Új hozzászólás Aktív témák
-
NOD
senior tag
válasz
bokrosolajos
#97
üzenetére
Gondolom nehéz felfogni azt hogy már az egyenesben is kis irányváltoztatásnál (ahogy az enyhe kanyart is értettem tehát MINIMÁLIS mozdulatnál) már csuszik a taknyon a kocsi.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
bokrosolajos
#89
üzenetére
Csúszáshatáron is sikítanak. A művészet megtalálni azt a pontot, ahol a négyből kettő-három már sikít, de még nem esel le az ívről.
-
_Volkovy_
nagyúr
Mivel tudom megszüntetni azt, hogy benézzen a kanyarokba, belső nézetben?
Ezen kívül 100%-osan tetszik, de ez.. Élethű, persze, de ezáltal máshova nézel, mint ahol az autó orra van, hülyét kapok tőle. -
bokrosolajos
őstag
Igaz, nem autópálya, mert ez csak egy Nordschleife
de azért látható, hogy egész korrekten lehet kormányozni (na nem a video készítőjére értem) Egyébként ezt írta hozzá "The sound of the M3 is totally off, but the handling seemed great"/ Sehol nem látom a sokat emlegetett keresztbe-farolós elszállásokat /
Egyébként az előttem szóló jól meg is fogalmazta a lényeget: kiaf érdekelnek a fák textúrái, vagy hogy tényleg 3D-s e vagy csak 2x 2D-s síkok ha vezetés közben csak elsuhansz mellettük?
rF-ben vagy RBR-ben érekel valamit, hogy folyton szembe fordulnak a fák ?
Egyébként amit írtam a gumi melegedésről az igaz a fékekre is. GT 5-öt nem ismerem, én arcade autós játékban még nem találkoztam ilyennel
Akinek meg nem eléggé szimulátor ne használja, ilyen egyszerű. Tökéletes egyik sincs...
-
creedszl
senior tag
néztem hogy beraktatok képeket a grafika összehasonlítására, gondoltam megnézem mi is a helyzet.
full hd-ban minden maxon néztem a két részt és azt kell hogy mondjam nagyjából ugyan az.a színvilág viszont más de aki akarja tudja korrigálni.a textúra lehet kicsit gyengébb a 2-ben viszont az egyben nem olyan profik a fényeffektek...de pl a fák az út szélén mindkét részben elnagyoltak és ocsmányak
ráadásul a menet közbeni kép számít, az összhatás mert ugyse figyeled hogy most milyen éles a textúra 200km/h-nál
.mindekettő szép...
szóval egál...ráadásul szerintem játékélményben is.momoval nyomom, nekem semmi gond az irányítással még úgy is hogy minden segédlet off...tény hogy a hátsó kerekes verdák kicsit nehezebben kezelhetők de ez érthető is.
igazság szerint az Autolog miatt dicsérik nagyon, hogy nagyon jó a közösségi lehetőség...talán egyszer kipróbálom. -
Zoli-206
senior tag
hazaléptem gyorsan más okból, de ha már otthon voltam, akkor kivettem a pipát a checkbox-ból a Catalyst AI beállításoknál és hibátlan lett a Shift.
Köszönöm a precíz helpet

-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#88
üzenetére
Nem vettem az AM-t, adta egy időfutamhoz. Az első versenysorozatot végig toltam, utána a következőben időket kell megfutni. Ott kaptam az egyiken egy Astont.
Egyébként tisztán látszik azokból amit írsz, hogy te sem tudod eldönteni, hogy most mi a szitu a játékkal, egyszer RBR-t emlegeted, hogy ott is csúszik az autó (persze, csak nem úgy és nem azért mint itt), máskor a GTR Evot (egy szinten van a valóság érzete szerinted egy elég komoly szimulátorral), egyszer meg azt írod, hogy arcade játék.
Minden offal nyomom, még a szimulátorokat is, az ilyen arcade játékokat meg naná, hogy segítség nélkül. Egyébként ilyen kanyar kijövetelekért az RBR, a GTR Evo, de még a GT4-5 vagy a Forza2-3 is nagyon komoly keresztbe állásokkal büntetne. A túlkormányzottság meg létezik, ha érzed, ha nem

-
tomsolo
addikt
válasz
NeoExDeath
#75
üzenetére
Én is tőlük vettem nekem is a Limited Editiont rakták mellé.

-
bokrosolajos
őstag
OK, ezt én neked el is hiszem, csak valaki árulja már el, hogyan mehettek ilyen kocsikkal, mióta játszotok vele, mert én csak tegnap este kezdtem,. és ahogy látom, csak karrier mód van, amit egy szintig minimum végig kell vinni, hogy egyáltalán autót vehess?!
A másik kérdésem, hogy Alfát miért nem lehet választani, ha azonos kategóriában már találkoztam vele a pályán?

