Hirdetés
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Külföldi prepaid SIM-ek itthon
- Drága Bluetooth tagek olcsóbb alternatívái (MiLi MiTag, LiTag, OTAG, stb.)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Yettel topik
- A lapkakészlet és az akku különbözteti meg a Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro-t
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
zuchy
őstag
válasz
AthlonXP
#731
üzenetére
Igen, érdekes az a 97%. Az olyan játék, amit 10 év után sem felejtenek el. Most vagy nagyon elfogult volt a tesztelő, vagy jófej akart lenni, vagy jött a csekk az EA-től, de ez meg már durva lenne, ha minden piti teszter is le lenne fizetve. Érthetetlen az egész.
Visszatérve a játékra, szerintem nem lett rossz, el lehet lenni vele. Jó benne a fizika, persze nem GTR, de nem is vártam annak. Minden autós játéknak vannak gyengeségei.
Értem itt a billegést. Bár én annyira nem tapasztaltam, vagy csak nem tűnik fel. Nálam sokkal idegesítőbb a lagg, sajnos a minimod nem oldotta meg a problémát, nem vettem észre semmi különbséget. Itt optimalizációs gondok vannak, be be akad, ilyen grafikához túl kevés fps, meg persze a lagg.. Nagyon fontos lenne egy autós játéknál a minél kisebb lagg, 300 fölött már igen sok méter lemegy reakció nélkül.
Nem tudom, a konzol verzió jobb-e ebből a szempontból. A PC-sek manapság igen igen le vannak tojva.
Szóval a kocsi kidolgozása jó, tettszik. A lényeg a kocsi itt. A pálya se rossz, én legalábbis az utat figyelem. Az a zöld ideális nyomvonalat jelző csík elég sok helyen nem ideális, nem tudom ki rakta ezt össze..
Jó pont nálam a széles tuning lehetőség és beállítás, bár én hiányolom a motor karakterisztikájának egyénire szabását.
Az NFS U2-ben ilyet is lehetett.
Van turbólyuk, az a kis turbó-nyomás jelző nem sokat ér én úgy vettem észre.
És van sebességérzet, ami a TDU2-ben kevésbé. Jók a műszerfalak, működik kb minden.
Pl ilyen dolgokat vártam a TDU2-ben, hogy a műszerfal nem csak két órából álljon.
Külön jó pont a Corvette Z06 szélvédőre világító kis műszerfala. Sajnos csak kb egy tucat kocsit próbáltam még ki benne időhiány miatt. A tárcsafék vörösizzása érdekes, na az jobb a TDU2-ben.
Persze nem lehet a kettőt összehasonlítani, én csak a kocsikra és fizikájukra tértem ki. Valódi légelleállással számol, nem úgy mint az TDU2-ben, hogy pörög a számláló, meg se állna 500-ig és 307 km/h-nál fal.
A motorhangok elmennek, nem tudom melyik játék lenne jobb benne. Mint mondtam, csak kevés kocsival mentem. Ja meg az air brake is működik, nagyon jópofa, amikor beletaposok a fékbe 100 fölött és éles szögbe kicsapódik a hátsó spoiler.
Ilyen az SLS és az MP4-12c. Elvileg a Bugattin is van ilyen.
Na hát egyenlőre ennyi, remélem azért valaki el is olvassa.
-
Unbaised-Ben
senior tag
válasz
AthlonXP
#731
üzenetére
Azért vannak részletes dolgok a játékban, ami javítja a feelinget, a lángcsóvák, féklámpa világítás fényereje látszik az aszfalton, lökhárítón a sötétben, akkor még a műszerfal tükröződése. De valóban, az elfékezésnél való gumifüstölés számomra hiányzik (vagy csak nagyon pici?), keréknyomok valóban nem maradnak meg. Ez baj...
Az AI-val kapcsolatban: Szerintem amúgy nagyon jó lenne, ha az AI kerülné az erősebb ütközéseket, én azt nem tapasztaltam, h fékezés nélkül belém ront, de sokszor nem veszi figyelembe, h mellette vagyok. És én jóval előrébb, jobb "helyen".
Ami viszont nagyon tetszik benne, hogy kegyetlenül védi a kanyar belső ívét, elém húzza a kormányt, nem egyszer van az a helyzet, hogy nem merek külső ívről elmenni, beszúrni, stb, ami iszonyúan nagy feeling-et ad, és ez az, ami nagyon tetszik benne, hiszen más játékokban az AI, csak megy az íven, néha lecsúszik, szűkebben veszi, de konkrétan ennyi... Ebben a játékban szerintem életszerűbb, mint a többiben...
Új hozzászólás Aktív témák

- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik
- Blu-ray lejátszók
- Kellemes karácsonyi ünnepeket!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Torda: Így lehet fillérekből prémium okosotthon rendszert építeni 2025-ben
- 3D nyomtatás
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Revolut
- További aktív témák...
- Redragon Kumara K552 RGB Brown Switch magyar billentyűzet
- Lenovo Thinkpad P1 Gen 6 - i9-13980HX, 32GB, 2TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090
- 15.gen! Intel Core Ultra 9 285K +16-32GB DDR5 RAM +hűtött VRM-es Z890 lap! GAR/SZÁMLA (a Te nevedre)
- OP AudioCodes C450HD Ip Phones - Szines kijelzős - Teams/ Zoom telefon - Új dobozos
- ATEN Cat 5 KVM over IP Switch Altusen KH1508AI - Új ára 284.000Ft
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


Az NFS U2-ben ilyet is lehetett.
Persze nem lehet a kettőt összehasonlítani, én csak a kocsikra és fizikájukra tértem ki. Valódi légelleállással számol, nem úgy mint az TDU2-ben, hogy pörög a számláló, meg se állna 500-ig és 307 km/h-nál fal.


