- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OnePlus Nord 5 - lehűti a kedélyeket
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Drága bluetooth tagek olcsóbb alternatívái (MiLi MiTag, LiTag, OTAG, stb.)
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hogy tudtad teljesen feketére festeni az autókat?
Nekem is volt ilyen,csak én teljesen fehér autókat kaptam.Az amd-s profilt eltávolítottam és azóta jó. 
-
eladohardver
őstag
Erről a vidiről vélemény? Ha proci alapon megy akkor is ugyanez van HD5970. Legújabb Catalist-ben AI-t nem lehet kikapcsolni... Fraps nélkül 32-40 max fps
99% terhelés mind2 gpu-n.Nekem az a véleményem az EA játékairól... hogy azt inkább nem osztanám meg itt...

-
Rolika82
tag
Szerintetek miért van az, hogy az adatlapomnál levő géppel és a következő grafikai beállitásokkkal laggol keményen? 1600*900 AA és motion blur off, v-sync off, shadow low és a többi medium.

-
szepsy
senior tag
Nyomja valaki a shift 2-t, logitech wingman formula force gp/force feedback kormánnyal?
-
Köszi szépen,de ez inkább szerencse mint tudás.Kb. 30 kört mentem mire sikerült és inkább hazárd játék eltalálni az íveket,mint tényleges tudás.Amúgy az a kedvenc pályám.
Billel bekapcsolt segítségekkel is könnyű megpördülni.
Jó küzdeni az időeredményeid ellen.
Sajnos sokszor csak lesek mit mentél.Ha megfeszülök se sikerül befogni némelyik körödet. 
-
Rolika82
tag
Nekem sem jön be valamiért az irányiitás, pedig én is nagyon vártam. Amugy Logitech chillstream kontrollerrel tolom, de full olyan mintha csusznának a dolgok. Ezalatt azt értem, hogy nem fordul a kocsi egyszerre amikor huzom mondjuk jobbra. Próbálom azért megszokni, de szerintem ez nem az én játékom lesz. Jelen pillanatban azt mondom, hogy a GRID milliószor jobb játék.
Pedig tényleg nagyon-nagyon vártam már
-
struszi
aktív tag
Én most hagytam abba.

A tököm tele van ezekkel a hülye driftelésekkel. Uninstall.

Szeretném ha ép maradna a gépem.
-
rocket
nagyúr
Buta A.I. kijavitasarol nem irnak egy szot se.
Rohadtul unom mar a lokdosodo lekorozott versenyzoket, Suzukai endurance versenyben ket lekorozendo is kilokott, pedig lassitottam, es centizgettem ne jojjenek nekem, de igyis nekem jottek.
Maskor meg a fure huzodnak, hogy elozzem meg oket, nevetseges az egesz EA, felkesz jatekot adtak ki megint, mire meg megjelenik a patch mar 90%-a az emberknek aki megvette berakja a polcra mert vegig vitte, es onnantol 0 kihivas maradt a jatekban.
-
Csabee.
nagyúr
Logitech Rumble Gamepad F510el játszom, és nagyon élvezhető a játék, az irányítás is jó, bár két pályán driftbe nem sikerül megcsinálnom sehogy sem a dobogós helyet..
Emellett azt sajnálom hogy még csak 70%-on járok és már rég elértem a 20as szintet, és nincs is magasabb szint.. -
_Volkovy_
nagyúr
Látjátok milyen jó a kormány a géphez, lehet szenvedni vele, meg állítgatni orrvérzésig

Na de hogy ne csak rosszfejkedjek, ki hányas levelnél tart? -
Hmm. Az miért van, hogy egy 20xx-es Gallardo LP560-4-gyel ütök mindent, de egy 21xx-es Zonda F-el nem? Elvileg úgy pakolja az ellenséget, hogy jó legyen az elosztás, de valahogy nem jön ez össze.
-
zilazil
őstag
Xenon le a kalappal
Senki ne merje azt írni, hogy nem lehet billentyűzettel játszani 
Alpental 37:089 -
Az mennyire fail, ha most jöttem rá, hogy car lotban lehet jobbra-balra is lépegetni?

