-
Mobilarena
Kedves Érdeklődő!
Mielőtt kérdeznél, kérlek olvasd el a téma összefoglaló-t,
illetve használd a topikban a kereső-t!
LG V10 téma összefoglaló
Az is, ami a tesztből kimaradt…
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoleeno1
veterán
Ugyanezt csinalja nekem is miota feltettem a nougatot, elotte sose... Szinten Treonline? Remelem jon erre valami javitas, mert eleg idegesito... Masnal is jelentkezik?
Szerk: most azzal probalkozom, hogy kivettem az lte-t a halozatok kozul, meglatjuk az kavar e be, mint itt sokaknal regebben.
-
hcs57
addikt
Balatonfüreden vagyok egy apartmanban... a telefon azt mondja nincs szolgáltatás... repülő mód be, ki és öt vagy hat vonás van... s ezt gyakran eljátssza. Mi lehet ez? Nougat, nincs semmi pitiszka..
-
zoleeno1
veterán
válasz
saddybaddy #5994 üzenetére
Érdekes, nálam 2 éve ugyanaz van fent belőle, semmi baja
Az is igaz, hogy igazán nagyot még nem is esett, ez az első telóm amit nem áztattam el, törtem össze 1 éven belül
aminek nagyon örülök, mert nagyon szeretem ezt a telefont, engem a gyengébb akku idő sem érdekel
-
Zoltn
senior tag
válasz
saddybaddy #5986 üzenetére
Na nem mondod hogy gaz!
Ja egy sd kartya ki, be es megoldodott a problema. Erdekes. Szerintem a poweramp media szkennere ragadt be. Vagy nem tudom. De mostmar minden patika ismet.
-
zoleeno1
veterán
válasz
MaxxDamage #5989 üzenetére
elvétve van az, csak nagyon drágán
[link]
Jó, hogy nekem lapul még a fiókban egy origi 9H+ hozzá -
válasz
kovaszoskeny #5990 üzenetére
tévedésben vagy hogy bármilyen szinten is negatívan érintett volna, ne aggódj - én csak és kizárólag a szerzői jogaid védtem mint anyatigris távollétedben, mert én ennyire jó ember vagyok
-
zoleeno1
veterán
válasz
saddybaddy #5987 üzenetére
out of stock V10-hez
bár én ezzel sem szórakoznék, csak a nillkin
-
Outblast
tag
Hali!
Milyen üvegfóliát ajánlanátok a készülékre? láttam több félét több árban így érdekelne ki mit használ.
Már több mint 1 éves a teló, nagyon elégedett vagyok vele (főleg a hifi és kamera részével). -
gjoco1
addikt
válasz
zoleeno1 #5976 üzenetére
Jó a kérdés és hosszú is lenne a válasz,de nagy vonalakban:
Meló közben nem tudom használni,csak egy-két hívás-fogadás.......Szerencsémre olyan a munkám,hogy általában délben itthon vagyok,kivétel a hétvége.A többi fontosabb dolgaim meg Tabról,vagy laposról intézem.
A másik,hogy telefon betyár vagyok.Nem bírom megállni,ha egy teló egy évig használatban legyen Nálam.Már 2 db G3(2/16-3/32)pihenget a fiókomban,patika állapotban.Off is over.
-
gjoco1
addikt
Nincs mit.Ennyit tudtam meg,de az tuti,hogy a G3 után Én se vagyok elájulva az akku idővel.Sajnos ekkora kijelzőhöz+4GB RAM-hoz illett volna az LG-nek minimum egy 4000 ezres akkut bele tenni,hogy hozza a formáját.Még jó,hogy Nálam nincs nyúzva,így kibír egy töltéssel akár 3 napot is.A G3 sokkal többet.
Abban is 3000-es van.A melegedést viszont nagy valószínűséggel a kártya csinálja,ahogy elmesélte a vejkó.Próbáld kivenni és egy másikkal kipróbálni.
Ezt sasold,csend volt az elmúlt időben
-
resist
tag
Sziasztok, nougat alatt az óra widget csak ilyen áttetsző? Nem lehet átlátszóra varázsolni? Nagyon ergya így
-
gjoco1
addikt
Bocsi,az előző hozzá szólásom sztornó.Most beszéltem a vejemmel,aki marék számra használ SD kártyákat.
GPS eszközöket javít-szerel-beépít.......
Nos a rossz hír,hogy bizony melegethet a telefon,ha rossz az SD.Az nem biztos,hogy abban nyilvánul meg,hogy nem írható-nem olvas,de valami hibája lehet.Van olyan jelenség,hogy jónak látszik,de csinált már sok kártya olyat,hogy kiverte a biztosítékot,illetve találkozott olyannal,hogy a forrósodás ki is lukasztotta.Szóval,nagy a valószínűsége,hogy a hibás SD okozza a melegedést.
Ki kell próbálni egy másik SD-vel. -
-
Zoltn
senior tag
válasz
Giorgio7105 #5964 üzenetére
Erre én is kíváncsi lennék. Sajna nekem sem hozott megváltást a 7es droid. És a kedvenc funkcióm eltűnt a tárcsázóból.
Raknám vissza a 6ost.A 63-as hozászólásra válaszoltam volna igazából.
-
Giorgio7105
tag
Tisztelt fórumozó V10 tulaj társak!
Valaki mondja,illetve írja már le nekem legyen szíves, hogy hogyan lehet vissza varázsolni a 6 - os droidot erre a csodára. Legnagyobb bajom a Nougat - al, hogy ( nálam) valóban romlott a fotók képmimősége..
Megpróbáltam manuál módban fényképezni, de az eredménye az lett, hogy a telóm kikapcsolt, még a képet sem mentette el!
