- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OnePlus Nord 5 - lehűti a kedélyeket
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Drága bluetooth tagek olcsóbb alternatívái (MiLi MiTag, LiTag, OTAG, stb.)
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#97544192
törölt tag
Akarki akarmit mond, ez a jatek nehez mint az allat es kurva idegesito (kontrollerrel nyomom, 61% a karrier de kb 20 evem elment az eletembol) Nordschleife-t kene lenyomnom de mar elso 1 percbe kipordulok mint egy darab kaki.
-
megint én
őstag
válasz
nemeth989
#598
üzenetére
Ez kocsi függő...
Én Elite módban tolom, és a Lotus baromira megy... 6.13 a handingje. Ha feltenném a bodey kitet 7.00 lenne, csak akkor már szintet lépne, és azt nem akarom.
Amúgy emberek. Hogy a faxomba lehet, hogy az utolsó előtti azaz a 15. szintű versenyeknél van az a GT3 mód. Van nekem egy 911 GT3 kocsikám, és nem enged versenyezni, mert a követelmény, hogy GT3as kocsi legyen. PEDIG AZ!!! -
nemeth989
senior tag
válasz
heihachi
#597
üzenetére
Ez így van
. PRO beállításon toltam, és elég nehéz így már csúszás nélkül bevenni a kanyarokat, sőt szinte lehetetten, főleg a nagy teljesítményű autóknál áll fent ez a probléma
. Láttad volna a Corvettes menetemet ott majdnem végig drifteltem a pályát, na az durva volt.De legalább egy régió idő összejött

-
Megjött a kontroller hát sokkal jobb mint a bill mintha boxal játszanék.

-
bthello
csendes tag
hali egy kis segítség kellene. Egy Logitech MOMO Racing force feadback kormányal szeretnék játszani és az a problémám hogy hiába nyomom tövig a gázpedált nem gyorsul a kocsi. próbáltam már álítgatni de nem sikerült megoldani a problémát úgyhogy vissza raktam mindent gyári beálításra. egyébként azt vettem észre ha a beálításoknál nem a kombinált pedált választom hanem a szeparáltat akkor valamivel gyorsabb a kocsi de nem nevezhető gyorsulásnak. +1 gond a menüben magától szalad fel a kijelölés ha megnyomom a fék pedált meg áll. Nem értem mi lehet a gond.
-
milos2000
csendes tag
Sziasztok!
Én egy Saitek R400-es kormánnyal játszom, és az a problémám, hogy a játék valamiért nem jól érzékeli a kormányom közép állását, azaz mindig egy kicsit balra húz, ha pontosan közép állásban van a kormány.
Tudna esetleg valaki segíteni ezzel a problémával. Próbáltam már a deadzone-t állítani, de ez nem a legjobb megoldás. Egyébként a játék első részében is volt ilyen problémám.
Az érdekes az, hogy Dirt 2-nél ill. F1 2010-ben nincs ilyen probléma ugyanezzel a kormánnyal.
Köszi! -
megint én
őstag
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Emberek kaptatok már ki így (Time attack)
Nekem ...1:231
Ellenfél ...1:230

-
nemeth989
senior tag
Sziasztok.
Rászántam magam, hogy megvegyem a kedvenc kocsim. A 2. futamomra sikerült vele egy egész jó kört futnom a Catalán pályán.
http://www.youtube.com/watch?v=1KJHkrYM0es
Az Shift1-ben is ez volt a kedvencem és a valóságban is meg még a VI-os Golf
-
AthlonXP
őstag
válasz
bokrosolajos
#588
üzenetére
Hát a GT1-ig mindenképp! Hogy ott lesz-e azt nem tudom, oda még nem engedett be, mert van még 5 futam ( nem drift ) amin indulni kéne, de én egyetlen driften sem indultam és gyakorlatilag itt vagyok a célnál...

-
bokrosolajos
őstag
válasz
Unbaised-Ben
#587
üzenetére
Ez a level nem jelent semmit, mert ez a játék mindenre pontokat ad, arra is ha ügyesen vezetsz, meg arra is ha töröd-zúzod

Inkább az lenne érdekes, végig lehet-e vinni drift nélkül az egészet! -
Unbaised-Ben
senior tag
Elértem a legmagasabb level-t, nem tudom tudtátok-e mennyi az annyi, de bennem tegnap tudatosult...

Kemény 20! És még csak a carrier 53%-át teljesítettem. -
bokrosolajos
őstag
válasz
Barcelinho
#581
üzenetére
Nem csodálom, hogy neked borzalmas és csalódás, ha a Most Wanted a kedvenced

