- Bemutatkozott a Poco F2 Pro (már megint)
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Motorola Edge 70 - többért kevesebbet
- One mobilszolgáltatások
- Drága Bluetooth tagek olcsóbb alternatívái (MiLi MiTag, LiTag, OTAG, stb.)
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
NeoExDeath
aktív tag
Toltam tegnap elég sokat online. Van egy érdekes megfigyelésem, az autók valami hihetetlen könnyen pördülnek meg a tengelyük között. Valószínűleg single playerben is hasonlóan van, csak ott talán ritkábbak az összeakadások. Azt vettem észre, hogyha a kocsim elejéhez, hátuljához akár kicsit is hozzáér valaki, már pördülök meg. Mintha nem is lenne súlya az autónak. A versenytársaknál ugyanezt látom, egy vehemensebb rajt után mintha valami szürreális autó-balett előadást látnék, mindenhol egyhelyben pörgő kocsik vannak

A shift1-ben nem ilyen volt. Most ez valamilyen beállítás kérdése (én a legtöbb rásegítést kikapcsoltam), vagy egyszerűen ilyen a játék fizikája? És ez mennyire élethű? (mert lehet hogy az életben is pont ilyen, nem tudom
). -
TannerHUN
aktív tag
válasz
_Volkovy_
#474
üzenetére
Tudom!
Én már akkor tudtam mi az a drift amikor még a készítők fejében nem is létezett drift mód az NFS-hez.Az meg ne mond, hogy űber realisztikus, mert dobok egy hátast.Szerintem ami inkább már a "valóság" felé megy az a Pro Street és a Shift.heihachi: A Viper a kiütéses versenyben mutatkozik meg először.Én olyat tapasztaltam ott, hogy hiába megyek már tő gázzal az utolsó seb.fokozatban: jön egy kanyar az AI tökéletesen lelassul és veszi a kanyart.Én meg fékezek mint az állat, puff neki a falnak...Ááá abszolút nem csal a gép.

tjb007: Ugyan ez vettem én is észre!
Abszolút kiegyenlítetlen versenyek vannak benne...Tök mindegy profi az illető vagy sem, ha úgy akarja a gép akkor az AI nyer, ha nem akkor a játékos.Ugyan... 
-
csana
senior tag
Nemrég ismerkedem a shift szériával, és bár még nincs kormányom, kíváncsi voltam, hogy van-e megoldás billentyűzet használata mellett a finom kormány mozdulatokat egérrel "szimulálni". Meglepetten tapasztaltam, hogy a shift 1-hez már "kitalálták" a megoldást ezzel kapcsolatban (nálam tökéletesen működik). A 2-ben hasonló a file szerkezet, elképzelhető hogy ide is létezik egy ilyen megoldás?
-
tjb007
nagyúr
Tegnap sikerült egy újabb csodalatos versenyen részt vennem.
Nürburgring, éjszakai verseny, még mindig retró liga. Lacia Delta works -el voltam, mindenki más Toyota Supra -val. Kezdetben jól ment mert le tudtam gyorsulni őket de a hosszú egyenesekben simán megelőztek mert gyorsabbak voltak. Kiléptem, vettem egy Toyota Supra -t, feltuningoltam, irány vissza verseny, újabb próba. Elindítom és mit látok ? Rajtam kívül mindenki McLaren F1 -el van én meg egy szaros Supra -val. 'nyád, ez aztán rohadtul kiegyenlíttet verseny lesz. Kettőt pislogtam és már az összes megelőzött.
Harmadik nekifutásra vettem egy Mk1 GTI -t, belepakoltam egy új motort, gumi csere és ennyi volt a tuning. Elindítom újra a versenyt, rajtam kívül most mindenki Lancia Delta -val. A nulltuningos, szaros Golffal köröket vertem rájuk és első lettem. Ismét egy példa arra, hogy ez egy tökéletes játék. -
bokrosolajos
őstag
dokar:
Szerintem ez hülyeség, mert van:
- Steering sensitivity
- Speed sensitivity
Meg ha jól emlékszem valami pedál esetében is. Ha az általad etalonnak tartott kalauzt olvasod ott egy bekezdéssel feljebb taglalják a Speed sensitivityt, hogy érdemes kinullázni, különben elvész a valóság fíling, és a versenysportban sem használják
De mindenki úgy állítja be magának, ahogy neki jól esik, olyan leírás alapján, ami neki a Szentírás. Ki kell próbálni, más különben csak hit kérdése marad!
heihachi: a Viperes próbát én is szívtam. NEm értem egyébként, hogy az RWD autóknál a kanyarív közepétől rúgom ki a padlót és semmivel sem akarja jobban befordítani... Szerintem itt nagyon elkrták a fizikát!
A másik, amit mondasz, van valami városi pálya (éjjel), ahol akármekkorát ugratsz, orra esel, ha tartod a többi gép sebességét. Ha lassítasz, hogy kerekekre érkezz, akkor ők meg elhúznak gond nélkül ...

-
Sonja
nagyúr
Kicsit olvasgattam CF ügyileg. Jelenleg nincs 100%-os megoldás, sajnos.
3 féle választási lehetőség adott (talán 4 is
).1. Játszol így, ahogy van, CF nélkül.
2. Átnevezed a shift2u.exe-t fear.exe-re, ezzel nyersz +5-6fps-t, minden féle probléma nélkül! Vagy Radeon Pro progiban FEAR profilt állítasz be a shift2u.exe-re, és akkor nem kell átnevezni.
3. Radeon Pro-ban kiválasztod az AFR módot (csak azt), és ekkor használni fogja a CF-et, cserébe textúra bugok (texture flickering).Van egy negyedik mód, de ehhez a Catalyst 10.10a drivert kellene telepíteni + a Radeon Pro progiban egy csomót állítgatni és így sem biztos, hogy működni fog.

