Új hozzászólás Aktív témák
-
Gulyopapa
addikt
Ezt amúgy nem értem.
Aktiváció nélkül nem enged tovább. Tehát mindig kell ha újra akarom rakni.
Mi ez a 3 aktiválás ???
Könyörgöm, megvettem a fáking gémet !!! -
Gulyopapa
addikt
Most fölrobbanok : újraraknám az EREDETI DOBOZOS játékot és azt írja hogy elértem a maximális aktivációs számot az adott szériaszámmal és nem enged tovább !!!
Mi a *aszom eeeeeeeeeeeeeeeez ??????????
HEEEELLLPPPPP !!!!!!!

-
TommyX_
őstag
Én is elkezdtem a gamet, egész jó lett.
Jó lett a kosz felverődés és a amikor a bogár felkenődik a "kamerára", vagyis inkább a kocsi elejére, mert én a kocsi elején lévő kamera nézetet használom.
Tovább a kocsik belső kidolgozás is nagyon tettszik.
Most csináltam meg a 20 körös Road America pályát, Porsche 918 Spyderrel.
Érdekes módon, most az ugyanolyan kocsival menő bot még a fűre is kiment, hogy udvariasan elengedjen, amikor leköröztem.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
NeoExDeath
#1293
üzenetére
Unlocker, regisztrálni kell a letöltéshez.
A Dr. Pepperes eventek + a Camaro is tök jók.
A patchel kompatibilis, és az Autolog se hülyül be tőle eredeti játéknál. -
NeoExDeath
aktív tag
Nem tudjátok, hogy hozzá lehet jutni-e valahogy a Zonda HP Edition-os autóhoz? Elvileg azt akkor kapja meg az ember hogyha a NFS HP fel van telepítve a gépére, de nekem nincs, viszont a kocsi jó lenne.
Multiban próbáltam ki (az ellenfélnek megvolt és mindenki azzal tolta), elképesztő kocsi, olyan tapadása és leszorító ereje van mint talán semmilyen más kocsinak a gameben (legalábbis pár kör alapján ez jött le), és még irtó erős is.
-
- = Zk = -
félisten
akkor megnyugodtam. persze, gyakorolni is kell ,mert érdekes járgány

(#1291) Csapoati
lvl 18 vagyok még csak, valamint az a faccopó Scionos Radó elvitte nem kevés zsetonomat, mire lenyomtam. (ha nem vettem 4 autót, akkor egyet sem). persze, a 4 versenyéből 1 az ami pole poziciós. a többin 2nd voltam...lehet közrejátszik ez a nyomi kontroller is, mert piszkosul félrehúz
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1289
üzenetére
De hova lett a sok pénz?
Én elértem már rég a level 20-at, vettem is jó pár autót (igaz, nem a legdrágábbakat, de azért az SLR, meg a Bentley sem volt olcsó), és még mindig van vagy 1 millióm. A GT3-at kezdtem most el amúgy, Lamborghini Gallardóval. Kicsit furcsa, hogy jóval lassabb az Endurance-ban használt kocsiknál, de kellemes vezetni. Ami a legjobb: itt már szinte csak normális pályák vannak, egy eseménynél csúsznak csak be a kamu városi menetek. -
s1ru2
aktív tag
válasz
- = Zk = -
#1287
üzenetére
Appolot nem bánod meg

Nekem is két nagy kedvencem az S3 és az Apollo

És az életben is k jó az S3

-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1287
üzenetére
Még nem próbáltam, de amúgy miért olyan csiga autóval csinálod az Endurance versenyeket, mint az S3?
Sokkal tovább tart. Ha már Audi, akkor R8. 
-
- = Zk = -
félisten
Spa pipa....
szegény S3 ismét odatette magát
...más: vettem egy Apollo-t. felhúztam, amit lehetett. ugye nem fogom megbánni?

-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1284
üzenetére
Nagyon pontosan irányítható, ici-picit túlkormányzott, de még pont jó, ráadásul a csúszások is könnyen foghatók vele. Hátránya ez a kis túlkormányzottság annak, aki ezt nem szereti. Ja, a fékjei is nagyon jók.
-
Csapoati
nagyúr

Elég nehéz volt az éjjeli Nordschleife, nem mondom. A McLaren SLR 722 viszont marha jó.
-
Csapoati
nagyúr
Na, 20 körös Suzuka, Bentley-vel. Ezt a kocsit nem ajánlom senkinek sem, borzasztó. Iszonyatosan alulkormányzott (nem volt kedvem setupolni most), ez valószínűleg a 4WD miatt van. A 12. körig ég úgy-ahogy megbirkóztam vele, de ott elfáradhattak a gumik, mert onnantól szenvedés volt minden kanyar. Gondolkoztam, hogy Bentley, vagy McLaren SLR, és hát rossz döntést. hoztam.
De nem baj, már csak a két 5 körös Nordschleife van hátra az Endurance-ból, és az enyém lesz a BMW M3 GT2 drágaszág. -
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1278
üzenetére
Túl finoman fogalmaztál - az AI sem finomkodik.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1276
üzenetére
Ez még nem is lenne baj, de ha félig előttük vagyok már, ne tosszanak neki a falnak.

-
Csapoati
nagyúr
Én sem ajánlom. Billel kezdtem el a Shift 2-t, aztán majdnem kidobtam a kukába. Kormánnyal isteni.
Ma Bathurst (Mount Panorama) volt a soros, erre az alkalomra vettem egy Mercedes SLS AMG-t, kapott egy kis "munkát" (Works), aztán uzsgyi. Igencsak szereti tolni a seggét. A pálya elég állat, kettős jellege van. Az egyik állati gyors, 353-at értem el ott, a másik fele meg bal-jobb csikicsuki, elég kimerítő és szűk is. Az AI viszont elég gyökér tud lenni, főleg lekörözéskor...
-
flash-
veterán
válasz
- = Zk = -
#1272
üzenetére
billentyűzettel irányítanám
-
flash-
veterán
nfs shift 2 höz tudnátok ajánlni olyan beállitásokat amik a shift1 irányítását próbálják előcsalogatni?
tehát célom hogy a shift1 hez minél hasonlóbb beállitásokat csaljak ki a shift2 ből
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1264
üzenetére
Nem olyan könnyű az az egy kör vele a Nordschleifén.

-
Drizzt
nagyúr
Hogyan lehet az idegesítő videokat átugrani az elején?
-
mrbig25
őstag
válasz
- = Zk = -
#1264
üzenetére
Nem rossz az a McLaren MP4-12c, de van ettől jobb járgány is.
Driftet próbáld meg a BMW M3 E92-vel. Én azzal csináltam és gyerekjáték volt. (alapon is teljesen tökéletes)
-
- = Zk = -
félisten
válasz
Csapoati
#1262
üzenetére
ma nyomtam le egy újabb 20 körös mókát a picike kis S3-asommal

holnap Brno
... nekifekszem a Porsche-val, amit a Falken adott..
aza a mclaren mp14 vagy mi, az miféle járgány? jó féle egy kis heggesztgetés után? csak mert 1 teljes kört kell kibirnom az 1-2-3 helyen, és megkapom.nagy szerencsémre csak 1*10 futamos drift van az elején a jétéknak, igaz, az autó nem lesz az enyém, na bumm. majd odadom vkinek a mentésemet.
-
Csapoati
nagyúr
Ma inkább Road Americát nyomtam le a 20 körösök közül. Egészen megszerettem a pályát, és rájöttem, hogy mekkora butaságot beszélnek azok, akik azt állítják, hogy következetlen az irányítás, nem lehet ugyanolyan köröket menni. Nos, én egy works upgrade-es Nissan GT-R-rel a 20 körböl 14-t egy másodpercen belüli szórásban nyomtam le. Volt 3 ilyen köröm egymás után, hogy 1:58.5, 1:58.5, 1:58.4. Azt hiszem ez elég cáfolatnak.
Már csak Bathurst van hátra, meg kétszer 5 kör a Nordschleifén - na AZ kemény lesz, jól meg kell választanom, hogy milyen kocsival menjek. -
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1258
üzenetére
Spa a legjobb.
Bathurstöt (Mount Panorama, Ausztrália) fogom holnap tolni, azt hiszem. Kimondottan durvának tűnik. 
-
Csapoati
nagyúr
válasz
mrbig25
#1254
üzenetére
Néha még a kerékvetőt se szereti, ha érinted. Ha clean lap kell, én a rázókövek közelébe se megyek.