A Shift-tel új csapásba kezdtek, ami az igényesebb játékosok felé nyitást jelezte. A Shift2 nevéből pedig már el is hagyták az NFS-t, nagyon helyesen.Tegnap kipróbáltam a játékbeli AA-t. Semmi összefüggés nincs benne, de akkor tükröződött a szélvédő! Persze játszhatatlan lett az FPS esés miatt, de ott volt.
Érdekes, hogy nem a Shadow szintjén lehet bekapcsolni, de hát ez egy ilyen fura megoldásokkal teli gáma
szab.tamnak igazat adok, a Shift2 első érzetre is jobb, mint a Shift valaha volt akármilyen moddal. Sőt, mint írtam, nagyon realisztikus lehet jó kormány beálíltással
Csak azoka hülye előre leprogramozott forgatókönyvek ne lennének, az veszi elé az egész savát.. Mondjuk ezért szeretem jobban a hotlapolást, mint karriert
-
TannerHUN
aktív tag
Lol... Mennyien szidják a játékot
. Mondjuk meg is tudom érteni. -
TannerHUN
aktív tag
Szerintem a valóságban is megpördül az nagy fordulatszámon.Még nem próbáltam ezeket a nagy autókat, tehát nem tudom.Engem az első részben az akasztott ki, hogy jó 100 Km-t kellett vezeti és persze a pálya meg dimbes-dombos volt és állandóan nekirepültem a fáknak.Még mondom ott nem tartok a második részben, ahol nagy autókkal kellene menni.Majd meglátjuk.De szerintem nem annyira veszélyes ez mint a Shift 2-ben.A kaszinóval még nekem sose volt problémám.Se fagyás, se semmilyen hiba.
-
jericho69
tag
Hogy én mennyire utálom ezt a játékot. Most akartam lenyomni egy 20 körös versenyt, erre a 13. körben elszállt a motorom és fújtak a versenynek

Amúgy nem lett rossz játék ez, most már az egynél is jobban tetszik (pedig első 5 perc után azt mondtam nekem ennyi elég is volt ebből a szarból), csak hát a gépigény meg a grafika..
-
Barcelinho
csendes tag
Sokkal jobb lenne ha nem évente jönne ki 1-2 bóvli NFS, hanem 3-4 évente egy, de az tisztességesen megcsinálva...

-
Barcelinho
csendes tag
Borzasztó rossz ez a játék. Hatalmas csalódás az egész. 1 nap elég is volt belőle. A Most Wanted-nek a közelébe sem érnek az újabb részek.

-
frame>24
addikt
válasz
bokrosolajos
#576
üzenetére
Én figyeltem ezt tegnap és nálam halványan tükröződik a műszerfal teteje, pedig a reflection detail csak medium-ra van téve.
Amúgy azt kell mondjam, nem olyan könnyű ez a progi. Pedig direkt rögtön kormánnyal kezdtem. Vannak versenyek, ahol pl. egyből megvan corner master, máshol meg egyszerűen képtelen vagyok nyerni. Másik, néhol, pl. Japan retro versenyeknél eleve széttuningolt autóval van csak esély, de arra még nincs pénzem (full works). És ez relatíve az elején van még.
-
Sziasztok!4870x2!2gpu 40 fps-1gpu 60 fps.Remélem mielőbb jön az új driver és a javitás,mert ez 1 nagy ....le nem írnám mi. :/
-
szab.tam
nagyúr
beállításban levetted 0-ra, és úgy is?

1. benyomások.
én is szim párti vagyok. realisztika és vezetési élmény tekintentetben a shift 2. szerintem jobb, mint az 1. (g25)
csak valamit nem értek: néztem a görbéket: a gpu (gtx480), max 80%. a cpu egyenletesen eloszlik a 4 magon, talán az egyik mag erősebben dolgozik, de nem akad ki.
akkor hol a limit, és mi a tökömtől van időnként 40fps, micro- és nem microlagg.
-
AMD_ok
őstag
válasz
Unbaised-Ben
#574
üzenetére
Érdekes

-
bokrosolajos
őstag
-
}{3@Đ$}{0ot
addikt
Nah azt hiszem erről a game-ról is megvan a véleményem!
Szó szerint egy rakás fos game amit valaha is láttam!!!

THANKS EA!! Irányíthatatlan az egész game,főleg driftben,még szerencse hogy nem vettem meg ilyen drágán!!!
Le is Uninstalláltam az egészet!!! -
Unbaised-Ben
senior tag
-
nemeth989
senior tag
Sziasztok.
Valaki arra tudja a választ, miért nem akar bejelentkezni az Autologba?
Vasárnap játszottam vele utoljára, de akkor simán be tudtam lépni.
Segítség!!!!!! -
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
Barcelinho
#571
üzenetére
ha a kéziféket behúzod, akkor az azonnal befog egy időre, több ideig, minthogy nyomod a gombot, képtelenség jól használni
-
Barcelinho
csendes tag
Nem tudom kinél hogy van, de PC-n nem a legjobb az irányítás funkció. A kéziféket pl. értelmetlen használni, mert csak ront a kanyarbevételen. És a grafika is bőven hagy kívánnivalót...

-
kisza25
félisten
válasz
bokrosolajos
#558
üzenetére
nem mondanám olyan nagy teljesítményűnek a kártyám és minden lowon van és van szélvédő, folyton szétkenődnek rajta a bogarak+minden sz@r
-
AthlonXP
őstag
válasz
NeoExDeath
#564
üzenetére
Bocsi, pont most xarakodott a netem és 2x ment el a hsz...

-
AthlonXP
őstag
válasz
NeoExDeath
#564
üzenetére
Ez egy laza kis bukfenc, én szinte majd minden 2. versenyen el játszom ezt billzettel.