Ennyit lehet tudni egyelőre. Várni kell CF profilra, ez van.
-
dokar
addikt
válasz
bokrosolajos
#475
üzenetére
"Ami itt fontos, az a Steering Sensitivity 100%, a Steering Deadzone pedig 0% legyen, mert a kormány azonnali elmozdulását szeretnénk viszont látni a játékban."
Szerintem ez hülyeség, mert:
"Sensitivity / Érzékenység
Az analóg tengelyek (kormány, pedálok) finomra hangolásában nyújt segítséget. 50%-ra állítva teljesen lineáris hatást kapunk, ha például félig nyomjuk be a pedált, akkor ennek a játékban is 50% lenyomás lesz az eredménye. 50%-ról eltérve a pedál lenyomás / kormány-elfogatás <-> játékbeli hatás függvénye exponenciálisan elcsúszik, melyeket jól szemléletnek az alábbi ábrák. Érdemes ezt is lineárisan hagyni, azonban itt kivétel lehet a fékpedál kisebb értékre állítása, mert így a pedálút elején a fékhatás finomabban adagolható, ha meg tökig nyomod, az már úgyis mindegy. "
forrás: Kormány Kalauz Szimulátorozáshoz -
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#488
üzenetére
Én ma épp ezen is baxtam fel az agyam. Valami éjszakai verseny városi pályán, ahol van két ugrató is (de már eleve: mi a faxért kell ugratni pályaautókkal?). Másik, hogy elimination verseny? Nebassz, ilyen valahogy nincs a komolynak tartott szimulátorokban, de mondom sebaj, ettől még lehet élvezetes. Egész egyszerűen, ha túl gyorsan ugrattam el, akkor minden egyes esetben a forgalommal szemben állt meg az autó. Mindegy mit csináltam, hogy gépészkedtem, ha 2 km/h-val gyorsabban ugrattam el, akkor forgalommal szemben végeztem, ennyi, ez így van beleírva a programba. A másik épp az volt, amit mondasz. Ha bármi balhé volt, minden egyes esetben a palánkkal szemben álltam meg. Mindig, kivétel nélkül. Vagy 50-szer ugrottam neki azzal a fos LFA-val a versenynek, ebből 49 rossz ugratás és forgalommal szemben megállás illetve csetepaté és palánkkal szemben megállás.
De már előtte is majdnem uninstalláltam, mert egy Viperrel kellett menni valami pályán, már azt sem tudom, hogy hol, és akárhogy tapostam a Viper belét, az istennek nem tudtam eltenni keresztbe kanyarból kifelé. El tudtam érni, hogy elmenjen a hátulja, idióta kormánymozdulatok kellenek hozzá, de egész egyszerűen nem lehet olyat csinálni, hogy túl nagy gázzal jövök ki a kanyarból, ilyen itt nincs, nincs túl nagy gáz. Ehhez képest, ha egy milliméterre is sikerült rámenni a fűre, akkor mindig keresztbe állít. Mindegy, hogy mennyivel, mindegy, hogy mennyire taposom a gázpedált, keresztbe állít, mert ezt így beleírták a játékba. Mondom akkor ezt hagyjuk, nézzük meg a Mustang mit mutat, de ugyan ez.
Aztán a kaput az tette be végképp, hogy megyek a gép után, tök ugyan olyan autóval mint ő, ilyenkor a féklámpát szoktam figyelni és ha ő fékez én is, hogy ne szálljak bele. Hát a gép olyan féktávokat vesz a legnehezebb fokozaton is, hogy nem hogy lelassítok, de ha ott fékezek, akkor én a kanyarig meg is állok. Ezért később kezdtem fékezni, a kanyar előtt megyek kb. 2 autónyival, a kanyar közepére utol ér és mellettem van. Ezt mégis hogy? Össze vissza mennek az ellenfelek, tök baromság az egész.
Asszem nálam a SHIFT2 elérte a pályafutása végét.
-
bokrosolajos
őstag
Ezekben a Shiftekben a karrier mód egyszerűen élvezhetetlen!
Versenypályán annyival vagyok jobb, hogy két körös versenyen adok egy felet, de a fantasy utcai pályákon később fékezek, mint az AI, hamarabb gyorsítok ki, a kanyar előtt még egy autóval mögöttem látom a tükörben, a kanyarból kiérve meg külső íven elém kerül
A másik, hogy szinte mindegy milyen csetepatéba kerülsz, 99%, hogy orral a palánk felé beszorulsz amíg az egész mezőny elhalad ... F*ckFocus ST C823 setup utcai és sprint pályákra:
Brake balance 38
Brake Pressure 12Steering Lock 19
Caster 13F Toe 31
R Toe 21F Camber 20
R Camber 20Ride Height F/R 3
Downforce F/R 5 -
Abu85
HÁZIGAZDA
Deferred Render a motor. Sosem lesz tökéletes az MSAA. Ezen az NV és az AMD nem tud sokat tweakelni. Hackolhatnak össze-vissza, de normális támogatás nem lesz. Olyan lehet, hogy egyes felületek kimenthetők, és leszűrhetők. Ilyet csináltak az NFS:HP-ban, ahol a kocsit le lehet szűrni MSAA-val, de máshol már kimaradnak részek. Ide csak egy Post Process AA jelent megoldást.
Esetleg még opció az SSAA, de az lezabálja az erőforrást. -
Dantenero72
aktív tag
válasz
bokrosolajos
#475
üzenetére
Nekem csak egy occó MOMO-m van :S Szerintetek azért érdemes ezeket a beállitásokat kipprobalnom?
ui.: Ez a speed sensitivity nekem nem tiszta :S (Mondjuk alig értek az autokhoz hogy mi hogy és mi micsoda
) Meg hogy a centeringes cuccot kapcsoljuk ki akkor mitől fog a kormany vissza allni alap helyzetre mint ahogy a valoságban teszi? :S -
AMD_ok
őstag
válasz
bokrosolajos
#475
üzenetére
Ez hatott, még jobb vagyok, köszi a linket
(bár nekem G25 van, de az alapok ugyanazok) -
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
bokrosolajos
#475
üzenetére
Köszönöm!

