-is, és nagyon kevesen játszanak vele így meg nem olyan érdekes játszani mert elég sokat kell várni játékosokra. Köszi a választ.
-
Csapoati
nagyúr
Nem jó ez így, persze. Patchek fel vannak téve? Driverből nincs valami elállítva?
Amúgy én sem multiztam még, pedig lassan 1 éve van meg a játék (de single-ben azért beletettem 26 óra tiszta vezetési játékidőt), viszont ha összejönne itt pár ember, benne lennék pár mókában. Sajnos nem tudok rendszeresen lenni, de hátha néha gurulhatunk egyet-egyet. csapoati83 néven futok Autologon (lehet hogy nagy C), viszont szerintem aki most vette meg, kicsit feküdjön rá a singleplayerre, hogy kiismerje a különböző kategóriájú kocsikat, mert eléggé más a fizika, mint egy Gridben vagy GTR2-ben.

-
horvathd
aktív tag
Sziasztok!
Én is megvettem, de nem sikerül normálisan beállítani a grafikát. Az opcióknál minden a maximumom, de így is így néz ki:

Az autó élei mellett fehér vonalak vannak, főleg a tükörnél, az árnyékoknak mintha hiányozna az élsimítása, a fák pedig teljesen elmosódottak.
Ezzel szemben pl a Dirt 2 sokkal jobban néz ki:

Az lenne a kérdésem, hogy ez csak nálam van így, vagy ilyen a játék?
-
polonic
félisten
Mennyire játszotok még ezzel a játékkal? Multit még nem néztem meg.
Most vettem meg originen leárazva 5 euróért.
Nagyon bejön a játék.
Kiket vehetek fel az autologra (originre is, akiknek ott van meg)?
-
bognar110
őstag
Megvásárolva

-
jericho69
tag
Ma úgy döntöttem, hogy újra előveszem a játékot, de 1.2-es patchet nem tudtam feltelepíteni. Rákattintottam 2x, egy pillanatra be jött az ablak alul-felül a 2 csíkkal majd el is tűnt. Eddig még sose volt ezzel gondom, most először csinálta ezt. Van valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond? 1.1-et feltelepíti.
-
DiXoN008
tag
Origin-en Shift 2 most csak 5€ akit érdekel, én is erősen gondolkozok rajta.
-
grunge
addikt
Srácok! Ha csinálok egy képet a garázsban, azt hová menti? Steames verziooo.
-
madd dogg
senior tag
Valamelyikőtök le tudná tölteni ezt a MOD-ot nekem? És feldobná Zippy-re?
Engem nem enged regisztrálni az a szar oldal. Köszönöm előre is.
-
grunge
addikt
közben akadt 10 percem és visszaolvastam kicsit.
Köszi (#1543) proci985 a posztért, ezen el tudok indulni és veszek egy BMW-t

-
grunge
addikt
Hétvégén adtam picit a dolognak, eléggé bejön, sokkal jobb mint a Shift 1.

A drift eléggé bitang dolog...Az E190 es Speedhunters Mercit használom erre a célra, eszméleten verda, szétveti az erő
A poán az hogy pl egy 3 körös eventet sosem birnak ki a kerekek, mindig defektet kapok, igy meg baromi nehéz akármit is csinálni. Va erre valami tipp skacok?
-
grunge
addikt
DLC-k felől kaphatok néme felvilágositást? Működik a STEAM.essel is? Mik vannak, inygenesek vag fizetősek-e?