További kérdésem, hogy az ülés távolságot lehet-e valamivel állítani, vagy várjunk egy FOV unpackolt xml túrásra?Azt sem értem, miért nincs pálya ment (tv) kamera a visszajátszásnál?
-
vhunor
őstag
válasz
bokrosolajos
#89
üzenetére
A csúszás alatt NFS-féle kifarol az autó és a pálya mellett landulunk csúszást értettem. Bazeg a Veyron egy qrvastabil autó az összes létező teszt szerint, Shiftben a Veyron challengeben egyenesben a legkisebb kanyarban elindul az autó egy hangyafasznyi kormánymozdulatra is.
-
bokrosolajos
őstag
hunfatal:Az első résznél szinte bármi jobb

vhunor: ha sírnak a gumik, akkor pedig csúszik az autó, ez ilyen egyszerű fizika! Ugyanis ha sírnak, azt jelenti, hogy nem tapadnak rendesen, ergo folyamatosan csúszik.
Illetve, az ívbelső kerekek forgása gyorsabb, akkor adnak ki még a gumik síró hangot, csúszás nélkül, de Evo esetében ez kizárt a sperr miatt, ugye
-
bokrosolajos
őstag
NOD: Bazze, nem tudsz leakadni a legkevésbé sem egzakt kifejezéseidtől, mint a saját inercia-rendszerben létező kanyar az autópályántól?

Komolyan ez nagyon vicces, amit itt adsz elő. Autópályán nincs kanyar, csak ívelt egyenes. (Illetve, az M7-esen Balaton felől Budaörsi M1 csatlakozópont előtt, a vasút alatt igen, nem is értem, annak idején a szocializmusban hogyan vehették át)De kíváncsian várom, melyik az a 130-as autópálya "kanyar", amit te csúszáshatáron vettél be, mert én az zárójelest már egyszer 190+ sikerült abszolválnom, pedig ez a legdurvább itt, Magyarországon. Illetve, hogy a Shift2-ben hol van autópálya, amihez hasonlítod

De nekünk nincs is miről beszélni, ha szerinted a DiRT kocka kanyarodása az életszerűbb...Mr.Csizmás : milyen fizikai modellezést dicsértem a Shift2 esetében?
heihachi: mi van ha kipróbálja? Talán az, hogy rájön, hogy ott is csúszkálnak az autók, mert ilyenek a valóságban is!
Nem lehet, hogy valami másik játékot próbáltál, mert amiket írsz, egyáltalán nem igazak erre a Shift2 nevű játékra.
Az elől kaparós kocsik tolják ki az orrukat, egyáltalán nem túlkormányozottak, mint ahogy írod. Nem is lehet kijönni teli gázon, van ahol el kell belőle venni
Azt nem tudom, hogyan próbáltad ki az Astont, én még csak 1 Focusszal próbáltam, fogalmam sincs hanyadik szint kell ahhoz, hogy AM-t vehessen az ember ?
Ezerrel kanyarba-ezerrel ki: itt sem működik, megint nem tudom miről beszélsz, de a te készülékedben lehet a hiba, ismét csak ajánlani tudom, hogy kapcsolj ki minden segítségetSehol nem hasonlítottam az RBR-hez -amit szeretek és használok, ajánlottam kipróbálásra. (Illetve de, abban is van olyan, hogy lekoccolsz valamit és felrepül a levegőbe az autó
, már emlékszem )A GTR Evohoz pedig a FFB effekteket hasonlítottam, amit a futómű ad át a kezedbe, és ezt most is vállalom, sőt, mint említettem az összes Simbin játékban ilyen.
Valóság-érzetre messze felül múlja az egyet, ebben sem értem mi a probléma, a Shift az OH moddal sem olyan pontos, mint ez a kettes?!MrBrooks: a teljes hsz-ed igaz. Sajnos, a grafika visszalépés az időben
-
fatal`
titán
Mennyire lett jó a játék? Jobb a fizika mint az első részben?

-
MrBrooks
tag
Kövezzetek meg, de szerintem borzalmas lett. Az irányítással személy szerint nincs problémám, viszont a grafikával annál inkább. Én a 360-as verzióval játszom, és bátran ki merem jelenteni, hogy a jópofa sisaknézetet leszámítva az első SHIFT jobban néz ki. Hihetetlen, hogy ugyanazon a tv-n mennyivel rosszabbul fest. 20 percig váltogattam a lemezeket, hogy biztos legyek benne, nem én flashelem-e be de sajnos nem. Az árnyékok csapnivalóak, a textúrák úsznak a bloom-effektben, AA-sehol, a fák valami iszonyatosak (tulajdonképp zöld lapkák, levelek nélkül. Amikor közelebb érsz akkor vesznek fel valami 3d-szerű alakzatot, de inkább azt is hagyjuk) Minden totál steril. Nekem hatalmas csalódás mert nagyon vártam. Az 1-est nagyon szerettem, de ez a retek a nyomába sem érhet.
Sajnálom, hogy azt a rengeteg pénzt amit arra fordítottak, hogy egy ismert(?) pilótát szerződtessenek, aki folyamatosan nyomja a vakert, hogy: " mekkora jó sofőr vagyok, és én leszek a legnagyobb ász, stb.." (Ez lehet, hogy egy 15 évest még lázba-hoz, de nekem nem éri már el az ingerküszöbömet.)
Költhették volna a pénzt a grafikusok prémiumára is, és akkor, lehet ösztönözve érezték volna magukat, hogy mindent kihozzak a stuffból. De így...5/10 maximum.
-
Sonja
nagyúr
Most olvastam egy megoldást a lagos irányításra.

