Új hozzászólás Aktív témák
-
nemeth989
senior tag
Sziasztok
Ma vettem meg a játékot és túl is vagyok pár futamon.
Eddigi tapasztalataim azok, hogy szerintem is rosszabbul néz ki a játék, de ugyanolyan élvezetes számomra mint az 1. rész.
Olyan kérdésem lenne, hogy a Carierben miért nem tudom az első verseny sorozatból a 2. és a 3. versenyt lefutni, csak az elsőt engedte a Skylinos köröm után. Pedig megvettem az Audi S3-mat.nemeth989 -ként vagyok fent, kíváncsi vagyok mások milyen időt futnak

-
_Volkovy_
nagyúr
Marhajól szórakozom ezzel a dologgal

A kis 1-es GTI+Nordschleife, teljesen hangulatos, és ugyanolyan nagy kihívás, mint a nagyobb kocsikkal.
Szerencse, hogy a GT4-ből emlékszem a vonalvezetésre.. -
creedszl
senior tag
már egy ideje tolom és egy dolog zavar még a béna driften kivül, az éjszakai futamok...egyszerűen nincs rendes világítás.ha nem ismerem a pályát csak akkor veszem észre a kanyart ha már ott van...még a minimap se segít...
-
Kleroo
veterán
válasz
Barthezz2
#192
üzenetére
hasonló a véleményem. Aki szimulátorral tolja az autósipart,annak ez kiváló kikapcsolódás. Csak a grafikája nem az igazi.
Highon is nagyon darabosak az ívek a karosszérián. Ez csak azért fura mert az nfs mindig etalon...
A shift 3 már talán tényleg nonplus ultra lesz. Gt5 grafika +1-2 csiszolás :-) -
bokrosolajos
őstag
válasz
bokrosolajos
#187
üzenetére
Kíváncsian várom a videóm után a reakciókat!
Mégis hogy lehet, hogy lefűzöm a brno-i pályát egyetlen guminyekkenés nélkül(!) ezzel a szar játékkal, amiben a legapróbb kormánymozdulatra is -mint tudjuk- keresztbe áll a kocsi enyhe kanyarban

Enton: OK, meggyőztél
-
Enton
addikt
válasz
bokrosolajos
#187
üzenetére
Egyáltalán nem kötekedés képpen, de ez a golf nálam gyárilag is teljesen így viselkedik, ezen a pályán és visszafordítókkal tűzdelt pályán is.
Csak akkor sikerült "megcsikorgatnom", ha fullgázmellett próbáltam kanyarodni de akkormeg kavicságy a vége mert nem kanyarodik. -
Na, most hogy kicsit többet tudtam tolni vele, azt mondom, nem lett ez rossz.
Nem egy GTR, ezt aláírom, de az első részhez képest mindenképp fejlődés. A kanyarban végre nem folyton a seggét tolja kifele, hanem túrja az orrát, ha úgy esek be. A futómű kissé szerintem túlzottra sikerült, sokszor nagyon billeg, és úgy érezni, hogy emiatt nem akar arra menni, amerre szeretném. Még az elején vagyok, tuning sincs nagyon a verdán, úgyhogy kíváncsi leszek, később feszesedik-e a futómű. Pár dolgot azért már ráaggattam a seat-ra, és azért látszik, hogy van hatása. Szerintem jobban kijön, mint az 1-nél. A hangja is más lett.Megforgatni én sem tudtam az Astont, pedig a szintén nem épp szimulátor TDU2-ben is úgy megforog egy gázfröccsre, hogy öröm nézni. Ez mindenképp hiba. Viszont a sokak által emlegetett taknyon csúszás szerintem nem annyira vészes, mint pár embertől olvastam.
Szoszo, szerintem el lehet szórakozni vele, aki meg kemény szimulátorra vágyik, ott a GTR széria. Nálam is állandó lakó a gépen

Egyébként van egy tippem a Shift 3-ra. Fogja magát az EA, és bérelje fel a GTR-es srácokat. Írassák meg velük a fizikát, aztán rakjanak köré egy játékmenetet, csináljanak normális grafikát, hozzák vissza az NFSU testreszabási lehetőségeit, hagyjanak ennyi beállítási opciót a kocsikhoz, mint most, és jöhet a kiadás.
A simbin csapat meg fogja a valag pénzt, amit kapnak a fizikáért, csinálják meg a következő GT szériaversenyt, aztán azt is lehet kiadni.
Így mindenki jól jár, beleértve a felhasználókat is, hisz kapnánk 2 eltérő "témájú" szimulátort
Na de beleér az ujjam a bilibe..

-
creedszl
senior tag
én is megpiszkáltam az egyik nissanom és meglepődve éreztem hogy egy kis finomhangolás után pl úgy tartotta az egyenest hogy hozzá se kellett érnem a kormányhoz.kiscit több erő kellett a kanyarodáshoz, eléggé megkeményedett a kormány de viszont ha elengedtem a kormányt gyönyörűen visszaállt egyenesbe...érdemes szöszmötölni vele

-
NeoExDeath
aktív tag
Az első részben is úgy volt, hogy a gyári kocsikkal gyakorlatilag esélytelen volt pl. online nyerni. Én ezt imádtam egyébként, hogy az ember valamilyen szinten rá van kényszerítve, hogy tuningolja, és hangolja a kocsikat. Ebből az következik, hogy online egyszerűen nincs két ugyanolyan kocsi, bármi tudott meglepetést okozni. Nekem ez, az autók személyre szabása lett az egyik legmaradandóbb élmény. Volt egy R8-asom, ami egy kicsit lassabb volt mint egy átlagos (alig lassabb), viszont úgy kanyarodott mint senki más, kanyargós pályákon pl Laguna Seca elég sokat tudtam alázni vele. Volt egy Bugatti Veyron-om is, aminek gyárilag az irányítása nagyon gáz. Addig hangoltam, míg végre jól tudott kanyarodni, onnantól kezdve a Nürburgring-es versenyeken mindig azzal mentem, szintén nehezen volt verhető
Meg még van 1-2 ilyen jó kis emlék ezekről a kocsikról (és a többiről), eddig egy játék se adott ennyire személyes autós élményt számomra. Remélem a 2. rész is ilyen lesz, este végre én is kipróbálhatom 
A Gran Turismo 4-ből nekem ez hiányzott nagyon. Igaz hogy rengeteg kocsi van, de a versenyek annyira le vannak korlátozva (pl csak európai, csak japán, csak turbós, csak 4 kerekes, stb...), hogy 1-1 kocsit maximum egy két sorozat erejéig érdemes használni, mert a következőhöz úgyis újabb kocsi kell. Akkor meg már nem volt érdemes rengeteg időt fektetni a kocsi finomhangolásába, inkább csak "erő" tuning kellett, aztán kész.
-
Enton
addikt
Nálam nem a pedállal volt probléma G25 esetében.
Sorben 2 este alatti kormánymizzériák:1. beállítom manual, autokuplung ki, tesztkör nissan GT-R-el, következő verseny-en egy töltéssal később, minden automata.
Ezt képes volt pár ujraindítás reset miegymás után is megcsinálni. Aztán nagynehezen megnyertem automatával azóta megjegyzi a beállításokat.2. a drift miat átkonfiguráltam az irányítást egy rumblepad kettőre, kormánnyal egy értelmes testkarikát nem tudtam menni. állítanám vissza g25-öt erre kb 180 fokos deadzone-t képzel be magának én meg értetlenül vergődök mitől nem kanyarodik a kocsi?
Ezt kb 2 újraindítás, mindegyik után újra beállítgatás, utána szerencsére elfelejtette.Kiváncsian várom miket fog még művelni, még úgyis nagyon az elején vagyok.
-
Sonja
nagyúr
Here is a very minimal tyre mod which gives more reactive handling, without being intrusive. AI seems to cope very well with it, and I have good driving sensations with it. It does not change grip levels or anything important, just make the tyres react quicker to steering movements-> kills most of the floating some cars sometimes have.
It's just a question of personal preference. -
bokrosolajos
őstag
A beígért videó letölthető innen. Ha valakinek kell jobb minőségben, akad az is
-
bokrosolajos
őstag
Napfényes versenyzést mindenkinek!
Töltöm a beígért videót!Addig is
Tipp: Nevezzétek át a shift2u alatt a Movies foldert (pl. MoviesX-re) Ezzel kilövitek az összes idegesítő videót ! De szerintem törölhetitek is, akkor 1GB helyet nyertek
Megnéztem sok összehasonlítást, a grafikája tényleg sokkal gyengébb, mint a Shifté (sőt DiRT, is messze jobb)
Az AI ellenfelek ellen versenyezni hülyeség, most is olyan agresszorok, mint az első részben. Illetve, lehet csak nekem tűnt fel, de ha bárkivel konfliktus alakul ki, mindig a palánkhoz ragaszt, ezt a hülyeséget nem tudom hogy hozták össze az EA-sok?
Hotlapra, egymás ellen kíválló a játék, főleg a setupolás lehetősége miatt
-
dokar
addikt
nálad jónak kell lennie, ezúttal javítom az előzőt is, azt a sort kell módosítani, ahol input index 1 van és ott legyen a centre értéke 1. g25 separatepedals esetben így van, de a dfgt-nél nem. itt shift2-ben az a baj, hogy a játék elindítása utána nekem visszaírja defaultba ezt az xml fájlt.

