- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Drága bluetooth tagek olcsóbb alternatívái (MiLi MiTag, LiTag, OTAG, stb.)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bokrosolajos
őstag
válasz
Dantenero72
#1018
üzenetére
Az a 7 mp az 7 perc
, és mivel téli időben, jeges Nordschleifén futotta, első helyre érdemes! -
bokrosolajos
őstag
Legends DLC viszont ígéretesnek tűnik, főleg, hogy korabeli pályák, és új karrier mód csatlakozik hozzá
Kedvenc érám, de nem tudom a GTL mellett labdába tud-e rúgni
-
bokrosolajos
őstag
OFF
GT5: Ezt csak most találtam,de teljesen kiakasztott ...Nagyon sokan dicsérik ezt a játékot, de így elnézve a fizikája nagy nulla. A kocsi úgy követi az aszfaltot, mintha Flymo légpárnás fűnyíró lenne. Semmi futómű, rugók, lengéscsillapítás zéró, ha az egyik oldala felszalad egy kerékvetőre,megdől a kasztni, mintha egy matchboxot küldenénk az ajtó küszöbnek
Aztán mi ez a nagy füstölés a kanyarban? Ferrari mérnökeit azonnal rúgnák ki, a sperr difis csoda járgány ezt művelné... A másik, hogy ha kifelejtették a sperrt, akkor meg miért a kanyar külső oldalon van a gumi füst? Hiszen a belső oldali keréknek a forgási sebessége a nagyobb, azért füstölnek el, mert szétpörgeti a jármű - de mint mondtam ez is csak akkor, ha nincs benne sperr. Szóval totális káosz.De még a grafikája is évtizeddel le van maradva
Na, ezek után hasonlítsa valaki akár csak a Shift2-höz, pláne Shifthez.
ON -
-
bokrosolajos
őstag
Egy kis Nürburgringi eredmény+video az Alfa Giulietta QV-vel és VWQ GTI-vel

1 MERCEDES SLS AMG (571 CV) 7’40”90
2 BMW M3 COUPÉ (420 CV) 8’14”60
3 MITSUBISHI LANCER 2.0 GSR EVOLUTION (295 CV) 8’26”30
4 RENAULT MÉGANE COUPÉ 2.0T 16 V RS (250 CV) 8’28”10
5 ALFA GIULIETTA QV (235 CV) 8’30”39
6 VOLKSWAGEN GOLF 2.0 GTI (211 CV) 8’34”77
7 LEXUS IS F (423 CV) 8’35”20
8 MAZDA 3 2.3 MPS (260 CV) 8’39”40
9 PORSCHE CAYENNE GTS (405 CV) 8’40”70
10 MERCEDES E SW63 AMG (514 CV) 8’44”10 -
bokrosolajos
őstag
Kettőt? Én egyet sem!
200°-os kormányszöggel hogy lehet játszani? Nem te vagy az első akinél ezt olvasom. Ehhez még hozzá lehetne tenni, hogy egyébként 900°-os kormánnyal
AMD_ok: jobb vagy mint egy profi. Szerezz egy kis pénzt, és indulj egy igazi bajnokságban

Szerencsétlen ember egy bemutatón, egy nem számára beállított kormány konfigon,alap játékkal, mod és minden segítség nélkül, egy körön a média kedvéért futotta ezt.Valószínű, hogy szimulátorban kijönne a tehetsége, de olyan programban, amit arra terveztek, hogy egy arab tevehajcsár is élvezze a versenyzést, ez elhanyagolható különbség.
Illetve a profik számára hátrány
-
bokrosolajos
őstag
Kipróbáltam a lengyel modot. Egész ígéretes, a hátsókerekes autók most már kezdenek hasonlítani a valóshoz. Nem teljesen jó, mert alacsony sebességen elforgatja a kerekeket, de nagy tempónál nem lehet játszani továbbra sem a gázpedál állással
Ezen kívül, az RWD autók elkezdtek nagyon orrtolósak lenni,azok is, amikben sperr van - itt valamit nagyon leegyszerűsítettek.
Kicsit még gyúrni kell rá, de egyébként ígéretes!Azt viszont nem értem,hogy miért nem tudom vele elfordítani a kocsikat a kanyarban, mert a beállításokon, setupokon nem változtattam. Olyan,mintha fixen be lenne állítva valami nagyobb kormányszög, amihez kevés az én 360°-om

Most így kénytelen voltam vissza másolni a fizikát. De ha van rá válasz akkor megint nekiesem!
Addig is egy kis OFF
DiRT3 night run
-
bokrosolajos
őstag
NeoExDeath: még sosem találkoztam ilyen hibával. Nem lehet, hogy valamilyen modot telepítettél rá? Abban van olyan, hogy eltünteti a pilótát az egyik kameranézetben

Az AI erőszakosságával nincs baj, mert az ember lerázná őket, de! A forgatókönyv szerinti esemény sorozatokkal van a baj, tök mindegy, hogy milyen szögből, hogy koccolod, téged vagy megfordít - miközben ő tovább tud haladni, vagy a palánkkal szembe állsz meg
A másik probléma, hogy azon az ugratón, ahol el kell venni a gázból, különben hűtőre érkezel, ott ők teligázon sem buknak orra, illetve a kanyarok előtt, mikor van két autónyi előnyöd, és körről-körre később fékezel, hirtelen elé kerülNa az ilyenektől kapok idegbajt, meg hogy nem minden RWD autó működik úgy, ahogy szeretném
Most már a játékmenet sem igazán köt le, s mivel a grafikája elmarad az első résztől, a z autó modokat sem várom annyira
Hozzá teszem, azért bármelyik szimulátornak csak ilyenfoslenne a megjelenítése, összepisilném a bokám a gyönyörtől
-
bokrosolajos
őstag
válasz
bokrosolajos
#804
üzenetére
Addig is ajánlom ezt a videot.Nagyon tanulságos pixeles vagy nem pixeles témakörben

-
bokrosolajos
őstag
válasz
TannerHUN
#796
üzenetére
Az a baj, hogy halvény lila gőzöm nincs róla,miről beszélsz!
Vegyük az alapnak ezt a képet, mentsd le, és jelöld be paint-tel, hogy konkrétan mivel van bajod, utána megvitatjuk!
Én nem látok rajta semmi pixelesedést. Mint mondtam, készítettemmár modot rF alá, ahol 2048x2048-as texturákat használtam és nagyjából ugyanilyen volt a sim engine-jétől -
bokrosolajos
őstag
válasz
heihachi
#790
üzenetére
Most már értem!
Nyilván a z Mp/h / Km/h váltó a ludas a dologban, mert 188 mérföld az pont oda esik az analog órán. Nekem is feltűnt párszor, hogy bizonyos autókkal 180-190 között haladtam és leszabályzott, mikor annak a típusnak jjóval többet kellene mennie
Ezek szerint egy újabb bug: csak mérföldben mutat a digitális kijelző
-
bokrosolajos
őstag
válasz
heihachi
#787
üzenetére
Ilyen simán előfordulhat és ezzel nincs különösebb baj +1 Km/ó
Nekem az egyik kocsim az életben ha napi km számlálót nézetem, akkor 50-60 km távval téved, pedig ugyanaz a fedélzeti computer, ugyanarra a kijelzőre ír
Aztán mégsem jön össze neki. Akik ugyanilyen autót birtokolnak, azoknál ugyanez a hiba jelentkezett -
bokrosolajos
őstag
-
bokrosolajos
őstag
válasz
Unbaised-Ben
#757
üzenetére
Igen, ez az! Köszönöm

TannerHUNnak valami baj lehet a gépével. Nincs semmi baj ezekkel az órákkal, mindegyik mutatója működik rajta.
A kvarcórát meg inkább szégyelljék a japánok, hogy valaha is autóba tették SZVSZGumpert Apolló meg nagyon jól vezethető autó.
cikkből: "Sok utolsó helyezés, számtalan rommá tört autó, a tuningképernyő birizgálásával töltött hosszú órák vezetnek az első dobogós helyezéshez, utána azonban tényleg nincs megállás."
Érdekes, rögtön az első versenyt megnyertem,és azóta az összes időfutamot is.

-
bokrosolajos
őstag
Az a helyzet, hogy a beltér nagyon jól meg lett csinálva a Shift2-ben. Minden eddigi játéknál részletesebb, aprólékosan kidolgozott! Mondok egy példát, amit az életben is volt időm sokat nézegetni, és még rF modot is készítettem, igyekeztem a lehető legtöbbet kihozni belőle...
Lancia Integrale Evo II: hogy azt mondjam, a kartámasz az ajtónyitóval együtt, plasztikusan meg van formálva és nem csak rajz, mint a többi játékban (azt hiszem NFS Most Wanted óta kering különböző konverziókban). De ami a legütősebb, mitől hanyatt vágtam magam, az a night vision effect. Az Integrale esetében még a kilencvenes évekre jellemző óra előlapi világítás is létezett, ami itt szépen ki is van dolgozva, nem csak hátulról világítanak a műszerfal lapok, hanem ha megnézitek éjjeli futamon, látszik a két felső izzó is!
Akartam róla videót rögzíteni, csak mindig elfelejtettem
Fura lett azzal együtt a Shift2, hogy sok mindenben fejlődött (irányíthatóság, beltér, light glow), sok minden pedig leegyszerűsödött (pálya elemek, AI)
Nekem olyan, mintha egy másik fejlesztői társaság készítette volna, felhasználva az előd stíluselemeit... -
bokrosolajos
őstag
válasz
szab.tam
#624
üzenetére
szab.tam: Setupban rányomsz alul,hogy Quicksetup, és amikor ott átvált, ahogy a Shift 1
együgyűségévelegyszerűségével állíthatod (Nagy leszorítóerő vs nagy végsebesség stb.)Barthezz2: az életben sem könnyű 160 felett autózni a Nordschleifén, akármilyen jó sportkocsival sem
Kivétel az NFS, TDU, Worldracing stb.típusú játékokban
NFS =/= Shift
Az AI részével teljes mértékben egyet tudok érteni, élvezhetetlen. rF alatt érdekes módon lehet korrekt versenyző AI ellen menni,ott le tudták programozni... -
bokrosolajos
őstag
válasz
Unbaised-Ben
#587
üzenetére
Ez a level nem jelent semmit, mert ez a játék mindenre pontokat ad, arra is ha ügyesen vezetsz, meg arra is ha töröd-zúzod

Inkább az lenne érdekes, végig lehet-e vinni drift nélkül az egészet! -
bokrosolajos
őstag
válasz
Barcelinho
#581
üzenetére
Nem csodálom, hogy neked borzalmas és csalódás, ha a Most Wanted a kedvenced