Menjünk a SHIFT 2 UNLEASHED\ControllerDefaults\PC mappába és a kontrollernek megfelelő xml file-t nyissuk meg szerkesztésre! Ez pl. Xbox 360-as vezérlőnél a vehicleset_pc_xinput_default.xml file. Keressük meg benne a DampeningEnabled="1" bejegyzést, amit javítsunk át DampeningEnabled="0"-ra és mentsük el.
-
NOD
senior tag
válasz
bokrosolajos
#77
üzenetére
Nehéz ilyen érvekkel versenyezni

Amugy minden segitség off és képtelenség megcsuszás nélkul bevenni az enyhébb kanyarokat is....
Autopályán érdekes modon a valoságban még soha nem csusztam meg 130-as temponál hasonloan enyhe kanyarban...Bár várj csak... Lehet a Shift 2 már realisztikusabb mint a valóság

Ez esetben igazad van
-
Mr.Csizmás
titán
válasz
bokrosolajos
#77
üzenetére
Ez egy nagyon jó játék, élvezetes, szórakoztató. Pont olyan, amire terveznek egy arcade autós game-et.
az előbb meg a fizikai modellezés nagyszerűségét bizonygatod.
kb. mintha a Serious Samet, és az Operation Flashpointot akarnád összehasonlítani, hogy mindkettőben lehet lőni géppuskával

-
bokrosolajos
őstag
Szerintem te valamit rosszul csinálsz
kapcsold ki a hülye segítségeket, jelentősen javul a helyzet
DiRT is akkor lett valamire való, amikor megcsinálták hozzá a fizika modot, mert addig bármilyen béna gyerek elvezette, onnan kezdve meg mentek az útról lecsúszások
Lehet neked azért nem valóságos, mert az életben soha nem autózol csúszáshatáron?Pedig nem kell hozzá nagy sebesség, minden relatív (mi az, hogy "enyhe kanyar", "közepes kanyar"?), elég egy budaörsi Tesco beton körforgalom és 30-40-nél is odacsaphatod a szegélynek a felnid, de ha ismered a kocsid és tökös is vagy, akár 40-50-nel is körbe tekerheted

Nekem nincs semmi bajom azzal, ha neked nem tetszik, csak az érveid nem megfelelőek hozzá
Ez egy nagyon jó játék, élvezetes, szórakoztató. Pont olyan, amire terveznek egy arcade autós game-et.
Van hibája is: ugyanúgy el van szúrva néha az előtted levő autó modellek -mint a WRC-ben, egyes kameráknál- túl kicsik a pálya arányaihoz, és mintha levegőben lebegnének

-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#72
üzenetére
És akkor mi lesz, ha valaki kipróbál egy ősrégi RBR-t?
Egyrészt nem lesz minden autó ilyen elképesztően mocskosul túlkormányzott, pláne nem az első kerék hajtásúak. Aztán nem fog tudni kigyorsítani úgy mint itt, ahol nyugodtan lehet teljes gázzal kijönni minden segítség offon egy hátsókerekes Astonnal bármelyik kanyarból. Ugyanezért RBR-ben kemény büntetés jár. Nem fog tudni bevennie egy kanyart sem, ha úgy próbál meg kanyarodni, mint itt (ezerrel be a kanyarba, ezerrel ki). Ha megpróbál úgy fékezni mint itt, akkor minden kanyarban az árokban fogja találni magát.
Kér ezt a játékot az RBR-hez meg a GTR Evo-hoz hasonlítani, nem egy kategóriájú játékok. Az említett két cím legalább egy nagyságrenddel előrébb helyezkedik el élethűségben.
Értjük, ha neked tetszik (én is írtam, hogy nem lenne ez rossz játék), de élethűséget keresel ott, ahol nincs, és meg is találtad.
-
NeoExDeath
aktív tag
Látom sok a virágboltos verzió
Nem baj csak remélem lesz magyar is az online versenyeken.Tegnap este megvettem a játékot. Nagyon meg kell dicsérnem az ipon-t. Kb egy hónapja előrendeltem a játékot, nagyon jó áron adták, kb 200 huf-al olcsóbban mint a "másik" boltban, és itt garantált volt a Shift1 ajándék (a másikban csak a készlet erejéig, a crysis2-höz is azt adták). Na és a lényeg, amikor kézbe kaptam a játékot, akkor vettem észre hogy Limited Edition