Ez ilyen, sztm ő is azzal vezette a mozdulatból itélve. Az egy enyhe ívű gyors kanyar volt, amit kormánnyal szépen le lehetne követni íven ( gondolom ), de billzettel egy apró mozdulat és az autó már irányíthatatlanná is válik azonnal. Én ilyenkor szépen lefékezek ameddig kell, de ilyenkor ha közel vannak a többiek mögöttem, akkor ők simán elmennek, ha csak nem csinálok egy kisebb tömegkarambolt, mert az is előfordul azért.
Most néztem amúgy, hogy a végső GT1-es sorozat nem fog megnyílni, mert ahhoz a GT3 utolsó szakaszának mind az öt versenyén dobogós helyezést kéne elérni. Esélyem se lesz rá...

Mondjuk ez is érdekes, mert még most vagyok a karier 30%-ánál, de 5 verseny múlva már mehetnék is a döntőbe, szóval elég lazára van véve ez a bajnokság. -
Erdei88
veterán
Van aki kontrollerrel játssza ezt a játékot?
Csak nekem tűnik nehéznek? Class C-nél járok és R8am van
Ha az elején nem nyomok le mindenkit, szinte lehetetlen , hogy utolérjem őket... -
s1ru2
aktív tag
válasz
TannerHUN
#559
üzenetére
Háttőő.. TDU2 elég szánalmas az 1 hez képest pl. Erős kocsival driftet kitartani kb esélytelen, elpörgetni kocsit alig lehet. (pl egy 1000 lovas CCXR azért mocsokul el tud pörögni 2-ben, sőt 3-ban is ha úgy akarom). Ezek elég bosszantó hibák. Itt legalább figyelni kel larra, hogy milyen erős a kocsi amiben ülsz, és koránt sem annyira mű érzet az egész. Cruzolni tökéletes a TDU2 ezt aláírom, de sebességérzetre, ez azért jobb. (De mondom egyik sem tökéletes.)
Azért egy 1050 kilós, 1400 lovas M3-al már küzdeni kell rendesen, de elég fun körbe a Nordschleifén
(keresem a legerősebb kocsit per pill, bár még sok nincs nyitva)Tényleg az nem tudja valaki? Szépen folyamatában nyílnak fel az autók ? (asszem 15ös vagyok, de nem igazán figyeltem erre még csak feltűnt h Car Lotban azért nincs 140x autó)
-
fess
őstag
sziasztok
az mitől lehet,hogy a steering lock-ok hiába beállítom,elmentem,miután megyek 1 kört,magától átállítódnak az értékek.... -
NeoExDeath
aktív tag
http://www.youtube.com/watch?v=Zx3yYptScpw

Online versenyeken rengeteg ilyet látni. Az életben a motorcsónak versenyekre jellemző az ilyen levegőbe emelkedő, ott pörgő balettozó gépek

-
TannerHUN
aktív tag
Hát gyerekek én mégis milyen jól elszórakozok vele
Én nem fogom őrölni magam a S*it 2-vel...Egyszer se voltam még mérges ennyire egy játékra mint most erre.Mindegy.Kinek a pap, kinek a papné és kinek a papné lánya 
-
frame>24
addikt
válasz
TannerHUN
#559
üzenetére
Jah, sajnos, most tőlem is kapod, de TDU2 a jelenlegi állapotában elbújhat e mögött (kissé grafikában is), de irányításban főleg. Én nagy hibát követtem el vele. Kaszinózni lehet, ha épp nem bugos az is...
EZ, meg a Sift 2 Ánlíssd, fizikában tényleg olyan, hogy az autó a fingtól is megpördül, meg szétrepül, volt, hogy sima fékezéstől keresztbe fordultam, pedig egyenes vonalban mentem, nem rántottam a kormányt. DE, még így is, messze jobb irányítása van, mint TDU2
-
Unbaised-Ben
senior tag
szerintem is a tdu2 kormányzása sokkal szarabb, bokrosolajos jól leírta milyen is valójában

-
TannerHUN
aktív tag
Itt halkan megjegyezném, hogy a TDU2-nek sokkal jobb a kormányzása mint ennek a vacaknak.
NeoExDeath: Ugyan így volt havernál is
Arról meg nem is szólva, hogy vannak ezek a direkt karambolt előidéző játékosok.Direkt nekimennek mindenkinek, csakhogy ők nyerjenek
Komolyan elgondolkodtató, hogy ez inkább egy Beta állapotú játék, mint egy teljes verzió... -
bokrosolajos
őstag
Azt szeretném kérdezni azoktól, akiknek jobb teljesítményű videokarija van, hogy náluk is hiányzik a szélvédő?
A Shiftben még volt, és tükröződött is rajta a műszerfal!
Ebben meg csak nézek ki a nagy semmin, mint egy öt-tíz évvel ezelőtti játékban -
bokrosolajos
őstag
Road America csíkhoz nem tudok mit szólni, én hardcore fokozatban tolom, nekem ne zöldeljen, pirosazzon rá a pályára a hülye tévéjáték!