-
Sonja
nagyúr
Egy kis Patch infó, innen!

Hi,
My name is Martin Griffiths and I’m PC Lead on SHIFT 2 Unleashed. I’m going to use this post to give you some background on our engine and what’s coming up in the first patch.SHIFT 2 has a completely new engine which is a deferred, light pre-pass renderer. A basic overview of this rendering method can be found at http://en.wikipedia.org/wiki/Deferred_shading .
Our deferred renderer is far from basic though – the rendering team at SMS has about 100 man years of render coding between us, and we used some of the most advanced techniques that are known at this time. We did our best – so it’s sometimes disappointing after so many late nights to see flippant remarks, over constructive criticism.
So, this new engine allowed us to do cool things such as the night racing that would have been very difficult with an old style forward renderer. With deferred rendering the lighting stage is separate from the geometry stage(s) and hardware anti-aliasing like MSAA in a basic form won’t produce correct results. Solutions to allow us to anti-alias had to be found – we came up with two methods to balance AA processing cost/quality over a wide range of PCs. A very large amount of time was spent on this and while some other developers just choose to do a post-pass edge detection filter we weren’t satisfied with that, the ‘HIGH" method for example was 3 months of R&D.
There are lots of ‘tips’ about overriding the AA mode – doing this will produce problems with lighting at edges and will also break other lighting components like Bloom, giving a visual look that we didn’t intend. If you prefer the look with a driver over-ride then we’ve no problem with that – but the graphics team wanted a consistent look and feel, to do the many artists who created the tracks and cars justice.There has been some confusion that our anti-aliasing uses the CPU – it does not. In the graphics options the ‘Normal’ mode uses MSAA with a special sampling trick to produce correct results at triangle edges – the ‘HIGH’ method extends this with a depth based search which requires a GPU with high bandwidth because the shaders are sampling many depth pixels for each pixel in the scene. Any performance issue on particular hardware is down to the characteristics of that GPU – there isn’t anything we can do about this without a driver update.
To better balance very high-end CPUs the patch will include a 3rd anti-aliasing method which is CPU based – MLAA. We are working with Intel R&D to add this. On quad-core (and above) systems this will allow AA without any GPU cost and little impact to the frame rate to what you see when running with AA turned off currently. This will also help AMD based quad-core too.
Some people have noted that the game doesn’t scale well with SLI/Crossfire – SLI performance scaling doesn’t just automagically happen, it requires quite close collaboration with the GPU makers. We’ve been in regularly contact with NVidia and ATI throughout the development of the game, with their performance teams feeding back on any areas where we could improve, pooling our expertise with theirs. About 6 weeks of programmer time was spent pre-shipping on SLI/Crossfire scaling – we needed another 4 weeks since we went gold because of the complexity of implementing this in such a large engine. Both GPU makers have devoted a lot of time to some complex issues.
So yes, the upcoming patch includes SLI/Crossfire scaling. To give you an example a GTX 295 will go from 48fps to nearly 70fps in 1080p. Also the rendering team found some further optimizations so that normal (non SLI) graphics performance should be 5-10% faster with the patch.
Input lag – we’ve solved the latency issues reported using some wheels. There was a dead-zone issue and a threading problem introduced very late in development that have been fixed.
Garage screen crashes/CTDs – a fast button press issue that wasn’t seen during development is also fixed in the patch.
A black screen issue on starting a race requiring a pause/unpause to fix is also addressed. This was caused by a timing difference with the protection system.
NVision – some reverse/double stereo issues with the mirrors and environment maps have been addressed in the patch. NVidia very kindly provided us with more hardware for the render team to address this – Kudos to them for that.
There are also some more minor fixes in the patch – the above represent the vast majority. If you have any specific questions, please feel free to ask in this thread and I’ll do my best to reply.
Regards,
GriffMartin Griffiths, PC Lead, SHIFT 2 Unleashed, Slightly Mad Studios.
-
Motion_Blur
félisten
válasz
bokrosolajos
#873
üzenetére
Dirt 3-as video nagyon üt

