Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • s1ru2

    aktív tag

    válasz Erdei88 #743 üzenetére

    Az egy a játékban 1531-es öreg Corolla. 997-es jól beállított R32-vel fogtam, de féktávon fenékbe kellet bökön, hozzá az utsó versenyen. És igen a beállítások sokat számítanak.

    Igazából elég sokat játszottam most, már a játékkal 8óra + . Mindenképpen érdemes rászánni azt az időt amíg beállítasz magadnak mindent. Kormány, %-ok egyéb beállítások. Én Elite irányítással játszom HARD-on és nem olyan vészesen bonyolult maga a játék. Nordschleifén sikerült megdönteni a Zonda R ? hivatalos ? rekordot. (ennek nagyon örültem)

    Rengeteget beszéltek itt motor és egyéb hibákról. Ezeket hogyan lehet előhozni, hogy jönnek elő? ( Törés, sérülés fullra van állítva) Mert pl. haverjaim is F1 2010-ben, állandóan defektekkel küzdenek, nekem meg semmi. Vagy ennyire számítana a finomabb stílus :F

    Összességében a játék, nagyon érdekes képet nyújt. Ott vannak pl a bitang kocsik, 800-1000le. nagyon nehezen vezethetőek ami szerintem jó és kevés játékban van így. De ugyanakkor olyan kocsik kezelhetetlenek amik pl a világ élvonalába tartoznak ilyen téren. (pl Gumpert Apollo) A TDU2 vel fölösleges összehasonlítani. Más világ. (halkan megjegyzem itt sztem a sebesség élmény 1000x jobb) A kocsik ingadozás egyenesekben, sztem szintén hülyeség, max ha pokoli szarul gyorsít ki valaki, akkor lehetséges. De akkor sem végig. DB9, Vantage V8, R8, érdekes módon egyik sem imbolygott alattam, halálosan precíz volt mind és ezek messze nem pályaautók. Anyum 50 lovas 106osát meg sem említeném, hogy mennyire precíz :D Így összegezve nem tudom, hogyan merték azt állítani, hogy ez új szintre emeli a szimulátorokat... minden esetre, élvezhető a játék és kellő kihívást tud nyújtani. A drift részéről nem nyilatkozom, mert azzal nem játszom. Talán majd 1x

Új hozzászólás Aktív témák