Új hozzászólás Aktív témák

  • Onderon

    senior tag

    válasz rayoliviero #37458 üzenetére

    gondolom, ha t-pontban veszed a készüléket más az eljárás sim kártya cserénél, azért nem tudták a t-pontban hogy ilyenkor mi a teendő, hiszen házhoz kérted a cuccot. amúgy nekem anno volt a telefon mellé a számlákkal együtt egy szép nyomtatott A4-es leírás, hogy mi a teendő az új simkártyával. neked nem adtak ilyet? vagy olvastam, hogy lehet már nem küldenek számlát meg semmit, mert drága a papír és fogynak a fák, akkor valószínünek tartom, hogy online megtalálható ugyanez. vagy a kártyán is ha jól emlékszem le van írva mi a teendő. értem én, hogy te ilyen "adj uram de mindjárt és azonnal" típusú ember vagy, de vannak azért dolgok amiket meg lehet oldani magadtól is, csak körbe kell nézni és el kell olvasni a teendőket és nem feltétlenül mindenki másnak a hibája, ha nem megy pillanatok alatt minden :) (pl. nem a telekom hibája, hogy a barátnőd nem tudja az 5 jegyű kódját, vagy nem állította be soha. vagy az a bank hibája, ha nem emlékszik a bankkártyájanak a pin kódjára?)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák