Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • alba-regia

    aktív tag

    válasz MaxxDamage #104254 üzenetére

    Nálam több rendelést sem indítottak útnak, hiába szerepelt megrendeléskor a várható kiszállítási időpont.

    Ezért minden esetben írtam nekik, ekkor sikerült továbbítaniuk. Karácsony előtt két eszközt rendeltem egymás után. Egyiket kihozták, majd írtam, és elindult a másik is :) Legutóbb egy Domino kártyát rendeltem, ahol kiválasztottam a szállítás napját. Előző nap már írtam nekik automatikusan, hogy "ugye az általuk megadott időpontra megérkezik?!". És így megérkezett.

    Érdekes egy cég és hozzáállás. Főleg amiket olvasni lehet itt az üzletekben "elfogyó" Domino kártyákról. Ha ilyen problémám lenne, kérném a panaszkönyvet, beírnám, hogy nem állt rendelkezésre ilyen kártya. Tudom, hogy a fogyasztóvédelem vagy NMHH részéről ez nem büntethető, de a másolatot elküldeném a Telekom ügyfélszolgálatra panaszként. Mert szerintem csak letagadják az alacsony jutalék miatt.

    Írtam nekik, hogy a Blue előfizetésemet szeretném Dominora váltani, és van-e lehetőség az egyenleg átvitelére. Jött a válasz, hogy keressem meg őket személyesen. Még annyit sem írtak le, hogy van-e ennek esélye. Gondolom az üzletben majd felajánlják, hogy akkor vihetem át az egyenleget, ha havidíjasra váltok. Ezért nincs kedvem órákat várakozni, ügyintézni.

    [ Szerkesztve ]

  • alba-regia

    aktív tag

    Azt nem értem, hogy a kötbér igényeteket miért nem jelzitek a szolgáltatóknak!? Tudomásom szerint - amennyiben az ő hibájukból nem megy végbe a számhordozás, jogtalanul elutasított hordozási kérelmenként kötbérre vagytok jogosultak. Legalábbis jópár éve így volt, nekem fizettek, nem is kevest, mert nem hagytam magam. Emlékeim szerint valamelyik NMHH-s rendeletben van (volt).

  • alba-regia

    aktív tag

    Most voltam az egyik székesfehérvári Telekomnál. Blue előfizetésről váltottam Dominóra. Korábban lehetett itt többször olvasni, hogy nem nagyon van vagy akarnak Domino kártyát adni. Nem tudom, hogy ez az esetleges csekély jutalékkal vagy mással magyarázható, de nálam sem igazán lelkesedett az ügyintéző. Már fel is voltam készülve, hogy kérem a vásárlók könyvét, majd a bejegyzés másolatát küldöm a Telekom központba is, de nem került rá sor (engem elég nehéz lerázni):

    - Szeretném a Blue Mobile előfizetésemet Dominóra váltani.
    - Nem lesz egyszerű.
    - Az ügyfélszolgálatuk írásban tájékoztatott, hogy ezt itt tehetem meg személyesen Önöknél.
    - Öööö. Lehet, hogy kicsit sok időbe telik.
    - Nem baj, megvárom, ezért jöttem.
    Majd telefonálás valahova. Ezt követően kihozott egy kártyát, kifizettem, gépen aktiválta kb. 3 perc alatt, majd közölte, hogy megvagyunk, negyed óra múlva működik.

    Szerintem csak nincs kedvük ezzel foglalkozni, vagy a viszonteladóknak nem éri meg. Így ha látják, hogy lebeszélhető az ügyfél elküldik, vagy rábeszélik havidíjasra. Nem biztos, hogy igazam van, csak megérzés.

    [ Szerkesztve ]

  • alba-regia

    aktív tag

    A hívószámhordozás megtörtént. Az új SIM nem érkezett meg. Hajrá, Telekom! Gratulálok!

Új hozzászólás Aktív témák