-
madd dogg
senior tag
Néha nekem is kifagy, (kb hetente 2x). Javítást feltetted?
-
grunge
addikt
Nos tegnap felpattintottam Steamen, mert végeztem a Shif 1-el.
mielőtt nagyon bele tudtam volna melegedni a dologba, kidobott desktopra csak ugy a verseny közben, és "beakadt" a hang. Előfordult 1-2x már és nemigen értem hogy mi lehet a gond. Volt valakinek hasonló "élménye"? amugy bejön a móka, jobban tetszik mint a shift 1 igy első ránézésre. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
proci985
#1574
üzenetére
hm, a classic carok látszanak, de königsegg evorám még mindig nincs. na ez legyen a legnagyobb bajom.
más: mini cooper S Nordschleife 11:02. ha nem megyek kétszer le a kavicságyba ez lehetne jobb is, ugyanakkor 10:30 alatti időt alapbeállításokkal kb lehetetlennek tartok (hacsak nem valami misztikus powerslideos módon). ezzel megvan a játék leglassabja, a Golf GTIvel gyárilag is lehet 10 alá menni.
viszont a Porsche 911 (973) RSRrel elsőre 8:18 volt, 8 alatti köridő simán benne van az autóban. meglepően kultúráltan viselkedik, Porsche Unleashed alapján sokkal de sokkal rosszabbra számítottam.
-
proci985
MODERÁTOR
origin, dlc, shif2, negyedik kör.
miután felraktam dvdről, felraktam utánna az origint, felraktam a dlct -origin- nem ment.
leszedtem a a shift2őt, felraktam újból, origin már nem érzékelte. dlct feltelepítette rá, csak semmit nem csinált.harmadik menet: letöltöttem a shift2őt originről, letöltöttem a dlct originről, felraktam a shift2őt, felraktam a dlct, most megy. de azért még aktiválni külön kellett, miután ott a program az origin libraryben.
hát, ha az originnel a steamet akarja az EA megfogni... akkor még van hova fejlődniük.
bónusz: a shift 2 nem látszik a telepített programok listáján.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
madd dogg
#1572
üzenetére
köszi. azt észrevettem origin nem látja a telepített shiftet, szóval épp töltöm le originről, mellé installni a packot, és jó lesz.
apropó: dlc/patchre tudsz adni egy linket, hogy honnan szedted le?
igen, funkciók tekintetében az origin fényévekkel van lemaradva a steam mögött. nem az a baj, hogy valamit manuálisan kell csinálni, az a baj, hogy hiába írja ki, hogy megcsinálja a patchelést, még arra sem képes. meh.
MATT KERRICH: szép eredmények.
-
madd dogg
senior tag
válasz
proci985
#1569
üzenetére
Origin nem is kell a játékhoz, nekem pl fel sem ismeri, h a shift 2 a gépen van. Hiába kerestetek rá, no games found. A dlc-t letöltöttem netről, eredeti játék dvd-ről telepít, DLC telepít, és új ACC-ot csináltam. (volt egy 40%-os még torrentes verzióból, de mikor megvettem a játékot, eldöntöttem, hogy újra kezdem). A mentés mappáit még telepítés előtt töröltem.
Jelentem, minden működik, minden autó és új event bekerült. Egy valami gázos, hogy egy játék nem patcheli magát alapból, és külön le kell töltögetni a DLC-ket, stb. Ennek úgy kellene működnie, hogy belépek, felajánlja hogy van új cucc, akarom e telepíteni. És ha igen, akkor mindent önműködően oldjon meg.
-
madd dogg
senior tag
Februárig nem lesz időm, de utána néha multizhatnánk. Verbuválódjunk össze, nem tudom kell e valami kliens vagy a játékon belül megoldható e, de mikor éppen mindenki ráér, 5-en 10-en (ha lennénk annyian) nyomhatnánk pár versenyt