-
bokrosolajos
őstag
Kipróbáltam a lengyel modot. Egész ígéretes, a hátsókerekes autók most már kezdenek hasonlítani a valóshoz. Nem teljesen jó, mert alacsony sebességen elforgatja a kerekeket, de nagy tempónál nem lehet játszani továbbra sem a gázpedál állással
Ezen kívül, az RWD autók elkezdtek nagyon orrtolósak lenni,azok is, amikben sperr van - itt valamit nagyon leegyszerűsítettek.
Kicsit még gyúrni kell rá, de egyébként ígéretes!Azt viszont nem értem,hogy miért nem tudom vele elfordítani a kocsikat a kanyarban, mert a beállításokon, setupokon nem változtattam. Olyan,mintha fixen be lenne állítva valami nagyobb kormányszög, amihez kevés az én 360°-om

Most így kénytelen voltam vissza másolni a fizikát. De ha van rá válasz akkor megint nekiesem!
Addig is egy kis OFF
DiRT3 night run
-
Tud valaki (akár PÜ-ben) küldeni egy mirrort a modra? Ezért nem érzem feltételnek a regisztrációt, viszont gugli nem segít. Előre is köszi.
-
Az milyen már, hogy mediumon, automata váltóval, csutkagázon nem tudok végigmenni Nürburgringen?
-
sagesz93
addikt
válasz
Motion_Blur
#866
üzenetére
az is megvolt, de az gagyi volt mert nem mixek voltak benne hanem az alapok..
pü-t küldtem. -
sagesz93
addikt
válasz
Motion_Blur
#862
üzenetére
van

-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#863
üzenetére
Ezzel a lengyel kerék moddal nekem megoldódott az ugratós probléma is, ahol eddig rendre ugratás után forgalommal vagy palánkkal szemben álltam meg, ott most ugratás után bár kicsit küzdeni kell a géppel, de legalább össze lehet szedni.
Korábban panaszkodtam, hogy a hátsó kerekes autók sem hajlandóak rendesen elmenni keresztbe komoly gázadásra sem, hát most már ezzel sincs gond, óvatosan kell bánni a gázzal, mert különben mennek el már a közepesen erős gépek is. És ami a szép, hogy ezt a csúszást teljesen jól meg lehet fogni és kontrollálni.Jah, egyébként néha nálam sem fordul a kéz. Eddig kétszer láttam.
-
bokrosolajos
őstag
NeoExDeath: még sosem találkoztam ilyen hibával. Nem lehet, hogy valamilyen modot telepítettél rá? Abban van olyan, hogy eltünteti a pilótát az egyik kameranézetben

Az AI erőszakosságával nincs baj, mert az ember lerázná őket, de! A forgatókönyv szerinti esemény sorozatokkal van a baj, tök mindegy, hogy milyen szögből, hogy koccolod, téged vagy megfordít - miközben ő tovább tud haladni, vagy a palánkkal szembe állsz meg
A másik probléma, hogy azon az ugratón, ahol el kell venni a gázból, különben hűtőre érkezel, ott ők teligázon sem buknak orra, illetve a kanyarok előtt, mikor van két autónyi előnyöd, és körről-körre később fékezel, hirtelen elé kerülNa az ilyenektől kapok idegbajt, meg hogy nem minden RWD autó működik úgy, ahogy szeretném
Most már a játékmenet sem igazán köt le, s mivel a grafikája elmarad az első résztől, a z autó modokat sem várom annyira
Hozzá teszem, azért bármelyik szimulátornak csak ilyenfoslenne a megjelenítése, összepisilném a bokám a gyönyörtől
-
Motion_Blur
félisten
Shift 2 OST mikor várható?
-
Landon
addikt
Igy van, Dirt3 az egyetlen racing game akire megeri varni egyenlore... Addig is jobban elvagyok a dirt2vel... Pedig nagyon jo lenne mar vmi jo korversenyes game...
Crysis2 @ Basszus akkor hagyom is a jatekot addig mert teljes szepsegeben szerettem volna kivinni... Pedig alapvetoen nem tunne fel h a fear-es metoldas hibas lenne csak a texturak minosege szar valoban...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
_Volkovy_
#851
üzenetére
Hát az AI ritka erőszakos. Lekörözéskor is nekem jön. Sokszor már beállok kocsikázni az utsó kocsi mögé, hogy meglegyen a verseny. A kocsik motorja nagyon sokszor lerobban. Ennyi motort a világon nem gyártanak, mint amennyi hibám volt. Az irányítás alapon szörnyű, mondjuk be lehet állítani, így ez talán csak apróbb gond. Részemről ez a játék eladva a haveromnak, és elköltöm a pénzt a Dirt3-ra.
(#856) Landon: Persze. A fear.exe csak félmegoldás volt.
-
mephi666
nagyúr
már az első részben is ez bosszantott fel csomószor és barátnőm nem értette, hogy miért szentségelek ilyenkor veszettül: az kanyarlevágás, ha keresztben úgy levágom a kanyart a füvön, hogy időt nyerek... de az, ha a gépi ellenfél kitol egy hosszú egyenes előtt a kanyarban (ráadásul külső íven), akkor ott semmit nem vágok le, csak veszítem az időt, ami alapból elég nagy büntetés... és erre még a játék is rátesz egy lapáttal

