- Fotók, videók mobillal
- VoLTE/VoWiFi
- Yettel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- OnePlus Nord 5 - lehűti a kedélyeket
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Drága bluetooth tagek olcsóbb alternatívái (MiLi MiTag, LiTag, OTAG, stb.)
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Manbal
senior tag
Te mibe vagy ember? Grafika nulla??? fizika-törés -2???? te mivel játszottál? vagy konzolon ennyivel szarabb???

Ne vicceljünk már. A grafika elég kiemelkedő és nagyon jól van optimalizálva. A fizika pont jó. Azt nem tudom hogy kormánnyal milyen lehet full szimulátor módban, de full assistal billenytűzetről is játszható és nagyon kellemes kikapcsolódás! szal sztem a véleményeddel eléggé elfordulsz a valóságtól...itt egy kis gameplay 1280x1024 8xAA maxon:
-
AMD_ok
őstag
Kormányt vegyél, testvérem, sokkal jobban jársz (már persze, ha főleg autós game-t akarsz nyomni, mert a gamepad máshoz is jó), ettől jobb nincs autóversenyhez

Végre be tudtam állítani egy viszonylag kellemes kormányzást, a steering sensitiviy 65 %-on, a steering lock pedig 300-on, a többi sensitivity 100 %-on, dead zone 0, hátha segít azoknak, akik nem tudják rendesen beállítani (én így szeretem, másnak lehet kell egy kis holtjáték)
Rájöttem, hogy nem a holtjáték nagy, hanem ezeket kell állítgatni, mindenkinek magának,ami megfelel, mert belső nézetben szépen látszott, hogy nincs holtjáték (tekerte a kormányt az ürge - azaz én
, de mégse fordult az autó, csak nagyon lomhán) -
Sonja
nagyúr
Shift 2 Unleashed: It’s Not Input Lag
(#292) SzlobiG: Ha gamepad, akkor csakis Xbox 360 kontrollert vegyél! Hallgass rám, nem fogod megbánni.

-
Dantenero72
aktív tag
válasz
Dantenero72
#285
üzenetére
Amugy a beállitásoknal a nehézségi szint hogy experienced,pro és elit mi a különbség? Csak annyi hogy az ilyet hogy ABS stb-t kikapcsol? Vagy ELITE modban mast is át állit? (Mert jelenleg ELITE-re van rakva de ABS-t bekapcsolva hagytam a többi off)
-
Sajna elértem oda, hogy már billel alig lehet irányítani meg ha oda is figyelek lehagynak a fenébe.
Ahogy olvasgatom gamepaddal nem nagyon van gond, lehet veszek egyet Logitechel tolja valaki? -
Adolfka_
tag
válasz
bokrosolajos
#281
üzenetére
Nem vagyok futómű szakértő de nem kell aggódnod az autóm műszaki állapota miatt, elég jól karban van tartva. De azért mert nem rázom ki a kisujjamból a futómű beállítások hatásait, hülyének még nem kellene nézni... de most őszintén, te vezettél már olyan autót életedbe aminek "nem tekeredett vissza a kormánya" középállásba a korábban taglalt körülmények között?? Basszus, beállítás... most akkor ezt a gondolatmenetet követve az is csak beállítás kérdése, hogy ha a gázt nyomod akkor gyorsul a kocsi..

-
Sziasztok!4870X2-vel tolnám,de mivel nem megy a 2-es kártya,csal 4870-el low beállitással mert akad.Tudja valaki,hogy van-e,lesz-e multi GPU támogatás?Mi lehet a gond?Utálom az új játékokat.A TDU2 is csak 1 karit támogat. :/ Köszi a választ,ha lesz.
Ja és otthon magyar nyelven jelent meg a game? 
-
Dantenero72
aktív tag
[link] Találtok még Forza 3 és Shift 2 illetve Shift 1 és Shift 2 összehasonlitást is. Hát nem tudom de nekem a videok alapjan a Shift 2 tetszik a legjobban,igaz a Shift 1 vs Shift 2nel le esett az állam hogy a Shift 1 mennyivel szebb o.O
Most nyomtam le az 5körös Suzukat ahol Lotusal kell menni,hát az első kör borzasztó volt az AI ugy ra tapad az ideális ivre hogy szinte nem tudtam előzni csak ha becsusztam a kanyarba vagy lekoccoltam őket(de altalaban ilyenkor lepattanok róluk és egyenesen a falba szállok),aztan a 2. körre atvettem a vezetést de kb csak a 3.körnel kedztem el érezni a palyat(persze az iv be volt kapcsolva,de csak a kanyarok bevételéhez szukséges sebessség miatt,kár hogy nincs olyan hogy csak a kanyar elött mutatja :S). Jah meg eléggé nehéz volt egyenesbe tartani a kis Lotust ami kicsit felidegesitett,mivel szerintem ez azért tulzás hogy ne lehessen egyenesbe tartano egy autot még ha 400al is megy.
ui.: Az ilyen autokba van ABS? Mert sajna ABS nelkul "szuper" autoknal fékezéskor mindig keresztbe állok :S (Mert azt tudom hogy F1ben nincs.)
-
bokrosolajos
őstag
válasz
Dantenero72
#282
üzenetére
Dantenero72: Nem, ez a sebességfüggés, Ha lassabban mész, többet fordít a keréken, míg ha gyorsabban, kevesebbet. HA lineáris a kormánymű, akkor mindig annyit fordít, amennyit te szeretnéd. De azt, hogy a 0-100 érték mit jelent, megint nem lehet tudni, mint az első résznél
NeoExDeath: Bocsánat, kontrollerhez tök hülye vagyok

