Új hozzászólás Aktív témák
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#942
üzenetére
A 8:34-et mennyire tuningolt golffal mented?
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#863
üzenetére
Ezzel a lengyel kerék moddal nekem megoldódott az ugratós probléma is, ahol eddig rendre ugratás után forgalommal vagy palánkkal szemben álltam meg, ott most ugratás után bár kicsit küzdeni kell a géppel, de legalább össze lehet szedni.
Korábban panaszkodtam, hogy a hátsó kerekes autók sem hajlandóak rendesen elmenni keresztbe komoly gázadásra sem, hát most már ezzel sincs gond, óvatosan kell bánni a gázzal, mert különben mennek el már a közepesen erős gépek is. És ami a szép, hogy ezt a csúszást teljesen jól meg lehet fogni és kontrollálni.Jah, egyébként néha nálam sem fordul a kéz. Eddig kétszer láttam.
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#833
üzenetére
És tényleg
Ezt k...a elnéztem akkor több esetben is 
És amúgy próbáltad?
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#792
üzenetére
Nem az a ludas, hanem az, hogy nem lineáris a kilométer óra az RS4-ben. Kb a feléig van a 100 és a maradék fél mutató út meg plusz 200 km/h-t jelent. Ezt nem sikerült megoldaniuk a műszerfal nézetben. Egyébként 100-ig jól működik, ezért sem lehet a mph váltás az oka.
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#789
üzenetére
Mégegyszer, kiírva 188 van, a mutató meg 280 felett áll. A mutató. Az nem 1 km/h akárhogy osztok szorzok

Az, hogy onscreen mit ír nem érdekel, most a műszerfalról van szó.
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#770
üzenetére
-
heihachi
addikt
válasz
szab.tam
#779
üzenetére
Ha csak autózgatni akarsz, akkor szerintem dobd fel a "polished tyre mod"-ot. Konkrétan egy másik játék lesz belőle, és sokkal jobb, mint az eredeti, pedig csak a gumik merevségével meg tapadásával játszottak a srácok. Szerintem ezzel a moddal már autókat kell a játékban vezetni