A Shift-tel új csapásba kezdtek, ami az igényesebb játékosok felé nyitást jelezte. A Shift2 nevéből pedig már el is hagyták az NFS-t, nagyon helyesen.Tegnap kipróbáltam a játékbeli AA-t. Semmi összefüggés nincs benne, de akkor tükröződött a szélvédő! Persze játszhatatlan lett az FPS esés miatt, de ott volt.
Érdekes, hogy nem a Shadow szintjén lehet bekapcsolni, de hát ez egy ilyen fura megoldásokkal teli gáma
szab.tamnak igazat adok, a Shift2 első érzetre is jobb, mint a Shift valaha volt akármilyen moddal. Sőt, mint írtam, nagyon realisztikus lehet jó kormány beálíltással
Csak azoka hülye előre leprogramozott forgatókönyvek ne lennének, az veszi elé az egész savát.. Mondjuk ezért szeretem jobban a hotlapolást, mint karriert
-
bokrosolajos
őstag
-
bokrosolajos
őstag
Azt szeretném kérdezni azoktól, akiknek jobb teljesítményű videokarija van, hogy náluk is hiányzik a szélvédő?
A Shiftben még volt, és tükröződött is rajta a műszerfal!
Ebben meg csak nézek ki a nagy semmin, mint egy öt-tíz évvel ezelőtti játékban -
bokrosolajos
őstag
Road America csíkhoz nem tudok mit szólni, én hardcore fokozatban tolom, nekem ne zöldeljen, pirosazzon rá a pályára a hülye tévéjáték!

Eddig minden időfutamot maximálissal nyertem, a versenyeket pedig kettő kivételével -egyiken második, másikon harmadik lettem (Egyszer újra indítottam, mert kilöktek és nem volt kedvem újra autózni az előnyért)
Igen a garázs beállítás számít, el kell menteni az adott pályára, vagy pályatípusra, vagy kompletten egy beállítást egy autóra. Akkor azt fogja használni rácsing alatt is
Van egy olyan bugja, hogy verseny közben megállítod, aztán folytatod, akkor a kormány reseteli magát és nem veszi figyelembe a játék vezérlését
-
bokrosolajos
őstag
Tegnap elértem a karrier mód felét. Ha ez így megy, hétvégére kész vagyok a játékkal. Ennyi ???
Most jut eszembe, drifttel egyáltalán nem foglalkoztam
-
bokrosolajos
őstag
dokar:
Szerintem ez hülyeség, mert van:
- Steering sensitivity
- Speed sensitivity
Meg ha jól emlékszem valami pedál esetében is. Ha az általad etalonnak tartott kalauzt olvasod ott egy bekezdéssel feljebb taglalják a Speed sensitivityt, hogy érdemes kinullázni, különben elvész a valóság fíling, és a versenysportban sem használják
De mindenki úgy állítja be magának, ahogy neki jól esik, olyan leírás alapján, ami neki a Szentírás. Ki kell próbálni, más különben csak hit kérdése marad!
heihachi: a Viperes próbát én is szívtam. NEm értem egyébként, hogy az RWD autóknál a kanyarív közepétől rúgom ki a padlót és semmivel sem akarja jobban befordítani... Szerintem itt nagyon elkrták a fizikát!
A másik, amit mondasz, van valami városi pálya (éjjel), ahol akármekkorát ugratsz, orra esel, ha tartod a többi gép sebességét. Ha lassítasz, hogy kerekekre érkezz, akkor ők meg elhúznak gond nélkül ...

-
bokrosolajos
őstag
Ezekben a Shiftekben a karrier mód egyszerűen élvezhetetlen!
Versenypályán annyival vagyok jobb, hogy két körös versenyen adok egy felet, de a fantasy utcai pályákon később fékezek, mint az AI, hamarabb gyorsítok ki, a kanyar előtt még egy autóval mögöttem látom a tükörben, a kanyarból kiérve meg külső íven elém kerül
A másik, hogy szinte mindegy milyen csetepatéba kerülsz, 99%, hogy orral a palánk felé beszorulsz amíg az egész mezőny elhalad ... F*ckFocus ST C823 setup utcai és sprint pályákra:
Brake balance 38
Brake Pressure 12Steering Lock 19
Caster 13F Toe 31
R Toe 21F Camber 20
R Camber 20Ride Height F/R 3
Downforce F/R 5 -
bokrosolajos
őstag
-
bokrosolajos
őstag
Próbáltam Fraps-szel rögzíteni a replayt, és volt, amikor 5 fps-re leesett, pedig csak 1 gép volt a kamera látószögében. Ezt a játékot marhára elrontották valamivel
Kormány lagról ne beszéljünk, ha nincs kikapcsolva minden segítség, nincs 100%-on az érzékenység, és nem néztük meg a telemetriát... SZVSZ
Az az Impreza borzalmasan néz ki!
Ilyen ócska szar sufni tuningot még az életemben nem láttam. A hátsó vasalódeszka rajta kétszer olyan széles, mint az autó, egy zebránál kb midnen ott álló gyalogost lefejezne
Az Integrale-ét is elrontották, lefelé van álíltva a hátsó szárny, mint a Forzanál. Ha meg bódé 3-ast választot valami Golf I első szoknya figyel az ég felé. Borzalom!
AI-n nem lehet állítani? Ha neki csapnak a szalagkorlátnak (Szerintem ez az egyetlen animé van leprogramozva
), akkor is egy körön belül utolérem őket... Túl gyengék! -
bokrosolajos
őstag
pzske én is DFGT-vel tolom és teljes egészében használja mindegyik pedált. Kiválasztottad a profilját? Separated vagy Combined módban használod, és annak megfelelőt választottál-e?
Telemetriát nézted? Mert ha ott amint lenyomod és elindul a zöld csík,akkor az azt jelenti hogy használja a teljes pedálutat
Esetleg még nézd meg a pedál érzékenység mire van a játékban állítva, és hogy minden Assistant kil egyen kapcsolva -
bokrosolajos
őstag
Sikerült. Leszedtem egy 11-es, de az sem volt jó. Végül CC-ben mindent default-ra állítottam és ez megoldotta