-
NeoExDeath
aktív tag
Hamár hibák, kiváncsi lennék valamire. Nálatok mennyire gyakori, hogy belső nézetből a kormány forog, de a pilóta keze meg sem mozdul (vagy nincs) ?
Nálam mondjuk 10-ből legalább 3-4 szer előfordul, leginkább akkor ha verseny közben nyomok egy restartot. Ettől azért vagyok kiakadva, mert olyan szinten ordas bug, és olyan gyakran jelentkezik, hogy egyszerűen nem hiszem el hogy egy kiadás előtti tesztnél ne bukna ki. Komolyan, olyan ez a játék sok szempontból mintha ki sem próbálta volna senki kiadás előtt (vagy félkészen adták ki).
-
zilazil
őstag
Tegnap endurance verseny Spa-ban, a 18-ik körben megpöccint hátulról az AI letérek picit a pályáról, erre kiírja, hogy az eredményem enm kerül fel a speedwall-ra mert levágtam szerinte. De ráadásul kanyar után az egyenesbe történt ahol levágás szóba se kerülhet. Azt hittem lefejelem a monitort
Road AmerIca Brno és Suzuka már megvan 
-
creedszl
senior tag
miért ne gondoltál volna komolyan?én brno-n nyomtam csak úgy szórakozásból egy 20 köröst.de elmondom hogy haverommal nyáron szoktunk saját wtcc szezont tartani és ott a maximális körszámot nyomjuk ami van hogy 70....egy másfél, két óra mire lenyomjuk de nagyon nagy fun!
-
hfrankee
senior tag
Nogripracing.com-on a polírozott lengyel gumi mod
melett van egy érdekesség is.
Egxy save game,ami csak annyit nyújt,hogy nincs kijátszva a játék,tehát ba driver xp folyamatosan emelkedik,de bármelyik pályát,bármilyen autóval választhatod.
Ez is marad fenn nálam,koca játzékosnál.
-
_Volkovy_
nagyúr
Azt az ordas nagy hibát észrevettétek már, hogy szívómotoros autóknál is ott virít a turbónyomásmérő, és működik is szépen?
Jézus
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az alapvetően mindegy. A 11.4-es drivertől annyi változik, hogy a profil frissítése után újra kell indítani a gépet, de a profilt a driver befogadja. Ezután működik. A Shift 2 esetében már jelezték, hogy valakinek nem kapcsol ki a CF, míg valakinek igen. Ez már teszt alatt van. A Crysis 2 esetében azt jelezték, hogy a fear.exe-hez képest lassult, de ez normális, mert az új profillal viszont hibátlan a megjelenítés. A fear.exe sebessége akkor érhető el, ha a fejlesztők hajlandóak AFR-re optimalizálni a renderen, és nem egy konzolporttal szúrják ki a szemed. Ugyanez igaz a Shift 2-re, csak ott annyira rossz a programkód, hogy tiltani kell az AFR-t.
-
Landon
addikt
Na akkor csak nem en vok rnnyire bena...
En is a tetves nurburgringet mar nemtom hanyadjara probalom ujra mert egyszer elcseszek valamit es kesz eselytelen... Ez egy vicc. Ok experienced-en legyen nehez de ne igy. En reszemrol asszem skip-pelem a jatekot... Eljen a DiRT3. Ott remelhetoleg meg a cf is menni fog. 
Abu @ Nem lehet h azert nem jok a profilok mert 11.4-es driverekre tesszuk a 11.3-as profilokat?
-
válasz
cyberkind
#839
üzenetére
Az egy más kategória...főleg hogy ott időre mész itt meg ha elbaszod ott hagynak a pics@ba és kb esélytelen beérni őket.
Más: Hát nálam se kapcsolta ki a CF-et az történt hogy a magkihasználtság 50-50% szal még talán az fps is kevesebb lett.
A biztos az ha kilövöm a cf-et én magam.
-
A 20 körös versenyeket komolyan gondolták? Asszem az is skippelve lesz jó hogy nem lemans-t csinálnak már...
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#833
üzenetére
És tényleg
Ezt k...a elnéztem akkor több esetben is 
És amúgy próbáltad?
-
AthlonXP
őstag
Bocsi az offért, de az eredeti topikja már kihalt, ezért kérdezem itt, hátha esetleg valaki játszott/játszik vele.
Az NFS Underground 2-vel volna egy kis gondom.

