- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
- Honor Magic V5 - méret a kamera mögött
- Drága bluetooth tagek olcsóbb alternatívái (MiLi MiTag, LiTag, OTAG, stb.)
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sonja
nagyúr
Minden játékos ugyan azt az üzenetet kapja egy catchup pack/duel verseny indításakor
Megszűnt a kerekek lebegése a levegőben, ha más átmérőbeállítást használt a játékos, mint az AI
Nem volt kiírás a Catch up módok elején a játékosok számára, hogy mit kell tenniük
A SHIFT 1 PC-s kiadásának birtoklása ellenére a SHIFT 2 nem adta meg az indokolt VIP ajándékot
Az online-ban előfordult, hogy a host nem látható legalább egy ember számára a lobbyban
Repülőrajtkor néha már azelőtt összeütköztek a játékosok, mielőtt elindult volna a verseny
Ha a Speedwallon keresztül indítottak egy játékot, a játékosok beragadhattak az Autologba
A versenyek első körét néha nem rögzítette a játék, ami furcsa világrekordokat és régiós rekordokat okozott
Belső nézetben a kormány vizuálisan túl érzékenynek tűnt kanyarodáskor
A lobby időzítő a host váltásakor csupán az új játékgazda számára indult újra
Olyan időket lehetett elérni a Speedwallon, melyek irreálisak és kivitelezhetetlenek
A Miami Park Drift pálya utolsó kanyarja immár több drift pontot ad
A Drift bajnokság utolsó Miami Drift pályáján az AI legyőzése túlságosan nehéz volt
Néhány kameraállás nem megfelelően működött a verseny indításakor
A bemeneti holtidő, késés ki lett javítva
A McLaren MP4-12C-vel egy meghívásos versenyen képtelenség volt célba érni engine blowout, azaz a motor felrobbanása miatt
Ha valaki 00:10 másodperces visszaszámlálónál csatlakozik egy online versenybe, megragad a lobbyban, a többi játékos pedig a töltőképernyőben
A Team NFS Mazda RX-8 használatakor előfordult, hogy a játék a töltőképernyőnél megakadt
NFS Undercover VIP ajándékot nem osztotta ki a játék
Offline verseny indításakor a játék megfagyott egy fekete képernyőnél
Néhány felbontásnál technikai gondok voltak a fotó móddal
A Hot Pursuit Limited Edition VIP jutalmával is gondok voltak. -
Sonja
nagyúr
Egy kis Patch infó, innen!