( HD4650 1GB )Viszont így legalább megfigyeltem a következő jelenséget: Ha a Shadow-t
- OFF-ra teszem, olyan a játék, mint egy GTR, semmi effekt, színes mint egy nyolcvanas évekbeli videojáték, brldő nézretben gyurma szerű matt műszerfallal
- LOW-ra téve már kezd egészen Shift-re hasonlítani, megjelenik vele: fű, növényzet, mindezek dinamikus árnyéka, köd, gumifüst, féklámpa ragyogás, dinamikus tükröződés a karosszériánEgy szintbeli különbség, de ettől olyan, mintha két külön játékkal játszana az ember

-
bokrosolajos
őstag
Nem kell valakinek egy ATI kártya???
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Agyam kifordul, ez életem első ATIja és mióta megvan, megy a szopás!
Lefrissítettem a legújabb csodás, pár napos driverüket. Eredmény: clone mod max 60Hz. Ok,leszarom. Shift 2 max felbontása 1280x720 pedig a desktop 1440x900-on megy ... Kisebb fokú görcsölés után ez is megoldva. Erre mi történik? Az összes színes kocsi a garázsomban, ami nincs full fóliázva, összefosódik!, Elég ha a színkeverőn egyet lépek, akkor már jó. Ok, lesz@rom, megcsináltam mindet, jó volt.Kiléptem, utána megint összefosódott minden... Kész.Ilyet minek adnak ki?? Ááááá

Visszaállítási pont persze hogy csak a SH2 előtti napról van ... Most nem tudom mit csináljak??? Fenébe, nincs clone módom sem, nem tudom TV-n nézni, legszívesebben felgyújtanám az ATI központjával együtt -
bokrosolajos
őstag
válasz
Dantenero72
#282
üzenetére
Dantenero72: Nem, ez a sebességfüggés, Ha lassabban mész, többet fordít a keréken, míg ha gyorsabban, kevesebbet. HA lineáris a kormánymű, akkor mindig annyit fordít, amennyit te szeretnéd. De azt, hogy a 0-100 érték mit jelent, megint nem lehet tudni, mint az első résznél
NeoExDeath: Bocsánat, kontrollerhez tök hülye vagyok

-
bokrosolajos
őstag
válasz
NeoExDeath
#275
üzenetére
Valami gebasz van ezzel! Steering sensitivity a kormányérzékenység, Ha leveszed 15-re, akkor nyúlós, laggolós szar lesz, olyan, amilyen alapból majdnem a játék

A Speed sensitivityt vedd nullára, akkor lineáris lesz a kormány, és nem sebességfüggő (persze ha valaki utcai autó érzést akarja viszont kapni)Adolfka_: Az életben minden autó alapvetően egyenesen akar futni, tehát nem elsősorban beállítás kérdése szvsz
Azért ezen elgondolkozhatnál kicsit, hogy miért lehet !
Ajánlanám az Utánfutás című részt elolvasni! Ha nem állítanának be ilyet az utcai autókra, nem tekeredne vissza a kormányod, és rövid távon az árokba kötnél ki, autóstól
Vagy azt gondoltad, hogy a kocsi szervója tekeri középre ? Futóművesnél mikor járt utoljára az autód?
-
bokrosolajos
őstag
válasz
Adolfka_
#261
üzenetére
DFGT-m van most. Nem használok profileres beállítást, iletve annyit, hogy 360°-on megy
A problémádra lehet gyógyír a következők valamelyike, esetleg a kombinációjaSteering lock: ha kisebb értékre állítod, sokkal precízebben irányíthatod az autód, kevésbé csúszkálsz és koptatod a gumid, cserébe egyenesben kóválygósabb lesz. Ha nagyobb értékre állítod, akkor sokkal határozottabb lesz hosszú, gyors egyenesekben, szinte azt érzed, hogy mindig egyenesen akar futni, és jelentősen felkeményedik, középre áll
Vedd a Steering sensitivityt 100-ra, a Speed sensitivity-t 0-ra (ebben nincs összhang, van aki szerint 50 az alap, szerintem a nulla)
Letölthetsz egy dinput8.dll-t ezzel a lagot csökkentheted
Kiveszed a pipát az Allow game to use their own settings (vagy hasonló) szöveg elől a profilerből, ilyenkor teljesen mindegy, melyik játék, azt a beállítást akarja használni
Beállítod az aktuális gépeden a futóművet ízlésednek megfelelően. Ehhez találsz segítséget itt
(egyszer lenen időm, lefordítanám és közzé tenném, de lehet már valaki készített hasonlót) -
bokrosolajos
őstag
válasz
heihachi
#258
üzenetére
Ja, remélem leesett, hogy április elsejei tréfa

OFF Eleve túlkormányzott volt, és az volt úgy a jó!

Egyébként ha érdekel, az N-es vagy értsd utcai spec. autóknál amikor az ALS működésbe lépett, akkor problémák merültek fel a fékerő elosztással, mert az IC lábainak száma miatt olyankor két szenzortól nem kapta a jelet. Ezt kellett megoldani, amit sajnos nekem még nem sikerült, de végül fake adtok időszakos betolásával összejött. Így viszont bármelyik programra, bármikor utólag fel lehetett tolni a laptoprólON: RBR-hez nem is hasonlítottam még, ne keverjük azért össze a dolgokat

Azon gondolkodtam tegnap este -csak nem voltam gép közelben -, hogy a setupokat vajon hol tárolja, és lehetne-e küldeni, megosztani őket?
-
bokrosolajos
őstag
válasz
heihachi
#254
üzenetére
Ezért kerítettél ekkora karakter-tengert, hogy ezt ide vághasd a képembe? Nem gúnyos az, csak vicces.
Akár hiszed, akár nem, egy FWD autó is dobálhatja hátulját, simán lehet akár túlkormányzott, ha azt hiszed, hogy egyértelműen kijelenthető melyik hajtás hogyan viselkedik, rettenetesen el vagy tévelyedve! Nem 1:1 a hozzáfeleltetés.
MOTEC-et ismerem, az egyik magyar rali csapatnál, akik Subaru felkészítésével foglalkoznak, kelleltt ALS-t programozni
Az iRacing a kedvencem. De még nem tudtam eldönteni, hogy az LFS vagy az iRacing tetszik-e jobban. Az amcsi a legszebb grafikával bír, és mint olyan, ez is hozzátesz a valóságérzethez. Viszont az LFS az egyetlen, amiben olyan FOV-t állíthatsz be, amit igazából észlelsz a kocsi belterében. De legjobban a GTR Evo val lehet versenyezni.
De pályázni annyira nem szeretek, mert nem megy nekem, ezért mindig az RBR-nél kötök ki, de szigorúan a francia szakaszok mellőzésével.Mérnök úr: bárki lehet király egy adott közösségben. Vannak is erre szakosított intézmények, ahol jól elférnek egymás mellett a királyok, császárok

Egyébként meg mit akarod bizonygatni, hogy ez szimulátor? Mert én pont nem erről beszélek, de téged úgy látszik, nem lehet leállítani. Csak annyit mondtam, hogy mindent lehet állítani, még ha nem is egzakt értékekkel, hanem csúszkákkal, már akkora előre lépés az eddigi arcade fosokhoz képest, ami mutatja azt az irányt, amit az igények felmérése után jelöltek ki
De mielőtt neki látnál, és elkezdenéd a kisregényed, javaslom, hogy fordulj szembe egy falinaptárral

Lényegében: ennyi.
-
bokrosolajos
őstag
válasz
Adolfka_
#248
üzenetére
Adolfka_: Igen, de ennek semmi köze az auto centerhez.
Azt én soha, semmilyen szimulátoron nem használom, mert semmi köze a valósághoz. Ha rendesen be van állítva a futómű, akkor úgyis egyenesbe kerül az autó ahogy kihajtasz a kanyarból, pont mint a valódi életben.
A probléma tehát nem ezzel van baj, hanem, hogy megszoktad, hogy akármit csinálsz utána középre áll.heihachi: állítsd be. Ez egy ilyen játék, nem pedig az, amikor mindennel, mindenhol jól és hibamentesen m,ehetsz, vagy lepattansz a szalagkorlátról és folytatod

Tényleg érthetetlen: ha egy játék nem elég "szimulátoros", akkor az a baj, ha meg mindent be lehet állítani, akkor meg, hogy miért van bénára hangolva?

-
bokrosolajos
őstag
A végén kiderül, hogy mégis csak jó kis gáma!

Egyébként GT-m van és nekem semmi bajom a gázpedál érzékenységgel: tolja az elejétől, ha a telemetriát figyelem, látható
Látom rácuppantatok a GTI-re, meg a Evo2-es Mercire. Alap kocsit hogy lehet faragni abból, amit már fejlesztettünk? Vagy meg lehet vásárolni újból? (most nem tudom kipróbálni)
-
bokrosolajos
őstag
válasz
bokrosolajos
#187
üzenetére
Kíváncsian várom a videóm után a reakciókat!
Mégis hogy lehet, hogy lefűzöm a brno-i pályát egyetlen guminyekkenés nélkül(!) ezzel a szar játékkal, amiben a legapróbb kormánymozdulatra is -mint tudjuk- keresztbe áll a kocsi enyhe kanyarban