Az a baj, hogy a menüben nem látszik az autóm. Se a játék főmenüjében, se a szalonban, se a tuningműhelyben. Csak szürke képernyő van helyette, viszont a "hud" ( az alkatrész lista, az autó nevek, ahol ki kell választani amit meg akarok venni, stb ) az látszik. A főmenüben is csak a menü elemek látszanak, az autóm már nem.
Win 7 x64 alatt futtatom rendszergazda módban és XP SP3 kompbatibiltás is be van kapcsolva, de úgy sem akar jó lenni. Fenn van rajta az 1.2 patch is.
Játszani jól lehet vele, mert kint a pályán a városban már látszik minden és szépen megy, de a garázsomban már semmi sem látszik, szóval kéne vmi megoldás...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem kell teljesen visszaszívni. Az AC: Brotherhood például az AMD profiljának a hibája. Legalábbis a fejlesztők szerint.

Az EA-t én sem értem. Szégyen, amit a Crysis 2-vel és a Shift 2-vel összehoztak. Aztán meg jön a warezes szöveg, hogy a PC nem éri meg.
Bezzeg például a Valve. Ők nem panaszkodnak, hanem kiváló játékokat fejlesztenek. Nem véletlenül veszem a játékaikat. 
-
IGYV
csendes tag
válasz
NeoExDeath
#812
üzenetére
Interneten találtam.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt mondta más is, hogy nem tapasztalta a CF kikapcsolását a Shift 2-ben, de ez valszeg javítva lesz egy CAP4-ben. Hasonló lehet a hiba a Crysis 2-höz, vagyis több verzió van a játékból a piacon.
A Crysis 2-ben megjavult a CF, de csak a Steam verzióban. A dobozos és az EA-től letölthető verzió valamiért egy másik AFR konfigurációt használ, ahhoz ez való. Persze a legjobb lenne egy patch, ami felfrissíti az összes verziót ugyanarra a kódra, és akkor nem kellene ennyit tökölni. Amúgy is hibás az alap AFR modul a programon belül, szóval illene rajta javítani. -
Landon
addikt
Hát nekem a CAP3 nem kapcsolta ki shift2 alatt a CF-et.... kíváncsi leszek Crysis2-be mit alkot mert az előző lószart sem javított.
Imádom az AMD profilgyártóit... az is jó, hogy AC: Brotherhood-ban ha elkezdek kavarni a menüben akkor utána van h játékban kikapcsol a CF... Felére esik az FPS pont. Nem, nincs vsync bekapcsolva. 
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Már van rá CAP, amiben letiltják a skálázást. [link] Az a hiba, hogy AFR mellett nincs meg az előző képkocka pontos depth buffere. Csak egy korai fázist lehet kimenteni, ami nem megfelelő képminőséget eredményez. Ez elképesztően amatőr húzás ... az rendben van, hogy az Xbox 360 esetében ez bevált szokás, de PC-n nem kell beleférni 10 MB EDRAM-ba. Illik az aktuális képkockából számolni a depth értékeket, hiszen 1 GB-os karik mellett +3-4 MB nem számít. Nagyon konzolport íze van ennek.
Hihetetlen, hogy a fejlesztők hova teszik az eszüket mostanában.(#807) Sonja: Bármilyen profilt állítasz be SLI/CF-re azzal csak a skálázódást oldod meg. Az alapprobléma az, hogy az AFR-ben rosszabb lesz a képminőség. Ezért nincs még profil az AFR-hez, illetve ha van, akkor az a letiltást kínálja fel.