-
NeoExDeath
aktív tag
válasz
bokrosolajos
#281
üzenetére
Ezek a beállítások nem kormányhoz, hanem analóg kontroller-hez készültek. De mint írtam még nem próbáltam, csak többen írták hogy faja

-
Dantenero72
aktív tag
válasz
bokrosolajos
#281
üzenetére
Ezek a speed sensitivityk mire jók? Mert a nevükből valami olyasmi lehet hogy ha én most gyorsan eltekerem a kormanyt de a sensitivity 50%on van akkor a jatekban csak fele olyan gyorsan fordul? :S
-
bokrosolajos
őstag
válasz
NeoExDeath
#275
üzenetére
Valami gebasz van ezzel! Steering sensitivity a kormányérzékenység, Ha leveszed 15-re, akkor nyúlós, laggolós szar lesz, olyan, amilyen alapból majdnem a játék

A Speed sensitivityt vedd nullára, akkor lineáris lesz a kormány, és nem sebességfüggő (persze ha valaki utcai autó érzést akarja viszont kapni)Adolfka_: Az életben minden autó alapvetően egyenesen akar futni, tehát nem elsősorban beállítás kérdése szvsz
Azért ezen elgondolkozhatnál kicsit, hogy miért lehet !
Ajánlanám az Utánfutás című részt elolvasni! Ha nem állítanának be ilyet az utcai autókra, nem tekeredne vissza a kormányod, és rövid távon az árokba kötnél ki, autóstól
Vagy azt gondoltad, hogy a kocsi szervója tekeri középre ? Futóművesnél mikor járt utoljára az autód?
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
Dantenero72
#279
üzenetére
Nem olyan nehéz ráérezni. A valós fizikához nem sok köze van, csak a gumimelegedés.
Ha elmelegedtek, esélytelen, ötösben elkapar indulásnál bármi.
-
Dantenero72
aktív tag
Valaki driftelt már a jatekban? Mert én a practiseben képtelen vagyok ugy driftelni ahogy a bevezető videoban volt ,pedig biztos meglehet csinalni :S [link] hogy a francba csinalja ,szerintem az egész a gáz adagoláson muxik dehat egyszeruen nem érzem hogy kéne :S
-
NeoExDeath
aktív tag
Azoknak akik kontroller-el játszanak, shift-es fórumon olvastam ezeket a beállításokat:
all deadzones at 0
steering sensitivity 15
throttle sensivity 70
brake sensitivity 66
speed sensitivity 90Állítólag jók. A steering sensivity-t 0-val is érdemes kipróbálni. Majd tesztelem én is.
-
heihachi
addikt
válasz
Adolfka_
#272
üzenetére
Igen, akkor is, ha a kocsi nem megy. És persze, ha megy, akkor is. Nem tudom mi okozza, de így van

Mod: Aha, rájöttem, a driverben van beállítva centering. Kikapcsolom, és letesztelem úgy is.
Kipróbáltam: álló helyzetben nem tekeri vissza, de ha elindulok, akkor igen, és a sebesség növekedésével egyre erősebben. Más kérdés, hogy így kurva szar vezetni