-
dokar
addikt
na megtaláltam, logitech g25, g27, dfgt esetében is van ez a probléma, megoldása:
vehicleset xml fájlban:
<_cInputSetting Deadzone="0.050000" Sensitivity="1.000000" Centre="0.000000" Saturation="1.000000">
<BInputId DeviceType="eDEVICE_GAMEPAD" DeviceIndex="4" InputType="eINPUTTYPE_AXIS" InputIndex="6" InputPhase="eINPUTPHASE_ANY" />A Centre értéke legyen 1.
-
AMD_ok
őstag
na sikerült beaktiválni, este gurulok vele egy jót. Limited verziónál tudja valaki, hogy lehet aktiválni a bonus kocsikat?
Köszi -
dokar
addikt
hali
a logitech DFGT ennél a játéknál 50% gázpedál állástól érzékel csak, anno a shift 1 esetében is ez volt és módosítani kellett az egyik ini fájlban egy paramétert, hogy 0-ról induljon. nem tudjátok most melyik fájlban kell és mit?

-
Brutális eb
addikt
Ezt a részt nyugodtan kiadhatták volna az első részhez ajándék patch formájában.Szinte ugyanaz az egész.Ócska rókabőr effektus.....
-
havasa
aktív tag
Nálam 50-55%-on mennek a GPU-k (HD,high, normal AA) Msi Afterburner szerint.
11.4 e. preview driver van fenn és a játék 20FPs-sel megy
-
AMD_ok
őstag
válasz
bokrosolajos
#167
üzenetére
nem akarom Alád adni a lovat, mivel (sajnos) én még nem játszok a játékkal a fentebb leírtak miatt, de a pár hsz-al fentebb linkelt videoban, ill más gameplay videókban (youtube-on van már jópár) látottak alapján pont arra jutottam, hogy alig van benne megcsúszás, drift a kanyarokban, persze ehhez a kocsit is úgy kell kezelni, ill a kezelhetőségét beállítani...majd holnap meglátom én is első kézből
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
bokrosolajos
#167
üzenetére
most, hogy leoltottál mindenkit mindenért, lássuk
-
romero28
senior tag
válasz
bokrosolajos
#167
üzenetére
ott a pont !!!

-
apollo12
veterán
heló elég jó lett a gém de a drift egy nagy szar mintha magától driftelne a játék, régen a gridben volt a jó ott te irányítottad az autót, itt meg automatikusan ellentétesen kezd kormányozni, valahogy nem lehet kikapcsolni mert tiszta shift 1
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#167
üzenetére
4. nem olyan elfogultak, mint te
-
bokrosolajos
őstag
Komolyan mondom, olyanok fikázzák (grafikát hagyjuk), akik
1. nem tudnak vezetni
2. nem tudnak setupolni
3. nem is próbáltákEzt így ahogy van, felvéshetitek az 1 hsz-be!
Tudtátok, hogy szinte mindent be lehet álíltani az autón (Caster, Camber, Toe, Ride Height, Sway bar stb. FOV-t nem találom továbbra sem), minden egyes pályára, saját setupot használni?
Nagyon egyszerű a történet, vettem egy 2500 USD-s fostalicska Golf I GTI-t, ami a hasára rogyva várta új gazdáját. Össze-vissza kóválygott az úton, kanyarban kisodródott, keresztbe állt.
Aztán vettem rá egy utcai sportpack futóművet, egy retro kf felnit, és elkezdtem felkonfigolni az autót (-4 cm ültetés elől, 2 hátul) Steering lockot lehúztam 14°-ra, és utána egyből mintha sínen húznák a kicsikét, úgy fekszi az utat!!!!
Készítettem videót, ahogy én vezetem, egyszer sem nyikkan meg a gumi, nem áll keresztbe, nem sodródik ki, pont olyan vezetni,mint GTR Evoban, higyjetek nekemAlapból direkt rosszul van belőve minden kocsi, hogy foglalkozzatok vele (mint anno RBR)
Holnap feltolom
-
Zoliwrc
aktív tag
Hi all!
Nekem sajnos amikor tölt Carrier módban, leáll shift2u.exe hibával.
Catalyst a legújabb, de a régivel is ugyanitt dobott ki.
A gépem bőven elég a játékhoz.
Mi lehet a gond? -
AMD_ok
őstag
-
Paul119
addikt
válasz
Motion_Blur
#159
üzenetére
játszhatatlan belső nézetből?
, szerintem nagyon király hogy oda rajzolták a sisakot
-
AMD_ok
őstag
válasz
NeoExDeath
#161
üzenetére
nem úgy volt, hogy 29-én nálunk (EU) jelenik meg? mintha ezt olvastam volna valahol....
-
NeoExDeath
aktív tag
-
Motion_Blur
félisten
Nálam nagyon f-szán megy a game! Belső nézet játszhatatlan, én motorháztetőről nyomom. Egyelőre pozitív csalódás