Eddig minden időfutamot maximálissal nyertem, a versenyeket pedig kettő kivételével -egyiken második, másikon harmadik lettem (Egyszer újra indítottam, mert kilöktek és nem volt kedvem újra autózni az előnyért)
Igen a garázs beállítás számít, el kell menteni az adott pályára, vagy pályatípusra, vagy kompletten egy beállítást egy autóra. Akkor azt fogja használni rácsing alatt is
Van egy olyan bugja, hogy verseny közben megállítod, aztán folytatod, akkor a kormány reseteli magát és nem veszi figyelembe a játék vezérlését
-
NeoExDeath
aktív tag
A fizika a game-ben egyre jobban kiakaszt, leginkább online versenyeken. Tegnapi szitu:
Megyünk tök egyenesen ketten, én hátul, próbálok előzni, másik próbál blokkolni. Tényleg szinte tök egyenesen megyünk, kicsit nekikoccolok a hátuljának. Eredmény: ő egyenesen kisodródik a pályáról, én rögtön megpördülök 360 fokban, és a gumifalig kisodródok. Egy sima kis koccolástól. Elképesztő komolyan, ezt hogy gondoltál a készítők? Az online versenyek kb úgy néznek ki, hogy senki véletlenül se érjen senki senkihez, mert rögtön tömegkarabol lesz, mindenki kicsúszik, aki meg az első helyről indult (mivel ebből mind kimarad) esélyes hogy nyer. Arról ne is beszéljünk, hogy a sima kisodródások nagyon gyakran végződnek ilyen a kocsi a levegőbe emelkedik, látványosan megpördül stb. esetbe, ami ha veled történik külső nézetből személheted. Néha az az érzésem, hogy a game szándékosan minden rohadt kicsúszásnál egy ilyen szitut akar előidézni azért ilyen tré a fizika. -
AthlonXP
őstag
Jól van na! Nem úgy értettem a butítást, hanem, hogy erre a kategóriára, akkor ezt RWD-re alakítják....

Amúgy direkt azért választottam azt, mert tudom, hogy az 4WD eredetileg, nem gondoltam, hogy ebben a kategóriában -2.
Amúgy nagyon jó kis autó lenne az, én imádom, a TDU2-ben is az egyik kedvencem és nem csak azért, mert baromi jól néz ki.
Egyébként a billentyűzet miatt ragaszkodtam volna az összkerék hajtáshoz, mert így a végén már nagyon nehéz kordában tartani a gépet, hiába van segítség. Kisebb ívű kanyarok esetén is lassítanom kell, hogy be tudjam venni őket, míg a gépi ellenfelek simán állva hagynak olyankor. Egy kontrollerrel vagy kormánnyal sokkal jobb volna és a köridőket is drasztikusan lehetne javítani, de most arra nem van pénz...

Így marad ez. -
AMD_ok
őstag
Hali
Az lenne a kérdésem, hogy amit a garázsban autóknak tuningot beállítok és lementek, az adott pályán a versenyeken automatikusan betöltődik, vagy semmi hatása nincs a versenyekre? Vagy ott közvetlen a verseny előtt betölthetem valahonnan ezeket a beállításokat? (mert ilyen menüpontot nem találtam)
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
AthlonXP
#550
üzenetére
Attól még, mert összkerekesről hátsókerekesre alakították, az nem feltétlenül butítás.

Másrészt nem ismerem a GT3 kategóriát, de "only RWD" kocsik vannak benne, ez az előírás gondolom.
Egyébként az alap R8 egy kis tuninggal nagyon brutál, nagyon kezes, és gyors.
Valami 1600 pontig tuningoltam a verdát, és legyőztem vele a majdnem 2000 pontos Scion valamit, aminek a pattanásán is spoiler van 
-
AthlonXP
őstag
válasz
Unbaised-Ben
#547
üzenetére
WTF?!

Nem figyeltem, azt hittem az összkerekes, mint az eredeti. Ebben ezt "lebutították" ? Mármint nem ( csak ) a játékban/ra gondoltam. -
kisza25
félisten
válasz
romero28
#545
üzenetére
annyit kell tenned, hogy egy autót feltuningolsz de csak 500 alá és ebbe férjen bele egy 2es nitró, innentől már sima liba,(én az rx7-et toltam fel, de csak 499-ig, minden verseny dobogó billel)
más ez a E190-es merci egy régi kedvenc, nagyon jó gép és péppé lehet vele verni az egész mezőnyt
-
_Volkovy_
nagyúr
Ha gyorsan akartok pénzt és szintlépkedést, ajánlom a driftet quick race-ben. Rengeteg pontot össze lehet szedni rövid idő alatt.
-
AthlonXP
őstag
Azok akik használják az ideális ívet mutató zöld csíkot a játékban, nem tapasztalták esetleg, hogy a "Road Amerika" pályán az a jelző csík bugos? Nekem ugyan is sokszor eltűnik a csík menet közben. Kb. a pálya 60%-án egyáltalán nem látszik a csík, ahol viszont igen, ott meg villog.

De csak azon az egy pályán csinálja ezt, máshol nincs semmi baj vele.
Fenébe, pedig az az egyik kedvenc pályám, már a Shift 1-ben is szerettem...
Amúgy most vagyok a játék 29%-ánál, és asszem 15-ös szintű lettem. A GT3-ban játszom már ( ami az utolsó előtti sorozat ). Őszintén szólva csodálom, hogy eddig eljutottam, mert sok versenyt kihagytam és amiken indúltam, azoknak kb 60%-án még a dobogós helyezés sem jött össze. De az XP az gyűlik, így tovább enged a játék.