-
heihachi
addikt
válasz
Unbaised-Ben
#619
üzenetére
"Ha már a beállításokról van szó, érdemes kitérni a fizikára. Azt hiszem ez a legerősebb pontja a játéknak."
Nem is olvastam tovább, a szánalmas szkriptelt fizika mint erős pont... Még megnéztem a végén a százalékot, szimulátoros szemmel 97%? Akkor mennyit kapna ettől a tesztelőtől egy igazi szimulátor? 2000%-ot? -
heihachi
addikt
Ez így van ahogy mondod, és logika ugyan van benne, de ettől még szar.
Mert pl. egy ugyan olyan alapossággal tuningolt 1001 és 1500 pontos autó közül gyanítom, hogy 99%-ban az 1500 pontos lesz a nyerő. Hiába egy kategória a pontok alapján és versenyezhetnek egymás ellen, ettől még a valóságban nem egymás ellenfelei. Ha meg mégis, akkor ezeknek a pontoknak a világon semmi értelme sincs, mert nem fejezi ki a valós erőviszonyokat.
Itt kőkeményen megpróbálták lemásolni a Forza pontrendszerét, csak hát eleve az sem tökéletes, annak ellenére, hogy ott eleve 1000 pont alatt van az autók többsége (még az LMGT autók is 1000 alatt vannak), és így is, nem 3, hanem 10 kategóriába vannak sorolva a gépek (nem számolva az itteni A és az ottani X kategóriát).
Ez kéne itt is, 50-100 pontonként külön kategória, hogy minél inkább egyforma autók menjenek egymás ellen.
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#488
üzenetére
Én ma épp ezen is baxtam fel az agyam. Valami éjszakai verseny városi pályán, ahol van két ugrató is (de már eleve: mi a faxért kell ugratni pályaautókkal?). Másik, hogy elimination verseny? Nebassz, ilyen valahogy nincs a komolynak tartott szimulátorokban, de mondom sebaj, ettől még lehet élvezetes. Egész egyszerűen, ha túl gyorsan ugrattam el, akkor minden egyes esetben a forgalommal szemben állt meg az autó. Mindegy mit csináltam, hogy gépészkedtem, ha 2 km/h-val gyorsabban ugrattam el, akkor forgalommal szemben végeztem, ennyi, ez így van beleírva a programba. A másik épp az volt, amit mondasz. Ha bármi balhé volt, minden egyes esetben a palánkkal szemben álltam meg. Mindig, kivétel nélkül. Vagy 50-szer ugrottam neki azzal a fos LFA-val a versenynek, ebből 49 rossz ugratás és forgalommal szemben megállás illetve csetepaté és palánkkal szemben megállás.
De már előtte is majdnem uninstalláltam, mert egy Viperrel kellett menni valami pályán, már azt sem tudom, hogy hol, és akárhogy tapostam a Viper belét, az istennek nem tudtam eltenni keresztbe kanyarból kifelé. El tudtam érni, hogy elmenjen a hátulja, idióta kormánymozdulatok kellenek hozzá, de egész egyszerűen nem lehet olyat csinálni, hogy túl nagy gázzal jövök ki a kanyarból, ilyen itt nincs, nincs túl nagy gáz. Ehhez képest, ha egy milliméterre is sikerült rámenni a fűre, akkor mindig keresztbe állít. Mindegy, hogy mennyivel, mindegy, hogy mennyire taposom a gázpedált, keresztbe állít, mert ezt így beleírták a játékba. Mondom akkor ezt hagyjuk, nézzük meg a Mustang mit mutat, de ugyan ez.
Aztán a kaput az tette be végképp, hogy megyek a gép után, tök ugyan olyan autóval mint ő, ilyenkor a féklámpát szoktam figyelni és ha ő fékez én is, hogy ne szálljak bele. Hát a gép olyan féktávokat vesz a legnehezebb fokozaton is, hogy nem hogy lelassítok, de ha ott fékezek, akkor én a kanyarig meg is állok. Ezért később kezdtem fékezni, a kanyar előtt megyek kb. 2 autónyival, a kanyar közepére utol ér és mellettem van. Ezt mégis hogy? Össze vissza mennek az ellenfelek, tök baromság az egész.
Asszem nálam a SHIFT2 elérte a pályafutása végét.
-
heihachi
addikt
válasz
AthlonXP
#376
üzenetére
Hát ha ez könnyítés, akkor megeszem a kalapom, nekem már azt a kezdő 200 pontot sem sikerült összedriftelni, amit az első pályán kellene. Vagyis, hát már annyiszor álltam keresztbe, hogy a játék megsajnált és adott 200 pontot, gondolom látta, hogy örök életemre azon a pályán ragadok, ha nem szán meg. Persze az is tuti, hogy ezt is profi szinten lehet művelni így is, de mondjuk ez egy ügyességi játék így és nem autós.
Amúgy csak zárójelben jegyzem meg, hogy van olyan játék a piacon, ahol a drift és a sima pálya autózás fizikája olyannyira nem különbözik, hogy bármikor, akár egy elindított időfutam alatt is átválthatsz drift módra, ami abból áll, hogy onnantól a drift pontjaidat írja ki felülre és nem az idődet, merthogy mindkettőt minden pillanatban számolja és méri a játék. És így is éppen ugyan olyan látványos driftek vannak abban a játékban is, mint itt.
-
heihachi
addikt
válasz
AthlonXP
#371
üzenetére
Hogy őszinte legyek, engem ez a része a dolognak nem igazán érdekel. Ha a grafika megüt egy szintet, akkor a felett a szint felett engem már nem érdekel a dolog, csak az érdekel, hogy jól fusson. A SHIFT2 eléri ezt a szintet, emellett 30 alá nem nagyon esett eddig be egy öregedő 8800GT meg egy C2D@3200-al, igaz, csak 1280*1024 felbontásban.
Ettől a grafikai dologtól százszor fontosabb dolgok vannak, amik sokkal kisebb figyelmet kapnak. Pl. az, hogy miért van az a játékban, hogy ugyan azzal az autóval elindítva egy time trialt, tapadok a kanyarokban úgy, mintha pillanatragasztón mennék, majd elindítva egy drift versenyt, kb. olyan, mintha olajos halak csúszkálnának taknyon. Két játékmód, két fizikai modell. Vagy olyan apróságok, mint a szellemautó hiánya, vagy éppen a time trialban nem jegyzi meg a korábbi időmet, minden time trial indításnál a personal best nullázódik. De mondhatnám azt is, hogy a setupnál mi az hogy kerékdőlés 20? 20 kisnyúl vagy felnőtt barnamedve? Vagy fok? Vagy éppen az az apró elhanyagolható tény, hogy hullámvasút van a Nürn GP pálya szélén a célegyenesben. Ezek számomra sokkal nagyobb hibák, mint az, hogy hány poligonból áll egy kocsi, vagy hogy tükröződik-e úgy, mint az első részben.
-
heihachi
addikt
válasz
Dantenero72
#353
üzenetére
Ezt te nyomod így a videón?
Engem annyira idegesít hogy nem azt csinálja a képernyőn a kormány, mint amit én csinálok vele
Ha egy ezer éves GTR Evo-ban tökéletesen lag mentesen egy az egyben úgy áll a kormány a képernyőn, mint a valóságban a kezemben, akkor itt miért nem lehet ezt megoldni? 
-
heihachi
addikt
válasz
Adolfka_
#272
üzenetére
Igen, akkor is, ha a kocsi nem megy. És persze, ha megy, akkor is. Nem tudom mi okozza, de így van