Enton: OK, meggyőztél
-
bokrosolajos
őstag
A beígért videó letölthető innen. Ha valakinek kell jobb minőségben, akad az is
-
bokrosolajos
őstag
Napfényes versenyzést mindenkinek!
Töltöm a beígért videót!Addig is
Tipp: Nevezzétek át a shift2u alatt a Movies foldert (pl. MoviesX-re) Ezzel kilövitek az összes idegesítő videót ! De szerintem törölhetitek is, akkor 1GB helyet nyertek
Megnéztem sok összehasonlítást, a grafikája tényleg sokkal gyengébb, mint a Shifté (sőt DiRT, is messze jobb)
Az AI ellenfelek ellen versenyezni hülyeség, most is olyan agresszorok, mint az első részben. Illetve, lehet csak nekem tűnt fel, de ha bárkivel konfliktus alakul ki, mindig a palánkhoz ragaszt, ezt a hülyeséget nem tudom hogy hozták össze az EA-sok?
Hotlapra, egymás ellen kíválló a játék, főleg a setupolás lehetősége miatt
-
bokrosolajos
őstag
Komolyan mondom, olyanok fikázzák (grafikát hagyjuk), akik
1. nem tudnak vezetni
2. nem tudnak setupolni
3. nem is próbáltákEzt így ahogy van, felvéshetitek az 1 hsz-be!
Tudtátok, hogy szinte mindent be lehet álíltani az autón (Caster, Camber, Toe, Ride Height, Sway bar stb. FOV-t nem találom továbbra sem), minden egyes pályára, saját setupot használni?
Nagyon egyszerű a történet, vettem egy 2500 USD-s fostalicska Golf I GTI-t, ami a hasára rogyva várta új gazdáját. Össze-vissza kóválygott az úton, kanyarban kisodródott, keresztbe állt.
Aztán vettem rá egy utcai sportpack futóművet, egy retro kf felnit, és elkezdtem felkonfigolni az autót (-4 cm ültetés elől, 2 hátul) Steering lockot lehúztam 14°-ra, és utána egyből mintha sínen húznák a kicsikét, úgy fekszi az utat!!!!
Készítettem videót, ahogy én vezetem, egyszer sem nyikkan meg a gumi, nem áll keresztbe, nem sodródik ki, pont olyan vezetni,mint GTR Evoban, higyjetek nekemAlapból direkt rosszul van belőve minden kocsi, hogy foglalkozzatok vele (mint anno RBR)
Holnap feltolom
-
bokrosolajos
őstag
válasz
NeoExDeath
#143
üzenetére
Azt én is!
-
bokrosolajos
őstag
Ez csak a karrier mód elején van így. Én már autóztam matricás AI-vel.
A színekről : teljesen a saját tippem, de az előző verziónál a sok gyík, aki csak gép előtt vezetett bepanaszolta, hogy bénák a színek, nem realisztikus, még modot is készítettek rá. Pedig DE. Na most lehet ezért tértek vissza a fotórealisztikus helyett a videojáték szintre
De majd jön miszterbukk, és jól lehurrog, hogy nem is igaz, mert ez így igazi sz.i.m.u.l.á.t.o.r. (Remélem jól idéztem fejből, és nem tett pontot az s és a z közé!)

UPDATE: Vissza néztem. Sajnos, betűzni sem képes a szavakat.

-
bokrosolajos
őstag
NOD
ehéz felfogni, hogy neked? Nálam nem ilyen, pedig csak 360°-on toltam. De neki sem
Mégis csak nálad lesz a probléma! Próbáld ki, hogy a steering sensitivityt 100%-ra,a speed sensitivytit meg 0%-ra állítod. Vagy ahogy neked jobban esik.MrBrooks ki mondta, hogy nem számít? Azt mondom nem zavaró. Mert ha zavaró lenne, már senki nem játszana RBR-rel, rFactorral, GTR-rel,iRacinggel, netKarrel, mindegyiknek sokkal rosszabb a grafikája.
Tehát azt állítod, aki szimulátorozik, a mind kamu ember.

Nem semmi vagy! Gratulálok ehhez a szinthezEz egy jó grafika, de vissza lépés a Shifthez képest. Pont ezt írtam és nem kell megvastagítani a betűket, anélkül is mindenki ugyanolyan jól olvashatja
-
bokrosolajos
őstag
válasz
_Volkovy_
#99
üzenetére
Így van a csúszáshatár az, amikor már kúszik az autó de még nem esett le az ívről, köszönöm a kiegészítést!

"I've played Shift 1 and initially Shift 2's handling felt a bit better. I think the screeching-for-many-seconds-but-there's-still-more-grip-oh-no-now-it's-gone is no more."
Ezzel is teljesen egyet értek. Meg azzal is, hogy az ideális íven túl ott vannak versenyben a gumidarabkák, amiket felver a kerkékdobra, elég életszerűre megcsinálták, persze, mint minden hangmérnöki munka, kissé túlzó, de legalább van. A szélvédőre plattyogó rovarokat viszont nem hiányolnám
-
bokrosolajos
őstag
Igaz, nem autópálya, mert ez csak egy Nordschleife
de azért látható, hogy egész korrekten lehet kormányozni (na nem a video készítőjére értem) Egyébként ezt írta hozzá "The sound of the M3 is totally off, but the handling seemed great"/ Sehol nem látom a sokat emlegetett keresztbe-farolós elszállásokat /
Egyébként az előttem szóló jól meg is fogalmazta a lényeget: kiaf érdekelnek a fák textúrái, vagy hogy tényleg 3D-s e vagy csak 2x 2D-s síkok ha vezetés közben csak elsuhansz mellettük?
rF-ben vagy RBR-ben érekel valamit, hogy folyton szembe fordulnak a fák ?
Egyébként amit írtam a gumi melegedésről az igaz a fékekre is. GT 5-öt nem ismerem, én arcade autós játékban még nem találkoztam ilyennel
Akinek meg nem eléggé szimulátor ne használja, ilyen egyszerű. Tökéletes egyik sincs...
-
bokrosolajos
őstag
OK, ezt én neked el is hiszem, csak valaki árulja már el, hogyan mehettek ilyen kocsikkal, mióta játszotok vele, mert én csak tegnap este kezdtem,. és ahogy látom, csak karrier mód van, amit egy szintig minimum végig kell vinni, hogy egyáltalán autót vehess?!
A másik kérdésem, hogy Alfát miért nem lehet választani, ha azonos kategóriában már találkoztam vele a pályán?