Sajna billzettel nagyon nehéz, főleg itt az utolsó sorozatok. Most a GT3-ra vettem egy R8 LMS-t, mondom ezt hát ha könnyebb lesz irányítani, mint a többit, mert ez összkerekes, de ahhoz képest nagyon csúszkál. Pedig megörültem neki, mert az előző sorozatban a Bugatti-t hajtottam, ami ehhez képest sokkal jobban irányítható volt, gondoltam ez is hasonló lesz. -
s1ru2
aktív tag
válasz
NeoExDeath
#542
üzenetére
Hát nemtudom. Én motorháztetőről vezetek és nem tűnt fel h sokkal recésebb lenne. A videók azok sokkal recésebbek lettek. Általában háklis szoktam lenni az AA hiányára még 1920x1080-ban is a 32-es TV miatt, de a játszahtóság kedvéért most eltekintek tőle. Talán egy Patch megoldja a dolgot.
-
NeoExDeath
aktív tag
Elképesztő hány helyről találkoztam már ezzel az FPS-es linkkel. Nekem 4870 1GB-al semmi extrát nem hoz. Annyi hogy teljesen kikapcsolja az élsimítást, így jó hogy van vagy +20 fps. Azt írja a leírás, hogy kövessük amit ír, és nem lesz semmi recés. Hát ez nem tudom kinél jött be, nálam nem. Ez a varázslás a CC-ben meg nem tudom mire jó, pl az AA beállításokkal, amit aztán ki is kapcsol

Ezt a Handling Minimod ot lehet használni online játékban? Nem tiltanak ki miatta az autologból vagy ilyesmi? A fizikán változtat valamit? (pl nem pörögnek ki annyira a kocsik).
-
s1ru2
aktív tag
válasz
heihachi
#536
üzenetére
Nekem alapból 200-ra teszi és csak lejjebb tudom venni...Elvielg az lenne, hogy ennyi fordulatot érzékel a gém mikor csattanástól csattanásig megforgatod a kormányt. Itt ugye képes lenne többre is elvben (G25,G27) Csak itt nekünk a MOMO a szűk kersztmetszet de amúgy nem 240 az a 270 ? Esetleg még azt tudom ajánlani, h kocsi specifikusan állítgassa kormányon. Majdnem széria kocsiknál 23-26 között nekem egészen jó (Elise, Focus. stb.) Szuperkocsikkal még nem mentem. De érezhetően kezesebben fordulnak tőle a verdák. Ezt ugye tuningban tudod megcsinálni, jatékon belül.
Logitech Game profilereben ezek vannak:
Overall effect: 100%
Spring: 18%
Damper: 18%
Enabel centering spring: pipa
Centering S. S.: 15%Allow game to adjust settings: nincs bepipálva
Így számomra egészen élvezhető a dolog. Bárhát...
-
_Volkovy_
nagyúr
-
s1ru2
aktív tag
Szevasztok!
Egy pár napja játszogatok a játékkal szakdoga írás közben némi pihenésnek. (persze ha nem edzem inkább). A legelső ami feltűnt az a bugyuta optimalizálás. 6 mag 5850 és 40 FPS. FPS problémára itt a megoldás. 11.4 preview val nekem most alig esik 70FPS alá. Ennek köszönhetően már sokkal kezesebb, élvezhetőbb az egész. És eltűnt végre a lagg !! Feltettem hozzá egy módosítot handling cfg-t aminek köszönhetően nem olyan mintha tükörjégen mennénk, és nem csúszkál orrba szájba a kocsi. Ez nyilván a remek fizikának köszönhető...nemtudom a fejelsztők ültek-e már erősebb kocsiban. De ugyanez igaz a TDU2-s bagázsra is... (az h esetleg pályán ültek az nem is merem feltételezni.) A handling mod itt található Sokkal elfogadhatóbbá teszi a mozgásokat.
Keresett itt vki MOMO-hoz beállítást, én ezekt használom: (Logitech Game Profilerben is speckó beállításaim vannak), de a játékban ezek vannak:
FF 55%
Steering deadzone: 1% (így nem kell az egyensebben folyotn gépészkedni)
Steering Sens: 65%
Minden egyéb deadzone: 0
Braking sens: 43%
Throttle sens: 45%
Lock: 200Remélem van akinek tudtam segíteni. Ha esetleg ezek közül már volt vmi akkor bocsánat

-
NeoExDeath
aktív tag
válasz
bokrosolajos
#526
üzenetére
Játszál online
Shift1 ben nekem kb ugyanannyi játékidőt adott mint a single. -
JohnR
aktív tag
válasz
romero28
#525
üzenetére
A legjobb autódat tuningold maxra (A kategória min. 1800pont
), tégy bele nitrót és a rajtnál igyekezz az első hely közelébe jutni. A kanyarokban utol tudod érni, ott könyökölj egy kicsit és vedd át az első helyet. Utána a tükör nagyon hasznos lesz 
Ha sok pénzed van, vedd meg a legjobb autót (azt hiszem retróban a McLaren F1 az). Persze ha a te autód A kategóriás, akkor az ellenfelek is azok lesznek, ezért nem csak a nyomorult Toyotásra kell figyelned, de legalább nem ver rád 10 méteren 100-at. Ha megelőzted, ne engedj senkit magad elé (ha kell erővel). -
ttt1
őstag
Huh ahol a corvette-t lehet megnyerni na ot tpl nem bírok sehogyse nyerni. 5. hely lett a legjobb . V a vezetésem béna és késöbb le tudom nyomni v irreálísan nehéz ...
-
havasa
aktív tag
Momo-hoz egy setupot tud vki írni?
Kb. 2 hét múlve lesz meg a G25, azzal van valakinek tapasztalata Shift2-ben?
A CF-re van már megoldás? 4870x2-vel is játszhatatlan a játék HD-ba.