Samunak(S7 edge) meg volt a lehetőség rá ( Odin), nem hiszem el, hogy itt nincs..
Légyszíves és előre is köszönöm!!! -
adamcsik
aktív tag
Üdv!
Az állapotsor ikonjait nem lehet fehérről feketére váltani? -
-
parts
tag
Köszönöm, de ahogy az első véleményben is írták, leáll, és nem is vette fel a hívást
. Már a telepítés után kiírta, hogy nem biztos, hogy működni fog. Már próbáltam a Nougat telepítés után párat, de egyik sem működött. Mindegy, remélem még kapunk frissítéseket. Azért Köszönöm
-
E2E4
aktív tag
válasz
gretzky77 #5956 üzenetére
Az hogy ugyanolyan hibával visszaadják valóban nem korrekt,de ebben az esetben tolnám is vissza nekik!
Pontosan ezt tettem, és ekkor rázott le az LG a fentebb közölt dokumentummal.
Csak hogy pontot tegyünk az ügy végére, leírom még egyszer:
A fogyasztóvédelmi hatóság csak annyit vizsgál, - pl. egy vásárlók könyvébe tett bejegyzés esetén is - hogy érkezik -e válasz a kereskedőtől. Ha nem fogadja el a választ a vásárló, akkor egyetlen lehetősége az évekig tartó polgári peres eljárás egy bizonytalan összegű kártérítés reményében. Ezt már három helyről is megerősítették.
Még azt sem vizsgálja a hatóság, hogy a kereskedő elfogadja -e a csereutalványt, vagy sem.
Csak azt vizsgálja, hogy a kereskedő ad -e valamilyen választ.A PartNero adott, 97.000 Ft-os pénzvisszafizetés volt a megállapodás tárgya. Még így is úgy érzem, hogy korrekten járt el. Igen, buktam 35.000 Ft-ot, de mit is jelen ez? Egy éven át, havi 3000 Ft-os áron használhattam egy csúcskészüléket, igaz, fél évig a jelzett - egyre erősödő - hibajelenséggel.
Emellett megvásárolhattam azt 200.000 Ft helyett 132.000 Ft-ért.Ennyi.
-
gretzky77
veterán
Az hogy ugyanolyan hibával visszaadják valóban nem korrekt,de ebben az esetben tolnám is vissza nekik!
A csereutalvány mindenhol így működik,az,hogy a Part Nero nem tud vele mit kezdeni nem az LG hibája sztem!
Anno egy igen drága Denon fejhallgatóval jártam így,hogy megadta magát,bevittem szervízbe,azt mondták javítják vagy csere! Majd hívtak,hogy sajnos nem tudják javítani így csere! Kaptam egy utalványt én is és nem ők (hivatalos márkaszerviz) cserélték hanem az értékesitőhöz kellett visszamennem,igaz az én esetemben ez a Média Markt volt,de ez máshol is így kellene,hogy működjön!Azt is megértem amit te mondasz,csak ebben az esetben a Part Nero sem volt annyira korrekt sztem,ez így a kisebbik rossz mindkét félnek! Az hogy a Part Nero ebben az esetben nem tudja lerendezni az Lg-vel az meg gondolom a szürke importnak köszönhető!
Amúgy más gyártó javítja gsm-s számlával a készülékeket? Nem hiszem! A cseh Samsung pl leboltolná szerinted a magyar samuval adott esetben? Kötve hiszem
Na de mindegy is nem akarom itt az LG-t védeni,de nekem csak jó tapasztalatom volt velük,mind készülék (G2,G3,G4,V10) mind gariügyileg! Nekem a G4 esetében a kopott bőr hátlapot is cserélték gariban!
-
E2E4
aktív tag
válasz
kovaszoskeny #5952 üzenetére
Ha kérem a teljes vételárat, akkor valószínűleg semmit sem adott volna.
Mehettem volna a bíróságra évekig pereskedni.Nagyjából ez lehet az egészből az a bizonyos tanulság - amit említettél.
(#5953) gretzky77
Én csak azért tettem szóvá az egészet,mert az LG lett szidva,ami sztem nem korrekt,Szerinted korrekt az, hogy:
- Visszaadnak a szervizből egy készüléket ugyanazon hibával? (Nem tesztelik előtte!)
- A cserélt új kijelző az első pillanattól kezdve azt a hibát produkálja, mint a régi 6 hónap után?
- Tudnak egy típushibáról, de 2 évig nem javítják?
- Egy új készülék is - és nem csak a V10, hanem a G4, G5, G6, és V20-is - magában foglalja a kockázatot, hogy vagy az első pillanattól kezdve, vagy kb. 6 hónap használat után ugyanúgy produkálja a "ghosting image" hibajelenségét?
- Tisztában vannak vele, hogy a kereskedő nem LG disztribútor, de az egészet lepasszolják a vásárlóra, hogy oldja meg az vele a problémát?
- Nem oldja meg egymás között a cserét/kártalanítást a magyar és a cseh LG forgalmazó, hanem az ügyfélre passzolják a történetet? -
adamcsik
aktív tag
Üdv!
Az időjárás widgetet hogyan lehet beállítani, hogy ne legyen átlátszó? (AccuWeater) -
gretzky77
veterán
válasz
kovaszoskeny #5952 üzenetére
Igen ebben az esetben vagy csere,de mivel ugye ez nem megy árban megegyezőt vagy pénzt kéne visszakapni!
Én csak azért tettem szóvá az egészet,mert az LG lett szidva,ami sztem nem korrekt,mert ez egy tök megszokott gyakorlat! Nem vagyok LG fan,jelenleg sem Lg-m van,de kedvelem a márkát és a garis ügyintézésük sztem korrekt! Legalábbis ez az én tapasztalatom! -
kovaszoskeny
aktív tag
Oké így érthető dehát ez egy cserutalvány....