1680x1050, 8xAA, minden full 60-80 fps

-
AMD_ok
őstag
ja,akinek LE van, hogy lehet a bonus content-et aktiválni?
Basszus, nem lehet aktiválni a cuccot 31.-e 1 óráig
(ez a limited edition miatt van, vagy mindenkinek ekkortól lehet tolni a game-t?) 
Települ, de nem lehet majd használni addig?
-
Sonja
nagyúr
válasz
infectedmann
#152
üzenetére
Deadzone-t vedd le 0-ra, míg a Sensitivity-t pedig 40-50 közé (egyén függő).

(#153) Kleroo: Mert neked pl. a film egy jó szórakozás, míg nekem inkább ez. Mint Írtam, nem vagyunk egyformák!

-
AMD_ok
őstag
no nekem is megjött, úgy látom, LE az enyém is (véletlenül
). Majd írok, hogy mi az érzésem, mert már teljesen szétcsesztétek az idegeimet, hogy mekkora xar lett a game 
-
Kleroo
veterán
Ez esetben ne haragudj a sértő fogalmazásomért,csak számomra felfoghatatlan mi a kihívás olyan játékokban ahol csak nyomni kell az előrét,és néha jobbra-balra nyomni a nyilat. ennyi erővel inkább nézek filmet

Más: Azt viszont nem értem min dolgoztak ennyi ideig. Az egész játék egy frissítés szintjén van az 1hez képest.
Csak most ötletesebb a menü......
Vagy ennyi ideig renderelték a trailert?
-
infectedmann
őstag
Sziasztok!
Xbox360 kontrollerhez van valakinek használható beállítása az Advanced Controls-hoz?
Jó lenne valami kiindulópont, mert eddig nem sikerült finomhangolnom a beállításokat és olyan mintha csónakáznék a pályákon
-
tomsolo
addikt
Nem lehetne az ellenérzéseket privátban? Még offban is idegesít ez az állandó feszülés.
-
Marc71
csendes tag
válasz
NeoExDeath
#140
üzenetére
Nem erre gondoltam. A Shift 1 ben nem egyszínű kocsik voltak, csak a márkaversenyeken. Szóval volt rajtuk "versenymatrica". (logo-k, reklámok, rajtszámok, stb.)
bokrosolajos: Lehet, valóban így van, de komolyan nem értem hogy lehet ezt a grafikát jobbnak titulálni.
Mindenesetre megnyugodtam, nem csak én látom így.De egyre inkább hajlok rá, ezt nem fogom megvenni. Hülyézzetek le, de a grafika miatt... Egyszerűen nem tudom elfogadni ezt a csiricsáré rajzfilmvilágot a Shift 1 után.
Ha az nem lenne meg, és nem látnám minden alkalommal mikor ez után/előtt elindítom, akkor elhinném, hogy jó a graf. De így...Nekem ez sajnos - az előd hibája
, elkényeztetett - nagyon is megszokottá vált a versenyfíling miatt. Itt a kettőben folyton rajzfilmben érzem magam, lelombozó. -
DigitXT
félisten
válasz
NeoExDeath
#143
üzenetére
A drift tényleg katasztrófa volt az 1-ben
Az bizony, ellenben a GRID-ben azt nagyon jól eltalálták, szórakoztató volt. -
MrBrooks
tag
válasz
bokrosolajos
#142
üzenetére
Hát te flúgos vagy komám.

-
bokrosolajos
őstag
válasz
NeoExDeath
#143
üzenetére
Azt én is!
-
bokrosolajos
őstag
Ez csak a karrier mód elején van így. Én már autóztam matricás AI-vel.
A színekről : teljesen a saját tippem, de az előző verziónál a sok gyík, aki csak gép előtt vezetett bepanaszolta, hogy bénák a színek, nem realisztikus, még modot is készítettek rá. Pedig DE. Na most lehet ezért tértek vissza a fotórealisztikus helyett a videojáték szintre
De majd jön miszterbukk, és jól lehurrog, hogy nem is igaz, mert ez így igazi sz.i.m.u.l.á.t.o.r. (Remélem jól idéztem fejből, és nem tett pontot az s és a z közé!)

