Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • AthlonXP

    őstag

    válasz TannerHUN #499 üzenetére

    Ezek a kiegyenlített esély dolgok sajna az NFS széria sajátosságai közé tartoznak. Valóban ilyen az egész. Ott vannak pl. azok a részek, amelyekben rendőrök vannak. Azokat utálom, mert egyszerűen a falra mászok a zsaruktól. Carbon, Most Wanted, stb... Sokszor volt úgy mindkettőben, hogy az agyig húzott Porsche GT-mel mentem jóval 250KM fölött, amikor is észrevett egy rendőr, aki állt az út szélén vagy csak lassan araszolgatott ( nem egyszer nekem háttal, úgy, hogy rám sem nézett, mert a kamera ráközelít amikor észrevesz és simán látszik, hogy nem engem figyel ).
    Azért azt ismerjük el, hogy egy 250 fölött száguldó Proschét elég nehéz volna utól érni egy alap Ford rendőrkocsival vagy egy K9-es terepjáróval, főleg álló helyzetből.
    De ez a játékban nem számít, mert ahogy észrevesz, szinte azonnal ott van mögöttem, tol az útról. :((
    Tök mindegy mit csinálok, úgy is utól ér, ha meg sikerül megelőznie, akkor szinte pontosan ugyan úgy gyorsít és lassít, mint én. Pont, mintha össze lenne kötve az autónk. Álltalában használok olyankor trainert és tolom a kocsiba az unlimited nitrót, de egyszerűen sokszor alig tudom lerázni őket még úgy is, pedig szinte még fékezéskor is nitrózok, hogy minél kisebb legyen a sebesség vesztés.. :DDD
    De egy "mezei" rendőr terepjárónak ez meg se kottyan. Ilyenkor mondom azt, hogy ha a gép csal, akkor én miért ne?!
    Az általad is említett sínen futó ellenfelekről meg nem is beszélve. Tényleg nem szabad nekik menni, mert úgy is te jársz rosszabbul.
    Persze azért akadnak kivételek. A Shift 2-ben is sokszor látom, hogy az előttem haladók kisodródnak a kanyarban, vagy egymást szorítják le az útról, esetleg simán "bekacsázik" előttem, amitől a korlátnak megy én meg belerongyolok, mert már nem tudok időben megállni vagy kikerülni..
    De van, hogy engem löknek ki, pedig elférnénk a pályán, de ő meg jön és belém jön, simán kilökve a pályáról. A kavicságyon az autók meg gyök2vel mennek ( mármint az enyém, mert a gépiek néha ugyan úgy mennek ott is mintha az aszfalton mennének ). A palánkkal szembefordulás is egy "jó" dolog. Olyankor lehetne tolatni hátra, de mire kapcsol az automata, súlyos másodpercek telnek el, sokszor gyorsabb egy "car reset", mint azt kivárni. Szóval vannak itt érdekes dolgok.

Új hozzászólás Aktív témák