További kérdésem, hogy az ülés távolságot lehet-e valamivel állítani, vagy várjunk egy FOV unpackolt xml túrásra?Azt sem értem, miért nincs pálya ment (tv) kamera a visszajátszásnál?
-
bokrosolajos
őstag
hunfatal:Az első résznél szinte bármi jobb

vhunor: ha sírnak a gumik, akkor pedig csúszik az autó, ez ilyen egyszerű fizika! Ugyanis ha sírnak, azt jelenti, hogy nem tapadnak rendesen, ergo folyamatosan csúszik.
Illetve, az ívbelső kerekek forgása gyorsabb, akkor adnak ki még a gumik síró hangot, csúszás nélkül, de Evo esetében ez kizárt a sperr miatt, ugye
-
bokrosolajos
őstag
NOD: Bazze, nem tudsz leakadni a legkevésbé sem egzakt kifejezéseidtől, mint a saját inercia-rendszerben létező kanyar az autópályántól?

Komolyan ez nagyon vicces, amit itt adsz elő. Autópályán nincs kanyar, csak ívelt egyenes. (Illetve, az M7-esen Balaton felől Budaörsi M1 csatlakozópont előtt, a vasút alatt igen, nem is értem, annak idején a szocializmusban hogyan vehették át)De kíváncsian várom, melyik az a 130-as autópálya "kanyar", amit te csúszáshatáron vettél be, mert én az zárójelest már egyszer 190+ sikerült abszolválnom, pedig ez a legdurvább itt, Magyarországon. Illetve, hogy a Shift2-ben hol van autópálya, amihez hasonlítod

De nekünk nincs is miről beszélni, ha szerinted a DiRT kocka kanyarodása az életszerűbb...Mr.Csizmás : milyen fizikai modellezést dicsértem a Shift2 esetében?
heihachi: mi van ha kipróbálja? Talán az, hogy rájön, hogy ott is csúszkálnak az autók, mert ilyenek a valóságban is!
Nem lehet, hogy valami másik játékot próbáltál, mert amiket írsz, egyáltalán nem igazak erre a Shift2 nevű játékra.
Az elől kaparós kocsik tolják ki az orrukat, egyáltalán nem túlkormányozottak, mint ahogy írod. Nem is lehet kijönni teli gázon, van ahol el kell belőle venni
Azt nem tudom, hogyan próbáltad ki az Astont, én még csak 1 Focusszal próbáltam, fogalmam sincs hanyadik szint kell ahhoz, hogy AM-t vehessen az ember ?
Ezerrel kanyarba-ezerrel ki: itt sem működik, megint nem tudom miről beszélsz, de a te készülékedben lehet a hiba, ismét csak ajánlani tudom, hogy kapcsolj ki minden segítségetSehol nem hasonlítottam az RBR-hez -amit szeretek és használok, ajánlottam kipróbálásra. (Illetve de, abban is van olyan, hogy lekoccolsz valamit és felrepül a levegőbe az autó
, már emlékszem )A GTR Evohoz pedig a FFB effekteket hasonlítottam, amit a futómű ad át a kezedbe, és ezt most is vállalom, sőt, mint említettem az összes Simbin játékban ilyen.
Valóság-érzetre messze felül múlja az egyet, ebben sem értem mi a probléma, a Shift az OH moddal sem olyan pontos, mint ez a kettes?!MrBrooks: a teljes hsz-ed igaz. Sajnos, a grafika visszalépés az időben
-
bokrosolajos
őstag
Szerintem te valamit rosszul csinálsz
kapcsold ki a hülye segítségeket, jelentősen javul a helyzet
DiRT is akkor lett valamire való, amikor megcsinálták hozzá a fizika modot, mert addig bármilyen béna gyerek elvezette, onnan kezdve meg mentek az útról lecsúszások
Lehet neked azért nem valóságos, mert az életben soha nem autózol csúszáshatáron?Pedig nem kell hozzá nagy sebesség, minden relatív (mi az, hogy "enyhe kanyar", "közepes kanyar"?), elég egy budaörsi Tesco beton körforgalom és 30-40-nél is odacsaphatod a szegélynek a felnid, de ha ismered a kocsid és tökös is vagy, akár 40-50-nel is körbe tekerheted

Nekem nincs semmi bajom azzal, ha neked nem tetszik, csak az érveid nem megfelelőek hozzá
Ez egy nagyon jó játék, élvezetes, szórakoztató. Pont olyan, amire terveznek egy arcade autós game-et.
Van hibája is: ugyanúgy el van szúrva néha az előtted levő autó modellek -mint a WRC-ben, egyes kameráknál- túl kicsik a pálya arányaihoz, és mintha levegőben lebegnének

-
bokrosolajos
őstag
válasz
Mr.Csizmás
#61
üzenetére
Mr.Csizmás: Nem, az azért bukott meg, mert a vezetés helyett szemöldök kiszedésen van a hangsúly

NOD: persze, "százzal", "közepes kanyart" , ezeket a vicces dolgokat nem én mondom