UPDATE: Vissza néztem. Sajnos, betűzni sem képes a szavakat.

-
creedszl
senior tag
na és eddig tartott...kiábrándultam.miért kell az a kurwa driftet belerakni?olyan egy elbaszott szar hogy az valami hihetetlen egyszerűen irányíthatatlan, mintha vajon csúszkálta az a rohadt kocsi...200 pontot kell összeszedni az elején úgy hogy csak körbe körbe kéne nyomatni...úgy 1 órába telt mire sikerült...aztán jön a 8-asban.,..és kész ott feladtam...az 1-nél is ugyan ez volt, feladtam a karrier módot amint a drifhez ért...abszurdum,kuka az egész...maradok az 1-nél haverokkal...
-
Marc71
csendes tag
Ja és még valami. Egy csomó ideig zavart valami amire nem jöttem rá hogy mi, míg összehasonlításként elő nem vettem a shift 1-et.
Csak nálam van az, hogy az ellenfelek mind karrier mind quick módban MEZEI SIMA EGYSZÍNŰ autókkal mennek? Rém kiábrándító, az én egyszem versenymatricázott verdám kavarog a sok valószerűtlen színű (pink, rózsaszín, élénksárga, stb.) járgány között. Na ez is betesz szerintem a fílingnek...
Remélem ez csak valami beállítás, vagy csak a karrier eleje, mert nagyon lelombozó, és az előzetesekben sem így láttam...
Szóval vannak bajaim