-
bokrosolajos
őstag
-
-
Sonja
nagyúr
válasz
NeoExDeath
#470
üzenetére
Innen tölthető! Ellenben ez sem oldja meg az AA gondot.
Egyébként nVidia kártyán sincs megoldva az AA, lévén bugos. Tudom, mert próbáltam. 
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
megint én
#467
üzenetére
Túl közvetlen a kormányzás, mint más játékoknál, azóta hangoltam egy kicsit, és érezhetően jobb számomra...
A DFGT-t megválaszolták
, kösz Sonja 
Más: Én kifejezettem szeretem az autókba belerakni a nitrót, egy kis KERS feelinget ad
, előzéseknél sokat segít, és nem sokat dob a performance pontoknál. -
Sonja
nagyúr
válasz
megint én
#467
üzenetére
DFGT = Logitech Driving Force GT

(#466) NeoExDeath: 11.4-es Catalyst-el nincs gond a játékkal!
-
megint én
őstag
válasz
Unbaised-Ben
#465
üzenetére
Mé' neked mi a bajod vele? És mi az a DFGT???

Amúgy nekem eleinte kissé balra húzott, de nagy nehezen megoldottam.NeoExDeath
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=2700
11.3 jel pill a legfrissebb
-
NeoExDeath
aktív tag
Légyszi ha valaki tudomást szerez arról, hogy bármilyen patch-et kiadtak a játékhoz, vagy frissítést / update-et Ati kártyákhoz, az írja be ide ide
thx -
megint én
őstag
Amúgy valaki észrevette,(má' aki kormánnyal tolja) hogy a kormány nem a legfaszább?
Valamiért alapból 50%on van az érzékenysége. És ha nagy sebességgel kimegyek a kanyarból utána nagyon nehéz a hosszú egyenes szakaszokon finoman aprókat korrigálni. Levettem 12%ra, és így már egész tűrhető.
Viszont nem tud valaki egy progit, hogy ne egy lineáris függvény alapján kanyarodjon, hanem egy exponenciális görbe alapján??? Egész sokat dobna rajta. -
TannerHUN
aktív tag
válasz
_Volkovy_
#461
üzenetére
Gratulálok!
Majd én is próbálkozok azzal a pályával valamikor, de váltig állíthatom bugos az a szint.Akkor biztos az EA-nél különböző Shift 2 játékokat gyártottak.Egyik dobozára ezt lehetne írni: "A játék driftje tökéletes, ezt veheted!" A másikra pedig: "A játék driftje elég sok helyen hibás, ezt leszámítva, a sima versenyek tökéletesnek mondhatóak, vegyétek!"
Ne mondd nekem azt, hogy érzék kell hozzá, mert elég sok ember panaszkodik a játék ezen részéről.Persze érzék is kell hozzá, de valamit annyira elrontottak, hogy az csak na!! -
TannerHUN
aktív tag
válasz
bokrosolajos
#460
üzenetére
Nem csak a replay alatt vannak belassulások, hanem a verseny alatt is.Emiatt adott a verseny újrakezdése.És nem csak 1 videokártyánál van ilyen hanem a 4 videokártyás rendszereknél is irreálisan alacsony Fps tapasztalható.Hallottam már állítólagos 100 Fps-ről is ami elgondolkodtató számomra...
Na ja, én is a Subarun akadtam ki.De még a Nissan Silvia hangja és irányítása is borzalom.Az RX8 meg már sírva könyörög "vegyetek ki a játékból!".
Az AI-n vagy valamilyen fájl átírással lehet majd javítani, vagy pedig egy Mod jön ki hozzá.Bár az igazat megvallva, ha egy kicsit visszaolvasol az AI a füvön gyorsabban megy mint mi magunk a pályán.A javítással ellesznek egy darabig az biztos

-
bokrosolajos
őstag
Próbáltam Fraps-szel rögzíteni a replayt, és volt, amikor 5 fps-re leesett, pedig csak 1 gép volt a kamera látószögében. Ezt a játékot marhára elrontották valamivel
Kormány lagról ne beszéljünk, ha nincs kikapcsolva minden segítség, nincs 100%-on az érzékenység, és nem néztük meg a telemetriát... SZVSZ
Az az Impreza borzalmasan néz ki!
Ilyen ócska szar sufni tuningot még az életemben nem láttam. A hátsó vasalódeszka rajta kétszer olyan széles, mint az autó, egy zebránál kb midnen ott álló gyalogost lefejezne
Az Integrale-ét is elrontották, lefelé van álíltva a hátsó szárny, mint a Forzanál. Ha meg bódé 3-ast választot valami Golf I első szoknya figyel az ég felé. Borzalom!
AI-n nem lehet állítani? Ha neki csapnak a szalagkorlátnak (Szerintem ez az egyetlen animé van leprogramozva
), akkor is egy körön belül utolérem őket... Túl gyengék! -
Megrendeltem a kontrollert remélem minél hamarabb ideér billel már nem akarom tovább folytatni.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
TannerHUN
aktív tag
válasz
_Volkovy_
#456
üzenetére
Akkor sok sikert az SX-el!

