- Yettel topik
- Vivo X300 - kicsiben jobban megéri
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
- OnePlus Nord 5 - lehűti a kedélyeket
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Drága bluetooth tagek olcsóbb alternatívái (MiLi MiTag, LiTag, OTAG, stb.)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zuchy
őstag
válasz
AthlonXP
#731
üzenetére
Igen, érdekes az a 97%. Az olyan játék, amit 10 év után sem felejtenek el. Most vagy nagyon elfogult volt a tesztelő, vagy jófej akart lenni, vagy jött a csekk az EA-től, de ez meg már durva lenne, ha minden piti teszter is le lenne fizetve. Érthetetlen az egész.
Visszatérve a játékra, szerintem nem lett rossz, el lehet lenni vele. Jó benne a fizika, persze nem GTR, de nem is vártam annak. Minden autós játéknak vannak gyengeségei.
Értem itt a billegést. Bár én annyira nem tapasztaltam, vagy csak nem tűnik fel. Nálam sokkal idegesítőbb a lagg, sajnos a minimod nem oldotta meg a problémát, nem vettem észre semmi különbséget. Itt optimalizációs gondok vannak, be be akad, ilyen grafikához túl kevés fps, meg persze a lagg.. Nagyon fontos lenne egy autós játéknál a minél kisebb lagg, 300 fölött már igen sok méter lemegy reakció nélkül.
Nem tudom, a konzol verzió jobb-e ebből a szempontból. A PC-sek manapság igen igen le vannak tojva.
Szóval a kocsi kidolgozása jó, tettszik. A lényeg a kocsi itt. A pálya se rossz, én legalábbis az utat figyelem. Az a zöld ideális nyomvonalat jelző csík elég sok helyen nem ideális, nem tudom ki rakta ezt össze..
Jó pont nálam a széles tuning lehetőség és beállítás, bár én hiányolom a motor karakterisztikájának egyénire szabását.
Az NFS U2-ben ilyet is lehetett.
Van turbólyuk, az a kis turbó-nyomás jelző nem sokat ér én úgy vettem észre.
És van sebességérzet, ami a TDU2-ben kevésbé. Jók a műszerfalak, működik kb minden.
Pl ilyen dolgokat vártam a TDU2-ben, hogy a műszerfal nem csak két órából álljon.
Külön jó pont a Corvette Z06 szélvédőre világító kis műszerfala. Sajnos csak kb egy tucat kocsit próbáltam még ki benne időhiány miatt. A tárcsafék vörösizzása érdekes, na az jobb a TDU2-ben.
Persze nem lehet a kettőt összehasonlítani, én csak a kocsikra és fizikájukra tértem ki. Valódi légelleállással számol, nem úgy mint az TDU2-ben, hogy pörög a számláló, meg se állna 500-ig és 307 km/h-nál fal.
A motorhangok elmennek, nem tudom melyik játék lenne jobb benne. Mint mondtam, csak kevés kocsival mentem. Ja meg az air brake is működik, nagyon jópofa, amikor beletaposok a fékbe 100 fölött és éles szögbe kicsapódik a hátsó spoiler.
Ilyen az SLS és az MP4-12c. Elvileg a Bugattin is van ilyen.
Na hát egyenlőre ennyi, remélem azért valaki el is olvassa.
-
zuchy
őstag
A Corvette Z06 jó gép, 1080LE és 1200 fölötti nyomaték. Nordschleife-én az egyenesben 380 volt a vége, aztán jött a kanyar és elszállt, mert mindent a sebességre hegyeztem ki. Igaz a Works Kitet nem próbáltam az még többet ad.
Turbó nélkül meg 880LE és 1000 körüli nyomaték hát az sem rossz, nincs turbó-lyuk, azonnal jön a kraft.
Erre az imbolygásra talán jó módszer lehet a stabilizátorokat és a rugókat keményebbre állítani. -
zuchy
őstag
Én még nem jöttem rá, hogy hol lehet ilyeneket. Majd megnézem hol lehet. Nordscheife-n mentem a Seattal és visszanézve igen csak puhák voltak a rugók, pedig a legjobbat vettem meg bele, csak nem volt beállítva.

(#445) TannerHUN: Köszi, hogy foglalkoztál a problémámmal, de sajnos csak hétvégén tudom kipróbálni.

-
zuchy
őstag
Nálatok nincs input lagg? Nálam akkora van mint a ház, 50m-el előbb kell eltekerni a kormányt, hogy a helyes íven menjek. Win7 64-bit van fent.
Amúgy nem rossz a játék. A fizika benne nekem bejön, persze a grafika nem csúcs szuper, de megmondom, nem is nagyon néztem a tájat... Vannak még benne érdekességek, de majd kitapasztalom, nem sok időm volt játszani vele. RX8-al próbáltam végigmenni a Nordschleife-n, de csak a feléig jutottam.
Már az is nagyon húz, hogy húzhat egy Bugatti.
Jó benne a sebességérzet. Az is tettszett, hogy ha a kanyarba egy elsőkerekes kocsival
odanyomod neki, akkor kihúzza az elejét amerre fordítod a kormányt. Persze csak akkor, ha kellően lelassult a kocsi.
A gáz és fékpedál érzékenységén még majd állítgatnom kell.
Új hozzászólás Aktív témák

- HP ProDesk 600 G4 i5-8100 16GB 512GB 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! Sony PlayStation 5 825GB SSD digital konzol garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A16, Samsung Galaxy A26, Samsung Galaxy A36, Samsung Galaxy A56
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Sierra Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4088
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6500 XT 8GB Rampage SHIVA ADATA 600W
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest


Az NFS U2-ben ilyet is lehetett.
Persze nem lehet a kettőt összehasonlítani, én csak a kocsikra és fizikájukra tértem ki. Valódi légelleállással számol, nem úgy mint az TDU2-ben, hogy pörög a számláló, meg se állna 500-ig és 307 km/h-nál fal.



Jó benne a sebességérzet. Az is tettszett, hogy ha a kanyarba egy elsőkerekes kocsival