-
MrBrooks
tag
Ez a teljes lista:
*Acura
Acura NSX
------------------------------------------
*Aston MartinAston Martin DB9 Coupe
Aston Martin Racing DBR9 GT1
Aston Martin Racing DBRS9 GT3
Aston Martin V8 VANTAGE N400
------------------------------------------
*Alfa RomeoAlfa Romeo Guilietta QV
------------------------------------------
*AudiAudi R8 Coupé 4.2 FSI quattro
Audi R8 LMS
Audi RS 4
Audi S3
AUDI S4
Audi TT Coupé 3.2 quattro
------------------------------------------
*BMWBMW 135i Coupe
BMW M1 PROCAR
BMW M3 E30 SPORT EVOLUTION
BMW M3 E36
BMW M3 E46
BMW M3 E92
BMW M6
BMW Z4 M-COUPE
BMW Z4 sDRIVE 35is
------------------------------------------
*ChevroletChevrolet Camaro SS
Chevrolet Cobalt SS
Chevrolet Corvette C6.R (GT1)
Chevrolet Corvette Sting Ray
Chevrolet Corvette Z06
Chevrolet Corvette Z06R GT3
------------------------------------------
*DodgeDodge Challenger Concept
Dodge Challenger R/T
Dodge Charger R/T
Dodge Viper SRT-10
------------------------------------------
*FordFord Escort RS Cosworth
Ford Focus RS
Ford Focus ST
Ford GT
Ford Mustang RTR-X
Ford Shelby GT500
1967 Shelby GT500
MATECH FORD GT GT1
MATECH FORD GT GT3
Monster Energy/ Falken Tire Ford Mustang GT
Need For Speed SHELBY Terlingua Ford Mustang
------------------------------------------
*HondaHonda Civic SI
Honda S2000
------------------------------------------
*InfinitiInfiniti G35 (V35)
------------------------------------------
*JaguarJaguar XKR
------------------------------------------
*LamborghiniLamborghini Gallardo LP560-4
Lamborghini Gallardo LP560-4 GT3
Lamborghini Murcielago LP640
Lamborghini Murcielago R-SV GT1
Lamborghini Reventon
------------------------------------------
*LexusLexus IS-F
Lexus LFA
------------------------------------------
*LotusLotus Elise 111R
Lotus Exige S
------------------------------------------
*MaseratiMaserati GranTurismo S
Maserati MC12 GT1
------------------------------------------
*MazdaMazda MX-5
Mazda RX-7
Mazda RX-7 FC3S
Mazda RX-8
------------------------------------------
*McLarenMcLaren F1
McLaren MP4-12C
------------------------------------------
*Mercedes-BenzMERCEDES-BENZ McLAREN SLR 722
Mercedes-Benz SLR McLaren Stirling Moss
-------------------------------------------
*NissanNissan 200SX (S14)
Nissan 240SX (S13)
Nissan 350Z (Z33)
Nissan 370Z (Z34)
Nissan GT-R (R35)
Nissan GT-R SPECV (R35)
Nissan SILVIA S15 SPEC. R AERO
Nissan SKYLINE GT-R (R32)
Nissan SKYLINE GT-R (R34)
SUMO POWER Nissan GT-R GT1
-------------------------------------------
PaganiPagani Huayra
Pagani Zonda F
Pagain Zonda R
-------------------------------------------
*RadicalRadical SR3 RS
-------------------------------------------
*RenaultRenault Mégane RS
-------------------------------------------
*ScionScion tC
-------------------------------------------
*SEATSEAT Leon CUPRA
-------------------------------------------
*ShelbyShelby Cobra 427
-------------------------------------------
*SubaruSubaru Impreza WRX STI
------------------------------------------
*ToyotaToyota Corolla AE86
Toyota Supra -
MrBrooks
tag
Lamborghinik:
Lamborghini Gallardo LP560-4
Lamborghini Gallardo LP560-4 GT3
Lamborghini Murcielago LP640
Lamborghini Murcielago R-SV GT1
Lamborghini Reventon -
Marc71
csendes tag
Hát nem tudom... Én még csak tavaly ősszel ismerkedtem meg a Shift 1 -el, addig nem vonzottak a 15 éveseknek szóló underground-mostwanted-burnout féle fekareppes menőcsávós beépülősdis kékneonos idióta needforspeedek.
Nem szokott érdekelni a grafika, de a Shift 1 nagyon megfogott a demo-ban, elkezdtem vele játszani. Annyira bejött, még - igaz csak egy egyszerű - kormányt is vettem hozzá. Máig heti jópár órát tolok vele.És most itt van a 2, amit nagyon vártam. Persze most még csak "flower-shop" verzió van, - semmit sem veszek meg enélkül, (az egyes shift persze azóta már megvan) - de felemásak a tapasztalatok.
Egyszerűen nem tudok elvonatkoztatni a grafikától. Az előd pöpecen fut a gépemen akadás nélkül full létszámos versenyen is, max felbontásban, a monitornak használt 97cm-es fullhd tévémen.
Namost amikor megláttam a 2-őt, azthittem rosszul látok. Most én vagyok a vaksi, vagy tényleg ennyivel trébb (najó... másabb) a graf?? Minden olyan idióta színes, műanyagszerű, valahogy a textúrák ócskábbak. Ezzel még okés is lennék, dehogy az aszfalt és a szegélykövek is olyan furák... A piros- fehér kövek valami ordenáré vásáriak, élénkek, ahogy sok más szín is. Olyan bazári... Vagy olyan supermáriószerű konzolbigyó érzésem van.Az előd valahogy sokkal valószerűbb volt - a replay már-már tévéközvetítésszintű -, kopottab (jobban kidolgozott!) aszfalt, szegély, szalagkorlát, kőkorlát, valószerűbb színek, stb.
Ezért kérdem komolyan, hogyan lehet erre azt mondani (sokhelyütt olvastam) hogy jobb a grafika???!!
A játékmenetről.
Erről sokat nem tudok mondani, másabb mint az előd, szokni kell nyilván az irányítást, stb.Viszont zavaró, hogy autolog nélkül nincs mód több playernek játszania különböző profilokkal. Vagy csak én nem találtam? Mi a családban többen is játszunk az előzővel, ott ez egyszerű - autolog nélkül is. Magyarán ha nincs net, nincs játék több playernek. (nyomok én egy futamot, aztán nyom a gyerek is a saját beállításaival, karrierjével...)
Mag hogy még quick race-ben sincs szabad autóválasztás???? Akkor minden autót meg kell vennem, ha poénból csak ki akarom próbálni? Miezmár???
Meg a menü az idióta gombokkal - pozitív viszont hogy ez már mkezeli az egeret.
Valamint a videók kiborítóak. Miért kell nekem azokat nézni??? Skip??? Nem vagyok 15 éves, hogy percekig halgassam m ilyen menő vagyok/vagyunk. Nem baj hogy vannak de lehessen már ugrani...Szóval erősen gondolkodok a megvételen, pedig már félre is van a pénz rá, de most nagyon nem tudom.
Legfőbb bajom a grafika (tudom hülye vagyok, mit érdekel, ha jobb a verseny...), egyszerűen nem értem, miért nem volt jó az előző. Én pont nem vártam hogy azon babráljanak, pláne nem így.
Na bocs, ez hosszú lett.
-
-
_Volkovy_
nagyúr
Nyugodjunk már le, Béláim az úrban..

-
MrBrooks
tag
válasz
NeoExDeath
#127
üzenetére
Most aztán jól megmondtad! ezaz így kell ezt csinálni!
"nem hiszem hogy nekünk lenne "kapcsolótábla-szintű" lelkivilágunk"
Aztán azt meg végképp nem értem, hogy téged ki a repedt fűzfasíp kérdezett, és hogy miért vonatkoztatsz magadra. Első szám 2. személyben szólt a mondandóm, konkrétan valakinek címezve.
Én elfogadtam DigitXT kolléga észrevételét. És részemről zártam a beszélgetést. Hogy jössz te most ide? WTF? (költői kérdés!)
-
NeoExDeath
aktív tag
válasz
MrBrooks
#125
üzenetére
Szerintem is ideje lenne kicsit visszavenni az arcból. Már legalább 3 user szólt neked udvariasan, nem hiszem hogy nekünk lenne "kapcsolótábla-szintű" lelkivilágunk, inkább neked kellene elgondolkodni. Lehet normálisan eszmét cserélni, ha a véleményed nem egyezik másokéval az is teljesen rendben van, de senki nem kíváncsi arra hogy a mondandód hány százalékát tartod fontosnak, és hogy ezt miért is kell félkövérrel írnod. Ez itt a fórumban nem szokás.
Na off.
-
DigitXT
félisten
válasz
MrBrooks
#125
üzenetére
Jobban jársz, amíg csak mezei userek próbálnak beilleszkedésre sarkallni,
mivel a moderátoroknak egyéb eszközeik vannak, és nem szoktak kérlelni.Szerk: a szerkre: engem baromira nem érdekel a százalékos marhaságod.
Ide is sikerült 2 nem egészen fórum-konform HSZ-t alkotnod, ennyi elég.
Btw. túl van tárgyalva - valszeg ha erre jár egy modi, törli ezt az egészet.
-
DigitXT
félisten
válasz
MrBrooks
#123
üzenetére
Nem keresgélem a hozzászólásaidat (véletlenül láttam más topikban is ezen stílusod), ami ezen HSZ-ek között erősen kitűnik, nevezetesen baromi sok vastagított szöveg. Hanyagold szerintem.
Annyira nem lehetett fontos.
(Jah, és ha nem a topik témájához kapcsolódóan szólsz hozzá, használd az OFF kapcsolót.) De nekem amúgy mindegy: én is értem, hogy nem teljesen helyesen szóltak rád (Caps VS Bold), viszont az, hogy több hozzászóláson keresztül is csak "visszabeszélsz" a témában, kezdi kiverni a biztosítékot.
-
DigitXT
félisten
válasz
MrBrooks
#121
üzenetére
Ebben ugyan igazad van (Caps Lock), viszont teljes hozzászólásokat nem szokás nyomatékosítani, szóval nem csak ebben a topikban, hanem általában a fórumon jó lenne, ha leszállnál a [B][/B] kapcsolóról. Érdekes, hogy ebben a HSZ-edben ez már sikerült is.
Már csak az OFF gombot kell megtalálnod (ott van közvetlenül OK gomb mellett), és mondhatjuk, hogy alakul a dolog...
-
_Volkovy_
nagyúr
-
heihachi
addikt
Ha készítek fotó módban egy képet, azt hová menti?
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
bokrosolajos
#103
üzenetére
Gyakorlati tapasztalat. Én nem csak a gép előtt csapatok

-
tomsolo
addikt
Van egy hivatalos autolista valahol?
-
MrBrooks
tag
válasz
bokrosolajos
#106
üzenetére
bokroslajos:
"Tehát azt állítod, aki szimulátorozik, a mind kamu ember."
Nem, ezt te állítod. Amit én mondok az az, hogy kamu ember az az aki a valóságot keresi lépten-nyomon egy programban. Benne van a nevében: s.z.i.m.u.l.á.t.o.r. A valóságot utánozza. A nyálverést nem szeretem, mikor valaki okoskodik, hogy ez-az nem olyan mint a valóságban.
-
NeoExDeath
aktív tag
válasz
bokrosolajos
#91
üzenetére
Milyen Alfát láttál? Nem tudom milyen alfák vannak a játékban, de elvileg Giuliettát csak a Limited Edition-ben lehet választani.
-
MrBrooks
tag
válasz
bokrosolajos
#106
üzenetére
Erre jutottam: Ha tudnám a játékot (SHIFT 2 Unleashed) függetlenül kezelni az elődtől, valószínűleg semmi bajom nem lenne vele. A problémát maga a tudat, (és nyílván a ténymegállapítás) okozza. De ez már pszichológia.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Jó játékot mindenkinek!
-
NOD
senior tag
Meg azzal is, hogy az ideális íven túl ott vannak versenyben a gumidarabkák, amiket felver a kerkékdobra, elég életszerűre megcsinálták, persze, mint minden hangmérnöki munka, kissé túlzó, de legalább van.
Biztos ezért csuszik, mert gondoltak erre is