-
MATT KERRICH
csendes tag
Bugatti Veyron Works, ABS bekapcsolva egyedül. Spa-Franchorchamps, köd, kontroller, nincs semmi extra beállítás (de majd lesz). Az idő: 1:59.445.
[link]
Előző lap-ok kitakarva, van még fejlődni.
-
proci985
MODERÁTOR
ok, úgy néz ki az installer rossz, vagy az origin rossz, vagy mindkettő egyszerre. igazából nem jöttem rá melyik hibázott, de mivel itt és most felhasználóként és enduserként vagyok jelen, innentől letojom, hogy ki és miért hibázott, és miért nem lehetett csinálni egy fixet, ha a net tele ideges userekkel, akiknek a cucc nem működik.
installálás után a következő dolgokat kell megnézni:
- shift2 mappában legyen dlc1 és dlc2 könyvtár. ha nincsenek meg, akkor valszeg hibázott a telepítő
- a shift2u exe jobbklikk properties -> details itt a product versionnak 1.0.2.0án kell lennie. ha ettől eltér, akkor nem volt sikeres a patchelés
- néhány embernek új játékot kellett indítania. a profilok a Documents/Shift 2 Unleashed/Profiles menüpontban vannak, a defaultot ki kell mozgatni, és utánna lehet menni fog. magyarul, a játékbeli progress elveszik, ha az ember előtte bejelentkezik az autologba, akkor a saját rekordok menthetőek. tehát nem lehet több profilt csinálni, mint pl shift1ben, ahol a két profilban könnyebb volt összeszedni az összes autót. ugyanakkor ha van autolog, viszont a profil csak offline van tárolva... ezt hívják kókány megoldásnak.a patcher nem jelez hibát. mégegyszer, ha valami gáz van telepítés közben, a user nem kap visszajelzést. na itt buktam két órát, és ez az, ami gyakorlatilag program quality szempontból elfogadhatatlan. tetejében az origin pedig mosolyogva közli, hogy installed (ld előző). a steamnél látható integrity check nincs meg, hiszen miért is történhetne bármi hiba. dlc külön nem uninstallálható, a 780megás filet pedig az origin törli, mert hát ugye sikeresen feltelepült. és ez átment a belső minőségellenőrzésen :facepalm:
konklúzió eddig: kb három órája szívok a programmal. az origin pedig az egy dolog, hogy privacy szempontból a béka feneke alatt van, nade olyan nehéz lenne egy installerbe berakni egy funkciót, hogy ha közben valami nem stimmel, akkor szóljon már? főleg, hogy ez a patcher rokona a többi ea patchernek, a crysisben meg még biztosan jelzett hibát.
fuuuu.
-
proci985
MODERÁTOR
ok, van valaki, akinek sikerült elindítani a dlct úgy, hogy meg is jelenjenek az új dolgok?
más: sandboxieban a programdata\solidshieldet nem szabad blokkolni, kell a shift2 indításához.
-
proci985
MODERÁTOR
közben felraktam sandboxot, csináltam profilt originnek, szóval lett legends és speedhunters packem.
úgy néz ki amit letölt az origin, az nem más, mint egy kb 780 megás patch. szóval lehet, hogy az originesdit meg lehet kerülni, ha az ember direkt szedi le a patchet. mivel az origin saját games mappájába semmi nem kerül, innentől főleg gyanús, hogy magához a patchez/dlckhez igazából nem kéne az origin. meh.
szerk: maga a patch csinált valamit, ez látszik abból, hogy a négy csík a gta osztálytól jobbra eltűnt. viszont shift2őn belül semmi nem látszik, extran belül az origin code meg azt mondja már fel lett használva.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MATT KERRICH
#1563
üzenetére
szerintem ez eléggé autófüggő.
anno GTR evoban volt az a tapasztalat, hogy igazán jó kört a CCXel kikapcsolt segítségekkel, powerslideolva, végig a határon lehetett menni.
kerekek közötti erőátadásba is beleszólhat, ez driftnél idegesebb viselkedést is jelenthet.
ami miatt ez Shift2ben érdekes, hogy a McLaren F1 worksnél pl nagyon érezni, hogy néha mesterségesen visszafogja a kocsit a biztonság érdekében.jobb kört gyakorlatilag ott lehet menni, ahol a biztonsági rendszer már megfogná az autót, de a sofőr még tudja vezetni. ez Shiftben nekem érzésre egy eléggé szűk határ (bekapcsolt ABSsel is lazán lehet pár autóval powerslideolni a kanyarokban), de létezik.
és amiatt használok ABS/ASR/traction controllt, mert a kocsik azzal picit megengedőbbek. anno kikapcsolt segítségekkel próbálgattuk a Königsegg CCXet, padlózva harmadikban egyenes úton egyenesen tartott kormánnyal -G25el néztük emlékeim szerint- 4500rpmnél keresztbeállt 180nál. na az erős volt
. -
mrbig25
őstag
válasz
MATT KERRICH
#1563
üzenetére
Majd ma kipróbálom, hogy mennyit segít vagy sem a bekapcsolt segítség.
Egyébként PC-n játszom, csak XBOX kontrollerrel. -
mrbig25
őstag
válasz
proci985
#1560
üzenetére
A Gumpert biztos jó lenne, de még nem sikerült vele tiszta kört mennem...nemhogy közel tökéleteset.
Szóval még finomítani kell a beállításain...meg a mutatóujjamon, hogy finomabban tudjam adagolni a gázt
Egyébként a Veyron-al is lehetne jobb, csak még eddig nem foglalkoztam a finomhangolással.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
mrbig25
#1559
üzenetére
nagyon szép eredmény, gyors vagy.
egyébként van egy olyan sanda gyanúm, hogy lehet az apollloval vagy az f1el jobb időt lehetne menni. az első kanyarban pl a veyron érezhetően lassabban tud átmenni, érződik, hogy hiába baromi erős, ha nehéz. kanyarokban is lényegesen korábban kell vele fékezni és nem csak azért, mert gyorsabb.
esetleg még a corvette works lenne érdekes, de azzal még nem vagyok ott, hogy versenytempóban is tudjam vezetni