Most olvasgatok egy két dolgot a játékról más fórumból (reklámozni nem fogok):
"máááá mindent csináltam a végén: RX8-on áttételt változtattam, folyamatosan 100 felett tartottam a sebességet, a pályára felfestett nyilak íve mentén mentem kilinccsel előre, autót váltottam: BMW M1 Procar, Falken Porsche
semmi :/ - 1077 xp felett nem akar sikerűűűűűni
a célegyenes ráfordítóban pl. akárhogy toltam neki soha nem adott még pontot
a pályának - ahogy te is észrevetted - "érdekessége", h amiért minden más pályán kapsz pontot, azokért itt távolról sem biztos
volt nem 1x olyan, hogy 3-ban lapon 100 km/h felett előre és ÁLL A SZÁMLÁLÓ""a Miami drift pálya olyan, mintha rosszul lenne megírva
nem mindenhol pörgeti a pontokat, akkor sem ha lappal mész előre 3-asban végig
1702 XP-t kell ott összehozni 3 kör alatt, de nekem eddig max 1077 sikerült""Adott egy 3 körös Drift verseny,ugye elég nehéz ugy végigmenni,h ki ne durranjon a gumi,ha pedig kidurran szinte irányithatatlan az auto.
Mit csinál a paraszt?
Optionsba kikapcsolja a Damage-t,majd vissza megy a versenyre,és láss csodát a gumi az nem durran ki,de a 3/2-ik körben amikor egyébként eldurranna a gumi az autó valamiért irányithatatlanná válik!
Szóval a kib.szott gumi az elduran akkor is csak te nem látod csak érzed!
Eldurrant az agyam""GP3-ba volt anno, hogy az előre megirt progit nem lehetett átvágni

Menettem 5 percenként az állást majd kidurrant a gumi..mentés vissza kimentem a boxba új gumiért..megteszem azt az 1 kört és pontosan ugyanott eldurrant a gumi
"Na ennyit a játékról, szégyellheted magad EA!...
Ez csak egy fórumból volt, pár külföldin szidják is rendesen. -
Megics
csendes tag
Sziasztok!
Azzal mit lehetne kezdeni, hogy HD felbontásban (különböző beállitások mellett) játék közben stabil 35-40 fps-t produkál, visszajátszásnál pedig időnként látványosan beszaggat, a környezettől függetlenűl? Tudom, ne nézzek visszajátszásokat...

A konfig: ASUS P5K SE, Core2Duo E6550 3GHz, Sapphire HD 5770 1GB (Rev3.), Kingston Hyperx 4GB 1066MH
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
heihachi
#453
üzenetére
Ez most komoly?
Beleraktak egy kocsit amivel 3 és fél perc alatt végig lehet érni? Ezt valami robot vezeti?A fizikájára azért kíváncsi lennék.
megint én: meg lehet csinálni a drifteket. Azzal az SX-el, amit kaptál, kézi váltóval, hármasból indulva, négyesben szépen le lehet írni az íveket, ameddig el nem melegszik a gumi. Csak rá kell érezni a fizikájára.
-
megint én
őstag
Hali!
Emberek, ez az Elit vezetési mód nagyon baró!
Viszont a drift egy rakás fos! Olyan mintha egy olajfolt lenne a jégpályára öntve. em tudom kordában tartani...
Ha kihagyom akkor lesz még elég pont a továbbjutáshoz? -
TannerHUN
aktív tag
-
AMD_ok
őstag
Garage - > autó kiválasztása - > <Enter> (menü előjön) - > tune (itt vannak a beállítások, itt azokon tudsz állítani, amit megvettél, mert alapból nem sok mindent lehet setupolni) - > test (itt pedig a beállításaidat tudod kipróbálni), és esetleg mentés, pályákra lebontva (azaz minden pályára mást állíthatsz be magadnak)
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
heihachi
#446
üzenetére
A GT is ilyen fogyasztható arcade-szim keverék.. Ok az arany jogsik kíméletlenek, de egyébként teljesíthető az egész játék kocamódban is.
Ebben az új Shiftben kifejezetten élvezetes versenyeket lehet tolni, a grafika tökéletesen aládolgozik a hangulatnak, nincs itt hiba..
A tuning talán még részletesebb is, mint a GT-ben.
GT5-öt még nem láttam, teszem hozzá sietve. -
Unbaised-Ben
senior tag
Tudna nekem adni minden Logitech DFGT tulaj kormány beállítást?
Mert én állítgattam, de nem az igazi, ezeket a gyengébb (éppen B kategóriás) autókat még el lehet vezetni szar beállítással is, már egész jól hozzászoktam, na de az A kategória borzalom 
-
zuchy
őstag
Én még nem jöttem rá, hogy hol lehet ilyeneket. Majd megnézem hol lehet. Nordscheife-n mentem a Seattal és visszanézve igen csak puhák voltak a rugók, pedig a legjobbat vettem meg bele, csak nem volt beállítva.