Mod: Aha, rájöttem, a driverben van beállítva centering. Kikapcsolom, és letesztelem úgy is.
Kipróbáltam: álló helyzetben nem tekeri vissza, de ha elindulok, akkor igen, és a sebesség növekedésével egyre erősebben. Más kérdés, hogy így kurva szar vezetni

-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#259
üzenetére
Bevallom megnyitottam a Windows naptárat, hogy miért kellene azt bámulnom, de aztán leesett, bár igaz, kicsit ejtőernyővel jött

-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#256
üzenetére
Én bizonygatom, hogy szimulátor?
Te melyik topikot olvasod?Egyébként tetszik, hogy egyik postodban a GTR Evo-hoz meg RBR-hez hasonlítgatod, másikban learcadozod, harmadikban már előre lépés az eddigi arcade fosokhoz képest

Az a Subaru gondolom túlkormányzott lett
(ezt ne vedd komolyan!) -
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#252
üzenetére
Figyelj, teheted itt a gúnyos megjegyzéseidet, de lepattannak rólam.

Van egy másik autós játék, ahol az itteni tuningnál és setupnál lényegesen komolyabb dolgok vannak. Na annak a játéknak a közössége "Mérnök úrnak" nevez, tiszteletből a tuning és setup terén nyújtott közösség érdekében tett tevékenységem okán. Egy másik játékban (pont az általad sokat emlegetett, és a jelek szerint nem igazán jól ismert játékban a GTR Evo-ban) MOTEC i2 Pro után állítom a setupot, ha láttál már ilyet, akkor tudod, hogy ezek után az itteni setup nem fog gondot okozni. Nálam a setup nem ott kezdődik, hogy egy első kerék hajtású, 90 lovas olyan autót, ami soha nem csúszik meg szétállítgatok és utána beírom a fórumra, hogy a jaj milyen ügyes vagyok, sikerült beállítanom, és nem csúszik meg.
Emellett a megjelenése óta, kb minden héten egy-két napot GTR Evo-zok. Szóval a falról lepattanás nem az én pályám. Lehet egyébként neked is többet kéne nyomnod a GTR Evo-val, mert akkor nem kevernéd össze a SHIFT2-vel. Vagy csak offold a sok segítséget