Ma mentem 20 körös Spát Acura NSX-szel. Állat egy gép, a Scion tC után sokkal jobban dobálja a seggét, de ez érthető (RWD vs 4WD), viszont a hangja sokkal teltebb. Spa éjszaka meg... azt hiszem nem kell ecsetelnem, az Eau Rouge, a Pouhon (a nagyon gyors dupla balos a pálya közepe felé) és a Buszmegálló-sikán kanyarok is igen nagy kihívást jelentenek.Kis vizuális segítség a pályát kevésbé ismerőknek: Spa pályarajz

Ja, amúgy nem tudom ki vette észre, de valamiféle gumikopási fizika is van a játékban. Az első két körben rettenetesen alulkormányzottak a kocsik (és a fékek se fognak annyira), de a végén már úgy lehet dobálni őket, ahogy az a nagykönyvben meg van írva. A terhelésváltás is kiválóan érezhető.
-
- = Zk = -
félisten
hihetetlen, mekkora erő/irányíthatóság lakozik még a kis S3-asomban
....
imádom azt a kocsit
..és a hangja lebilincselő.. imádom, mikor eszeveszetten sípol a fülembe
-
mrbig25
őstag
válasz
- = Zk = -
#1252
üzenetére
Ha nem csúszol ki a pályáról /ez pályánként változó...néha megenged egy kis kicsúszást, de van ahol 1mm-t sem tolerál...érdekes/ és nem ütközöl senkivel egy teljes körön keresztül.
Nem tudom, hogy valaki ezt elérte már mondjuk a Nordschleifen?!
Időmérőn is nehéz a pályán maradni, de tizenakárhány ellenféllel garantált az agyf@sz. -
válasz
- = Zk = -
#1252
üzenetére
Azt hiszem ha nem koccansz, vagy ha egy körig első vagy. Most nem tudom biztosan, megnézem.
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1250
üzenetére
Az egyik sikánban a pálya középső részénél nem szereti, ha a kijáratnál nagyon lemész a rázókőről - érthetetlen, mert ezzel még időt is vesztesz. Nekem a 20 kör alatt 4 figyelmeztetés jött.
-
- = Zk = -
félisten
válasz
- = Zk = -
#1249
üzenetére
baszki...

3,5 körrel a vége előtt kibaszott, mondván sokat hagytam el a pályát
.. bef.sok 
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1247
üzenetére
Én most nyomtam le egy 20 körös Brnot, marha élvezetes volt. A hírhedt Scion tC kormánya mögött.
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
-
- = Zk = -
félisten
válasz
mrbig25
#1246
üzenetére
noh, siker. lekopogom. a Te beállításaidat cseppet módosítva sikerült maradásra bírnom.
bár, ahogy emlited, megcsináltam egy kalibrálást, nem tudom az segíthetett-é. de a C6.R is kezelhetőbb lett. most valami 20 kibebacott körös futamon dekkolok, GT3-as szériában. Porsche van a seggem alatt, kezelhető, de bakker 20 kör?
.... melyiknek volt ekkora kedve a fejlesztőgárdában?!vicc, de sajnos még 2k-m sincs
....van keresetem, de pont annyi, hogy......pedig jó lenne. kipróbálnám a box-ost is...Pro Street-et/GT 4-et nyomtam PS2-n, és rákattant a kezem a kontrollerre. azóta ezzel nyomulok, ahol lehet. (sajnos a Hot Pursuit 2010-ben nem lehet.
)köszönöm, mégegyszer

-
mrbig25
őstag
válasz
- = Zk = -
#1245
üzenetére
A Shift 1-et is billentyűzettel nyomtam, ott egyedül a drift okozott gondot.
A 2-ben a drift is ment billentyűzettel. Viszont billentyűzet mellé érdemes bekapcsolni a segítségeket.A kontrollerrel kapcsolatban:
ha a botkormányokat megmozgatod, többször minden irányba, akkor nem áll be középre?
Nálam az XBOX 360-asnál úgy volt, ha jól emlékszem. Először össze-vissza volt, aztán végignyomogattam-mozgattam és automatikusan beállt középre.Egyébként 8k-ért lehet venni vezetékes XBox360 kontrollert, ennyit szerintem megér. Jó a fogása és a két analóg ravasz pedig csillagos ötös, amikor autós játékról van szó. (gáz-fék)
Két hete van meg, ez az első gamepadom és hamar megszoktam. Most már jobb köröket megyek, mint eddig billel

-
- = Zk = -
félisten
válasz
Csapoati
#1243
üzenetére
igen, egyetértek!...
egyelőre leteszem a lantot, hátha tudok szerezni egy másik eféle kontrollert. aggódom, hogy ez a kis nyomi PS2 kontroller defektes.(#1244) mrbig25
szia
sajnos nincs. más nem, felteszem a S1-et, ha az is ilyen nehéz, akkor kontroller. lehet nekem is X360 kontroller kéne, nem pedig PS2...(csakis hosszabb távon)
a képet köszönöm, átnyálazom, és letesztelem.
billzet? hát, az első futam feléig jutottam, majd csitt-csatt és ink nem erőltettem
viszont itt van az én kis érdekességem. erősen vicces
....
-
mrbig25
őstag
válasz
- = Zk = -
#1242
üzenetére
Szia!
Igaz, hogy én XBOX 360-as kontrollerrel nyomom, de szerintem abszolút jól játszható gamepaddal is. (nagy előny a két analóg ravasz, ami tudtommal nincs a Tiéden)
Minden segítség ki van kapcsolva és abszolút jól lehet irányítani az autókat.
A driftes futamokat is simán megcsináltam (ezeket annó még billentyűzettel is simán meg lehetett csinálni - legalábbis nekem nem volt probléma)
Én hasonló beállításokkal játszom -
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1242
üzenetére
Konkrétan arra gondoltam, hogy sok segítséggel nem valós módon viselkedik az autó, ami miatt nehezebb ésszerűen reagálni az irányítással.
-
- = Zk = -
félisten
válasz
Csapoati
#1241
üzenetére
igen, a Shift 1-et egy fos manta kormánnyal játszottam, és tudtam irányítani. Ford GT-t is.
most perpill egy Dodge Charger R/T-t SEM!
....igaz, most kontrollerrel nyomulok, kormány felejtő. de eléggé bosszantó.
" Egyébként a túlzott segítség is hátráltathat, csak mondom."
node most őszintén, egy PS2 kontrollernél kapcsoljam ki a segítségeket?...ugyan. kátrányos kézzel f.szt verni akkormár inkább. így is, azt szeretném valahogy kiküszöbölni, hogy kigyorsításkor ne dobálja a valagát az autó. finomhangolom, mégis olyan, mintha kapásból padlógázt nyomnék.. persze, ilyen kormány+pedál kombónál nincs, de épp ezért érdekelne pár kontrolleres véleménye. de látom sehol senki
(#1240) adamssss

-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1238
üzenetére
Pedig a Z06 kormánnyal istenien irányítható - segítségek nélkül. Egyébként a túlzott segítség is hátráltathat, csak mondom.
-
válasz
- = Zk = -
#1239
üzenetére
A breaking legyen minél alacsonyabb, a handling minél magasabb.
-
- = Zk = -
félisten
ezen a képen mi a helyes "leolvasás"..Braking/Handling minél magasabb, vagy alacsonyabb?

-
- = Zk = -
félisten
válasz
Találtgyerek
#1237
üzenetére
leginkább az bosszant, hogy irányíthatatlanná vált a játék.
volt lancerem, IX MR. meg audi RS4, és most bosszankodom a C6.R motoros Z06-tal
... -
Találtgyerek
veterán
válasz
- = Zk = -
#1231
üzenetére
Tuningold fel full-ra a Lancert!
Én simán lenyomtam vele!
Mondjuk 2 versenyen még egy B-s subaruval is lenyomtam.
-
- = Zk = -
félisten
válasz
adamssss
#1235
üzenetére
hibás kontrollerrel nem fog menni. magamat copatnám, ha folytatnám. nincs már több tartalék billentyűzetem. egylőre megint off. pedig jó volt nyomulni....

szerk. amúgymeg pont a PC az, ami lecarja, hogy bízol magadba, vagy sem.

ha ő úgydönt, hogy konyec, akkor azon még az ima sem segít.
-
válasz
- = Zk = -
#1234
üzenetére
Úgy nehéz lesz.

No csak ügyesen menni fog az. Le fogod nyomni.
Bízz magadban!
-
- = Zk = -
félisten
válasz
- = Zk = -
#1233
üzenetére
úgynézki enyhén félrehúz a kontrollerem, fasza

-
- = Zk = -
félisten
válasz
adamssss
#1232
üzenetére
eléggé elvagyok keseredve

lehet, hogy a kontroller a hibás, de egyszerűen nem akarom elhinni, hogy ennyire irányíthatatlan játék ez a Shift 2. igaz, az 1-et kormánnyal játszottam, ezt nem tudom azzal. ennyi.akik kontrollerrel nyomják/nyomták gyűjjenek már ide egy fél pillanatra

-
válasz
- = Zk = -
#1229
üzenetére
Hogy maga az autó lassabb lesz, de jobban fog gyorsulni, ami a versenyek szempontjából sokkal lényegesebb. Ritkán van, hogy ki tudod huzatni 350-ig

-
- = Zk = -
félisten
válasz
Találtgyerek
#1230
üzenetére
átépített tuninggal?..
amúgy volt azom is, eladtam, ahogy az Audi RS4 és tsait
-
Találtgyerek
veterán
válasz
- = Zk = -
#1220
üzenetére
Én Lancer EVO 9-el nyomtam le!
Amugy szerintem az ő autója a legjobb a játékban! -
válasz
- = Zk = -
#1227
üzenetére
Az mind1, hogy ki min játszik (max a differenciál beállítások mások)
Amit tudsz nyomj az acceleration felé, pl:drivertrain -
válasz
- = Zk = -
#1224
üzenetére
Garage>tuning

-
infectedmann
őstag
Na. Eladtam havernak jó pénzért. Ez a leggagyibb autós játék amiért valaha pénzt adtam. Azt hiszem feladom, hogy PC-re valaha is lesz normális autós játék. Jövő hónap veszek egy Xbox360-at meg hozzá egy Forza 3-at.
-
válasz
- = Zk = -
#1222
üzenetére
Talán finomhangold. A gyorsulás legyen a mérvadó!
-
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1220
üzenetére
Turbózd fel a kocsidat jobban. Az övé messze A-s.
-
válasz
- = Zk = -
#1217
üzenetére
Nem csodálom, hogy easy-n is nehéz. Én is játszottam kontrollerrel (bár igaz előtte sohasem) és számomra irányíthatatlan volt...

-
- = Zk = -
félisten
válasz
- = Zk = -
#1217
üzenetére
hát, nem hozom.

-
válasz
- = Zk = -
#1215
üzenetére
Az underground-okat még én is úgy nyomtam.
Nekem haladó (medium), minden off kivéve az abs-t.
Az a bajom ezzel, hogy számomra így túl könnyű, hardon viszont szinte leheteletlen, behozni első helyre a verdátm még a második is sokszor necces. Mondjuk én g27-tel tolom, és nekem ez baromi nagy segítség.
Te mivel tolod? -
válasz
- = Zk = -
#1213
üzenetére
Milyen nehézségi fokozaton tolod, és milyen beállításokkal?
-
- = Zk = -
félisten
ezt a f..opó Radót, a Scionjával hogyan lehet legyúrni?
....nincs autó, amivel ezt legyőzöm
.... -
infectedmann
őstag
Hát azért Shift 1 -ben ezerszer másabb volt a drift. Az kormánnyal meg kontrollerrel sem volt számomra nehéz, de itt nem lehet driftelni. Kontrollerrel LEHETETLEN.
-
- = Zk = -
félisten
válasz
infectedmann
#1210
üzenetére
én odaadtam valamelyik fórumtársamnak a mentéseimet, és megkértem, csinálja meg helyettem. ez volt a Shift 1-nél.

-
infectedmann
őstag
Nincs valami mod amivel át lehet ugrani ezt a drift baromságot? Racedepartmenten nem találtam semmit

-
válasz
infectedmann
#1207
üzenetére
Van a játékban drift ?

-
infectedmann
őstag
Fuuuuu. Most töröm ketté a lemezt. Mi ez a Driftnek nevezett korcsolyapálya verseny? Dobom ki az ablakon az egészet.
A való életben már volt szerencsém kipróbálni driftelést, de ennek semmi köze hozzá. Ez egy SZAR. -
Csapoati
nagyúr
válasz
- = Zk = -
#1201
üzenetére
A kategóriaváltásnál jön ez elő? Mert egy C999-es autóval sokkal könnyebb versenyeket nyerni, mint egy B1001-essel.
-
válasz
- = Zk = -
#1204
üzenetére
Bár a legtöbbször a patch segített, de nem mindig...
-
válasz
- = Zk = -
#1202
üzenetére
Lehet... Amúgy ez sok nfs-nél hiba volt. Pl a játék elején vettél egy verdát, felnyomtad, és kb a 20. Versenyen már úgy érezted, mintha kiszerelték volna az autóból a gázpedált. Míg ha folyton új autókat vettél akkor sokkal könyebb volt a játék, bár megjegyzem én ilyennel nem találkoztam a shift kettőben.
-
- = Zk = -
félisten
válasz
- = Zk = -
#1201
üzenetére
létezik, hogy ezt orvosolta az 1.01-es path?
....feltettem, és még az irányíthatóság is javúlt 
-
- = Zk = -
félisten
öhm... miért van az, hogy ha veszek egy akármilyen autót, felkapom 105%-os tuningra, simán lehagynak, kilöknek stb.
viszont, ha nem tuningolom, akkor meg én verek rájuk kemény másodperceket...
tuning alatt jelen esetben csak azt értem ,amit "upgrade" alatt ért a játék...
Új hozzászólás Aktív témák

- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Asus Zenbook 14 OLED 2.8K 90Hz HDR 10bit Ryzen5 5600H 16GB 512GB SSD Radeon RX Vega7 Win11 Garancia
- Wacom Bamboo One CTF-430 rajztábla
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5500 / 16GB DDR4 / RX 6600 8GB / 512 GB SSD
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 6/Apple Watch Series 7/Apple Watch Series 8
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Az AI lett talán a leggyengébb a játékban.


A Dr. Pepperes eventek + a Camaro is tök jók.


De nem baj, már csak a két 5 körös Nordschleife van hátra az Endurance-ból, és az enyém lesz a BMW M3 GT2 drágaszág.![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)


....





