Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zuchy

    őstag

    válasz AthlonXP #731 üzenetére

    Igen, érdekes az a 97%. Az olyan játék, amit 10 év után sem felejtenek el. Most vagy nagyon elfogult volt a tesztelő, vagy jófej akart lenni, vagy jött a csekk az EA-től, de ez meg már durva lenne, ha minden piti teszter is le lenne fizetve. Érthetetlen az egész.

    Visszatérve a játékra, szerintem nem lett rossz, el lehet lenni vele. Jó benne a fizika, persze nem GTR, de nem is vártam annak. Minden autós játéknak vannak gyengeségei.
    Értem itt a billegést. Bár én annyira nem tapasztaltam, vagy csak nem tűnik fel. Nálam sokkal idegesítőbb a lagg, sajnos a minimod nem oldotta meg a problémát, nem vettem észre semmi különbséget. Itt optimalizációs gondok vannak, be be akad, ilyen grafikához túl kevés fps, meg persze a lagg.. Nagyon fontos lenne egy autós játéknál a minél kisebb lagg, 300 fölött már igen sok méter lemegy reakció nélkül.
    Nem tudom, a konzol verzió jobb-e ebből a szempontból. A PC-sek manapság igen igen le vannak tojva. :(
    Szóval a kocsi kidolgozása jó, tettszik. A lényeg a kocsi itt. A pálya se rossz, én legalábbis az utat figyelem. Az a zöld ideális nyomvonalat jelző csík elég sok helyen nem ideális, nem tudom ki rakta ezt össze.. :U
    Jó pont nálam a széles tuning lehetőség és beállítás, bár én hiányolom a motor karakterisztikájának egyénire szabását. :)) Az NFS U2-ben ilyet is lehetett.
    Van turbólyuk, az a kis turbó-nyomás jelző nem sokat ér én úgy vettem észre.
    És van sebességérzet, ami a TDU2-ben kevésbé. Jók a műszerfalak, működik kb minden.
    Pl ilyen dolgokat vártam a TDU2-ben, hogy a műszerfal nem csak két órából álljon.
    Külön jó pont a Corvette Z06 szélvédőre világító kis műszerfala. Sajnos csak kb egy tucat kocsit próbáltam még ki benne időhiány miatt. A tárcsafék vörösizzása érdekes, na az jobb a TDU2-ben. :D Persze nem lehet a kettőt összehasonlítani, én csak a kocsikra és fizikájukra tértem ki. Valódi légelleállással számol, nem úgy mint az TDU2-ben, hogy pörög a számláló, meg se állna 500-ig és 307 km/h-nál fal.
    A motorhangok elmennek, nem tudom melyik játék lenne jobb benne. Mint mondtam, csak kevés kocsival mentem. Ja meg az air brake is működik, nagyon jópofa, amikor beletaposok a fékbe 100 fölött és éles szögbe kicsapódik a hátsó spoiler.
    Ilyen az SLS és az MP4-12c. Elvileg a Bugattin is van ilyen.
    Na hát egyenlőre ennyi, remélem azért valaki el is olvassa. :DDD

  • Unbaised-Ben

    senior tag

    válasz AthlonXP #731 üzenetére

    Azért vannak részletes dolgok a játékban, ami javítja a feelinget, a lángcsóvák, féklámpa világítás fényereje látszik az aszfalton, lökhárítón a sötétben, akkor még a műszerfal tükröződése. De valóban, az elfékezésnél való gumifüstölés számomra hiányzik (vagy csak nagyon pici?), keréknyomok valóban nem maradnak meg. Ez baj...

    Az AI-val kapcsolatban: Szerintem amúgy nagyon jó lenne, ha az AI kerülné az erősebb ütközéseket, én azt nem tapasztaltam, h fékezés nélkül belém ront, de sokszor nem veszi figyelembe, h mellette vagyok. És én jóval előrébb, jobb "helyen". :( Ami viszont nagyon tetszik benne, hogy kegyetlenül védi a kanyar belső ívét, elém húzza a kormányt, nem egyszer van az a helyzet, hogy nem merek külső ívről elmenni, beszúrni, stb, ami iszonyúan nagy feeling-et ad, és ez az, ami nagyon tetszik benne, hiszen más játékokban az AI, csak megy az íven, néha lecsúszik, szűkebben veszi, de konkrétan ennyi... Ebben a játékban szerintem életszerűbb, mint a többiben...

Új hozzászólás Aktív témák