Hi,
My name is Martin Griffiths and I’m PC Lead on SHIFT 2 Unleashed. I’m going to use this post to give you some background on our engine and what’s coming up in the first patch.SHIFT 2 has a completely new engine which is a deferred, light pre-pass renderer. A basic overview of this rendering method can be found at http://en.wikipedia.org/wiki/Deferred_shading .
Our deferred renderer is far from basic though – the rendering team at SMS has about 100 man years of render coding between us, and we used some of the most advanced techniques that are known at this time. We did our best – so it’s sometimes disappointing after so many late nights to see flippant remarks, over constructive criticism.
So, this new engine allowed us to do cool things such as the night racing that would have been very difficult with an old style forward renderer. With deferred rendering the lighting stage is separate from the geometry stage(s) and hardware anti-aliasing like MSAA in a basic form won’t produce correct results. Solutions to allow us to anti-alias had to be found – we came up with two methods to balance AA processing cost/quality over a wide range of PCs. A very large amount of time was spent on this and while some other developers just choose to do a post-pass edge detection filter we weren’t satisfied with that, the ‘HIGH" method for example was 3 months of R&D.
There are lots of ‘tips’ about overriding the AA mode – doing this will produce problems with lighting at edges and will also break other lighting components like Bloom, giving a visual look that we didn’t intend. If you prefer the look with a driver over-ride then we’ve no problem with that – but the graphics team wanted a consistent look and feel, to do the many artists who created the tracks and cars justice.There has been some confusion that our anti-aliasing uses the CPU – it does not. In the graphics options the ‘Normal’ mode uses MSAA with a special sampling trick to produce correct results at triangle edges – the ‘HIGH’ method extends this with a depth based search which requires a GPU with high bandwidth because the shaders are sampling many depth pixels for each pixel in the scene. Any performance issue on particular hardware is down to the characteristics of that GPU – there isn’t anything we can do about this without a driver update.
To better balance very high-end CPUs the patch will include a 3rd anti-aliasing method which is CPU based – MLAA. We are working with Intel R&D to add this. On quad-core (and above) systems this will allow AA without any GPU cost and little impact to the frame rate to what you see when running with AA turned off currently. This will also help AMD based quad-core too.
Some people have noted that the game doesn’t scale well with SLI/Crossfire – SLI performance scaling doesn’t just automagically happen, it requires quite close collaboration with the GPU makers. We’ve been in regularly contact with NVidia and ATI throughout the development of the game, with their performance teams feeding back on any areas where we could improve, pooling our expertise with theirs. About 6 weeks of programmer time was spent pre-shipping on SLI/Crossfire scaling – we needed another 4 weeks since we went gold because of the complexity of implementing this in such a large engine. Both GPU makers have devoted a lot of time to some complex issues.
So yes, the upcoming patch includes SLI/Crossfire scaling. To give you an example a GTX 295 will go from 48fps to nearly 70fps in 1080p. Also the rendering team found some further optimizations so that normal (non SLI) graphics performance should be 5-10% faster with the patch.
Input lag – we’ve solved the latency issues reported using some wheels. There was a dead-zone issue and a threading problem introduced very late in development that have been fixed.
Garage screen crashes/CTDs – a fast button press issue that wasn’t seen during development is also fixed in the patch.
A black screen issue on starting a race requiring a pause/unpause to fix is also addressed. This was caused by a timing difference with the protection system.
NVision – some reverse/double stereo issues with the mirrors and environment maps have been addressed in the patch. NVidia very kindly provided us with more hardware for the render team to address this – Kudos to them for that.
There are also some more minor fixes in the patch – the above represent the vast majority. If you have any specific questions, please feel free to ask in this thread and I’ll do my best to reply.
Regards,
GriffMartin Griffiths, PC Lead, SHIFT 2 Unleashed, Slightly Mad Studios.
-
Sonja
nagyúr
CrossFire-t használóknak (pl. SzlobiG) fontos lehet! CatalystCreator twitter
"Unfortunately Shift 2 CrossFire (AFR) can't work; app needs an update so we can do a CF profile..."
-
Sonja
nagyúr
Van itt valaki, aki SLI-vel szeretné játszani a játékot (persze nem működik az SLI)?
Az próbálja meg The Sims 2 Nightlife / Settlers profillal! -
Sonja
nagyúr
Kicsit olvasgattam CF ügyileg. Jelenleg nincs 100%-os megoldás, sajnos.
3 féle választási lehetőség adott (talán 4 is
).1. Játszol így, ahogy van, CF nélkül.
2. Átnevezed a shift2u.exe-t fear.exe-re, ezzel nyersz +5-6fps-t, minden féle probléma nélkül! Vagy Radeon Pro progiban FEAR profilt állítasz be a shift2u.exe-re, és akkor nem kell átnevezni.
3. Radeon Pro-ban kiválasztod az AFR módot (csak azt), és ekkor használni fogja a CF-et, cserébe textúra bugok (texture flickering).Van egy negyedik mód, de ehhez a Catalyst 10.10a drivert kellene telepíteni + a Radeon Pro progiban egy csomót állítgatni és így sem biztos, hogy működni fog.

Ennyit lehet tudni egyelőre. Várni kell CF profilra, ez van.
-
Sonja
nagyúr
válasz
NeoExDeath
#470
üzenetére
Innen tölthető! Ellenben ez sem oldja meg az AA gondot.
Egyébként nVidia kártyán sincs megoldva az AA, lévén bugos. Tudom, mert próbáltam. 
-
Sonja
nagyúr
válasz
megint én
#467
üzenetére
DFGT = Logitech Driving Force GT

(#466) NeoExDeath: 11.4-es Catalyst-el nincs gond a játékkal!
-
Sonja
nagyúr
Esetleg meg lehetne próbálni a Radeon Pro progival játszogatni!
-
Sonja
nagyúr
Hányszor fog még ez a kérdés szerepelni?!
1 hsz-be is mehetne lassan! 
11.4-es Catalyst-et tedd fel és jó lesz!