(#445) TannerHUN: Köszi, hogy foglalkoztál a problémámmal, de sajnos csak hétvégén tudom kipróbálni.

-
TannerHUN
aktív tag
Ezt találtam az interneten a problémádra:[link]
Ez egy input lag megszüntető fájl.Hogy működik-e azt nem tudom.Mindenesetre megér egy próbát.AMD_ok - Teszteltem én már eleget...Engem inkább idegesít ez a játék mint szórakoztat.Ettől függetlenül majd valamikor még előveszem a programot, egyenlőre hagyom.Azon a rohadt drift pályán úgy sem lehet átjutni.Remélhetőleg a patch sok mindent orvosol majd.Én azon vagyok, hogy úgy is van idő mire megérkezik az első javítás, tehát lehet sok mindennel addig játszani/játszanom.
-
AMD_ok
őstag
nálam:
dead zone: 3 %, steering sensitivity: 65 %, steering lock: 300.tehát elvileg közel vagy az én beállításaimhoz, de ez még kevés, az garázsban az autót is állítgasd, mert teljesen meg lehet változtatni az autó kormányzását
(lengéscsillapító, kerékdőlés, stb)TannerHun: Ha figyelmesen olvastad, pont azt írtam, hogy én is szenvedtem vele rendesen, először azt se tudtam, merre megyek, és miért pont arra
. Kikísérleteztem magamnak egy beállítást, és így már elég faszán tudom tolni (hard nehézség, de belekóstolok a legmagasabba is nemsoká, meg elite fokozat - minden segítség nélkül), pont ezért mondtam azt, hogy tesztelj, próbálgasd, és mindenki más,akinek gondja van vele,mert nekem is volt rendesen, mint sokan másoknak -
TannerHUN
aktív tag
Egyértelmű a kormányzás mindenkinek, de mi van akkor ha több mint egy napig szenved az ember szinte feleslegesen?? Több tucat beállítást megpróbál a különböző fórumokon különböző emberektől, egy kicsit javul a helyzet...de (és itt a "de" szó)...Köszi nem...Valahogy úgy érzem a Shift és elődjei sokkal jobb irányítást kaptak.Persze ez csak magánvélemény, de azért mégiscsak elgondolkodtató, hogy nem csak én vagyok ezen a véleményen, nem?
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
TannerHUN
#436
üzenetére
Jó kis autó? Jjjja. Volt szerencsém tapasztalni

Ennek a hangolását itt jól elrontották.Amúgy nekem már-már olyanok jutnak eszembe, hogy ez a pc-s Gran Turismo.. Szerintetek?
Ok, nincs benne az 1-estől a 9-ig az összes Evo, de őszintén, hiányzik? Nekem ugyan nem.
Utoljára a GT4-ben volt ilyen kihívás megnyerni egy versenyt. És kurvanagy sikerélmény, ha végre sikerül. Mert meg lehet csinálni, csak koncentrálni kell. A fizika rendben van, a grafika teljesen jó, stabil 60fps maxon, és alapvetően az egész egyben van. A menü idióta, de ezt elnézzük. -
AMD_ok
őstag
ez esetben mindenképp javasolnám egy kormány beszerzését, de mivel írod, hogy nem akarsz venni, legalább a csúszkákat addig állítgasd, míg élvezhető nem lesz számodra a gameplay menüben