-
Sziasztok. Olyan kérdésem lenne, hogy Logitech Wingan Formula Force GP kormányt sikerült már vkinek társítania hozzá?
-
Ryder62
őstag
Hali
Ezt a játékot menyire sikerült optimalizálni? Az NFS Shift patch nélkül játszhatatlan volt kb 15-20 fps-el futott. Patch-el meg minden okés volt.
-
NeoExDeath
aktív tag
Kísérleteztél vagy olvastad valahol? Amúgy nem rossz, a kormányzást kicsit "darabosnak" érzem, de nem rossz, nyertem vele futamokat
Amúgy a kormányzáson kívül a többit állítgatni érdemes szerintetek? Én analóg kontrollerrel pl gázreakcióban meg ilyesmiben nem éreztem nagy különbséget. (a jobb analóg nálam a gáz/fék). -
Sonja
nagyúr
CrossFire-t használóknak (pl. SzlobiG) fontos lehet! CatalystCreator twitter
"Unfortunately Shift 2 CrossFire (AFR) can't work; app needs an update so we can do a CF profile..."
-
Sonja
nagyúr
Van itt valaki, aki SLI-vel szeretné játszani a játékot (persze nem működik az SLI)?
Az próbálja meg The Sims 2 Nightlife / Settlers profillal! -
bokrosolajos
őstag
válasz
bokrosolajos
#804
üzenetére
Addig is ajánlom ezt a videot.Nagyon tanulságos pixeles vagy nem pixeles témakörben

-
bokrosolajos
őstag
válasz
TannerHUN
#796
üzenetére
Az a baj, hogy halvény lila gőzöm nincs róla,miről beszélsz!
Vegyük az alapnak ezt a képet, mentsd le, és jelöld be paint-tel, hogy konkrétan mivel van bajod, utána megvitatjuk!
Én nem látok rajta semmi pixelesedést. Mint mondtam, készítettemmár modot rF alá, ahol 2048x2048-as texturákat használtam és nagyjából ugyanilyen volt a sim engine-jétől -
spae
aktív tag
Hali!
Lehet volt már szó róla, de nincs most időm végignyálazni.Egy olyan kérdésem lenne, hogy 20. szinttől lehet-e valahogy feljebb lépni!?
Előre is köszönöm!
-
IGYV
csendes tag
válasz
NeoExDeath
#797
üzenetére
Nekem eddig ez vált be a legjobban:
Force Feedback Strength - 100
Steering Deadzone - 6
Steering Sensitivity - 5
Throttle Deadzone - 5
Throttle Sensitivity - 35
Brake Deadzone - 5
Brake Sensitivity - 36
Clutch Deadzone - 5
Clutch Sensitivity - 50
Speed Sensitivity - 96
Speed Sensitivity (Drift) - 99
Invert Gears - Normal
Invert Camera Y Axis - Normal
Új hozzászólás Aktív témák

- Apple iPhone 15 / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku:83%
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 8700K / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Azonnali készpénzes Intel i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Acer Chromebase All-in-One PC 23.8" Touchscreen
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Nekem is volt ilyen,csak én teljesen fehér autókat kaptam.Az amd-s profilt eltávolítottam és azóta jó. 


Senki ne merje azt írni, hogy nem lehet billentyűzettel játszani
Remélem ez a patch is annyit javít mint az 1-é.




![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
(a többibe még bele sem mertem kezdeni

-ben a CF kikapcsol ha a menüben kavarunk? Tehát ez egy ismert hiba akkor ezekszerint?