-
Adolfka_
tag
válasz
heihachi
#271
üzenetére
ok, köszi.
De figyi, azt írtad: "Ha álló helyzetben eltekerem a kormányt, akkor magától visszatér." ezt úgy értsem, hogy ha el sem indulsz a kocsival akkor is?? Mert akkor az úgy "hülyeség", mert ebben az esetben az egy állandó "auto centering", amit nem a "szimuláció" hoz létre. -
Kleroo
veterán
-
Adolfka_
tag
válasz
_Volkovy_
#268
üzenetére
idézem magamat:
"Amúgy valóban nehezebb álló kerekeket tekergetni (ugye erre találták ki a szervót, ill. ha az nincs akkor qrvanagy áttételt, hogy lehessen forgatni), én azt akartam mondani, hogy annak a mértéke, mennyire akar visszatérni egyenesbe a kerék (kormány) az meg a sebességtől függ"
úgyhogy egyetértünk

hál'Istennek ma délelőtt van időm próbálgatni a játékot, valóban sok mindent lehet javítani a különböző beállításokkal, de az eredeti problémámon nem segít sajnos.
Ettől még játszható, sőt élvezetes a game, csak nem értem, ha az első részben ez szépen le volt programozva (igaz, ott meg rázókő effekt nem volt rendesen) akkor itt miért hagyták ki.De még egyszer megkérdem, másnál is jelentkezik ez a probléma amit már párszor leírtam, vagy csak nálam a Thrustmaster kormánnyal?
üdv
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
Adolfka_
#266
üzenetére
Jónak mondod. Nálam sincs szervó, ellenben van szép nagy kerék yoko sdrive gumival ami egy picit jobban tapad, mint egy átlagos gumi, és jó kicsi kormány. Lehet vele birkózni.
Minél gyorsabban mész, annál könnyebb tekerni. Nem fordítva..
Álló autón kereket tekergetni egyébként barbárság, erre találták ki a picit előre/hátra mozdítást
-
Adolfka_
tag
válasz
bokrosolajos
#262
üzenetére
Köszönöm a tanácsokat, megpróbálom a beállításokat, amiket javasoltál.
Annyit árulj még el, (nem hallottam még erről a file-ról) mi ez a dinput8.dll, oké, hogy az input lagot csökkenti, de hova kell másolni, windows mappába? Minden windwossal működik, mert nálam a 64bites Win7 van fennt.
köszi
-
Adolfka_
tag
válasz
_Volkovy_
#265
üzenetére
hi,
ööö most nem tudom, hogy a játékra vagy a való életre gondolsz. A való világban a versenyautókon nincs szervó és az áttétel meg teljesen más, nyilván ott nem szempont, hogyan akarsz beparkolni vele valahová a városban. Így értelem szerűen meg sem tudod mozdítani az álló kerekeket, hiszen az áttétel igen direkt szervo meg ugye nuku.
Amúgy valóban nehezebb álló kerekeket tekergetni (ugye erre találták ki a szervót, ill. ha az nincs akkor qrvanagy áttételt, hogy lehessen forgatni), én azt akartam mondani, hogy annak a mértéke, mennyire akar visszatérni egyenesbe a kerék (kormány) az meg a sebességtől függ.Az életben minden autó alapvetően egyenesen akar futni, tehát nem elsősorban beállítás kérdése szvsz, hanem főként a sebesség kérdése, ezért írtam, hogyha lépésben mész bekanyarodva és elkezded nyomni a gázt, akkor visszapörög a kormány magától. A sebesség növekedésével a kormány ugye egyre érzékenyebb lesz, egyre kisebb elmozdulás is egyre nagyobb irányváltást eredményez.
Amúgy ezt épp most próbáltam ki a játékban, itt nálam ezzel a kormánnyal eddig bármilyen autó tesztelve ez történt: Lassan elindulva 1-esbe, eltekerve a kormányt elkezdek gázt adni, elengedem a kormányt s az autó szépen megy magától körbe körbe, az Istennek nem tér vissza a kerék középállásba...
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
Adolfka_
#261
üzenetére
Az, hogy mennyire tekeri vissza a kormányt, kizárólag egy beállítás kérdése.
Van olyan autó, ami kikanyarodás után alig engedi vissza a kormányt, majdnem neked visszatekerni. Én azt szeretem, amikor villámgyorsan visszapörög egyenesbe, és csak a fordulatokat kell számolni, mikor fogd meg. Egyik kanyarból a másik befűzésnél jól jön.Szvsz pont fordítva van, kis sebességnél kell nagyobb erő az eltekeréshez, és ahogy nő a tempó, úgy csökken a szükséges erő. De ehhez kiskormány+nagykerék kell. Versenyautókon meg se tudod mozdítani álló helyzetben a kormányt. Még kis sebességgel tolva is alig. Egy utcain, kis kerék+nagy kormánnyal teljesen más, ott lehet állva is tekergetni könnyen.
-
NeoExDeath
aktív tag
Na végre nekem is van némi tapasztalatom a játékkal
Mondjuk nem sok. Ahhoz képest, hogy már kedden feltelepítettem, kb 45 percig tartott az EA accountokkal való szöszölés, és az autolog bekapcsolása. Jó kicsit én bénáztam 