-
Enton
addikt
válasz
bokrosolajos
#526
üzenetére
Szerintem a driftet én is kihagyom a gyakorláson még átszenvedtem magam, de veresenyt 3. helynél jobbra még nem tudtam csinálni.
-
bokrosolajos
őstag
Tegnap elértem a karrier mód felét. Ha ez így megy, hétvégére kész vagyok a játékkal. Ennyi ???
Most jut eszembe, drifttel egyáltalán nem foglalkoztam
-
romero28
senior tag
az uccsó retro versenyen egy riválist kéne legyőznöm , na azt hogyan tegyem
, mert a célegyenesben rámver vagy 100 métert . a többiek nem sok vizet zavarnak , de ez a rivális valami egészen más dimenzióban kocsikázik... 
-
dajani
tag
Sziasztok.
A játék hány magot használ? Hogy futna jobban 4mag@3.6GHz vagy 2mag@4GHz?
Driftre, hogy érdemes belőni a kormányt? Gondolom másképpen mint pálya versenyre nem hiába adtak meg külön (Drift) beállítási lehetőségeket?
-
dokar
addikt
válasz
bokrosolajos
#494
üzenetére
még1x:
a sensitvity a linearitását adja meg és 50% az alapérték, ekkor van egyenes arányban pl a kormányelfordulás szöge és a kimeneti jel. a többit ne keverd most ide.
-
NeoExDeath
aktív tag
Bocs de ez a Shift1-ben sem különbözött ettől nagyon. Ott is egy idő után meg kellett húzni a tuninghatárt, különben a kocsi nem fért be a saját csoportjába (ott asszem 4-es szintik ment az első csoport multiban). Jó azt elismerem, hogy egy ford focust nem lehetett bugatti szintig tuningolni

Ha max unlimited verseny volt, aki győzni akart általában Murcielago-val ment. Mehetett volna mással is, csak akkor a többi murcis legyőzi
Tényleg jobb lenne kisebb skálát rakni csoportokhoz. -
válasz
bokrosolajos
#488
üzenetére
Teljesen egyetértek. Miami-ban egy éjszakai versenyen ugyan ez volt. Ha előttem mentek, rendre lassabbak voltak, de hiába előztem meg őket, akkor mindig a seggebben voltak. A célegyenes előtti kanyart meg akár hogy vettem, ők mindig jobban. És akkor a végigszenvedett 3 kör után, mikor végig első voltam, az utolsó kör végén előz meg az utolsó kanyarban.. Hát itt volt a pont, mikor majdnem lefejeltem az asztalról a TV-t

-
heihachi
addikt
Ez így van ahogy mondod, és logika ugyan van benne, de ettől még szar.
Mert pl. egy ugyan olyan alapossággal tuningolt 1001 és 1500 pontos autó közül gyanítom, hogy 99%-ban az 1500 pontos lesz a nyerő. Hiába egy kategória a pontok alapján és versenyezhetnek egymás ellen, ettől még a valóságban nem egymás ellenfelei. Ha meg mégis, akkor ezeknek a pontoknak a világon semmi értelme sincs, mert nem fejezi ki a valós erőviszonyokat.
Itt kőkeményen megpróbálták lemásolni a Forza pontrendszerét, csak hát eleve az sem tökéletes, annak ellenére, hogy ott eleve 1000 pont alatt van az autók többsége (még az LMGT autók is 1000 alatt vannak), és így is, nem 3, hanem 10 kategóriába vannak sorolva a gépek (nem számolva az itteni A és az ottani X kategóriát).
Ez kéne itt is, 50-100 pontonként külön kategória, hogy minél inkább egyforma autók menjenek egymás ellen.
-
TannerHUN
aktív tag
Egyetértek, attól függetlenül, hogy adott a Corolla és a Bugatti ne legyenek már egy súlycsoportban! Azon is néztem sokat amikor a Mercedes nagyobb PP-vel rendelkezik a BMW-nél...Szvsz annyi értelme van ennek mint Simson vs Suzuki GSX-R 1000.Ha játékon múlna akkor ez a két motor tuninggal egy PP-n lenne.
-
tjb007
nagyúr
válasz
NeoExDeath
#511
üzenetére
Szóval neked egy McLaren F1 és egy Toyota Supra egy súlycsoport. Megyek és gyorsan veszek is Supra -t

Ezt a kategorizálást baromira felesleges volt belerakni, az első részben elég jól meg volt oldva. Volt 4 vagy 5 szint, még véletlenül sem fordult elő, hogy egy Ford Escort RS Bugatti Veyron (vagy bármi más "szuperautó") ellen versenyzett volna.(#513) bokrosolajos
Te az egyenesekben hova szoktál kanyarodni ?

-
Unbaised-Ben
senior tag
hát de egy kimaxolt corollát megcsinálsz 120 ezer dollárból, míg egy Bugatti asszem 1, 7 millió dolcsi, azért ne felejtsd el

Ritkán éri meg a motortérben fejleszteni szerintem, sokkal jobban nem megy, és nagyon sok pontot ad hozzá a performance pontokhoz, szerintem indokolatlanul, én mindig a fékek, gumi, felfüggesztés cuccait veszem meg, az sokat dob a stabilitáson, de nem sokat dob a kategória pontokon

Ezért felesleges agyon tuningolni egy kocsit, alapból vezethetetlen lesz, mert akkora erő van benne, így jogosulatlanok a perform. pontok is valamely szinten. Én így jártam a Ford Focus RS-el, igaz, az alapból egy külön kategória... de a szitu szerintem hasonló. -
tjb007
nagyúr
Akkor ezek szerint neked semmi gondod nincs azzal, hogy egy kimaxolt Corolla mellé aminek 270 km/h a vége (vagy mennyi) egy Bugatti Veyron kerül ellenfélnek ami bármiféle tuning nélkül is több mint 400 km/h -ás végsebességre képes.
Valóban teljesen rendben van a játék
Ebből is nagyon jól látszik, hogy fél munkát végeztek. Attól még, hogy mindkét autó az A kategóriában van nem jelenti azt, hogy egy súlycsoportban is.
-
JohnR
aktív tag
Ne legyetek már ennyire értelmetlenek

Nézd már meg, meddig ugrade-eled a kocsidat: ha alap a gép akkor lehet D,C,B,A kategóriában, attól függően, melyiket veszed meg. Ha feltuningolod a D-s kocsid C-ig, akkor hasonló C-s kocsik lesznek az ellenfeleid, de ha a Suprát feltuningolod A kategóriába, akkor bizony a McLaren F1-ek lesznek az ellenfelek. Persze a logika nehéz dolog...
500-ig D kategória, 1000-ig C, 1500-ig B, felette A kategóriás a kocsid, és ennek megfelelő ellenfeleket ad a játék. Amikor fejleszted, akkor ki is írja a figyelmeztetést, ha ezt berakod kategóriát lépsz. Nem mindig a gép a hülye
-
TannerHUN
aktív tag
válasz
AthlonXP
#506
üzenetére
Nem akarom szétoffolni a topicot, így most nem sorolom fel az én kedvenc NFS részeimet...Persze, nem is foglalkozok a pistikékkel meg a julcsákkal, csak zavaró volt olvasni jó pár fórumon, hogy istenítik a játékot.Ha meg beírtál valamit, már nekik állt feljebb...Számomra nem volt jó a MW, mert semmi újat nem tudott felmutatni, a fizika meg egy 0 volt.Igen nekem is nagyon tetszett a Porsche Unleashed: Több mint 90 Porsche, jó törés, jó fizika.Nagyon szép emlékek fűznek hozzá
Ahogy mondod az UG is jó volt, csak ne lett volna annyira "Rappesítve".A lányok?? Hát szerintem kihagyható ugyan úgy mint a mostani részben ezek a profi versenyzők.Igazság szerint több pénz megy el így csak erre, hogy szerződtetik. -
AthlonXP
őstag
válasz
TannerHUN
#505
üzenetére
Persze, tudom, hogy kik a K9-es egység. Volt már filmsorozat is anno a tvben amiben szerepeltek, meg egyéb filmeket is láttam már róluk. De azt hiszem a játékban szereplő rendőr terepjárók azokra a kocsikra hasonlítanak leginkább, azért írtam őket.
A sok "VérPistike" meg egy dolog, nem számítanak.
Nekem a Porsche 2000 és az Underground 2 tetszett nagyon, ez főleg a sokrétű testreszabhatóság miatt. Több, mint egy tucatszor végigvittem őket
. De azért jó volt még a Most Wated és a Carbon is, de csakis a kocsik és a relatíve nagy szabadon bejárható területek miatt, csak azok a rendőrök ne lettek volna... A Undercover nagyon nem tetszett, annyira arcade volt és a grafika is elég gyenge volt benne, a rendőrök meg a szokásos téma, úgy látszik ők sose változnak. 
Ami viszont tetszik az új részben, az az, hogy visszatértek a lányok a sorozatba, ugyan is egy idő óta eltűntek a játékból és nem értettem, de most itt vannak. Igaz csak a pályák elején és játék grafikával, nem úgy, mint pl. a régebbi MW-ban ahol valódiak is szerepeltek, pl. már az intró vidónál is. -
TannerHUN
aktív tag
válasz
AthlonXP
#503
üzenetére
Egyetértek!