Viszont telepítés után kiírta a játék, hogy nem aktiválhatom 3.31 előtt
Úgyhogy én még 1-2 napig csak olvasgatom itt a beszámolókat. -
Mr.Csizmás
titán
válasz
bokrosolajos
#72
üzenetére


-
NOD
senior tag
válasz
bokrosolajos
#72
üzenetére
Enyhe kanyarban is olyan mintha taknyon mennél. Érdekes módon autopályán nem csuszkálnak a kocsik

Nekem min1, ha tetszik akkor toljad. Csak ne mondj olyanokat hogy a dirt ilyen szempontbol szarrabb mert ott homokon-kövön egyéb vackon nem csuszik igy a kocsi mint itt.
Mintha senki nem ült volna még autoban a fejlesztők közul.unrealistic NFS gámákhoz, ahol mint a sínen vezethetnél, és 1 mp alatt lefékez nullára a kocsi
Még az is közelebb áll a valosághoz mint ez a szar.
-
bokrosolajos
őstag
válasz
Mr.Csizmás
#61
üzenetére
Mr.Csizmás: Nem, az azért bukott meg, mert a vezetés helyett szemöldök kiszedésen van a hangsúly

NOD: persze, "százzal", "közepes kanyart" , ezeket a vicces dolgokat nem én mondom

Szerintem aki szerint mintha tükörjégen menne, azok szoktak hozzá az unrealistic NFS gámákhoz, ahol mint a sínen vezethetnél, és 1 mp alatt lefékez nullára a kocsi, legyen szó akármekkora sebességről
Ajánlom, próbálj ki egyszer egy ősrégi RBR-tÉrdekes, én szimulátorozok, és végig tudtam vinni íven az összes eddigi pályán (illetve a kitalált helyszínek nem olyan jók, de amiket ismertem szimekből, Brno, Suzuka), azoknál rendben volt teljesen
-
NOD
senior tag
válasz
bokrosolajos
#58
üzenetére
Gondolom életedben nem vezettél autót (mármint igazit). Ha igen akkor ott se tuntek fel dolgok.....
Ezt a játékot pár éve elfogadtuk volna simnek - feltéve, ha több mindent lehetne állítani,de mint mondották,itt a versenyzés a lényeg
Mikor? 1996-ban?
Egy az egybe mintha tükörjégen mennél. -
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#58
üzenetére
Valóság-érzetre messze felül múlja az egyet, Gridet, Dirt-öket, egy szinten van a GTR Evo-val
Ezt ugye nem mondod komolyan a GTR Evo-ról? -
Erdei88
veterán
Igaz csak 1-2 kört mentem még, de nagyon bejött a játék.
CF támogatás szerintem nincsen, mert 30-40fps-em ha van. -
Zoli-206
senior tag
Erről lenne szó:

-
Zoli-206
senior tag
Sziasztok,
Kellene egy kis help
, Van az adatlapomon részletezett gépem, tegnap feltettem a játékot, catalyst 10.3... és a lámpák fénye és az autó is egy nagy fehér vakító folt, azt sem látom milyen autóval megyek a pályán, mert csak a folt látható.Találkozott valaki hasonló hibával? Esetleg Catalyst hiba lenne?
Köszönöm előre is az építő jellegű válaszokat

-
Mr.Csizmás
titán
válasz
bokrosolajos
#4
üzenetére
a TDU2 azok számára bukott meg, akik a virágbóti patchmentes verziót tolják