"Egyébként a vásárlás pillanatában a Partnero-s eladó meg is mondta, hogy tudjak róla, hogy ha valamikor esetleg az LG csereutalványt adna ki, ő azzal nem tud mit kezdeni. Valószínűleg azért, mivel nem hivatalos LG disztribútor."
Na etz volt a pati részéáről az ordas kamu..Pontossan erről szól aa cserutalvány ha nem, tud ugyanolyan készüléket adni vagy neked amit ajáél nem felel meg ELÁLLHATSZ a szerződéstől ergo pénz vissza.
De tényleg mindegy már én másképpen csináltam volna másnak meg meglesz a tanulság.
-
gjoco1
addikt
válasz
saddybaddy #5949 üzenetére
-
E2E4
aktív tag
válasz
kovaszoskeny #5943 üzenetére
Na akkor még egyszer elírom.
Az LG-től egy ilyen papírt kaptam:
(Egy ideig itt hagyom a dokumentumot, hogy megnézhető legyen, természetesen az érzékeny adatok kivakarásával.)
Tehát ez egy "Jegyzőkönyv/szakvélemény a fogyasztó kifogásáról a 19/2014. (IV.29.) NGM rendelet alapján". Ennyi. De kaphattam volna nyugodtan akár egy csereutalványt is, nagyjából azzal is ugyanennyire mehettem volna.
Ha nem fogadja el a kereskedő, akkor csak a polgári peres út megy. Az Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságtól két helyről is kértem telefonos konzultációt, mindkét helyen ugyanezt mondták.
Semmit sem csinál ilyenkor az NFH.Egyébként a vásárlás pillanatában a Partnero-s eladó meg is mondta, hogy tudjak róla, hogy ha valamikor esetleg az LG csereutalványt adna ki, ő azzal nem tud mit kezdeni. Valószínűleg azért, mivel nem hivatalos LG disztribútor. Neki az LG nem kompenzálna semmit. Így meg simán eladhatta a telefont védőfóliásan, új akkumulátorral, ráadásul vezeték nélküli töltős hátlappal, karc mentes állapotban valamivel olcsóbban a jelzett típushibával, és én is örülhetek, hogy legalább a használt piaci ár felett kaptam készpénzt. Ezt hívják a kereskedővel való megállapodásnak.
Semmi értelme sem lett volna hőbörögni. Konszenzusra törekedtem, hogy mindketten a lehető legksiebb veszteséggel zárjuk a történetet.A Bélétető Testület pedig nem csak a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság szerint egy látszat intézmény. Egyszer már én is próbálkoztam náluk egy másik ügy kapcsán. Úgy van, ahogy leírtam. Nem kötelező megjelennie a feleknek (esetemben sem jelent meg a kereskedő képviselője, csak az ügyvédjük küldött egy levelet) és a született határozat egyik fél számára sem kötelező érvényű. Egy vicc kategória az egész. Felesleges idő és energiapocsékolás.
Ha nem tud ugyanoylana készüléket adni akkor jelentsd be a szerződéstől valló ellállásod és követeld tértis levében a a boltol a pénzed visszautalását 30 napon belül.NE hagyd magad
Úgy látom nem világos. Követelhetek én bármit, max. azt mondja, hogy annyit tudott adni, és jó napot! Pereskedjek a maradék 35.000 Ft-ért évekig? Fizessek ki ügyvédi költségre ezen összeg többszörösét?
Nem fogom ezt tenni.Régebben rutinosan elintéztem sok mindent fogyasztóvédelmi eljárás keretén belül. Akkor még olyan voltam, és akkor még olyanok voltak a jogszabályok is. Azóta változtam, és a jogszabályok is lazulhattak.
Vagy szerinted két külön helyről, ugyanazt hazudta volna a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság képviselője?
Nem hinném.Azért köszönöm a véleményedet, mert úgy érzem, segítő szándék vezérelt annak megírásában.
-
gjoco1
addikt
válasz
saddybaddy #5945 üzenetére
No igen,Nekem is volt.Nem tudom baj-e valahol,de nagy LG Fan vagyon Én is.
-
gjoco1
addikt
válasz
saddybaddy #5941 üzenetére
Nekem 2 db pihenget a fiókomban,egy 2/16+egy 3/32.Imádom Őket,viszont elmaradt a vártnál a V10 a G3-aktól.Persze jó kis teló,csak azt mondtam,hogy több szempontból jobban szeretem őket.
Lásd parts kiegészítését.Pl.Néha vissza-vissza akarom tenni a SIM-et.
Béke.parts +1 és bocs,de el kerülte a figyelmem a hozzá szólásod.
Teljesen egyet értünk akkor.
Most feltettem ezt:
[link]
Hátha.....
Nagyon régen használtam már,amikor ilyen funkció nem volt a telefonokon.Meglátjuk. -
kovaszoskeny
aktív tag
"Csakhogy, ezt a kereskedő nem köteles elfogadni!"
KÖTELES elfogadni.Az NNHH a saját jogaszabályait nem tudja jól?
"De, ez ilyenkor sajnos valóban egy piac. Semmilyen jogszabály nem kötelezi a kereskedőt arra, hogy előfogadja az LG szakvéleményét, és semmilyen konkrét határozatot nem tud hozni ez esetben a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság!"
Dehogynem kötelezi..Jól is néznénk ki.Ha hivatalos csereutalványra rákakkantana a kereskedő és azt mondaná,hogy ááá ez csak 10 forint...