Szerintem aki szerint mintha tükörjégen menne, azok szoktak hozzá az unrealistic NFS gámákhoz, ahol mint a sínen vezethetnél, és 1 mp alatt lefékez nullára a kocsi, legyen szó akármekkora sebességről
Ajánlom, próbálj ki egyszer egy ősrégi RBR-tÉrdekes, én szimulátorozok, és végig tudtam vinni íven az összes eddigi pályán (illetve a kitalált helyszínek nem olyan jók, de amiket ismertem szimekből, Brno, Suzuka), azoknál rendben volt teljesen
-
bokrosolajos
őstag
Nem tudom mit sírtok, kurvajó ez a gáma!
Most hagytam abba,végig vittem az első szintet,de hibával elszállt a játék.Gyorsan össze foglalom, mielőtt elalszom:
- grafika jó, de a Shifté szebb volt. Ellenben Ati 4650-en simán 40+ Fps car+ textura max, trilinear, 1440x900, shadow low!
- fizika jobb (FWD tolja az orrát) - gumi hőmérséklet sokat számít, egy kör kell mire bemelegednek, 3 kör után kopnak. Van G-térkép, gumi erőhatás, olajhő stb. pontosan nem emlékszem
- irányítás kegyetlen jó!- FFB gáláns,érzetre pont ugyanolyan jó, mint a Simbin szimulátorai, nem olyan nyers,mint az rF RealFeellel, megközelítőleg majdnem LFS
Brno pálya nagyon jó, most így alap Focusszal 2:40-et mentem, ezt jegyeztem meg. Fék off, stabilitás kontroll rajta, színes csík, auto shift(tényleg ezt hol lehet kikapcsolni, mert városi pályákra nagyon kell)
Nem találtam felni választót, pedig nyertem az egyik esemény után?!
Amimég kellene egy FOV állítás (vagy ülés távolság állító gomb), mert ami alapból van az vicc, mint pápaszemes kislány a kormánykerékre húzva magát, nem látszik csak a kocsi feleA játékmenet jó, autó tuningolása jobb, mint az 1-ben. sajnálom, hogy a garázs nincs olyan jó,mint a Worldben
Ezt a játékot pár éve elfogadtuk volna simnek - feltéve, ha több mindent lehetne állítani,de mint mondották,itt a versenyzés a lényeg
Valóság-érzetre messze felül múlja az egyet, Gridet, Dirt-öket, egy szinten van a GTR Evo-val
-
bokrosolajos
őstag
Külső nézetből nem is szabad nézni, mert eleve olyan darabos a kanyarodásuk, mint 3D előtti időkben, amikor pár szögből meg volt rajzolva az autó teste, és azokat a sprite-okat cserélgette a játék program
Lehet, hogy elsőre f..ságnak tűnik, e a #4-ben már megírtam sommás véleményemet
Ez egy arcade játék, azok közül az élvezhetőbb - lehet, ha majd ezt is modolják
Az utolsó NFS, a HP2 -azt hiszem- valami nagyon kaki, na, arra aztán lehet mondani, hogy semmi köze a valósághoz. Meg előtte volt valami World vagy ilyesmi, az is.Szimulátorozás között, kikapcsolódásra tökéletes (lehet, még nem ismerem).
Nem úgy, mint a WRC 2010, ami se nem arcade, se nem szimulátor, de még csak nem is szórakoztató
-
bokrosolajos
őstag
heihachi:Tudom, de az eddigi NFS-ek közül messze a Shift 1 + overhaul a legjobb a fizikája.
Ilyeneket egyébként lehet látni rF, RBR, iRacing alatt is... De legjellemzőbb a Farming szimulátorra
v!ct0y: miért, a közúton nem érvényes az alul- illetve túlkormányozottság? Sínen közlekedünk,vagy hogy gondolod ? / Nehogy válaszolj /
-
bokrosolajos
őstag
Van a Shiftben autópálya, ahol 100-zal lehet kanyarodni ?

Nem basszus, nem vezetem még igazi autót. Az eddigi húsz év alatt mindegyik műautó volt, főleg a rali kocsik, azok főleg...
Az RBR is hazudik, mert megcsúszik 100-nál az aszfalton a kocsi. Meg az rFactor is. Igaz, ott 99-nél és 101-nél nem csinálja.
A százról jut eszembe, a nyolcvanas években kaptam egy mesekönyvet, az volt a címe: "Az Octavia százzal megy" -
bokrosolajos
őstag
Grafikailag egy az egyben ua mint a Shift. A Specifikációjában min ATi HD3XX van megadva, ami tök gyenge kari, igaz 512 MB RAM kell neki. Szóval, pénztárcakímélő program
Jut eszembe, lehet ugyanúgy adják ki, mint az első részt, hogy ATi tulajok várhatnak egy hónapot a patch-re

De még az is lehet, megbukik, mint a TDU2, mert ebben sem sok újítást láttam eddig
Új hozzászólás Aktív témák

- PlayStation 5
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Mini PC
- Ingatlanos topic!
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Spórolós topik
- GL.iNet OFF topik
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- Asus Zenbook 14 OLED 2.8K 90Hz HDR 10bit Ryzen5 5600H 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
- Microsoft Surface Laptop 3 13.5" fekete i5-1035G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Intel Xeon E5-2600v4 processzorok készleten 2680v4,2683v4,2697v4,2697Av4(áfás számla, 2 év garancia)
- MacBook Air 13" M4 10cCPU/10cGPU / 16GB / 512GB / Magyar Bill. (Midnight) www.stylebolt.hu
- Sima Vs.Windows Logitech Mx keys s plus és hagyományos Mx keys magyar bemutatása. Új videó linkel
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest

, és mivel téli időben, jeges Nordschleifén futotta, első helyre érdemes!






Kivétel az NFS, TDU, Worldracing stb.típusú játékokban

A Shiftben még volt, és tükröződött is rajta a műszerfal!

), akkor is egy körön belül utolérem őket... Túl gyengék!
![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)

ehéz felfogni, hogy neked? Nálam nem ilyen, pedig csak 360°-on toltam. De