Tegnap csak a tesztkört nyomtam le párszor, annál tovább nem mentem. Mindent kimaxoltam, csak az anizo-t vettem 8x-ra, és teljesen jól futott, ma mérek fps-t is. Amúgy egy két árnyék így is kicsit recés, valaki azt írta, ati CC-ből is tolt rá egy kis élsimítást, majd kipróbálom.
Játszik itt valaki analóg kontrollerrel? Konkrétan valamilyen Logitech termékkel? Nekem Rumblepad2-m van, és eléggé beidegelt, hogy a játék nem támogatja natívan, míg az első támogatta. Tud olyat, hogy Custom Controller, be is állítottam. Tudtam a kocsit irányítani, de pl menüben navigálni nem. Ami viszont gáz, hogy nincs rezgés. Illetve baromi furcsa, mert amikor elindult a verseny, valami kis rezgés volt, aztán teljesen megszűnt.
Tolja valaki Logitech Fxxx szériés irányítóval, vagy xbox360-al? A rezgés rendben van?
-
bokrosolajos
őstag
válasz
Adolfka_
#261
üzenetére
DFGT-m van most. Nem használok profileres beállítást, iletve annyit, hogy 360°-on megy
A problémádra lehet gyógyír a következők valamelyike, esetleg a kombinációjaSteering lock: ha kisebb értékre állítod, sokkal precízebben irányíthatod az autód, kevésbé csúszkálsz és koptatod a gumid, cserébe egyenesben kóválygósabb lesz. Ha nagyobb értékre állítod, akkor sokkal határozottabb lesz hosszú, gyors egyenesekben, szinte azt érzed, hogy mindig egyenesen akar futni, és jelentősen felkeményedik, középre áll
Vedd a Steering sensitivityt 100-ra, a Speed sensitivity-t 0-ra (ebben nincs összhang, van aki szerint 50 az alap, szerintem a nulla)
Letölthetsz egy dinput8.dll-t ezzel a lagot csökkentheted
Kiveszed a pipát az Allow game to use their own settings (vagy hasonló) szöveg elől a profilerből, ilyenkor teljesen mindegy, melyik játék, azt a beállítást akarja használni
Beállítod az aktuális gépeden a futóművet ízlésednek megfelelően. Ehhez találsz segítséget itt
(egyszer lenen időm, lefordítanám és közzé tenném, de lehet már valaki készített hasonlót) -
Adolfka_
tag
válasz
bokrosolajos
#252
üzenetére
köszi a választ, de kicsit beszéljünk még erről: Lehet pontatlanul fogalmaztam és azért kérdezem meg újra a dolgot, mert nem tudom másnál is fenn áll-e ez a probléma.
Te milyen kormánnyal játszol egyébként? Ugye nálam az f430-van, lehet csak itt van gubanc.
Szóval én nem használtam anno a Shift1-ben sem az "auto center" effektet, annak kormányomhoz levő driverrel lehet állítani a mértékét (0-100%) és egy gombbal a kormányon ki-be lehet kapcsolni bármikor. De driver is azt javasolja, hogy ne legyen bekapcsolva, hanem a játék szabályozza és ahogy említettem, nem is használtam és ez így kellene, hogy jó legyen.
Szóval ez a "fizikai modellezés" vagy effekt a Shift 1-ben szuperül működött, volt "súlya" a kormánynak s pont azt akartam érzékeltetni, hogy egy igazi autóban is így van, pl ha lassan veszel egy kanyart szinte lépésben, mondjuk befordulsz egy utcába nyilván könnyebb tekerni a kormányt a szervó és az alacsony sebesség miatt de amint lassan gázt adsz, akkor a kormány ugye azonnal tekeredik vissza egyenesbe, ha elengeded a kormányt ez tökéletesen érzékelhető, az autó törekszik arra, hogy egyenesen "fusson" ehhez nem kell semmilyen "jól beállított" futómű, ez minden autónál így van, ez egyszerű fizikai törvényszerűség. Nyilvánvalóan minél nagyobb a sebességed, annál keményebb a kormány ellenállása s annál érzékenyebb is a mozdulatokra, ez csak a sebesség mértékétől függ és ez megvolt az Shift 1-ben, bármilyen autóval, alapbeállítás mellett is.
Na most én ezt hiányolom a Shift 2-ből, lassan megyek, lépésben, próbálgatom az autót, egyrészt túl könnyű a kormány, alig van ellenállása, lépésben haladok tovább, eltekerem majdnem koppig valamilyen irányba (még mindig lépésbe haladok) elkezdek gyorsítani finoman, úgy hogy a kormányt szinte nem is fogom s a kormány nem kezd el visszapörögni középállásba. Ugyanezt a középállásba való "visszakívánkozást" illetve fokozott ellenállást a tekeréssel szemben szintén nem érzem nagy sebességnél sem. Ergo, az Shift 1-hez képest úgy érzem döglött a kormány..
Remélem nem magyaráztam túl. Ti is ezt érzitek vagy ezzel a nyűgömmel egyedül vagyok??
üdv
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#259
üzenetére
Bevallom megnyitottam a Windows naptárat, hogy miért kellene azt bámulnom, de aztán leesett, bár igaz, kicsit ejtőernyővel jött