-
mephi666
nagyúr
válasz
raskolnikoff
#59
üzenetére
5 percre kipróbáltam gran turismo4 után, de ennyi is volt a shift2-s pályafutásom
az első rész szvsz. sokkal jobb (habár abban is idegelt, hogy egyszerűen akármennyivel próbálok kanyart beszedni, csúszik a gép azonnal), szebb is volt és nem rángatózott idegbeteg módjára... 1280x1024-ben az adatlapomon levő konfiggal majdnem max. részletességgel teljesen folyamatos volt és be sem reccent... ez meg rángat, mint a bolond és még ráadásul csúnya is... a plusz: beállítottam a grafikát (pár restart közben, mert az kell és közben nézhettem a hülye videók egy részét is) be próbáltam konfigolni rá a logitech dual action-t és a menü valami borzalom: backspace=back, shift=enter, aztán u-i/j-k gombokkal lehet lapozgatni
egy jó nagy konzolport lett a játék... az irányítás meg sajnos nem sokat javult... inkább visszaültem gt4-ezni... grafikát leszámítva mindenben sokkal jobb az a játék 
-
bokrosolajos
őstag
Nem tudom mit sírtok, kurvajó ez a gáma!
Most hagytam abba,végig vittem az első szintet,de hibával elszállt a játék.Gyorsan össze foglalom, mielőtt elalszom:
- grafika jó, de a Shifté szebb volt. Ellenben Ati 4650-en simán 40+ Fps car+ textura max, trilinear, 1440x900, shadow low!
- fizika jobb (FWD tolja az orrát) - gumi hőmérséklet sokat számít, egy kör kell mire bemelegednek, 3 kör után kopnak. Van G-térkép, gumi erőhatás, olajhő stb. pontosan nem emlékszem
- irányítás kegyetlen jó!- FFB gáláns,érzetre pont ugyanolyan jó, mint a Simbin szimulátorai, nem olyan nyers,mint az rF RealFeellel, megközelítőleg majdnem LFS
Brno pálya nagyon jó, most így alap Focusszal 2:40-et mentem, ezt jegyeztem meg. Fék off, stabilitás kontroll rajta, színes csík, auto shift(tényleg ezt hol lehet kikapcsolni, mert városi pályákra nagyon kell)
Nem találtam felni választót, pedig nyertem az egyik esemény után?!
Amimég kellene egy FOV állítás (vagy ülés távolság állító gomb), mert ami alapból van az vicc, mint pápaszemes kislány a kormánykerékre húzva magát, nem látszik csak a kocsi feleA játékmenet jó, autó tuningolása jobb, mint az 1-ben. sajnálom, hogy a garázs nincs olyan jó,mint a Worldben
Ezt a játékot pár éve elfogadtuk volna simnek - feltéve, ha több mindent lehetne állítani,de mint mondották,itt a versenyzés a lényeg
Valóság-érzetre messze felül múlja az egyet, Gridet, Dirt-öket, egy szinten van a GTR Evo-val
-
Enton
addikt
Nálam így alakul az 1 és a kettő max grafikán:
Kattintásra nagyobbodnak.SHIFT 1:
SHIFT 2:
Az egyben kicsit több a motion blur de hár akkor még ezt ők sem tudták, hogy ez így annyira nem nyerő.
Minden beállítás maxon 8xAA(mármint ha a S2-ben a high a 8x jelenti).
Alaplapon lévő konfiggal 20-25 fps közt ugrál, a shift 1 néha dedörren alá is.
Szerintem a shift 2-ben durván visszavették a texturák minőségét.
Elég megvizuálni a két két jobb alsó sarkánál végighúzódó fehérházszerű építményt.
Az aszfalt/föld/fű/fák texturájának különbsége pedig itt figyelhető meg:2GB-al hízott a játék viszont ez csak a 10-15 plusz pálya meg 4-5 auto az előzőhöz képest.
Plusz nagyon megállt a duplarétegű DVD méret alatt nehogy neférjen ki egy boxlemezre.
-
Viktor77
titán
Egyszerűen nem akarom elhinni, hogy a készítők komolyan gondolták, hogy így viselkednek az autók. Pedig valószínűleg mindnek van autója. Azt kívánom nekik, hogy az életben is úgy kelljen vezetniük, mint a játékban.
-
BeLucZ
addikt
akkor mér kell hozzá felrakni a physxet??? meg mér irja ki? az elsőnél is kellett, vmit számoltat a gpuval mert láccik, rajtnál 70-80 % csak a gpu usage, élre török akkor 99 és nvidiám van!
emléxem még anno 5850el retek szarul futott a játék a shift1nél rajtnál ha volt pl 6 kocsi már hulla volt az egész mert ott cpun számolta a physxet -
BeLucZ
addikt
Utálom a kibaszott konzolportokat, igénytelen konzolok miatt ilyen fos a mai játékok grafikája azt hiába a gétéiksz 580 , azt is megizzasztják de csak a felbontás növelésével de mással nem tudják, szánalmas hogy mekkora visszalépés van itt is...
Crysis1>Crysis2
Shift1>Shift2Shift1et imádtam, kurva jó volt, grafika is meseszép volt ez meg a nyomába se ér nagyon gagyi
-
rocket
nagyúr
DRIFT pocsek kormany nelkul.
Egyenesbe hozni a kocsit szinte lehetetlen, raadasul 3 probalkozasbol 3x kaptam defektet, ami ugye feler a game overrel.
#49: Motion Blurt menuben kilehet kapcsolni, a gond csak annyi ezzel, hogy igy meg az objektumok arnyekai pocsekul neznek ki menet kozben, mintha lego darabokbol lenne osszerakva olyan erzes

-
Enton
addikt
Akkor csak nem én vagyok a vaksi.
Eddig havrnál toltuk de ott messzebbről lestem meg kisebb monitoron ott nem tűnt fel a dolog még.
De most, hogy itthon is nekiültem azthittem elcseréltem a lemezt valami cityinteraktív verzióra.Plusz a másik, akinek van kormány neadj isten G25, annál megy normálisan minden?
Én hiába állítom be neki, hogy legyen manual valtó kuplunggal, egy verseny/töltés után visszaállítja automatára. -
SylarHUN
senior tag
Ez nagyon gagyi! Sajnos.
Merev műanyag grafika. Borzasztó.
Már uninstallálom is. -
Sonja
nagyúr
Megnéztem a kihasználtságot és nálam 40%-os a GPU kihasználtság max. 550MiB memóriát elhasználva a GPU memóriájából! Ja, és ez Max beállításra értendő nálam!
-
rocket
nagyúr
Ez nem az a jatek amivel ez tortent

Jol futott ATi kartyakkal az elso resz ha nem volt senki rajtad kivul a palyan, ha volt akkor kezdodtek a gondok, eleve joval lassabb volt, es ossze-vissza hullamzott a teljesitmeny amig nem kerultel az elre, onnantol helyre allt a rend.
Vegul az EA honapokkal kesobb optimalizalta az ATi kartyak teljesitmenyet egy updattel. -
Az első részbe se volt, abba csak annyi volt, hogyha érzékelte a játék, hogy ATI driver van fent, akkor szarul futott a gém aztán okosok megkerülték a dolgot és lőn azonnal jól ment ATI-val is, szokásos NV féle feature.
Más: CF-et nem támogatja a játék azért futott szarul nálam ahogy kikapcsoltam a CF-et azonnal fix 60FPS-el ment a 40 helyett. Érdekes mert mind2 GPU-t használta megnézhetné egy NV tulaj is SLI-vel mi a helyzet, hogy itt is az ő kezük van a dologba vagy alapból az AFR-el van baj.
-
AMD_ok
őstag
válasz
NeoExDeath
#18
üzenetére
jött az sms, hogy ma jelent meg hivatalosan a game, és elvileg holnap hozzák
-
minimumgame
tag
Gameplay:
-
Chosen
addikt
Szvsz: Akinek tetszett az első rész, annak a második is be fog jönni, akinek eddig sem tetszett, annak ez se lesz jó.
Én az első csoportba tartozom, az irányításon javítottak az 1-hez képest, viszem is végig, az biztos.
-
heihachi
addikt
Kár ezért a szar autó mozgásért / irányításért, mert amúgy hangulatosak a versenyek, szép a játék és van egy pár nagyon korrekt megoldás benne, amit a legjobbak is megirigyelhetnek

-
BeLucZ
addikt
-
Dantenero72
aktív tag
Én csak egy dolgot nem értek, hogy azok a profi GT1es versenyzők és driftesek segitettek a jatek fejlesztésébe akkor ők miért nem tették ott szova hogy miért olyan az iranyitas mint ha egy csonakkal csusznank a betonon? Szal az EAnak ennyi fölös millioi vannak hogy ennyi profi versenyzőt csak ugy lefizet hogy mondja ezt meg azt? :S Vagy tényleg közel áll a valosághoz az irányitás? Hmm azért ezt kétlem,bár számomra a Forza meg GT5ben az hogy 30al kanyarodunk és oly kerékcsikorgás van hogy szét robban az agyam tőle de persze az auto megse csuszik. Szal szerintem ez a 2jatek meg a masik véglet.
-
Alister71
nagyúr
válasz
Alister71
#28
üzenetére
Nem full HD-n, de a 6850 nem is oda van tervezve. CCC-be +bekapcsoltam a 8xaa-t, így már egész jól néz ki, ha már első vagyok, 70 felett van az fps. Rajtnál 45-50 között, verseny közben, ha vannak előttem, 56-66 körül. 1440x900-on. AF természetesen 16x-os.
A videók és a bekiabálások a rajtnál iszonyat idegesítenek, de a játék eddig tetszik. Minden vezetési segítséget ki kell kapcsolni, kipörgésgátlót, minden sz@rt, kormány holtjátékát levettem 15%-ra, így analóg gamepaddal jól irányítható.
-
NOD
senior tag
válasz
bokrosolajos
#23
üzenetére
Itt nem a megcsuszás a lényeg hanem az hogy 100-nál közepes kanyarba keresztbe állítom a 20 millás járgányt betonon.....
Amugy érdekes hogy autópályán , mégis belehet venni egy nagyon enyhe kanyart 150 fellett is és nem csuszik. Itt a legkisebb mozdulatra nem kanyarodik hanem sodródik.
Need for Speed Drift 2....
Min1 nem vitatkozom, vissza is mondtam a fenébe mert ez vicc. -
Alister71
nagyúr
Semmi baja nincs Atin, egy 6850-esen max grafikán 50-60 fps, éjszaka 40-50, gépháztető nézetben, külsőben +10 fps. Semmilyen nV PhysX-hoz nincs köze, nem szaggat, nem laggol, egy E8400-essel simán játszható, kiröhögi az egészet.
Összevissza rémhíreket nem kell kelteni.
-
NeoExDeath
aktív tag
Külső nézetből az első részt, és gondolom ezt sem szabad játszani. Ahogy az egyik cikkben írták, légy a sofőr, ne az autó. Nagyon igaz