A K9-es terepjáró meg alapból kutyát szállít, mivel az egy kutyás rendőrcsapat.Nézz utána, tényleg jó kis egység!
A Most Wanted és Carbon-ra mondták a vérpistikék és a tizen akárhány éves kölykök, hogy "ááá óóóó ez a legjobb minden NFS közül".Na kérem szépen, én már az első rész óta mondhatom hogy ismerem a szériát és ez a két rész volt a legpocsékabbul kivitelezett! Játszottam és szinte mostanában is játszok budget kategóriás játékokkal, és őszintén bevallva sok helyen jobb mint az a két rész... -
TannerHUN
aktív tag
NeoExDeath: Egyetértek a "balett" szóval
A beállításokkal sokra nem viszed, egy kicsit segít az autón, de ennyi az egész.Valószínűleg ilyen a fizikája.Nézz szét YouTube-on túra autós versenyért.Ott is inkább azokat a karambolosakat kell nézni.Közben néztem a híreket és ezeket találtam:
Én inkább a Legends és a Drag módra leszek kíváncsi.Remélem nem rontják el azzal, mint az eddigi NFS-ben, hogyha pl. jobbra gombot nyomsz akkor egy "sávot" megy arrébb az autó.
A többi DLC meg inkább semmitmondó számomra.Én inkább kipörgetem a játékot, minthogy inkább megvegyem súlyos pénzekért.Ha végigviszem úgy is kioldja a játék, hát akkor meg mire fel?? Pénzlehúzás javából...
-
AthlonXP
őstag
válasz
TannerHUN
#499
üzenetére
Ezek a kiegyenlített esély dolgok sajna az NFS széria sajátosságai közé tartoznak. Valóban ilyen az egész. Ott vannak pl. azok a részek, amelyekben rendőrök vannak. Azokat utálom, mert egyszerűen a falra mászok a zsaruktól. Carbon, Most Wanted, stb... Sokszor volt úgy mindkettőben, hogy az agyig húzott Porsche GT-mel mentem jóval 250KM fölött, amikor is észrevett egy rendőr, aki állt az út szélén vagy csak lassan araszolgatott ( nem egyszer nekem háttal, úgy, hogy rám sem nézett, mert a kamera ráközelít amikor észrevesz és simán látszik, hogy nem engem figyel ).
Azért azt ismerjük el, hogy egy 250 fölött száguldó Proschét elég nehéz volna utól érni egy alap Ford rendőrkocsival vagy egy K9-es terepjáróval, főleg álló helyzetből.
De ez a játékban nem számít, mert ahogy észrevesz, szinte azonnal ott van mögöttem, tol az útról.
Tök mindegy mit csinálok, úgy is utól ér, ha meg sikerül megelőznie, akkor szinte pontosan ugyan úgy gyorsít és lassít, mint én. Pont, mintha össze lenne kötve az autónk. Álltalában használok olyankor trainert és tolom a kocsiba az unlimited nitrót, de egyszerűen sokszor alig tudom lerázni őket még úgy is, pedig szinte még fékezéskor is nitrózok, hogy minél kisebb legyen a sebesség vesztés..
De egy "mezei" rendőr terepjárónak ez meg se kottyan. Ilyenkor mondom azt, hogy ha a gép csal, akkor én miért ne?!
Az általad is említett sínen futó ellenfelekről meg nem is beszélve. Tényleg nem szabad nekik menni, mert úgy is te jársz rosszabbul.
Persze azért akadnak kivételek. A Shift 2-ben is sokszor látom, hogy az előttem haladók kisodródnak a kanyarban, vagy egymást szorítják le az útról, esetleg simán "bekacsázik" előttem, amitől a korlátnak megy én meg belerongyolok, mert már nem tudok időben megállni vagy kikerülni..
De van, hogy engem löknek ki, pedig elférnénk a pályán, de ő meg jön és belém jön, simán kilökve a pályáról. A kavicságyon az autók meg gyök2vel mennek ( mármint az enyém, mert a gépiek néha ugyan úgy mennek ott is mintha az aszfalton mennének ). A palánkkal szembefordulás is egy "jó" dolog. Olyankor lehetne tolatni hátra, de mire kapcsol az automata, súlyos másodpercek telnek el, sokszor gyorsabb egy "car reset", mint azt kivárni. Szóval vannak itt érdekes dolgok. -
tjb007
nagyúr
válasz
NeoExDeath
#500
üzenetére
Ez nem beállítás kérdése, ilyen a játék fizikája.
Az első részben ha én hátulról beleszaladtam valakibe az jó eséllyel kicsúszott a pályáról. Ha a második részben szaladok bele valakibe én megpördülök de akibe beleszaladtam annak semmi problémája sem lesz, megy szépen tovább mintha semmi sem történt volna.
Új hozzászólás Aktív témák

- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 32/64GB RAM RTX 5070 Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple iPhone 12 64GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Microsoft Surface Laptop 4 13.5" Ryzen 5 4680U 6magos! 16GB 512GB 1 év garancia
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL Precision 5540 Workstation i7-9850H Nvidia Quadro T2000 32GB 512GB 15.6" 1év garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
. PRO beállításon toltam, és elég nehéz így már csúszás nélkül bevenni a kanyarokat, sőt szinte lehetetten, főleg a nagy teljesítményű autóknál áll fent ez a probléma




. Mondjuk meg is tudom érteni.



![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)




csak az a gáz , hogy nincs cash-em egy jobb A kategóriás gépre .( 6 kilóm van , és a meki 2 milla lenne