zuchy: biztos, hogy input lag? nézted belső nézetből? mert én kb 1,5 napig azt hittem hatalmas holtjáték van benne, vagy inputlag,és belső nézetből rögtön látszott, hogy fordítja a csávó a kormányt,csak az autó nem akar fordulni, így rájöttem, hogy a steering sensitivity-n és a steering lock-on tekergessek addig, amíg meg nem találom a megfelelő beállítást
Mindenkinek, akinek élvezhetetlen: rettentő fontos a kormányzás számodra megfelelő/helyes beállítása, mert anélkül egy kalap xar az irányítás!!! én mondom, 5 órát görcsöltem vele,de megérte!!!
-
zuchy
őstag
Nálatok nincs input lagg? Nálam akkora van mint a ház, 50m-el előbb kell eltekerni a kormányt, hogy a helyes íven menjek. Win7 64-bit van fent.
Amúgy nem rossz a játék. A fizika benne nekem bejön, persze a grafika nem csúcs szuper, de megmondom, nem is nagyon néztem a tájat... Vannak még benne érdekességek, de majd kitapasztalom, nem sok időm volt játszani vele. RX8-al próbáltam végigmenni a Nordschleife-n, de csak a feléig jutottam.
Már az is nagyon húz, hogy húzhat egy Bugatti.
Jó benne a sebességérzet. Az is tettszett, hogy ha a kanyarba egy elsőkerekes kocsival
odanyomod neki, akkor kihúzza az elejét amerre fordítod a kormányt. Persze csak akkor, ha kellően lelassult a kocsi.
A gáz és fékpedál érzékenységén még majd állítgatnom kell. -
AMD_ok
őstag
hát nem tudom, mivel nyomod (én kormánnyal+6 sebességes H váltóval), de nekem nagyon élvezetes, ELITE fokozaton, Hard nehézség mellett, és eddig majdnem az összes pályát elsőként hagytam el, kb 3 versenyt kellett megismételjek, 2. vagy 3. hely miatt, 16. driver szinten vagyok. Állítsd be a kormányzást, nekem kb 5 órámba telt, mire élvezetessé tudtam tenni, de szigorúan kormánnyal, bill-el meg se próbáltam/próbálom
A drift meg egy más kategória, azt eleve utálom, ahhoz nem tudok hozzászólni....azt se próbáltam -
TannerHUN
aktív tag
válasz
_Volkovy_
#435
üzenetére
Igaz az SX-nek van alapból turbója stb.Tapasztalataim szerint egy Swift-ben később kell váltani mint a játékbeli SX-nél.Persze a valóságban még nem vezettem SX-t, de a drift videók és képek alapján egy elég jó kis autó jön le nekem.Próbáld ki a játékot aztán majd kiderül
Az biztos, hogy a Toyota Corolla AE86 sokkal rosszabb ebben, mint pl a Pro Street beli. -
TannerHUN
aktív tag
válasz
Dantenero72
#433
üzenetére
Igen a második fokozat is jó, de az észrevételeim szerint nálam a hármas a legideálisabb.A körpályás drifteknél nem a sebesség számít.A kanyarokban rendesen le kell lassítani egy kis kézifék aztán gáz, így simán ki lehet jönni a kanyarból jó pontszámmal.Persze nagyon oda kell figyelni, mert alig pontoz a játék.Tehát az ideális ív az mindig legyen bekapcsolva, akár profi az illető akár nem!Hidd el sokat tud segíteni.Ahogy leszűröm a kommentekből a Bugatti irányíthatatlan.Én nem próbáltam, de ez amit említettél, hogy egyszer ilyen egyszer olyan a kanyarodás ez hiba.Olvasd el a logout tesztemet és ugyan az fog lejönni amit imént írtál.A nevem alatt található "LOGOUT blog"-ra kattintva érheted el.
-
Dantenero72
aktív tag
válasz
TannerHUN
#432
üzenetére
Nézegettem utubeon driftes vidiket és akik jól nyomtak azoknak az auto egész végig 2esben volt szal szerintem manual toljak. Én kb 20percet probalgattam a gyakorlo palyat egyszer sikerult egy szép 360as driftet lenyomnom de fogalmam sincs mit hogy nyomtam
(viszont shift 1ben még ennyi se sikerült)
Am mikor vezettem a Bugattit és felmentem a kerékvetőre a kormanyt alig birtam tekerni,aztan meg mintha kitéptem volna a kormanyt mert oly könnyedén tudtam tekergetni(mintha nem lettek fogaskerekek vagy nemtom). Ez normális? -
TannerHUN
aktív tag
válasz
Barthezz2
#430
üzenetére
Hát a 240 SX tényleg nem sokat ér a játékban.Állandóan váltasz és váltasz, az autó meg alig akar menni.Ötödikben meg már szabályoz és ha jól rémlik 120-140 a max sebessége.Tehát egy hosszabb drift pályán le kell vennünk a gázról a lábunkat és úgy odaérni a következő kanyarig...Azt kitapasztaltam már hogyha 3.-ba beteszünk bármilyen autót és úgy driftelünk akkor "annyira" nem pörög-forog, így már lehet dönteni a kanyarban, viszont vigyázni kell nehogy átforduljon az autó.4.-ben a kanyarokban meg már szinte egyenesen megy, 5.-ben pedig leáll az autó.Röhej a köbön.
Ezek pl a Mazda RX8-nál nem működnek. -
sagesz93
addikt
válasz
TannerHUN
#429
üzenetére
háát azért annyira nem tökéletes, de a shift 1 indulásakor sokan kérdezgették hogy én, ilyet hogyan
Na majd ha ráérek megnézem magamnak a drift részt jobban, eddig csak a 240sx-es 3 oktató pályáig jutottam el.Barthezz2: Nálam az szokott lenni hogy én megcsúszok/pörgök természetesen, de mikor "feléledek"(effekt...), akkor mindig ott szenved mellettem egy másik autó(legtöbbször az amelyik meglök). Nemtudom hogy történik, valószínű van köze ahhoz is hogy ha valaki megpiszkál azt nem hagyom annyiban legtöbbször

-
válasz
sagesz93
#428
üzenetére
Jó igen, ha 200-al belerongyolok, akkor elszállnak

Most itt arra gondolok pl, hogy mikor egy szűk részen mentek többen, nem 200-as tempót, és esetleg "vállt vállnak vetve" akarnál elmenni, tuti, hogy te pörögsz, és nem ő, elég ha csak épp hozzáérsz..(#429) TannerHUN:
Na miután felidegeltem magam a miami pályán, és végre sikerült megnyernem, mondom menjünk, megnézem magamnak a drift-et.. hát, inkább gyorsan kiléptem, mielőtt valaminek baja lett volna az asztalomon
Nevetséges.. amit az első driftnél bead autót(240sx volt
ez már meg sem maradt
), 4.-be ha hozzáérek a gázhoz, már keresztbe fordul.. Bezzeg a hátsókerekes Aston meg se mozdult a sima futamon, hiába padlóztam.. 
-
TannerHUN
aktív tag
válasz
Dantenero72
#426
üzenetére
Nálam ez driftnél van így a Mazda RX8-nál, egy kis gáz és elszáll az autó.
Ez körülbelül ennyit jelent: 1-be be, kis gáz, tututututututututututut kipördül... 2-be be tutututututututu kipördül.3-ba be, tututututu és irányíthatatlan, ha egy kicsit is elfordítom a kormány pörgés újra...sagesz93 - Gratulálok, profi munka lett! Sehol egy megcsúszás.Ennek egy jó NFS oldalon kellene szerepelnie, mint oktató videó!!
Én ezzel a mentés dologgal régen haverokat segítettem ki, mert istenre se tudták átvinni egy adott pályát 
És ha ezek a kommentek után azt állítja valaki, hogy ez jó játék, én komolyan mondom megeszem a kalapom!!
-
sagesz93
addikt
válasz
TannerHUN
#425
üzenetére
akkor lehet hogy csak az oktatópályáknál van ez a hülye defektes dolog
Tök rendesen megyek, és egyszer csak eldurran....
az első részben nem volt bajom a driftel, az előző rész topikjában volt olyan hogy én csináltam meg 1-2 mentésen a drifteket
Meg kérésre töltöttem fel videót is, még meg is van talán: [link] 
Barthezz2: hát azért ez nem mindig van így, én ha beleszállok valamelyikbe rendszerint repül