-
proci985
MODERÁTOR
SPA
Veyron Works 2:07:508legalább másfél másodpercet ezen még lehetne javítani, de lehet többet is (lehet 2perc alá be lehetne férni). experienced modell, SRS, ABS, traction control on, automata váltó, kormány.
-
mrbig25
őstag
válasz
MATT KERRICH
#1554
üzenetére
Egy 5 perces időmérő alatt ennyi jött össze a Maserati MC12 GT1-el: 2:14:009
Maradt még benne egy kevés... -
Bill0121
csendes tag
Na futottam párat Spa-ban: GUMPERT apollo -02.06.237
- Murciélago R-SV GT1 -02.17.812Érdekes hogy a Gumpert ennyivel gyorsabb mint a Murciélago r-sv gt1!
Persze érezni is
-
Bill0121
csendes tag
Spa-ban megnézem én is hogy a Gumpert mit tud
Eddig a Gumpert a leggyorsabb autóm. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
mrbig25
#1552
üzenetére
tényleg egy változata van csak. mentem pár kört a Veyron Workssel, olyan 2:09:5ig jutottam, de még távol vagyok az ideálistól.
DRIFT:
a lotus exige S works kb az ideális driftautó. erős, szívó, nagyon jól kezelhető, picit hajlamos a fenekét mozgatni és egészen kiszámítható. nem mindenhova ideális (tokyoban talán a bmw e92/nissan 240sx vált be a legjobban), de london/miamira nagyon úgy néz ki, hogy ez a legjobb. egyedül arra kell ügyelni vele, hogy padlózni csak ésszel szabad. -
mrbig25
őstag
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
mrbig25
#1549
üzenetére
mármint e92, ugye?
kormány és controller eltér shift2nél. fejlesztők anno elárulták, hogy controllerrel van pár beépített segítség, ami nincs meg kormánnyal. ezért alakult ki az a fura helyzet, hogy van, aki szerint egyszerű a drift (controllerrel) és van, aki szerint eszméletlenül nehéz (jellemzően kormányról lévők). egyébként az is picit vicces, hogy novice karakterisztikával egyrészt nehezebb csúszni, másrészt meg az ember is kevesebb pontot kap, mint experten.
tippért viszont köszönet! úgy néz ki az e92 remek alap gyárilag is: erős, de szépen fordul és jól kanyarodik. gyárilag egyébként tényleg jó, de nagyon hamar túlmelegedik a gumija, utánna pedig már nem lehet vele szépen menni. gumi upgradevel is lehet vele csúszni, de úgy már stock állapotban annyira nem jó (én kézifék nélkül, gázadással szoktam csúsztatni).
másik oldalról szívó, egyeletes karakterisztikával, nincs lag, gázadásra keresztbeáll, viszont félgázon tartva nagyon szépen kezelhető. jelenleg megkapta az összes upgradet nitró, turbó és M6 motor kivételével, nagyon remekül kezelhető. SX240 után csodálkoztam is, hogy háromszor olyan erős (de még mintha a tuningolt SXnél is erősebb lenne), mégis sokkal egyszerűbben vezethető.
ezek után még elkezdtem gondolkodni, hogy talán a McLaren F1, a CCX (ebben nem vagyok biztos) és a Porsche 911 GT2t lenne még érdekes kipróbálni, azok is szívók, a Porschének meg még a nyomatékgörbéje se hullámzik.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
mrbig25
#1549
üzenetére
nézek egyet.
melyik layoutra vagy kíváncsi?
ja, teszteltem a játékot három monitoron. úgy néz ki egy 6950 2gb elbírja szépen magasabb felbontáson is