-
bokrosolajos
őstag
válasz
heihachi
#258
üzenetére
Ja, remélem leesett, hogy április elsejei tréfa

OFF Eleve túlkormányzott volt, és az volt úgy a jó!

Egyébként ha érdekel, az N-es vagy értsd utcai spec. autóknál amikor az ALS működésbe lépett, akkor problémák merültek fel a fékerő elosztással, mert az IC lábainak száma miatt olyankor két szenzortól nem kapta a jelet. Ezt kellett megoldani, amit sajnos nekem még nem sikerült, de végül fake adtok időszakos betolásával összejött. Így viszont bármelyik programra, bármikor utólag fel lehetett tolni a laptoprólON: RBR-hez nem is hasonlítottam még, ne keverjük azért össze a dolgokat

Azon gondolkodtam tegnap este -csak nem voltam gép közelben -, hogy a setupokat vajon hol tárolja, és lehetne-e küldeni, megosztani őket?
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#256
üzenetére
Én bizonygatom, hogy szimulátor?
Te melyik topikot olvasod?Egyébként tetszik, hogy egyik postodban a GTR Evo-hoz meg RBR-hez hasonlítgatod, másikban learcadozod, harmadikban már előre lépés az eddigi arcade fosokhoz képest

Az a Subaru gondolom túlkormányzott lett
(ezt ne vedd komolyan!) -
bokrosolajos
őstag
válasz
heihachi
#254
üzenetére
Ezért kerítettél ekkora karakter-tengert, hogy ezt ide vághasd a képembe? Nem gúnyos az, csak vicces.
Akár hiszed, akár nem, egy FWD autó is dobálhatja hátulját, simán lehet akár túlkormányzott, ha azt hiszed, hogy egyértelműen kijelenthető melyik hajtás hogyan viselkedik, rettenetesen el vagy tévelyedve! Nem 1:1 a hozzáfeleltetés.
MOTEC-et ismerem, az egyik magyar rali csapatnál, akik Subaru felkészítésével foglalkoznak, kelleltt ALS-t programozni
Az iRacing a kedvencem. De még nem tudtam eldönteni, hogy az LFS vagy az iRacing tetszik-e jobban. Az amcsi a legszebb grafikával bír, és mint olyan, ez is hozzátesz a valóságérzethez. Viszont az LFS az egyetlen, amiben olyan FOV-t állíthatsz be, amit igazából észlelsz a kocsi belterében. De legjobban a GTR Evo val lehet versenyezni.
De pályázni annyira nem szeretek, mert nem megy nekem, ezért mindig az RBR-nél kötök ki, de szigorúan a francia szakaszok mellőzésével.Mérnök úr: bárki lehet király egy adott közösségben. Vannak is erre szakosított intézmények, ahol jól elférnek egymás mellett a királyok, császárok

Egyébként meg mit akarod bizonygatni, hogy ez szimulátor? Mert én pont nem erről beszélek, de téged úgy látszik, nem lehet leállítani. Csak annyit mondtam, hogy mindent lehet állítani, még ha nem is egzakt értékekkel, hanem csúszkákkal, már akkora előre lépés az eddigi arcade fosokhoz képest, ami mutatja azt az irányt, amit az igények felmérése után jelöltek ki
De mielőtt neki látnál, és elkezdenéd a kisregényed, javaslom, hogy fordulj szembe egy falinaptárral

Lényegében: ennyi.
-
_Volkovy_
nagyúr
Egy bánatom van nekem, a dorifto..
Most vagy legyen ultraízi, és csak a gázt kelljen pöcögtetni, vagy legyen reális, akkor ne húzogassa be a kanyarokba magától. Utoljára rendes élvezhető drift az NFSU2-ben volt, és ezt nem viccből mondom. Haverokkal azt nyomtuk állandóan, mert volt benne kihívás. -
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#252
üzenetére
Figyelj, teheted itt a gúnyos megjegyzéseidet, de lepattannak rólam.

Van egy másik autós játék, ahol az itteni tuningnál és setupnál lényegesen komolyabb dolgok vannak. Na annak a játéknak a közössége "Mérnök úrnak" nevez, tiszteletből a tuning és setup terén nyújtott közösség érdekében tett tevékenységem okán. Egy másik játékban (pont az általad sokat emlegetett, és a jelek szerint nem igazán jól ismert játékban a GTR Evo-ban) MOTEC i2 Pro után állítom a setupot, ha láttál már ilyet, akkor tudod, hogy ezek után az itteni setup nem fog gondot okozni. Nálam a setup nem ott kezdődik, hogy egy első kerék hajtású, 90 lovas olyan autót, ami soha nem csúszik meg szétállítgatok és utána beírom a fórumra, hogy a jaj milyen ügyes vagyok, sikerült beállítanom, és nem csúszik meg.
Emellett a megjelenése óta, kb minden héten egy-két napot GTR Evo-zok. Szóval a falról lepattanás nem az én pályám. Lehet egyébként neked is többet kéne nyomnod a GTR Evo-val, mert akkor nem kevernéd össze a SHIFT2-vel. Vagy csak offold a sok segítséget

Ha te nem érzed, hogy itt még az első kerekes kocsik is túlkormányzottak, megy le a seggük az ívről, olyan, mintha a hátsó kerék lenne kormányozva, és akár mit csinálsz ezt nem tudod eltüntetni, mert ez a SHIFT1-ben is már koncepció volt, akkor hiába írod itt be, hogy GTR Evo szintű irányítás meg hasonlók, mert csak magadat járatod le. Mindenki látja rajtad kívül, aki már játszott GTR Evo-val, hogy a hasonlóság a két játék közt csak annyi, hogy autók vannak mindkettőben. Esetleg, aki a Mario kartot is túl élethűnek tartja, na annak lehet, hogy a SHIFT2 és a GTR Evo egyforma élethű
Vagy lehet, hogy a SHIFT 2 már élethűbb a valóságnál?Ez a játék soha az életben nem volt, és nem is lesz szimulátor. De még a GT5 vagy a Forza 3 szintjét sem üti meg, azokat illik úgy hívni, hogy szimulátorosabbak, pedig azok is még elég messze állnak egy GTR Evo-tól, de egy iRacinget meg ne is említsünk. Ez valahol a két említett konzol exkluzív cím alatt helyezkedik el minden szempontból (élethűség, tuning, setup), erre már a szimulátorosabb jelző kissé túlzás, attól, hogy néha fékezni is kell, meg lehet setupolni, még nem lesz szimulátor. Talán 2-3 rész múlva, sikerül felzárkózniuk az említett két vetélytárshoz (most is azt szerették volna, de hát nem jött össze). És onnan már csak néhány rész a GTR Evo szint.
Ettől még, hogy nem szimulátor, soha nem is volt, és soha nem is lesz, még lehet jó játék, és egyelőre rövid távon szerintem az is. A Burnout Paradise is jó játék, aztán az se volt soha szimulátor. Ha azt hiszed, hogy bizonygatnod kell, hogy ez szimulátor, és azért játszanak vele az emberek, mert attól lesz jó játék, akkor el vagy tévedve. Éppen azért játszanak vele, mert nem az.
-
nemeth989
senior tag
Egyre jobban ráérzek a játékra és egyre jobban tetszik, nem tudom letenni. Most már átállítottam PRO-ra a nehézségi fokozatot, és egyre durvább köröket megyek. Jelenlegi kedvenc a Mitsu EVO X, nagyon durva gép, habár rendesen táncol az egész kocsi.
Nem csalódtam a játékban, habár az elején egy kicsit húztam a szám.Egyébként ti toljátok a multit? Mert arra még nem mentem fel, lökdösnek ott is mint a Gridben?
-
bokrosolajos
őstag
válasz
Adolfka_
#248
üzenetére
Adolfka_: Igen, de ennek semmi köze az auto centerhez.
Azt én soha, semmilyen szimulátoron nem használom, mert semmi köze a valósághoz. Ha rendesen be van állítva a futómű, akkor úgyis egyenesbe kerül az autó ahogy kihajtasz a kanyarból, pont mint a valódi életben.
A probléma tehát nem ezzel van baj, hanem, hogy megszoktad, hogy akármit csinálsz utána középre áll.heihachi: állítsd be. Ez egy ilyen játék, nem pedig az, amikor mindennel, mindenhol jól és hibamentesen m,ehetsz, vagy lepattansz a szalagkorlátról és folytatod

Tényleg érthetetlen: ha egy játék nem elég "szimulátoros", akkor az a baj, ha meg mindent be lehet állítani, akkor meg, hogy miért van bénára hangolva?

-
AMD_ok
őstag
Beadta a bonus autókat, Egy Lamborghinit, egy Nissan Sylviát, meg egy Alfa Romeot

Egyre jobban tetszik a játék, csak ez a viszonylag nagy kormányholtjáték ne lenne...Ha erre tudna valaki valami megoldást, azt megköszönném
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
Motion_Blur
#247
üzenetére
Igen, az embernek az az érzése, hogy megvetették a sok quadot, és még mindig semmi hasznuk..
Még a 4 magot se hajtja ki semmi, nemhogy a 8-at.. Most akkor én mit szóljak?
Mondjuk nem izgat, ameddig a stabil 60fps-ről nem mozdul el maxon, csak aki nem futtat komoly programokat, vagy nem megy neki BOINC, annak tök fölösleges volt a jó kis E8xxx-ről váltania.. -
Adolfka_
tag
sziasztok,
azoktól szeretném megkérdezni, akik kormánnyal nyomják a Shift 2-t, nálatok is hiányzik az automatikus center position effekt?
Nekem Thrustmaster f430-as kormányom van, a Shift 1-ben szuperül működött az, mint egy igazi autónál, hogy akár lépésben is ha haladsz és eltekered a kormányt és elkezdesz gyorsítani azonnal tekeredik vissza a kormány középállásba, értitek, gondolom nem kell túlmagyaráznom, szerintem a legfontosabb effekt, a valós vezetés érzetét/élményét tekintve.
Most a 2-ben semmi ilyen nincs, majdnem olyan érzés, mintha nem lenne bedugva a kormány a konnektorba (ohne force feedback) csak a gépbe USB-vel, de persze be van dugva, meg a rázókő effektet nagyon eltalálták, pl az meg az első részben nem volt rendesen..
Mindenesetre így nagyon zavaró, hogy ilyen "döglött" érzése van a kormányzásnak, be lehet ugyan kapcsolni a kormányon az "auto center" effektet, de akkor az egy állandó, nem függ a játéktól, nem az vezérli, nem ugyanaz az érzés mivel nem függ a szimulációtól.
Tudtok erre valami megoldást? köszi
-
heihachi
addikt
válasz
bokrosolajos
#234
üzenetére
Jó gáma, csak túlkormányzottak a kocsik

-
Zoli-206
senior tag
Feltettem a Catalyst 11.4 Preview verziót és bármilyen módosítás nélkül is hibátlan, nincs ez a fehéredés "effekt".
Köszönöm sonja-nak a helpet

-
válasz
Motion_Blur
#237
üzenetére
Hú de kihasználja

-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
bokrosolajos
#238
üzenetére
Laguna Seca? Én imádom.
-
Az első drift részt skippelem billel valahogy nincsen kedvem hozzá, amúgy a versenyek elég jók.
-
_Volkovy_
nagyúr
válasz
bokrosolajos
#234
üzenetére
Ugyanott tudod leadni róla az upgrade-eket, ahol megvetted rá. És pénzt se buksz..
-
bokrosolajos
őstag
A végén kiderül, hogy mégis csak jó kis gáma!

Egyébként GT-m van és nekem semmi bajom a gázpedál érzékenységgel: tolja az elejétől, ha a telemetriát figyelem, látható
Látom rácuppantatok a GTI-re, meg a Evo2-es Mercire. Alap kocsit hogy lehet faragni abból, amit már fejlesztettünk? Vagy meg lehet vásárolni újból? (most nem tudom kipróbálni)
-
heihachi
addikt
Na a Merci+Nürnre is gyorsan mentem egyet. Hát kemény, az tény, egyelőre nagyon szar setupot tudtam csak összehozni, meg nehéz még elhinni a gépről, hogy meg tudja egyik másik kanyart gyorsabban is csinálni, de így is összejött egy 8:08.934-es idő, C822-es autóval. De ebben még nagyon sok van, ez tuti bevihető 8 alá, csak kell egy jó setup.
_Volkovy_ Egy ütött kopott kotyogó Momo Racing kormánnyal, illik ehhez a golfhoz
Amúgy szeretem nagyon Laguna Secát is. Régen, még a GT1-eben szerettem meg, nagyon-nagyon sokat toltam rajta.mod: Azt csinálja a kormány, hogy néha eltűnik a force feedback... Na most az egy kanyar közepén egészen érdekes dolgokat tud produkálni, mikor ugye nagyobb erővel ellentartok

-
nemeth989
senior tag
Most ez a világbajnoki idő meg a régió idő az micsoda?
A Játékosok idejét feltöltik vagy mi, vagy ezt kell megdönteni a carierben ?
Mert az egyik VB időtől, már csak 1 másodperccel vagyok elmaradva, és szerintem az nem ledolgozhatatlan.
Jah és csak nálam van olyan, hogy néha belső nézetben a pilóta keze nem mozog? -
cyberkind
félisten
Üdv !
Valaki már járt úgy hogy valamikor nem tölti be teljesen a játék a pályát és a kocsit ?
A kocsi csak egy fekete valami, a pályán érdekes feket fehér csíkok jelennek meg !
Konfig adatlapon, valami tipp ?
-
Dantenero72
aktív tag
Hogy a francba kell driftelni? Aszondja hogy a gáz adagolással kell játszani! Mindjart belinkelek 40videot ahol annyi a drift hogy elteket kormany jobbra tövig és full gáz és végig driftel a csavo. Hat en mindenhogy probaltam adagolni a gazt de vagy vissza áll egyenesbe vagy kipordul és hogy a picsba lehet mar 360fokot csuszni ugy hogy a kormanyt egész végig jobbra tekerve tartom?!
-
AMD_ok
őstag
Na kipróbáltam. Szerintem jó lesz ez, de rettenet szoknom kell még, az F1 2010 után, itt minden olyan lassú
(egyelőre). A kocsira (Seat Leon Supra) vettem egy közepes felfüggesztés szettet, leültettem, keményebbre vettem a lengéscsillapítót, és vezethetőbb lett, határozottan (no persze benne van a hozzászokás is, de 3 mp ua a pályán az elég sok).
A grafika gáz egy kicsit, az előzőhöz képest, dehát mindenki ahhoz hasonlítja, bármennyire nem akarja. Nálam 40-45 fps van full hd-ben max grafon, kivéve a mot.blur, az medium, és azt tartja, de mintha ilyen mikro akadások lennének benne. Remélem, ezt egy patch vagy az új amd driver javítja majd.Lehet kövezni, de nekem összességében tetszik
,a sisakkamera is fasza, és ha hozzászokom, jó lesz ezJa, és G25-öm van, nálam nincs 50 %-os holtjátéka a gázpedálnak, a kormány reagál sztem kicsit lassan, erre van esetleg valami megoldás, vagy ez ilyen, így kell megszokni?
-
AthlonXP
őstag
Ahhoz képest, hogy a grafikát butították az elsőhöz képest, nem semmi gépigénye lett neki.
1280*1024-ben minden high-on AA: normál ( ezt se értem, miért nem lehetett számot írni helyette ), elmosódás blur kikapcsolva van kemény 20-22 FPS-em külső nézetben, belsőben 25-27.
Most visszavettem 1024-be a felbontást, mindent hagytam úgy, ahogy volt és most így lett pluszban 10-12 FPS-em...
Baromi jó!
Az első részben ennek a dupjája is bőven meg volt ( 1280*1024-ben ), sőt még 1600*1200-ban is tudtam vele játszani simán külső nézetből, pedig ott is minden maxon volt, kiv. az elmosódás, mert az kikapcsolva, ugyanis szerintem az zavaró.
Plusz az irányítása is könnyebb volt az előzőnek ( billzettel tolom ), bár lehet csak elszoktam tőle, mert rég játszottam már azzal..
Új hozzászólás Aktív témák

- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 128GB Graphite - 1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3258,100% Akkumulátor
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- Google Pixel 10 Pro 5G Porcelain AI-fotó varázs, Super Actua 120 Hz 128 GB
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G6 - i7-8GEN I 16GB I 512GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG GL10DH brand számítógép - R7 3700X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060S 8GB 500W W11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest


, de mégse fordult az autó, csak nagyon lomhán)

Azzal biztosan nem lenne gondom.
Ahogy olvasgatom gamepaddal nem nagyon van gond, lehet veszek egyet Logitechel tolja valaki?


Te melyik topikot olvasod?
(ezt ne vedd komolyan!)


Az új 