Amúgy belső nézetből a többi autó kinézetével semmi gond nincs. Lehet hogy az egész játék nem annyira realisztikus mint egy két szimulátor, de a játékélmény annyira összetett, és erős hogy feledteti az ilyen dolgokat. Nekem legalábbis a fantasztikus hangok, a kidolgozott belső nézet, stb együtt nagyon sok többletélményt adtak.
-
bokrosolajos
őstag
Külső nézetből nem is szabad nézni, mert eleve olyan darabos a kanyarodásuk, mint 3D előtti időkben, amikor pár szögből meg volt rajzolva az autó teste, és azokat a sprite-okat cserélgette a játék program
Lehet, hogy elsőre f..ságnak tűnik, e a #4-ben már megírtam sommás véleményemet
Ez egy arcade játék, azok közül az élvezhetőbb - lehet, ha majd ezt is modolják
Az utolsó NFS, a HP2 -azt hiszem- valami nagyon kaki, na, arra aztán lehet mondani, hogy semmi köze a valósághoz. Meg előtte volt valami World vagy ilyesmi, az is.Szimulátorozás között, kikapcsolódásra tökéletes (lehet, még nem ismerem).
Nem úgy, mint a WRC 2010, ami se nem arcade, se nem szimulátor, de még csak nem is szórakoztató
-
v!ct0y
veterán
válasz
bokrosolajos
#23
üzenetére
Jóvan főnök..... De olyanokat nem mondjál már amire 10 ből 9 ember azt mondja, hogy fas.ság

-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#23
üzenetére
Ok, ez igaz.
Én nem azt mondom, hogy szar játék a Shift 1 vagy a 2. Csak azt, hogy élethűnek nem élethű, ennyi. Ettől még lehet szórakoztató játék, sőt akár jó játék is, és ettől még lehet igaz az is igaz, hogy a Shift1+OH a legélethűbb eddig az NFS szériában.
Egyébként a második rész kormánnyal egészen értelmesen irányítható, legalábbis itt az elején a kis autók nem olyan elképesztően túlkormányzottak, mint amilyenek az autók az egyben voltak. Belső nézetből legalábbis, kívülről szörnyen néznek ki a kanyarok megint.
-
bokrosolajos
őstag
heihachi:Tudom, de az eddigi NFS-ek közül messze a Shift 1 + overhaul a legjobb a fizikája.
Ilyeneket egyébként lehet látni rF, RBR, iRacing alatt is... De legjellemzőbb a Farming szimulátorra
v!ct0y: miért, a közúton nem érvényes az alul- illetve túlkormányozottság? Sínen közlekedünk,vagy hogy gondolod ? / Nehogy válaszolj /
-
v!ct0y
veterán
válasz
bokrosolajos
#19
üzenetére
De ez nem rally verseny ott jóhogy megcsúszik az autó.
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#20
üzenetére
Fogtam, szar úgy is, annyi köze van a valósághoz, mint ennek a jelenetnek a Shift 2-ből

-
bokrosolajos
őstag
Van a Shiftben autópálya, ahol 100-zal lehet kanyarodni ?

Nem basszus, nem vezetem még igazi autót. Az eddigi húsz év alatt mindegyik műautó volt, főleg a rali kocsik, azok főleg...
Az RBR is hazudik, mert megcsúszik 100-nál az aszfalton a kocsi. Meg az rFactor is. Igaz, ott 99-nél és 101-nél nem csinálja.
A százról jut eszembe, a nyolcvanas években kaptam egy mesekönyvet, az volt a címe: "Az Octavia százzal megy" -
NeoExDeath
aktív tag
Én is iponnál rendeltem, de nekem azt írták hogy ma már átvehető

Én mindenképpen megveszem, ha csak az első rész színvonalát hozza nekem már megéri. Főleg úgy, hogy elvileg az első részt is megkapom mellé. Azt máig sajnálom hogy nincs meg, remélem még vannak akik játszanak vele online

Nekem bejött nagyon az első rész, persze kinek hogy. Nem szabad billentyűzettel játszani egyiket sem, sokan azért utálták, nekem analóg kontrollerrel nagyon nagy feeling volt. A pöpec belső nézet pedig eddig szerintem etalon, ami állítólag még jobb lesz a 2. részben. A hangok fantasztikusak voltak, grafika belső nézetből szintén (külsőből nem annyira de az nem lényeges ennél a játéknál sztem). A törés nem volt túl jó, de mivel nem a detruction derby egyik része annyira nem zavart (a lényeg a versenyzésen van). A fizikával személy szerint nem volt gondom.
Aki már rendelkezik bővebb tapasztalatokkal írhatja, én is írom amint lesz

Kiváncsi vagyok ha ma megveszem, mikortól lehet játszani vele, mert a cd galaxis oldalán valami olyasmit írtak, hogy lehet hogy csak árp. 1-től lehet aktiválni...?