-
Sonja
nagyúr
No, feltettem az új beta (270.51) driver és kipróbáltam. Gyorsult egy kicsit, ráadásul stabilabb lett az fps!
Igaz, maga az engine egy kalap kaki a játékban, mert így is befigyel 20 fps is éjszaka, 16 autóval.
Pedig egyáltalán nem szép, sőt! 
-
Sonja
nagyúr
Készítettem egy rövid kis videót az elérhető kamerákról a játékban!
Kissé elbactam a videót, mert kétszer megy le egymás után, csak a második hang nélkül.

-
Sonja
nagyúr
Ezt még véletlenül se. Kényelmetlen egy Xbox 360-as vezérlőhöz képest! Tudom, mert volt ilyenem is.
Igen, olyan kell, amit az Xboxhoz is adnak. Ha vezeték nélküli kell PC-hez, az egy kissé drágább és külön for Windows változatot kell venned, amihez adják a vevőt is, pl. innen! 
-
Sonja
nagyúr
Shift 2 Unleashed: It’s Not Input Lag
(#292) SzlobiG: Ha gamepad, akkor csakis Xbox 360 kontrollert vegyél! Hallgass rám, nem fogod megbánni.

-
Sonja
nagyúr
Here is a very minimal tyre mod which gives more reactive handling, without being intrusive. AI seems to cope very well with it, and I have good driving sensations with it. It does not change grip levels or anything important, just make the tyres react quicker to steering movements-> kills most of the floating some cars sometimes have.
It's just a question of personal preference. -
Sonja
nagyúr
válasz
infectedmann
#152
üzenetére
Deadzone-t vedd le 0-ra, míg a Sensitivity-t pedig 40-50 közé (egyén függő).

(#153) Kleroo: Mert neked pl. a film egy jó szórakozás, míg nekem inkább ez. Mint Írtam, nem vagyunk egyformák!

-
Sonja
nagyúr
Most olvastam egy megoldást a lagos irányításra.

Menjünk a SHIFT 2 UNLEASHED\ControllerDefaults\PC mappába és a kontrollernek megfelelő xml file-t nyissuk meg szerkesztésre! Ez pl. Xbox 360-as vezérlőnél a vehicleset_pc_xinput_default.xml file. Keressük meg benne a DampeningEnabled="1" bejegyzést, amit javítsunk át DampeningEnabled="0"-ra és mentsük el.
-
Sonja
nagyúr
Megnéztem a kihasználtságot és nálam 40%-os a GPU kihasználtság max. 550MiB memóriát elhasználva a GPU memóriájából! Ja, és ez Max beállításra értendő nálam!
-
Sonja
nagyúr
válasz
bokrosolajos
#4
üzenetére
Egy dolog, hogy mi van megadva és a másik, amikor kipróbálod! GeForce GTX 560 Ti OC 1GB kártyám van (tehát alapból tuningos) és minden maxon 1360x768-ban (ebben 8xAA is benne van!) átlag 40 fps!

-
Sonja
nagyúr
Arra készüljetek, hogy írtó nagy a gépigénye!

Új hozzászólás Aktív témák

- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- Thermal Grizzly Aeronaut paszta 3,9g /BONTATLAN/Több darab/Számlával/
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Purple -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3851
- Full Prémium! Gamer PC-Számítógép!Rog Maximus XII! I9 10850K / RTX 3080 Suprim / 32GB DDR4 / 2TB SSD
- magyar billentyűzet - 151 - Lenovo LOQ (15IAX9) - Intel Core i5-12450HX, RTX 4060
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


Az próbálja meg The Sims 2 Nightlife / Settlers profillal!
Próbáld utána.

3 féle választási lehetőség adott (talán 4 is 