A másik meg még jó ,hogy nem tud döntést hozni a NFH hiszen nincs is rá jogköre .Békéltető testület a jogosúlt rá első körbenDe kérlek tisztázzunk már valamit CSEREUTALVÁNYT kaptál vagy szakvéleményt nem mindegy..Mert a szakvéleménnyel jó ,hogy "kiröhögnek"
Ha nem tud ugyanoylana készüléket adni akkor jelentsd be a szerződéstől valló ellállásod és követeld tértis levében a a boltol a pénzed visszautalását 30 napon belül.NE hagyd magad
-
gjoco1
addikt
Pedig nagyon kényelmes funkció.Csörög a telefonod-füledhez emeled és már fogadod is a hívást.
A hívás beállításoknál van ez a lehetőség.Én már a G3-nál annyira megszoktam,hogy most olyan,mintha félkezű óriás lennék.Nagyon hiányzik.A megszokás nagyon nagy úr......Benne van a Nougat-ban is,de valamiért nem végzi a dolgát.
Most egy erős hete jött vissza a szervizből,nem szeretném újból ott landolna 2 hétig.
Ezért volt a kérdés,hogy másnál is ilyen-e. -
gjoco1
addikt
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék,hogy Nálatok működik rendesen az "automata hívás fogadás"?
G3-nál tökéletes volt,de ezen nem jön össze,hiába van beállítva.
Kezdek kiábrándulni ebből a telcsiből.Mondhatám,hogy a régi G3 jobb volt több szempontból. -
Helyzetjelentés kijelző és akkucsere vmint nugát óta.
A SOT iszonyat durvát javult, sokat panaszkodtam a baromi gyenge üzemidő miatt, ha 2,5 óra összejött estig töltés nélkül akkor örültem mint majom a farkának. Most úgy áll a dolog, hogy 2óra sot-nál járok perpill és 68%-on. Mobilnet megy folyamatosan, viber, fb, gmail 3 fiókkal. Esténkét 28-35% körül szoktam töltőre tenni.
Úgy voltam vele ha nem javul a dolog akkor eladom a telefont és veszek egy S8-at. Így marad még egy darabig és talán jövő év elején vagy tavasszal jöhet egy V30 ha tényleg olyat fog tudni ami miatt megéri a csere. -
atike
nagyúr
Ha esetleg valakit érdekel, akkor a gyári hátlap / akkufedél / aminek hívjuk rendelhető az LG magyarországi központi szervizén keresztül. 9 100 Ft bruttó. Rendelésre hozzák, raktáron nincs. Ajándék ennyiért....
De legalább beszerezhető.
-
zoleeno1
veterán
válasz
saddybaddy #5929 üzenetére
Azzal ilyen baj nem lesz, mert az majd ugy eg bele, hogy ott is marad...
-
saddybaddy
tag
válasz
MaxxDamage #5928 üzenetére
Nálam az LG elérte,hogy a következő telefonom ne tőlük legyen pedig elég sok LG-m volt az utóbbi években (Chocolate, Optimus 2X, Optimus 7, G2,G3,V10). Ez a Quantum IPS beégés számomra nem elfogadható egy prémium telefonnál ezért nem lesz V20-am se pedig nagyon tetszik. Abban bízom,hogy a V30 P-OLED-jével nem lesznek ilyen bajok,akkor az esetleg még kap egy esélyt.
-
E2E4
aktív tag
válasz
kovaszoskeny #5922 üzenetére
Az LG kiállított egy "Jegyzőkönyv/Szakvélemény"-t, amiben valóban azt írta, hogy menjek vissza a kereskedőhöz készülék cserére.
Csakhogy, ezt a kereskedő nem köteles elfogadni!
Alaposan körbejártam az ügyet, többször egyeztettem a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatósággal, nem önszántamból mondtam le 35.000 Ft-ról. Az NFH állásfoglalása is az volt, hogy állapodjak meg a kereskedővel.
Az első pillanattól kezdve konszenzusra törekedtem a kereskedővel, mert így járok a legjobban.
Ha ez nem sikerült volna, akkor az egyetlen megoldás a bíróság, és nem volt szándékom éveket szenvedni azért, hogy a bíróság megítéljen majd valamilyen összeget (egyáltalán nem biztos, hogy a teljes vételárat, hiszen a készüléket használtam egy évig, és ezért van értékcsökkenése!) amit majd esetleg megkapok valamikor, ha egyáltalán fizet akkor a kereskedő.Esetleg beírhattam vonala újra a panaszkönyvbe. Tök feleslegesen. Az NFH csak azt vizsgálja ilyenkor, hogy érkezik -e válasz a kereskedőtől, utána pedig úgy állapodnak meg a felek, ahogy akarnak. (Lásd. fentebb.) Tehát ilyen esetben az NFH-nak semmilyen további jogköre nincsen, nézeteltérés esetén a felek csak polgári peres úton rendezhetik problémájukat. (Lásd. fentebb.)
lyen nincs a vételár jár vissza egészben.Ez nem piac,hogy alkudozik jogszabály kötelezi illetve nem is krumplit vettél..
De, ez ilyenkor sajnos valóban egy piac. Semmilyen jogszabály nem kötelezi a kereskedőt arra, hogy előfogadja az LG szakvéleményét, és semmilyen konkrét határozatot nem tud hozni ez esetben a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság!(#5923) gretzky77
ez az ára hogy GSM boltban lett vásárolva olcsóbban!
Ez valóban így van. Csakhogy a vételár közötti különbség tetemes volt. 200.000 Ft vs. 132.000 Ft.
Csak halkan kérdezem meg, a fórumon hányan vannak, akik megvették az LG V10-et 200.000 Ft-ért egy hazai LG disztribútortól, és hányan, akik jóval olcsóbban, nem hazai disztribútortól? (GSM bolt, webshop.)De az LG nagyon korrekt mert 1 éven belül így is javítja!