-
válasz
Dantenero72
#420
üzenetére
Legtöbbször nálam is az van, azért is vettem ezt fel, mint ritka pillanatok egyike

TannerHUN: Kösz
Most viszont nagyon felidegesített
Hülye városi pálya, 5. heyről indulok, de hiába fogom be őket az első kanyar előtt, valahol tuti visszaelőz a szemétje. Mert úgye ha én a patkára megyek, már ránt is neki palánknak, de az ai gyorsabban átmegy rajta, mint én aszfalton.
Arról meg ne is beszéljünk, hogy visszapillantóval hozzámérnek, és úgy szállok el, mint egy 10g-os sport szelet

Bezzeg ha ők mennek előttem, sokkal lassabban veszik a legtöbb kanyart mint én, aztán ha meg véletlen nekimegyek, ugyan úgy én repülök, mert nekik 30000 tonnás kocsijuk van. Menjenek a fenébe..
Jah meg persze ha már kilöknek, ne legyen egyszerű az élet, és pörögjek vagy 60-at, had tudjon mind elmenni mellettem

-
Dantenero72
aktív tag
Hu hu xD Hát ez odabasz
Kaptam kiprobálásra Bugattit meg Apolot,hát mit mondjak? xD Irányithatatlanok
Apoloval 1köridőt sem értem el,Bugattival meg a legsazrabb időt azért megautoztam xD -
TannerHUN
aktív tag
sagesz93 - Én még sosem kaptam durrdefektet egy verseny alatt sem, pedig volt amikor körbe körbe pörögtem egyfolytában kb 5 percen keresztül, de durranni még nem durrant el.Buszkén hirdeti a "What's New" menü alatt a motor lefüstölést is, eddig az sem sikerült.Lehetséges a bug, mert az több van benne mint inkább a jó tulajdonságok...Én jelenleg a 3.versenykártyánál járok a drift alatt 8/10 van jelenleg kész.Ezen belül pedig a "Drifters Starlight Tour"-ban a "London Millenium Drift" pályán.Vettem már 3 autót: BMW M3 E92, Toyota Corolla GTS AE86, Dodge Challanger Concept.Ezek közül csak a BMW és a Dodge-al mentem valamire, a többihez inkább nem szólnék semmit.Legalább 70x nekiálltam (és ez nem hülyeség!!) a pályának, abszolút nem sikerül.A legjobb eredményem is 20-30 ponttal elmarad az első helytől.Van amikor egy körön át nem is mér pontot a játék(!!)Eddigi tapasztalataim szerint, csak ezen a pályán csinálja.Nem virágbolti verzió, a Galaxisból hozott, kemény 10 ropi volt...Beállításokkal variálgatok össze-vissza, de sehogy sem sikerül megcsinálni azt az egy pályát.Annyit tudok tanácsolni neked, hogy próbálj meg középen menni a pályának, lassan, kis gázadásokkal.Így adja majd a legtöbb pontot.Valószínűleg ekkor nem durran majd el a kerék.
Egyébként kezdem n00b-nak érezni magam emellett a játék mellett.Pedig minden más játékban elég jól szereplek.

manutdzoli - Szintén ez van nekem is, csak 3-4 játékindításonként.Én a beállításokat egy képernyőmentéssel "oldottam" meg, így bármikor vissza tudom állítani, ha elszáll.
-
tjb007
nagyúr
Eddig csak agybajt kaptam tőle.
Grafikával különösebb bajom nem lenne (igen, szerintem is "szebb" volt az első része), az viszont, hogy néha úgy beszaggat, hogy alig lehet az autót irányítani rettentően zavar. Ez leginkább azokon a pályákon fordul elő ahol helikopter, léghajó és egyéb teljesen feleslegesbaromságoklátványelemek találhatók.
A drifttől csak még idegesebb leszek, amúgy sem szeretem de eddig legalább meg lehetett csinálni. Most van egy csomó olyan verseny amit (szinte) lehetetlen megcsinálni még a legkönnyebb nehézségi szinten is.
Az AI és a fizika csodálatos, nincs is annál jobb mint amikor a füvön gyorsabban megy az ellenfél mint én aszfalton.
És végül az aktuális kedvencem. Japán retró liga, Ebisu Circ. Short, 5.helyről indulok a kanyarból, előzni lehetetlen, tök mindegy, hogy milyen autóval vagyok a hetedik helyezésnél jobbat nem tudtam még produkálni. Lehet, hogy én vagyok a béna de ettől még szerintem nem úgy kéne bevenni a kanyarokat mintha valami kötött pályán haladnának.Ha tehetném már rég széttörtem volna a lemezt de mivel nem az enyém így inkább nem teszem.
Remélem hamarosan jön egy patch ami orvosolni fogja a hibákat.
-
rocket
nagyúr
"Enyhen" osszetortem a Nissan Skylinet, igy legalabb nem latszanak mar a recek