Ha te nem érzed, hogy itt még az első kerekes kocsik is túlkormányzottak, megy le a seggük az ívről, olyan, mintha a hátsó kerék lenne kormányozva, és akár mit csinálsz ezt nem tudod eltüntetni, mert ez a SHIFT1-ben is már koncepció volt, akkor hiába írod itt be, hogy GTR Evo szintű irányítás meg hasonlók, mert csak magadat járatod le. Mindenki látja rajtad kívül, aki már játszott GTR Evo-val, hogy a hasonlóság a két játék közt csak annyi, hogy autók vannak mindkettőben. Esetleg, aki a Mario kartot is túl élethűnek tartja, na annak lehet, hogy a SHIFT2 és a GTR Evo egyforma élethű
Vagy lehet, hogy a SHIFT 2 már élethűbb a valóságnál?Ez a játék soha az életben nem volt, és nem is lesz szimulátor. De még a GT5 vagy a Forza 3 szintjét sem üti meg, azokat illik úgy hívni, hogy szimulátorosabbak, pedig azok is még elég messze állnak egy GTR Evo-tól, de egy iRacinget meg ne is említsünk. Ez valahol a két említett konzol exkluzív cím alatt helyezkedik el minden szempontból (élethűség, tuning, setup), erre már a szimulátorosabb jelző kissé túlzás, attól, hogy néha fékezni is kell, meg lehet setupolni, még nem lesz szimulátor. Talán 2-3 rész múlva, sikerül felzárkózniuk az említett két vetélytárshoz (most is azt szerették volna, de hát nem jött össze). És onnan már csak néhány rész a GTR Evo szint.
Ettől még, hogy nem szimulátor, soha nem is volt, és soha nem is lesz, még lehet jó játék, és egyelőre rövid távon szerintem az is. A Burnout Paradise is jó játék, aztán az se volt soha szimulátor. Ha azt hiszed, hogy bizonygatnod kell, hogy ez szimulátor, és azért játszanak vele az emberek, mert attól lesz jó játék, akkor el vagy tévedve. Éppen azért játszanak vele, mert nem az.
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#234
üzenetére
Jó gáma, csak túlkormányzottak a kocsik

-
heihachi
addikt
Na a Merci+Nürnre is gyorsan mentem egyet. Hát kemény, az tény, egyelőre nagyon szar setupot tudtam csak összehozni, meg nehéz még elhinni a gépről, hogy meg tudja egyik másik kanyart gyorsabban is csinálni, de így is összejött egy 8:08.934-es idő, C822-es autóval. De ebben még nagyon sok van, ez tuti bevihető 8 alá, csak kell egy jó setup.
_Volkovy_ Egy ütött kopott kotyogó Momo Racing kormánnyal, illik ehhez a golfhoz
Amúgy szeretem nagyon Laguna Secát is. Régen, még a GT1-eben szerettem meg, nagyon-nagyon sokat toltam rajta.mod: Azt csinálja a kormány, hogy néha eltűnik a force feedback... Na most az egy kanyar közepén egészen érdekes dolgokat tud produkálni, mikor ugye nagyobb erővel ellentartok

-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#167
üzenetére
4. nem olyan elfogultak, mint te
-
heihachi
addikt
Ha készítek fotó módban egy képet, azt hová menti?
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#88
üzenetére
Nem vettem az AM-t, adta egy időfutamhoz. Az első versenysorozatot végig toltam, utána a következőben időket kell megfutni. Ott kaptam az egyiken egy Astont.
Egyébként tisztán látszik azokból amit írsz, hogy te sem tudod eldönteni, hogy most mi a szitu a játékkal, egyszer RBR-t emlegeted, hogy ott is csúszik az autó (persze, csak nem úgy és nem azért mint itt), máskor a GTR Evot (egy szinten van a valóság érzete szerinted egy elég komoly szimulátorral), egyszer meg azt írod, hogy arcade játék.
Minden offal nyomom, még a szimulátorokat is, az ilyen arcade játékokat meg naná, hogy segítség nélkül. Egyébként ilyen kanyar kijövetelekért az RBR, a GTR Evo, de még a GT4-5 vagy a Forza2-3 is nagyon komoly keresztbe állásokkal büntetne. A túlkormányzottság meg létezik, ha érzed, ha nem