Csak nálam? Csak olvassad a forumot hogy hány ember irja ugyanezt....
Na min1 nem érdekel akinek tetszik vegye meg, az EA ugyis annyira szegény. -
bokrosolajos
őstag
NOD
ehéz felfogni, hogy neked? Nálam nem ilyen, pedig csak 360°-on toltam. De neki sem
Mégis csak nálad lesz a probléma! Próbáld ki, hogy a steering sensitivityt 100%-ra,a speed sensitivytit meg 0%-ra állítod. Vagy ahogy neked jobban esik.MrBrooks ki mondta, hogy nem számít? Azt mondom nem zavaró. Mert ha zavaró lenne, már senki nem játszana RBR-rel, rFactorral, GTR-rel,iRacinggel, netKarrel, mindegyiknek sokkal rosszabb a grafikája.
Tehát azt állítod, aki szimulátorozik, a mind kamu ember.

Nem semmi vagy! Gratulálok ehhez a szinthezEz egy jó grafika, de vissza lépés a Shifthez képest. Pont ezt írtam és nem kell megvastagítani a betűket, anélkül is mindenki ugyanolyan jól olvashatja
-
MrBrooks
tag
bokroslajos írta:
"kiaf érdekelnek a fák textúrái, vagy hogy tényleg 3D-s e vagy csak 2x 2D-s síkok ha vezetés közben csak elsuhansz mellettük?"Nézd, 2011-et írunk, a grafika igenis fontos eleme ennek az iparnak, ugyanis a szemeden keresztül kapod a legtöbb infót a külvilágból, nem beszélve arról, hogy ennél láttunk már jobbat is KORÁBBAN. Szóval azok akik azt mondják nem számít a grafika mert csak a vezetési élményen van a hangsúly azok kamu emberek. Ha vezetési élményre vágynál valójában, akkor nem egy szoftver előtt gubbasztanál. Ennyi. Az összképbe egy játék esetében sok mindentől beletartozik, javarészt a graf. is. És ez egy VISSZALÉPÉS az elődhöz képest.
Sorry

-
bokrosolajos
őstag
válasz
_Volkovy_
#99
üzenetére
Így van a csúszáshatár az, amikor már kúszik az autó de még nem esett le az ívről, köszönöm a kiegészítést!

"I've played Shift 1 and initially Shift 2's handling felt a bit better. I think the screeching-for-many-seconds-but-there's-still-more-grip-oh-no-now-it's-gone is no more."
Ezzel is teljesen egyet értek. Meg azzal is, hogy az ideális íven túl ott vannak versenyben a gumidarabkák, amiket felver a kerkékdobra, elég életszerűre megcsinálták, persze, mint minden hangmérnöki munka, kissé túlzó, de legalább van. A szélvédőre plattyogó rovarokat viszont nem hiányolnám
-
Kleroo
veterán
Egész szimpatikus kis játék lett.
Grafika rendben van.
Az irányítása is egész jó. Bár a kocsik megcsúszása nem vmi szimulátoros.(nem érezni,hogy hol a határ,vmint túl kis tempónál is lesodródnak a kocsik)
A bukósisakos nézet remek! első játék,ahol oda néz a kamera,ahova énis néznék(általában csak tengeribeteg szoktam lenni az ilyenektől.Amolyan híg-szimulátor.
Ez tetszik mint nfs.
Könnyed kikapcsolódás értelmes embereknek
Új hozzászólás Aktív témák

- Apple iPhone 12 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Pro Max 256GB Blue Titanium-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4240
- Game Pass Ultimate előfizetés azonnal, problémamentesen, méghozzá OLCSÓN! Immáron 8 éve!
- iPhone XR 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3993, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi




Ezt képes volt pár ujraindítás reset miegymás után is megcsinálni. Aztán nagynehezen megnyertem automatával azóta megjegyzi a beállításokat.


(a virágbóti persze már 2. napja megy szépen)
(ez a limited edition miatt van, vagy mindenkinek ekkortól lehet tolni a game-t?) 



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
ehéz felfogni, hogy neked? Nálam nem ilyen, pedig csak 360°-on toltam. De