-
BeLucZ
addikt
Szerintem visszalépés van az előző részhez képest, grafika gagyibb és az igénye a játéknak duplája, mint az elsőnek!Ahogy látom ebből se vették ki a PhysX-et így az ATI tulajok megint szopikázhatnak, mert a procijukon fogja számolni a fizikát 1 szálon azaz garantált a szaggatás Láttam a readmeben hogy directx11 kari kell az ajánlotthoz, érdekes mert dx9ben fut a game, azaz megint átbaszás szaga van ezerrel! GTX 580-al prímán fut viszont ennek kell számolnia a fizikát is igy néha "cpu" limitbe ütközök de 50 fps meg van min. fullon, de ahogy nézem az átlag géppel rendelkezőkre kurvára nem gondoltak itt!
Ha valaki tudja hogy lehet előcsalogatni a dx11 kódot az ne tartsa magában
Mert elvileg dx11es a game ha jol tudom -
v!ct0y
veterán
válasz
bokrosolajos
#9
üzenetére
Te nem vezettél még igazi autót ugye ? Megnéznélek 100 nál autópályán, hogy hogy csúszol a kanyarban

-
Kipróbáltam én is full hd, minden max kivéve a blur (nem szeretem) 40fps alatt még nem volt és mind2 mag 99%-on teker.
Látvány az van rendesen az autók nagyon szépek viszont hiába van az AA bekapcsolva látszanak a recék igencsak főleg az autók fényszóróinak a széleinél.
Vezethetőség billel: Az elején még úgy ahogy elmegy a gyenge autókkal, de látom előre, hogy kb a felénél abba fogom hagyni a bill épsége megőrzése miatt.

-
AMD_ok
őstag
én előrendeltem, most írtak IPON-ból, hogy holnap érkezik, akkor nem jól tettem?

-
T-Bag81
csendes tag
Ez egy KAKI,az előző rész megy fix 60Fps-el,ez meg ugyanolyan grafikával 35-45 között ingadozik,és ne jöjjetek nekem azzal hogy 30fölött mind1....mert igenis laggol :@Persze az introkat véletlenül sem lehet skipelni,végig kell nézni ezt a sok baromságot,verseny elött is a gáz túráztatások is...nem értem miért kell ezeket erőltetni.
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#9
üzenetére
Teljesen jó a fizikája, pont úgy sodródik a kanyarban, mint egy valódi kocsi.
(magyarul sírvaröhögős szmájli, csak olyan nincs) -
NOD
senior tag
válasz
bokrosolajos
#9
üzenetére
Aham. 100-nál már nem tudod bevenni a kanyar anélkul hogy a kocis megcsuszna.....
Ez is egy kalap szar lett. Grafika nulla, fizika-törés -2. -
NOD
senior tag
válasz
bokrosolajos
#7
üzenetére
1. CD-galaxisban már ma is van belöle.
2. Nem mentél elég gyorsan a kanyarban. A kocsi 100 felett csuszik a kanyarban.Engem a 30 fps is zavar. 200kmh-nál márt nem árt a 60fps.
-
Sonja
nagyúr
válasz
bokrosolajos
#4
üzenetére
Egy dolog, hogy mi van megadva és a másik, amikor kipróbálod! GeForce GTX 560 Ti OC 1GB kártyám van (tehát alapból tuningos) és minden maxon 1360x768-ban (ebben 8xAA is benne van!) átlag 40 fps!

-
bokrosolajos
őstag
Grafikailag egy az egyben ua mint a Shift. A Specifikációjában min ATi HD3XX van megadva, ami tök gyenge kari, igaz 512 MB RAM kell neki. Szóval, pénztárcakímélő program
Jut eszembe, lehet ugyanúgy adják ki, mint az első részt, hogy ATi tulajok várhatnak egy hónapot a patch-re

De még az is lehet, megbukik, mint a TDU2, mert ebben sem sok újítást láttam eddig -
Jofi81
őstag
válasz
NeoExDeath
#1
üzenetére
Én egyelőre nem mertem előrendelni, bár az első része tetszett. Ha kipróbáltam és bejött, akkor megveszem, de NFS-eknél sosem lehet előre tudni...

-
Sonja
nagyúr
Arra készüljetek, hogy írtó nagy a gépigénye!

-
NeoExDeath
aktív tag

2011 március 31-én jelenik meg a Need For Speed Shift folytatása, a Shift 2 Unleashed. Nem volt rendes topicja, ezért nyitom meg ezt

Én már előrendeltem a játékot egy ideje, nem szeretnék kimaradni a játék indulásával várható online versenyekből
Kikre lehet még számítani innen? 
Új hozzászólás Aktív témák

- Microsoft Windows, Office & Vírusirtók: Akciók, Azonnali Szállítás, Garantált Minőség, Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight - 1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, MS4250, 100% Akksi
- HIBÁTLAN iPhone 14 512GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3922
- 146 - 147 - 166 - 167 - 168 - 169 - Lenovo Legion Pro 7 (16IRX9H) - Intel Core i9-14900HX, RTX 4090
- GYÖNYÖRŰ iPhone 14 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4248,100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
de azért látható, hogy egész korrekten lehet kormányozni (na nem a video készítőjére értem) Egyébként ezt írta hozzá "The sound of the M3 is totally off, but the handling seemed great"
.mindekettő szép...
Arról nem beszélve, hogy gyorsabb tdu 2 maggal még mindég.

, már emlékszem )
)