-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#72
üzenetére
És akkor mi lesz, ha valaki kipróbál egy ősrégi RBR-t?
Egyrészt nem lesz minden autó ilyen elképesztően mocskosul túlkormányzott, pláne nem az első kerék hajtásúak. Aztán nem fog tudni kigyorsítani úgy mint itt, ahol nyugodtan lehet teljes gázzal kijönni minden segítség offon egy hátsókerekes Astonnal bármelyik kanyarból. Ugyanezért RBR-ben kemény büntetés jár. Nem fog tudni bevennie egy kanyart sem, ha úgy próbál meg kanyarodni, mint itt (ezerrel be a kanyarba, ezerrel ki). Ha megpróbál úgy fékezni mint itt, akkor minden kanyarban az árokban fogja találni magát.
Kér ezt a játékot az RBR-hez meg a GTR Evo-hoz hasonlítani, nem egy kategóriájú játékok. Az említett két cím legalább egy nagyságrenddel előrébb helyezkedik el élethűségben.
Értjük, ha neked tetszik (én is írtam, hogy nem lenne ez rossz játék), de élethűséget keresel ott, ahol nincs, és meg is találtad.
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#58
üzenetére
Valóság-érzetre messze felül múlja az egyet, Gridet, Dirt-öket, egy szinten van a GTR Evo-val
Ezt ugye nem mondod komolyan a GTR Evo-ról? -
heihachi
addikt
Kár ezért a szar autó mozgásért / irányításért, mert amúgy hangulatosak a versenyek, szép a játék és van egy pár nagyon korrekt megoldás benne, amit a legjobbak is megirigyelhetnek

-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#23
üzenetére
Ok, ez igaz.
Én nem azt mondom, hogy szar játék a Shift 1 vagy a 2. Csak azt, hogy élethűnek nem élethű, ennyi. Ettől még lehet szórakoztató játék, sőt akár jó játék is, és ettől még lehet igaz az is igaz, hogy a Shift1+OH a legélethűbb eddig az NFS szériában.
Egyébként a második rész kormánnyal egészen értelmesen irányítható, legalábbis itt az elején a kis autók nem olyan elképesztően túlkormányzottak, mint amilyenek az autók az egyben voltak. Belső nézetből legalábbis, kívülről szörnyen néznek ki a kanyarok megint.
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#20
üzenetére
Fogtam, szar úgy is, annyi köze van a valósághoz, mint ennek a jelenetnek a Shift 2-ből

-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#9
üzenetére
Teljesen jó a fizikája, pont úgy sodródik a kanyarban, mint egy valódi kocsi.
(magyarul sírvaröhögős szmájli, csak olyan nincs)
Új hozzászólás Aktív témák

- Lenovo 16 Legion Slim5 WQXGA 165Hz G-Sync Ryzen7 7840HS 16GB 1TB Nvidia RTX 4070 8GB 140W Garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 256GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3205
- Lenovo P500 - 1650-2690 v3 akár 12 mag/24 szál, 16-32GB DDR4 RAM, 490W 80+gold táp, számla, 6 hó gar
- 2 X Dell Poweredge T320, 96GB DDR3 ECC RAM, 2.2 GHz CPU, 2 x 495W PSU
- 18 éve! Billentyűzet magyarítás magyarosítás. Festés vagy lézerezés és egyebek! 3 lehetőség is van.
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest





Ha egy ezer éves GTR Evo-ban tökéletesen lag mentesen egy az egyben úgy áll a kormány a képernyőn, mint a valóságban a kezemben, akkor itt miért nem lehet ezt megoldni? 

(ezt ne vedd komolyan!)
Ezt ugye nem mondod komolyan a GTR Evo-ról?