- Mennyire nevezhető korrektnek egy olyan javítás, ahol javítás után ugyanolyan hibásan adnak vissza egy készüléket?
- Milyen minőségbiztosítás van egy ilyen szervizben?
- Mennyire nevezhető korrektnek az, hogy ha ezt követően a valódi megoldást hozó javítástól elzárkóznak "aránytalan többletköltségre" hivatkozva és lepasszolják az egészet a vásárlóra?
- Amikor - fórumon olvashatóan - egy LG G4-nél kicserélték az alaplapot, az akkumulátort, a kijelzőt, a vázat, mindent, csak a bőr hátlapot nem, akkor nem volt "aránytalan többletköltség", ez esetben pedig egy második kijelző cserénél igen? -
atike
nagyúr
válasz
saddybaddy #5919 üzenetére
Igen, ilyet keresek, köszi.
11 dollár, 22 dolláros szállítással...? Jézusom.
-
gjoco1
addikt
válasz
saddybaddy #5918 üzenetére
Igazándiból az Én telóm még csak fél éves ezért még nem kell rá,viszont még a G3 am hoz is van egy original.
Ahoz úgy is kell rendelnem egy akksit és kíváncsiságból kérek egy gagyit és meg nézem a gyakorlatban.
A másik,amit linkeltél valóban horror. -
gretzky77
veterán
válasz
kovaszoskeny #5922 üzenetére
Igen erre próbáltam én is célozni,hogy nem hivatalosan került az országba a készülék,ez az ára hogy GSM boltban lett vásárolva olcsóbban! De az LG nagyon korrekt mert 1 éven belül így is javítja! Itt sztem pont a part Nero aki jól járt
-
kovaszoskeny
aktív tag
De ne haragudj megértlek de ha csereutalványt adott az lg azt tényleg csak a kereskedőnél tudod törvény szerint beváltani ILLETVE NAGYON FONTOS ha nincs már ugyanolyan vagy AKÁR NEM akarod ott levásárolni akkor a kereskedő KÖTELES visszafizetni a vételárat.
"A PartNero - a választást meghagyva - 90.000 Ft-os javítási vagy készpénzes visszatérítést ajánlott."
Ilyen nincs a vételár jár vissza egészben.Ez nem piac,hogy alkudozik jogszabály kötelezi illetve nem is krumplit vettél..
-
akooos
veterán
Sziasztok!
Ti nem vettétek észre, hogy 7.0 alatt gyengébb a fotók minősége?
Nekem jobban tetszett az MM alatt készített képek minősége.
-
saddybaddy
tag
Eredeti,kb 9.000 szállítással.
-
atike
nagyúr
Sziasztok!
Elkezdtem olvasni a "hátlapra" érkezett találatokat itt a topicban, de feladtam egy idő után....
Eredeti, gyári (LG belemart feliratú) hátlapot honnan érdemes venni...? Elkezdtem keresni de eddig csak utángyártottat találtam...
Mondom itt lehet gyorsabban kapok választ...
-
E2E4
aktív tag
válasz
gretzky77 #5911 üzenetére
Sejtettem, hogy az anyagi részre is lesz kérdés.
A készülék természetesen nem az LG Magyarország Kft. disztribútoraként került a kereskedőhöz, ha ez így lett volna, akkor 2016. júniusában nem tudtam volna megvásárolni 132.000 Ft-ért, hanem még akkor is fizethettem volna érte 200.000 Ft-ot. (!)
Ahogyan az LG Magyarország Kft. ezt meg is írta "A készülék a Cseh köztársaságban lévő leányvállaltunk értékesítette, így valószínűsíthetően a kereskedője tőlük szerezte be." (Egy közbeiktatott beszerzőn keresztül valóban ez történt.)
Azonnal felvetődik a kérdés, hogy ha ezt az IMEI szám alapján nyilvánvalóan tudták, akkor miért nem zongorázta le egymás között ezt a két LG disztribútor?A PartNero - a választást meghagyva - 90.000 Ft-os javítási vagy készpénzes visszatérítést ajánlott. Innentől kezdve egyenes út vetett oda, hogy a készpénz irányába induljak el, mivel a javítás sikere (esetleg minősége) abszolút megkérdőjelezhető volt. Erre kértem még plusz 7000 Ft kompenzációt, így lett az összeg 97.000 Ft. Mindezt azzal a szándékkal tettem, hogy 20.000 Ft-al megpótolva egy LG V20-at vásároljak a kereskedőnél. (Az egyetlen helyen, ahol Magyarországon azt üzletben értékesítik.)
Tehát a tavalyi vásárlás értékéhez képest 35.000 Ft-ot buktam, plusz a jótállásos hiba rendezésének szándékával négyszer szerveztem utat Budapestre, közel 200 km-ről, aminek szintén volt költsége.
Viszont egy évig használtam a készüléket, (ebből fél évig a jelzett hibával) így a PartNero kártérítése még mindig korrektebbnek nevezhető, mint az LG Magyarország Kft. "lepasszolós" hozzáállása.
Ugyanis az LG állásfoglalása egy nem szerződött kereskedőre semmilyen valós kötelezettséggel nem jár. (Ezzel nyilvánvalóan ők is tisztában voltak.) Ilyen esetben az egyetlen lehetőség, a kereskedővel való megegyezés. (A fogyasztóvédelmi eljárás értelmetlen és eredménytelen lenne, végső esetben csak a polgári peres úton történő, hosszú éveket igénybe vevő tortúra maradhatna, amibe belevágni nem célszerű.)Röviden miért nem lett LG V20:
- A "ghost image" kijelző beégés kockázata annál a modellnél is fennáll, azzal a hátránnyal, hogy az LG Magyarországon nem szervizeli. (Ezzel a kockázattal a vásárlás előtt is tisztában voltam.)
- Nem B&O-s verzió volt. (B&O Play helyett LG fülhallgató, nem volt a B&O logó a hátlapon, illetve a főkijelző alap témájának hátterében sem. Ez egy esetleges későbbi eladásnál anyagi hátrányt jelenthet.)
- Nem sikerült a helyszínen a magyar nyelvet előcsalogatni a V20 topikban ajánlott applikációval. (Mint utóbb megtudtam, ahhoz PC-re lett volna szükség.) - Ez volt a fő oka annak, hogy nem hoztam el a készüléket.
- Mivel a magyar nyelv gyári beállítás szintjén nem támogatott, főverzió váltásnál, az esetlegesen belekerülő új funkciók magyar nyelvű megjelenítése is abszolút megkérdőjelezhető. (Miért is fordítanák le, ha hivatalosan nem tették szupportáthalóvá a magyar nyelvet?) -
gretzky77
veterán
Szia!
Azt szabad tudni ez a felajánlott ár mit takar? Sejtésem szerint te egy csereutalványt kaptál igazából az Lg-től amit a kereskedőnél kellett volna érvényesíteni,utána ő azt lezongorázza az Lg-vel! Ha így van akkor a Part Nero az általad kifizetett V10 árát kellett volna,hogy visszaadja!
Abban igazad van hogy mi az,hogy nem tudják javítani ezt a kijelző bénaságot,de a kártalanítást ők javasolták számodra a kereskedőnél! Ha az Lg-n keresztül került a készülék a kereskedőhöz akkor szerintem az LG ezt rendezi a Part Neroval!Illetve röviden miért nem lett V20?
-
E2E4
aktív tag
(#5908) MaxxDamage
A kérdés csak az, hogy melyik lesz az a V** (vagy akár G**) utód, ahol már megoldják a Quantum display típushibáját, vagy ha váltanak AMOLED-re, akkor tudják -e garantálni az arra a technológiára jellemző, ráadásul remanens kijelző beégést nélkülöző, hibátlan működést?
S ez ráadásul majd csak hónapokkal a készülék használata után derülhet ki...Nagyon szívesen.
(#5909) zoleeno1
Köszönöm.Az utód kérdése nyitott...
A kezdeti - talán kissé eltúlzott - lelkesedésem a V10-el kapcsolatban, a kijelző típushiba (s annak kezeletlensége miatt) alaposan megtört. Ebből kifolyólag a V20 megvásárlása is kockázatot rejtene magában. (Ott is felbukkanhat a jelzett típushiba.)Viszont a V10 képességeit prezentáló telefont nem találtam a piacon. (Kitűnő hangimaőség, levehető duraskin hátlap, s ebből fakadóan alacsony SAR érték, cserélhető akkumulátor, másodlagos kijelző, kitűnő dizájn, infra port.)
A V20 előrelépést jelenthet a szignifikánsan jobb jel/zaj viszonyt adó QUAD-DAC; a nagyobb fényerejű és nagyobb karaktereket megjelenítő, ezáltal olvashatóbb másodlagos kijelző; a dupla hátlapi kamera; az újabb SoC (így jobb üzemidő, kevesebb melegedés) tekintetében, azonban visszalépés a vezeték nélküli töltés hiánya; a fém hátlapból fakadóan, több mint négyszer akkora SAR érték; valamint a dizájn. (A hátsó kamerás megoldás megfelelő tokért kiált, bár kézbe fogva a készülék elég kellemes hatást kelt.) -
zoleeno1
veterán
-
E2E4
aktív tag
Ebben a topikban egy hosszabb írással debütáltam. Hatalmas elánnal fogtam bele a V10 telefon felfedezésébe, majd később jelentős energiát fektettem a téma-összefoglaló megírásába, és topigazdaként is igyekeztem maximálisan helytállni. Közben – virtuálisan ugyan – de több embert megismertem (sokszor tényleg érzékeltem azt, aki a nick név mögött van) s számomra is örömöt okozott, hogy egy ilyen összetartó csapatban szolgálhattam a közösséget.
Mint azt jeleztem, a telefon fő kijelzőjével kapcsolatban olyan problémára bukkantam, amiről szánakoztam íni egy hosszabb beszámolót, ha a történet végére érek. Elérkezett ez az idő, így ezzel a hosszabb írással – az első írásommal együtt – egyfajta keretbe tehető itteni ténykedésem:
LG csúcstelefonok kijelző típushibával, avagy a gyártó sajátos garanciakezelése
LG V10 telefonomon hat hónap használat után vettem észre először az átmeneti ideig tartó, fátyolos kijelző beégés („ghost image”) hibajelenségét, ami már 5 perc használat után látható a kijelző azon részein, melyen előtte statikus részek voltak megjelenítve, és csak akkor szűnik meg, ha a kijelzőt legalább 20 percig nem használom. (Beégő részek lehetnek pl. a felső értesítési sáv elemei; az applikációk bal és jobb oldalon látható kerete; minden applikáció vagy gyári alkalmazás (pl. névjegyzék) statikusan megjelenített elme; játéknál pontszám kijelzés, stb.)