-
manutdzoli
senior tag
Valaki megmondaná nekem,miért állítja vissza az eredeti beállításokat a játék?Már elegem van belőle
Indulok online,kézi váltó helyett automata váltó,segítségek bekapcsolva...stb.Minden játék előtt ellenőrizni kell a beállításokat?
Ja,és még valami
river Duel Championship-ben indulok,ahogy elindul a verseny,egyből az ellenfél nyer!!!!!!!!!! Ez micsoda?????
Elegem van a rohadt csaló játékokból! -
sagesz93
addikt
drift valakinek megy? Én kezdek ráérezni

csak azt nem tudom felfogni miért kapok 2 perc után defektet..(vagyis az első 3 gyakorló pályánál mindig ez van) -
TannerHUN
aktív tag
Tényleg
Egy kicsit a Transformers filmet idézi az a durva légbeömlő.Barthezz2 - Szép kanyar, gratula!
És még az AI is szépen letér.Voltak nekem is ehhez hasonló kanyarodásaim, de azokat az erőgépeket nehéz volt megfogni, sok autó ennél a sebességnél már beszállt a kavicságyba = több száz méteres féktáv. -
-
rocket
nagyúr
válasz
TannerHUN
#416
üzenetére
Shift1-ben Nissan volt hasonlo kinezettel
Mind csunya

#418: Szerencsed volt nem ment neked, nalam meg sose valtott iranyt vert helyzetben, hanem inkabb nekem jott

-
TannerHUN
aktív tag
rocket - Én is így látom.Ugyanígy minden más agyonra van dicsérve.Nem, nem szidni szeretném a tesztelőt, de úgy veszem észre az én tesztem helytállóbb minden szempontból.Csak vissza kell ezt a topicot olvasni és egyből lejön mindenkinek amiről írtam.
Doki16 - A Lada-t nem így értem, hanem a kocka alakjára és a kasztnira.Hasonlót láttam már élőben is.Persze a kasztni nem ugyan ez volt, de pl hátul a légbeömlő és a spoiler kísértetiesen hasonlított rá.A grafikát nem olvastam, bocs! Szvsz ennek ellenére nem kellene ilyeneket produkálni.
Pl ilyen ez a kép is: [link]
-
-
TannerHUN
aktív tag
A második képen a sofőr felüli ablaknál és a hátsó ablaknál olyan fekete shader hibák vannak hogy az csak na...Az autó alakja inkább egy szénné tuningolt Lada-ra emlékeztet...Egyébként hogy mentél végig a pályán behúzott kézifékkel?
Nemrég olvastam el a tesztet, hát érdekes mit mondjak.Nagyon agyon van dicsérve a játék...
[link] -
AMD_ok
őstag
válasz
apollo12
#411
üzenetére
Csak azt nem írtad, hogy milyen felbontáson... (nálam Minden full, kivéve az AA-t és a motion blurt, mert azt utálom, igy megy full hd-ben játék közben az összes autóval előttem 45-70 fps, ha elől vagyok, akkor 60-100 fps)
Egyébként megjavult a QUICK versenyem, mostmár lehet tolni, tegnap miért nem volt jó, nem tudom

-
megint én
őstag
Ja amúgy nem tudom mi lehet a gond, de 12 FPSem van. Lejjebb vettem a grafkót de így is 12-13 között ingadozik :S Ki a f@sz???
Configom az adatlapomon. -
nemeth989
senior tag
válasz
Dantenero72
#400
üzenetére
Játék közben csak azt tudod állítani, azt hiszem. De a menüben viszont még a fék rásegítésen is állítja, de alapvetően csak ki be kapcsol dolgokat.
-
megint én
őstag
válasz
nemeth989
#399
üzenetére
Én még állítgatom...
Pl a kormányzás 50%on volt alapból. 5%okat vonogatok lefelé most tartok 25%nál és így már reális... De a gázt is lejjebb vettem 30%ra. A féket meg 45%ra. Mert a gáz is a pedált még csak félig nyomtam, de a game meg úgy érezte, hogy a padlót taposom már!
De elsőre egy kanyart sem tudtam bevenni xDDD
Új hozzászólás Aktív témák

- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Ingatlanos topic!
- World of Tanks - MMO
- Bemutatkozott a Poco F2 Pro (már megint)
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- EAFC 26
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Battlefield 6
- További aktív témák...
- Doxa férfi óra - 166.90.101.20 - D-Sport férfi karóra
- iPhone 11 Pro Max 256GB 100% (1év garancia)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14400F 32/64GB RAM RTX 5060 Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Keresünk iPhone 14/14 Plus/14 Pro/14 Pro Max
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


Abszolút kiegyenlítetlen versenyek vannak benne...Tök mindegy profi az illető vagy sem, ha úgy akarja a gép akkor az AI nyer, ha nem akkor a játékos.Ugyan... 

3 féle választási lehetőség adott (talán 4 is 


(bár nekem G25 van, de az alapok ugyanazok)
Ha majd sikerül akkor jelentkezem, ha meg nem sikerül kihagyom ezt az egy pályát és megyek tovább.
, előzéseknél sokat segít, és nem sokat dob a performance pontoknál.
), akkor is egy körön belül utolérem őket... Túl gyengék!![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
Ez csak egy fórumból volt, pár külföldin szidják is rendesen.
Jó benne a sebességérzet. Az is tettszett, hogy ha a kanyarba egy elsőkerekes kocsival