-
mrbig25
őstag
válasz
proci985
#1548
üzenetére
Driftre nálam a BMW M3 e90 a nyerő.
Akár teljesen gyári állapotban is simán nyerhető vele az összes drift futam...ha kevés lenne az erő, akkor mehet bele az M6 V10-es motorja és kész. Legalábbis nálam ezzel gyerekjáték volt.
XBOX 360 kontrollerrel nyomom, minden segítség kikapcsolva.Mindenki a zöld poklot nyomatja...ezért kérdezném, hogy SPA-n ki-mennyit ment? (autó és tuning mértékével együtt)
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MATT KERRICH
#1547
üzenetére
hm, látom régebbi codemasters. érdekes lehet.
más: ki mivel driftel? a londoni pályán nem bírok átjutni. valszeg valamit nagyon rosszul csinálok, de vagy túl jól tapad a gumim, vagy elfogy a verseny felére.
közben próbálgattam ae86 works, sx200 works és bmw 135i worksot is, azokkal se ment jobban. meg egy stage3 mustangot, az se segített sokat.
vicc az, hogy a pályák felét lazán nyerem, felén kb második easyn, felén meg közelébe se vagyok a harmadik helynek sem.

-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MATT KERRICH
#1544
üzenetére
igen. versenyeknél kevésbé feltűnő a dolog, de határon driftelve eléggé markáns. egyébként lehet ezért is mondják fórumokon, hogy normalon egyszerű driftelni, experienceden meg nagyon nehéz.
TOCA3al nem játszottam, mit tudott?
-
madd dogg
senior tag
majd a CARS

-
-
proci985
MODERÁTOR
DRIFT:
kormánnyal továbbra is szívás, de gyakorlok. rosszul megy, tegyük hozzá.
tippek, hozzám hasonló kezdőknek: easy a megoldás. hardon kb ott a harmadik hely, ahol easyn az első, sikerélmény miatt érdemes itt kezdeni. handling model nálam experienceden van, segítségeket ki lehet kapcsolni, de bekapcsolt traction controllal is lehet slideolni. abst alapból kilövi. elején nem érdemes hard/realistic fokon hagyni, jellemzően a kocsi bőven fog amortizálódni. ja igen: az elején nagyon lassan fog menni a dolog, ezért kell az oválpálya, mert csak a kocsira kell figyelni, a layoutra kevésbé.
aztán: van minimum két oválpálya. egyik az első sorozatban és nagyon pici, másik a hazeview oval, ez utóbbi sokkal gyorsabb.
miután a programban az ember eljut az alapokig (addig nem is enged tovább), érdemes az első, pici pályán gyakorolni. mivel ovál, nem kell kanyarokat fűzni, tehát sokkal egyszerűbb, mint az első miami. a harmadik london egyelőre felejtős, főleg, hogy a drift alliances 240 oda már nem jó.
aztán: a drift alliance 240es kezdeni, gyakorolni jó, hosszabb pályákra alkalmatlan. ha a második körben úgy kezdi érezni az ember, hogy katasztrofálisan megy, vagy sehogy se, akkor nem az ember lett nagyon rossz egy kör alatt, hanem ez a kocsi sajátossága. bővebben erről később.
namost: az első pici oválon érdemes elkezdeni versenyezni, easyn, a drift alliance 240el. oda az az autó tökéletes: lassú, gyenge, és még a turbója ellenére se forgatja el a kerekeket. valamint nem kopik el félúton a gumija...
. a nagyobb hazeview oval szintén jó vele gyakorolni. picit ugyan oda már lassú, a gumija határeset, ugyanakkor amíg belejön az ember, addig jó. második-harmadik helyig easyn el lehet vele menni.ha ezek megvannak, érdemes beszerezni a drift autót. én egy 240et vettem, tehát annak a beállításával tudok szolgálni. normál autót/ne adj isten valami későbbi szupersportot/worksot ki lehet próbálni, de nem jó ötlet. én szóltam, a 200SX Workssel is rossz időket mentem. de próbáltam MPC12t, Corvette Worksot, Caterham Worksot, 911et... vegyetek 240sxet, mert az jó. esetleg a corolla vagy az első m3 is megfelelhet, de azokat nem próbáltam. külföldi fórumok rx7/suprát is mondanak, illetve s15 rajongók is vannak... de szerintem kezdeni jobb az olcsó és gyenge 240.
ami miatt kell az új autó, az a gumi: a da240en utcai gumi van. ez a két oválon nem probléma, de hosszabb meneteken (london) a gumi a felénél "elkopik". ez a gyakorlatban annyit jelent, hogy a gumi elforog, a gyorsulásnak búcsút lehet inteni, az egyenesen megy és a keresztbeáll pedig kb átmenet nélkül történik meg. lehet ha nem 180fokot tudna a kormány (pl egy 540es g27) akkor ez még nem lenne ekkora probléma, ugyanakkor sajnos a drift alliance autója tényleg alkalmatlan a célra.
viszont: az új autóra át kell szokni. a 240 alapból gyenge, szóval a célra jó. amit fel lehet rakni:
- karosszéria/könnyítés
- váltómű
- felfüggesztésami mérlegelendő:
- motortuning: érdemes lépcsőkben fejleszteni, és két lépcső között menni egy próbakört, hogy az ember szokja. az s15 motorcserétől nekem elsőre totál irányíthatatlanná vált az autó, erről még később
- fék: ez attól is függ, hogy az ember hogy szereti megcsúsztatni az autótami necces:
- a turbó és a gumi. ez a két összetevő egyben össze is függ. namost, standard gumival a legkisebb turbóra is full motortuninggal (kiv motorcsere) az autó kb irányíthatatlanná válik, egyszerűen túl erős lesz. a drift a határon autózásról szól, szóval az erő nem feltétlenül jó. a motor karakterisztikája is egyenletlenebb lesz, ami tanulni nem jó
- első gumiuppgrade: amint ezt felrakja az ember, sokkal de sokkal nehezebb lesz csúszni. egyik oldalról kapunk jobb kontrollálhatóságot, másik oldalról pedig a gumi jobban is fog tapadni. ez gyorsításkor előny, keresztbecsúszásnál kevésbé. ami miatt viszont ez fontos, hogy az utcai gumi nem alkalmas hosszabb driftekre, egész egyszerűen túl hamar felejt el tapadni. london második körre általában már ez megtörténik. abban a pillanatban, hogy a gumi már nem tapad, irányított driftelni kb lehetetlenné válik.namost: minél jobban tapad a gumi, annál nagyobb erő kell... és itt vissza is jutottunk a drift alap problémájához: a guminak elég jónak kell lennie, hogy ne fáradjon el menet közben, ugyanakkor elég gyengének is, hogy megcsússzon. alap motorral és összes upgradevel a gyári gumi kevés, az első upgrade sok.
amit még érdemes megcsinálni, hogy szépen, egyenként, fokozatosan uppolni a motort és menni 1-2 kört, jellemzően a második-első helyre hajtva, illetve próbálva javítani a pontokat.
jelenleg az első gumiupgradet tesztelem az első turboupgradevel: ígéretesnek tűnik, de lehet s15 motorcserével fogok jobban járni.
azért ezen pozitívan lepődtem meg, hogy a shift2ben van gumi kopás. mármint tényleg van benne.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MATT KERRICH
#1540
üzenetére
ja, Bugattinak Nordschleife fekszik nagyon.
bár szinte minden hol jól megy, egyedül Riviera kevésbé jó vele, túl szűk.
-
MATT KERRICH
csendes tag
válasz
proci985
#1532
üzenetére
Az a csoda erősen alulkormányzott, kanyarokban tolja az elejét maga előtt, érdemes állítani a felfüggesztéseken, slow, fast bump, -damp részeken és kellemes élményt kaphatunk. Analóggal vagy kormánnyal érdemes nekimenni...
Lambo a nyertes, de Bugattival lehet sokkal jobbat menni. Elkeserítő.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
- = Zk = -
#1537
üzenetére
én gondolkodok boxos controlleren. csak akkor már wireless kéne, az meg álítólag nem nagyon megy pcvel. wired meg...controllerrel hadd ne kelljen már kábelt kerülgetni, fotelből akarom akkor már tolni

ó, itt max széthúzom több monitorra
gépre nincs tv kötve, de szeritnem nem is kell. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
- = Zk = -
#1535
üzenetére
ja analóggal az nem fog menni

-
proci985
MODERÁTOR
válasz
- = Zk = -
#1533
üzenetére
elvileg controllerrel is jó
lényeg az, hogy kell adagolható fék és kormány. -
proci985
MODERÁTOR
válasz
- = Zk = -
#1531
üzenetére
ha van kormányod, akkor lehet vele menni, én nyertem azzal is versenyeket.
arra kell ügyelni, hogy viselkedésben eléggé a GTR Evolution Corvette GT1jére emlékeztet. nagyon finoman és óvatosan kell neki gázt adni, nem szabad folyamatosan padlózni és precízen kell vezetni, mert ideges és makrancos.
szóval óvatosan kell vele menni és ki kell ismerni, de egyébként nagyon jól megy.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
proci985
#1529
üzenetére
vagy Corvette Works, és akkor tényleg eléggé ügyes vagy.
más: aki alapból hárombetűs rövidítésekkel (traction control, anti block brackes) menne: driftnél a program alapból csak az abst lövi ki. többit manuálisan kell kilőni. driftelni bekapcsolt elektronikával kb esélytelen.
megint más: miután végigpróbáltam 10 autót az első driften, levettem easyre a tapasztalati szintet (experienceden tolom), easyre a nehézséget és még próbálkoztam egy ideig, az első versenyen összejött egy haramdik hely.szóval kérdés: mi az az autó, amivel szépen lehet driftelni? vagy akárcsak lehet. eddig 240el ment jobban, rx7el kb fánkozni tudtam csak. állítólag controllerrel egyszerűbb... na azom nincs, kormánnyal meg húzós.
inkább vissza is mentem experienced/hardra megcsinálni gt3mat, az legalább megy.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MATT KERRICH
#1528
üzenetére
ha van dlcd, akkor még a murcielago works lehet. shift1ben is jó volt, bár skill kell hozzá Notdschleifén, eléggé rosszindulatú.
vagy megint tévednék?

-
Bill0121
csendes tag
Aki billentyűzettel tolja annak szeretnék kicsit segíteni

Az irányítást "keyboard" helyett tegyétek "costum whel"-re azaz testre szabható kormányra!!!!
Aztán állítsátok be úgy a kiosztást mint a billentyűzeten, az érzékenységhez nem kell nyúlni!!!!
És láss csodát lehet irányítani
De azért persze nem az igazi még így sem

-
proci985
MODERÁTOR
válasz
MATT KERRICH
#1525
üzenetére
hm, Gumpert Apollo Works vagy McLaren Works?

-
proci985
MODERÁTOR
na megvan a nordschleife endurance.
Nissan Skyline R34 Works, 35:28. legjobb kör 7:02. végülis annyira nem rossz, külföldi fórumokon 37 körüli időket olvastam, annál azért lényegesen jobb voltam. R34 works egyébként shift1ben egyik kedvenc autóm volt Nordschleifére is, nyugodt, hibára/padkára/egy hátsó kerék fűre nem áll keresztbe. egyébként a shift1 r34 worksénél gyorsabb, azzal olyan 7:30 körüli időket mentem nappal. 6:40 szerintem reális.
másik oldalról a Veyron Workssel nappal 32:38at mentem, 6:20 körüli legjobb idővel. nem is olyan rossz.
-
madd dogg
senior tag
Billel lehetetlen. Márciusban feltettem mikor megjelent, fél napig próbálkoztam, majd elhatároztam h veszek kontrollert. Szeptemberben megvettem a Rumblepad II-t, és azóta a kedvenc autós játékom.

-
Bill0121
csendes tag
Ezt a shift 2-őt nem tudom megszeretni mert mindig gyomor ideggel lépek ki belőle

Az első részt kijátszottam a hibái ellenére, de ezt 2.-at esetleg majd kormánnyal ha lesz, mert így billel nem éri meg idegeskedni vele
-
madd dogg
senior tag
válasz
- = Zk = -
#1516
üzenetére
Abból a bénázásból, hogy jajj a főhősünket üldözik, igazi akcióhős, ezer töltény csapódik az autóm hátulján, de törtetek előre rendületlenül, az irányítás fék nélküli padlógázas kanyarokról szól, ÉS HA NEM ELÉG, a kedves serdülő élesebb kanyarvételkor automatikusan driftel 200-zal.... mi ez ha nem béna zagyvaság, amin egy értelmesebb fiatal nevet?
Akinek benzingőz folyik az ereiben, kormánnyal nyomja az rfactort, gt5-öt, stb. És van a szintén benzingőzös de életben vezetni jobban szerető réteg, aki nem vesz 40-50-100+++kért kormányt, de szereti a pályanapok hangulatát, nincs konzolra zsé, ezért a pc-n elérhető legjobb friss autós játékkal akar játszani. Ez a Shift tábora...
-
madd dogg
senior tag
Ok de a Shift nem holmi run, ez pályaautós aránylag komolyan összerakott játék. A run meg tiniknek szól.
-
madd dogg
senior tag
Emberek. Csalódnom kell? Eddig 4 nap alatt 3 online meccset tudtam nyomni, sehol senki. Sosem talál játékot, versenyeket, pedig már mindegy csak mehessen a netes móka. Ennyire nem játszik a világon senki a shifttel? Vagy valamit be kell állítani?
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
- = Zk = -
#1511
üzenetére
sima shift2höz nem kellett origin, egyébként vittem volna vissza a boltba (boltos mondta vigyem el, aztán ha nemjó, akkor vigyem vissza). dlckhez elvileg kell, na azért nincsen még se speedhuntersem, se classicom.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
- = Zk = -
#1509
üzenetére
dlckhez elvileg kell. vagy Neked meg sikerült oldani azokat origin nélkül? valahogy nincs kedvem csinálni egy virtuális gépet csak annak a kedvéért.
-
madd dogg
senior tag
Fordított problémám van, az Origin nem látja a játékot. Szerinte nincs feltelepítve semmi. Pedig látnia kellene. így mi figyelmeztet egy-egy patchre, stb?
-
proci985
MODERÁTOR
tényleg, dlcket be lehet szerezni úgy, hogy az ember nem installálja az origint?
-
madd dogg
senior tag
Értem. Közben megrendeltem ipontól. És a dlc által hozzáadott versenyek megjelennek majd a régi mentésben?
-
madd dogg
senior tag
Sziasztok. Kipróbáltam a játékot, egy ideje játszok vele, és úgy döntöttem szeretném beszerezni legális forrásból is, hogy kihasználhassam az autologot és a dlc-ket. Kb 40%-on tartok, de ha megveszem akkor újra kell kezdenem a játékot? Mindenképpen újra kell telepítenem, vagy valahová beírhatom a helyes termékkulcsot? Jó lenne ha nem kellene újrakezdenem.

-
proci985
MODERÁTOR
lehetne lehetne, de valami nagyon jóindulatú és relatíve lassú autó kell. olyan 250 fölött már gyakorlatilag vakon kell vezetni, és mivel a pálya fele kb ennyire gyors egy jobb autóval, innentől én látnok achievmentet adnék érte. a Veyronnal kb 170-180as átlagnak felel meg a 6:20-6:40 körüli köridőim, ami vakon vezetést jelent.
tiszta kört egyébként már mentem, versenytempóban is. de egyrészt kb fejből ismerem a pályát (csak sötétben a viszonyítási pontok se látszanak), másrészt meg én abs+asr+automataváltóval megyek.
Új hozzászólás Aktív témák

- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Hálózati / IP kamera
- Posta, csomagküldés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- LEGO klub
- Filmvilág
- Végleg lemondott a régi gépekről a Steam
- További aktív témák...
- LG 32GP850-B 32'' Sík QHD 165 Hz 16:9 G-Sync/FreeSync NanoIPS Gamer Monitor - Karácsonyi akcióban!
- RYZEN 7 5800X + hűtött VRM-es A520 alaplap + 32GB hűtőbordás DDR4 kit! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)!
- Noblechairs Epic - Valódi bőr
- iPhone 15 PLUS 128GB kék sérült kijelző, KÁRTYAFÜGGETLEN! Akkumlátor 90%! Fulldoboz!
- GAMER PC - i7-7700, 16GB DDR4, GTX 1650
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS3884, 100% Akkumulátor
- BESZÁMÍTÁS! Asus Z170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1070 Ti 8GB Rampage SHIVA ZALMAN 500W
- Magyar Logitech G915 Billentyűzet lehet +33.000.- Ft ból
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 156 - Lenovo LOQ (15IRH8) - Intel Core i5-13505H, RTX 4060
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi









...