Ha a kijelző ezt a hibát produkálja, akkor a hibajelenség újra és újra megjelenik akkor, ha a fenti módon használjuk a telefont, sőt, a "jelenség" idővel még fokozódik is, és tagadhatatlan, hogy elég bosszantó tud lenni.Ez a folyamat egyre erősödött, és zavaróbb lett, ezért úgy döntöttem, hogy a jótállási idő lejárta előtt, felkeresem az LG ügyfélszolgálatát: e-mailen leírtam a problémát, valamint 9 db fotót mellékeltem a hibajelenségről. Ezt követően elvittem a telefont az LG Központi Márkaszervizébe, ahol a készülék 15 napot töltött, s ekkor egy új előlapot, tehát így egy új kijelzőt kapott. (Valamint egy új akkumulátort is, ugyanis közel egy év alatt annak kapacitása jelentősebben csökkent, mint amennyire az a Li-Ion akkumulátoroknál elvárható.)
Megdöbbenve tapasztaltam, hogy az új kijelző az első használattól kezdve ugyanúgy produkálja a hibát, mint ahogyan azt a régebbi tette!Kijelzők javítás előtt és után, 10 percnyi Facebook „beégve”
Újra felkerestem a Márkaszervizet, kérve a készülék tényleges javítását. A javítás nem történt meg, csak egy telefonhívást kaptam, hogy keressem az ügyfélszolgálatot a probléma megoldásához. Így tettem: e-mailen ismét vázoltam a problémát, s egyben mellékeltem újabb 2 fotót, az egyiken a régi kijelző 6 hónaposan, a másikon a vadonatúj, védőfóliával lefedett kijelző látható – mindkettőn ugyanazon kijelző beégéses hibával. Mivel választ nem kaptam, ezért a márkaszervizben újabb 5 napot, érdemi javítás nélkül eltöltött telefont elhoztam, s egyben a vásárlók könyvébe bejegyzést tettem, melyben kértem a készülék tényleges javítását, vagy a készülék cseréjét.
18 nap múlva, az LG Electronics Magyar Kft-től azt a választ kaptam, hogy egyeztettek a korábbi készülékjavítást végző kollégáikkal, a termékcsoportért felelős mérnökükkel, a szervizközpontjuk vezetőjével, illetve a jogi osztállyal is, és az alábbiakról tájékoztattak:
„az Ön által tapasztalt jelenség valós, viszont készülékéhez csak olyan kijelző rendelésére és beépítésére van lehetőségünk, melyet korábbi javításunk során is használtak. Tekintettel arra, hogy a javítás nem jelent tartós megoldást az Ön által tapasztalt jelenségre, ezért – a jogszabály adta lehetőségekhez híven – engedélyeztük készülékének cseréjét, hiszen az újabb javítások költségei, már aránytalan többletköltséget eredményeznének a készülék valódi árához viszonyítva.
A készülék cseréjét – tekintettel arra, hogy azt nem Társaságunk kereskedelmi tevékenysége során értékesítette – az a kereskedő köteles bonyolítani, aki a fogyasztói szerződést kötötte Önnel.”Tehát tudnak arról a kijelző típushibáról, amely az LG G4, G5, G6, valamint a V10 és V20 típusú telefonoknál is felbukkant már (a V sorozat tagjai jelenti az első, a G sorozat példányai pedig a második számú csúcskészülékeket a cégnél!), de nem tesznek érte semmit, csak lepasszolják az egészet a kereskedőnek. Ezek a felbukkanó típushibák már több mint két éve jelen vannak, de az alkalmazott Quantum diplay-t, a világ legnagyobb IPS LCD gyártója (LG.Display) a mai napig nem tudta kijavítani.
Több kérdés is felmerülhet:
- Milyen minőségbiztosítás létezik egy olyan Márkaszerviznél, ahol a kijavított készüléket ugyanazzal a hibával adják vissza?
- A kereskedővel oldja meg a vevő a problémát, de mégis hogyan?
- Hogyan tudná bárki is kijavítani a típushibás kijelzőt, ha maga a gyártócég sem képes erre?
- Hogyan cseréltesse ki a készüléket a vevő, ha azt már nem forgalmazzák?
- Ha az új készülékben is ugyanazon kijelzőt használják, mégis ki garantálhatná azt, hogy a hibajelenség nem fordul elő újra?
- Ha az LG - a világ legnagyobb IPS LCD kijelző gyártója - elismeri a kijelző típushibáját, - amit szerényen csak „jelenségnek” nevez - akkor miért nem kártalanítja a vásárlóit? (Függetlenül attól, hogy azok milyen értékesítési láncon keresztül vásárolták meg a prémium szintű és ár fekvésű készülékeiket.)A papírok sorát az LG-től egy felajánlott, de csak külön kérésre, az LG Központi Márkaszervize által elküldött „Jegyzőkönyv/szakvélemény” zárta, melyben azt írták, hogy „Az LG Márkaszerviz bevizsgálása alapján kérjük a készülék készletről történő cseréjét!” - Már jó ideje nincs készleten a V10! Valamint: „A alábbi állásfoglalással és a készülékkel együtt kérjük a ügyfelet a vásárlás helyére vissza fáradni!”
„A ügyfél” pedig innentől azt csinálhat, amit akar, esetleg – ahogyan azt a panaszkönyvi bejegyzésre írt válaszlevelük végén megemlítették – „Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban további panasza lenne, úgy azzal a területileg illetékes Békéltető Testülethez fordulhat…”
Amely békéltető testület az EU kérésére létrehozott látszat intézmény, azon még megjelenni sem kötelező a feleknek, sőt, az ott született határozat egyik fél számára sem kötelező érvényű.Ezek után a készülékkel és a papírokkal együtt – előzetes telefonálás után – „elfáradtam” a vásárlás helyére, ami a PartNero GSM volt. Noha az eladót nem érdekelte az addigra már dossziéban tartott papírok garmadája, mégis megpróbált megoldást találni a problémára, ami abból állt, hogy a telefonhoz egy olyan, régebbi típusú kijelzőt szándékozott beszerezni, ami még nem produkálja a hibajelenséget. („Ghost image”) Maximum 30 napot kért tőlem.
12 nap elteltével telefonon érdeklődtem. Ekkor megtudtam, hogy a megfelelő kijelző cseréje elég drága lenne. (Összeg szerűen több, mint kétszer többe kerülne, mint az a beégésre hajlamos kijelző, amit az LG Központi Márkaszervize fizetős javítás keretében cserélne.)
Az összeg hallatán megdöbbentem, és mondtam, hogy nem szeretnék egy jótállás alatt lévő alkatrész cseréjéért fizetni. (A cserélt fadarabra az 1 éves jótállás újra indul.) Az eladó ekkor közölte, hogy ő ezt nem is mondta. Csak döntésem el, hogy kérem -e a javítást, vagy elfogadok ekkora összeget készpénzben. Kértem pár nap gondolkodási időt, ami alatt az összes szóba jöhető okostelefont megnéztem, de a V10 után csak a V20 lett volna megfelelő, amit egyébként nem terveztem beszerezni. (V10 -> V30 váltást szánakoztam.)Pár nap múlva visszahívtam, és közöltem, hogy lemondok a V10-ről, átadom minden gyári tartozékát, kérek egy pici korrekciót a felajánlott áron, és vásárolnék egy LG V20-at. „Jó, legyen.” – hangzott a válasz, majd az információ, hogy mikor mehetek a V20-as készülékért, s hogy telefonon értesíteni fog akkor, amikor a V20 már az üzletben átvehető.)
A V10-es telefon leadása után így 19 nap múlva felkerestem az eladót (ekkor már a három alkalom alatt összesen 39 napot kellett nélkülöznem a V10-es készülékemet) és végleg búcsút intettem a telefonomnak. A V20-as telefon, bár vadonatúj és hibátlan volt, végül mégis a boltban maradt, de ez már egy másik történet…
Végül, a készpénzzel eljöttem, - hátra hagyva az LG V10-et, - emellett nagyot csalódtam az LG-ben, annak probléma kezelésében, és szervizében. Az egész történetben a legkorrektebb a PartNero GSM boltja maradt. A csattanó az egészben az, hogy csak ez az üzlet volt hajlandó elfogadható módon kártalanítani egy olyan telefonnal kapcsolatban, aminek gyártója „mossa kezeit.”
Kedves LG, szerinted így a típushibás prémium telefonokért prémium árat fizetett vásárlóknak „Is life good?”…
-
E2E4
aktív tag
A téma összefoglaló relevánsan frissült
- Specifikáció – áttekintés
- FAQ: Van a telefonnak ismert gyártási vagy használat közben jellemzően előforduló hibája?Topikgazda
-
saddybaddy
tag
válasz
MaxxDamage #5903 üzenetére
Hát én nem hagytam,2x küldtem vissza beégésel és másodjára ki is cserélték a kijelzőt. Azóta olyan mintha új lenne.
-
gjoco1
addikt
válasz
MaxxDamage #5903 üzenetére
Aham,vágom.No majd megsasolom már Én is,úgyis "kopasz"vagyok még itt.És még most kezdünk össze szokni
Viszont csak el gondolkodtam,amit írtak Neked.Ha úgy kezelik,mintha még garis lenne,nem érne meg még egy kört?Tudom a tortúra-idő.........és lehet marad minden a régiben,de ha tudod nélkülözni a vasat...... -
gjoco1
addikt
válasz
MaxxDamage #5901 üzenetére
Ha Engem kérdeznél,lehet Én is hagynám a f@-ba.De,nagyon durva a jelenség?
-
MaxxDamage
félisten
Nos V10 Kijelző cserével kapcsolatban ezt kaptam. Ti mit tennétek? (lehet hagyom az egészet a f***ba)
A következő lehetőségek állnak rendelkezésére:
1, A leggyorsabb megoldás, ha magát a hibát bemutatva a vásárlás helyén bemutatja és szavatossági javítást/cserét kér tőlük.
2, Lehetősége van a szakszervizünkbe is visszaküldeni a készüléket, hogy bevizsgálják azt.
Amiben segíthetünk, hogy a bevizsgálást és a készülék visszajuttatását úgy kezeljük, mint amikor jótállásos volt a terméke.
Ami fontos ebben az esetben, hogy ha a kijelző csere nem oldaná meg a problémát (ahogyan ezt korábban írta, jelezték is Önnek, hogy a kijelző csere nem feltétlenül jelent megoldást) és cserét javasolnának, akkor erre egy szakvéleményt állítanának ki, amit (a telefonnal együtt) a vásárlás helyére kellene bevinni, ahol a szakvéleményt bár figyelembe vehetik, de sokszor maguk is bevizsgálják a terméket, mielőtt megoldást adnának.Ezzel időt veszíthet.
Amennyiben mégis ezt a megoldást választáaná, úgy kérem ezt jelezze felém, hogy a szervizzel felvehessem a kapcsolatot, jelezzem feléjük, hogy jótállásosként kezeljék az Ön készülékét!
Üdvözlettel,
XY
LGE
ÜgyfélszolgálatEgyik helyre sem tudom személyesen felvinni és a pillanatnyi beégés jelenség a korábban leírt mód tapasztalható/elenyésző, de jelen van!
MD
L
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Xbox tulajok OFF topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gyúrósok ide!
- AliExpress tapasztalatok
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Projektor topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Motorola G86 - majdnem Edge
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- További aktív témák...
- Beszámítás! Sony PlayStation 5 1TB SSD lemezes konzol extra játékokkal garanciával hibátlan működés
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
- Telefon felváráslás!! Xiaomi Redmi Note 11, Xiaomi Redmi Note 11 Pro, Xiaomi 11 Lite
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest